Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 3 octombrie 2023  de desfăşurare a probelor examenului de obţinere a titlului de medic, medic stomatolog şi farmacist specialist    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 3 octombrie 2023 de desfăşurare a probelor examenului de obţinere a titlului de medic, medic stomatolog şi farmacist specialist

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 915 din 10 octombrie 2023
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 3.393/6.495/2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 915 din 10 octombrie 2023.
──────────
    Preambul
    În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidenţiat în specialităţile prevăzute de Nomenclatorul specialităţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală, cu modificările şi completările ulterioare, Ministerul Sănătăţii organizează două sesiuni anuale de examen pentru obţinerea titlului de specialist, pentru medici, medici stomatologi şi farmacişti rezidenţi, respectiv pentru medici, medici stomatologi sau farmacişti specialişti înscrişi în programul de obţinere a celei de a doua specialităţi cu taxă.
    Cele două sesiuni de examene anuale sunt prevăzute şi aprobate prin calendarul de examene şi concursuri şi al sesiunilor de înscriere la a doua specialitate, organizate de Ministerul Sănătăţii, în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) pct. 29 din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
    Sesiunile de examene sunt organizate de Ministerul Sănătăţii la nivel naţional, în colaborare cu instituţiile de învăţământ superior medical, cu facultăţi de medicină, medicină dentară şi farmacie din centrele universitare: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara, Arad, Braşov şi Galaţi, acreditate pentru formarea specialiştilor din domeniul sănătate.
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    În conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007, cu modificările şi completările ulterioare, examenul de medic, medic stomatolog şi farmacist specialist constă pentru toate specialităţile în susţinerea unei probe scrise, urmată de una sau două probe clinice şi o probă practică, conform prevederilor tematicilor aprobate pentru fiecare specialitate.

    ART. 2
    Fiecare probă de examen în parte este eliminatorie dacă nu se obţine nota minimă 7,00. Media minimă de promovare a examenului este 7,00.

    ART. 3
    Tematicile valabile, aprobate pentru fiecare specialitate, sunt publicate pe pagina web a Ministerului Sănătăţii www.ms.ro, la rubrica Specialişti/Concursuri/Examene şi concursuri naţionale/Tematica examenului de specialitate.

    ART. 4
    Examenul se organizează de Ministerul Sănătăţii în centrele universitare cu facultăţi de medicină, medicină dentară şi farmacie acreditate în care s-a efectuat pregătirea şi se susţine în faţa unei comisii de examen.

    ART. 5
    În vederea rezolvării eventualelor contestaţii depuse de candidaţi, Ministerul Sănătăţii aprobă, prin ordin al ministrului sănătăţii, comisii de soluţionare a contestaţiilor, constituite similar cu comisiile de examen.

    ART. 6
    Comisiile de examen şi, respectiv, comisiile de soluţionare a contestaţiilor vor avea următoarea componenţă:
    a) un preşedinte, cadru didactic universitar cu grad de predare, coordonator de program de rezidenţiat;
    b) 2 membri, dintre care cel puţin unul este cadru didactic universitar de predare din specialitate; în acest caz, al doilea membru va avea gradul de primar în specialitatea în care se organizează examenul, având şi titlul ştiinţific de doctor;
    c) un secretar de comisie, nominalizat de preşedintele comisiei.


    ART. 7
    Comisiile de examen şi, respectiv, comisiile de soluţionare a contestaţiilor se completează cu câte un membru supleant, pentru situaţia în care unul dintre membrii desemnaţi ai oricăreia dintre aceste comisii se află în incompatibilitate, incapacitate temporară de muncă sau în alte situaţii prevăzute de lege. În această situaţie, membrul supleant va deveni membru al comisiei cu drepturi depline. Calitatea de membru în comisia de examen este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

    ART. 8
    Comisiile de examen şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor sunt propuse de către instituţiile de învăţământ superior cu facultăţi de medicină, medicină dentară şi farmacie acreditate şi avizate de colegiile profesionale, în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2009, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 35 din Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii.

    ART. 9
    Nu pot fi membri în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoanele care au calitatea de:
    a) soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi;
    b) au relaţii cu caracter patrimonial sau interese patrimoniale cu oricare dintre candidaţi.


    ART. 10
    Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizată de persoana în cauză, de preşedintele comisiei sau de oricare dintre candidaţi. În acest caz se iau măsuri de înlocuire a membrului respectiv cu unul dintre membrii supleanţi desemnaţi, în termen de maximum 3 zile de la data sesizării.

    ART. 11
    Membrul supleant va deveni membru al comisiei cu drepturi depline numai în situaţia în care unul din membrii desemnaţi se află în indisponibilitate de participare la examen.

    ART. 12
    Candidaţii vor susţine toate probele examenului cu comisia de examen la care au fost repartizaţi de Ministerul Sănătăţii.

    ART. 13
    Formularea subiectelor de examen, atât la proba scrisă, cât şi la probele clinice şi proba practică, pe baza tematicilor aprobate pentru fiecare specialitate, elaborarea baremelor de corectură, precum şi întreaga responsabilitate asupra desfăşurării probelor examenului şi a evaluării finale a candidaţilor revin comisiei de examen.

    ART. 14
    După finalizarea fiecărei probe, rezultatele obţinute de candidaţi sunt aduse la cunoştinţa candidaţilor prin afişare la sediul comisiei de examen.

    ART. 15
    Eventualele contestaţii ale candidaţilor, formulate în scris, pot fi depuse la sediul comisiei de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor probei respective.

    ART. 16
    Reevaluarea lucrărilor candidaţilor care au depus contestaţii, a altor solicitări de natura contestaţiilor, în cazul probelor clinice şi practice, respectiv întocmirea răspunsului la contestaţiile depuse de candidaţi revin comisiei de soluţionare a contestaţiilor. Dacă punctajul tezei obţinut după corectura comisiei de soluţionare a contestaţiilor diferă cu minimum un punct de punctajul obţinut de aceeaşi lucrare la evaluarea iniţială a comisiei de examen, nota finală a candidatului rămâne cea stabilită de comisia de soluţionare a contestaţiilor.

    ART. 17
    Rezultatul contestaţiilor se eliberează candidaţilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a acestora, pe bază de proces-verbal, sub semnătura preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor. Candidatul semnează de luare la cunoştinţă asupra rezultatului contestaţiei. Rezultatul contestaţiei constituie rezultatul final obţinut de candidat la proba respectivă.

    ART. 18
    Examenul de obţinere a titlului de medic/medic stomatolog/farmacist specialist debutează cu susţinerea probei scrise pentru toate specialităţile.

    ART. 19
    Probele clinice şi practice, atât în ceea ce priveşte numărul acestora, cât şi subiectele de dezvoltat, se vor desfăşura conform celor prevăzute în tematicile de examen valabile pentru această sesiune, în funcţie de specialitate.

    ART. 20
    Toate probele examenului se vor susţine în limba română.

    ART. 21
    Toate probele examenului se vor desfăşura în zile lucrătoare, fiind exclusă susţinerea acestora în zile nelucrătoare, precum şi în cele declarate libere la nivel naţional.

    ART. 22
    Înainte de începerea probelor examenului se va aduce la cunoştinţa candidaţilor metodologia de examen, prin publicare în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    CAP. II
    Desfăşurarea probelor examenului
    SECŢIUNEA 1
    Proba scrisă
    ART. 23
    (1) Proba scrisă constă din 10 întrebări alcătuite de comisia de examen pentru fiecare specialitate, prin extragerea a 10 subiecte din totalul subiectelor tematicilor probei scrise, la specialitatea respectivă. Durata probei scrise este de 3 ore.
    (2) Proba scrisă este eliminatorie; nota minimă de promovare este 7,00.

    ART. 24
    (1) Candidaţii se vor prezenta pentru susţinerea probei scrise la sediile comisiilor de examen, la data şi ora stabilite şi afişate pe site-ul Ministerului Sănătăţii odată cu listele candidaţilor, distribuiţi pe specialităţi şi centre universitare.
    (2) Candidaţii se vor legitima cu actul de identitate în termen de valabilitate, iar secretarul comisiei va nota cu această ocazie absenţii.
    (3) În catalogul definitiv candidaţii vor fi înscrişi cu numele şi prenumele corecte, cu diacritice (Ă, Â, Î, Ş, Ţ), conform actului de identitate prezentat la intrarea în sala de examen.
    (4) În cazul în care există diferenţe sau greşeli de dactilografiere a numelor candidaţilor între listele transmise comisiilor şi numele corect din actul de identitate, inclusiv la diacritice, candidatul va aduce comisiei o copie a actului de identitate, care va fi transmisă împreună cu cataloagele definitive, în vederea confirmării corecte.
    (5) Aşezarea candidaţilor se va face astfel încât să fie asigurată aşezarea lor pe locuri nealăturate, în situaţia în care sunt rude de genul: soţ-soţie, fraţi, surori etc.
    (6) Candidaţii nu au voie să păstreze pe parcursul probei: cărţi, cursuri sau orice alte materiale informative sau de comunicare (de exemplu, telefoane, smartwatch). Frauda sau tentativa de fraudă va fi consemnată ca atare într-un proces- verbal întocmit special în acest sens, semnat de trei martori.
    (7) Tragerea la sorţi a subiectelor de examen se va desfăşura în prezenţa comisiei de examen, în sala de examen.
    (8) Preşedintele comisiei de examen va pune într-o urnă biletele conţinând fiecare un număr corespunzător subiectelor din tematica probei scrise. Primul candidat în ordine alfabetică va extrage din urnă 10 bilete care vor fi semnate atât de candidat, cât şi de preşedintele comisiei de examen, după care comisia de examen se retrage pentru a formula 10 întrebări mai succinte din cele 10 subiecte mari extrase, a căror tratare se va putea încadra în timpul de 3 ore prevăzut pentru proba scrisă.
    (9) Pentru proba scrisă vor fi utilizate exclusiv caiete de teză tip, eliberate de Ministerul Sănătăţii, conţinând 10 file şi buzunarul pentru secretizarea caietului de teză.
    (10) Secretizarea caietelor se va face în faţa fiecărui candidat în parte, prin introducerea unui bilet ce conţine datele de identificare (numele, prenumele, numărul şi seria BI/CI, respectiv paşaportul) în buzunarul situat în partea interioară a coperţii.
    (11) Înainte de introducerea biletului respectiv, secretarul comisiei va verifica datele înscrise de candidat pe acesta, apoi va lipi buzunarul şi va aplica ştampila stabilită de comisie, astfel încât să se cuprindă şi o porţiune din afara plicului. Preşedintele comisiei de examen va semna toate caietele astfel sigilate.
    (12) Cele 10 subiecte stabilite de comisie vor fi dictate candidaţilor, care vor trece fiecare enunţ pe fila corespunzătoare din caietul-tip pentru examen.
    (13) Terminarea enunţării ultimului subiect corespunde cu ora începerii probei, oră ce va fi trecută pe tablă alături de ora terminării probei.
    (14) Redactarea tezei scrise se va face în limba română.

    ART. 25
    (1) Timpul acordat pentru proba scrisă este de 3 ore.
    (2) În prima jumătate de oră de la începerea examenului niciun candidat sau membru al comisiei nu va părăsi sala de examen.
    (3) În timpul probei scrise, candidaţii vor fi supravegheaţi, încălcarea prevederilor metodologiei de examen (prin fraudă sau tentativă de fraudă) ducând la eliminarea din examen a candidaţilor aflaţi în această situaţie. Comisia de examen va întocmi şi va semna în acest sens un proces-verbal.
    (4) Pentru redactarea tezei scrise candidaţii vor folosi exclusiv cerneală sau pix de culoare albastră, altă culoare constituind semn distinctiv, motiv pentru care nerespectarea acestei prevederi va duce automat la anularea probei scrise.
    (5) În situaţii excepţionale, candidaţii pot solicita schimbarea caietului de teză, care va fi anulat. Candidaţii pot schimba un singur caiet de teză. Reluarea scrierii tezei pentru schimbarea caietului nu modifică timpul de examen, care rămâne de trei ore.

    ART. 26
    (1) În timpul probei scrise comisia de examen va elabora baremul de corectură, care va fi semnat atât de preşedintele comisiei, cât şi de membrii comisiei de examen.
    (2) La sfârşitul celor trei ore, caietele se strâng, se numără şi se sigilează în prezenţa întregii comisii de examen şi a doi candidaţi care vor semna alături de comisia de examen pe pachetul respectiv.
    (3) Caietele anulate şi nefolosite se vor împacheta şi sigila separat.
    (4) Secretarul comisiei de examen va întocmi un proces-verbal care va cuprinde numărul de candidaţi prezenţi, numărul absenţilor, numărul caietelor primite şi folosite, anulate şi rămase nefolosite, care va fi semnat de toţi membrii comisiei de examen.
    (5) Pachetele sigilate cu caiete de teză vor fi păstrate într-o cameră în condiţii de securitate, unde nu vor avea acces decât membrii comisiei de examen.
    (6) Notarea se va face de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare subiect cu note de la 1 la 10, iar nota obţinută reprezintă media aritmetică (cu două zecimale) a celor 3 note acordate de către membrii comisiei de examen (secretarul comisiei nu are drept de notare).
    (7) Deschiderea tezelor se va face imediat după corectare şi rezultatele se vor afişa la sediul comisiei de examen.

    ART. 27
    (1) Depunerea contestaţiilor în urma afişării rezultatelor probei scrise se face în decurs de 24 de ore de la ora afişării rezultatelor probei, la sediul comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
    (2) După expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, comisia de examen predă comisiei de soluţionare a contestaţiilor, pe bază de proces-verbal, subiectele extrase, tezele candidaţilor care au depus contestaţii şi baremul elaborat pentru proba scrisă.
    (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor reexaminează tezele candidaţilor pe baza baremului, întocmeşte în acest sens un borderou de corectură şi notează subiectele candidaţilor, conform protocolului aplicat şi de comisia de examen la notarea candidaţilor.
    (4) Comisia de soluţionare a contestaţiilor întocmeşte catalogul reevaluării tezelor, semnat de toţi membrii comisiei, şi afişează rezultatul reevaluării tezelor.
    (5) Răspunsul redactat la contestaţiile depuse se va elibera candidaţilor în termen de 24 de ore. Candidatul semnează de luare la cunoştinţă asupra răspunsului formulat de comisia de soluţionare a contestaţiilor, la contestaţia depusă.
    (6) Comisia de soluţionare a contestaţiilor predă comisiei de examen, pe bază de proces-verbal, tezele candidaţilor, borderourile de corectură, catalogul reevaluării tezelor şi copii ale răspunsurilor eliberate candidaţilor.

    ART. 28
    (1) După finalizarea procedurii legate de eventualele contestaţii, secretarul comisiei de examen întocmeşte catalogul probei scrise, cu notele finale obţinute de fiecare candidat.
    (2) Numai candidaţii care au obţinut media minimă 7,00 sunt programaţi pentru următoarele probe, ceilalţi candidaţi fiind declaraţi respinşi.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Probele clinice
    ART. 29
    Numărul probelor clinice va fi conform celor prevăzute în tematicile de examen valabile, pentru fiecare specialitate în parte.

    ART. 30
    (1) Probele clinice prevăzute se vor desfăşura într-o clinică de profil acreditată pentru pregătire în specialitatea respectivă.
    (2) Comisia de examen desemnată pentru probele clinice va stabili seriile de candidaţi perechi prin tragere la sorţi, după afişarea rezultatelor probei scrise.
    (3) Pe baza acestora se va întocmi un tabel al zilelor cu seriile respective, care se va afişa la sediul comisiei de examen.
    (4) Preşedintele comisiei de examen va avea în vedere ca niciunul dintre candidaţi să nu primească cazuri cunoscute, în cazul în care aceştia şi-au desfăşurat activitatea în clinica în care se vor susţine probele clinice.
    (5) La prezentarea în clinică pentru susţinerea probelor clinice, candidaţii vor fi echipaţi cu echipamentul de protecţie corespunzător.
    (6) Candidaţii din seria zilei respective vor fi izolaţi într-o cameră sub supravegherea secretarului, timp în care comisia de examen va alege câţiva pacienţi, de preferinţă din cei nou-internaţi, pe care îi examinează, le fixează diagnosticul şi întocmeşte pentru fiecare un buletin care cuprinde numele pacientului, numărul patului şi diagnosticul complet al pacientului, stabilit de comisia de examen şi semnat de toţi membrii acesteia.
    (7) La alegerea pacienţilor se va avea în vedere ca diagnosticul pacientului să corespundă tematicii specialităţii, aprobate şi publicate.
    (8) Numele acestor pacienţi vor fi scrise pe câte un bileţel, iar candidaţii în serie de câte doi vor extrage din urnă în faţa comisiei de examen biletul de examen ce va fi semnat de preşedintele comisiei de examen şi de candidat.
    (9) Ulterior, candidatul însoţit de cel puţin doi membri ai comisiei de examen este condus la patul pacientului indicat pe bilet, pentru examinarea pacientului, care va dura 20 de minute.
    (10) În timpul examinării, candidaţii pot solicita comisiei de examen rezultatele examenelor paraclinice efectuate pacientului şi necesare pentru stabilirea diagnosticului.
    (11) După examinarea pacientului, candidatul este condus într-o cameră de meditaţie unde va avea la dispoziţie 20 de minute pentru pregătirea expunerii cazului examinat.
    (12) Înainte de expunerea cazului, candidatul va scrie pe un bilet diagnosticul pacientului examinat, bilet pe care îl va semna împreună cu preşedintele comisiei de examen.
    (13) După aceasta, candidatul face expunerea clinică a cazului, timp în care nu va fi întrerupt. Expunerea durează 20 de minute.
    (14) La sfârşitul expunerii, preşedintele comisiei de examen arată candidatului buletinul cu diagnosticul comisiei de examen, pentru a lua cunoştinţă.
    (15) Tot timpul cât durează proba clinică, foaia de observaţie a pacientului respectiv se reţine de către preşedintele comisiei de examen.

    ART. 31
    (1) Notarea se face de fiecare membru al comisiei de examen cu note de la 1 la 10. Nota finală a probei va fi egală cu media aritmetică a celor 3 note primite de candidat de la cei 3 membri ai comisiei de examen şi va fi comunicată candidaţilor la sfârşitul examenului din ziua respectivă, prin afişare la sediul comisiei.
    (2) La final, secretarul comisiei de examen întocmeşte catalogul probei clinice, cu notele finale obţinute de fiecare candidat.
    (3) Numai candidaţii care au obţinut media minimă 7,00 sunt programaţi pentru următoarele probe, ceilalţi candidaţi fiind declaraţi respinşi.
    (4) Rezultatul obţinut la proba clinică nu se poate contesta.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Proba practică
    ART. 32
    Se desfăşoară potrivit celor menţionate în tematica specialităţii şi criteriilor stabilite de fiecare comisie în funcţie de specialitate (număr de subiecte, timp de executare, expunere etc.).

    ART. 33
    (1) Notarea probei practice se face de către fiecare membru al comisiei de examen, cu note cuprinse între 1 şi 10.
    (2) Nota finală a probei practice, calculată cu două zecimale, este egală cu media aritmetică a notelor primite de candidat de la cei 3 membri ai comisiei de examen.
    (3) Notele obţinute sunt comunicate candidaţilor la sfârşitul examenului din ziua respectivă, prin afişare la sediul comisiei de examen.

    ART. 34
    (1) La final, secretarul comisiei de examen întocmeşte catalogul probei practice, cu notele finale obţinute de fiecare candidat.
    (2) Media minimă de promovare a probei practice este 7,00.
    (3) Rezultatul obţinut la proba practică nu se poate contesta.

    CAP. III
    Dispoziţii finale
    ART. 35
    (1) La finele susţinerii tuturor probelor prevăzute în tematica de examen a specialităţii, secretarul comisiei de examen va întocmi catalogul definitiv al examenului pe baza cataloagelor pentru fiecare probă.
    (2) Media generală se calculează cu două zecimale şi rezultă din adunarea mediilor obţinute la fiecare probă în parte, totalul fiind împărţit la numărul probelor de examen.
    (3) Catalogul definitiv se întocmeşte în ordinea descrescătoare a mediilor obţinute de toţi candidaţii prezenţi şi vor fi înscrişi şi absenţii. Numele şi prenumele candidaţilor vor fi consemnate cu majuscule, cu numele şi prenumele corecte, cu diacritice, corespunzător numelui şi prenumelor înscrise în actul de identitate.
    (4) Candidaţii respinşi şi cei absenţi vor fi înscrişi în catalogul definitiv, ca atare. Candidaţii respinşi vor figura cu înscrisul „Respins“ în dreptul mediei generale a candidatului, iar cei absenţi vor fi înscrişi în catalog sub candidaţii promovaţi, cu înscrisul „Absent“ în dreptul mediei generale a candidatului.
    (5) Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii datelor înscrise în cataloagele de examen revine membrilor, respectiv secretarului comisiei de examen.

    ART. 36
    Media generală minimă de promovare a examenului este 7,00 (şapte).


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016