Numãrul mãsurii: 2002/RO/16/P/PE/024
Denumirea mãsurii: Sistem integrat de management al deşeurilor în judeţul
Teleorman, România
Durata: - data începerii: data semnãrii memorandumului de
finanţare de cãtre Comisie
- data finalizarii: 31 decembrie 2008
Localizare: Judeţul Teleorman, România
Grupa: Sub-sectoral deşeurilor solide
Pentru Beneficiar, Pentru Comunitate,
Mihai Nicolae Tanasescu Graham Meadows
ministrul finanţelor publice director general interimar
Coordonator naţional ISPA
Lista anexelor
Anexa nr. I Descrierea mãsurii
Anexa nr. II Plan de finanţare
Anexa nr. III
Anexa nr. III.1 Prevederi financiare privind implementarea ISPA
Anexa nr. III.2 Prevederi privind eligibilitatea cheltuielilor
pentru mãsurile finanţate prin ISPA
Anexa nr. III.3 Model de cerere de plata, pentru raportarea
progresului financiar şi fizic şi pentru
solicitarea de modificãri
Anexa nr. III.4 Sisteme de management şi control al asistenţei
nerambursabile acordate de ISPA şi proceduri
pentru realizarea de corectii financiare
Anexa nr. III.5 Acord cu privire la nereguli şi la recuperarea
sumelor încasate eronat prin ISPA
Anexa nr. III.6 Cerinţe privind informarea şi publicitatea
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Indicator fizic Unitate de mãsura Volum
(mc, l, m, nr.)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Euro-pubele de 240 l buc. 11.200
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Euro-containere de 1.1 mc buc. 2.900
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Puncte de precolectare pentru unitate 2.400
deşeurile uscate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Puncte de precolectare pentru unitate 165
namol de epurare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Statie individualã de compostare unitate 1.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vehicule pentru colectarea unitate 18
deşeurilor de 12 mc
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vehicule pentru colectarea unitate 10
deşeurilor de 16 mc
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vehicule pentru curatarea strazilor unitate 6
(maturatoare mecanicã cu
aspirator)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vehicule pentru curatarea strazilor unitate 11
(curatitor cu apa şi plug)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Imprejmuirea depozitului ha. 24
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Staţii de sortare şi compostare unitate 2
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Facilitãţi de epurare a apei uzate unitate 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Clãdire administrativã unitate 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Statie de spalare unitate 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Echipament cantarire unitate 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Componente Început Finalizare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Stadiu de fezabilitate Finalizat Finalizat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Analiza economicã Finalizat Finalizat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Analiza financiarã Finalizat Finalizat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Evaluarea Impactului asupra Mediului Finalizat Finalizat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Achiziţia terenului Nu se aplica Nu se aplica
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Pregãtirea Termenilor de Referinta ianuarie 2004 martie 2004
pentru contractul de asistenta tehnica
(din fonduri locale)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Licitaţie şi contractare pentru asistenta aprilie 2004 decembrie 2004
tehnica
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Pregãtirea documentelor pentru februarie 2005 iunie 2005
contractul de lucrãri şi achiziţii (de
cãtre asistenta tehnica)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Licitaţie şi contractare pentru lucrãri iulie 2005 ianuarie 2006
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Realizarea proiectului de cãtre martie 2006 august 2006
contractor conform FIDIC galben
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Construcţia Centrului de Management iunie 2006 iunie 2008
al Deşeurilor de la Mavrodin, închiderea
şi reabilitarea gropilor de gunoi existente
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Faza de operare iunie 2008 -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cost total Contribuţia Cheltuieli Total Asistenta Rata
sectorului neeligibile cheltuieli ISPA asistenţei
privat eligibile %
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
21.514.000 - 108.000 21.406.000 16.054.500 75%
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Rata asistenţei: 75%
Defalcarea costurilor în euro:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Descriere Costuri Costuri Total
Crt. eligibile neeli-
gibile
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Sortarea şi colectarea deşeurilor solide 7.195.000 - 7.195.000
(punctele de pre-colectare pentru deşeuri
menajere urbane, platforme din beton
pentru centrele rurale, puncte de pre-
colectare pentru deşeuri stradale, euro-
pubele su euro-containere, staţii
individuale de comp o s tare, maşini de
colectare a deşeurilor de 12 mc, maşini de
colectare a deşeurilor de 16 mc, maşini
pentru curatarea carosabilului)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Noul depozit de la Mavrodin, reciclare 8.425.000 108.000 8.533.000
şi compostare (depozitul de la Mavrodin,
statie de sortare, statie de compostare,
echipament pentru depozit, facilitãţi
pentru tratarea levigatului şi a apei uzate,
camera de intrare prevãzutã cu instalaţii
de cantarire, clãdire administrativã,
atelier de întreţinere, statie de spalare,
diferite clãdiri şi lucrãri, echipament de
monitorizare şi laborator)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Închiderea şi reabilitarea depozitelor 1.750.000 0 1.750.000
existente şi a altor gropi de gunoi
(depozite existente necontrolate, gropi de
gunoi mici)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Asistenta tehnica (AT) (construirea 2.090.000 0 2.090.000
capacitãţii instituţionale pentru pregãtirea
de proiecte, implementare şi monitorizare,
realizarea unei strategii pentru deşeuri
menajere periculoase, stabilirea unui
sistem de management pentru mediu
(SMM), constientizarea publicului,
pregãtirea dosarului de licitaţie pentru
lucrãri şi achiziţii de echipamente,
supervizarea lucrãrilor, asistenta tehnica
pentru implementarea PPP, construirea
capacitãţii în sectorul de separare a
deşeurilor, selectarea şi colectarea la sursa
şi reciclarea)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total fãrã cheltuieli neprevãzute 19.460.000 108.000 19.568.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute, 10% din costuri 1.946.000 - 1.946.000
eligibile
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total incluzând cheltuielile 21.406.000 108.000 21.514.000
neprevãzute
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Plan provizoriu de achiziţii
Sistem integrat de management al deşeurilor în judeţul Teleorman, România
2002/RO/16/P/PE/024
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Oferta Descrierea lucrãrilor şi Tip de Previziuni Rata de
nr. serviciilor care vor fi contract privind rambursare a
licitate (lucrãri, lansarea facturilor
furnizare de ofertei aferente
materiale, (luna,an) contractului
servicii) specific
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Asistenta tehnica pentru servicii (PRAG) aprilie 2004 75%
management, achiziţii şi
supervizare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Lucrãri privind lucrãri (PRAG iulie 2005 75%
implementarea proiectului + FIDIC
- lucrãri civile, galben)
achizitionare de
echipamente, instalaţii etc.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
PLAN FINANCIAR (bazat pe angajamentele din bugetul UE)
Titlul Mãsurii: Sistem integrat de management al deşeurilor în judeţul Teleorman, România
Nr. ISPA: 2002/RO/16/P/PE/024
Euro
─────┬───────────┬───────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┐┌───────┐
Anul│Cost Total │ Costuri │ Costuri eligibile***) ││Impru- │
│ │neeligibile├───────────────┬────────────────┬──────────────────────────────┤│ mut │
│ │ (**) │ Total │ ISPA │ Autoritãţi naţionale ││ IFI │
│ │ │ │ ├───────────┬───────┬─────┬────┤│ │
│ │ │ │ │ Guvern │Auto- │Auto-│Alte││ │
│ │ │ │ │ central │ritatea│rita-│le ││ │
│ │ │ │ │ │regi- │tea │ ││ │
│ │ │ │ │ │onala │lo- │ ││ │
│ │ │ │ │ │ (*) │cala │ ││ │
────┼───────────┼───────────┼───────────┬───┼────────────┬───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┬────┤
│ 1=2+3 │ 2 𗈗=5+7+8+9+ 𗈘(%│ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 ││ 12 │
│ │ │)= │ │(%)│ │ │ │ ││ │(%)=│
│ │ │ 𗈗/1│ │= │ │ │ │ ││ /1│
│ │ │ │ │ 𗈙/3│ │ │ │ ││ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2000│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2001│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2002│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2003│ 17.124.800│ - │ 17.124.800│ 12.843.600 │ 3.045.800│ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2004│ 54.000│ 54.000│ 54.000│ - │ - │ │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2005│ - │ - │ - │ │ - │ │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
2006│ 4.281.200│ - │ 4.281.200│ 3.210.900│ 75│ 761.450│ 308850│ - │ - ││- │ - │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
Ne │ 54.000│ 54.000│ 54.000│ - │ - │ │ - │ - │ - │ - ││- │ - │
anu-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
ali-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
zate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
─────┼───────────┼───────────┼───────────┼───┼────────────┼───┼───────────┼───────┼─────┼────┤├──┼────┤
Total│ 21.514.000│ 108.000│ 21.514.000,5 16.054.500│ 75│ 3.807.250│ - │ - ││- │ - │
─────┴───────────┴───────────┴───────────┴───┴────────────┴───┴───────────┴───────┴─────┴────┘└──┴────┘
MODEL CE VA FI ÎNAINTAT COMITETULUI DE MONITORIZARE
DIN
FIŞA DE MONITORIZARE ISPA
Toate datele din raport trebuie sa fie actualizate pana la
30 iunie sau 31 decembrie
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.A. Identificarea Mãsurii
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea mãsurii:
Codul mãsurii ISPA:
Agenţia de Implementare:
Rata asistenţei ISPA:
Data semnãrii Memorandumului de finanţare: - Comisia
- Ţara
Numãrul amendamentului Memorandumului de finanţare: - Comisia
- Ţara
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.B. Agenţia de Implementare (AI)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numele:
Adresa:
Codul poştal: Localitatea:
Persoana de contact:
Telefon:
E-mail:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. SCURTA DESCRIERE CRONOLOGICÃ A ACTIVITÃŢILOR/LUCRÃRILOR REALIZATE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. CONDIŢII SPECIFICE REFERITOARE LA MÃSURA (ARTICOLUL 8 AL MEMORANDUMULUI DE
FINANŢARE MF)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Se va face referire la condiţiile specifice, dacã exista, şi se va preciza
modului în care au fost îndeplinite, precum şi data îndeplinirii acestora
(nr. scrisorii Comisiei prin care se aduce la cunostinta îndeplinirea
condiţiilor respective).
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 4. ACTUALIZAREA PLANULUI DE ACHIZIŢII │
├──────────────────┬────────────┬──────────┬────────────────┬────────────┬──────────┬──────────────┤
│ Contract (Nr., │Data │Tipul │Data publicãrii │Costul │Tipul │Data semnãrii │
│Tip & Descriere(*)│publicãrii │licitaţiei│anunţului de │contractului│co- │ şi numele │
│ │anunţului de│vizate(**)│licitaţie │/costul │finanţãrii│castigatorului│
│ │previzionare│ │ │estimativ al│ │/stadiu(***) │
│ │a licitaţiei│ │ │contractului│ │ │
│ │ │ ├───────┬────────┤milioane │ │ │
│ │ │ │Dacã nu│Dacã s-a│euro │Combinata │ │
│ │ │ │s-a pu-│publicat│ │ / │ │
│ │ │ │blicat │ │ │paralela │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├───────┼────────┤ │ │ │
│ │ │ │Data │Data, │ │ │ │
│ │ │ │estima-│nr. MO/ │ │ │ │
│ │ │ │tiva │Internet│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┬──────────┼────────────┼──────────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────────────┤
│Semnat │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──────────┼────────────┼──────────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────────────┤
│În pre-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│gatire ├──────────┼────────────┼──────────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴──────────┴────────────┴──────────┴───────┴────────┴────────────┴──────────┴──────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. PLANUL DE CHELTUIELI UM: EURO │
├────┬────────────────────┬─────────────────┬───────────────────┬────────────┬─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ Diferenţa / Cost│
│ │ │ │Cheltuieli viitoare│ Cheltuieli │ total% │
│Anul│Costul eligibil │Plãţile efectuate│ estimative │ totale │(9)=((7)- (2))/ │
│ │ total │ │ │ │/total (2) │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Estimarea │Estimatea│(pana la │ (%) │(de la data │ (%)│(7)=(3)│(%) │ │
│ │iniţialã*)│acceptatã│ data │(3)/ │ raportarii │(5)/ │+(5) │(7)/│ │
│ │ │curenta │raportarii)│(2) │ │(2) │ │(2) │ │
│ │ │ **) │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │ (8)│ (9) │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
𗈖 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼───────────┼─────┼────────────┼──────┼───────┼────┼─────────────────┤
│To- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tal │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴─────────┴───────────┴─────┴────────────┴──────┴───────┴────┴─────────────────┤
│ Propuneri de schimbare a planului de finanţare Da [] Nu [] │
│ Transmise la CE în data de: │
│ Vor fi transmise la CE în data de: │
│ Vor fi prezentate în cadrul Comitetului de Monitorizare │
│ (atasati planul şi motivele schimbãrii) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ 6. FIŞA INFORMATIVA PRIVIND EXECUŢIA FIZICA ŞI FINANCIARÃ*) │ │
├──────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│Categorii │Execuţia fizica │ │
│ de ├──────────┬──────────┬────────┬─────────┬───────────┬──────────┬──────────┬───────┼───────┤
│cheltuieli│Indicatori│Execuţia │Execuţia│ Rata │Indicatori │Cheltuieli│Cheltuieli│Rata │Progres│
│eligibile │fizici (*)│fizica de │fizica │execuţiei│financiari │la ultimul│pana la │execu- │ fizic│
│ (*) ├──┬───────┤la ultimul│pana la │fizice(%(├──────┬────┤Comitet de┤actualul │tiei │ │
│ │UM│Canti- │Comitet de│actualul│ │Costul│ % │Monitori- │Comitet de│finan- │ │
│ │ │tate │Monitori- │Comitet │ │eligi-│din │zare │Monitori- │ciare │ │
│ │ │ │zare │de Moni-│ │bil │cost│ │zare │ (%) │ │
│ │ │ │ │torizare│ │esti- │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │mat │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │(euro)│ │ │ │ │ │
├──────────┼──┼───────┼──────────┼────────┼─────────┼──────┼────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┤
│ │ │ (1) │ (2) │ (3) 𗈘=(3)/(1)│ (5) │(6) │ (7) │ (8) 𗈝=8/5 =4*6/│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──┼───────┼──────────┼────────┼─────────┼──────┼────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┤
├──────────┼──┼───────┼──────────┼────────┼─────────┼──────┼────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┤
├──────────┼──┼───────┼──────────┼────────┼─────────┼──────┼────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┤
├──────────┼──┼───────┼──────────┼────────┼─────────┼──────┼────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Progres│Progres│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │finan- │fizic │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ciar │total │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │total │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┴──┴───────┴──────────┴────────┴─────────┴──────┴────┴──────────┴──────────┴───────┴───────┤
│(*)se va acoperi 100% din costul eligibil. │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE SAU LEGALE (ANEXA NR. III.1 LA MEMORANDUMUL
DE FINANŢARE)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Se va face referire la orice problema aparuta în implementarea mãsurii,
incluzând, ca punct de plecare, planul de finanţare original şi se va explica
ce acţiuni au fost întreprinse pentru a fi corectate.
Se va face referire la orice suspendare, corectie financiarã şi/sau
neregularitate.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDÃRI ALE AUTORITÃŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE ŞI/SAU
COMUNITARE (ANEXA NR. III.1 LA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Se va prezenta, pe scurt, observaţiile sau recomandãrile, dacã exista, (cu
referire la sursa) şi se va declara modul prin care s-a rãspuns la acestea.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. MÃSURI ADOPTATE PENTRU PROMOVAREA ASISTENŢEI COMUNITARE (ANEXA NR. III.6
LA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Panouri ridicate la locul execuţiei? Da [] Nu []
Mijloacele de comunicare utilizate pentru informarea publicului despre mãsura:
Presa [] Televiziune [] Radio []
Alte mijloace audio-vizuale []
Tipul documentaţiei tipãrite aflatã la dispoziţia publicului:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. DATA PREVÃZUTÃ PENTRU FINALIZARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În memorandumul de finanţare iniţial (data finala iniţial stabilitã):
În memorandumul de finanţare curent (data finala în memorandumul de finanţare
de modificat):
Data prevãzutã pentru finalizare:
Modificarea datei va fi propusã în comitetul de monitorizare: Da []
Nu []
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Model pentru solicitarea de modificãri
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
PROPUNERE DE MODIFICARE ISPA
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Autoritatea responsabilã cu implementarea:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. IDENTIFICAREA MÃSURII
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea mãsurii:
Autoritatea responsabilã cu implementarea:
Codul ISPA al mãsurii:
Memorandum de finanţare nr.: Data:
Procentul sprijinului ISPA:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. SCHIMBAREA DATEI DE FINALIZARE A MÃSURII
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data curenta: Data propusã pentru finalizare:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. SCHIMBÃRI PROPUSE ÎN PLANUL DE FINANŢARE (*) Euro
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli eligibile totale conform Cheltuieli eligibile efectuate
memorandumului de finanţare în vigoare sau previziuni pentru
cheltuielile totale
────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────
2000 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
2001 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
2002 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
2003 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
2004 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
2005 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
Dupã │
2006 │
────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────
Total │
────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────
Solicitare de creştere a asistenţei Da [] Nu []
Suma solicitatã ca şi creştere (euro)
(*) De anexat planul de finanţare modificat
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. MODIFICÃRI ÎN COSTURILE ELIGIBILE ALE MÃSURII EURO
───────────────────────────┬──────────────────┬──────────────┬──────────────────
Categoria cheltuielii (*) │ Costuri totale │ Modificarea │ Costuri totale
│eligibile curente │ solicitatã │ eligibile propuse
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Proiectare │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Organizare de şantier │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Lucrãri principale │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Utilaje şi echipamente │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Asistenta tehnica │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Supervizare │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Altele (specificari) │ │ │
───────────────────────────┼──────────────────┼──────────────┼──────────────────
Total │ │ │
───────────────────────────┴──────────────────┴──────────────┴──────────────────
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. MODIFICÃRI ALE INDICATORILOR FIZICI │
├────────────────────┬────────────┬─────────────────────────┬───────────────────┤
│ Tipul lucrãrii │ Unitatea │ Data estimatã pentru │ Propuneri │
│ │ │ finalizare │ │
├────────────────────┼────────────┼─────────────────────────┼───────────────────┤
├────────────────────┼────────────┼─────────────────────────┼───────────────────┤
├────────────────────┼────────────┼─────────────────────────┼───────────────────┤
├────────────────────┼────────────┼─────────────────────────┼───────────────────┤
├────────────────────┼────────────┼─────────────────────────┼───────────────────┤
└────────────────────┴────────────┴─────────────────────────┴───────────────────┘
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. MODIFICÃRI ALE CARACTERISTICILOR MÃSURII
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A se detalia
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. MOTIVE PENTRU MODIFICÃRILE PROPUSE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A se detalia
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Propunerea de modificare:
Data inaintarii solicitãrii de modificare:
Semnatura coordonatorului naţional ISPA:
┌─┬─┬──┐ ┌───────┬──────┐
dupã*6): │ │ │ în valoare de: │ │ euro │
└─┴─┴──┘ └───────┴──────┘
(Suma exactã pana la doua zecimale)
┌───┬────┬─────┐
│ │ ...│ (Zz/ll/)
└───┴────┴─────┘
┌───┬────┬─────┐
Data │ │ ...│ (Zz/ll/)
└───┴────┴─────┘
Numele cu majuscule,
ştampila şi semnatura autoritãţii competente
Declaraţie de cheltuieli fãcute în cadrul mãsurii*7)
Document nr. (CCI cod)
Denumirea mãsurii
Data
┌───────────────┬────────────┬────────────┬──────────┬───────────────┬─────────┐
│Categoria de │ Total │Cheltuielile│ Total │ Cheltuielile │Cheltu- │
│ cheltuieli │cheltuieli │certificate │cheltuieli│ fãcute la │ieli │
│ │fãcute la │în prezenta │planifica-│aceasta data, │estima- │
│ │ data │declaraţie │te (buget │ca procent din │tive │
│ │(între...*8)│ │ iniţial) │bugetul iniţial│necesare │
│ │şi....) │ │ │ (%) │pentru │
│ │ │ │ │ │încheie- │
│ │ │ │ │ │rea masu-│
│ │ │ │ │ │rii │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈕. Planificare │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈖. Studii de │ │ │ │ │ │
│ fezabilitate│ │ │ │ │ │
│ proiect │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈗. Pregãtirea │ │ │ │ │ │
│ şantierului │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈘. Clãdiri şi │ │ │ │ │ │
│ construcţie │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈙. Echipament │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈚. Asistenta │ │ │ │ │ │
│ tehnica, │ │ │ │ │ │
│ pregãtirea │ │ │ │ │ │
│ documentelor│ │ │ │ │ │
│ de │ │ │ │ │ │
│ licitaţie │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
𗈛. Altele │ │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────┼────────────┼──────────┼───────────────┼─────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │
└───────────────┴────────────┴────────────┴──────────┴───────────────┴─────────┘
┌────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Suma ordonatã a fi recuperatã │ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Debitor │ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Data de emitere a ordinului de recuperare │ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Autoritatea care a emis ordinul de recuperare │ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Data recuperãrii │ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Suma recuperatã │ │
└────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘
Stergeti dacã este cazul
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│(a) Raportul asupra progreselor mãsurii în ceea ce priveşte │- Este inclus │
│indicatorii fizici şi financiari şi care demonstreaza │ │
│conformitatea sa cu decizia de acordare a asistenţei, │ │
│incluzând condiţiile specifice stabilite │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(b) Ultimul raport de progres/raportul final asupra │- A fost │
│implementarii solicitat conform secţiunilor a V-a şi a X-a │transmis │
│ale anexei nr. III.1, inclusiv în cel de-al doilea caz │- Este inclus │
│detalii privind conformitatea cu Ghidul Practic pentru │ │
│PHARE, ISPA şi SAPARD │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(c) Observaţii şi recomandãri fãcute de autoritãţile de audit│- S-a acţionat │
│ naţionale şi/sau comunitare, în special corectarea │conform │
│ iregularitatilor banuite sau dovedite │- Nu s-au fãcut│
│ │observaţii sau │
│ │recomandãri │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(d) Principalele probleme de ordin tehnic, financiar şi │- Sunt indicate│
│juridic apãrute şi mãsuri pentru corectarea lor │- Nici una │
│ │observata │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(e) Analiza oricãrei abateri de la planul financiar iniţial │ - A fost │
│ │ transmisã │
│ │- Este inclusã │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(f) Mãsuri de publicitate luate în legatura cu mãsura │- Sunt indicate│
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│(g) Nici una din cheltuielile certificate nu a fost │ │
│ suspendatã conform secţiunii a VIII-a (3) a anexei nr. III.1│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘
Plata trebuie facuta cãtre:
┌───────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│ Beneficiarul: │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Banca: │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Cont nr. │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Titularul contului │ │
│ (dacã este diferit │ │
│ de beneficiar) │ │
└───────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┘
┌───┬────┬─────┐
Data │ │ ...│ (Zz/ll/)
└───┴────┴─────┘
Nume cu majuscule,
ştampila, poziţia şi semnatura autoritãţii competente
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Titlul proiectului │
│ Localizarea │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Emblema Uniunii Europene) Finanţat de: │
│ │
│ Uniunea Europeanã .... euro ...... │
│ (asistenta) (moneda │
│ nationala) │
│ IFI (împrumut) .... euro ...... │
│ (moneda │
│ nationala) │
│ │
│ │
│ Autoritatea de implementare: (Ministerul...) │
│ (Agenţia...) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Beneficiar: (Numele beneficiarului) │
│ │
│ │
│ │
│ Supervizare şi management: (Numele firmei) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Contractant: (Numele contractantului) │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘