Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobată prin ORDINUL nr. 7.891 din 23 decembrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 2 din 3 ianuarie 2025.────────── CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 (1) Prezenta metodologie privind recunoaşterea rezultatelor învăţării se aplică pentru toate stagiile de pregătire practică organizate la nivel internaţional, în cadrul unor proiecte finanţate prin programe ale UE, în învăţământul preuniversitar tehnologic şi tehnologic dual; stagiile sunt parte a programelor de educaţie şi formare profesională iniţială, care se finalizează cu certificat de calificare profesională şi suplimentul descriptiv al certificatului în format Europass. (2) Recunoaşterea rezultatelor învăţării este precedată de validarea şi transferul acestora în programul de educaţie şi formare profesională în care este înscris elevul. ART. 2 În înţelesul prezentei metodologii, termenii de mai jos au următoarele semnificaţii: 1. Rezultatele învăţării sunt enunţuri care se referă la ceea ce cunoaşte, înţelege şi este capabil să facă un cursant la terminarea unui proces de învăţare şi sunt definite sub formă de cunoştinţe, abilităţi, responsabilitate şi autonomie. Pentru învăţământul preuniversitar tehnologic şi tehnologic dual, rezultatele învăţării sunt stabilite în standardul de pregătire profesională. 2. Unitatea de rezultate ale învăţării este partea unei calificări care cuprinde un set coerent de cunoştinţe, deprinderi şi competenţe generale, care pot fi evaluate şi validate. Pentru învăţământul preuniversitar tehnologic şi tehnologic dual unităţile de rezultate ale învăţării sunt prevăzute în standardul de pregătire profesională. 3. Creditele reprezintă volumul rezultatelor învăţării dobândite de un elev pe parcursul unui program de educaţie şi formare profesională, folosite pentru a indica progresele înregistrate şi completarea unui program de formare care conduce către obţinerea unei calificări. Creditele sunt folosite pentru a permite transferul de la o calificare la alta, de la un nivel de calificare la altul şi de la un sistem de învăţare la altul. 4. Evaluarea rezultatelor învăţării reprezintă procesul prin care se stabileşte faptul că o persoană a dobândit cunoştinţe, abilităţi, responsabilitate şi autonomie într-un domeniu de studii. 5. Validarea rezultatelor învăţării reprezintă procesul prin care se confirmă că rezultatele învăţării dobândite de o persoană, evaluate şi certificate, corespund cerinţelor specifice pentru o unitate sau o calificare. Pentru calificările din învăţământul preuniversitar tehnologic şi tehnologic dual aceste cerinţe specifice sunt precizate în standardul de pregătire profesională. 6. Transferul rezultatelor învăţării şi al creditelor asociate reprezintă procesul prin care rezultatele învăţării şi creditele asociate acestora sunt transferate şi integrate în programul de formare profesională pe care îl urmează persoana care învaţă. 7. Recunoaşterea rezultatelor învăţării reprezintă procesul prin care se acordă un statut oficial rezultatelor învăţării, care sunt evaluate şi validate prin dobândirea de credite, în vederea acordării certificatului de calificare profesională. 8. Certificarea rezultatelor învăţării reprezintă procesul prin care se confirmă în mod formal rezultatele învăţării dobândite de persoana care învaţă, în urma unui proces de evaluare. 9. Organizaţia de trimitere este unitatea de învăţământ de unde provine elevul care participă la stagiul de pregătire practică desfăşurat în proiectele finanţate prin programele UE în domeniul educaţiei şi formării profesionale. 10. Organizaţia de primire este întreprinderea sau instituţia unde se desfăşoară stagiul de pregătire practică din cadrul proiectelor finanţate prin programele UE în domeniul educaţiei şi formării profesionale. 11. Memorandumul de înţelegere este documentul prin care organizaţia de trimitere şi organizaţiile de primire stabilesc de comun acord criteriile şi procedurile pentru asigurarea calităţii, evaluarea, validarea şi recunoaşterea rezultatelor învăţării definite în termeni de cunoştinţe, abilităţi şi atitudini care sunt dobândite de elevii participanţi la mobilităţi, în scopul transferului de credite. 12. Acordul de învăţare este documentul care defineşte condiţiile şi rezultatele aşteptate ale unei mobilităţi de învăţare organizate prin programele UE în domeniul educaţiei şi formării profesionale, programul Erasmus+ sau alte programe de mobilităţi transnaţionale. CAP. II Organizarea şi desfăşurarea stagiilor de pregătire practică internaţionale ART. 3 Stagiile de pregătire practică desfăşurate în proiectele finanţate prin programele UE în domeniul educaţiei şi formării profesionale, programul Erasmus+ sau alte programe de mobilităţi transnaţionale, sunt organizate pe baza memorandumului de înţelegere prevăzut în anexa nr. 1, încheiat între organizaţia de trimitere şi organizaţia de primire, şi a acordului de învăţare prevăzut în anexa nr. 2, încheiat între participantul la stagiul de pregătire practică, organizaţia de trimitere şi organizaţia de primire. ART. 4 Memorandumul de înţelegere se încheie înainte de desfăşurarea stagiului de pregătire practică şi conţine următoarele informaţii: a) datele de identificare ale organizaţiei de trimitere şi ale persoanei de contact; b) datele de identificare ale organizaţiei de primire şi ale persoanei de contact; c) calificările profesionale care fac obiectul stagiului, cu precizarea nivelului de calificare conform Cadrului european al calificărilor/Cadrului naţional al calificărilor şi a unităţii/unităţilor de rezultate ale învăţării parcurse în stagiul de practică; d) acordul cu privire la procedurile pentru evaluare, documentare, validare şi recunoaştere a rezultatelor învăţării. ART. 5 Acordul de învăţare se încheie înainte de desfăşurarea stagiului de pregătire practică şi conţine următoarele informaţii: a) datele de identificare ale elevului; b) datele de identificare ale organizaţiei de trimitere şi ale persoanei de contact; c) datele de identificare ale organizaţiei de primire şi ale persoanei de contact; d) datele de identificare ale organizaţiei intermediare şi ale persoanei de contact (dacă este cazul); e) calificarea profesională care face obiectul stagiului, cu precizarea nivelului de calificare conform Cadrului european al calificărilor/Cadrului naţional al calificărilor şi a unităţii/unităţilor de rezultate ale învăţării parcurse în stagiul de practică; f) rezultatele învăţării care trebuie dobândite pe durata mobilităţii; g) activităţile care urmează a fi desfăşurate în stagiul de practică; h) modalităţile de evaluare a competenţelor profesionale/ rezultatelor învăţării; i) activităţile de monitorizare şi îndrumare a elevului pe durata stagiului. ART. 6 La finalul stagiului de pregătire practică desfăşurat prin mobilităţi Erasmus+ sau prin alte proiecte de mobilităţi transnaţionale, organizaţia de primire evaluează rezultatele învăţării dobândite de elev şi emite documentul de mobilitate Europass care descrie rezultatele învăţării dobândite de elev în urma evaluării. Evaluarea rezultatelor învăţării se realizează la organizaţia de primire cel puţin prin probă practică. CAP. III Validarea, transferul şi recunoaşterea rezultatelor învăţării şi acordarea creditelor asociate acestora ART. 7 Validarea, transferul şi recunoaşterea rezultatelor învăţării dobândite prin stagiile de pregătire practică desfăşurate la nivel internaţional se realizează de către unitatea de învăţământ de unde provine elevul pe baza documentelor: a) memorandumul de înţelegere; b) acordul de învăţare; c) documentul de mobilitate Europass care descrie rezultatele învăţării dobândite de elev pe perioada derulării stagiului. ART. 8 Validarea, transferul şi recunoaşterea rezultatelor învăţării sunt responsabilitatea unităţii de învăţământ de unde provine elevul. Acest proces este realizat de o comisie nominalizată de conducerea unităţii de învăţământ de unde provine elevul. ART. 9 Validarea, transferul şi recunoaşterea rezultatelor învăţării se realizează conform următoarelor etape: 1. Validarea rezultatelor învăţării dobândite de elev Unitatea de învăţământ de unde provine elevul analizează conformitatea rezultatelor învăţării dobândite de elev, evaluate şi înscrise în documentul de mobilitate Europass, cu standardul de pregătire profesională. În cazul în care rezultatele învăţării sunt conforme cu standardul de pregătire profesională acestea se validează ca fiind dobândite, indiferent dacă există o corespondenţă totală sau parţială cu o unitate de rezultate ale învăţării. În cazul în care rezultatele învăţării corespund parţiaI unei unităţi de rezultate ale învăţării elevului i se validează aceste rezultate parţiale. Pentru obţinerea tuturor rezultatelor învăţării corespunzătoare unităţii în mod integral, unitatea de învăţământ va organiza pregătirea practică a elevului/elevilor pentru dobândirea tuturor rezultatelor învăţării din cadrul unităţii de rezultate ale învăţării vizate. 2. Transferul rezultatelor învăţării şi al creditelor Ca urmare a validării, rezultatele învăţării şi creditele asociate acestora intră definitiv în posesia elevului, fiind transferate şi integrate în programul de formare profesională pe care îl urmează elevul. Prin procesul de transfer rezultatele învăţării validate nu mai sunt supuse unui alt proces de învăţare şi evaluare şi se adaugă celorlalte rezultate ale învăţării dobândite pe parcursul programului de formare profesională organizat în cadrul unităţii de învăţământ, fiind luate în considerare la acordarea certificatului de calificare profesională, la finalizarea programului de formare. În situaţia în care elevul schimbă programul de formare profesională, trecând de Ia o calificare la alta, rezultatele învăţării şi creditele recunoscute sunt transferate şi integrate în noul program de formare dacă acestea sunt parte componentă a noului program de formare. Transferul rezultatelor învăţării se realizează indiferent dacă este vorba despre rezultate ale învăţării care corespund în totalitate unei unităţi de rezultate ale învăţării din standardul de pregătire profesională sau rezultate ale învăţării individuale, care se regăsesc în diferite unităţi de rezultate ale învăţării. În situaţia în care se transferă rezultate ale învăţării care corespund în totalitate unei unităţi, elevul nu mai parcurge procesul de pregătire şi evaluare aferent acestei unităţi, rezultatul obţinut în urma evaluării realizate la finalizarea stagiului de pregătire practică fiind considerat valabil şi consemnat ca atare. În situaţia în care se transferă rezultate ale învăţării individuale, elevul nu mai parcurge procesul de evaluare aferent acestora, rezultatul obţinut în urma evaluării realizate la finalizarea stagiului de pregătire practică fiind considerat valabil şi consemnat ca atare. Transferul rezultatelor învăţării individuale nu scuteşte elevul de procesul de pregătire şi evaluare pentru celelalte rezultate ale învăţării care compun unitatea de rezultate ale învăţării din standardul de pregătire profesională. 3. Recunoaşterea rezultatelor învăţării Rezultatele învăţării validate şi transferate de către unitatea de învăţământ sunt înscrise în suplimentul descriptiv al Certificatului de calificare profesională al elevilor care promovează şi examenul de certificare a calificării profesionale, emis la finalizarea programului de formare. Rezultatele învăţării dobândite de elev care acoperă şi alte cunoştinţe, abilităţi şi competenţe decât cele precizate de standardul de pregătire profesională sunt înscrise în portofoliul personal de educaţie permanentă al elevului. ANEXA 1 la metodologie Memorandum de înţelegere 1. Obiectivele memorandumului de înţelegere Memorandumul de înţelegere stabileşte cadrul de cooperare între organizaţia de trimitere şi organizaţiile de primire, denumite în continuare organizaţii partenere. Acesta urmăreşte stabilirea încrederii reciproce între parteneri. Prin memorandumul de înţelegere organizaţiile partenere îşi acceptă reciproc criteriile şi procedurile pentru asigurarea calităţii, evaluarea, validarea şi recunoaşterea rezultatelor învăţării definite în termeni de cunoştinţe, abilităţi şi atitudini în scopul transferului de credite. 2. Organizaţiile care semnează memorandumul de înţelegere (Adăugaţi mai multe tabele dacă este necesar.)
┌──────────────────────────────────────┐
│Organizaţia 1 │
├───────────────────────────┬──────────┤
│Ţară │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Numele organizaţiei │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Adresa │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Telefon/Fax │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│E-mail │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Site-ul │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │Nume │
│Persoana de contact ├──────────┤
│ │Funcţie │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Telefon/Fax │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│E-mail │ │
├───────────────────────────┴──────────┤
│Organizaţia 2 │
├───────────────────────────┬──────────┤
│Ţară │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Numele organizaţiei │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Adresa │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Telefon/Fax │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│E-mail │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Site-ul web │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │Nume │
│Persoana de contact ├──────────┤
│ │Funcţie │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Telefon/Fax │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│E-mail │ │
└───────────────────────────┴──────────┘
3. Calificarea profesională (calificările profesionale) care fac obiectul prezentului memorandum de înţelegere (Adăugaţi mai multe tabele dacă este necesar.)
┌──────────────────────────────────────┐
│Calificarea profesională 1 │
├────────────────┬─────────────────────┤
│Ţară │ │
├────────────────┼─────────────────────┤
│Denumirea │ │
│calificării │ │
├────────────────┼─────────────────────┤
│Nivelul de │ │
│calificare │ │
│conform CEC │ │
├────────────────┼─────────────────────┤
│Nivelul de │ │
│calificare │ │
│conform CNC │ │
├────────────────┼─────────────────────┤
│Unităţi de │ │
│rezultate ale │ │
│învăţării vizate│ │
│de mobilitate │ │
├────────────────┼─────────────────────┤
│ │[ ] Suplimentul │
│ │certificatului │
│ │Europass │
│ │[ ] Rezultatele │
│Documente │învăţării asociate cu│
│incluse în anexă│calificarea │
│- vă rugăm │[ ] Descrierea │
│bifaţi dacă este│unităţii (unităţilor)│
│cazul │de rezultate ale │
│ │învăţării pentru │
│ │mobilitate │
│ │[ ] Altele: vă rugăm │
│ │să specificaţi │
└────────────────┴─────────────────────┘
4. Evaluare, documentare, validare şi recunoaştere Prin semnarea acestui memorandum de înţelegere confirmăm că am discutat procedurile de evaluare, documentare, validare şi recunoaştere şi că suntem de acord cu privire la modul în care acestea se realizează. 5. Valabilitatea prezentului memorandum de înţelegere Acest memorandum de înţelegere este valabil până la data de: ............. . 6. Procesul de evaluare şi revizuire Funcţionarea parteneriatului va fi evaluată şi revizuită de: persoana (persoanele)/organizaţia (organizaţiile) Data evaluării şi revizuirii: ZZ/LL/AAAA 7. Semnături (Adăugaţi mai multe tabele dacă este necesar.)
┌─────────────────┬────────────────────┐
│Organizaţia de │Organizaţia de │
│trimitere │primire/ţară │
├─────────────────┼────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────┼────────────────────┤
│Nume, funcţie │Nume, funcţie │
├─────────────────┼────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────┼────────────────────┤
│Loc, data │Loc, data │
├─────────────────┼────────────────────┤
│ │ │
└─────────────────┴────────────────────┘
8. Informaţii suplimentare 9. Anexe ANEXA 2 la metodologie Acord de învăţare 1. Scopul acordului de învăţare Acest acord de învăţare defineşte condiţiile şi rezultatele aşteptate ale unei mobilităţi de învăţare organizate prin programele UE în domeniul educaţiei şi formării profesionale, programul Erasmus+ sau alte programe de mobilităţi transnaţionale. Părţile din acest acord vor respecta regulile şi standardele de calitate ale programului. 2. Informaţii despre mobilitatea de învăţare
┌─────────────┬────────────────────────┐
│Domeniu │Educaţie şi formare │
│ │profesională │
├─────────────┼────────────────────────┤
│Tip │ │
│activitate │ │
├─────────────┼────────────────────────┤
│Mod │ │
├─────────────┼────────────────────────┤
│Data │ │
│începerii │ │
├─────────────┼────────────────────────┤
│Data de │ │
│încheiere │ │
└─────────────┴────────────────────────┘
3. Părţile acordului de învăţare Acordul de învăţare se încheie între participantul la mobilitatea de învăţare, organizaţia care trimite participantul şi organizaţia de primire. 3.1. Participant la mobilitatea de învăţare
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume şi prenume ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresa ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│E-mail ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Număr (numere) de telefon ││
└─────────────────────────────────────┴┘
[Tabelul „Tutore legal al participantului“ se va elimina, dacă nu este cazul.]
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Numele şi prenumele tutorelui legal ││
│al participantului ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresa ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│E-mail ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Număr (numere) de telefon ││
└─────────────────────────────────────┴┘
3.2. Organizaţia de trimitere
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume organizaţie ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresa ││
└─────────────────────────────────────┴┘
3.3. Organizaţia de primire
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume organizaţie ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresa ││
└─────────────────────────────────────┴┘
4. Contextul de învăţare 4.1. Pentru elevi
┌──────────────────────────────────────┐
│La organizaţia de trimitere, elevul │
│este în prezent înscris la │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Denumirea calificării profesionale/ ││
│specializării ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Anul şcolar ││
│Clasa ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Nivelul de calificare conform ││
│Cadrului european al calificărilor/ ││
│Cadrului naţional al calificărilor ││
└─────────────────────────────────────┴┘
4.2. Pentru personal
┌──────────────────────────────────────┐
│La organizaţia de trimitere, │
│participantul lucrează în prezent în │
│următoarea calitate: │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Denumirea funcţiei ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Sarcini principale ││
└─────────────────────────────────────┴┘
5. Rezultatele învăţării Părţile au convenit că următoarele rezultate ale învăţării trebuie dobândite în timpul mobilităţii de învăţare: [Se vor adăuga unităţi de rezultate ale învăţării şi/sau rezultate ale învăţării după cum este necesar pentru fiecare participant.]
┌──────────────────────────────────────┐
│Unitatea de rezultate ale învăţării │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Rezultate ale învăţării ││
│în termeni de cunoştinţe ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Rezultate ale învăţării ││
│în termeni de abilităţi ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Rezultate ale învăţării ││
│în termeni de atitudini ││
└─────────────────────────────────────┴┘
6. Program de învăţare şi sarcini Pentru a dobândi rezultatele învăţării convenite, participantul va îndeplini următoarele activităţi/sarcini în timpul activităţii de mobilitate: [Se vor adăuga activităţi/sarcini după cum este necesar pentru fiecare participant.]
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Activitate/Sarcină [Titlu] ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Descriere ││
└─────────────────────────────────────┴┘
7. Monitorizare, mentorat şi sprijin pe parcursul activităţii 7.1. Persoane responsabile la organizaţia de primire Următoarele persoane din organizaţia de primire au sarcina de a prezenta participantului activităţile/sarcinile de îndeplinit, de a oferi sprijin practic, de a monitoriza progresul în învăţare, de a-l sprijini pentru a obţine rezultatele aşteptate ale învăţării şi de a-l ajuta să se integreze în rutina zilnică şi la contextul social din organizaţia de primire: [Se vor adăuga informaţii pentru fiecare persoană responsabilă de la organizaţia de primire.]
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume şi prenume ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea funcţiei ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│E-mail ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Număr de telefon ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Responsabilităţi ││
└─────────────────────────────────────┴┘
7.2. Persoane responsabile la organizaţia de trimitere Următoarele persoane din organizaţia de trimitere au sarcina de a monitoriza progresul în învăţare al participantului, de a-l sprijini pentru a obţine rezultatele aşteptate ale învăţării şi de a-i oferi suport în probleme administrative şi în situaţii de urgenţă: [Se vor adăuga informaţii pentru fiecare persoană responsabilă de la organizaţia de trimitere.]
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume şi prenume ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea funcţiei ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│E-mail ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Număr de telefon ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Responsabilităţi ││
└─────────────────────────────────────┴┘
7.3. Persoane însoţitoare Următoarele persoane vor însoţi participantul în perioada de mobilitate: [Tabelul „Persoanele însoţitoare“ se va elimina, dacă nu este cazul.]
┌─────────────────────────────────────┬┐
│Nume şi prenume ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea funcţiei ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│E-mail ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Număr de telefon ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Responsabilităţi ││
└─────────────────────────────────────┴┘
8. Aranjamente de mentorat şi monitorizare Aranjamentele de monitorizare şi mentorat vor include următoarele activităţi: - Activitatea 1 – Activitatea 2 – .............. 9. Evaluarea rezultatelor învăţării După activitatea de mobilitate, rezultatele învăţării participantului vor fi evaluate astfel:
┌──────────────────────────────────────┐
│Tip de evaluare │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
├──────────────────────────────────────┤
│Criterii de evaluare │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
├──────────────────────────────────────┤
│Proceduri de evaluare │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
└──────────────────────────────────────┘
10. Recunoaşterea rezultatelor învăţării Rezultatele învăţării obţinute de participant vor fi recunoscute astfel:
┌──────────────────────────────────────┐
│Condiţii de recunoaştere │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
├──────────────────────────────────────┤
│Proceduri de recunoaştere │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
├──────────────────────────────────────┤
│Documentaţie de recunoaştere │
├──────────────────────────────────────┤
│Descriere │
└──────────────────────────────────────┘
11. Semnături Semnatarii confirmă că au înţeles şi aprobă conţinutul prezentului acord. [Tabelul „Tutore legal al participantului“ se va elimina, dacă nu este cazul.]
┌──────────────────────────────────────┐
│Participant │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Nume şi prenume: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Data şi locul: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Semnătura: ││
├─────────────────────────────────────┴┤
│Pentru organizaţia de trimitere │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Nume şi prenume: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Poziţie: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Data şi locul: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Semnătura: ││
├─────────────────────────────────────┴┤
│Tutore legal al participantului │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Nume şi prenume: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Data şi locul: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Semnătura: ││
├─────────────────────────────────────┴┤
│Pentru organizaţia de primire │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Nume şi prenume: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Poziţie: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Data şi locul: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Semnătura: ││
└─────────────────────────────────────┴┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.