Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 8 din 6 ianuarie 2012  pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 21/2011 privind infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 8 din 6 ianuarie 2012 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 21/2011 privind infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 20 din 10 ianuarie 2012

    Parlamentul României adoptã prezenta lege.

    ART. I
    Se aprobã Ordonanţa Guvernului nr. 21 din 30 august 2011 privind înfiinţarea Autoritãţii Metropolitane de Transport Bucureşti, adoptatã în temeiul art. 1 pct. III.7 din Legea nr. 131/2011 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe, şi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 623 din 1 septembrie 2011, cu urmãtoarele modificãri şi completãri:
    1. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 3 - A.M.T.B. este ordonator secundar de credite şi se finanţeazã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, din venituri proprii, din fonduri externe şi din alte surse legal constituite."
    2. La articolul 6 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmãtorul cuprins:
    "(2) Modificarea structurii organizatorice a A.M.T.B. se aprobã prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii."
    3. Articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 7 - (1) A.M.T.B. are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) realizeazã coordonarea unitarã a serviciului de transport public de cãlãtori în zona metropolitanã;
    b) elaboreazã Strategia de dezvoltare a transportului public de cãlãtori şi Planul de transport public pentru zona metropolitanã pe termen mediu şi lung;
    c) colaboreazã cu structurile administraţiei publice centrale şi locale la realizarea programelor de investiţii şi prioritizarea obiectivelor din cadrul acestor programe;
    d) stabileşte politica tarifarã unicã şi de taxare în domeniul transportului public de cãlãtori pentru zona metropolitanã;
    e) monitorizeazã modul de informare a cãlãtorilor, imaginea şi marketingul transportului public de cãlãtori, precum şi calitatea serviciilor de transport, iniţiazã mãsuri de îmbunãtãţire a acestora;
    f) realizeazã cercetãri de piaţã privind cererea, oferta şi calitatea serviciilor de transport şi, în funcţie de aceste criterii, stabileşte/actualizeazã Programul de transport public local valabil pentru zona metropolitanã;
    g) face propuneri legislative de reglementare în domeniul transportului public de cãlãtori, cu consultarea administraţiilor publice locale aflate în zona metropolitanã Bucureşti, concepe norme de aplicare a acestor reglementãri în raza de activitate;
    h) colaboreazã cu administratorii infrastructurii de transport şi cu operatorii de transport la întocmirea programelor de investiţii în infrastructura de transport public de cãlãtori şi îşi exprimã avizul consultativ în legãturã cu traseele de transport public de cãlãtori; ...
    i) colaboreazã cu structurile de planificare urbanã şi teritorialã din cadrul autoritãţilor administraţiei publice centrale şi locale pentru corelarea dezvoltãrii şi planificãrii sistemului de transport public de cãlãtori din raza de activitate, cu prevederile documentaţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului;
    j) iniţiazã mãsuri pentru promovarea transportului public de cãlãtori în comun;
    k) colaboreazã la întocmirea de cãtre administraţiile ce deţin infrastructura de management al traficului a programelor de investiţii în infrastructura de management al traficului şi avizarea acestora, pentru partea privind transportul public de cãlãtori.
    (2) A.M.T.B. exercitã atribuţiile ce revin potrivit Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, autoritãţilor administraţiei publice locale, respectiv Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi Consiliului Judeţean Ilfov, referitoare la înfiinţarea, autorizarea, organizarea, exploatarea, gestionarea şi controlul funcţionãrii serviciilor de transport public de persoane prin servicii regulate şi servicii regulate speciale între unitãţile administrativ-teritoriale în zona metropolitanã.
    (3) În realizarea atribuţiilor prevãzute la alin. (2), A.M.T.B. este autoritate de autorizare."
    4. Dupã articolul 11 se introduc douã noi articole, articolele 11^1 şi 11^2, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 11^1 - A.M.T.B. realizeazã venituri proprii şi din activitãţi de asistenţã tehnicã, avizare, autorizare, consultanţã şi alte activitãţi economice în domeniul transportului public de cãlãtori. Tarifele aferente prestãrii acestor activitãţi se aprobã prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii.
    Art. 11^2 - Programul de transport public local prin curse regulate aplicabil pe raza municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov, aprobat potrivit legii pânã la data intrãrii în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanţe, îşi menţine valabilitatea."
    ART. II
    Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 262 din 19 aprilie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
    1. La articolul 4 alineatul (1), literele b), c) şi g) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    b) se efectueazã pe raza teritorial-administrativã a unei localitãţi, respectiv pe raza administrativ-teritorialã a zonei metropolitane, sau numai între localitãţile unui judeţ, în funcţie de tipul de transport stabilit potrivit legii. În cazul în care traseul transportului pe şinã depãşeşte limita localitãţii, acesta va fi considerat transport public local;
    c) se executã pe rute şi cu programe de circulaţie prestabilite de cãtre autoritãţile competente desemnate potrivit legii;
    .................................................................................................
    g) transportul cu autobuzele se efectueazã numai pe bazã de licenţe de traseu şi caiete de sarcini, elaborate şi eliberate în condiţiile stabilite prin normele de aplicare elaborate şi aprobate prin ordin comun al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului transporturilor şi infrastructurii, denumite în continuare Norme."
    2. La articolul 4, alineatul (1^1) se abrogã.
    3. La articolul 5, alineatul (3) se abrogã.
    4. La articolul 16, alineatul (6) se abrogã.
    5. La articolul 37, alineatul (11) se abrogã.
    6. La articolul 45 alineatul (7), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "b) nerespectarea prevederilor art. 5 alin. (2) şi ale alin. (4) lit. d) privind condiţiile în care se executã transportul public local de persoane prin curse regulate speciale;
    ART. III
    La data intrãrii în vigoare a prezentei legi, Ordonanţa Guvernului nr. 4/2011 pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 78 din 31 ianuarie 2011, aprobatã prin Legea nr. 289/2011, se abrogã.

    Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

                        PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                             ROBERTA ALMA ANASTASE

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                                  VASILE BLAGA

    Bucureşti, 6 ianuarie 2012.
    Nr. 8.

                                    ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016