┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────┐
│ Indicatori fizici │ Unitate de mãsura │ Volum │
│ │ (mc,1, m, nr.) │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Euro-pubele de 240 l │ buc. │ 12.660 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Euro-containere de 1.1 mc │ buc. │ 3.245 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Puncte de pre-colectare pentru │ unitate │ 3.380 │
│deşeurile uscate │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Puncte de pre-colectare pentru namol │ unitate │ 65 │
│de epurare │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Punct de depozitare a deşeurilor │ │ │
│organice │ unitate │ 358 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Zona de depozitare a containerelor │ unitate │ 5 │
│goale şi a deşeurilor voluminoase │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Containere de 15 mc pentru zonele │ │ │
│rurale │ unitate │ 156 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Camion de 15 mc │ unitate │ 5 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Camion cu sistem de mãsurare stradala │ unitate │ 16 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Camion pentru colectarea şi │ unitate │ 16 │
│compactarea deşeurilor │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Echipament de cantarire │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Staţii de sotare şi compostare │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Echipament mobil (tractoare, │ unitate │ 18 │
│buldozere, incarcatoare etc.) │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Atelier de întreţinere │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Baraca pentru echipamentul mobil │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Statie de spalare │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Sistem de tratare a levigatului │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Clãdire administrativã │ unitate │ 2 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Echipament de monitorizare şi │ unitate │ 2 │
│laborator │ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Imprejmuirea depozitelor │ ha. │ 19.5 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Închiderea depozitelor necontrolate, │ unitate │ 6 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┤
│Închiderea gropilor de gunoi mai mici │ unitate │ 77 │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────┘
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────────┐
│ Tipul lucrãrii │ Data de începere │Data de finalizare │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Studiu de fezabilitate │ Finalizat │ Finalizat │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Analiza economicã │ Finalizat │ Finalizat │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Analiza financiarã │ Finalizat │ Finalizat │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Evaluarea Impactului asupra Mediului │ Finalizat │ Finalizat │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Pregãtirea Termenilor de Referinta │ ianuarie 2004 │ martie 2004 │
│pentru contractul de asistenta tehnica│ │ │
│(din fonduri locale) │ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Licitaţie şi contractare pentru │ aprilie 2004 │ decembrie 2004 │
│asistenta tehnica │ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Pregãtirea dosarului de licitaţie │ februarie 2005 │ iunie 2005 │
│pentru lucrãri şi contractele de │ │ │
│achiziţii (de cãtre asistenta tehnica)│ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Licitaţie şi contractare pentru │ │ │
│lucrãri │ iulie 2005 │ ianuarie 2006 │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Achizitionare teren │ Nu se aplica │ Nu se aplica │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Construcţia depozitelor, centrul de │ iunie 2006 │ iunie 2008 │
│management al deşeurilor, închiderea │ │ │
│şi reabilitarea depozitelor existente │ │ │
│şi a gropilor de gunoi etc. │ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Faza de operare │ iunie 2008 │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┘
┌──────────────┬─────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│Asistenta ISPA│ Cheltuieli │ Valoarea │Rata Interna de│ Beneficiu/ │
│ % │totale de capital│ Actualizatã │ Rentabilitate │ Cost │
│ │ │ Neta (VAN) │ (RIR) │ │
├──────────────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 75% .054.000 euro 𗈗.031.300 euro│ 7% │ 1.05% │
└──────────────┴─────────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘
┌────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│Cost total │ Contribuţia│ Cheltuieli │ Total │ Asistenta │ Rata │
│ │ sectorului │neeligibile │ cheltuieli │ ISPA │asistenţei │
│ │ privat │ │ eligibile │ │ % │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 26.054.000 │ - │ 160.000 │ 25.894.000 │ 19.420.500 │ 75% │
│ │ │ │ │ │ │
└────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘
┌────┬─────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │ Descriere │ Costuri │ Costuri │ Total │
│Crt.│ │ eligibile │ neeligibile │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 1. │Sortarea şi colectarea deşeurilor│ 8.735.000│ 0 │ 8.735.000│
│ │solide (construcţia/reabilitarea │ │ │ │
│ │celor 3.380 de puncte de │ │ │ │
│ │pre-colectare a deşeurilor │ │ │ │
│ │menajere, construcţia platfor- │ │ │ │
│ │melor din beton pentru 78 de │ │ │ │
│ │centre rurale, construcţia a 65 │ │ │ │
│ │de puncte de pre-colectare pentru│ │ │ │
│ │deşeuri stradale, achiziţia a │ │ │ │
│ .660 euro-pubele şi 3.245 │ │ │ │
│ │euro-containere, construcţia unei│ │ │ │
│ │zone de depozitare în fiecare │ │ │ │
│ │dintre cele 5 oraşe, achiziţia de│ │ │ │
│ de tractoare cu remorci pentru│ │ │ │
│ │zonele rurale, achiziţia de 156 │ │ │ │
│ │de containere de 15 mc pentru │ │ │ │
│ │zonele rurale, construcţia a │ │ │ │
│ de puncte de depozitare a │ │ │ │
│ │deşeurilor organice în zona │ │ │ │
│ │ruralã, achiziţia de 5 camioane │ │ │ │
│ │pentru transportarea containere- │ │ │ │
│ │lor de 15 mc, ahizitionarea a 18 │ │ │ │
│ │maşini de colectare a deşeurilor │ │ │ │
│ │şi a 16 maşini prevãzute cu │ │ │ │
│ │rotitor pentru curatarea │ │ │ │
│ │carosabilului) │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │Centrul de management al │ 5.460.000 │ 0 │ 5.460.000 │
│ │deşeurilor (CMD) şi depozit │ │ │ │
│ │ecologic la Aninoasa, │ │ │ │
│ │Targoviste (depozitul, conceput │ │ │ │
│ │iniţial cu o singura celula de │ │ │ │
│ │doua hectare, statie de sortare, │ │ │ │
│ │statie de compostare, achiziţie │ │ │ │
│ │de echipament pentru depozit, │ │ │ │
│ │facilitãţi pentru epurarea │ │ │ │
│ │levigatului şi a apei uzate, │ │ │ │
│ │camera de intrare prevãzutã cu │ │ │ │
│ │instalaţii de cantarire, clãdire │ │ │ │
│ │administrativã, atelier de │ │ │ │
│ │întreţinere, magazie pentru │ │ │ │
│ │echipamentul mobil, statie de │ │ │ │
│ │spalare, diferite clãdiri şi │ │ │ │
│ │lucrãri, echipament de moni- │ │ │ │
│ │torizare şi de laborator, reţea │ │ │ │
│ │de colectare a gazului, puţuri │ │ │ │
│ │de observare, atelier de │ │ │ │
│ │întreţinere şi parcare pentru │ │ │ │
│ │camioanele care colecteazã │ │ │ │
│ │deşeurile situate în │ │ │ │
│ │aproprierea depozitului) │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 3. │Depozit ecologic în Titu │ 2.525.000 │ 0 │ 2.525.000 │
│ │(depozitul) ecologic, conceput │ │ │ │
│ │iniţial cu o singura celula de │ │ │ │
│ │un hectar, echipament pentru │ │ │ │
│ │depozitul de deşeuri, facilitãţi │ │ │ │
│ │pentru epurarea levigatului şi │ │ │ │
│ │a apei uzate, camera de intrare │ │ │ │
│ │prevãzutã cu instalatie de │ │ │ │
│ │cantarire,clãdire administrativã,│ │ │ │
│ │atelier de întreţinere, magazie │ │ │ │
│ │pentru echipamentul mobil, statie│ │ │ │
│ │de spalare, diferite clãdiri şi │ │ │ │
│ │alte lucrãri, echipament pentru │ │ │ │
│ │monitorizare şi laborator, reţea │ │ │ │
│ │de colectare a gazului, puţuri de│ │ │ │
│ │observare, parcare pentru cami- │ │ │ │
│ │oanele care colecteazã deşeurile │ │ │ │
│ │situate în aproprierea │ │ │ │
│ │depozitului) │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 4. │Reabilitarea şi închiderea │ 3.550.000 │ 0 │ 3.550.000 │
│ │depozitelor existente şi a altor │ │ │ │
│ │gropi de gunoi (vor fi închise │ │ │ │
│ 𗈚 depozite necontrolate şi în │ │ │ │
│ │jur de 77 gropi de gunoi) │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 5. │Asistenta tehnica (verificarea │ │ │ │
│ │şi investigarea terenului, │ 3.270.000 │ 160.000 │ 3.430.000 │
│ │întãrirea capacitãţii institu- │ │ │ │
│ │tionale în vederea pregãtirii, │ │ │ │
│ │implementarii şi monitorizarii │ │ │ │
│ │proiectelor cu finanţare │ │ │ │
│ │internationala, realizarea │ │ │ │
│ │strategiei pentru deşeuri │ │ │ │
│ │menajere periculoase, sistem de │ │ │ │
│ │management pentru mediu, │ │ │ │
│ │strategie pentru sortarea la │ │ │ │
│ │sursa şi un proiect pilot pentru │ │ │ │
│ │constientizarea publicului, │ │ │ │
│ │întãrirea capacitãţii institu- │ │ │ │
│ │tionale pentru activitatea de │ │ │ │
│ │prevenire a producerii de │ │ │ │
│ │deşeuri şi a aplicãrii │ │ │ │
│ │principiilor de management al │ │ │ │
│ │deşeurilor incluzând separarea │ │ │ │
│ │şi colectarea la sursa, │ │ │ │
│ │proiectul de detaliu, │ │ │ │
│ │dosarul de licitaţie, │ │ │ │
│ │pentru lucrãri/echipamente │ │ │ │
│ │supervizarea lucrãrilor, │ │ │ │
│ │asistenta tehnica pentru │ │ │ │
│ │punerea în practica a │ │ │ │
│ │parteneriatului public privat │ │ │ │
│ │(PPP), registru de fotografii, │ │ │ │
│ │analize legislative privind │ │ │ │
│ │aplicarea principiului │ │ │ │
│ │"poluatorul plãteşte") │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 6. │Total cheltuieli neprevãzute │ 23.540.000 │ 160.000 │ 23.700.000 │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 7. │Neprevãzute, 10% din costuri │ │ │ │
│ │eligibile │ 2.354.000 │ - │ 2.354.000 │
├────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 8. │Total cheltuielile neprevãzute │ 25.894.000 │ 160.000 │ 26.054.000 │
└────┴─────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┘
┌─────┬─────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┬───────────┐
│Ofer-│ Descrierea lucrãrilor şi │ Tip de │ Previziuni │ Rata de │
│ta │serviciilor care vor fi licitate │ contract │ privind │rambursare │
│nr. │ │(lucrãri, │ lansarea │a facturi- │
│ │ │ furnizare │ ofertei │lor afe- │
│ │ │de materiale│(luna, an) │rente con- │
│ │ │ , servicii)│ │tractului │
│ │ │ │ │ specific │
├─────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│ 1 │Asistenta tehnica pentru │ servicii │ aprilie 2004│ 75% │
│ │management, achiziţii şi │ (PRAG) │ │ │
│ │supervizare │ │ │ │
├─────┼─────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│ 2 │Lucrãri privind implementarea │ lucrãri │ iulie 2005 │ 75% │
│ │proiectului - lucrãri civile, │ (PRAG + │ │ │
│ │achizitionare de echipamente, │ FIDIC roşu)│ │ │
│ │instalaţii etc. │ │ │ │
└─────┴─────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴───────────┘
Euro
┌─────┬────────┬───────┬────────────────────────────────────────────────────────┐┌─────────────┐
│ │ │ │ Costuri eligibile ***) ││ Împrumut │
│ │ Cost │ Cos- ├──────────────┬─────────────┬───────────────────────────┤│ IFI ****) │
│Anul │ total │ turi │ Total │ ISPA │ Autoritãţile naţionale ││ │
│ │ │neeli- │ │ ├────────┬────────┬────┬────┤│ │
│ │ │gibile │ │ │Guvern │Autori- │Au- │Al- ││ │
│ │ │ **) │ │ │Central │tatea │to- │te ││ │
│ │ │ │ │ │ │regio- │ri- │ ││ │
│ │ │ │ │ │ │nala *) │ta- │ ││ │
│ │ │ │ │ │ │ │tea │ ││ │
│ │ │ │ │ │ │ │lo- │ ││ │
│ │ │ │ │ │ │ │cala│ ││ │
├─────┼────────┼───────┼────────┬─────┼────────┬────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┬────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 ││ 11 │ 12│
│ │= 2 + 3 │ │= 5 + 7+│ (%) │ │ (%)│ │ │ │ ││ │ (%)│
│ │ │ │ 8 + 9 +│=3/1 │ │=5/3│ │ │ │ ││ │=11/│
│ │ │ │ 10 │ │ │ │ │ │ │ ││ │ 1 │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2000│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ │ │ ││ - │ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2001│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 1405333│ │ │ ││ - │ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2002│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 2253617│ │ │ ││ - │ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2003│ - │ 100 │ 75 │ - │ 2071520│ │ ││ 3107280│ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2004│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ │ │ ││ │ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2005│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 406550│ │ │ ││ │ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│ 2006│ 5178800│ - │ 5178800│ 100 │ 3884100│ 75 │ - │ 517880│ │ ││ 776820│ - │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│Nea- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│nua- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│liza-│ 160000│ 160000│ - │ - │ - │ - │ - │ │ │ ││ │ - │
│te │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
├─────┼────────┼───────┼────────┼─────┼────────┼────┼────────┼────────┼────┼────┤├────────┼────┤
│Total│ 160000│ 99 │ 75 │ 4065500│ 2589400│ │ ││ 3884100│ │
└─────┴────────┴───────┴────────┴─────┴────────┴────┴────────┴────────┴────┴────┘└────────┴────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FIŞA DE MONITORIZARE ISPA │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Toate datele din raport trebuie sa fie
actualizate pana la 30 iunie sau 31 decembrie
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│IA. Identificarea Mãsurii │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea mãsurii: │
│Codul mãsurii ISPA: │
│Agenţia de Implementare: │
│Rata asistenţei ISPA: │
│Data semnãrii Memorandumului de finanţare: - Comisia │
│ - Ţara │
│Numãrul amendamentului Memorandumului de finanţare: - Comisia │
│ - Ţara │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈕B. Agenţia de Implementare (AI) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele: │
│Adresa: │
│Codul poştal: Localitatea: │
│Persoana de contact: │
│Telefon: │
│E-mail: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈖. SCURTA DESCRIERE CRONOLOGICÃ A ACTIVITÃŢILOR / LUCRÃRILOR REALIZATE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈗. CONDIŢII SPECIFICE REFERITOARE LA MÃSURA (ARTICOLUL 8 AL MEMORANDUMULUI │
│ DE FINANŢARE MF) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va face referire la condiţiile specifice, dacã exista, şi se va preciza │
│modului în care au fost îndeplinite, precum şi data îndeplinirii acestora │
│(nr. scrisorii Comisiei prin care se aduce la cunostinta îndeplinirea │
│condiţiilor respective). │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 4. Actualizarea Planului de Achiziţii │
├───────────┬───────────┬──────────┬─────────────┬───────────┬───────┬─────────┤
│ Contract │ Data │ Tipul │ Data │ Costul │ Tipul │ Data │
│(Nr.,Tip & │publicãrii │licitaţiei│publicãrii │contractu- │co-fi- │semnãrii │
│Descriere*)│anunţului │vizate**) │ anunţului │lui /costul│nanta- │şi numele│
│ │de previzi-│ │de licitaţie │ estimativ │ rii │câştiga- │
│ │onare a │ │ │al contrac-│Combi- │torului /│
│ │licitaţiei │ ├──────┬──────┤ tului │nata / │stadiu***)
│ │ │ │Dacã │ Dacã │ │para- │ │
│ │ │ │nu s-a│ s-a │ milioane │ lela │ │
│ │ │ │publi-│publi-│ euro │ │ │
│ │ │ │ cat │ cat │ │ │ │
│ │ │ ├──────┼──────┤ │ │ │
│ │ │ │ Data │ Data │ │ │ │
│ │ │ │esti- │ nr. │ │ │ │
│ │ │ │mativa│ MO/ │ │ │ │
│ │ │ │ │Inter-│ │ │ │
│ │ │ │ │ net │ │ │ │
├───┬───────┼───────────┼──────────┼──────┼──────┼───────────┼───────┼─────────┤
│ S │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ e │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ m │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ n │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ t │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼───────────┼──────────┼──────┼──────┼───────────┼───────┼─────────┤
│ I │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ n ├───────┼───────────┼──────────┼──────┼──────┼───────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pre│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ga-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ti-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│re │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───────┴───────────┴──────────┴──────┴──────┴───────────┴───────┴─────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. PLANUL DE CHELTUIELI UM: EURO │
├─────┬─────────────────┬──────────────┬───────────────┬─────────────┬─────────┤
│ │ │ │ Cheltuieli │ │Dferenta │
│ │ Costul eligibil │ Plãţile │ viitoare │ Cheltuieli │ / Cost │
│ │ total │ efectuate │ estimative │ totale │ total% │
│Anul │ │ │ │ │(9)=((7)-│
│ │Estima- │Estima- │(pana la│ (%) │(de la │ (%) │(7)=(3)│ (%) │ (2))/ │
│ │rea ini-│rea ac- │data ra-│(3)/ │ data │ (5)/ │ +(5) │(7)/ │/total(2)│
│ │tiala*) │ceptata │ porta- │ (2) │rapor- │ (2) │ │ (2) │ │
│ │ │curenta │ rii) │ │ tarii) │ │ │ │ │
│ │ │ **) │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │ (8) │ (9) │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Trim │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼─────┼─────────┤
│Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴────────┴────────┴────────┴─────┴────────┴──────┴───────┴─────┴─────────┤
│Propuneri de schimbare a planului de finanţare Da [] Nu [] │
│Transmise la CE în data de: │
│Vor fi transmise la CE în data de: │
│Vor fi prezentate în cadrul Comitetului de Monitorizare (atasati planul şi │
│motivele schimbãrii) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈚. FIŞA INFORMATIVA PRIVIND EXECUŢIA FIZICA ŞI FINANCIARÃ *) │
├───────┬─────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤
│Câte- │ Execuţia fizica │ Execuţia │
│gorii │ │ │
│de chel│ │ financiarã │
│ tuieli│ │ │
│eligi- │ │ │
│bile *)│ │ │
│ ├────────┬────────┬────────┬──────┼────────┬────────┬───────┬─────┬────┤
│ │Indica- │Execuţia│Execuţia│ Rata │Indica- │Cheltu- │Cheltu-│ Rata│Pro-│
│ │tori │fizica │fizica │execu-│ tori │ieli de │ ieli │exe- │gres│
│ │fizici*)│de la │pana la │tiei │finan- │la ulti-│pana la│cuti-│fi- │
│ │ │ultimul │actua- │fizice│ciari │mul Co- │actua- │ ei │zic │
│ │ │Comitet │lul Co- │ (%) │ │mitet de│ lul │fi- │ │
│ │ │de Moni-│mitet de│ │ │Monito- │Comitet│nan- │ │
│ │ │torizare│Monito- │ │ │rizare │de Mo- │ciare│ │
│ │ │ │rizare │ │ │ │nitori-│ % │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ zare │ │ │
│ ├───┬────┤ │ │ ├────┬───┤ │ │ │ │
│ │UM │Can-│ │ │ │Cos-│ % │ │ │ │ │
│ │ │ti- │ │ │ │tul │din│ │ │ │ │
│ │ │tate│ │ │ │eli-│cost │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │gi- │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │bil │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ (1)│ (2) │ (3) 𗈘=(3) │ (5)│(6)│ (7) │ (8) 𗈝=8/ = │
│ │ │ │ │ │ /(1) │ │ │ │ │ 5 𗈘*6 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │/100│
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───┼────┼────────┼────────┼──────┼────┼───┼────────┼───────┼─────┼────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Pro- │Pro-│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │gres │gre │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │fi- │fi- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nan- │zic │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ciar │to- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │total│tal │
├───────┴───┴────┴────────┴────────┴──────┴────┴───┴────────┴───────┴─────┴────┤
│ *) se va acoperi 100% din costul eligibil │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 7. CAUZA DIFERENŢELOR (DACÃ EXISTA) DINTRE EXECUŢIA FIZICA ŞI CEA FINANCIARÃ │
│ EXPLICAŢII PRIVIND ÎNTÂRZIERILE (DACÃ EXISTA) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 8. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE SAU LEGALE (ANEXA NR. III.1 LA │
│ MEMORANDUMUL DE FINANŢARE) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va face referire la orice problema aparuta în implementarea mãsurii, │
│incluzând, ca punct de plecare, planul de finanţare original şi se va explica │
│ce acţiuni au fost întreprinse pentru a fi corectate. │
│Se va face referire la orice suspendare, corectie financiarã şi/sau │
│neregularitate. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 9. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDÃRI ALE AUTORITÃŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE ŞI/SAU │
│ COMUNITARE (ANEXA NR. III.1 lA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va prezenta, pe scurt, observaţiile sau recomandãrile, dacã exista, (cu │
│referire la sursa) şi se va declara modul prin care s-a rãspuns la acestea. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 10. MÃSURI ADOPTATE PENTRU PROMOVAREA ASISTENŢEI COMUNITARE (ANEXA NR. │
│ III.6 LA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Panouri ridicate la locul execuţiei? Da [] Nu [] │
│Mijloacele de comunicare utilizate pentru informarea publicului despre mãsura:│
│ Presa [] Televiziune [] Radio [] │
│Alte mijloace audio-vizuale [] │
│Tipul documentaţiei tipãrite aflatã la dispoziţia publicului: │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 11. DATA PREVÃZUTÃ PENTRU FINALIZARE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│În memorandumul de finanţare iniţial (data finala iniţial stabilitã): │
│În memorandumul de finanţare curent (data finala în memorandumul de finanţare │
│de modificat): │
│Data prevãzutã pentru finalizare: │
│Modificarea datei va fi propusã în comitetul de monitorizare: Da [] │
│ Nu [] │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ PROPUNERE DE MODIFICARE ISPA │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Autoritatea responsabilã cu implementarea:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. IDENTIFICAREA MÃSURII │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea mãsurii: │
│Autoritatea responsabilã cu implementarea: │
│Codul ISPA al mãsurii: │
│Memorandum de finanţare nr.: Data: │
│Procentul sprijinului ISPA: │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈖. SCHIMBAREA DATEI DE FINALIZARE A MÃSURII │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Data curenta: Data propusã pentru finalizare: │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈗. SCHIMBÃRI PROPUSE ÎN PLANUL DE FINANŢARE *) Euro │
├───────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┤
│ │ Cheltuieli eligibile totale conform │ Cheltuieli eligibile efectuate │
│ │ memorandumului de finanţare │ sau previziuni pentru │
│ │ în vigoare │ cheltuielile totale │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2000 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2001 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2002 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2003 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2004 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ 2005 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ Dupã │ │ │
│ 2006 │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Total │ │ │
├───────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┤
│ │
│Solicitare de creştere a asistenţei Da [] Nu [] │
│Suma solicitatã ca şi creştere (euro) │
│ │
│ *) De anexat planul de finanţare modificat │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 4. MODIFICÃRI ÎN COSTURILE ELIGIBILE ALE MÃSURII EURO │
├─────────────────┬──────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ Categoria │ Costuri totale │ Modificarea │ Costuri totale │
│ cheltuielii *) │eligibile curente │ a solicitatã │ eligibile propuse │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Proiectare │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Organizare de │ │ │ │
│şantier │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Lucrãri │ │ │ │
│principale │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Utilaje şi │ │ │ │
│echipamente │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Asistenta tehnica│ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Supervizare │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Altele (speci- │ │ │ │
│ficari) │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────┴──────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘
*) Categoriile sunt exemple, care trebuie ajustate cu scopul de a evidenţia
realitatea proiectului. Este de dorit şi o defalcare pe contract.
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. MODIFICÃRI ALE INDICATORILOR FIZICI │
├─────────────────┬──────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ Tipul lucrãrii │ Unitatea │ Data estimatã │ Propuneri │
│ │ │pentru finalizare │ │
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
├─────────────────┼──────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
└─────────────────┴──────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈚. MODIFICÃRI ALE CARACTERISTICILOR MÃSURII │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│A se detalia │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈛. MOTIVE PENTRU MODIFICÃRILE PROPUSE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│A se detalia │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Denumirea mãsurii:
............................................................................
Memorandum de finanţare nr......................din.........................
Referinta Comisiei (CCI Nr.).............................................
____________________________________________________________________________
CERTIFICAT
Subsemnatul...................................................., repre-
zentand Fondul Naţional desemnat de*5) ....................., certific ca toate
cheltuielile eligibile incluse în declaraţia ataşatã, reprezintand contribuţii
ale ISPA şi ale finanţãrii naţionale, au fost plãtite în conformitate cu
progresele mãsurii
┌────┬───┬─────┐ ┌─────────┬────────┐
dupã*6): │ │ │ 20 │ în valoare de: │ │ euro │
└────┴───┴─────┘ └─────────┴────────┘
(Suma exactã pana la
doua zecimale)
┌────────┬────┬────────┐
│ │ │ 20... │ (Zz/ll/)
└────────┴────┴────────┘
şi este parte integrala a acestui certificat, la fel ca raportul insotitor
asupra progreselor mãsurii camparat cu planurile/raportul final.
De asemenea, certific ca mãsura face progrese satisfãcãtoare spre finalizare
/a fost încheiatã în conformitate cu obiectivele şi ca informaţiile date în
raportul de progres/raportul final sunt corecte.
Certific, în plus, ca mãsura este în curs de implementare/a fost
implementata în conformitate cu termenii memorandumului de finanţare, în special
în ce priveşte:
(1) Conformitatea cu reglementãrile privind protecţia mediului,
transporturile (inclusiv reţelele trans-europene), concurenta, şi acordarea
contractelor publice (Ghidul practic pentru PHARE, ISPA şi SAPARD);
(2) Aplicarea prodcedurilor de management şi control la mãsura, în special
pentru verificarea realitãţii cheltuielilor reclamate şi execuţia adecvatã a
mãsurii în conformitate cu secţiunea a 4-a şi prevenirea, descoperirea şi
corectarea iregularitatilor, urmãrirea fraudelor şi recuperarea sumele plãtite
nejustificat (anexa nr. III.5).
În conformitate cu secţiunea a XII-a a anexei nr. III.1, documentele
justificative sunt şi vor continua sa fie disponibile pentru o perioada de
minimum 5 ani de la plata finala de cãtre Comisie.
Certific ca:
(1) Declaraţia de cheltuieli este corecta şi rezultatele din sistemele
contabile bazate pe documente justificative verificabile;
(2) Declaraţia de cheltuieli şi cererea de plata iau în considerare orice
recuperare facuta şi dobanda primitã pentru acestea;
(3) Detaliile privind tranzacţiile reailizate sunt înregistrate, acolo unde
este posibil, pe format electronic şi sunt disponibile la cererea departamen-
telor responsabile ale Comisiei.
┌─────────┬─────┬──────────┐
Data │ │ │ 20 │ (zz/ll/)
└─────────┴─────┴──────────┘
Numele cu majuscule,
ştampila şi semnatura autoritãţii competente
┌──────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│ Categoria de │ Total │Cheltuielile│ Total │Cheltuielile│Cheltuieli │
│ cheltuieli │cheltuieli │certificate │cheltuieli │ fãcute la │estimative │
│ │ fãcute la │în prezenta │planificate │aceasta data│ necesare │
│ │ data │ declaraţie │ (buget │ca procent │ pentru │
│ │(între...*8 │ │ iniţial) │din bugetul │încheierea │
│ │ şi ....) │ │ │ iniţial │ mãsurii │
│ │ │ │ │ (%) │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈕. Planificare│ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈖. Studii de │ │ │ │ │ │
│fezabilitate, │ │ │ │ │ │
│proiect │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈗. Pregãtirea │ │ │ │ │ │
│şantierului │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈘. Clãdiri şi │ │ │ │ │ │
│construcţie │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈙. Echipament │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈚. Asistenta │ │ │ │ │ │
│tehnica, pre- │ │ │ │ │ │
│gatirea docu- │ │ │ │ │ │
│mentelor de │ │ │ │ │ │
│licitaţie │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
𗈛. Altele │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │
└──────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Suma ordonatã a fi recuperatã │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Debitor │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Data de emitere a ordinului de recuperare │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Autoritatea care a emis ordinul de recuperare│ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Data recuperãrii │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Suma recuperatã │ │
│ │ │
└─────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│(a) Raportul asupra progreselor mãsurii în ceea ce priveşte│ - Este inclus │
│ indicatorii fizici şi financiari şi care demonstreaza │ │
│ conformitatea sa cu decizia de acordare a asistenţei, │ │
│ incluzând condiţiile specifice stabilite │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(b) Ultimul raport de progres/raportul final asupra │ - A fost transmis│
│ implementarii solicitat conform secţiunilor a V-a şi │ - Este inclus │
│ a X-a ale anexei nr. III.1, inclusiv în cel de-al doilea │ │
│ caz detalii privind conformitatea cu Ghidul Practic │ │
│ pentru PHARE, ISPA şi SAPARD │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(c) Observaţii şi recomandãri fãcute de autoritãţile de │ - S-a acţionat │
│ audit naţionale şi/sau comunitare, în special corectarea │ conform │
│ iregularitatilor banuite sau dovedite │ - Nu s-au fãcut │
│ │ observaţii sau │
│ │ recomandãri │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(d) Principalele probleme de ordin tehnic, financiar şi │ - Sunt indicate │
│ juridic apãrute şi mãsuri pentru corectarea lor │ - Nici una │
│ │ observata │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(e) Analiza oricãrei abateri de la planul financiar iniţial│ - A fost │
│ │ transmisã │
│ │ - Este inclusã │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(f) Mãsuri de publicitate luate în, legatura cu mãsura │ - Sunt indicate │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│(g) Nici una din cheltuielile certificate nu a fost │ │
│ suspendatã conform secţiunii a VIII-a (3) a anexei nr. │ │
│ III.1 │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┘
┌──────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
│Beneficiarul: │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│Banca: │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│Cont nr. │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│Titularul contului │ │
│(dacã este diferit │ │
│de beneficiar) │ │
└───────────┬───────┬──┴───┬──────────┬────────────────────────────────────────┘
Data │ │ │ 20 .... │ (zz/ll/)
└───────┴──────┴──────────┘
Nume cu majuscule, ştampila, poziţia şi
semnatura autoritãţii competente
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Titlul proiectului │
│ Localizarea │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ ┌────────────────────────┐ │
│ │Emblema Uniunii Europene│ Finanţat de: │
│ └────────────────────────┘ │
│ Uniunea Europeanã (asistenta) ... euro .... │
│ (moneda │
│ IFI (împrumut) ... euro nationala)│
│ │
│ ...... │
│ (moneda │
│ nationala)│
│ │
│ Autoritatea de implementare: (Ministerul...) │
│ (Agenţia...) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Beneficiar: (Numele beneficiarului) │
│ │
│ │
│Supervizare şi management: (Numele firmei) │
│ │
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Contractant: (Numele contractantului) │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘