Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
METODOLOGIE din 12 noiembrie 1999 de atestare a persoanelor juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de imbunatatiri funciare, in scopul participarii acestora la licitatiile pentru adjudecarea studiilor de teren, a proiectarii si executarii lucrarilor de imbunatatiri funciare de utilitate publica din domeniul agricol, organizate potrivit legii
ARTICOL UNIC Metodologia de atestare a persoanelor juridice care au capacitatea de a desfasura activitãţi de îmbunãtãţiri funciare, în scopul participãrii acestora la licitaţiile pentru adjudecarea studiilor de teren, a proiectãrii şi executãrii lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare de utilitate publica din domeniul agricol, organizate potrivit legii, se modifica dupã cum urmeazã: 1. La capitolul III, punctul 7 va avea urmãtorul cuprins: "7. Comisia de atestare a persoanelor juridice prevãzute la pct. 4 este numita prin ordin al ministrului agriculturii şi alimentaţiei pentru o perioada de 2 ani. Comisia este formatã din minimum 9 specialişti din cadrul Ministerului Agriculturii şi Alimentaţiei şi al Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi din unele unitãţi de învãţãmânt superior de specialitate, de cercetare şi de proiectare, de execuţie şi exploatare de profil. Comisia de atestare poate fi ajutata în cadrul lucrãrilor sale, dupã caz, de consultanţi tehnici pe probleme specifice, convocaţi la solicitarea preşedintelui acesteia." 2. La capitolul III, punctul 7 alineatul (4) va avea urmãtorul cuprins: "(4) Lucrãrile comisiei de atestare se desfãşoarã la sediul Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 3. La capitolul III, punctul 7 alineatul (5) va avea urmãtorul cuprins: "(5) Secretariatul comisiei de atestare se asigura de specialişti din cadrul direcţiei de specialitate din Ministerul Agriculturii şi Alimentaţiei şi al Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 4. La capitolul V, punctul 14 alineatul 1 va avea urmãtorul cuprins: "14. Persoana juridicã care doreşte sa obţinã atestarea pentru a participa la licitaţii în domeniul imbunatatirilor funciare va inainta secretariatului comisiei de atestare cerereatip de atestare, însoţitã de documentele prin care sa demonstreze ca îndeplineşte condiţiile obligatorii prevãzute la pct. 13." 5. La capitolul V, punctul 20 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins: "(1) Procesele-verbale se scriu într-un registru special, care se va pãstra în condiţii de siguranta la secretariatul comisiei de atestare şi se va arhiva la sediul Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 6. La capitolul V, punctul 22 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins: "(1) Certificatele vor fi numerotate, se vor consemna într-un registru special de evidenta, care se va pãstra, în condiţii de siguranta, la secretariatul comisiei de atestare şi se va arhiva la sediul Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 7. La capitolul V, punctul 22 alineatul (4) va avea urmãtorul cuprins: "(4) Editarea certificatelor de atestare se face prin grija Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 8. La capitolul V, punctul 23 va avea urmãtorul cuprins: "23. Tariful pentru obţinerea atestarii se stabileşte diferenţiat, pe activitãţile prevãzute la pct. 5, de cãtre Regia Autonomã a Imbunatatirilor Funciare şi se aproba de Ministerul Agriculturii şi Alimentaţiei. Persoana juridicã care solicita atestarea depune valoarea tarifului, în numerar, la casieria Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare sau prin ordin de plata, la prezentare, în contul deschis separat pentru aceasta activitate. Regia Autonomã a Imbunatatirilor Funciare va suporta, din tarifele încasate, cheltuielile cu funcţionarea comisiei de atestare." 9. În anexa nr. 1, punctul 6 va avea urmãtorul cuprins: "6. Lucrãrile şi mãsurile agropedoameliorative cuprind, dupã caz: lucrãri de nivelare-modelare a terenului, scarificari, afanari adânci, rigole şi santuri de scurgere a apei, arãturi în benzi cu coame, drenuri cartita, udari de spalare a saraturilor, aplicarea de amenajamente, defrisari, scoateri de cioturi, lucrãri de amenajare şi nivelare a terenurilor, afectate de excavari de materii prime, pentru darea în folosinta agricolã a acestora." 10. În anexa nr. 2, la titlul "Membri:", prima liniuta va avea urmãtorul cuprins: "- 2 reprezentanţi ai Ministerului Agriculturii şi Alimentaţiei." 11. În anexa nr. 2, la titlul "Membri:", dupã prima liniuta se introduce o liniuta cu urmãtorul cuprins: "- un reprezentant al Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului" 12. În anexa nr. 2, titlul "Consultanţi pe probleme specifice:" va avea urmãtorul cuprins: "La solicitarea comisiei de atestare, în funcţie de necesitaţi se pot invita specialişti în calitate de consultanţi." 13. În anexa nr. 2, titlul "Secretariat:" va avea urmãtorul cuprins: Secretariat: "- un reprezentant al Ministerului Agriculturii şi Alimentaţiei - un reprezentant al Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare." 14. În anexa nr. 7 certificatul de atestare va fi semnat astfel:
"Preşedinte, ................................................. (numele, prenumele, semnatura şi ştampila)"
-----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email