Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 21 octombrie 1999  pentru stabilirea normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale si de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite pentru personalul angajat in agentiile de protectie a mediului judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si in Administratia Rezervatiei Biosferei Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 21 octombrie 1999 pentru stabilirea normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale si de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite pentru personalul angajat in agentiile de protectie a mediului judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si in Administratia Rezervatiei Biosferei "Delta Dunarii"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 4 noiembrie 1999

CAP. 1
Dispozitii generale

ART. 1
Metodologia pentru stabilirea normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale si de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite, denumita in continuare metodologie, se aplica personalului incadrat cu contract individual de munca in agentiile de protectie a mediului judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare A.P.M., si din Administratia Rezervatiei Biosferei "Delta Dunarii", denumita in continuare A.R.B.D.D.

CAP. 2
Evaluarea posturilor in functie de caracteristicile descriptive privind exigentele si performantele profesionale pe care acestea le impun angajatilor

ART. 2
Postul reprezinta un ansamblu de operatiuni sau de activitati prin care se realizeaza atributiile specifice din A.P.M. si A.R.B.D.D. Postul se caracterizeaza, in principal, prin functia, gradul profesional sau treapta profesionala, dupa caz.
ART. 3
(1) Evaluarea posturilor se face pe baza criteriilor si a subcriteriilor de evaluare care reprezinta cerintele de ocupare a acestora.
(2) Cerintele de ocupare a postului sunt determinate de atributiile si raspunderile ce revin fiecarui post si sunt cuprinse, impreuna cu criteriile si subcriteriile de evaluare, in fisa postului, care se intocmeste de Compartimentul organizare, salarizare, personal, in colaborare cu sefii de compartimente. Modelul fisei postului este prezentat in anexa nr. 1.
(3) Evaluarea posturilor se face in functie de punctajul total pentru evaluare, obtinut prin insumarea punctajului acordat fiecarui criteriu. Punctajul criteriului reprezinta suma punctajelor acordate subcriteriilor acestuia.
(4) Punctajul acordat este diferit, depinzand de functia si de gradul profesional sau de treapta profesionala care caracterizeaza postul evaluat, situandu-se intre o limita minima si o limita maxima.
(5) Ordonatorul principal de credite va stabili prin ordin limitele de punctaj ale fiecarui criteriu si subcriteriu de evaluare a postului, pentru fiecare functie cuprinsa in statele de functii, astfel incat punctajul maxim pentru primul grad profesional sau pentru prima treapta profesionala sa fie 10, iar punctajul maxim al ultimului grad sau al ultimei trepte profesionale sa fie 40.
ART. 4
Pentru fiecare post conducatorul unitatii, la propunerea sefului compartimentului din care face parte postul si a Compartimentului organizare, salarizare, personal, aproba standardele de performanta ale postului, care se exprima prin indicatori cuantificati in raport cu activitatile si operatiunile specifice postului, dupa cum urmeaza:
a) cantitate;
b) calitate;
c) cost;
d) timp;
e) utilizarea resurselor;
f) mod de realizare.
ART. 5
(1) Angajatorul, la propunerea sefului de compartiment si a Compartimentului organizare, salarizare, personal, va stabili procedurile si regulile de masurare a indicatorilor de performanta pentru fiecare post cuprins in statul de functii, in asa fel incat acestea sa reflecte repartizarea echitabila a sarcinilor intre posturi si sa fie defalcate din obiectivele cuantificabile ale A.P.M. sau A.R.B.D.D.
(2) Indicatorii de performanta aprobati vor fi adusi la cunostinta angajatilor, de fiecare sef de compartiment, la inceputul perioadei pentru care se va face evaluarea performantelor profesionale individuale ale angajatilor.

CAP. 3
Evaluarea performantelor profesionale individuale ale angajatilor

ART. 6
(1) Procedura de masurare si evaluare a performantelor profesionale individuale se aplica fiecarui angajat in raport cu indeplinirea atributiilor si raspunderilor corespunzatoare postului ocupat si se bazeaza pe aprecierea obiectiva a randamentului, calitatii muncii, comportamentului, initiativei, creativitatii si a eficientei salariatului, in intervalul pentru care se face evaluarea.
(2) Evaluarea performantelor profesionale individuale se face de o comisie numita prin decizie a conducatorului unitatii, din care fac parte conducatorii tuturor compartimentelor, care apreciaza fiecare subcriteriu cu puncte, obtinandu-se prin insumare totalul de puncte pentru fiecare criteriu si punctajul total al angajatului, punctaj pe care il propune spre aprobare conducatorului unitatii.
(3) Conducatorul unitatii, pe baza punctajului propus de comisie si a evaluarii proprii a angajatului, acorda punctajul de evaluare a performantelor profesionale individuale al ocupantului postului.
ART. 7
(1) Evaluarea performantelor profesionale individuale se face anual, la o data stabilita de angajator, fiecarui angajat acordandu-i-se puncte corespunzatoare fiecarui calificativ obtinut pentru indeplinirea fiecarui subcriteriu de evaluare a performantelor profesionale individuale, dupa cum urmeaza:
* 4 = foarte bine;
* 3 = bine (la nivelul standardului de performanta);
* 2 = satisfacator;
* 1 = nesatisfacator.
(2) Punctajul total acordat la angajarea sau la avansarea personalului, calculat ca suma a punctelor acordate fiecarui criteriu de evaluare, este cuprins intre un punctaj total minim egal cu 10 si un punctaj total maxim egal cu 40 si se determina cu ajutorul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale si de stabilire a salariului de baza intre limite, al carei model este prevazut in anexa nr. 2.
(3) Criteriile si subcriteriile de evaluare a performantelor profesionale individuale sunt comune tuturor functiilor, indiferent de nivelul studiilor, gradului profesional sau treptei profesionale, iar limitele minime si maxime ale punctelor care se pot acorda pentru fiecare subcriteriu sunt prevazute in modelul cuprins in anexa nr. 2a).
ART. 8
Dupa evaluarea performantelor profesionale individuale ale salariatilor, in functie de punctajul definitiv obtinut de angajat, pot fi deosebite urmatoarele situatii:
a) daca punctajul total realizat este egal cu 10, angajatul nu corespunde sub raport profesional cerintelor postului si poate fi trecut pe un alt post, inferior sub aspectul complexitatii, in urma unei evaluari pentru postul oferit sau disponibilizat, dupa caz, conform legii;
b) daca punctajul total realizat este mai mare de 10, angajatul corespunde din punct de vedere profesional cerintelor postului ocupat;
c) daca punctajul total de evaluare este mai mare de 38, angajatul poate fi avansat.
ART. 9
Procesul de evaluare a performantelor profesionale individuale si stabilirea salariului de baza au caracter de continuitate si sunt determinate de dinamica exigentelor in exercitarea atributiilor si a responsabilitatilor prevazute in fisa postului, corespunzatoare gradului profesional sau treptei profesionale ori functiei respective.

CAP. 4
Stabilirea salariului de baza individual intre limite
ART. 10
Stabilirea salariilor individuale de baza intre limitele prevazute de lege se face pe baza evaluarii performantelor profesionale individuale ale angajatului, in raport cu indeplinirea atributiilor si a responsabilitatilor prevazute in fisa postului, de catre Compartimentul organizare, salarizare, personal, prin fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale si de stabilire a salariului de baza intre limite.
ART. 11
(1) Salariul de baza individual intre limitele prevazute de lege se calculeaza pe baza coeficientului de multiplicare individual corespunzator performantelor profesionale individuale obtinute, care se inmulteste cu valoarea de referinta sectoriala corespunzatoare functiei respective, stabilita potrivit legii (pct. II din anexa nr. 2).
(2) Coeficientul de multiplicare individual corespunzator performantelor profesionale (CMI) se determina utilizand urmatoarea formula:


B (A-10)


30

in care:
CMI = coeficientul de multiplicare individual;
Cm = coeficientul minim de multiplicare corespunzator limitei inferioare a intervalului pentru functia ocupantului;
B = diferenta dintre coeficientul maxim de multiplicare si coeficientul minim de multiplicare ai functiei ocupantului postului;
A = punctajul total obtinut de ocupantul postului in urma evaluarii performantelor profesionale individuale;
10 = punctajul minim al evaluarii performantelor profesionale individuale;
30 = diferenta dintre punctajul maxim (40) si punctajul minim (10) ale evaluarii performantelor profesionale individuale.

CAP. 5
Avansarea si angajarea personalului, evaluarea si stabilirea salariului de baza pentru personalul avansat sau angajat

ART. 12
Daca dupa evaluarea performantelor profesionale individuale definitive angajatul se afla in situatia prevazuta la art. 8 lit. c) timp de 2 ani consecutivi, in limita fondului de salarii aprobat si a numarului total de posturi aprobat prin statul de functii, se va proceda astfel:
a) avansarea pe un post cu un grad profesional sau cu o treapta profesionala superioara ori, dupa caz, intr-o functie superioara se face prin sustinerea unui examen sau, dupa caz, prin concurs, daca sunt mai multi candidati pentru acelasi grad profesional, aceeasi treapta profesionala sau functie, dupa caz;
b) examenul sau concursul pentru avansare pe un grad profesional superior, pe o treapta profesionala superioara sau functie superioara, dupa caz, in perioada urmatoare evaluarii performantelor profesionale individuale si stabilirii salariilor de baza individuale, se poate organiza dupa cel putin 3 luni de la data definitivarii evaluarii performantelor profesionale individuale;
c) locul, data, ora si scopul examenului sau concursului, precum si tematicile si bibliografiile corespunzatoare se fac publice prin comunicarea lor in presa sau prin afisarea la sediul unitatii cu cel putin 15 zile inainte de data desfasurarii acestuia. Data desfasurarii, tematicile si bibliografiile se aproba de conducatorul unitatii, cu exceptia celor pentru gradul ultim al functiei sau pentru functiile de conducere, care se aproba de ordonatorul principal de credite;
d) examenul sau concursul se desfasoara in prezenta unei comisii de examinare formate din 3-5 membri, stabilita de conducatorul unitatii. Comisia este condusa de un presedinte, care poate fi conducatorul unitatii sau o persoana imputernicita de catre acesta, si din alte persoane din conducerea unitatii. Ceilalti membri ai comisiei sunt: seful ierarhic al compartimentului in care se afla postul pentru care se organizeaza examenul sau concursul ori un alt sef de compartiment, un salariat cu gradul profesional cel mai mare din compartimentul respectiv sau un specialist din afara unitatii, dupa caz. Secretariatul concursului si desfasurarea examenului sau concursului se asigura de Compartimentul organizare, salarizare, personal, care pastreaza toate documentele respective;
e) examenul sau concursul consta in sustinerea a doua sau trei probe, dupa caz: o lucrare scrisa, interviu si, dupa caz, proba practica, din tematica anuntata, sustinute de candidat in prezenta comisiei de examinare;
f) fiecare membru al comisiei de examinare va aprecia lucrarea scrisa, interviul si proba practica sustinute de fiecare candidat cu note intre 1 si 10, iar nota finala va reprezenta media aritmetica a notelor acordate;
g) daca rezultatul final al examinarii este apreciat cu cel putin nota 7, atunci candidatul este declarat "reusit". In cazul in care mai multi candidati pentru acelasi post au obtinut note peste 7, atunci este declarat "reusit" candidatul care a obtinut nota cea mai mare. Daca nota cea mai mare a fost obtinuta de mai multi candidati, se va organiza un concurs de departajare intre acestia, constand intr-o noua proba stabilita de comisia de examinare;
h) rezultatele examenului sau concursului, stabilite in ordinea notelor finale obtinute, vor fi consemnate intr-un proces-verbal semnat de toti membrii comisiei de examinare si vor fi comunicate candidatilor in termen de 3 zile, prin afisare la sediul unitatii. Rezultatele examenului sau concursului pot fi contestate in termen de 3 zile de la comunicare la ordonatorul principal de credite, iar rezultatul contestatiei va fi comunicat petentului in termen de 5 zile.
ART. 13
Stabilirea salariului de baza pentru angajatii avansati in grade profesionale, trepte profesionale sau functii se face astfel:
a) daca nota finala obtinuta la examen sau concurs este cuprinsa intre 7 si 8,99, salariul de baza va fi mai mare cu pana la 20% fata de salariul de baza avut pe postul ocupat inainte de avansare;
b) daca nota finala obtinuta la examen sau concurs este cuprinsa intre 9 si 10, salariul de baza va fi mai mare cu pana la 30% fata de salariul de baza avut pe postul ocupat inainte de avansare;
c) in situatiile prevazute la lit. a) si b) salariul de baza stabilit nu poate fi mai mare decat salariul maxim prevazut de lege pentru postul respectiv.
ART. 14
(1) Posturile vacante se ocupa prin concurs organizat potrivit prevederilor art. 12 lit. c)-h).
(2) Salariul de baza pentru functiile de executie ocupate prin concurs de persoane din afara unitatii se va stabili la angajare, prin evaluare pentru o perioada de proba de un an.
(3) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale persoanelor din afara unitatii, reusite la concurs, se face de catre comisia de evaluare, dupa expirarea perioadei de proba, pe baza referatului de activitate intocmit de seful de compartiment. Comisia va intocmi fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale, pe baza notei finale obtinute la concurs, astfel: nota 7 minima necesara pentru a fi declarat "reusit" echivaleaza cu punctajul total de evaluare 11, nota 8, cu punctajul total de evaluare 20, nota 9, cu punctajul total de evaluare 30, iar nota 10, cu punctajul maxim de evaluare 40.
(4) Stabilirea salariului de baza intre limitele prevazute de lege se face dupa expirarea perioadei de proba, potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) si (2).

CAP. 6
Dispozitii finale

ART. 15
In cazul in care cheltuielile de personal rezultate dupa stabilirea salariilor de baza intre limite pentru intregul personal al unitatii sunt mai mari decat nivelul aprobat de ordonatorul principal de credite, angajatorul va stabili procentul de diminuare a salariilor individuale, rezultat ca urmare a evaluarii, in asa fel incat unitatea sa se incadreze in fondurile aprobate.
ART. 16
Pentru angajatii care in perioada pentru care se face evaluarea performantelor individuale nu au lucrat, din diferite motive, cel putin 6 luni, evaluarea performantelor profesionale individuale si stabilirea salariului intre limitele prevazute de lege se vor face la reluarea activitatii, dupa completarea unui numar de 6 luni, cu respectarea prevederilor art. 6-8, 10 si 11.
ART. 17
(1) Fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale si de stabilire a salariilor de baza intre limite, precum si nivelul salariului de baza individual, stabilite in prezenta metodologie, se aduc la cunostinta fiecarui angajat.
(2) Angajatul nemultumit de rezultatul evaluarii si/sau de nivelul salariului de baza poate face contestatie in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta. Contestatia va fi solutionata de comitetul director sau de colegiul executiv, dupa caz, iar rezultatul final va fi comunicat petentului in termen de 10 zile de la primirea contestatiei.
ART. 18
In cazul in care intr-o anumita perioada un angajat nu isi indeplineste standardele de performanta stabilite potrivit art. 4 si 5, conducatorul unitatii, din proprie initiativa sau la propunerea sefului de compartiment, dupa analizarea motivelor care au generat aceasta nerealizare, ii poate diminua salariul de baza stabilit.
ART. 19
Salariul de baza al unui salariat se reevalueaza anual de catre angajator, cu respectarea limitelor prevazute pentru gradul profesional sau treapta profesionala in care acesta este incadrat.
ART. 20
Anexele nr. 1, 2 si 2a) fac parte integranta din prezenta metodologie.


ANEXA 1
--------
la metodologie
---------------
- model -


AGENTIA DE PROTECTIE A MEDIULUI ......................
(ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI "DELTA DUNARII")

Se aproba


Director,
............................
(numele, prenumele si semnatura)

Data ............

FISA POSTULUI

Nr. ............

I. Date generale
Serviciul (biroul, compartimentul) ..............
Functia .........................................
Gradul profesional/treapta profesionala .........
Nivelul postului: de executie/conducere
Nivelul studiilor ................
Specialitatea ....................
Perioada de proba ................
Punctajul postului: minim =
maxim =

II. Fisa de evaluare a postului
--------------------------------------------------------------------------------
Nr. Punctajul corespunzator
crt. Criteriul/subcriteriul de evaluare gradului/treptei
profesionale a postului*)
--------------------------------------------------------------------------------
1. Pregatirea profesionala - total (1.1+1.2)
1.1. Nivelul studiilor si pregatirea de specialitate
1.2. Perfectionari pentru mentinerea competentei
cerute de post
2. Experienta necesara executarii operatiunilor
specifice postului - total (2.1+2.2)
2.1. Experienta in munca
2.2. Experienta in specialitatea postului


3. Dificultatea si complexitatea operatiunilor
specifice postului - total (3.1+3.2+3.3+3.4)
3.1. Gradul de diversitate a muncii (rutina)
3.2. Gradul de autonomie in actiune
3.3. Activitatea de analiza, sinteza si conceptie
3.4. Necesitatea unor aptitudini deosebite si/sau
tehnologii speciale ce trebuie cunoscute

4. Responsabilitatea implicata de post
- total (4.1+4.2)
4.1. Pentru obtinerea, selectarea si utilizarea
informatiilor in vederea pregatirii unor
decizii, pastrarea confidentialitatii
4.2. Pentru propunerea, sustinerea si realizarea
unor proiecte si/sau actiuni si pentru
deciziile luate

5. Capacitatea relationala - total (5.1+5.2)
5.1. Gradul de solicitare din partea structurilor
interne ale A.P.M. sau A.R.B.D.D.
5.2. Gradul de solicitare din exterior din partea
subiectilor serviciilor oferite de A.P.M.
sau A.R.B.D.D. si/sau a altor structuri ale
administratiei publice centrale sau locale
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL PUNCTAJ (1+2+3+4+5):
--------------------------------------------------------------------------------

*) Numarul gradelor sau treptelor profesionale este cel corespunzator
functiei si nivelului studiilor postului evaluat.

III. Atributiile si raspunderile ocupantului postului

III.1. Atributii, activitati, operatiuni
III.2. Responsabilitati

Raspunde de:

III.3. Limite de competenta

III.4. Relatii ierarhice

Se subordoneaza:

Are in subordine:

Colaboreaza cu:

Intocmit,
--------- Data si semnatura angajatului
.............................

ANEXA 2
--------
la metodologie
---------------
- model -


Numele si prenumele angajatului ......................
Functia ..............................................
Gradul profesional/treapta profesionala ..............
Compartimentul .......................................

F I S A
de evaluare a performantelor profesionale individuale si de stabilire a
salariului de baza intre limite

I. Aprecierea pentru perioada de la .... pana la ....


Punctajul acordat
------------------
Nr. Criteriul/subcriteriul Propunerea Conducatorul
crt. comisiei unitatii
--------------------------------------------------------------------------------
1. Rezultatele obtinute - total
1.1. Gradul de realizare a lucrarilor si
sarcinilor de serviciu
1.2. Respectarea termenelor stabilite pentru
lucrarile si sarcinile de serviciu
1.3. Calitatea si eficienta lucrarilor si
sarcinilor realizate; atingerea
scopurilor propuse

2. Asumarea responsabilitatii - total
2.1. Receptivitatea, disponibilitatea la efort
suplimentar, perseverenta, obiectivitatea,
disciplina in munca, gradul de utilizare a
echipamentelor si a materialelor repartizate
2.2. Gradul de implicare si rapiditatea
interventiei in realizarea atributiilor
de serviciu, incadrarea in consumurile
aprobate
2.3. Evaluarea informatiilor si asumarea deciziilor

3. Adaptarea la complexitatea muncii,
initiativa si creativitatea - total
3.1. Gradul de complexitate a lucrarilor si a
sarcinilor realizate; evaluarea lucrarilor
si a sarcinilor de rutina (repetitive) *)
3.2. Propunerea, motivarea si realizarea de
proiecte si solutii noi, imbunatatirea
celor existente, organizarea unor actiuni
si participarea la acestea

4. Capacitatea relationala - total
4.1. Capacitatea de a evita stari conflictuale,
capacitatea de dialog, de concizie, de
conciliere si de a se face inteles
4.2. Adaptabilitatea la situatii neprevazute,
prezenta de spirit, spontaneitatea
--------------------------------------------------------------------------------
A. TOTAL PUNCTAJ (1+2+3+4):
--------------------------------------------------------------------------------

Membrii comisiei**) (semnatura si data)

1. .................
2. .................
3. .................
Am luat la cunostinta (angajat) .........., data .........

Contest/Nu contest aprecierea. (Se va inainta contestatia comitetului
director si consiliului executiv, dupa caz, in termen de 5 zile.)

A. TOTAL PUNCTAJ DEFINITIV ........... Director,
(in urma contestatiei) ............

Data ............
------------------
*) Gradul de complexitate: foarte mic = 1; mic = 2; mediu = 3; mare = 4.
**) Numarul membrilor difera in functie de numarul compartimentelor.

II. Stabilirea salariului de baza intre limite

B (A-10)
CMI = Cm + ----------,
30

in care:
CMI = coeficientul de multiplicare individual corespunzator performantelor
profesionale individuale;
A = punctajul total obtinut de ocupantul postului in urma evaluarii
performantelor profesionale individuale (anexa nr. 2);
B = diferenta dintre coeficientul maxim de multiplicare si coeficientul
minim de multiplicare ai functiei ocupantului postului (CM-Cm);
Cm = coeficientul minim de multiplicare corespunzator limitei inferioare a
intervalului pentru functia ocupantului postului;
CM = coeficientul maxim de multiplicare corespunzator limitei maxime a
intervalului pentru functia ocupantului postului;
10 = punctajul minim al evaluarii performantelor profesionale individuale;
30 = diferenta dintre punctajul maxim (40) si minim (10) ale evaluarii
performantelor profesionale individuale;
SB = CMI x VRS,
in care:
SB = salariul de baza pentru functia de executie al ocupantului postului;
VRS = valoarea de referinta sectoriala corespunzatoare anexei dupa care se
face salarizarea functiei ocupantului postului, conform legii.
Salariul de baza:
a) Salariul de baza calculat corespunzator evaluarii performantelor
profesionale individuale: ......... lei
Am luat la cunostinta, Aprobat,
---------------------- ---------

Salariat .................. Conducatorul unitatii ............

b) Salariul de baza stabilit conform prevederilor art. 15 din metodologie:
.............. lei

Am luat la cunostinta, Aprobat,
---------------------- --------

Salariat ................. Conducatorul unitatii .............

NOTA:
Salariile de baza rezultate in urma evaluarii performantelor profesionale individuale se vor rotunji din o mie in o mie lei in favoarea salariatului.


ANEXA 2a)
----------
la metodologie
--------------
- model -


LIMITELE DE PUNCTAJ
pentru criteriile de evaluare a performantelor profesionale individuale


Limitele de punctaj
Nr. Criteriul/subcriteriul ----------------------
crt. minim maxim
--------------------------------------------------------------------------------
1 2 3 4
--------------------------------------------------------------------------------
1. Rezultatele obtinute - total 3 12
1.1. Gradul de realizare a lucrarilor si
sarcinilor de serviciu 1 4
1.2. Respectarea termenelor stabilite pentru
lucrarile si sarcinile de serviciu 1 4
1.3. Calitatea si eficienta lucrarilor si
sarcinilor realizate, atingerea scopurilor
propuse 1 4

2. Asumarea responsabilitatii - total 3 12
2.1. Receptivitatea, disponibilitatea la efort
suplimentar, perseverenta, obiectivitatea,
disciplina in munca, gradul de utilizare
a echipamentelor si materialelor repartizate 1 4
2.2. Gradul de implicare si rapiditatea
interventiei in realizarea atributiilor
de serviciu; incadrarea in consumurile aprobate 1 4
2.3. Evaluarea informatiilor si asumarea deciziilor 1 4

3. Adaptarea la complexitatea muncii, initiativa
si creativitatea - total 2 8
3.1. Gradul de complexitate a lucrarilor si
sarcinilor realizate; evaluarea lucrarilor
si sarcinilor de rutina (repetitive)*) 1 4
3.2. Propunerea, motivarea si realizarea de
proiecte si/sau solutii noi, imbunatatirea
celor existente; organizarea unor actiuni
si participarea la acestea 1 4

4. Capacitatea relationala - total 2 8
4.1. Capacitatea de a evita stari conflictuale,
capacitatea de dialog, de concizie, de
conciliere si de a se face inteles 1 4
4.2. Adaptabilitatea la situatii neprevazute,
prezenta de spirit, spontaneitatea 1 4
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL PUNCTAJ (1+2+3+4): 10 40
--------------------------------------------------------------------------------

*) Gradul de complexitate: foarte mic = 1; mic = 2; mediu = 3; mare = 4.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016