Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 28 octombrie 2005  de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general/inspector scolar general adjunct din inspectoratele scolare si de director al casei corpului didactic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 28 octombrie 2005 de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general/inspector scolar general adjunct din inspectoratele scolare si de director al casei corpului didactic

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 986 din 7 noiembrie 2005

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta metodologie este elaboratã pe baza prevederilor art. 142, ale art. 143 alin. (1) şi (2) şi ale <>art. 144 alin. (1) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale art. 20 alin. (2) şi (3) şi ale <>art. 24 şi 31 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
La concursul pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct de la inspectoratul şcolar şi de director al casei corpului didactic poate candida personalul didactic care îndeplineşte, cumulativ, urmãtoarele condiţii:
a) este absolvent al unei instituţii de învãţãmânt superior de lungã duratã, cu diplomã de licenţã sau echivalentã;
b) este personal didactic titular în învãţãmânt şi are gradul didactic I sau titlul ştiinţific de doctor;
c) are o vechime în învãţãmântul preuniversitar de cel puţin 8 ani, din care cel puţin 4 în ultimii 10 ani;
d) a obţinut calificativul "foarte bine" în ultimii 4 ani;
e) are recomandare/caracterizare (aceasta vizeazã calitãţile profesionale, manageriale şi morale) din partea consiliului profesoral al unitãţii de învãţãmânt sau din partea consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar ori recomandarea senatului universitãţii sau a organului de conducere al instituţiei, în cazul în care candidatul îşi desfãşoarã activitatea în condiţiile prevãzute la <>art. 101 alin. (1)-(3) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
f) dovedeşte calitãţi în activitatea didacticã şi în funcţii de conducere, îndrumare şi control anterioare, în sistemul de învãţãmânt preuniversitar;
g) este apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei, conform prevederilor <>art. 4 din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
h) la data susţinerii concursului, are vârsta cu cel puţin 4 ani mai micã decât vârsta maximã de pensionare pentru munca depusã şi limita de vârstã.

CAP. II
Organizarea concursului

ART. 3
(1) Concursul pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct de la inspectoratul şcolar şi de director la casa corpului didactic se organizeazã de cãtre Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Secretarul de stat pentru învãţãmântul preuniversitar din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii stabileşte perioada de organizare şi desfãşurare a concursului. Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii anunţã în presa centralã şi inspectoratul şcolar în presa localã, cu cel puţin 30 de zile înainte, organizarea concursului şi condiţiile referitoare la înscrierea şi participarea la concurs a candidaţilor.
(3) Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi inspectoratul şcolar afişeazã la sediile proprii perioada de înscriere, metodologia de concurs (inclusiv anexele nr. 1-7) şi lista documentelor necesare înscrierii la concurs.
(4) Înscrierea la concurs se încheie cu 15 zile înaintea datei de susţinere a concursului. Sunt acceptate la înscriere numai dosarele candidaţilor care întrunesc integral condiţiile prevãzute în prezenta metodologie. Lista acestora, vizatã de consilierul juridic al inspectoratului şcolar, se afişeazã la sediul inspectoratului şcolar.
ART. 4
Dosarul de înscriere la concurs se depune la inspectorul şcolar pentru managementul resurselor umane de la inspectoratul şcolar şi trebuie sã conţinã:
a) cerere de înscriere;
b) curriculum vitae, redactat dupã modelul comun european, în conformitate cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.021/2004 (anexa nr. 1), la care se anexeazã documente doveditoare;
c) copii, certificate "conform cu originalul" de cãtre conducerea unitãţii de învãţãmânt/instituţiei de la care provine candidatul, ale:
1. certificatului de naştere şi, dupã caz, ale certificatului de cãsãtorie;
2. actului de titularizare în învãţãmânt;
3. adeverinţelor/certificatelor/diplomelor de acordare a gradelor didactice/titlului ştiinţific de doctor;
4. carnetului de muncã sau documentului echivalent, completat la zi, eliberat de unitatea de învãţãmânt/instituţia de la care provine candidatul, în conformitate cu <>art. 34, alin. (5) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
5. hotãrârilor judecãtoreşti, pentru persoanele care şi-au schimbat numele din diferite motive;
d) copii legalizate ale actelor de studii (diploma de licenţã sau echivalentã ş.a.); legalizarea acestora se face la notariat sau la alte autoritãţi învestite cu acest drept;
e) adeverinţã de vechime efectivã în învãţãmântul preuniversitar care sã ateste îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 2 lit. c) (în original);
f) adeverinţã ce cuprinde calificativele pentru ultimii 4 ani (în original);
g) recomandarea/caracterizarea consiliului profesoral al unitãţii de învãţãmânt sau a consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar ori recomandarea senatului universitãţii sau a organului de conducere al instituţiei, în cazul în care candidatul îşi desfãşoarã activitatea în condiţiile prevãzute la <>art. 101 alin. (1)-(3) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare (în original);
h) adeverinţa medicalã, în original, eliberatã în conformitate cu prevederile <>art. 4 din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
i) declaraţie pe propria rãspundere sau adeverinţã, în original, care sã ateste cã nu a desfãşurat poliţie politicã;
j) cazier judiciar, în original;
k) cerere scrisã privind limba strãinã, de circulaţie internaţionalã, în care doreşte sã susţinã proba de concurs prevãzutã la art. 12 lit. b);
l) oferta managerialã a candidatului pentru postul pentru care candideazã, depusã în plic sigilat;
m) opisul dosarului, în dublu exemplar; un exemplar se restituie, sub semnãturã, persoanei care a depus dosarul.
NOTĂ: În dosar se numeroteazã fiecare filã, iar numãrul total de file se consemneazã în opis.
ART. 5
(1) Dosarul este înregistrat dacã sunt respectate în totalitate condiţiile prevãzute la art. 4. Dupã înregistrare nu se admite completarea cu documente a dosarului de concurs.
(2) În caz de respingere, motivele sunt consemnate în opisul dosarului, care este semnat de inspectorul şcolar pentru managementul resurselor umane de la inspectoratul şcolar şi de persoana care depune dosarul.
(3) Un reprezentant al inspectoratului şcolar, desemnat de inspectorul şcolar general prin decizie scrisã, depune la direcţia generalã de resort din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, cu 12 zile înaintea concursului, lista candidaţilor şi dosarele de concurs ale acestora, vizate de consilierul juridic al inspectoratului şcolar.
ART. 6
Ministrul educaţiei şi cercetãrii numeşte, prin ordin, în termen de 10 zile de la anunţarea concursului, comisia de elaborare a subiectelor şi comisia de concurs.
ART. 7
(1) Comisia de elaborare a subiectelor de concurs pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct al inspectoratului şcolar, respectiv director al casei corpului didactic, are urmãtoarea componenţã:
● preşedinte - secretarul de stat pentru învãţãmântul preuniversitar;
● membri: directorul general/director de la Direcţia generalã managementul resurselor umane din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi câte un inspector de specialitate din cadrul Direcţiei generale învãţãmânt preuniversitar din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, pentru fiecare limbã strãinã aleasã de candidaţi;
● secretar - un inspector de specialitate/consilier de la Direcţia generalã managementul resurselor umane din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Comisia de elaborare a subiectelor de concurs elaboreazã:
- un set de 100 de itemi din legislaţia şcolarã;
- un set de 100 de itemi din managementul educaţional şi administrativ;
- un set de câte 40 de itemi din managementul educaţional pentru fiecare limbã strãinã aleasã de candidaţi.
ART. 8
(1) Comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general al inspectoratului şcolar are urmãtoarea componenţã:
● preşedinte - secretarul de stat pentru învãţãmântul preuniversitar;
● membri: 3 inspectori şcolari generali de la inspectoratele şcolare şi un director general/director cu competenţe în domeniu din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de un inspector de specialitate/consilier de la Direcţia generalã managementul resurselor umane din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(3) Ca observatori participã câte un reprezentant desemnat de federaţiile sindicale reprezentative la nivel de ramurã învãţãmânt, care au organizaţii sindicale în judeţul/municipiul Bucureşti pentru care se organizeazã concursul.
ART. 9
(1) Comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general adjunct al inspectoratului şcolar şi director al casei corpului didactic are urmãtoarea componenţã:
● preşedinte - secretarul de stat pentru învãţãmântul preuniversitar;
● membri: 3 inspectori şcolari generali de la inspectoratele şcolare, dintre care unul este inspectorul şcolar general al inspectoratului şcolar pentru care se organizeazã concursul, şi un director general/director cu competenţe în domeniu din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de un inspector de specialitate/consilier de la Direcţia generalã managementul resurselor umane din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.
(3) Ca observatori participã câte un reprezentant desemnat de federaţiile sindicale reprezentative la nivel de ramurã învãţãmânt, care au organizaţii sindicale în judeţul/municipiul Bucureşti pentru care se organizeazã concursul.
ART. 10
Comisiile de concurs prevãzute la art. 8 şi 9 au urmãtoarele atribuţii:
- stabilesc, în ziua concursului, subiectele pentru testul grilã, selectând dintre itemii elaboraţi de comisia prevãzutã la art. 7;
- noteazã fiecare candidat la fiecare probã a concursului;
- stabilesc planul interviului şi realizeazã interviul.
ART. 11
Secretarul şi observatorii participã la activitãţile comisiilor, dar nu se implicã în examinarea şi evaluarea candidaţilor. Observatorii au dreptul sã-şi exprime menţiunile privind corectitudinea organizãrii şi desfãşurãrii concursului, în procesul-verbal menţionat la art. 15.

CAP. III
Probele de concurs şi evaluarea candidaţilor

ART. 12
Concursul pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct de la inspectoratul şcolar şi de director la casa corpului didactic cuprinde 3 probe:
a) evaluarea curriculumului vitae:
- analiza şi evaluarea rezultatelor obţinute în educaţie şi formare, a aptitudinilor şi a competenţelor personale, pe baza itemilor şi punctajului din anexa nr. 2. Punctajul maxim este de 50 de puncte (10 puncte/membru al comisiei). Punctajul minim de promovare a probei este de 35 de puncte;
b) susţinerea unui test grilã, utilizând calculatorul
Testul constã în:
1. rezolvarea a 10 itemi: 5 itemi din legislaţia şcolarã şi 5 itemi din managementul educaţional şi administrativ, dintre care 3 itemi vor fi formulaţi în limba strãinã aleasã de candidat. Fiecare item este punctat cu 0,75 puncte;
2. expedierea, la o adresã e-mail indicatã de comisie, a testului rezolvat (2,50 puncte)
Punctajul maxim este de 50 de puncte (10 puncte/membru al comisiei), iar cel minim de promovare a probei este de 35 de puncte. Durata de susţinere a testului este de o orã;
c) interviu:
- interviu în faţa comisiei de concurs, care apreciazã calitatea şi susţinerea ofertei manageriale, precum şi rãspunsul la întrebãrile referitoare la inspecţia şcolarã, legislaţia şcolarã, managementul educaţional şi deontologia profesionalã, pe baza itemilor şi a punctajului din anexa nr. 4.
Punctajul maxim este de 50 de puncte (10 puncte/ membru al comisiei). Punctajul minim de promovare a probei este de 35 de puncte.
Punctajul minim de promovare a concursului este de 105 puncte (câte 35 de puncte/probã concurs).

CAP. IV
Desfãşurarea concursului

ART. 13
(1) Concursul se desfãşoarã la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Programul de desfãşurare a concursului se stabileşte de secretarul de stat pentru învãţãmântul preuniversitar, se afişeazã la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii şi se anunţã inspectoratelor şcolare pentru care se organizeazã concurs, cu 10 zile înaintea datei de susţinere a concursului.
(3) Schimbãrile care pot surveni, din motive obiective, privind locul, data şi programul de desfãşurare a concursului sunt aduse la cunoştinţã candidaţilor şi observatorilor, în scris, cu cel puţin 48 de ore înaintea acestuia, de cãtre persoanele împuternicite din cadrul ministerului. În situaţii excepţionale, când termenul de 48 de ore nu poate fi respectat, constatarea imposibilitãţii desfãşurãrii concursului se consemneazã de secretarul comisiei într-un proces-verbal semnat de membrii comisiei de concurs şi de observatori.
(4) Reprogramarea concursului se face în baza comunicãrii Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, însoţitã de copia procesului-verbal de constatare a imposibilitãţii desfãşurãrii concursului la data stabilitã.

CAP. V
Stabilirea şi afişarea rezultatelor

ART. 14
(1) Evaluarea probelor de concurs se face de preşedintele comisiei de concurs şi de membrii acesteia, în plenul comisiei, prin acordarea de puncte, potrivit itemilor menţionaţi în anexele nr. 2, 3 şi 4.
(2) Punctajul acordat la fiecare probã, pentru fiecare candidat, va fi consemnat în borderoul de notare prevãzut în anexa nr. 5.
(3) Sunt declaraţi admişi candidaţii care au realizat punctajul minim de promovare pentru fiecare probã, respectiv au totalizat 105 puncte.
(4) Candidaţii declaraţi admişi la concursul pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general sunt eligibili pentru ocuparea acestei funcţii.
ART. 15
Secretarul comisiei de concurs întocmeşte procesul-verbal în care consemneazã desfãşurarea şi rezultatele concursului, precum şi menţiunile persoanelor desemnate ca observatori. Procesul-verbal este semnat de preşedintele comisiei, de membrii acesteia şi de persoanele desemnate ca observatori.
ART. 16
Rezultatele concursului se afişeazã, în ordinea descrescãtoare a punctajelor totale obţinute de candidaţi, la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, dupã încheierea concursului, în aceeaşi zi.
ART. 17
(1) Eventualele contestaţii la hotãrârile comisiei de concurs se adreseazã ministrului educaţiei şi cercetãrii şi se depun, în termen de 5 (cinci) zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor concursului, la registratura Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii. Hotãrârea ministrului educaţiei şi cercetãrii este definitivã şi se comunicã, în termen de 7 zile lucrãtoare, contestatarului.
(2) Nu se pot contesta rezultatele concursului altui candidat.
(3) Rezultatele finale, dupã soluţionarea contestaţiilor, se afişeazã la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii.
(4) Dintre candidaţii admişi, dupã soluţionarea contestaţiilor, la concursul pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general adjunct la inspectoratul şcolar/director la casa corpului didactic este declarat reuşit candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj.
(5) Lista candidaţilor admişi, dupã soluţionarea contestaţiilor, la concursul pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general la inspectoratul şcolar, redactatã în ordinea descrescãtoare a punctajelor totale obţinute de candidaţi, se transmite, în termen de 24 de ore, instituţiei prefectului din judeţul pentru care s-a organizat concursul. Lista va fi însoţitã de C.V.-ul candidaţilor.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 18
Numirea în funcţia de inspector şcolar general la inspectoratul şcolar se face, la propunerea prefectului din judeţul pentru care s-a organizat concursul, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, dintre candidaţii declaraţi admişi la concursul pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general de la inspectoratul şcolar, în conformitate cu prevederile <>art. 25 din Legea nr. 340/2004 privind instituţia prefectului.
ART. 19
Numirea candidaţilor declaraţi reuşiţi la concursul pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general adjunct de la inspectoratul şcolar şi de director la casa corpului didactic se face prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, dupã expirarea perioadei de depunere şi de rezolvare a contestaţiilor.
ART. 20
(1) Inspectorul şcolar general încheie cu ministrul educaţiei şi cercetãrii un contract de management educaţional, ale cãrui condiţii contractuale sunt reevaluate o datã la 4 (patru) ani.
(2) Inspectorul şcolar general încheie un contract de management educaţional cu inspectorul şcolar general adjunct şi cu directorul casei corpului didactic aflaţi în subordonarea sa. Condiţiile contractuale sunt reevaluate o datã la 4 (patru) ani.
ART. 21
Membrii comisiilor de concurs, precum şi persoanele desemnate ca observatori, înainte de desfãşurarea concursului, vor declara pe propria rãspundere cã nu au în rândul candidaţilor rude sau afini pânã la gradul IV inclusiv ori relaţii conflictuale cu vreun candidat.
ART. 22
Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezenta metodologie.


ANEXA 1




│Model de Curriculum Vitae European │< numele aplicantului >
│ │Curriculum vitae
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Notã │
│Înlocuiţi rubrica (numele aplicantului cu │
│propriul nume) │
│** Notã │
│Toate textele scrise cu aceste caractere au rol │
│informativ şi nu apar în CV │
│* Notã │
│Textul dintre () va fi înlocuit cu informaţiile │
│cerute │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│INFORMAŢII PERSONALE │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Nume │(Nume, prenume)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Adresã │(numãrul, strada, cod poştal
│ │oraş, ţara)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Telefon │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Fax │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│E-mail │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Naţionalitate │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Data naşterii │(ziua, luna, anul)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│*Perioada (de la - pânã la) │(Menţionaţi pe rând fiecare
│ │experienţã profesionalã
│ │pertinentã, începând cu cea
│ │mai recentã dintre acestea)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Numele şi adresa angajatorului │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Tipul activitãţii sau sectorul de activitate │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Funcţia sau postul ocupat │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Principalele activitãţi şi responsabilitãţi │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│EDUCAŢIE ŞI FORMARE │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Perioada (de la - pânã la) │(Descrieţi separat fiecare
│ │formã de învãţãmânt şi
│ │program de formare
│ │profesionalã urmate,
│ │începând cu cea mai recentã)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Numele şi tipul instituţiei de învãţãmânt şi al │
│organizaţiei profesionale prin care s-a realizat │
│formarea profesionalã │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Tipul calificãrii/diploma obţinutã │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│* Nivelul de clasificare a formei de instruire/ │
│învãţãmânt │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│APTITUDINI ŞI COMPETENŢE PERSONALE │
│dobândite în cursul vieţii şi carierei dar care │
│nu sunt recunoscute neapãrat printr-un certificat │
│sau o diplomã │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Limba maternã │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Limbi strãine cunoscute │(Enumeraţi limbile cunoscute
│* abilitatea de a citi │şi indicaţi nivelul:
│* abilitatea de a scrie │excelent, bine,satisfãcãtor)
│* abilitatea de a vorbi │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Aptitudini şi competente artistice │(Descrieţi aceste aptitudini
│Muzicã, desen, picturã, literaturã, etc. │şi indicaţi contextul în
│ │care le-aţi dobândit)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Aptitudini şi competente sociale │(Descrieţi aceste aptitudini
│Locuiţi şi munciţi cu alte persoane, într-un │şi indicaţi contextul în
│mediu multicultural, ocupaţi o posiţie în care │care le-aţi dobândit)
│comunicarea este importantã sau desfãşuraţi o │
│activitate în care munca de echipã este esenţialã,│
│(de exemplu culturã, sport, etc.) │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Aptitudini şi competente organizatorice │(Descrieţi aceste aptitudini
│De exemplu coordonaţi sau conduceţi activitatea │şi indicaţi în ce context
│altor persoane, proiecte şi gestionaţi bugete; │le-aţi dobândit)
│la locul de muncã, în acţiuni voluntare (de │
│exemplu în domenii culturale sau sportive) sau │
│la domiciliu. │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Aptitudini şi competente tehnice │(Descrieţi aceste aptitudini
│(utilizare calculator, anumite tipuri de │şi indicaţi în ce context
│echipamente, maşini etc.) │le-aţi dobândit)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Permis de conducere │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│Alte aptitudini şi competente │(Descrieţi aceste aptitudini
│Competenţe care nu au mai fost menţionate anterior│şi indicaţi în ce context
│ │le-aţi dobândit)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│INFORMAŢII SUPLIMENTARE │(Indicaţi alte informaţii
│ │utile şi care nu au fost
│ │menţionate, de exemplu
│ │persoane de contact,
│ │referinţe, etc.)
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────
│ANEXE │(Enumeraţi documentele
│ │ataşate CV-ului, dacã este
│ │cazul).
└──────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────




ANEXA 2

Examinat __________________ Examinator
Judeţ __________________ nume ______________________semnãtura
Data __________________

Concursul pentru ocuparea funcţiei de
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL/GENERAL ADJUNCT şi DIRECTOR C.C.D.

EVALUARE CURRICULUM VITAE


┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
│ │ Punctaj │ Punctaj │
│ │ Maxim * │ obţinut │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ a) Studii: │ │ │
│- Studii aprofundate, masterat, studii academice postuni- │ 0,5 p │ │
│versitare, studii postuniversitare de specializare şi │ │ │
│cursuri de perfecţionare postuniversitare, în specialitate│ │ │
│sau în management educaţional şi finanţare. │ │ │
│'ad Doctorat, în specialitate sau în management educaţional │ 1 p │ │
│şi finanţare. │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ b) Participarea la stagii de formare /de perfecţionare │ │ │
│în specialitate şi/sau în managementul educaţional: │ │ │
│- în ţarã; │ 1 p │ │
│- în strãinãtate. │ 1 p │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ c) Experienţa în activitatea de: │ │ │
│- responsabil de comisie metodicã, de şef catedrã, │ │ │
│profesor metodist, profesor - formator, director/ │ 1 p │ │
│director adjunct, responsabil de cerc pedagogic; │ │ │
│- funcţii de conducere, îndrumare şi control în I.S.J. │ │ │
│sau M.Ed.C., membru în consiliul consultativ al │ 1 p │ │
│specialitãţii/ al inspectoratului şcolar, membru în │ │ │
│consiliul de administraţie, etc. │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ d) - Lucrãri de management educaţional sau de │ │ │
│specialitate publicate, cu ISBN/ ISSN │ 1,5 p │ │
│- Articole de management educaţional sau de specialitate │ │ │
│publicate │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ e) Iniţiere, coordonare, participarea la proiecte pilot, │ │ │
│la proiecte de reforma învãţãmântului, la proiecte │ 1,5 p │ │
│comunitare, la proiecte de integrare europeanã, la alte │ │ │
│proiecte internaţionale. │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ f) Cunoaşterea unei/unor limbi strãine de circulaţie │ │ │
│internaţionalã doveditã prin documente emise de o │ 0,75 p │ │
│autoritate în materie (pentru cei care au pe diplomã, ca │ │ │
│specializare, o limba strãinã, este suficienta prezentarea│ │ │
│copiei legalizate de pe diploma). │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ g) Cunoştinţe de operare pe calculator, evaluabile pe │ 0,75 p │ │
│baza documentelor prezentate. │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ TOTAL PUNCTAJ │ 10 p │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┘

* Punctajul maxim va fi defalcat de cãtre Comisia de concurs




ANEXA 3

Examinat __________________ Examinator
Judeţ __________________ nume ______________________semnãtura
Data __________________

Concursul
pentru ocuparea funcţiei de
inspector şcolar general/general adjunct şi director c.c.d.

REZULTATELE LA TESTUL GRILA


┌──────────────────┬────────────────┬─────────────────────────┐
│ Itemi test │ Punctaj │ Punctaj obţinut │
│ grilã │ alocat │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 1 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 2 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 3 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 4 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 5 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 6 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 7 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 8 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 9 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ 10 │ 0,75 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ Total grilã │ 7,50 │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ Expediere │ 2,50 │ │
│ e-mail cu testul │ │ │
├──────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│ Total │ 10 │ │
└──────────────────┴────────────────┴─────────────────────────┘




ANEXA 4

Examinat __________________ Examinator
Judeţ __________________ nume ______________________semnãtura
Data __________________

Concursul
pentru ocuparea funcţiei de
inspector şcolar general /general adjunct şi director C.C.D.

EVALUARE - INTERVIU şi SUSŢNEREA OFERTEI MANAGERIALE


┌──────────────────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┐
│ │Punctaj │Punctaj │
│ │ maxim * │obţinut │
│ Criterii ├──────┬────┼────┬──────┤
│ │inter-│ o- │in- │ ofer-│
│ │ viu │fer-│ter-│ tã │
│ │ │ tã │viu │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│a) Aspecte organizatorice: proiectarea, monitorizarea,│ │ │ │ │
│evaluarea activitãţii instituţiei/instituţiilor din │ │ │ │ │
│subordine (Inspectoratului şcolar, unitãţilor conexe, │ │ │ │ │
│unitãţii de învãţãmânt, activitãţii extraşcolare etc),│ 1 p │ x │ │ │
│inspecţia şcolarã, participare şi implicare organiza- │ │ │ │ │
│ţionalã, formarea şi conducerea echipelor, managemen- │ │ │ │ │
│tul reuniunilor de lucru. │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│b) Aspecte financiar-juridice: cunoaşterea legislaţiei│ │ │ │ │
│generale şi a legislaţiei din domeniul învãţãmântului;│ 1 p │ x │ │ │
│metode şi mijloace de atragere a resurselor extrabu- │ │ │ │ │
│getare şi de finanţare (noţiuni privind încheierea │ │ │ │ │
│contractului de sponsorizare, de donaţie etc). │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│c) Trãsãturi de personalitate relevate de interviu: │ │ │ │ │
│capacitate de percepţie globalã şi sintezã creativã, │ │ │ │ │
│de adaptare, de relaţionare şi comunicare, perspica- │ │ │ │ │
│citate, prezenţã de spirit, capacitate de negociere, │ │ │ │ │
│de argumentare, de convingere, empatie, energie, │ 1 p │ x │ │ │
│disponibilitate şi rezistenţã la efort şi stres, │ │ │ │ │
│respectarea deontologiei profesionale. │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│d) Competenţe personale în: identificarea activitã- │ │ │ │ │
│ţilor/acţiunilor concrete necesare atingerii obiecti- │ │ │ │ │
│velor stabilite, alocarea resurselor umane şi non- │ │ │ │ │
│umane pentru realizarea activitãţilor, alegerea, │ │ │ │ │
│desemnarea/delegarea persoanelor/echipelor care vor │ 1 p │ │ │ │
│conduce activitãţile stabilite, eficienţa comunicãrii │ │ x │ │ │
│formale şi informale, manifestarea selectivã a puterii│ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│e) Viziunea, concepţia şi redactarea ofertei manage- │ │ │ │ │
│riale; se va avea în vedere dacã oferta managerialã │ │ │ │ │
│respectã principiile generale ale proiectãrii, este │ │ │ │ │
│adaptatã culturii organizaţionale, aplicã metodele │ x │6 p │ │ │
│şi tehnicile de marketing, este realizatã pe baza unei│ │ │ │ │
│diagnoze şi a analizei de nevoi educaţionale şi de │ │ │ │ │
│formare. │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│Total punctaj interviu │ 4 p │ x │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│Total punctaj ofertã │ x │6 p │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┼────┼──────┤
│Total probã │ 10 │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴──────┴────┴────┴──────┘

* Punctajul maxim va fî defalcat de cãtre comisia de concurs




ANEXA 5

Concursul pentru ocuparea funcţiei de
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL/GENERAL ABJUNCT
ŞI DIRECTOR LA C.C.D.


BORDEROU DE NOTARE

Examinat_______________________
Judeţ _______________________
bata _______________________

Examinatori
1. _______________________Preşedinte
2.___________________________Membru
3.___________________________Membru
4.___________________________Membru
5.___________________________Membru



┌────┬───────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────┐
│Nr. │Proba │Examinator│Examinator│Examinator│Examinator│Examinator│ Total│
│crt.│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ │
├────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────┤
│ 1. │ a) │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────┤
│ 2. │ b) │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────┤
│ 3. │ c) │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────┤
│ 4. │ Punctaj │ │ │ │ │ │ │
│ │ total │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────┘

Preşedinte_____________




ANEXA 6

Bibliografie


┌──────┬─────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│Nr. │ Actul juridic/ metodologia/ │ Conţinut │
│crt. │ bibliografia │ │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 1. │LEGEA nn 84/1995, cu modificãrile şi │LEGEA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI │
│ │completãrile ulterioare │ │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 2. │<>LEGEA nr. 128/ 1997 , cu modificãrile │Statutul personalului didactic │
│ │şi completãrile ulterioare │ │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 3. │Programul de guvernare 2005-2008, │Capitolul V. Politica în │
│ │ │domeniul educaţiei │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 4. │O.U. nr. 45/2003 │Privind finanţele publice locale.│
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 5. │<>LEGEA nr. 154/1998 , cu modificãrile │Lege privind sistemul de stabi- │
│ │şi completãrile ulterioare. │lire a salariilor de bazã in │
│ │ │sectorul bugetar. │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 6. │O.U.G. nr. 60/2001 Monitorul Oficial,│Ordonanţã de urgenţã privind │
│ │Partea I, nr. 241 din 11.05.2001 │achiziţiile publice de bunuri şi │
│ │ │servicii. │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 7. │<>LEGEA nr. 53/2003 , cu modificãrile │Codul muncii. │
│ │şi completãrile ulterioare │ │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 8. │<>LEGEA nr. 54/ 2003 │Legea sindicatelor │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 9. │LEGEA nr. 168/1999 privind │Soluţionarea conflictelor de │
│ │soluţionarea contlicteior de munca │muncã │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 10. │Contractul colectiv de munca unic │ │
│ │la nivel de ramurã învâţâmânt │ │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 11. │O.G. 192/ 2004 │Aprobarea normelor metodologice │
│ │ │privind finanţarea unitãţilor de │
│ │ │învãţãmânt preuniversitar │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 12. │<>LEGEA nr. 48/2002 │privind prevenirea şi combaterea │
│ │ │tuturor formelor de discriminare │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 13. │LEGEA 116/ 2002 │privind prevenirea şi combaterea │
│ │ │marginalizãrii sociale. Cap. II, │
│ │ │secţiunea IV - accesul la │
│ │ │educaţie. │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 14. │O.U. 75/2005 │Privind asigurarea calitãţii în │
│ │ │educaţiei │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 15. │O.M.E.N. nr. 4682/28.09.1998 │Regulamentul de organizare şi │
│ │ │desfãşurare a inspecţiei şcolare │
│ │ │Metodologia de aplicare a │
│ │ │regulamentului de organizare şi │
│ │ │desfãşurare a inspecţiei şcolare.│
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 16. │O.M.Ed.C. nr. 4897/2001 │Regulamentul de organizare şi │
│ │ │funcţionare a CCD │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 17. │O.M.Ed.C. nr. 4925/8.09.2005 │Regulamentul de organizare şi │
│ │ │funcţionare a unitãţilor de │
│ │ │învãţãmânt preuniversitar │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 18. │O.M.Ed.C. nr. 3324/ 1996 │Regulamentul de organizare şi │
│ │ │funcţionare a inspectoratelor │
│ │ │şcolare │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 19. │OMEN nr. 3770/ 1998 │Metodologia formãrii continue a │
│ │ │personalului din învãţãmântul │
│ │ │preuniversitar, completat şi │
│ │ │modificat prin OMEN nr. 4863/ │
│ │ │9.11.1999 │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 20. │O.M.Ed.C. nr. 3533/ 2002 │Metodologia de acreditare a │
│ │ │programelor de formare continuã a│
│ │ │personalului din învãţãmântul │
│ │ │preuniversitar, modificat prin │
│ │ │OMEdC nr. 5398/ 2004 │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 21. │Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei │Manual de management educaţional │
│ │ │pentru directorii de unitãţi │
│ │ │şcolare, Editura ProGnosis, 2000 │
├──────┼─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 22. │Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei │Managementul educaţional pentru │
│ │ │instituţiile de învãţãmânt, │
│ │ │BUCUREŞTI, 2001 │
└──────┴─────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘




ANEXA 7

Ministerul Educaţiei si Cercetãrii
Inspectoratul Şcolar al Judeţului................/Municipiului Bucureşti


FISA POSTULUI
NR. .........

DENUMIREA POSTULUI - INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL

Grad profesional al ocupaţiei postului - inspector şcolar general
Nivelul postului - conducere

DESCRIEREA POSTULUI:
1. Pregãtirea profesionalã impusã ocupantului postului:
● Studii superioare de lunga duratã cu diplomã de licenţã sau diplomã echivalentã.
● Titular în învãţãmânt, cu gradul didactic I sau doctorat şi o vechime în învãţãmântul preuniversitar de cel puţin 8 ani.
● Calificativul "foarte bine", în ultimii patru ani şi recomandarea Consiliului profesoral al unitãţii de învãţãmânt, sau din partea Consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar, sau recomandarea Senatului Universitãţii sau a organului de conducere al instituţiei, în cazul în care candidatul îşi desfãşoarã activitatea în condiţiile prevãzute în <>art. 101 alin. (1-3) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● Parcurgerea tuturor etapelor de dezvoltare profesionalã în învãţãmântul preuniversitar şi experienţã managerialã (de conducere, de îndrumare şi control).
● Perfecţionãri periodice necesare menţinerii competenţei (minim 120 ore - maxim 2 ani).
● Cunoştinţe operare P.C.
● O limba de circulaţie internaţionala.
2. Experienţa necesarã executãrii operaţiunilor specifice postului
● Experienţa în învãţãmânt pentru specialitatea cerutã de post: minim 1 an.
● Perioada necesarã iniţierii în vederea executãrii operaţiunilor specifice postului: 90 zile.
3. Dificultatea operaţiunilor specifice postului
● Cunoaşterea învãţãmântului preuniversitar sub toate aspectele.
● Cunoaşterea R.O.D.I.S. şi M.A.R.O.D.I.S.
● Cunoaşterea şi aplicarea legilor, hotãrârilor de guvern, ordonanţelor de urgenţã ale Guvernului, metodologiilor, regulamentelor şi a celorlalte documente legislative şi de management educaţional
● Aprecierea ofertelor de recrutare angajare, formare managerialã şi dezvoltare instituţionalã.
● Soluţionarea contestaţiilor şi sesizãrilor.
● Consultanţã de specialitate.
● Informarea, monitorizarea informaţiei şi a acţiunilor la nivelul inspectoratului şcolar şi la nivelul unitãţilor de învãţãmânt, în vederea asigurãrii calitãţii managementului educaţional.
● Organizarea, controlul-verificarea, evaluarea şi luarea deciziilor.
4. Responsabilitate implicatã de post
● Responsabilitate privind organizarea, managementul, controlul-verificarea, comunicarea, autoritatea informalã.
● Responsabilitatea privind corectitudinea şi aplicabilitatea documentelor elaborate, corectitudinea aplicãrii prevederilor documentelor normative
● Responsabilitatea soluţionãrii stãrilor conflictuale sesizate direct sau exprimate prin reclamaţii.
● Responsabilitatea propunerilor decizionale.
5. Sfera de relaţii (comunicare/relaţionare) cu:
● Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, compartimentele inspectoratului şcolar, membrii inspectoratului, unitãţile conexe, conducerile unitãţilor de învãţãmânt, comunitatea localã, sindicatele, organizaţiile guvernamentale, organizaţiile non-guvernamentale etc.

ATRIBUŢII PE DOMENII DE COMPETENTA


┌───────────────┬─────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ Domeniul de │ Unitatea de competenta │ Atribuţii │
│ competenta │ │ │
├───────────────┼─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Organizare │Stabilirea strategiei de │Stabileste obiectivele │
│ │coordonare şi direcţiile de │activitãţii inspectoratului │
│ │dezvoltare ale inspectoratului │şcolar │
│ │şcolar ├────────────────────────────┤
│ │ │Stabileşte metodele şi │
│ │ │procedurile de coordonare a │
│ │ │activitãţilor inspectora- │
│ │ │tului │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Stabileşte metodele de │
│ │ │monitorizare si evaluare a │
│ │ │activitãţii inspectoratului │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Planificarea activitãţilor din │Elaboreazã planul managerial│
│ │cadrul inspectoratului şcolar │al inspectoratului şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Planifica activitãţile │
│ │ │tematice ale Consiliului │
│ │ │de Administraţie │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Întocmeşte lista de │
│ │ │prioritãţi │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Verifica îndeplinirea │
│ │ │obiectivelor si a activi- │
│ │ │tãţilor planificate │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Asigurarea repartizãrii resur- │Stabileşte necesarul de │
│ │selor financiare necesare │resurse financiare │
│ │desfãşurãrii activitãţii ├────────────────────────────┤
│ │inspectoratului şcolar │Analizeaza şi decide asupra │
│ │ │proiectului de buget │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Repartizeazã resursele │
│ │ │financiare │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Controleazã eficienta uti- │
│ │ │lizãrii resurselor alocate │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Organizarea activitãţilor │Identifica obiectivele │
│ │inspectoratului şcolar │activitãţii inspectoratului │
│ │ │şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Recruteaza, selecteazã si │
│ │ │promoveazã personalul din │
│ │ │inspectoratul şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Repartizarea sarcinilor şi │
│ │ │responsabilitãţilor compar- │
│ │ │timentelor din inspectoratul│
│ │ │şcolar │
├───────────────┼─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Management │Conducerea/coordonarea activitã- │Asigura funcţionarea com- │
│ │ţilor inspectoratului şcolar │partimentelor din inspec- │
│ │ │toratul şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Coordoneazã activitatea │
│ │ │şcolara din teritoriu │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Monitoriza indeplinirea │
│ │ │sarcinilor │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Deleaga autoritatea │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Asigurarea climatului de muncã │Sprijinã iniţiativele şi │
│ │eficient în inspectorat │stimuleazã creativitatea │
│ │ │colaboratorilor │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Promoveazã lucrul în echipã │
│ │ │şi a unui stil de conducere │
│ │ │cooperant │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Monitorizeazã progresul şi │
│ │ │disfuncţiile apãrute in │
│ │ │activitatea inspectoratului │
│ │ │şcolar │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Asigurarea resurselor umane │Identifica necesarul de │
│ │necesare desfãşurãrii activitãţii│personal din cadrul │
│ │inspectoratului şcolar │inspectoratului şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Asigura corectitudinea şi │
│ │ │transparenţa procesului │
│ │ │de selecţie │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Acorda calificative, premii │
│ │ │sau sancţiuni personalului │
│ │ │din subordine │
├───────────────┼─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Control - │Verificarea activitãţilor │Verifica îndeplinirea pla- │
│ Verificare │compartimentelor din subordine │nului de îndrumare si │
│ │ │control al inspectoratului │
│ │ │şcolar │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Efectueazã inspecţii la │
│ │ │unitãţile de învãţãmânt │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Elaborarea materialelor de │Colecteazã informaţiile │
│ │sintezã │privind îndeplinirea │
│ │ │planului managerial │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Analizeaza si sinterizeazã │
│ │ │informaţiile colectate │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Asigura redactarea materi- │
│ │ │alelor de sintezã, pe baza │
│ │ │analizei informaţiei │
│ │ │colectate │
├───────────────┼─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Relaţii - │Menţinerea legaturilor │Asigura fluxul informaţional│
│ Comunicare │inspectoratului şcolar cu M.Ed.C │ │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Raporteazã semestrial/anual │
│ │ │sau ori de cate ori este │
│ │ │solicitat │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Transmite propunerile si │
│ │ │masurile de imbunatatire a │
│ │ │activitãţii educaţionale │
│ │ │din teritoriu │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Reprezentarea inspectoratului │Dezvolta şi menţine legãtu- │
│ │şcolar în relaţii publice │rilor cu parteneri sociali │
│ │ │si cu autoritãţile locale │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Dezvolta şi menţine │
│ │ │legãturile cu organizaţiile │
│ │ │nonguvernamentale şi │
│ │ │instituţiile de specialitate│
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Promoveazã imaginea │
│ │ │inspectoratului şcolar │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Consilierea şi facilitarea │Consilieaza personalul şi │
│ │schimbului de informaţii │consulta angajaţii din │
│ │ │inspectoratul şcolar şi din │
│ │ │unitãţile de învãţãmânt │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Faciliteazã schimbul de │
│ │ │informatii │
├───────────────┼─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Pregãtire │Perfecţionarea activitãţii │Identifica propria nevoie │
│profesionalã │proprii │de perfecţionare │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Alege forma convenabila de │
│ │ │perfecţionare │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Participa la diverse forme │
│ │ │de perfecţionare │
│ ├─────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │Asigurarea dezvoltãrii/formãrii │Analizeazã necesitãţile de │
│ │profesionale a personalului din │pregãtire a personalului │
│ │inspectorat din unitãţile din ├────────────────────────────┤
│ │subordine │Stabileşte modul de │
│ │ │participare la forme de │
│ │ │perfectionare/formare │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Faciliteazã accesul la │
│ │ │forma de pregãtire optima │
│ │ ├────────────────────────────┤
│ │ │Organizeazã activitãţi │
│ │ │proprii de perfecţionare │
└───────────────┴─────────────────────────────────┴────────────────────────────┘




Luat la cunoştiinţã de cãtre ocupantul postului:
Numele şi prenumele:
Funcţia:
Semnãtura:
Data întocmirii:

Avizat de:
Numele şl prenumele:
Funcţia publicã de conducere din cadrul M.Ed.C:
Semnãtura:
Data întocmirii:

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016