Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 12 martie 2019  privind organizarea, funcţionarea şi finanţarea centrelor de tineret în cadrul Programului de centre de tineret    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 12 martie 2019 privind organizarea, funcţionarea şi finanţarea centrelor de tineret în cadrul Programului de centre de tineret

EMITENT: Ministerul Tineretului şi Sportului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 221 bis din 21 martie 2019
──────────
        Aprobată prin Ordinul nr. 455 din 12 martie 2019 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 221 din 21 martie 2019
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
        În sensul prezentei metodologii, următorii termeni se definesc după cum urmează:
    a) centru de tineret - CT, proiect în cadrul Programului de centre de tineret care implică dezvoltarea unui set de activităţi/servicii specifice pentru tineri, în funcţie de nevoile şi interesele identificate ale tinerilor, într-o locaţie determinată, cu caracter permanent, asigurate preponderent de lucrători de tineret;
    b) program în domeniul tineretului: set de proiecte de tineret, denumite în continuare proiecte, în realizarea obiectivelor Strategiei Naţionale în domeniul Politicii de Tineret pentru perioada 2015-2020 şi Programului de Guvernare 2017-2020;
    c) proiect de tineret: activităţi de şi pentru tineri în implementarea programelor în domeniul tineretului;
    d) activităţi de tineret: activităţi în beneficiul tinerilor, comunităţii şi societăţii în general, organizate de tineri;
    e) activităţi pentru tineret: activităţi în beneficiul tinerilor, comunităţii şi societăţii în general, care nu sunt organizate exclusiv de tineri;
    f) activitate de tineret proprie: activitate care respectă prevederile lit. c) şi este realizată de sau în parteneriat cu o altă/alte/persoană juridică/persoane juridice/fizice autorizate;
    g) parteneriat: relaţie de cooperare/colaborare între persoane fizice autorizate şi/sau juridice, statuată prin convenţie/protocol în care se precizează obligaţiile şi drepturile părţilor.


    CAP. II
    Cadrul legal
    ART. 2
        Cadrul legal pentru realizarea Programului de centre de tineret al Ministerului Tineretului şi Sportului - MTS este reprezentat de:
    a) Legea bugetului de stat pe anul în curs;
    b) Legea tinerilor nr. 350/2006, cu modificările ulterioare;
    c) Hotărârea Guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorităţii Naţionale pentru Tineret în domeniul activităţii de tineret, cu modificările ulterioare;
    d) Legea nr. 333/2006 privind înfiinţarea centrelor de informare şi consiliere pentru tineri;
    f) Hotărârea Guvernului nr. 11/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, cu modificările şi completările ulterioare.
    h) Regulamentul 679/2016 al Parlamentului European şi ai Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).


    CAP. III
    Programul de Centre de Tineret
    ART. 3
    (1) Scopul Programului de centre de tineret este dezvoltarea şi diversificarea ofertei de servicii şi programe pentru tineret.
    (2) Scopul proiectului Centrul de tineret este facilitarea dezvoltării personale şi sociale a tinerilor.

    ART. 4
    (1) Obiectivul Programului de centre de tineret este crearea infrastructurii specifice serviciilor şi programelor pentru tineret.
    (2) Obiectivele proiectului Centrul de tineret:
    a) deprinderea de competenţe, abilităţi şi aptitudini pentru participarea activă a tinerilor la viaţa comunităţii şi integrarea lor în societate;
    b) asigurarea unor spaţii de întâlnire şi socializare pentru tineri într-un climat de siguranţă şi securitate;
    c) asigurarea activităţilor/serviciilor de informare, consiliere, orientare în carieră, consultanţă şi educaţie pentru dezvoltarea personală a tinerilor şi creşterea gradului de participare activă la viaţa publică;
    d) asigurarea activităţilor de promovarea a voluntariatului, a educaţiei civice, a implicării sociale şi a educaţiei nonformale;
    e) asigurarea activităţilor de informare şi documentare în diferite domenii de activitate: educaţie, piaţa muncii, sănătate, ecologie şi mediu, cultură şi timp liber, sport şi turism pentru tineret, asociativitate, viaţă practică.


    ART. 5
    (1) Ministerul Tineretului şi Sportului, prin direcţiile de specialitate asigură coordonarea, monitorizarea şi evaluarea Programului de centre de tineret.
    (2) Direcţiile Judeţene pentru Sport şi Tineret - DJST, respectiv a Municipiului Bucureşti - DSTMB asigură implementarea Programului de centre de tineret.

    ART. 6
    (1) În cadrul proiectului, se pot derula activităţi de şi pentru tineret de informare, documentare, consiliere, consultanţă, educaţie nonformală, tip: curs, seminar, concurs, întâlnire tematică, cinematecă/videotecă, bancă de date, bibliotecă online, sesiune/campanie informativă, pagină web, platformă educaţională web şi aplicaţie mobilă, schimb de experienţă (inclusiv schimb de tineri la nivel naţional), şedinţă de consiliere, sesiune de consultanţă în domenii de interes pentru tineri şi organizaţii de şi pentru tineret, expoziţie, târg, conferinţă, atelier de lucru, masă rotundă, marcarea unor evenimente, activităţi sportive pentru susţinerea sportului de masă, activităţi culturale.
    (2) Sunt eligibile în vederea finanţării, în baza bugetului aprobat, activităţile de şi pentru tineret ale DJST/DSTMB, desfăşurate în cadrul Centrului de tineret.
    (3) Activităţile de tineret pot fi realizate în parteneriat cu alte persoane juridice/fizice autorizate, în baza unei scrisori de intenţie şi a unui protocol de colaborare, în care să fie stipulate detaliat obligaţiile şi drepturile părţilor.

    CAP. IV
    Centrul de tineret
    ART. 7
        Activităţile organizate/serviciile oferite în cadrul centrelor de tineret sunt următoarele:
    a) Informare şi documentare în diferite domenii de activitate: educaţie, piaţa muncii, sănătate, ecologie şi mediu, cultură şi timp liber, sport şi turism pentru tineret, asociativitate, viaţă practică etc.;
    b) Consultanţă în diferite domenii: juridic (legislaţie în domenii de interes pentru tineri); managementul proiectelor, antreprenoriat etc.;
    c) Consiliere privind orientarea în carieră, psihologică, relaţii interpersonale etc.;
    d) Educaţie şi învăţare nonformală: învăţarea integrată în cadrul unor activităţi planificate, cu obiective de învăţare, care nu urmează în mod explicit un curriculum şi poate diferi ca durată. Acest tip de învăţare depinde de intenţia celui care învaţă şi nu conduce în mod automat la certificarea cunoştinţelor şi competenţelor dobândite^1.
        ^1 Educaţia şi învăţarea nonformală pot fi caracterizate ca: voluntare, accesibile tuturor (în mod ideal), un proces cu obiective clare de învăţare, participativă şi orientată către formabil, centrată pe deprinderea abilităţilor de viaţă şi pregătirea pentru cetăţenie activă, bazată pe procese de învăţare individuală şi de grup, holistică şi orientată pe proces.



    ART. 8
        Activităţile organizate/serviciile oferite în cadrul centrelor de tineret se adresează tinerilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 35 ani, sunt gratuite, accesibile şi orientate către nevoile tinerilor precum şi lucrătorilor de tineret.

    ART. 9
        Personalul implicat în activitatea centrelor de tineret este reprezentat de:
    a) lucrători de tineret;
    b) specialişti;
    c) personal DJST/DSTMB;
    d) voluntari.


    ART. 10
        Evaluarea centrelor de tineret se face prin rapoarte de activitate ale DJST/DSTMB şi/sau prin Programul de cercetare socială în domeniul tineretului.

    ART. 11
    (1) Centrele de tineret se înfiinţează în municipii reşedinţă de judeţ, precum şi în alte localităţi, dacă se consideră necesar, la solicitarea fundamentată a DJST/DSTMB.
    (2) DJST/DSTMB pot înfiinţa centre de tineret în parteneriat cu autorităţile publice locale, structuri neguvernamentale de tineret şi pentru tineret etc.
    (3) În vederea înfiinţării unui centru de tineret trebuie respectate următoarele standarde cu privire la locaţie:
    a) locaţia trebuie să aibă avizele necesare funcţionării în condiţii de securitate, conform legislaţiei în vigoare; să fie accesibilă pentru persoane cu dizabilităţi; să fie situată favorabil din punctul de vedere al circulaţiei; să fie amplasată într-o zonă accesibilă pentru un număr cât mai mare de tineri; să aibă acces direct şi facil spre exterior;
    b) să prezinte garanţia funcţionării şi neînstrăinării pentru o perioadă de cel puţin 3 ani;
    c) să nu fie sediul unei organizaţii politice, religioase etc., care prin statut ar crea discriminare;
    d) să deţină un spaţiu distinct, să nu îl împartă cu alte activităţi, astfel încât identitatea lui să poată fi definită în mod clar şi tinerii să simtă că le este anume destinat;
    e) să poziţioneze sigla/logo-ul într-un loc cât mai vizibil, uşurând rapiditatea cu care poate fi găsit centrul de tineret.

    (4) Centrul de tineret trebuie să dispună de un spaţiu cu o suprafaţă minimă de 70 mp, recomandat a fi compartimentat astfel:
    a) spaţiu distinct pentru primirea tinerilor a centru;
    b) spaţiu distinct pentru activităţi de informare;
    c) spaţiu distinct pentru activităţi de consultanţă/consiliere;
    d) spaţiu distinct pentru alte activităţi.

    (5) Centrul de tineret trebuie să dispună de mobilier, aparatură IT, aparatură electronică adecvată.
    (6) Centrul de tineret trebuie dispună de un registru de evidenţă a tinerilor care beneficiază de activităţile centrului de tineret.
    (7) Centrul de tineret trebuie să dispună de toalete, folosite atât de personal cât şi de public.
    (8) Orice modificare privind locaţia şi dotările centrului de tineret (schimbarea locaţiei, închiderea centrului temporar sau definitiv, mutarea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe din centru/centre în altă locaţie etc.) se face doar cu aprobarea conducerii MTS.

    ART. 12
    (1) Dosarul necesar înfiinţării centrului de tineret, conform Formularului nr. 1, este însoţit de:
    a) analiza socio-economică a situaţiei tineretului din judeţ şi a localităţii în care se înfiinţează;
    b) documente privind locaţia (dovada de sediu, harta zonei în care va fi amplasat centrul de tineret, schiţa detaliată a spaţiului);
    c) parteneriate, încheiate cu: servicii publice deconcentrate ale administraţiei publice centrale, structuri neguvernamentale de tineret şi pentru tineret, alte organisme interesate.

    (2) Dosarul conţinând documentele de mai sus, se transmite la MTS de către DJST/DSTMB în vederea analizării necesităţii şi oportunităţii.

    ART. 13
    (1) Înfiinţarea sau închiderea centrului de tineret se aprobă prin ordin al ministrului tineretului şi sportului, în baza unui raport elaborat de un grup de lucru, numit de Secretarul de Stat cu atribuţii în domeniul tineretului.
    (2) Mutarea unui centru de tineret funcţional într-un spaţiu care duce la creşterea calităţii activităţilor/serviciilor, se face cu avizul Secretarului de Stat cu atribuţii în domeniul tineretului, în baza solicitării DJST/DSTMB, conform Formularului nr. 9.
    (3) Suspendarea unui centru de tineret, din motive întemeiate, se face cu avizul secretarului de stat cu atribuţii în domeniul tineretului.

    CAP. V
    Finanţarea şi derularea activităţilor de şi pentru tineret în cadrul centrelor de tineret
    ART. 14
        Cheltuielile pentru centrele de tineret, se asigură din bugetul Programului de centre de tineret, astfel:
    a) cheltuieli pentru susţinerea centrului de tineret: internet; telefon; închiriere spaţiu; prestări servicii: service echipamente electronice; prestări servicii^2, persoană fizică autorizată - PFA/persoană juridică - PJ, cu atribuţii în domeniul tineretului, care prestează servicii în cadrul P1; fond documentar: cărţi, publicaţii de specialitate şi materiale pe suport magnetic;
        ^2 Precizări: Persoanele (persoană fizică autorizată - PFA sau persoană juridică - PJ) care prestează servicii în cadrul P1, beneficiază de remuneraţie în condiţiile legii, în funcţie de activitatea prestată şi timpul alocat.

    b) cheltuieli pentru organizarea de activităţi de şi pentru tineret, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorităţii Naţionale pentru Tineret în domeniul activităţii de tineret, cu modificările ulterioare;
    c) cheltuieli pentru dotarea centrelor: mobilier, aparatură IT, aparatură electronică etc., conform legislaţiei în vigoare.


    ART. 15
        Bugetul alocat fiecărei DJST/DSTMB se repartizează de către o comisie numită prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.

    ART. 16
    (1) Sunt eligibile în vederea finanţării activităţi de şi pentru tineret ale DJST/DSTMB, care:
    a) Sunt cuprinse în calendarul de activităţi de şi pentru tineret al DJST/DSTMB, întocmit în baza unei note de fundamentare şi aprobat de conducerea MTS.
    În cazul în care, după efectuarea deconturilor de cheltuieli/rămân sume nedecontate, DJST/DSTMB poate propune modificarea calendarului de activităţi, în baza unei note de fundamentare, astfel:
    - calendarul de activităţi modificat se aprobă de către conducerea MTS doar în cazul introducerii unor activităţi noi;
    – calendarul de activităţi modificat se aprobă de către conducerea DJST/DSTMB doar în cazul modificărilor operate în cadrul activităţilor aprobate iniţial de MTS (perioadă, loc de desfăşurare, redistribuiri între capitole de cheltuieli sau între proiecte) şi se transmite spre informare la MTS.


    b) se încadrează în tipurile de activităţi prevăzute la art. 6, alin. (1);
    c) prevăd cheltuieli eligibile, aşa cum sunt acestea stipulate în Hotărârea Guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorităţii Naţionale pentru Tineret în domeniul activităţii de tineret, cu modificările ulterioare.

    (2) În situaţia în care suma alocată capitolului de cheltuieli "susţinere centre de tineret" nu este cheltuită în totalitate, suma rămasă poate fi redistribuită la capitolul de cheltuieli "organizarea de activităţi de şi pentru tineret", în baza unei note de fundamentare aprobată de conducerea MTS.
    (3) În situaţia în care suma alocată unei subcategorii de cheltuieli din cadrul Capitolului de cheltuieli "susţinere centre de tineret" nu este decontată în totalitate, diferenţa poate fi redistribuită la alt subcapitol de cheltuieli cu aprobarea conducerii DJST/DSTMB şi se transmite spre informare la MTS.
    (5) Cheltuielile în cadrul activităţilor de şi pentru tineret sunt efectuate exclusiv de către DJST/DSTMB.

    ART. 17
    (1) În vederea finanţării activităţilor de şi pentru tineret desfăşurate în centrele de tineret sunt necesare:
    a) nota de fundamentare privind aprobarea calendarului de activităţi, întocmită la nivelul DJST/DSTMB
    b) calendarul de activităţi de şi pentru tineret al DJST/DSTMB;
    c) referat;
    d) propunere de angajare;
    e) protocol de colaborare, în cazul activităţilor în parteneriat;
    f) documente privind achiziţiile publice;
    g) contract/notă de comandă;
    h) decont de cheltuieli;
    i) ordonanţare de plată.

    (2) Protocolul de colaborare se încheie:
    a) după aprobarea calendarului de activităţi de şi pentru tineret;
    b) după angajarea cheltuielii (referat şi propunere de angajare).
    c) după ce partenerul a depus în copie certificată "Conform cu originalul" documentele care să ateste personalitatea juridică şi calitatea de reprezentant a persoanei ce semnează protocolul, cu excepţia instituţiilor publice;
    d) în maximum 20 de zile după angajarea cheltuielii, înainte de începerea activităţii.


    ART. 18
    (1) La activităţile de tineret desfăşurate în cadrul Programului de centre de tineret, salariaţii DJST/DSTMB cu atribuţii în domeniul programelor de tineret şi/sau reprezentanţii MTS desemnaţi să participe, beneficiază de prevederile Hotărârii Guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorităţii Naţionale pentru Tineret în domeniul activităţii de tineret, cu modificările ulterioare.
    (2) Participarea salariaţilor DJST/DSTMB cu atribuţii în domeniul programelor de tineret şi/sau a reprezentanţilor MTS la activităţile de şi pentru tineret desfăşurate în cadrul Programului de centre de tineret se efectuează în baza dispoziţiei conducătorului instituţiei şi a ordinului de deplasare.
    (3) Se recomandă ca minimum 80% dintre participanţii la activităţile de tineret desfăşurate în centrele de tineret să aibă vârsta cuprinsă între 14 şi 35 de ani.
    (4) În cazul proiectelor care vizează participarea exclusivă a salariaţilor MTS/DJST/DSTMB nu se aplică prevederile art. 18 alin. (3).

    CAP. VI
    Decontarea cheltuielilor pentru susţinere şi pentru activităţile derulate în centrele de tineret
    ART. 19
    (1) Sumele aferente Programului de centre de tineret se virează lunar/trimestrial de către MTS în contul DJST/DSTMB, în baza solicitării transmise de către DJST/DSTMB la MTS - structura de specialitate, până la data de 10 a lunii anterioare în care trebuie efectuate plăţile.
    (2) Structura de specialitate din cadrul MTS centralizează în termen de 5 zile solicitările şi le transmite la direcţia economică din cadrul MTS.
    (3) Pentru activităţile de şi pentru tineret organizate în cadrul centrelor de tineret şi care au o durată mai mare de 15 zile, se pot realiza decontări parţiale de până la 70% din valoarea bugetului aprobat/activitate, în baza documentelor justificative de cheltuieli, legal întocmite.
    (4) Pentru susţinerea activităţii centrelor de tineret (internet, telefon, service echipamente electronice, fond documentar, chirii, prestări servicii: persoană fizică autorizată - PFA/persoană juridică - PJ etc.) se pot realiza decontări lunare, în funcţie de contractele încheiate cu prestatorii de servicii, în baza documentelor justificative de cheltuieli, legal întocmite.

    ART. 20
        Pentru justificarea cheltuielilor efectuate în cadrul activităţilor de şi pentru tineret sunt necesare următoarele documente:
    a) decont de cheltuieli, întocmit conform Formularului nr. 7;
    b) facturi emise de prestatori, în original, în care se detaliază categoriile de cheltuieli efectuate, însoţite de documentele justificative;
    c) documente privind achiziţii publice;
    d) lista de participanţi întocmită conform Formularului nr. 2, în original (este obligatorie, pentru toate tipurile de activităţi, cu excepţia activităţilor de promovare, festivalurilor, campaniilor de informare). Lista de participanţi este însoţită obligatoriu de tabelul centralizator cu participanţii la activitate prevăzut în Formularul 2.1, întocmit pe baza declaraţiilor din Formularul 2.2. Lista de participanţi şi tabelul prevăzut în Formularul 2.1 se vor întocmi după ce fiecare participant a completat declaraţia cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    e) raportul de implementare^3, după caz, semnat de către responsabilul de activitate al DJST/DSTMB şi contrasemnat de conducătorul direcţiei organizatoare, se întocmeşte conform Formularului nr. 4.
        ^3 Pentru susţinerea CT (telefon, internet, chirie spaţiu, publicaţii de specialitate, service echipamente) nu se întocmeşte raport de implementare.



    ART. 21
    (1) Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor privind alocaţia de masă (masă servită sau alimente) sunt:
    a) factura fiscală detaliată, conform contractului/notei de comandă, pentru masa servită;
    b) facturi sau bonuri fiscale până la valoarea stabilită de lege, pentru alimente,
    c) pontajul de masă, în original, întocmit conform Formularului nr. 6;
    d) proces-verbal de recepţie a serviciilor pentru masa servită sau NIM, bon de consum pentru alimentele achiziţionate.


    ART. 22
        Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor privind cazarea participanţilor sunt:
    a) factura fiscală detaliată, conform contractului/notei de comandă
    b) diagrama de cazare, conform modelului prezentat în Formularul nr. 5;
    c) la stabilirea cheltuielilor de cazare se iau în considerare taxa de parcare hotelieră, taxa de staţiune şi alte taxe prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare.
    d) proces-verbal de recepţie a serviciilor de cazare.


    ART. 23
    (1) Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor privind transportul sunt:
    a) bilete de tren pentru transportul pe calea ferată, în condiţiile prevăzute de dispoziţiile legale, fără a putea depăşi drepturile de această natură care se pot acorda salariaţilor instituţiilor publice şi tabel cu participanţii, în original, care au beneficiat de contravaloarea biletelor de transport, întocmit conform Formularului nr. 3;
    b) bilete pentru transportul cu mijloace de transport auto în comun, la tarifele stabilite pentru aceste mijloace şi tabel cu participanţii, în original, care au beneficiat de contravaloarea biletelor de transport, întocmit conform Formularului 3;
    c) bilete şi tichete de îmbarcare pentru transportul cu avionul şi bilete pentru transportul pe căile de navigaţie fluvială, transport efectuat cu aprobarea prealabilă a ordonatorului de credite, potrivit dispoziţiilor legale şi tabel cu participanţii care au beneficiat de contravaloarea biletelor de transport, întocmit conform Formularului 3;
    d) factura fiscală detaliată şi foaia de parcurs/scrisoarea de transport în copie (cu menţiunea "copie conform cu originalul") pentru transportul cu mijloace de transport auto închiriate, potrivit dispoziţiilor legale;
    e) bonuri fiscale de combustibil, pentru transportul cu autoturismul. În cazul în care deplasarea se efectuează cu autoturismul proprietate personală, se decontează pentru fiecare autoturism contravaloarea a 7,5 litri carburant la 100 km parcurşi pe distanţa cea mai scurtă, iar calculul şi valoarea decontată se completează în tabel conform Anexei 3. Participantul va prezenta un bon fiscal, din perioada desfăşurării activităţii la care participă sau cu maxim 2 zile în avans, cu privire la costul carburantului. Dacă transportul este realizat cu maşinile DJST/DSTMB, la tabel se anexează şi copia foii de parcurs, certificată "copie conform cu originalul".

    (2) Se decontează drept cheltuieli de transport şi:
    a) taxele pentru trecerea podurilor;
    b) taxele de traversare cu bacul;
    c) alte taxe privind circulaţia pe drumurile publice, prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare.

    (3) Toate documentele menţionate la art. 23, alin. (1) lit. a) - c), e) şi alin. (2) vor fi centralizate în cadrul aceluiaşi tabel, întocmit conform modelului de la Formularului nr. 3.
    (4) În cazul efectuării deplasărilor internaţionale cu avionul, participantul/participanţii va/vor face deplasarea dus-întors, de la localitatea de domiciliu până la destinaţia menţionată în invitaţie, sau în localitatea cea mai apropiată de locul de desfăşurare al activităţii. Perioada deplasării trebuie să corespundă cu perioada de desfăşurare a activităţii, cu o marjă de timp rezonabilă în funcţie de orarul de zbor sau distanţa de la aeroport la locul de desfăşurare al activităţii.

    ART. 24
        Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor privind închirierea de bunuri şi servicii sunt:
    a) contract de închiriere de bunuri şi servicii;
    b) factură fiscală;
    c) proces-verbal de predare-primire a bunurilor închiriate.


    ART. 25
        Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor pentru achiziţii de bunuri şi servicii altele decât cele menţionate în prezenta metodologie, sunt:
    a) factura fiscală sau bon fiscal până la valoarea stabilită de lege;
    b) nota de recepţie şi constatare de diferenţe, pentru bunurile intrate în gestiunea instituţiei, după caz;
    c) bonul de consum cu explicaţia destinaţiei pentru activitatea decontată, după caz;
    d) proces-verbal de recepţie a bunurilor/serviciilor, după caz.


    ART. 26
    (1) Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor pentru realizarea de tipărituri, multiplicări, inscripţionări şi altele asemenea sunt:
    a) factura fiscală, chitanţă sau bon fiscal, până la valoarea stabilită de lege;
    b) notă de recepţie şi constatare de diferenţe, pentru bunurile intrate în gestiunea instituţiei;
    c) bonul de consum cu explicaţia destinaţiei pentru activitatea decontată;
    d) proces-verbal de recepţie a produselor pentru tipărituri, inscripţionări;
    e) un exemplar din produsul multiplicat/imprimat, dacă este posibil. În caz contrar se vor ataşa imagini cu acesta.

    (2) Tipăriturile se realizează cu respectarea OUG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 16/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 27
        Documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor pentru activităţi social - culturale sunt: factura fiscală sau alte formulare sau documente cu regim special, aprobate potrivit legii.

    ART. 28
        Documentele justificative privind decontarea cheltuielilor pentru prestări de servicii efectuate în cadrul activităţilor (persoană fizică autorizată sau persoană juridică) sunt:
    a) contract de prestări servicii;
    b) factură fiscală;
    c) raport de implementare cu privire la activitatea prestată şi proces verbal de recepţie;
    d) pentru training/curs: CV trainer/lector, suport de curs.


    ART. 29
    (1) Documentele justificative privind decontarea cheltuielilor pentru trataţii (cafea, ceai, apă minerală etc.) sunt: factură fiscală sau bon fiscal, până la valoarea stabilită de lege. În situaţia în care produsele sunt achiziţionate de la unităţi de desfacere cu amănuntul (magazine, supermarket etc.) se va întocmi şi NIR şi bon de consum.
    (2) Suma alocată pentru fiecare participant este în cuantum de maxim 6,5 lei/zi.

    ART. 30
    (1) Documentele justificative pentru decontarea premiilor în obiecte acordate de DJST/DSTMB, sunt:
    a) factura fiscală sau bon fiscal, până la valoarea stabilită de lege;
    b) nota de recepţie şi constatare de diferenţe, a bunurilor intrate în gestiune având confirmarea responsabilului de activitate;
    c) bonul de consum cu explicaţia destinaţiei pentru activitatea decontată;
    d) proces-verbal de recepţie a bunurilor achiziţionate;
    e) proces-verbal de acordare a premiilor conform Formularului nr. 8.

    (2) Documentele justificative pentru decontarea premiilor în bani acordate de DJST/DSTMB, sunt:
    a) proces-verbal de acordare a premiilor, conform Formularului nr. 8;
    b) dovada plăţii către beneficiari.


    ART. 31
        Decontarea altor cheltuieli prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorităţii Naţionale pentru Tineret în domeniul activităţii de tineret, cu modificările ulterioare, altele decât cele menţionate anterior, se face prin documente justificative potrivit prevederilor legale în vigoare.

    ART. 32
    Achiziţiile publice se efectuează în condiţiile legii, respectiv Legii nr. 98/2016, privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 33
        Documentele pentru decontarea cheltuielilor pentru activităţile de şi pentru tineret ale DJST/DSTMB se întocmesc de responsabilul de proiect desemnat, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la terminarea activităţii.

    ART. 34
        Se acceptă spre decontare numai cheltuielile efectuate în perioada de organizare a activităţilor.

    ART. 35

        Formularele nr. 1 - 9, fac parte integrantă din prezenta metodologie.

    Formularul nr. 1 la metodologie




    - Antet -
        Centrul de tineret .............
    1. Perioadă .............
    2. Localitate .............
    3. Scop .............
    4. Obiective .............
    5. Participanţi .............
    6. Beneficiari .............
    7. Indicatori

┌──────────────────┬─────────┬─────────┐
│ │ │Standard │
│Indicatori │Denumire │(măsura │
│stabiliţi pe │indicator│stabilită│
│obiectiv │ │a fi │
│ │ │atinsă) │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│Indicatori │ │ │
│cantitativi │ │ │
│(cifre, │ │ │
│activităţi, timp, │ │ │
│servicii etc.) │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│Indicatori │ │ │
│calitativi │ │ │
│(efecte, │ │ │
│progresul, cât de │ │ │
│bine, bun etc.) │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│Indicatori │ │ │
│financiari │ │ │
│(cheltuieli medii,│ │ │
│cost/beneficiu │ │ │
│etc.) │ │ │
└──────────────────┴─────────┴─────────┘


    8. Calendar de activităţi de şi pentru tineret (pentru perioada din an în care funcţionează centrul de tineret):

┌──────────┬────────┬─────────┬────────┐
│Denumire │Perioadă│Mod de │Resurse │
│activitate│ │realizare│alocate │
├──────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │
└──────────┴────────┴─────────┴────────┘


    9. Monitorizare

┌───────────────────┬──────────────────┐
│Ce se monitorizează│Cine monitorizează│
├───────────────────┼──────────────────┤
└───────────────────┴──────────────────┘


    10. Metode de colectare a datelor
        .................................

    11. Evaluare

┌───────────────────┬──────────────────┐
│Ce se evaluează │Cine evaluează │
├───────────────────┼──────────────────┤
└───────────────────┴──────────────────┘

        Metode de evaluare
        ..................


    12. Parteneri
        Enumeraţi partenerii în cadrul proiectului. Pentru fiecare partener completaţi un formular de tipul celui de mai jos:

┌───────────────────────────────────────┐
│Partener 1 │
├───────────────────────────────────────┤
│Denumire partener: │
├───────────────────────────────────────┤
│Adresa: │
├───────────────────┬───────────────────┤
│Telefon: │fax: │
├───────────────────┼───────────────────┤
│E-mail: │website: │
├───────────────────┴───────────────────┤
│Persoana de contact: │
├───────────────────────────────────────┤
│Responsabilităţi (atribuţii; │
│contribuţii): │
└───────────────────────────────────────┘



    13. Promovare
        (indicaţi modalităţile de promovare a centrului de tineret şi a imaginii Ministerul Tineretului şi Sportului)
        ...........................................................


    14. Buget
    14.1. cheltuieli pentru susţinerea centrului de tineret: internet, telefon, service echipamente electronice, publicaţii de specialitate, prestări servicii, chirii;
    14.2. cheltuieli pentru organizarea de activităţi/servicii: informare şi documentare; consiliere şi consultanţă; educaţie nonformală;
    14.3. cheltuieli pentru dotarea centrului de tineret.

    15. Locaţia

┌──────────────────────┬──┬──┬─────────┐
│Locaţia centrului de │ │ │Dacă NU, │
│tineret: │DA│NU│precizaţi│
│ │ │ │motivul │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│a) are avizele │ │ │ │
│necesare funcţionării │ │ │ │
│în condiţii de │ │ │ │
│securitate │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│b) este accesibilă │ │ │ │
│pentru persoane cu │ │ │ │
│dizabilităţi (rampă, │ │ │ │
│toalete adaptate etc.)│ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│c) este centrală │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│d) este amplasată │ │ │ │
│într-o zonă accesibilă│ │ │ │
│pentru un număr cât │ │ │ │
│mai │ │ │ │
│mare de tineri │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│e) are acces direct şi│ │ │ │
│facil spre exterior │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│f) prezintă garanţia │ │ │ │
│funcţionării şi │ │ │ │
│neînstrăinării │ │ │ │
│spaţiului │ │ │ │
│pentru o perioadă de │ │ │ │
│cel puţin 3 ani │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│g) nu este sediul unei│ │ │ │
│organizaţii politice, │ │ │ │
│religioase etc. │ │ │ │
│care prin statut ar │ │ │ │
│crea discriminare │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│h) spaţiul este │ │ │ │
│destinat doar │ │ │ │
│activităţilor │ │ │ │
│centrului de tineret │ │ │ │
│(în sensul că acesta │ │ │ │
│nu împarte spaţiul cu │ │ │ │
│un alt serviciu) │ │ │ │
└──────────────────────┴──┴──┴─────────┘


        Director Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret
        Responsabil financiar Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret
    Consilier/Inspector

    Formularul nr. 2 la metodologie




    - Antet -
        LISTA DE PARTICIPANŢI
        Centrul de tineret ............
        Denumire activitate de şi pentru tineret ............
    Localitatea .................
    Perioada ......................

┌────┬────────────────────┬────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele │Semnătură │
│crt.│participantului │participant │
├────┼────────────────────┼────────────┤
├────┼────────────────────┼────────────┤
└────┴────────────────────┴────────────┘

                       Semnătura responsabilului de activitate a
                      Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret/
                    Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului
            Bucureşti/a organizaţiei/instituţiei partenere (dacă este cazul)
                              şi ştampila (dacă se aplică)

    Formularul nr. 2.1 la metodologie




    - Antet -
        TABEL CENTRALIZATOR CU PARTICIPANŢII LA ACTIVITATE
        Denumire activitate ............
        Loc de desfăşurare ............
        Perioada ............

┌────┬───────────────┬──────────┬────────┬────────┬────────┐
│ │ │ │ │ │Date de │
│ │ │ │ │ │contact:│
│Nr. │Numele şi │Asociaţia/│Data │Cod │adresa │
│crt.│prenumele │fundaţia/ │naşterii│numeric │de email│
│ │participantului│instituţia│ │personal│şi │
│ │ │ │ │ │număr de│
│ │ │ │ │ │telefon │
├────┼───────────────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
├────┼───────────────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
└────┴───────────────┴──────────┴────────┴────────┴────────┘

        Declar sub răspundere penală că datele centralizate sunt conforme cu declaraţiile participanţilor la activitate, completate, de fiecare participant în parte, conform modelului din Formularul 2.2.
                       Semnătura responsabilului de activitate a
                          Direcţiei Judeţene pentru Sport şi
                Tineret/Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului
            Bucureşti/a organizaţiei/instituţiei partenere (dacă este cazul)
                              şi ştampila (dacă se aplică)

    Formularul nr. 2.2 la metodologie




        DECLARAŢIE DE CONSIMŢĂMÂNT PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL*
        *Dacă participantul are vârsta sub de 16 ani, respectiva prelucrare este legală numai dacă şi în măsura în care consimţământul respectiv este acordat sau autorizat de titularul răspunderii părinteşti asupra copilului.
        Subsemnatul/Subsemnata ........ domiciliat/ă în localitatea ........, născut/ă la data ........, identificat/ă prin CNP ........, e-mail ........, telefon ........, declar prin prezenta:
    1. Că sunt de acord ca datele mele personale să fie prelucrate şi utilizate de către DJST/DSTMB pentru participare mea la activitatea ........ şi decontarea cheltuielilor aferente.
    2. Că sunt de acord să fiu contactat prin email sau telefon de către organizatorii, doar în situaţii strict legate de activitatea ........
    3. Că sunt de acord să fiu fotografiat în timpul activităţii şi că aceste materiale să fie utilizate pentru decontarea activităţii, fără a afecta însă imaginea mea personală sau instituţională (cu excepţia cazurilor justificate în care voi solicita expres să nu apar în aceste materiale).
    4. Că am fost informat despre drepturile pe care le am în calitate de persoană vizată de prelucrare a datelor cu caracter personal pe le deţin - dreptul la informare, dreptul la acces la date, dreptul la portabilitate a datelor, dreptul la opoziţie, dreptul la rectificare, dreptul la ştergere a datelor, dreptul la restricţionare a prelucrării, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, dreptul de a retrage consimţământul.

        Mi s-a adus la cunoştinţă despre faptul că refuzul meu de a furniza datele cu caracter personal necesare şi solicitate de către ........ pentru decontarea activităţii ........ la DIST ......../DSTMB, determină imposibilitatea stabilirii raporturilor juridice specifice.
        Dacă datele cu caracter personal furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbare domiciliu, statut civil etc.) mă oblig să informez în scris, în timp util.
        Consimţământul în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, precum şi furnizarea datelor menţionate mai jos sunt voluntare.
        Acest consimţământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către DJST ......../DSTMB. Notificarea de revocare a consimţământului poate fi realizată prin e-mail, la adresa: ........
        Datele personale colectate direct în vederea desfăşurării activităţii vor fi păstrate pentru verificări atâta timp cât prevede legislaţia în vigoare cu privire la decontarea activităţilor de tineret proprii MTS.
        Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că revocarea consimţământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimţământului (notificarea nu are impact retroactiv). În cazul în care consimţământul nu este acordat sau a fost revocat, datele personale nu vor fi utilizate în scopurile de mai sus.

┌───────┬──────────────────────────────┐
│Data: │Semnătura participant: │
└───────┴──────────────────────────────┘


    Formularul nr. 3 la metodologie




    - Antet -
        TABEL
        cu participanţii care au beneficiat de contravaloarea transportului
        Centrul de tineret ............
        Denumire activitate de tineret ............
    Localitatea ......................
    Perioada ........................

┌────┬───────────────┬────┬─────┬────┬───────────┐
│Nr. │Numele şi │ │Seria│ │Semnătură │
│crt.│prenumele │Ruta│bilet│Suma│participant│
│ │participantului│ │ │ │ │
├────┼───────────────┼────┼─────┼────┼───────────┤
├────┼───────────────┼────┼─────┼────┼───────────┤
└────┴───────────────┴────┴─────┴────┴───────────┘

                       Semnătura responsabilului de activitate a
                           Direcţiei Judeţene pentru Sport şi
                Tineret/Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului
            Bucureşti/a organizaţiei/instituţiei partenere (dacă este cazul)
                              şi ştampila (dacă se aplică)

    Formularul nr. 4 la metodologie




    - Antet -

┌────────────────────────────────────────────────┐
│RAPORT DE IMPLEMENTARE │
├───────────────┬────────────────────────────────┤
│Denumirea │ │
│activităţii │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Locul şi │ │
│perioada de │ │
│desfăşurare │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Organizator │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Parteneri │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Participanţi/ │ │
│beneficiari │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Total │ │
│cheltuieli │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Suma decontată │ │
│din bugetul │ │
│Direcţiei │ │
│Judeţene pentru│ │
│Sport şi │ │
│Tineret/DSTMB │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Suma │ │
│reprezentând │ │
│contribuţie │ │
│atrasă │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Concordanţa │ │
│între │ │
│obiectivele │ │
│propuse şi │ │
│rezultate │ │
│obţinute │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Descrierea │ │
│detaliată │ │
│activităţilor │ │
│realizate, în │ │
│special a │ │
│metodelor de │ │
│lucru │ │
│folosite şi │ │
│impactul asupra│ │
│participanţilor│ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Centralizarea │ │
│feedback-ului │ │
│primit de la │ │
│participanţi │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│ │Se vor ataşa în mod obligatoriu │
│ │copii după materialele │
│ │(articole în presa scrisă şi/sau│
│ │on-line, comunicate de │
│Promovarea │presă, tipărituri, promoţionale,│
│activităţii şi │în situaţia în care │
│a │aceasta s-a realizat în cadrul │
│finanţatorului │unor emisiuni radio sau │
│ │televizate, se vor preciza │
│ │postul, data şi emisiunea iar │
│ │pentru afişe se va preciza locul│
│ │afişării) prin care │
│ │aceasta s-a realizat │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Probleme/ │ │
│Obstacole în │ │
│desfăşurarea │ │
│activităţii, │ │
│sugestii │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│Concluzii, │ │
│menţiuni │ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│ │Se va ataşa în mod obligatorii │
│Lista │CD cu fotografii │
│documente, │concludente din timpul derulării│
│materiale │proiectului (locaţie, │
│ataşate │activităţi, mijloace şi │
│ │materiale folosite,participanţi)│
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│ │Numele şi prenumele: │
│Responsabil │................................│
│activitate │Semnătura │
│ │............................ │
├───────────────┼────────────────────────────────┤
│ │Numele şi prenumele: │
│Director DJST/ │................................│
│DSTMB │Semnătura │
│ │............................ │
└───────────────┴────────────────────────────────┘


    Formularul nr. 5 la metodologie




    - Antet -
         Diagrama de cazare
         Centrul de tineret ...............
         Denumire activitate de şi pentru tineret ...............
         Perioada de desfăşurare ...............
    Locul de desfăşurare ...................
         Unitatea prestatoare de servicii ...............

┌────┬───────┬───────────────┬─────┬────┬────────┐
│Nr. │Nr. │Numele şi │Tarif│Nr │Valoare │
│crt.│camerei│prenumele │/zi │de. │serviciu│
│ │ │participantului│ │zile│ │
├────┼───────┼───────────────┼─────┼────┼────────┤
├────┼───────┼───────────────┼─────┼────┼────────┤
└────┴───────┴───────────────┴─────┴────┴────────┘

    Semnătura responsabilului de activitate a Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret/
    Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti/a organizaţiei/instituţiei partenere
                     (dacă este cazul) şi ştampila (dacă se aplică)
        Unitatea prestatoare de servicii
        Semnătura şi ştampila (dacă se aplică)

    Formularul nr. 6 la metodologie




    - Antet -
    PONTAJ DE MASĂ
        Centrul de tineret ...............
        Denumire activitate de şi pentru tineret ...............
        Perioada ...............
        Locul de desfăşurare ...............
        Unitatea prestatoare de servicii ...............

┌────┬───────────────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬───────────┐
│ │Numele şi │ZIUA │ZIUA │ZIUA │ZIUA │ZIUA │ │
│Nr. │prenumele │.... │.... │.... │.... │.... │Semnătură │
│Crt.│participantului├──┬─┬─┼──┬─┬─┼──┬─┬─┼──┬─┬─┼──┬─┬─┤participant│
│ │ │MD│D│C│MD│D│C│MD│D│C│MD│D│C│MD│D│C│ │
├────┼───────────────┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼───────────┤
├────┼───────────────┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼──┼─┼─┼───────────┤
└────┴───────────────┴──┴─┴─┴──┴─┴─┴──┴─┴─┴──┴─┴─┴──┴─┴─┴───────────┘

        MD - mic dejun; D - dejun; C - Cină
    Semnătura responsabilului de activitate a Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret/
    Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti/a organizaţiei/instituţiei partenere
    (dacă este cazul) şi ştampila (dacă se aplică)
        Unitatea prestatoare de servicii
    Semnătura şi ştampila (dacă se aplică)

    Formularul nr. 7 la metodologie




        - Antet -
        DECONT DE CHELTUIELI
        Nr. ........ din .........
        Centrul de tineret ...............
        Denumire activitate de şi pentru tineret: ...............
        Tip activitate: ...............
    Locul de desfăşurare: ...................
        Perioada de desfăşurare: ...............
        Documente justificative de cheltuieli anexate:

┌────┬────────────┬───────┬──────────┬───────┐
│Nr. │Felul, nr./ │ │Denumire │ │
│crt.│data │Emitent│cheltuieli│Valoare│
│ │documentului│ │ │ │
├────┼────────────┼───────┼──────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────┼──────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴───────┴──────────┴───────┘

        Decontul mai cuprinde:
        se precizează documentele care sunt anexate la decont (de exemplu - raport de implementare, NIR, lista participanţi, CD/DVD imagini etc.)


┌─────────────┬──────────┬─────┬──────────┐
│Subdiviziunea│Disponibil│Suma │Disponibil│
│clasificaţiei│înaintea │de │după │
│bugetare │efectuării│plată│efectuarea│
│ │plăţii │(lei)│plăţii │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│P1 │ │ │ │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│Buget angajat│ │ │ │
│pe │ │ │ │
│acţiune: │ │ │ │
│.............│ │ │ │
└─────────────┴──────────┴─────┴──────────┘

        Notă : Decontul înaintat spre aprobare respectă prevederile prezentei Metodologiei privind organizarea, funcţionarea şi finanţarea centrelor de tineret în cadrul Programului de centre de tineret, aprobată prin Ordinul ministrului tineretului şi sportului nr. ..........

┌──────────────────────────────────────┐
│Aprobat │
├──────────────────────────────────────┤
│Nume: .............................. │
│Funcţie: ............................ │
│Data: ................................│
│Semnătura ....................... │
├──────────────────────────────────────┤
│Verificat │
├──────────────────────────────────────┤
│Nume: .............................. │
│Funcţie: ............................ │
│Data: ................................│
│Semnătura ....................... │
└──────────────────────────────────────┘


    Formularul nr. 8 la metodologie




    - Antet -
    Proces-Verbal^4
    ^4 Procesul-verbal se va adapta funcţie de specificul activităţii.
        Încheiat astăzi ........ cu ocazia premierii ........ la concursul ........ organizat în cadrul activităţii ........
        JURIUL FORMAT DIN

┌───────────────────────┬──────────────┐
│Numele/prenumele │Instituţia │
├───────────────────────┼──────────────┤
├───────────────────────┼──────────────┤
└───────────────────────┴──────────────┘


        A DESEMNAT
        Următorii câştigători:

┌─────────────┬──────────────┬─────────┐
│Premiul │Numele/ │ │
│Obţinut │prenumele │Semnătura│
│(obiectul/ │câştigătorului│ │
│suma) │ │ │
├─────────────┼──────────────┼─────────┤
└─────────────┴──────────────┴─────────┘


        Semnătură responsabil activitate

    Formularul nr. 9 la metodologie




    - Antet -
        Centrul de tineret ............
    1. JUSTIFICARE MUTARE CENTRU DE TINERET
        ............................................
        ............................................

    2. DATE IDENTIFICARE CENTRU DE TINERET

┌──────────────────────────────────────┐
│1. Coordonate centru: │
├──────────────────────────────────────┤
│- Adresă: ........... │
├──────────────────────────────────────┤
│- Telefon, fax: │
├──────────────────────────────────────┤
│2. Coordonate responsabil Centru de │
│tineret (salariatul Direcţiei Judeţene│
│pentru Sport şi Tineret) │
├──────────────────────────────────────┤
│- Nume, prenume: ........... │
├──────────────────────────────────────┤
│- e-mail, telefon, fax: │
└──────────────────────────────────────┘


    3. LOCAŢIE (se trece doar spaţiul în care centrul funcţionează)
    3.1. Spaţiu

┌─────────┬───────────────┬──────────┬──────────┐
│Suprafaţă│Compartimentare│ │ │
│totală │(nr. încăperi │Destinaţia│Proprietar│
│centru │şi suprafaţă/ │/încăpere │spaţiu │
│ │încăpere) │ │ │
├─────────┼───────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└─────────┴───────────────┴──────────┴──────────┘


    3.2. Locaţia

┌──────────────────────┬──┬──┬─────────┐
│Locaţia centrului de │ │ │Dacă NU, │
│tineret: │DA│NU│precizaţi│
│ │ │ │motivul │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│a) are avizele │ │ │ │
│necesare funcţionării │ │ │ │
│în condiţii de │ │ │ │
│securitate │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│b) este accesibilă │ │ │ │
│pentru persoane cu │ │ │ │
│dizabilităţi (rampă, │ │ │ │
│toalete adaptate etc.)│ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│c) este centrală │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│d) este amplasată │ │ │ │
│într-o zonă accesibilă│ │ │ │
│pentru un număr cât │ │ │ │
│mai │ │ │ │
│mare de tineri │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│e) are acces direct şi│ │ │ │
│facil spre exterior │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│f) prezintă garanţia │ │ │ │
│funcţionării şi │ │ │ │
│neînstrăinării │ │ │ │
│spaţiului │ │ │ │
│pentru o perioadă de │ │ │ │
│cel puţin 3 ani, cu │ │ │ │
│posibilitate de │ │ │ │
│prelungire │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│g) nu este sediul unei│ │ │ │
│organizaţii politice, │ │ │ │
│religioase etc. │ │ │ │
│care prin statut ar │ │ │ │
│crea discriminare │ │ │ │
├──────────────────────┼──┼──┼─────────┤
│h) spaţiul este │ │ │ │
│destinat doar │ │ │ │
│activităţilor │ │ │ │
│centrului de tineret │ │ │ │
│(în sensul că acesta │ │ │ │
│nu împarte spaţiul cu │ │ │ │
│un alt serviciu) │ │ │ │
└──────────────────────┴──┴──┴─────────┘



    4. PROGRAM DE FUNCŢIONARE CENTRU ........................
    5. PERSOANE IMPLICATE ÎN ACTIVITATEA CENTRULUI

┌───────────────┬──┬──┬─────┬──────────┐
│Personal centru│Da│Nu│Nr. │Observaţii│
│ │ │ │pers.│ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼──────────┤
│Angajaţi DJST/ │ │ │ │ │
│DSTMB │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼──────────┤
│Voluntari │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼──────────┤
│Specialişti: │ │ │ │ │
│consiliere/ │ │ │ │ │
│consultanţă/ │ │ │ │ │
│informare/ │ │ │ │ │
│educaţie │ │ │ │ │
│nonformală │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼──────────┤
│Lucrători de │ │ │ │ │
│tineret │ │ │ │ │
└───────────────┴──┴──┴─────┴──────────┘


    6. PARTENERI

┌──┬────────┬────────┬──────────┬───────────┐
│ │ │Date de │Domeniul │ │
│An│Denumire│contact │de │Contribuţie│
│ │partener│(e-mail,│colaborare│partener │
│ │ │telefon)│ │ │
├──┼────────┼────────┼──────────┼───────────┤
└──┴────────┴────────┴──────────┴───────────┘


        Director DJST/DSTMB
        Responsabil financiar DJST/DSTMB
        Consilier/Inspector

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016