Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 27 iulie 2018  privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 27 iulie 2018 privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare

EMITENT: Ministerul Educaţiei Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 765 din 5 septembrie 2018
──────────
    Aprobată prin Ordinul nr. 4.196 din 27 iulie 2018, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 765 din 5 septembrie 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezenta metodologie reglementează procedura şi criteriile de acordare a gradaţiei de merit personalului didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare.
    (2) Gradaţia de merit se acordă personalului didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare, menţionat la art. 291 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 2
    (1) Gradaţia de merit se acordă, prin concurs, pentru 16% din posturile didactice auxiliare existente la nivelul bibliotecii centrale universitare, din alocaţie bugetară, în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) din cap. I lit. B din anexa nr. I la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) În situaţia în care cadrului didactic auxiliar i se modifică locul de muncă şi i se menţine calitatea de personal didactic auxiliar, acesta îşi păstrează gradaţia de merit.
    (3) Numărul maxim de gradaţii care pot fi acordate se calculează astfel: din numărul total de gradaţii stabilit prin aplicarea a 16% din totalul posturilor didactice auxiliare existente se scade numărul de gradaţii acordate personalului didactic auxiliar aflate în plată la data organizării anuale a concursului.

    ART. 3
    (1) Gradaţia de merit se atribuie începând cu data de 1 octombrie 2018 şi reprezintă o creştere cu 25% a salariului de bază deţinut.
    (2) Concursul pentru acordarea gradaţiilor de merit se organizează anual, în luna septembrie.

    ART. 4
    (1) Personalul didactic auxiliar care a beneficiat de gradaţie de merit poate participa la un nou concurs.
    (2) Personalul didactic auxiliar pensionat nu mai beneficiază de gradaţie de merit de la încetarea, în vederea pensionării, a contractului individual de muncă.

    CAP. II
    Înscrierea la concursul pentru acordarea gradaţiei de merit
    ART. 5
    La concursul pentru acordarea gradaţiei de merit poate participa personalul didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, cu o vechime în profesie de cel puţin 5 ani, cu performanţe deosebite în activitatea profesională, în bibliotecă, în ultimii 3 ani, concretizate prin contribuţii semnificative la creşterea performanţei compartimentului din care face parte şi la îmbunătăţirea serviciilor oferite beneficiarilor utilizatorilor bibliotecii centrale universitare.

    CAP. III
    Criterii pentru acordarea gradaţiei de merit
    ART. 6
    Gradaţia de merit se acordă personalului didactic auxiliar care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
    a) ocupă o funcţie didactică auxiliară în baza unui contract individual de muncă (CIM) pe durată nedeterminată, cu normă întreagă şi cu funcţia de bază în biblioteca centrală universitară;
    b) are o vechime în profesie şi în instituţie de cel puţin 5 ani;
    c) a obţinut la evaluările performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani calificativul „foarte bine“;
    d) are performanţe deosebite în activitatea profesională, conform Grilei de acordare a punctajului pentru gradaţia de merit prevăzute în anexa nr. 1.


    CAP. IV
    Procedura de acordare a gradaţiei de merit
    ART. 7
    (1) Compartimentul resurse umane transmite anual directorului general al bibliotecii centrale universitare numărul total de gradaţii de merit, precum şi numărul gradaţiilor de merit aflate în plată la nivelul instituţiei.
    (2) Directorul general al bibliotecii centrale universitare aprobă anual numărul gradaţiilor de merit, calculate în baza aplicării algoritmului de calcul conform art. 2 alin. (3).
    (3) Consiliul de administraţie stabileşte, cu consultarea organizaţiei sindicale din instituţie, numărul efectiv de gradaţii de merit ce se vor acorda în anul curent, având în vedere numărul efectiv de gradaţii stabilit prin aplicarea a 16% din totalul posturilor didactice auxiliare, numărul de gradaţii aflate în plată din anii anteriori şi proiecţia pentru următorii 5 ani.

    CAP. V
    Concursul pentru acordarea gradaţiei de merit
    ART. 8
    Concursul pentru acordarea gradaţiei de merit cuprinde următoarele etape:
    1. Directorul general al bibliotecii centrale universitare numeşte, prin decizie, 2 comisii de evaluare a dosarelor de concurs depuse pentru obţinerea gradaţiilor de merit - pentru funcţii de execuţie şi pentru funcţii de conducere (director economic/contabil-şef, şef de serviciu, şef de birou etc.).
    2. Comisia de evaluare este formată din 3 membri titulari şi 3 membri supleanţi. Membrii supleanţi îşi desfăşoară activitatea în următoarele situaţii:
    a) absenţa, din motive obiective, a unuia dintre membrii titulari;
    b) în situaţia în care un membru titular are calitatea de candidat, pentru evaluarea dosarului acestuia.

    3. Reprezentanţii organizaţiilor sindicale participă în calitate de observatori la toate lucrările, au drept de acces la toate documentele comisiilor şi au dreptul să solicite consemnarea în procesul-verbal a propriilor observaţii. Neparticiparea observatorilor nu viciază procedura.
    4. Candidatul întocmeşte şi depune la şeful ierarhic dosarul întocmit în vederea participării la concursul pentru obţinerea gradaţiei de merit, care cuprinde:
    a) opisul dosarului, în două exemplare, dintre care unul se restituie candidatului, cu semnătura sa şi a conducerii bibliotecii centrale universitare, în care sunt consemnate documentele existente, cu precizarea paginilor aferente;
    b) grila de acordare a punctajului pentru gradaţia de merit completată de către angajat şi şeful ierarhic, conform anexei nr. 1;
    c) raportul de activitate pentru perioada evaluată (3 ani), ce trebuie să respecte ordinea criteriilor/subcriteriilor din fişa de autoevaluare şi să conţină trimiteri la documentele justificative din dosar;
    d) CV în format Europass, semnat şi datat;
    e) cererea de înscriere la concurs;
    f) adeverinţa care atestă calificativele obţinute la evaluările din ultimii 3 ani;
    g) declaraţia pe propria răspundere prin care se confirmă faptul că documentele depuse la dosar aparţin candidatului şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate, conform anexei nr. 2.
    Toate documentele din dosar sunt numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis.

    5. Şeful ierarhic evaluează candidatul şi înaintează dosarele de concurs Compartimentului resurse umane al bibliotecii centrale universitare.
    6. Compartimentul resurse umane verifică dosarele şi certifică îndeplinirea condiţiilor de concurs în privinţa vechimii, a calificativelor obţinute de candidaţi şi a tipului de contract individual de muncă, după care înaintează dosarele comisiei de evaluare implicate în concurs.
    7. Comisia de evaluare evaluează dosarele conform criteriilor de evaluare şi transmite directorului general punctajul obţinut, precum şi lista candidaţilor ierarhizaţi, potrivit numărului de gradaţii de merit atribuite, conform anexei nr. 3.
    8. Punctajul minim necesar acordării gradaţiei de merit este de 70 de puncte.
    9. În cazul directorului general şi al directorului general adjunct, dosarul pentru acordarea gradaţiei de merit se depune la direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale, în vederea evaluării şi aprobării acestuia.


    ART. 9
    (1) Candidaţii participanţi la concursul de acordare a gradaţiei de merit au drept de contestaţie asupra punctajului acordat.
    (2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este numită prin decizie a directorului general al bibliotecii centrale universitare şi este formată din 3 membri titulari, incluzând un reprezentant al direcţiei de specialitate din Ministerul Educaţiei Naţionale. Comisia de soluţionare a contestaţiilor poate include 2 membri supleanţi.
    (3) Persoanele numite în comisia de evaluare nu pot face parte şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor.
    (4) Contestaţiile se depun la conducerea bibliotecii centrale universitare în termen de 2 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatelor.
    (5) Contestaţiile se soluţionează, prin reevaluarea dosarelor, în termen de 2 zile lucrătoare de la data-limită de depunere a acestora.
    (6) Hotărârile comisiilor de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive şi pot fi contestate doar prin procedura contenciosului administrativ, contestaţia reprezentând plângerea prealabilă reglementată de art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 10
    (1) Dreptul la gradaţia de merit se anulează în cazul în care beneficiarul acesteia primeşte o sancţiune disciplinară sau un calificativ inferior în urma evaluării profesionale. Persoana în cauză îşi va putea depune un nou dosar pentru obţinerea unei gradaţii de merit doar după ridicarea sau încetarea sancţiunii, conform legislaţiei în vigoare.
    (2) Situaţia în care, în urma evaluării profesionale anuale, beneficiarul gradaţiei de merit primeşte un calificativ inferior atrage după sine anularea dreptului la gradaţia de merit.

    CAP. VI
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 11
    (1) Candidaţii înscrişi la concursul de acordare a gradaţiei de merit au obligaţia de a completa o declaraţie pe propria răspundere prin care să confirme că documentele depuse la dosar le aparţin şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate, conform anexei nr. 2.
    (2) Personalul didactic auxiliar care participă la concursul pentru acordarea gradaţiei de merit poate face parte din comisiile implicate în concurs, cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 8 pct. 2.
    (3) Membrii comisiilor de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit, respectiv ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor nu pot avea în rândul candidaţilor rude sau afini până la gradul IV inclusiv. Membrii comisiilor semnează în acest sens câte o declaraţie pe propria răspundere, conform anexei nr. 4. Declaraţiile sunt predate preşedinţilor comisiilor implicate în concurs şi se păstrează la Compartimentul resurse umane al bibliotecii centrale universitare.

    ART. 12
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta metodologie.

    ANEXA 1

    la metodologie




    GRILA
    de acordare a punctajului pentru gradaţia de merit

┌────┬────────────────────┬───────┬─────────────┬────────┬────────┐
│Nr. │ │Punctaj│ │Evaluare│Evaluare│
│crt.│Indicator │maxim │Auto-evaluare│şef │comisie │
│ │ │ │ │ierarhic│ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Contribuie prin │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │inovatoare la │ │ │ │ │
│ │obţinerea │ │ │ │ │
│ │performanţei │ │ │ │ │
│ │organizaţionale, │ │ │ │ │
│ │prin capacitatea de │ │ │ │ │
│ │a pune eficient în │ │ │ │ │
│ │practică soluţiile │ │ │ │ │
│ │proprii/proiecte de │ │ │ │ │
│ │dezvoltare şi de │ │ │ │ │
│ │promovare a │ │ │ │ │
│ │funcţiilor şi │ │ │ │ │
│ │serviciilor de │ │ │ │ │
│ │bibliotecă: │ │ │ │ │
│ │- întocmeşte │ │ │ │ │
│ │proiecte de │ │ │ │ │
│ │dezvoltare │ │ │ │ │
│ │instituţională a │ │ │ │ │
│ │funcţiilor şi │ │ │ │ │
│ │serviciilor de │ │ │ │ │
│ │bibliotecă │ │ │ │ │
│ │(proceduri │ │ │ │ │
│ │operaţionale, │ │ │ │ │
│ │regulamente cu │ │ │ │ │
│ │aplicare la nivelul │ │ │ │ │
│ │instituţiei, studii/│ │ │ │ │
│ │cercetări etc.) - 5 │ │ │ │ │
│ │p; │ │ │ │ │
│1. │- întocmeşte │20 p. │ │ │ │
│ │analize, diagnoze │ │ │ │ │
│ │care stau la baza │ │ │ │ │
│ │deciziilor │ │ │ │ │
│ │manageriale, în │ │ │ │ │
│ │departamentul în │ │ │ │ │
│ │care lucrează şi │ │ │ │ │
│ │cele conexe - 5 p; │ │ │ │ │
│ │- iniţiază şi │ │ │ │ │
│ │întocmeşte │ │ │ │ │
│ │protocoale sau alte │ │ │ │ │
│ │documente care │ │ │ │ │
│ │reglementează │ │ │ │ │
│ │cooperarea │ │ │ │ │
│ │bibliotecii cu alte │ │ │ │ │
│ │instituţii - 5 p; │ │ │ │ │
│ │- participă la │ │ │ │ │
│ │întocmirea unor │ │ │ │ │
│ │proiecte privind │ │ │ │ │
│ │creşterea eficienţei│ │ │ │ │
│ │muncii în │ │ │ │ │
│ │departament şi la │ │ │ │ │
│ │nivelul bibliotecii │ │ │ │ │
│ │(în relaţia cu │ │ │ │ │
│ │utilizatorii, │ │ │ │ │
│ │servicii şi produse │ │ │ │ │
│ │de bibliotecă, │ │ │ │ │
│ │reorganizarea │ │ │ │ │
│ │spaţiilor, │ │ │ │ │
│ │colecţiilor etc.) - │ │ │ │ │
│ │5 p. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Asigură, la │ │ │ │ │
│ │solicitarea │ │ │ │ │
│ │superiorilor │ │ │ │ │
│ │ierarhici, │ │ │ │ │
│ │activităţi care │ │ │ │ │
│ │depăşesc cadrul de │ │ │ │ │
│ │responsabilitate al │ │ │ │ │
│ │activităţilor │ │ │ │ │
│ │curente: │ │ │ │ │
│ │- capacitatea de a │ │ │ │ │
│ │depăşi obstacolele │ │ │ │ │
│ │sau dificultăţile │ │ │ │ │
│ │intervenite în │ │ │ │ │
│ │activitatea curentă,│ │ │ │ │
│ │prin identificarea │ │ │ │ │
│2. │soluţiilor adecvate │20 p. │ │ │ │
│ │de rezolvare şi │ │ │ │ │
│ │asumarea riscurilor │ │ │ │ │
│ │identificate - 6 p; │ │ │ │ │
│ │- capacitatea de a │ │ │ │ │
│ │rezolva unele │ │ │ │ │
│ │situaţii neprevăzute│ │ │ │ │
│ │sau urgente, care │ │ │ │ │
│ │implică activităţi │ │ │ │ │
│ │desfăşurate în afara│ │ │ │ │
│ │orelor de program - │ │ │ │ │
│ │7 p; │ │ │ │ │
│ │- participarea în │ │ │ │ │
│ │comisii la nivelul │ │ │ │ │
│ │instituţiei sau │ │ │ │ │
│ │interinstituţionale │ │ │ │ │
│ │- 7 p. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Are capacitatea de │ │ │ │ │
│ │autoperfecţionare şi│ │ │ │ │
│ │de valorificare a │ │ │ │ │
│ │experienţei │ │ │ │ │
│ │dobândite: │ │ │ │ │
│ │- capacitatea de │ │ │ │ │
│ │creştere permanentă │ │ │ │ │
│ │a performanţelor │ │ │ │ │
│ │profesionale, de │ │ │ │ │
│ │îmbunătăţire a │ │ │ │ │
│3. │rezultatelor │15 p. │ │ │ │
│ │activităţii curente │ │ │ │ │
│ │prin punerea în │ │ │ │ │
│ │practică a │ │ │ │ │
│ │cunoştinţelor şi │ │ │ │ │
│ │abilităţilor │ │ │ │ │
│ │dobândite - 10 p; │ │ │ │ │
│ │- depăşirea normei │ │ │ │ │
│ │de activitate │ │ │ │ │
│ │privind postul pe │ │ │ │ │
│ │care salariatul este│ │ │ │ │
│ │încadrat - 5 p. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Desfăşoară │ │ │ │ │
│ │activitate │ │ │ │ │
│ │ştiinţifică în │ │ │ │ │
│ │domeniul specific │ │ │ │ │
│ │postului: │ │ │ │ │
│ │- participarea la │ │ │ │ │
│ │manifestări │ │ │ │ │
│ │ştiinţifice, │ │ │ │ │
│ │publicarea de │ │ │ │ │
│ │articole în reviste │ │ │ │ │
│ │cu peer review sau │ │ │ │ │
│ │susţinute la │ │ │ │ │
│ │manifestări │ │ │ │ │
│ │ştiinţifice - │ │ │ │ │
│ │conferinţe naţionale│ │ │ │ │
│ │sau internaţionale │ │ │ │ │
│4. │cu comitet de │15 p. │ │ │ │
│ │selecţie, │ │ │ │ │
│ │participarea la │ │ │ │ │
│ │proiecte de │ │ │ │ │
│ │cercetare naţionale │ │ │ │ │
│ │şi internaţionale, │ │ │ │ │
│ │care aduc resurse │ │ │ │ │
│ │financiare şi │ │ │ │ │
│ │prestigiu │ │ │ │ │
│ │instituţiei - 12 p; │ │ │ │ │
│ │- calitatea de │ │ │ │ │
│ │membru al │ │ │ │ │
│ │asociaţiilor/ │ │ │ │ │
│ │organizaţiilor │ │ │ │ │
│ │profesionale, │ │ │ │ │
│ │naţionale sau │ │ │ │ │
│ │internaţionale - 3 │ │ │ │ │
│ │p. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Contribuie cu │ │ │ │ │
│ │propriile soluţii, │ │ │ │ │
│ │are creativitate şi │ │ │ │ │
│ │iniţiative în │ │ │ │ │
│ │rezolvarea unor │ │ │ │ │
│ │situaţii de │ │ │ │ │
│ │dificultate şi de │ │ │ │ │
│ │blocaje în derularea│ │ │ │ │
│ │sarcinilor de │ │ │ │ │
│ │serviciu │ │ │ │ │
│ │individuale: │ │ │ │ │
│ │- atitudine activă │ │ │ │ │
│ │în soluţionarea │ │ │ │ │
│ │problemelor şi │ │ │ │ │
│ │realizarea │ │ │ │ │
│5. │obiectivelor prin │10 p. │ │ │ │
│ │identificarea unor │ │ │ │ │
│ │alternative │ │ │ │ │
│ │eficiente de │ │ │ │ │
│ │rezolvare a acestor │ │ │ │ │
│ │probleme; atitudine │ │ │ │ │
│ │pozitivă faţă de │ │ │ │ │
│ │idei noi - 5 p. │ │ │ │ │
│ │- preluarea de │ │ │ │ │
│ │sarcini suplimentare│ │ │ │ │
│ │fişei individuale a │ │ │ │ │
│ │postului, ca urmare │ │ │ │ │
│ │a concediilor sau │ │ │ │ │
│ │vacantării, │ │ │ │ │
│ │definitive/temporare│ │ │ │ │
│ │a unor posturi - 5 │ │ │ │ │
│ │p. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Desfăşoară │ │ │ │ │
│ │activităţi în │ │ │ │ │
│ │calitate de formator│ │ │ │ │
│ │în perfecţionarea │ │ │ │ │
│ │profesională sau │ │ │ │ │
│ │activităţi de │ │ │ │ │
│ │consiliere │ │ │ │ │
│6. │metodologică: │10 p. │ │ │ │
│ │- capacitatea de │ │ │ │ │
│ │creştere permanentă │ │ │ │ │
│ │a performanţelor │ │ │ │ │
│ │profesionale şi de │ │ │ │ │
│ │identificare a │ │ │ │ │
│ │nevoilor de formare │ │ │ │ │
│ │continuă. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┼─────────────┼────────┼────────┤
│ │Contribuie la │ │ │ │ │
│ │realizarea unor │ │ │ │ │
│ │evenimente │ │ │ │ │
│ │profesionale sau │ │ │ │ │
│ │cultural-ştiinţifice│ │ │ │ │
│ │organizate de │ │ │ │ │
│ │bibliotecă sau la │ │ │ │ │
│7. │care biblioteca este│10 p. │ │ │ │
│ │coorganizator: │ │ │ │ │
│ │- asigurarea │ │ │ │ │
│ │vizibilităţii şi │ │ │ │ │
│ │promovării │ │ │ │ │
│ │instituţiei în ţară │ │ │ │ │
│ │şi străinătate, în │ │ │ │ │
│ │limita mandatului │ │ │ │ │
│ │încredinţat. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼───────┴─────────────┴────────┴────────┤
│ │Punctaj total │100 p. │
└────┴────────────────────┴───────────────────────────────────────┘



    ANEXA 2

    la metodologie




    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............................., domiciliat(ă) în .........................., str. ....................... nr. ......., bl. ........., sc. ......, ap. ......, judeţul/sectorul .........................., legitimat(ă) cu ........ serie ........ nr. ....................., CNP ........................., încadrat(ă) la ....................., în funcţia de ......................., declar pe propria răspundere faptul că documentele depuse la dosar îmi aparţin şi că prin aceasta sunt confirmate/certificate activităţile desfăşurate.
    Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că falsul în declaraţii este pedepsit conform legii.
    Data .....................................
    Semnătura ..........................................

    ANEXA 3

    la metodologie




    TABEL NOMINAL
    cuprinzând punctajele candidaţilor la concursul de acordare a gradaţiilor de merit

┌────┬─────────┬────────────┬────────┬────────┐
│ │ │ │Punctaj │Punctaj │
│Nr. │Numele şi│Punctaj │evaluare│evaluare│
│crt.│prenumele│autoevaluare│şef │comisie │
│ │ │ │ierarhic│ │
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
├────┼─────────┼────────────┼────────┼────────┤
└────┴─────────┴────────────┴────────┴────────┘



    ANEXA 4

    la metodologie




    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............................., domiciliat(ă) în ............................., str. ........................... nr. ......., bl. ........., sc. ......, ap. ......, judeţul/sectorul .........................., legitimat(ă) cu ........ serie ........ nr. ....................., CNP ........................., încadrat(ă) la ......................, în funcţia de ......................., declar pe propria răspundere faptul că nu evaluez candidaţi care sunt rude sau afini până la gradul IV inclusiv.
    Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că falsul în declaraţii este pedepsit conform legii.
    Data ......................................
    Semnătura ........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016