┌────────────────────────────────────┬──────────────────┬────────────────────┐
│ Mãsura │Data de începere │ Data de finalizare │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Analizarea/completarea master │ 1.10.2002 │ 31.03.2003 │
│planului │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Studiul de fezabilitate │ 1.10.2002 │ 31.03.2003 │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Analiza financiarã │ 1.10.2002 │ 31.03.2003 │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Evaluarea Impactului asupra │ │ │
│Mediului (inclusiv audierea │ 1.10.2002 │ 31.03.2003 │
│publicului) │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Pregãtirea aplicatiei ISPA │ 1.1O.2002 │ 31.03.2003 │
├────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│Pregãtirea Termenilor de Referinta │ 30.06.2002 │ 30.09.2003 │
│pentru Asistenta Tehnica │ │ │
│Pregãtirea documentelor de licitaţie│ 1.10.2003 │ 30.04.2004 │
│pentru lucrãri │ │ │
└────────────────────────────────────┴──────────────────┴────────────────────┘
9. Costul şi valoarea asistenţei (EURO)
┌───────────┬──────────────┬───────────┬───────────┬──────────────┬──────────┐
│ COST TOTAL│ CONTRIBUŢIA │ COSTURI │ TOTAL │ ASISTENTA │ RATA │
│ │ SECTORULUI │NEELIGIBILE│ COSTURI │ ISPA │ GRANT │
│ │ PRIVAT │ │ ELIGIBILE │ │ │
├───────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼──────────────┼──────────┤
│ 3.500.000 │ 0 │ 0 │ 3.500.000│ 2.625.000 │
└───────────┴──────────────┴───────────┴───────────┴──────────────┴──────────┘
┌─────────┬─────────┬───────┬───────┬─────────┬─────────┬──────┐
│ │ │ │ │ │ │ │
│ ORAŞ │COST PE │CONTRI-│CHELTU-│ COST │ASISTENTA│RATA │
│ │PROIECT │BUTIA │IELI │ELIGIBIL │ ISPA │GRANT │
│ │ │SECTO- │NEELI- │ │ │ │
│ │ │RULUI │GIBILE │ │ │ │
│ │ │PRIVAT │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│Baia Mare│ 600.000│ - │ - │ 600.000│ 450.000│ 75 │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│Botosani │ 650.000│ - │ - │ 650.000│ 487.500│ 75 │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│Drobeta │ 650.000│ - │ - │ 650.000│ 487.500│ 75 │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│Galaţi │ 800.000│ - │ - │ 800.000│ 600.000│ 75 │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│Deva şi │ │ - │ - │ 800.000│ 600.000│ 75 │
│Hunedoara│ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼───────┼───────┼─────────┼─────────┼──────┤
│ 𗈗.500.000│ - │ 𗈗.500.000𗈖.625.000│ 75 │
└─────────┴─────────┴───────┴───────┴─────────┴─────────┴──────┘
ANEXA I.a
PLAN DE ACHIZTII PROVIZORIU
┌──────┬────────────────────────────────┬─────────┬─────────────┬──────────────┐
│Oferta│ Descriere lucrãri/servicii │Tip con- │ Luna │ Rata de │
│ Nr. │ care urmeazã a fi licitate │tract │prognozata de│rambursare a │
│ │ │(lucrãri,│lansare a │facturilor │
│ │ │materiale│ofertei │legate de │
│ │ │servicii)│(luna/an) │contractul │
│ │ │ │ │specificat │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
𗈕 │Asistenta Tehnica pentru │Servicii │Iulie 2002 │ 75% │
│ │pregãtirea proiectului în Baia │ │ │ │
│ │Mare │ │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
𗈖 │Asistenta Tehnica pentru │Servicii │Iulie 2O02 │ 75% │
│ │pregãtirea proiectului în │ │ │ │
│ │Botosani │ │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
𗈗 │Asistenta Tehnica pentru │Servicii │Iulie 2002 │ 75% │
│ │pregãtirea proiectului în │ │ │ │
│ │Drobeta │ │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
𗈘 │Asistenta Tehnica pentru │Servicii │Iulie 2002 │ 75% │
│ │pregãtirea proiectului în │ │ │ │
│ │Galaţi │ │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
𗈙 │Asistenta Tehnica pentru │Servicii │Iulie 2002 │ 75% │
│ │pregãtirea proiectului în │ │ │ │
│ │Deva şi Hunedoara │ │ │ │
└──────┴────────────────────────────────┴─────────┴─────────────┴──────────────┘
ANEXA II
PLAN DE FINANŢARE
(conform angajarilor din bugetul UE)
Titlul mãsurii: Asistenta Tehnica pentru pregãtirea
proiectelor ISPA mediu în municipiile Baia
Mare, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Galaţi,
Deva şi Hunedoara, România
Nr. ISPA: 2001/RO/16/P/PA/003 Euro
┌────┬─────────┬─────┬──────────────────────────────────────────────────┬─┬───────────┐
│ An │ Cost │Cost │ Cost eligibil │ │ │
│ │ Total │Ne- ├─────────────┬────────────┬────────────────────┬──┤ │ │
│ │ │eli- │ │ │Autoritãţi Naţionale│ │ │Împrumuturi│
│ │ │gibil│ Total │ ISPA ├───────┬─────┬──────┼──┤ │de la IFI │
│ │ │ │ │ │Guver- │Auto-│Auto- │A │ │ │
│ │ │ │ │ │nul │rita-│rita- │l │ │ │
│ │ │ │ │ │Central│tea │tea │t │ │ │
│ │ │ │ │ │ │Regi-│Lo- │e │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ona- │cala │l │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │la │ │e │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────┼─────────┬───┼─────────┬──┼───────┼─────┼──────┼──┤ │ │ │
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 𗈚 │ 7 │ 8 │ 9 │ │ 12 │
│ │ │ │ │(%)│ │% │ │ │ │ │ │ │ (%) │
│ │=2+3 │ │=5+7+8+9+│= │ │= │ │ │ │ │ │ │ =11/1 │
│ │ │ 𗈗/1│ 𗈙/│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ 𗈗 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
𗈖.800.000│ - 𗈖.800.000𗈖.100.000.000│ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ 700.000│ - │ 700.000│ 525.000.000│ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│Nea-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│nua-│ - │ - │ - │ - │ - │- │ - │ - │ - │- │ │- │ - │
│li- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│zate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────┼─────────┼───┼─────────┼──┼───────┼─────┼──────┼──┤ ├──┼────────┤
│To- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tal 𗈗.500.000│ - 𗈗.500.000𗈖.625.000.000│ - │ - │- │ │- │ │
└────┴─────────┴─────┴─────────┴───┴─────────┴──┴───────┴─────┴──────┴──┴─┴──┴────────┘
ANEXA III.3.a
Model de cerere de plata pentru raportarea progresului financiar şi fizic
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ INSTRUMENTUL PENTRU POLITICI STRUCTURALE DE PREADERARE -ISPA │
│ │
│ SOLICITARE DE PLATA │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ A. TIPUL PLÃŢII │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Plati peste 80% [] Plati intermediare [] │
│ Plati ale balanţei finale [] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ B. FONDUL NAŢIONAL / IDENTIFICAREA CONTULUI │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Numele: │
│ Adresa: │
│ Persoana de contact: │
│ Telefon: Fax: │
│ E-mail: │
│ Denumirea bãncii: │
│ Sediul bãncii: │
│ Codul poştal: Oraş: │
│ Numãrul contului: Codul scurt: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ C. MÃSURA │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Denumirea mãsurii: │
│ Codul mãsurii ISPA: Codul naţional de referinta: │
│ Nr. memorandumului de finanţare curent: │
│ Data: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ D. AUTORITATEA RESPONSABILÃ CU IMPLEMENTAREA │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Denumire: │
│ Adresa: │
│ Cod poştal: Oraş: │
│ Persoana de contact: │
│ Telefon: │
│ E-mail: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ E. CHELTUIELI INTERVENITE ŞI PLATI ISPA │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│a) cheltuieli eligibile confirmate la data: │
│b) în aceasta solicitare de plata: │
│c) =a)+b) cheltuieli cumulative la data: │
│d) plati cerute de aceasta aplicaţie: │
│e) =d)/b) % din cheltuielile confirmate: │
│Totalul plãţilor ISPA primite de Fondul Naţional (FN) pana la data: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ F. CHELTUIELILE ELIGIBILE CURENTE PE CATEGORII Moneda: euro │
├──────────────────────┬───────────┬────────┬──────────┬───────────┬───────────┤
│ │Cheltuieli │Cheltu- │Cheltuieli│ Totalul │ Rata de │
│ │în memo- │tuieli │confirmate│cheltu- │ execuţie │
│ │randumul de│confir- │în aceasta│ielilor │ financiarã│
│ Categorii de │finanţare │mate │cerere de │confirmate │ │
│ cheltuieli*) │curent │anterior│plata pana│ │ │
│ │ │ │la data: │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│ │ (1) │ (2) │ (3) │(4)=(2)+(3)│(5)=(4)/(1)│
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Taxe de proiectare │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Pregãtirea terenului │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Principalele lucrãri │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Utilaje şi echipamente│ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Asistenta tehnica │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Supervizare │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Altele │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────┼────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│Total: │ │ │ │ │ │
└──────────────────────┴───────────┴────────┴──────────┴───────────┴───────────┘
(*) Categoriile prezentate sunt exemple care pot fi ajustate în vederea
reflectãrii stadiului real al proiectului. Este de dorit o defalcare pe
contract
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ G. INDICATORII FIZICI AI EXECUŢIEI │
├───────────┬───────────────────┬────────┬──────────────┬─────────────┬────────┤
│ Tipul │Indicatori fizici*)│Execuţia│Pana la (data)│Pana la (data│ Rata │
│ lucrãrii*)├────────┬──────────┤fizica ├──────────────┼─────────────┤ execu- │
│ │ │ │pana la │ Execuţia │ Execuţia │tiei fi-│
│ │ │ │data │fizica referi-│fizica refe- │zice │
│ │Unitatea│Cantitatea│plãţilor│ toare la │ritoare la │ (%) │
│ │ │ │anteri- │aceasta cerere│cererea de │ │
│ │ │ │oare │ de plata │plata totalã │ │
│ │ │ │ │ │înaintatã │ │
│ │ ├──────────┼────────├──────────────┼─────────────┼────────┤
│ │ │ (1) │ (2) │ (3) │(4)=(2)+(3) │(5)=(4)/│
│ │ │ │ │ │ │(1) │
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
├───────────┼────────┼──────────┼────────┼──────────────┼─────────────┼────────┤
└───────────┴────────┴──────────┴────────┴──────────────┴─────────────┴────────┘
(*) categoriile utilizate vor fi cele prezentate în formularul F.
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ H. SCURTA DESCRIERE A LUCRÃRILOR EFECTUATE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ A se detalia progresul înregistrat de la ultima aplicaţie │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I. CONDIŢII SPECIFICE PRIVITOARE LA MÃSURILE ARTICOLULUI 8 AL MEMORANDUMULUI │
│DE FINANŢARE (M.F.) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│A se preciza condiţiile specifice, dacã acestea exista, şi modul în care │
│acestea au fost îndeplinite. │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ J. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDÃRI ALE AUTORITÃŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE SAU │
│COMUNITARE (Anexa III.1 la memorandumul de finanţare) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│A se preciza observaţii sau recomandãri, dacã acestea exista (cu referiri │
│complete la sursa acestora), şi modul în care acestea au fost îndeplinite. │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ K. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE ŞI LEGISLATIVE (Anexa nr. III.1 la │
│memorandumul de finanţare) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│A se face referire la orice tip de probleme care pot aparea în implementarea │
│mãsurilor, inclusiv devieri de la planul de finanţare original şi a se furniza│
│explicaţii cu privire la acţiunile întreprinse pentru corectarea acestora. │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ L. MÃSURI ADOPTATE ÎN SCOPUL INFORMÃRII CU PRIVIRE LA ASISTENTA OFERITÃ DE │
│COMUNITATE (Anexa nr. III.6 la memorandumul de finanţare) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Panouri ridicate la locul execuţiei? Da [] Nu [] │
│Mijloacele folosite pentru informarea publicului asupra mãsurilor în cauza: │
│ Presa [] Televiziune [] Radio [] │
│ Alte mijloace audio-vizuale [] │
│ Tipul documentaţiei scrise, disponibile pentru public │
│ │
│Tipuri de documentaţii scrise la dispoziţia publicului: │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ M. CONFIRMAREA RESPONSABILULUI NAŢIONAL CU AUTORIZAREA │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prin prezenta declar ca cheltuielile eligibile confirmate se referã la │
│articolele deja plãtite şi la investiţiile aprobate, şi care nu sunt rezultat │
│al schimbãrii mãsurii sau lucrãrilor în afarã mãsurii descrise, şi ca │
│documentele originale privind plãţile indicate în listele anexate, sunt │
│pãstrate de aceasta entitate sau de autoritatea de implementare, stampilate │
│corect şi disponibile în vederea consultãrii având ca scop principal │
│verificarea acestora. │
│ │
│ Data: Semnatura şi autentificarea │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ANEXA LA CEREREA DE PLATA │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FACTURI* │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Denumirea mãsurii: │
│ Codul mãsurii ISPA: Codul naţional: │
│ Memorandumul de finanţare nr.: Data: │
│ │
├───────────┬───────────────┬────┬────────────────┬──────┬─────────┬───────────┤
│Furnizor │ │ │ │ │ │ │
│şi Contract│Factura nr. │Data│Chitanţa nr. ...│ Data │Valoarea │Observaţii │
├───────────┼───────────────┼────┼────────────────┼──────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼───────────────┼────┼────────────────┼──────┼─────────┼───────────┤
│ Total: │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴───────────────┴────┴────────────────┴──────┴─────────┴───────────┘
* copii stampilate corect ale evidentelor contabile referitoare la
cheltuieli trebuie anexate la copia cererii de plata transmisã
Responsabilului Naţional cu Autorizarea.
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ VERIFICÃRI ŞI CONTROALE EFECTUATE (Anexa nr. III.1 la memorandumul de │
│ finanţare) │
├──────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┤
│Controlul fizic al lucrãrilor │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Controlul financiar │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Data: Instituţia responsabilã: │
│ │Concluzii: │
└──────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┘
ANEXA III.3.b
MODEL CE VA FI ÎNAINTAT COMITETULUI DE MONITORIZARE
DIN ZIUA/LUNA/ANUL
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FIŞA DE MONITORIZARE ISPA │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈕A. IDENTIFICAREA MÃSURII │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea mãsurii: │
│Codul mãsurii ISPA: │
│Agenţia de Implementare: │
│Rata asistenţei ISPA: │
│Data semnãrii Memorandumului de finanţare: - Comisia │
│ - Ţara │
│ │
│Numãrul amendamentului Memorandumului de finanţare: - Comisia │
│ - Ţara │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈕B. AGENŢIA DE IMPLEMENTARE (AI) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele: │
│Adresa: │
│Codul poştal: Localitatea: │
│Persoana de contact: │
│Telefon: │
│E-mail: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈖. SCURTA DESCRIERE CRONOLOGICÃ A ACTIVITÃŢILOR / LUCRÃRILOR REALIZATE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈗. CONDIŢII SPECIFICE REFERITOARE LA MÃSURA (ARTICOLUL 8 AL MEMORANDUMULUI DE │
│FINANŢARE MF) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va face referire la condiţiile specifice, dacã exista, şi se va preciza │
│modului în care au fost îndeplinite, precum şi data îndeplinirii acestora (nr.│
│scrisorii Comisiei prin care se aduce la cunostinta îndeplinirea condiţiilor │
│respective). │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 4. ACTUALIZAREA PLANULUI DE ACHIZIŢII │
├───────────┬──────────┬────────┬─────────────────┬────────┬────────┬──────────┤
│Contract │ Data │ Tipul │ Data publicãrii │ Costul │Tipul │ Data │
│(Nr.,Tip& │publicãrii│licita- │ anunţului de │contrac-│co- │ semnãrii │
│Descriere)*│anunţului │tiei │ licitaţie │tului/ │finanta-│şi numele │
│ │ de │vizate**├────────┬────────┤costul │rii │castigato-│
│ │pre- │ │Dacã nu │Dacã s-a│estima- │ │rului/ │
│ │vizionare │ │s-a │publicat│tiv al │Combina-│stadiu*** │
│ │ a │ │publicat│ │contrac-│ta/ │ │
│ │licitaţiei│ ├────────┼────────┤tului │paralela│ │
│ │ │ │ Data │ Data, │milioane│ │ │
│ │ │ │estimati│nr. MO/ │euro │ │ │
│ │ │ │va │Internet│ │ │ │
├────┬──────┼──────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│Sem-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│nat │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼──────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│În ├──────┼──────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│pre-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ga- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tire│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────┴──────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┘
(*) Specificati contractul principal.
(**) Indicaţi dacã acordul contractual va fi conform Cãrţii FIDIC Roşii,
Galbene sau Argintii. Specificati dacã licitaţia este local,
internationala sau restrânsã şi justificati procedura în cazul
precalificarii.
(***) Pentru contractele aflate în pregãtire, oferiti câteva detalii
despre stadiul pregãtirii documentelor de licitaţie.
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. PLANUL DE CHELTUIELI UM: EURO │
├────┬─────────────┬───────────────┬──────────────┬────────────┬──────────────┤
│ │Costul eligi-│ Plãţile │Cheltuieli │Cheltuieli │Diferenţa/Cost│
│ │bil total │ efectuate │viitoare │ totale │ total (%) │
│ │ │ │estimative │ │(9)=(7)-(2)/ │
│ ├───────┬─────┼───────┬───────┼──────┬───────┼───────┬────┤/total(2) │
│ │Estima-│Esti-│(pana │ (%) │(de la│ (%) │(7)=(3)│(%) │ │
│Anul│rea │marea│la data│(3)/(2)│data │(5)/(2)│+(5) │(7)/│ │
│ │initi- │accep│raporta│ │rapor-│ │ │(2) │ │
│ │ala* │tata │rii) │ │tarii)│ │ │ │ │
│ │ │curen│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ta** │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │(8) │ (9) │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│To- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tal │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────┴─────┴───────┴───────┴──────┴───────┴───────┴────┴──────────────┤
│Propuneri de schimbare a Planului Financiar Da [] Nu [] │
│Transmise la CE în data de: │
│Vor fi transmise la CE în data de: │
│Vor fi prezentate în cadrul Comitetului de Monitorizare (atasati planul şi │
│motivele schimbãrii) │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
* La momentul semnãrii Memorandumului de Finanţare
** Ultimul Comitet de Monitorizare
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 6. FIŞA INFORMATIVA PRIVIND EXECUŢIA FIZICA ŞI FINANCIARÃ (*) │
├───────┬──────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│Catego-│Execuţia fizica │Execuţia financiarã │
│rii de ├────────────┬─────┬─────┬─────┼──────────┬──────┬──────┬───────┬─────┤
│chel- │Indicatori │ │ │ │Indicatori│ │ │ │ │
│tuieli │fizici(*) │ │ │ │financiari│ │ │ │ │
│eligi- ├──┬─────────┤ │ │ ├─────┬────┤ │ │ │ │
│bile │UM│Cantitate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ (*) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ (1) │ (2) │ (3) 𗈘=(3)│ (5) │ (6)│ (7) │ (8) 𗈝=8/5 =4*│
│ │ │ │ │ │ /(1)│ │ │ │ │ 𗈚/100│
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Progres│Pro- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │finan- │gres │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ciar │fizic│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │total │total│
├───────┴──┴─────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴────┴──────┴──────┴───────┴─────┤
│(*) se va acoperi 100% din costul eligibil. │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Descriere coloane:
(1) = Cantitate
(2) = Execuţia fizica de la ultimul Comitet de Monitorizare
(3) = Execuţia fizica pana la actualul Comitet de Monitorizare
(4) = Rata execuţiei fizice (%)
(5) = Costul eligibil estimat (euro)
(6) = % din cost
(7) = Cheltuieli de la ultimul Comitet de Monitorizare
(8) = Cheltuieli pana la actualul Comitet de Monitorizare
(9) = Rata execuţiei financiare (5)
(10) = Progres fizic
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 7. CAUZA DIFERENŢELOR (DACÃ EXISTA) DINTRE EXECUŢIA FIZICA ŞI CEA │
│ FINANCIARÃ │
│ EXPLICAŢII PRIVIND ÎNTÂRZIERILE (DACÃ EXISTA) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 8. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE SAU LEGALE (ANEXA NR. III.1 LA MEMORANDUMUL │
│ DE FINANŢARE) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va face referire la orice problema aparuta în implementarea mãsurii, │
│incluzând, ca punct de plecare, planul de finanţare original şi se va │
│explica ce acţiuni au fost întreprinse pentru a fi corectate. │
│Se va face referire la orice suspendare, corectie financiarã şi/sau │
│neregularitate. │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 9. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDÃRI ALE AUTORITÃŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE │
│ ŞI/SAU COMUNITARE (ANEXA NR. III.1 LA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se va prezenta, pe scurt, observaţiile sau recomandãrile, dacã exista, (cu │
│referire la sursa) şi se va declara modul prin care s-a rãspuns la acestea. │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 10. MÃSURI ADOPTATE PENTRU PROMOVAREA ASISTENŢEI COMUNITARE │
│ (ANEXA NR. III.6 LA MEMORANDUMUL DE FINANŢARE) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Panouri ridicate la locul execuţiei? Da [] Nu[] │
│Mijloacele de comunicare utilizate pentru informarea publicului despre │
│mãsura: │
│ Presa [] Televiziune [] Radio [] │
│ Alte mijloace audio-vizuale [] │
│ │
│Tipul documentaţiei tipãrite aflatã la dispoziţia publicului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
. DATA PREVÃZUTÃ PENTRU FINALIZARE │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│În memorandumul de finanţare iniţial (data finala iniţial stabilitã): │
│În memorandumul de finanţare curent (data finala în memorandumul de │
│finanţare de modificat): │
│Data prevãzutã pentru finalizare: │
│Modificarea datei va fi propusã în comitetul de monitorizare: Da [] │
│ Nu [] │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
ANEXA III.3.c
Model pentru solicitarea de modificãri
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ PROPUNEREA DE MODIFICARE ISPA │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Autoritatea Responsabilã cu implementarea:
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈕. IDENTIFICAREA MÃSURII │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea mãsurii: │
│Autoritatea responsabilã cu implementarea: │
│Codul mãsurii ISPA: Data: │
│Rata finanţãrii ISPA: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 2. SCHIMBAREA DATEI DE FINALIZARE A MÃSURII │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Data curenta: Data propusã spre finalizare: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈗. SCHIMBÃRI PROPUSE ÎN PLANUL DE FINANŢARE(*) │
│euro │
├───────────┬────────────────────────────────┬───────────────────────────────┤
│ │ Cheltuieli eligibile totale │ Cheltuieli eligibile │
│ │ conform Memorandumului │ efectuate sau previziuni │
│ │ de finanţare în vigoare │ pentru cheltuielile totale │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2000 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2001 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2002 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2003 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2004 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2005 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Dupã 2006 │ │ │
├───────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ Total │ │ │
├───────────┴────────────────────────────────┴───────────────────────────────┤
│Solicitare de creştere a asistenţei │
│ Da [] Nu [] │
│ Suma solicitatã ca şi creştere - dacã este cazul (euro) │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
(*) de anexat planul de finatare modificat
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈘. MODIFICÃRI ÎN COSTURILE ELIGIBILE ALE MÃSURII euro │
├───────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────┬─────────┤
│Categoria de │ Costuri totale │Modificarea solicitatã │ Costuri │
│cheltuieli(*) │eligibile curente │ │ totale │
│ │ │ │eligibile│
│ │ │ │ propuse │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│ Proiectare │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│ Organizare de şantier │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│ Lucrãri │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│Utilaje şi echipamente │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│Asistenta tehnica │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│Supervizare │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│Altele (specificari) │ │ │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
│ Total: │ │ │ │
└───────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────┴─────────┘
(*) Categoriile prezentate sunt exemple care pot fi ajustate în vederea
reflectãrii stadiului real al proiectului. Este de dorit o defalcare
pe contract.
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. MODIFICÃRI ALE INDICATORILOR FIZICI │
├───────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────┬─────────┤
│ Tipul lucrãrii │ Unitate │ Data estimatã │Propuneri│
│ │ │ pentru finalizare │ │
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
├───────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────┤
└───────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────┴─────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 6. MODIFICÃRI ALE CARACTERISTICILOR MÃSURII │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ A se detalia. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 7. MOTIVE PENTRU MODIFICÃRILE PROPUSE │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│A se detalia. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Propunerea de modificare:
Data inaintarii solicitãrii de modificare:
Semnatura coordonatorului naţional ISPA:
EXEMPLU:
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Titlul proiectului │
│ Localizarea │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Sigla Comunitãţii Finanţat de: │
│ Europene Uniunea Europeanã │
│ (asistenta) ............ euro .................. │
│ (moneda nationala) │
│ IFI (împrumut) ............ euro .................. │
│ (moneda nationala) │
│ Autoritatea de implementare: (Ministerul ...) │
│ (Agenţia ...) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Beneficiar: (Numele beneficiarului) │
│ Supervizare şi management: (Numele firmei) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Contractant: (Numele contractantului) │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘