Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 30 ianuarie 2025  de verificare şi evaluare a dosarelor ce conţin documentele aferente concursului pentru ocuparea postului, respectiv examenului pentru acordarea gradului profesional de cercetător ştiinţific gradul II şi gradul I    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 30 ianuarie 2025 de verificare şi evaluare a dosarelor ce conţin documentele aferente concursului pentru ocuparea postului, respectiv examenului pentru acordarea gradului profesional de cercetător ştiinţific gradul II şi gradul I

EMITENT: Ministerul Educaţiei şi Cercetării
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 151 din 20 februarie 2025
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 3.191 din 30 ianuarie 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 151 din 20 februarie 2025.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Pentru exercitarea atribuţiilor în domeniul cercetării ştiinţifice, în sensul prezentei metodologii, Autoritatea Naţională pentru Cercetare, denumită în continuare ANC, este sprijinită de următoarele organisme consultative la nivel naţional, fără personalitate juridică, constituite pe criterii de prestigiu profesional şi moral: Colegiul Consultativ pentru Cercetare-Dezvoltare şi Inovare, denumit în continuare CCCDI, şi Consiliul Naţional de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării, denumit în continuare CNECSDTI.

    ART. 2
    Scopul prezentei metodologii constă în stabilirea mecanismelor şi procedurilor pentru verificarea administrativă şi evaluarea ştiinţifică a dosarelor de concurs pentru ocuparea postului/examen pentru acordarea gradului profesional de cercetător ştiinţific gradul II şi gradul I, în acord cu dispoziţiile reglementate de Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare şi inovare, de Hotărârea Guvernului nr. 1.568/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante ale personalului de cercetare, dezvoltare şi inovare din organizaţiile de cercetare şi de Hotărârea Guvernului nr. 1.569/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea examenului de promovare pentru obţinerea gradului profesional de către personalul de cercetare, dezvoltare şi inovare din organizaţiile de cercetare.

    ART. 3
    (1) Dispoziţiile prezentei metodologii se aplică personalului de cercetare-dezvoltare care îşi desfăşoară activitatea în cadrul sistemului naţional de cercetare-dezvoltare, în cadrul altor structuri organizatorice cu capital de stat, privat sau mixt, al instituţiilor publice, precum şi în cadrul unor forme asociative ori în mod individual.
    (2) Prezenta metodologie reglementează procedura de verificare administrativă şi evaluare ştiinţifică a dosarelor de concurs pentru ocuparea postului/examen pentru acordarea gradelor profesionale de cercetător ştiinţific gradul II - CS II şi, respectiv, de cercetător ştiinţific gradul I - CS I.

    CAP. II
    Organizarea concursului, respectiv a examenului
    ART. 4
    Încadrarea, respectiv promovarea pe funcţii şi grade profesionale de CS II şi CS I se fac prin concurs de încadrare/examen de promovare, organizat de unitatea de cercetare cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    ART. 5
    (1) Încadrarea pe un post de cercetare vacant în organizaţiile de cercetare, aşa cum sunt reglementate de prevederile art. 7 şi 8 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin concurs public.
    (2) Angajarea pe posturile de cercetare vacante cu contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată sau determinată, este posibilă numai pentru candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj în urma concursului public de încadrare organizat, în condiţiile legii.
    (3) Procedurile de concurs pot fi demarate de către organizaţia de cercetare numai după aprobarea organizării concursului de către consiliul de administraţie sau de către organele de conducere echivalente.

    ART. 6
    Concursul de încadrare în vederea ocupării unui post de cercetare vacant se organizează cu respectarea prevederilor art. 13 din Legea nr. 183/2024 şi ale Hotărârii Guvernului nr. 1.568/2024.

    ART. 7
    (1) Promovarea în grade profesionale de cercetare-dezvoltare superioare în organizaţiile de cercetare, aşa cum sunt reglementate de art. 7 şi art. 8 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin examen.
    (2) Promovarea în carieră în gradele profesionale de CS II şi CS I a personalului de cercetare, dezvoltare şi inovare CCCDI deja încadrat pe posturi în organizaţii de cercetare se face prin examen pentru obţinerea gradului profesional imediat superior celui ocupat, în condiţiile prevederilor art. 13 alin. (10) şi (11) din Legea nr. 183/2024, urmat de transformarea postului ocupat într-un post corespunzător gradului profesional obţinut prin examen, cu respectarea prevederilor art. 19 alin. (2) din Legea nr. 183/2024.
    (3) Examenul de promovare se organizează la solicitarea persoanei care îndeplineşte standardele minimale şi standardele suplimentare, după caz, şi celelalte condiţii necesare pentru înscrierea la examen, în conformitate cu prevederile art. 13 alin. (10) şi (11) din Legea nr. 183/2024, cu aprobarea conducerii organizaţiei de cercetare.
    (4) Examenul pentru un post de cercetare se organizează cu respectarea prevederilor art. 13 din Legea nr. 183/2024 şi a prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.569/2024.

    ART. 8
    (1) Toate organizaţiile de cercetare vor emite regulamentul propriu de concurs şi regulamentul propriu de examen elaborate conform normelor metodologice de organizare a concursului/examenului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.568/2024 şi, respectiv, Hotărârea Guvernului nr. 1.569/2024, şi publicate pe site-ul acestora.
    (2) Regulamentul propriu de concurs/examen prevede cerinţele minime de pregătire pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concurs/examen, în conformitate cu prevederile Legii nr. 183/2024 şi cu respectarea standardelor minimale specifice fiecărui domeniu ştiinţific.
    (3) Regulamentul propriu de concurs nu poate conţine derogări de la actele normative aplicabile sau prevederi care discriminează persoanele din afara organizaţiei de cercetare sau pe cele din afara ţării faţă de persoanele din cadrul organizaţiei de cercetare sau din ţară.
    (4) Încadrarea/Promovarea pe posturile vacante corespunzătoare funcţiilor şi gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare se realizează conform principiului meritului profesional, în baza standardelor minimale şi a celor suplimentare stabilite de organizaţia de cercetare, după caz, în conformitate cu prevederile art. 13 din Legea nr. 183/2024.
    (5) Standardele minimale aplicabile pentru dobândirea gradelor profesionale de CS II şi CS I sunt cele aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării la propunerea CCCDI, prin consultarea Prezidiului Academiei Române, a Consiliului Naţional al Cercetării Ştiinţifice şi a Comisiei Naţionale de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare, conform art. 13 alin. (1) din Legea nr. 183/2024. Ordinul se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 9
    (1) Posturile/Gradele profesionale de CS II şi CS I pentru care se organizează concurs/examen sunt aferente unei anumite ramuri de ştiinţă, cu domeniile arondate, conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a CCCDI.
    (2) Concursul se anunţă public, prin afişare la sediul organizaţiei de cercetare şi pe pagina de internet a acesteia, precum şi pe alte platforme online naţionale şi internaţionale.

    CAP. III
    Înaintarea dosarelor de concurs/examen la ANC
    ART. 10
    Dosarul cu documentele aferente concursului pentru ocuparea postului de CS II sau CS I, respectiv examenului de promovare pentru obţinerea gradului profesional de CS II sau CS I, desfăşurat în organizaţii de cercetare, altele decât instituţiile de învăţământ superior şi institutele/filialele Academiei Române, se transmite în format electronic către ANC după finalizarea concursului/examenului şi după obţinerea, dacă este cazul, a avizului conform al academiei de ramură.

    ART. 11
    (1) Procesul de validare a gradelor profesionale de CS II şi CS I se realizează online cu ajutorul unui sistem informatic asigurat de către ANC.
    (2) Unitatea de cercetare organizatoare de concurs/examen va încărca dosarul de concurs/examen în formularul aflat pe site-ul autorităţii de cercetare destinat concursurilor şi examenelor de CS II şi CS I.

    ART. 12
    (1) Dosarul de concurs, respectiv de examen poate fi încărcat numai de persoana desemnată de organizaţia de cercetare. Dacă organizaţia de cercetare are mai multe dosare de concurs/examen, acestea se încarcă pe rând completând formularul pentru fiecare dosar.
    (2) Încărcarea dosarelor de concurs/examen de CS II şi CS I, precum şi evaluarea administrativă şi ştiinţifică a acestora se vor face exclusiv online.
    (3) Persoana care încarcă dosarul de concurs/examen este responsabilă de încărcarea şi transmiterea corectă a tuturor documentelor prevăzute în prezenta metodologie.
    (4) Pentru fiecare dosar de concurs/examen se va folosi formularul respectiv, completându-se câmpurile obligatorii.
    (5) Utilizatorul va fi notificat printr-un e-mail de transmiterea dosarului de concurs/examen şi va primi automat un număr de identificare pentru fiecare dosar de concurs/examen.

    ART. 13
    Accesul la dosarele de concurs/examen îl au reprezentanţii secretariatului tehnic şi membrii CCCDI.

    CAP. IV
    Verificarea administrativă a dosarului de concurs, respectiv de examen
    ART. 14
    (1) Dosarul de concurs/examen se constituie din două părţi, astfel:
    a) dosarul administrativ, care cuprinde documentele de studii, de stare civilă şi documentele emise pe durata desfăşurării concursului/examenului. Toate documentele se înregistrează, se atribuie un link fiecărui document, conform paşilor procedurali prevăzuţi în anexa nr. 3, se opisează şi se numerotează, apoi vor fi scanate în ordinea menţionată în „Lista cuprinzând documentele dosarului de concurs, respectiv examen“, prevăzută în anexa nr. 1;
    b) mapa cu lucrări ştiinţifice - lucrările se scanează în format PDF, se atribuie un link fiecărui document, apoi se numerotează şi se opisează.

    (2) Dosarul de concurs/examen se înregistrează la secretariatul organizaţiei de cercetare-dezvoltare care a organizat concursul/examenul şi se trimite cu adresă, în format electronic, la ANC.

    ART. 15
    (1) În cadrul ANC funcţionează Secretariatul tehnic al CCCDI, care asigură suportul tehnic şi administrativ.
    (2) Componenţa nominală a secretariatului tehnic este aprobată prin decizie a conducătorului ANC.
    (3) Secretariatul tehnic al CCCDI înregistrează dosarul de concurs/examen şi îl verifică din punct de vedere administrativ.

    ART. 16
    (1) În cadrul analizei administrative se verifică existenţa tuturor documentelor din dosar conform listei prevăzute în anexa nr. 1, dacă fiecare document corespunde criteriilor şi cerinţelor stipulate în actele normative în vigoare şi dacă au fost respectate prevederile normelor metodologice de organizare a concursului/examenului şi ale regulamentului de concurs/examen al organizaţiei de cercetare.
    (2) În situaţia în care, în urma analizei administrative, se constată că documentele din dosarul de concurs/examen sunt întocmite corect potrivit normelor, respectă reglementările legale în vigoare şi sunt îndeplinite condiţiile din punctul de vedere al respectării metodologiei de concurs/examen, precum şi prevederile regulamentului propriu de concurs/examen al organizaţiei de cercetare, secretariatul tehnic validează dosarul. Dosarul validat se încarcă pe platformă de către un membru al secretariatului tehnic, urmând a fi evaluat de comisia de specialitate a CCCDI care are arondat domeniul indicat de candidat.
    (3) În situaţia în care, în urma analizei administrative, se constată că dosarul de concurs/examen este incomplet sau dacă există eventuale erori de înregistrare ori sunt documente neconforme, secretariatul tehnic, prin direcţia de specialitate a ANC, returnează dosarul de concurs/examen organizaţiei de cercetare care a trimis dosarul de concurs/examen, în termen de 15 zile de la data primirii şi înregistrării acestuia la ANC. Organizaţia de cercetare are obligaţia actualizării dosarului în termen de 15 zile de la data primirii solicitării clarificării şi remiterii acestuia către ANC.
    (4) În cazul în care se constată, în urma analizei administrative, că dosarul de concurs/examen nu respectă reglementările legale în vigoare sau regulamentul propriu de concurs/examen al organizaţiei de cercetare care a organizat concursul, secretariatul tehnic, prin direcţia de specialitate a ANC, returnează dosarul de concurs/examen organizaţiei de cercetare care l-a trimis.

    CAP. V
    Evaluarea ştiinţifică a dosarului de concurs/examen
    ART. 17
    În conformitate cu prevederile art. 14 alin. (2) din Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare şi inovare, CCCDI verifică şi avizează conform îndeplinirea standardelor minimale de către candidatul declarat câştigător al concursului pentru ocuparea postului de CS II sau CS I, respectiv al examenului de promovare pentru obţinerea gradului profesional de CS II sau CS I, desfăşurat în organizaţii de cercetare, altele decât instituţiile de învăţământ superior şi institutele/filialele Academiei Române, cu excepţia cazului în care candidatul declarat câştigător al concursului deţine gradul profesional de cercetare-dezvoltare corespunzător postului pentru care a candidat.

    ART. 18
    (1) Secretariatul CCCDI va încărca dosarul de concurs/examen, după evaluarea administrativă şi validarea acestuia, în platforma CCCDI, menţionând ramura de ştiinţă/domeniul şi comisia căreia îi va fi arondat dosarul respectiv, în maximum 5 zile lucrătoare de la încărcarea dosarului în platformă.
    (2) Reprezentanţii Secretariatului CCCDI vor transmite informaţia existenţei unui nou dosar în baza de date preşedintelui CCCDI şi, respectiv, preşedintelui şi secretarului comisiei de specialitate a CCCDI căreia îi este arondat dosarul respectiv, în maximum 2 zile lucrătoare de la încărcarea dosarului în platformă.
    (3) Preşedintele comisiei de specialitate, cu sprijinul secretarului comisiei de specialitate, propune spre avizare membrilor comisiei de specialitate a CCCDI trei persoane, dintre care una are calitatea de raportor, care vor verifica şi evalua dosarul respectiv din perspectiva îndeplinirii standardelor minimale pentru acordarea gradului profesional de CS II sau CS I, în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea dosarului de la reprezentanţii Secretariatului CCCDI. Specialiştii care vor realiza procesul de evaluare pot fi membri ai comisiei de specialitate a CCCDI, membri ai comisiei de specialitate extinse a CCCDI sau specialişti în domeniu cooptaţi de către membrii comisiei de specialitate a CCCDI şi vor avea funcţie/grad cel puţin egală/egal cu gradul profesional ce urmează a fi evaluat. Fiecare membru nominalizat îşi exprimă acordul pentru activitatea de evaluare şi declară că nu se află în conflict de interese/incompatibilitate.
    (4) În maximum 2 zile lucrătoare de la stabilirea comisiei de evaluare prevăzute la alin. (3), preşedintele comisiei de specialitate anunţă Secretariatul CCCDI asupra componenţei comisiei de evaluare, indicând pentru fiecare dosar de concurs/examen numele şi prenumele evaluatorilor, instituţia, funcţia, adresa de e-mail şi numărul de telefon; fiecare membru nominalizat va completa declaraţia de incompatibilitate prevăzută la anexa nr. 2.
    (5) În maximum 2 zile lucrătoare de la înştiinţarea cu privire la componenţa comisiei de evaluare, Secretariatul CCCDI se asigură că toţi membrii comisiei de evaluare au acces la baza de date aferentă dosarului ce urmează a fi evaluat şi îi informează pe membrii comisiei de evaluare asupra acestui aspect.
    (6) În maximum 7 zile lucrătoare, membrii comisiei de evaluare vor realiza procesul de evaluare şi vor întocmi, individual, fişa de evaluare proprie aferentă acestei etape; în situaţia în care este nevoie de clarificări sau completări la dosarul de concurs/examen, raportorul comisiei de evaluare va propune amânarea analizei dosarului şi va informa Secretariatul tehnic al CCCDI cu privire la acest aspect; Secretariatul tehnic al CCCDI, prin ANC, va recomanda candidatului, prin notificare, completarea dosarului, precizând elementele de conţinut care urmează să fie refăcute.
    (7) Raportorul va centraliza cele trei rapoarte individuale şi le transmite împreună cu fişa de evaluare, prevăzută la anexa nr. 4, secretariatului comisiei în termenul stabilit de prezenta metodologie.
    (8) Secretariatul comisiei transmite fişa de evaluare preşedintelui comisiei de specialitate pentru validare, în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea acesteia.
    (9) Preşedintele sau secretarul comisiei de specialitate va transmite în maximum 2 zile lucrătoare un raport privind validarea fişei de evaluare către Secretariatul tehnic al CCCDI.
    (10) Secretariatul tehnic al CCCDI centralizează, de regulă, la cel mult două săptămâni sau oricând este nevoie toate propunerile comisiilor de specialitate şi întocmeşte un centralizator numeric şi nominal, care va fi prezentat conducerii CCCDI pentru a se vota în vederea avizării/neavizării propunerilor comisiilor de specialitate ale CCCDI, în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea fişelor de evaluare de la comisiile de specialitate ale CCCDI.
    (11) Membrii CCCDI au la dispoziţie maximum 2 zile lucrătoare pentru a-şi exercita votul asupra propunerii de avizare/neavizare a dosarelor evaluate.
    (12) La finalizarea votului Secretariatul CCCDI întocmeşte avizul cu persoanele confirmate, semnat de preşedintele CCCDI şi îl transmite către ANC.
    (13) În baza avizului CCCDI privind confirmarea concursului/examenului de promovare în gradul profesional de CS II sau CS I, direcţia de specialitate a ANC iniţiază emiterea ordinului de ministru privind confirmarea rezultatului concursului/examenului de numire pe funcţia de CS II sau CS I şi acordarea titlului de CS II sau CS I.
    (14) După aprobarea ordinului ministrului privind confirmarea rezultatului concursului/examenului pentru obţinerea gradului profesional de CS II sau CS I, ANC, prin direcţia de specialitate, transmite ordinul de ministru conducătorului organizaţiei de cercetare-dezvoltare organizatoare a concursului/examenului, cu obligaţia ca aceasta să îl comunice candidatului în termen de 5 zile.

    ART. 19
    În cazul în care propunerea CCCDI este de amânare a acordării titlului de CS II sau CS I, pentru completarea dosarului, Secretariatul tehnic notifică, prin direcţia de specialitate a ANC, cu motivarea aferentă, conducătorul organizaţiei de cercetare organizatoare a concursului/examenului, cu obligaţia ca aceasta să îi comunice candidatului decizia CCCDI. În termen de 15 zile de la data restituirii de către ANC a dosarului de concurs, respectiv examen, organizaţia de cercetare are obligaţia actualizării acestuia, astfel încât să fie respectate prevederile legale, şi de a-l retrimite către ANC.

    ART. 20
    În cazul în care propunerea CCCDI este de infirmare a rezultatului concursului de încadrare/examenului de promovare în funcţia de CS I sau CS II, pentru neîndeplinirea standardelor minimale necesare şi obligatorii sau pentru alte aspecte motivate de comisie, Secretariatul tehnic al CCCDI notifică, prin direcţia de specialitate a ANC, cu motivarea aferentă, conducătorul organizaţiei de cercetare organizatoare a concursului/examenului, cu obligaţia ca această instituţie să îi comunice candidatului decizia CCCDI.

    ART. 21
    (1) Gradul profesional, odată acordat, aparţine persoanei titulare respective, pentru domeniul de cercetare-dezvoltare respectiv, pentru tot restul vieţii, şi constituie titlu personal de care poate face uz în toate cazurile care implică imaginea sau drepturile personale.
    (2) Gradele profesionale de cercetare-dezvoltare de CS II, respectiv CS I care au fost dobândite sunt recunoscute în orice organizaţie de cercetare, în domeniul în care au fost dobândite, nemaifiind necesară validarea îndeplinirii standardelor minimale prevăzute la art. 13 alin. (1) din Legea nr. 183/2024 în cazul candidatului declarat câştigător în urma susţinerii unui concurs public pentru un post corespunzător gradului profesional de cercetare-dezvoltare deţinut.

    CAP. VI
    Analizarea contestaţiilor privitoare la avizul CCCDI
    ART. 22
    (1) În cazul candidaţilor nemulţumiţi de decizia CCCDI de infirmare a rezultatelor concursului/examenului, desfăşurat în organizaţii de cercetare, altele decât instituţiile de învăţământ superior şi institutele/filialele Academiei Române, aceştia pot depune o contestaţie la ANC, în termen de 15 zile de la comunicare. ANC, prin CCCDI, analizează contestaţia şi înaintează răspunsul în termen de 60 de zile, în condiţiile prevăzute la art. 23 alin. (7) din Legea nr. 183/2024.
    (2) Contestaţia se înregistrează la organizaţia de cercetare organizatoare de concurs/examen şi se trimite fizic sau online la ANC, completând formularul de contestaţii şi sesizări de pe site-ul ANC şi primind confirmare de primire şi număr de înregistrare automat.
    (3) Secretariatul tehnic înregistrează contestaţia şi o prezintă preşedintelui CCCDI, care va nominaliza membrii comisiei pentru reevaluarea dosarului.

    ART. 23
    (1) Contestaţia este analizată la nivelul CCCDI de către o comisie formată din trei specialişti în domeniul în care s-a organizat concursul/examenul sau în domenii apropiate, alţii decât cei care au verificat iniţial dosarul de concurs/examen.
    (2) În cazuri bine justificate, preşedintele CCCDI poate nominaliza, pentru analizarea contestaţiei, şi experţi externi.
    (3) În termen de maximum 2 zile, fiecare membru nominalizat trebuie să îşi exprime acordul pentru analizarea contestaţiei şi completarea declaraţiei că nu se află în conflict de interese cu candidatul contestatar.
    (4) Constituirea comisiei de contestaţie este finalizată numai dacă fiecare dintre cei trei membri şi-a exprimat acordul pentru analizarea contestaţiei şi a transmis declaraţia că nu se află în conflict de interese/incompatibilitate.
    (5) După constituirea comisiei de contestaţie se declanşează procesul de analizare a contestaţiei.
    (6) În termen de maximum 10 zile de la constituirea comisiei de contestaţie, fiecare membru întocmeşte un referat individual de analiză a contestaţiei şi motivează, după caz.
    (7) Preşedintele comisiei întocmeşte referatul sintetic de analiză a contestaţiei, în termen de maximum 5 zile, pe baza referatelor individuale de analiză a contestaţiei, referatul fiind apoi semnat de toţi membrii comisiei de contestaţii.
    (8) Referatul sintetic de analiză a contestaţiei se trimite la secretariatul tehnic pentru a fi supus avizării de către preşedintele CCCDI.
    (9) CCCDI validează, prin vot, propunerea comisiei de contestaţie.
    (10) Secretariatul tehnic al CCCDI comunică, prin ANC, rezultatul contestaţiei unităţii care a organizat concursul şi contestatarului.

    ART. 24
    În cazul în care decizia CCCDI este definitivă şi nu este favorabilă, candidatul nemulţumit se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 25
    Persoanele implicate în procedura de verificare a contestaţiilor răspund în faţa conducerii ANC şi a instanţei pentru buna desfăşurare a evaluării contestaţiei la concursurile de încadrare sau examenele de promovare pe posturile de cercetare, în condiţiile respectării normelor de calitate, de etică şi deontologie profesională a personalului CDI şi a legislaţiei în vigoare.

    CAP. VII
    Analiza sesizărilor privind acordarea gradelor profesionale de CS II şi CS I
    ART. 26
    Sesizările întocmite în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (6) din Legea nr. 183/2024 se trimit fizic sau online la ANC, însoţite de documentele doveditoare.

    ART. 27
    (1) ANC verifică, în baza sesizării reglementate la art. 14 alin. (6) din Legea nr. 183/2024, corelat cu art. 18 alin. (9) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.568/2024 şi art. 15 alin. (7) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.569/2024, respectarea standardelor minimale privind acordarea gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare pentru obţinerea gradelor profesionale finalizate cu cel mult 3 ani înainte de data primirii sesizării.
    (2) În vederea efectuării procedurii de verificare, ANC solicită punctul de vedere al CCCDI şi CNECSDTI, după caz, cu privire la sesizarea primită.
    (3) CCCDI va analiza elementele din cuprinsul sesizării şi va efectua o verificare a îndeplinirii standardelor minimale pentru obţinerea gradelor profesionale de CS II şi CS I prin concurs/examen, conform prevederilor prezentei metodologii şi ale Legii nr. 183/2024, în colaborare cu CNECSDTI, dacă este cazul.
    (4) Rezultatul verificării sesizării de către CCCDI, în colaborare cu CNECSDTI, dacă este cazul, se materializează într-un raport adresat conducerii ANC, cu indicarea elementelor din care să rezulte dacă au fost respectate condiţiile minimale pentru obţinerea gradului profesional prin concurs/examen, respectiv dacă au fost respectate normele de bună conduită în activitatea CDI de către candidatul care a obţinut gradul profesional.

    ART. 28
    (1) În cazul în care se constată că nu au fost respectate condiţiile minimale pentru obţinerea gradului profesional prin concurs/examen şi a fost întocmit, un act administrativ de acordare a gradului profesional, CCCDI va informa conducerea ANC prin raportul prevăzut la art. 27 alin. (4), care va cuprinde neregulile constatate.
    (2) ANC informează Ministerul Educaţiei şi Cercetării cu privire la sesizare şi, în funcţie de rezoluţia conducerii ministerului, direcţia juridică din cadrul ministerului sesizează instanţa de judecată în vederea anulării ordinului ministrului sau deciziei conducătorului organizaţiei de cercetare de acordare a gradului profesional de cercetare, dezvoltare şi inovare şi anulării rezultatelor concursului de ocupare a postului sau a examenului de promovare.
    (3) CCCDI poate fi intervenient în speţele din instanţe care privesc anularea actelor administrative de acordare a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare.

    ART. 29
    Persoanele implicate în procedura de verificare a sesizărilor răspund în faţa conducerii ANC şi a instanţei pentru buna desfăşurare a analizării sesizării privind concursurile/ examenele de ocupare a posturilor de cercetare, în condiţiile respectării normelor de calitate, de etică şi deontologie profesională a personalului CDI şi ale legislaţiei în vigoare.

    CAP. VIII
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 30
    După aprobarea ordinului de confirmare a concursului/examenului, dosarul se restituie organizaţiei de cercetare, dacă a fost trimis şi letric, iar formatul electronic al dosarului se arhivează şi rămâne pe platforma CCCDI.

    ART. 31
    Datele cu caracter personal ale persoanelor implicate în procesul de examinare sunt prelucrate în cadrul platformei informatice, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ART. 32
    Până la data aprobării hotărârii Guvernului privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Cercetare, atribuţiile acesteia prevăzute în prezenta metodologie sunt exercitate de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, conform art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 153/2024 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale.

    ART. 33
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta metodologie.

    ANEXA 1

    la metodologie
    LISTA
    cuprinzând documentele dosarului de concurs, respectiv examen
    Documentele de mai jos vor fi îndosariate în format electronic, de tip PDF, separate, ataşate în ordinea prevăzută de opis. Documentele vor fi numerotate conform opisului.
    Dosarul de concurs/examen se depune numai în formă completă, conţinând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea în care figurează mai jos. Introducerea de informaţii false sau documente neconforme în dosarul de concurs/examen se sancţionează conform normelor legale.
    Formularul-tip al copertei se completează de către candidat potrivit anexei nr. 1 la prezenta listă.
    Fiecare dosar de concurs/examen pentru ocuparea posturilor/acordarea gradelor profesionale de CS II şi CS I va cuprinde următoarele documente:
    A. Dosar administrativ
    1. Adresa de înaintare pentru fiecare dosar din partea conducerii organizaţiei de cercetare-dezvoltare către ANC, care va conţine: numele şi prenumele candidatului, gradul ştiinţific actual, organizaţia din care face parte sau care organizează concursul/examenul, gradul ştiinţific pentru care este înscris la concurs/examen, domeniul postului vizat - comisia de specialitate - domeniul fundamental şi domeniul arondat, numărul de file al dosarului, numărul de înregistrare şi datele de contact ale persoanei/instituţiei/unităţii emitente pentru detalii/informări şi transmiterea rezultatului evaluării
    2. Opis cu documentele din dosar cu indicarea paginii unde se găseşte fiecare document, cu linkurile aferente potrivit anexei nr. 3 la metodologie
    3. Referat de prezentare a concursului/examenului aprobat de conducerea instituţiei organizatoare:
    - se prezintă etapele concursului/examenului - de la publicarea anunţului de concurs cu data anunţului, unde a fost publicat, câte locuri au fost scoase la concurs, câţi candidaţi au fost înscrişi la concurs, decizia de numire a comisiei de concurs/examen şi a comisiei de contestaţii, rezultatele evaluării, până la validarea rezultatelor în consiliul ştiinţific;
    – se va menţiona domeniul şi comisia de specialitate a Colegiului Consultativ pentru Cercetare-Dezvoltare şi Inovare care va evalua dosarul candidatului;
    – se va face trimitere la pagina de internet proprie a regulamentului de concurs/examen pentru posturile/gradele de CS I şi CS II, aprobată de conducerea unităţii organizatoare

    4. Extras din procesul-verbal al şedinţei consiliului ştiinţific - data, membrii consiliului şi membrii prezenţi, aprobarea rezultatelor concursului/examenului
    5. Extras din şedinţa Consiliului de administraţie sau a organelor de conducere echivalente privind aprobarea organizării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante sau a examenelor de promovare, după caz
    6. Raportul comisiei de concurs/examen, elaborat cu respectarea prevederilor legale, ce cuprinde toate etapele de desfăşurare a concursului/examenului
    7. Referatul de apreciere a membrilor comisiei de concurs/examen asupra concursului pentru ocuparea postului de CS II sau CS I, respectiv a examenului de promovare pentru obţinerea gradului profesional de CS II sau CS I, prevăzut la anexa nr. 3 la prezenta listă, şi declaraţia, pe propria răspundere prevăzută la anexa nr. 2 la metodologie. Ambele documente trebuie să fie asumate de cei în cauză, semnate, datate şi înregistrate la secretariatul unităţii/instituţiei organizatoare de concurs/examen.
    8. Decizia de numire a comisiilor de concurs/examen şi de contestaţii, menţionându-se funcţia, gradul universitar sau de cercetare, numele şi prenumele, precum şi locul de muncă pentru fiecare membru al comisiei
    9. Cererea de înscriere la concurs/examen, înregistrată, semnată şi datată de candidat, aprobată de conducătorul organizaţiei de cercetare şi inovare şi avizată de compartimentul juridic al acesteia, după caz, prevăzută la anexa nr. 5 la prezenta listă
    10. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului/gradului profesional pentru care candidează, care este completată şi asumată de candidat şi avizată de organizaţia de cercetare în domeniul solicitat de candidat conform prevederilor legale. Se vor lua în considerare numai publicaţiile apărute, adică cele care au volum, număr, pagini şi/sau un identificator digital, conform standardelor internaţionale. Fişa va fi completată într-un format care să faciliteze verificarea informaţiilor; în coloane paralele vor fi introduse valorile standardelor minimale impuse de actele normative şi valorile finale obţinute de către candidat pentru fiecare standard.
    11. Propunerea de dezvoltare a carierei ştiinţifice din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică, formată din maximum 5 pagini
    12. Declaraţia de asumare a răspunderii, printr-un înscris olograf semnat de candidat, cu toate datele de identificare ale acestuia, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activităţi şi realizări, în caz contrar candidatul suportând consecinţele declaraţiilor în fals, în conformitate cu legislaţia în vigoare. De asemenea, candidatul îşi asumă răspunderea cu privire la asigurarea originalităţii conţinutului mapei ştiinţifice, precum şi a respectării standardelor de calitate şi de etică profesională potrivit anexei nr. 2 la prezenta listă.
    13. Declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului (UE) 2016/679, prevăzută la anexa nr. 4 la prezenta listă
    14. Curriculum vitae al candidatului - model Europass, în format electronic, de tip PDF, cu datele de contact, datat şi semnat de acesta
    15. Informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului
    16. Actele doveditoare ale studiilor - copia diplomei de licenţă sau echivalentă/masterat/doctorat, după caz, conformă cu originalul. În situaţia în care candidatul declarat câştigător nu deţine o diplomă eliberată de o instituţie de învăţământ superior din România, acesta trebuie să depună o copie conformă cu originalul a atestatului de recunoaştere sau de echivalare a acesteia înainte de încadrarea pe post şi semnarea contractului individual de muncă, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de încadrare pe post.
    17. Actele doveditoare ale identităţii.
    a) copie după certificatul de naştere;
    b) în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie după documentul care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
    c) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii

    18. Certificat de cazier judiciar
    19. Actul doveditor al stării de sănătate eliberat de către medicul de familie al candidatului
    20. Copie a anunţului de scoatere la concurs/examen a postului, care a fost afişat la sediul instituţiei şi pe site-ul instituţiei organizatoare.

    B. Mapă cu lucrări ştiinţifice
    Lista publicaţiilor ştiinţifice pe categorii, lucrărilor, articolelor/studiilor, brevetelor considerate de candidat a fi relevante pentru domeniul postului pentru care candidează, pentru activităţile de cercetare ştiinţifică proprii, proiecte de cercetare-dezvoltare pe bază de contract/grant, altele (inclusiv citările)
    Lista este structurată astfel:
    a) teza sau tezele de doctorat;
    b) lista celor mai relevante 10 publicaţii ştiinţifice (cărţi de autor, articole/studii/capitole, volume editate);
    c) lista brevetelor de invenţie şi a altor titluri de proprietate industrială;
    d) lista cărţilor de autor şi a volumelor editate şi publicate;
    e) lista articolelor/studiilor in extenso, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;
    f) lista altor lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice sau apărării naţionale;
    g) proiecte de cercetare-dezvoltare-inovare pe bază de contract/grant;
    h) alte lucrări.


    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta listă.
    NOTĂ:
    Toate documentele din dosar se înregistrează la secretariatul unităţii organizatoare a concursului, iar pe cele care sunt în copie se menţionează „conform cu originalul“, se semnează şi se datează.

    ANEXA 1

    la listă
    Copertă dosar de concurs/examen
    Antet
    Departamentul
    Postul: cercetător ştiinţific gradul ..... poziţia nr. .......
    Denumirea comisiei de specialitate şi domeniul arondat
    DOSAR DE CONCURS/EXAMEN
    Candidat
    (numele şi prenumele, titlul ştiinţific)
    ......................

    Telefon: ...............

    ANEXA 2

    la listă
    Declaraţie candidat
    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul(a), ............, salariat(ă) al/la ............, în funcţia de ............, născut(ă) la data de .............., cu domiciliul stabil în localitatea ............, str. ........... nr. ......., judeţul ........., CNP ..........., BI/CI seria ...... nr. ........, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că documentele şi datele din dosarul depus pentru ocuparea postului de ..............., în domeniul ................., la .................., anunţat public (în cazul concursului) la ............., prezintă propriile mele realizări şi activităţi şi iau cunoştinţă de faptul că, în caz contrar, voi suporta consecinţele declaraţiei în fals, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

┌───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│...........................│...........................│
└───────────────────────────┴───────────────────────────┘

    1. Cererea se semnează olograf sau cu semnătură electronică certificată.
    2. Se scriu cu majuscule numele, iniţiala tatălui şi prenumele.
    NOTĂ:
    ART. 326
    Falsul în declaraţii

    "(1) Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcută unei persoane dintre cele prevăzute în art. 175 sau unei unităţi în care aceasta îşi desfăşoară activitatea în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcută serveşte la producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă. (...)"



    ANEXA 3

    la listă
    Antet
    Document întocmit de fiecare membru al comisiei de concurs
    REFERAT DE APRECIERE
    privind concursul/examenul pentru ocuparea postului/
    obţinerea gradului profesional de CS I sau CS II
    Subsemnatul, ............, gradul didactic/de cercetător .............., la .............., numit prin Decizia directorului/rectorului nr. .......... din .......... ca membru în comisia de concurs pentru ocuparea postului de cercetător ştiinţific ..........., poziţia ............, din statul de funcţii al Departamentului/Serviciului ............... al Institutului/Universităţii .............., sau, după caz, ca membru în comisia de examen pentru obţinerea gradului profesional de cercetător ştiinţific …. în departamentul institutului/universităţii, în urma evaluării datelor prezentate în dosarul de concurs/examen şi a probelor susţinute de către candidatul/candidata .............., am constatat următoarele:
    1. Îndeplinirea standardelor minimale şi a standardelor specifice:
    ...................
    ...................
    ...................

    2. Evaluarea activităţii ştiinţifice anterioare ale candidatului:
    ...................
    ...................
    ...................

    3. Evaluarea dosarului de înscriere şi a candidatului la interviu:
    ...................
    ...................
    ...................

    4. Rezultate obţinute - gradul de îndeplinire a criteriilor:
    ...................
    ...................
    ...................

    5. Concluzii:
    ...................
    ...................



┌───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│...........................│...........................│
└───────────────────────────┴───────────────────────────┘


    ANEXA 4

    la listă
    DECLARAŢIE DE CONSIMŢĂMÂNT
    privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului (UE) 2016/679
    Subsemnatul(a), ............, domiciliat(ă) în ....................., născut(ă) la data de ........... în localitatea .............., judeţul ......., posesor/posesoare al/a C.I. seria ......... nr. ......., emisă la data de .............. de către ............, având CNP .........................., în calitate de participant(ă) la concursul de încadrare/examenul de promovare din .......................... în ............., organizat de către ...............,
    declar prin prezenta că sunt de acord cu utilizarea şi prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către personalul desemnat din minister, inclusiv cu comunicarea lor, dacă va fi necesar, către alte entităţi (Comisia Naţională de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare, Colegiul Consultativ pentru Cercetare, Dezvoltare şi Inovare etc.).
    Am fost informat(ă) cu privire la prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) adoptat de Parlamentul European şi Consiliul Uniunii Europene, respectiv:
    - dreptul de acces conform căruia persoana are dreptul de a obţine o confirmare din partea Autorităţii Naţionale pentru Cercetare (ANC) că prelucrează sau nu prelucrează datele cu caracter personal şi, în caz afirmativ, de a obţine acces la datele respective şi la informaţii privind modalitatea în care sunt prelucrate;
    – dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent, şi la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;
    – dreptul la opoziţie vizează dreptul persoanei de a se opune prelucrării datelor personale;
    – dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte;
    – dreptul la ştergerea datelor („dreptul de a fi uitat“) înseamnă dreptul persoanei de a solicita să îi fie şterse datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care apare unul din următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; persoana îşi retrage consimţământul şi nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
    – dreptul la restricţionarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care permite instituţiei verificarea corectitudinii acestora; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ştergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricţionarea.

    Mi s-a adus la cunoştinţă despre faptul că refuzul meu de a furniza datele cu caracter personal necesare şi solicitate către ANC determină imposibilitatea stabilirii raporturilor cu privire la promovare şi nu este imputabil instituţiei mai sus menţionate.
    Dacă datele cu caracter personal furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbare de domiciliu, statut civil, adresă de e-mail etc.) mă oblig să informez în scris, în timp util, ANC.
    Totodată am fost informat(ă) cu privire la faptul că aceste date vor fi tratate confidenţial, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.

┌───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│...........................│...........................│
└───────────────────────────┴───────────────────────────┘


    ANEXA 5

    la listă
    Cerere de înscriere la concurs
    Antet
    Aprob
    Conducătorul instituţiei,
    Domnule ...........
    Subsemnatul(a), ...................., absolvent(ă) al(a) ................, numit(ă) în funcţia de ............... la ....................., adresa de e-mail ..................., telefon mobil .........................., vă rog să binevoiţi a-mi aproba înscrierea la concursul pentru ocuparea postului de/examenului pentru promovarea pe gradul profesional de cercetător ştiinţific .........., normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, la departamentul .......... din cadrul Institutului .........., specializarea ........., subdomeniul ........... .
    Menţionez că sunt absolvent(ă) cu diplomă de doctor şi am o vechime în specialitate de ....... ani.
    Anunţul privind concursul a fost publicat în ..........(data şi locul)..............

┌────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Semnătura candidatului │Data │
│................................│................................│
└────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘


    ANEXA 2

    la metodologie
    Antet
    Declaraţie evaluator
    DECLARAŢIE
    Subsemnatul(a), ................., grad didactic/titlul ştiinţific ..............., fiind implicat(ă) în procedura de evaluare a dosarelor de concurs/examen pentru ocuparea postului ............/pentru promovare pe gradul profesional de ........... la Institutul/Facultatea .............., menţionez că am luat cunoştinţă de prevederile actelor normative în vigoare privind incompatibilităţile persoanelor implicate în procedura de concurs şi, sub sancţiunea Codului penal pentru fals în declaraţii, declar pe propria răspundere că nu mă aflu in această situaţie.

┌───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│...........................│...........................│
└───────────────────────────┴───────────────────────────┘


    ANEXA 3

    la metodologie
    Paşi procedurali pentru realizarea linkurilor la documentele justificative/suport din opis
    A. Copierea iniţială a opisului şi a documentelor pe suport USB
    B. Pentru atribuirea unui link fiecărui document din opis se va proceda astfel:
    1. Se selectează textul pe care se doreşte introducerea linkului.
 (a se vedea imaginea asociată)
    3. Din fereastra Insert Hyperlink se selectează cu click documentul căruia se doreşte să i se facă legătură.
    4. Se apasă OK.
    5. După introducerea linkului se verifică legătura apăsând tasta Ctrl şi făcând simultan click (Ctrl + Click).

    După salvarea documentului ca pdf, linkurile ar trebui să fie funcţionale.
    După definitivarea linkurilor se verifică funcţionalitatea acestora.

    ANEXA 4

    la metodologie
    COLEGIUL CONSULTATIV PENTRU CERCETARE-DEZVOLTARE ŞI INOVARE
    Comisia Nr. ......
    ......................
    (numele comisiei)
    FIŞĂ CANDIDAT

┌───────────────────┬───────────────────┐
│C.S. I │C.S. II │
│.................. │.................. │
└───────────────────┴───────────────────┘

    COLEGIUL CONSULTATIV PENTRU CERCETARE-DEZVOLTARE ŞI INOVARE
    COMISIA: .................
    FIŞA DE EVALUARE
    Instituţia solicitantă: .................
    Numele candidatului evaluat: ............
    Funcţia/Departamentul: ....................
    Domeniu: .....................................
    Stadiu analiză: analizat - reanalizat
    Nr. .............................. .................
    A. Procesul de evaluare

┌────┬────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │Criterii de │Evaluator│Evaluator│Evaluator│ │
│crt.│evaluare │1 │2 │3 │ │
├────┼────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │Mapă │Nume şi │Nume şi │Nume şi │ │
│ │ştiinţifică │prenume │prenume │prenume │Rezoluţie│
│ │candidat │evaluator│evaluator│evaluator│DA/NU │
│ │ │1 │2 │3 │ │
├────┼────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │Candidatul │ │ │ │ │
│ │îndeplineşte│ │ │ │ │
│ │standardele │ │ │ │ │
│1 │minimale │ │ │ │ │
│ │conform │ │ │ │ │
│ │standardelor│ │ │ │ │
│ │în vigoare. │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │Confirmat │ │ │ │ │
│2 │(da, nu, │ │ │ │ │
│ │amânare) │ │ │ │ │
└────┴────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┘


    B. Observaţii şi recomandări
    (Se completează obligatoriu dacă rezoluţia este de tip NU sau amânare.)
    ...................
    ...................
    ...................

    C. Semnături

┌────┬──────────────────┬────┬─────────┐
│Nr. │Evaluatori │Data│Semnătura│
│crt.│(nume şi prenume) │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────────┤
│1. │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────────┤
│2. │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────────┤
│3. │ │ │ │
└────┴──────────────────┴────┴─────────┘



┌───────────────────────┬───────────────────────┐
│Data evaluării │Preşedintele comisiei │
│.......................│.......................│
│ │(semnătura) │
└───────────────────────┴───────────────────────┘


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016