Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   MĂSURI ORGANIZATORICE din 10 octombrie 2023  în vederea aprobării structurii organizatorice, precum şi a modificării acesteia pentru spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 MĂSURI ORGANIZATORICE din 10 octombrie 2023 în vederea aprobării structurii organizatorice, precum şi a modificării acesteia pentru spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 936 din 17 octombrie 2023
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 3.473 din 10 octombrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 936 din 17 octombrie 2023.
──────────
    ART. 1
    În vederea aprobării structurii organizatorice a unui spital public din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii se transmit Ministerului Sănătăţii, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu, următoarele documente:
    a) solicitarea managerului spitalului public din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii, care va cuprinde obligatoriu: numărul de înregistrare la nivelul emitentului, elementele de identificare ale solicitantului şi datele de contact ale reprezentantului legal;
    b) notificarea de certificare de sănătate publică a conformităţii şi referatul de evaluare aferent, documente emise de direcţia de sănătate publică judeţeană/a municipiului Bucureşti, ca urmare a evaluării proiectului respectiv, cu cel mult 6 luni anterior solicitării;
    c) memoriul tehnic, care va cuprinde următoarele:
    (i) descrierea detaliată a spaţiului/a structurii care urmează să fie organizată, precum şi a circuitelor funcţionale respective, cu respectarea reglementărilor în vigoare;
    (ii) tipul de structură propus (spitalizare continuă, spitalizare de zi, cabinete medicale de specialitate ambulatorii, îngrijiri paliative, hemodializă, îngrijiri la domiciliu, servicii/compartimente paraclinice, telemedicină etc.);
    (iii) informaţii privind dotările spitalului, astfel cum prevede legislaţia incidentă în vigoare, în funcţie de structurile solicitate şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (iv) informaţii privind categoriile de personal, precum şi pregătirea profesională a acestuia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind structura organizatorică propusă, normativele de personal, precum şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (v) orice alte date/informaţii pe care spitalul le consideră utile;

    d) copia ordinului ministrului sănătăţii şi a anexei aferente prin care s-a aprobat structura organizatorică ce urmează a fi modificată;
    e) certificatul de urbanism şi autorizaţia de construire pentru structuri modulare, în situaţia în care spitalul deţine astfel de construcţii.


    ART. 2
    În vederea aprobării modificării structurii organizatorice a unui spital public din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii se transmit Ministerului Sănătăţii, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu, următoarele documente:
    a) solicitarea managerului spitalului public din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii, care va cuprinde obligatoriu: numărul de înregistrare la nivelul emitentului, elementele de identificare ale solicitantului şi datele de contact ale reprezentantului legal;
    b) notificarea de certificare de sănătate publică a conformităţii şi referatul de evaluare aferent, documente emise de direcţia de sănătate publică judeţeană/a municipiului Bucureşti, ca urmare a evaluării proiectului respectiv, cu cel mult 6 luni anterior solicitării;
    c) memoriul tehnic, care va cuprinde următoarele:
    (i) prezentarea clară şi concisă a argumentelor ce stau la baza modificării de structură propusă;
    (ii) descrierea detaliată a spaţiului/a structurii care urmează să fie reorganizată, precum şi a circuitelor funcţionale respective, cu respectarea reglementărilor în vigoare;
    (iii) tipul de structură propus (spitalizare continuă, spitalizare de zi, cabinete medicale de specialitate ambulatorii, îngrijiri paliative, hemodializă, îngrijiri la domiciliu, servicii/compartimente paraclinice, telemedicină);
    (iv) informaţii privind dotările suplimentare, astfel cum prevede legislaţia incidentă în vigoare, în funcţie de structurile solicitate şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (v) informaţii privind categoriile de personal suplimentare, precum şi pregătirea profesională a acestuia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind structura organizatorică propusă, normativele de personal, precum şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (vi) indicatori statistici, după caz;
    (vii) orice alte date/informaţii pe care spitalul le consideră utile;

    d) copia ordinului ministrului sănătăţii şi a anexei aferente prin care s-a aprobat structura organizatorică ce urmează a fi modificată;
    e) certificatul de urbanism şi autorizaţia de construire pentru structuri modulare, în situaţia în care spitalul deţine astfel de construcţii.


    ART. 3
    Documentele prevăzute la art. 1 şi 2 se transmit la sediul Ministerului Sănătăţii, prin e-mail sau poştă, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu.

    ART. 4
    Structura de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii verifică şi analizează documentele primite cu privire la solicitarea de aprobare a structurii/a modificării acesteia. În situaţia în care:
    a) documentaţia este completă, se dă curs solicitării şi, ulterior, în termen de 90 de zile lucrătoare de la primirea acesteia la nivelul structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu din cadrul Ministerului Sănătăţii, se emite ordinul ministrului sănătăţii şi anexa la ordin pentru aprobarea structurii spitalului public/ordinul ministrului sănătăţii privind modificarea anexei la ordinul pentru aprobarea structurii, după caz, în vederea comunicării;
    b) documentaţia este incompletă şi/sau prezintă neclarităţi, se solicită completări şi/sau clarificări în termen de 30 de zile de la data înregistrării solicitării la Ministerul Sănătăţii. În cazul netransmiterii unui răspuns în termen de 30 de zile lucrătoare, documentaţia depusă se consideră neconformă şi propunerea pentru aprobarea structurii organizatorice, precum şi aprobarea modificării acesteia, după caz, se respinge şi se comunică solicitantului un înscris în acest sens, cu precizarea neconformităţilor constatate;
    c) propunerea pentru aprobarea structurii organizatorice, precum şi aprobarea modificării acesteia, după caz, nu respectă prevederile legale incidente în vigoare, se respinge şi se comunică solicitantului un înscris în acest sens în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea solicitării la nivelul structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu din cadrul Ministerului Sănătăţii, cu indicarea prevederilor legale incidente care nu sunt respectate de către solicitant.



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016