┌────┬───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Sectoare prioritare │ Domenii prioritare │
├────┼───────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│ 1. │Protecţia mediului, inclusiv a │● Sprijinirea biodiversitãţii şi a │
│ │resurselor umane, printre │rezervelor naturale, inclusiv folosirea │
│ │altele prin reducerea poluãrii │durabilã a resurselor de apã │
│ │şi promovarea energiei │● Sisteme de monitorizare pentru │
│ │regenerabile │apele de suprafaţã, apa uzatã şi │
│ │ │poluarea aerului │
│ │ │● Reducerea poluãrii apelor, rezultatã │
│ │ │din activitãţile miniere │
│ │ │● Dezvoltarea colectãrii sustenabile a │
│ │ │apelor uzate şi promovarea sistemelor │
│ │ │de reciclare │
│ │ │● Consolidarea prevenirii inundaţiilor │
│ │ │● Întãrirea managementului integrat al │
│ │ │zonei costiere │
│ │ │● Dezvoltarea resurselor de energie │
│ │ │regenerabile, inclusiv energia │
│ │ │geotermalã şi hidro │
├────┼───────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│ 2. │Dezvoltarea resurselor umane, │● Dezvoltarea capacitãţii administrative│
│ │printre altele prin promovarea │a autoritãţilor publice centrale şi │
│ │educaţiei şi pregãtirii │locale, inclusiv în ceea ce priveşte │
│ │profesionale, consolidarea │planificarea integratã şi folosirea │
│ │capacitãţii administrative sau │tehnologiei informaţiei │
│ │de furnizare a serviciilor │● Dezvoltarea instrumentelor şi a │
│ │publice ale administraţiei │bazelor de date pentru planificare │
│ │locale sau ale instituţiilor │teritorialã │
│ │sale, precum şi a proceselor │● Sprijinirea schimburilor şi a │
│ │democratice care o sprijinã │cursurilor de pregãtire pentru studenţi │
│ │ │şi profesori din sistemul preuniversitar│
│ │ │şi universitar dintre instituţiile │
│ │ │relevante din România şi statele AELS │
│ │ │● Consolidarea societãţii civile prin │
│ │ │înfiinţarea unui fond pentru ONG-uri │
│ │ │● Promovarea dialogului social │
│ │ │● Creşterea competenţelor în sectorul │
│ │ │justiţiei şi afaceri interne │
│ │ │● Dezvoltarea atractivitãţii, accesului │
│ │ │la şi a participãrii la educaţia │
│ │ │vocaţionalã şi pregãtirea profesionalã │
├────┼───────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│3. │Sãnãtatea şi protecţia │● Sprijinirea copiilor aflaţi în │
│ │copilului │situaţie de risc │
│ │ │● Reabilitarea clãdirilor, modernizarea │
│ │ │echipamentelor şi a sistemelor │
│ │ │manageriale │
│ │ │● Implementarea mãsurilor preventive │
│ │ │pentru promovarea unui stil de │
│ │ │viaţã sãnãtos │
│ │ │● Prevenirea şi îmbunãtãţirea │
│ │ │tratamentelor pentru bolile │
│ │ │transmisibile (HIV/AIDS şi TB) │
├────┼───────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│4. │Conservarea patrimoniului │● Conservarea patrimoniului cultural │
│ │cultural european, inclusiv │ european │
│ │transportul public şi │ │
│ │regenerarea urbanã │ │
└────┴───────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┘