Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   INSTRUCTIUNI SI CRITERII din 15 iunie 2005  privind infiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor   Ordonantei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de paduri private in scopul gospodaririi durabile a acestora, aprobata cu modificari prin   Legea nr. 515/2004     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INSTRUCTIUNI SI CRITERII din 15 iunie 2005 privind infiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de paduri private in scopul gospodaririi durabile a acestora, aprobata cu modificari prin Legea nr. 515/2004

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 565 din 1 iulie 2005
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Structurile teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã acordã asistenţã tehnicã şi juridicã pentru înfiinţarea, autorizarea şi funcţionarea ocoalelor silvice, în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de pãduri private în scopul gospodãririi durabile a acestora, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 .
ART. 2
(1) Asistenţa tehnicã şi juridicã constã în oferirea de consultanţã referitoare la:
a) constituirea în asociaţii a proprietarilor de pãduri private, persoane fizice şi/sau juridice, potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 .
b) constituirea şi funcţionarea ocoalelor silvice;
c) organizarea şi funcţionarea ocoalelor silvice care gospodãresc pãdurile proprietate publicã a statului;
d) obligaţiile ce revin proprietarilor sau deţinãtorilor de pãduri, referitoare la respectarea şi aplicarea regimului silvic;
e) modul în care se realizeazã autorizarea personalului silvic în vederea angajãrii şi autorizarea ocoalelor silvice care fac obiectul prezentelor instrucţiuni;
f) întocmirea şi promovarea documentaţiilor necesare autorizãrii ocoalelor silvice.
(2) Asigurarea asistenţei tehnice şi juridice se realizeazã prin personal special destinat acestui scop.
ART. 3
(1) Constituirea ocolului silvic, ca societate comercialã, de cãtre asociaţie se realizeazã în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã.
(2) Ocolul silvic nu poate funcţiona decât dacã este autorizat în condiţiile prezentelor instrucţiuni şi criterii.
ART. 4
Personalul silvic care se încadreazã, în condiţiile legii, la ocolul silvic trebuie sã fie personal silvic autorizat în condiţiile prezentelor instrucţiuni şi criterii.

CAP. II
Autorizarea funcţionãrii ocoalelor silvice

ART. 5
(1) Ocolul silvic are în structurã cantoane, brigãzi şi/sau districte silvice.
(2) Numãrul de cantoane silvice care pot compune o brigadã silvicã este de minimum douã şi de maximum 4, iar pentru constituirea unui district este de minimum 3 şi de maximum 7.
(3) Numãrul de brigãzi sau de districte silvice care pot compune un ocol silvic este de minimum 3 şi de maximum 6.
(4) Suprafaţa maximã de fond forestier ce se gospodãreşte de cãtre un pãdurar în cadrul cantonului silvic este de 1.500 ha; suprafaţa cantonului silvic se stabileşte în funcţie de gradul de dispersie al suprafeţelor de pãdure care îl compun şi de zona în care se constituie, respectiv: de câmpie, colinarã şi de munte.
ART. 6
(1) Autorizarea pentru funcţionare a ocolului silvic se realizeazã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã.
(2) Autorizarea pentru funcţionare a ocolului silvic se realizeazã numai cu avizul structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în a cãrui razã îşi are sediul ocolul silvic.
ART. 7
Avizul prevãzut la art. 6 alin. (2) se elibereazã numai dacã sunt îndeplinite condiţiile minime de avizare în vederea autorizãrii pentru funcţionare a ocoalelor silvice, prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 8
În vederea obţinerii avizului necesar pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare, ocolul silvic depune la structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã o cerere la care se anexeazã:
a) copie de pe actul constitutiv al persoanei juridice, dupã caz;
b) copie de pe statutul persoanei juridice;
c) copie de pe actul doveditor al calitãţii de persoanã juridicã;
d) organigrama şi statul de funcţii ale ocolului silvic, din care sã rezulte existenţa numãrului minim de posturi corespunzãtor structurii prevãzute la art. 5;
e) fişele pentru posturile prevãzute în organigramã, care nu pot cuprinde alte atribuţii şi obligaţii în afara celor ce privesc aplicarea regimului silvic;
f) regulamentul de organizare şi funcţionare al ocolului silvic;
g) proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al ocolului silvic, întocmit în funcţie de necesitãţile de funcţionare, pentru asigurarea gestionãrii durabile a pãdurii pe care o administreazã;
h) situaţia arondãrii suprafeţelor cantoanelor, brigãzilor, districtelor; atunci când unui canton silvic îi sunt arondate şi terenuri forestiere din afara fondului forestier, acestea vor fi evidenţiate separat, înscriindu-se fie unitãţile amenajistice din amenajamentul silvopastoral sau din studiul de transformare, fie elementele de identificare cadastralã, dupã caz;
i) copii de pe hãrţile amenajistice la scara 1:20.000 sau 1:10.000, pentru suprafaţa ce este gospodãritã de ocolul silvic, pe care sunt delimitate cantoanele, brigãzile/districtele, enclavele altor deţinãtori, vecinãtãţile şi altele asemenea;
j) lista cuprinzând mijloacele fixe existente şi lista cuprinzând obiectele de inventar existente în dotarea ocolului silvic, conform condiţiilor minime de logisticã, la care se anexeazã copii de pe documentele de înregistrare contabilã: facturi, contracte de vânzare-cumpãrare sau de închiriere şi altele asemenea. În situaţia în care bunurile menţionate mai sus nu se aflã în posesia ocolului silvic, se prezintã un program de conformare, cu o duratã de maximum 2 ani, prin care sã se asigure dotãrile minime. La emiterea avizului se face menţiune în acest sens, urmând ca structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã sã urmãreascã respectarea obligaţiilor şi a termenelor şi sã propunã retragerea autorizaţiei, dupã caz. Programul de conformare va cuprinde şi termenul de întocmire a amenajamentului silvic pentru suprafaţa arondatã ocolului silvic, în cazul în care pentru suprafaţa respectivã nu este elaborat un amenajament silvic.
ART. 9
În urma analizãrii şi verificãrii documentaţiei, directorul executiv al structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã decide, dupã caz:
a) avizarea autorizãrii funcţionãrii ocolului silvic;
b) respingerea motivatã a solicitãrii, cu invitarea în scris a reprezentantului ocolului silvic la sediul structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, pentru a primi asistenţã tehnicã şi juridicã în vederea obţinerii avizului.
ART. 10
(1) În termen de 30 de zile de la eliberarea avizului pentru autorizarea funcţionãrii ocolului silvic, reprezentantul legal al acestuia solicitã autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã autorizarea funcţionãrii.
(2) Eliberarea autorizaţiei de funcţionare a ocolului silvic se face pe baza cererii depuse de persoana juridicã şi a avizului emis de structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale competente care rãspunde de silviculturã.
(3) Dacã se apreciazã cã este necesar, anterior emiterii autorizaţiei pot fi solicitate documente suplimentare din care sã rezulte cã sunt îndeplinite condiţiile de avizare.
(4) Modelul autorizaţiei de funcţionare este prevãzut în anexa nr. 2.

CAP. III
Autorizarea de practicã a personalului silvic în vederea angajãrii

ART. 11
(1) Autorizarea personalului silvic în vederea angajãrii se asigurã la structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în a cãrei razã îşi are domiciliul solicitantul.
(2) Autorizarea se realizeazã de cãtre comisia de autorizare, denumitã în continuare comisie, constituitã în cadrul fiecãrei structuri teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în a cãrei razã îşi are domiciliul solicitantul.
(3) Autorizarea se materializeazã prin autorizaţia emisã de structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã.
(4) Autorizaţia confirmã capacitatea titularului acesteia de a efectua lucrãri privind cultura, exploatarea, protecţia şi paza pãdurilor, pentru funcţia autorizatã, în conformitate cu normele tehnice silvice şi cu prevederile amenajamentelor silvice.
(5) Modelul autorizaţiei de practicã în vederea angajãrii este prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 12
Titularul autorizaţiei are dreptul de a fi angajat şi de a funcţiona, în condiţiile legii, în cadrul oricãrui ocol silvic constituit în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 , sau în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 13
(1) Pentru a fi autorizat, solicitantul trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã fie cetãţean român;
b) sã aibã vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
c) sã aibã gradul profesional corespunzãtor funcţiei pentru care solicitã autorizarea, acordat în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 59/2000 privind Statutul personalului silvic, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 427/2001 , sau sã îndeplineascã condiţiile acordãrii gradului respectiv, dacã nu i-a fost acordat din motive care nu i se pot imputa;
d) sã nu fi fost condamnat penal pentru sãvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni;
e) sã fie atestat profesional, potrivit prevederilor <>Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în situaţia în care solicitã autorizarea ca personal silvic şi pentru paza pãdurilor.
(2) Dovada îndeplinirii condiţiilor prevãzute la alin. (1) se face exclusiv prin documentele care constituie dosarul ce se depune în vederea autorizãrii.
ART. 14
Dosarul cu documentele pentru autorizare se depune la structura teritorialã cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi cuprinde urmãtoarele documente:
a) cererea pentru autorizare;
b) curriculum vitae al persoanei solicitante;
c) copie legalizatã de pe diploma de absolvire a studiilor de specialitate;
d) copie legalizatã de pe documentul prin care i-a fost acordat gradul profesional;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) adeverinţã medicalã;
g) copie legalizatã de pe carnetul de muncã;
h) atestatul emis în conformitate cu <>art. 39 lit. d) din Legea nr. 333/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru cei care solicitã autorizarea pentru funcţii care includ şi paza pãdurilor.
ART. 15
(1) Comisia este numitã prin decizie a directorului executiv al structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi este formatã din 5 membri, dupã cum urmeazã:
a) 4 specialişti în domeniul silvic, cu pregãtire superioarã, dintre care cel puţin unul cu gradul profesional de inginer inspector silvic;
b) un consilier juridic.
(2) Specialistul cu gradul profesional cel mai mare îndeplineşte şi funcţia de preşedinte al comisiei.
(3) În situaţia în care nu pot fi îndeplinite condiţiile pentru constituirea comisiei în conformitate cu prevederile alin. (1), directorul executiv poate coopta alt personal silvic care sã îndeplineascã condiţiile menţionate.
ART. 16
Comisia se convoacã de cãtre directorul executiv al structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã ori de câte ori este nevoie şi este legal constituitã în prezenţa tuturor membrilor.
ART. 17
(1) Secretariatul comisiei este asigurat de conducãtorul compartimentului resurse umane din cadrul structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã.
(2) Secretarul comisiei nu este membru al acesteia.
(3) Atribuţiile secretarului sunt urmãtoarele:
a) pãstreazã dosarele depuse, prin care se solicitã autorizarea;
b) verificã autenticitatea documentelor din dosare;
c) întocmeşte periodic lista cuprinzând persoanele care au solicitat autorizarea;
d) aduce la cunoştinţã directorului executiv aceastã listã, în vederea convocãrii comisiei;
e) redacteazã procesul-verbal de şedinţã a comisiei şi afişeazã rezultatele;
f) completeazã formularele autorizaţiilor şi elibereazã autorizaţiile, dupã semnare, persoanelor autorizate.
ART. 18
(1) Comisia analizeazã dosarele depuse şi stabileşte dacã solicitantul, pe baza documentelor depuse, poate fi autorizat în vederea angajãrii, conform solicitãrii.
(2) Hotãrârile comisiei se iau prin acordul tuturor membrilor.
(3) Procesul-verbal care se încheie cu ocazia şedinţei se semneazã de toţi membrii comisiei şi constituie temeiul eliberãrii autorizaţiilor.
ART. 19
(1) Eventualele contestaţii privind rezultatele analizei realizate de comisie se depun în scris, în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor, şi se adreseazã directorului executiv al structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, care le soluţioneazã.
(2) Rezultatul soluţionãrii contestaţiilor se afişeazã în termen de 48 de ore de la data depunerii acestora.
ART. 20
(1) Autorizaţia dã dreptul titularului ca în termen de un an de la emiterea ei sã solicite angajarea, în condiţiile legii, în cadrul unui ocol silvic care nu face parte din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva.
(2) În situaţia în care în termen de un an titularul autorizaţiei nu se angajeazã, autorizaţia emisã îşi pierde valabilitatea.
(3) În situaţia în care, dupã momentul autorizãrii, titularul autorizaţiei nu mai îndeplineşte condiţiile de autorizare, autorizaţia este nulã de drept.

CAP. IV
Contravenţii

ART. 21
(1) Urmãtoarele fapte constituie contravenţii:
a) funcţionarea ocolului silvic fãrã autorizaţie de funcţionare eliberatã de autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã sau în alte condiţii decât cele prevãzute în autorizaţie;
b) încadrarea de personal neautorizat sau fãrã ca autorizaţia sã confirme capacitatea angajatului, conform art. 11 alin. (4);
c) neîntocmirea programului de conformare prevãzut la art. 8 lit. j) sau nerespectarea acestuia.
(2) Contravenţiile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţioneazã cu amendã de la 50.000.000 lei la 150.000.000 lei, iar contravenţia prevãzutã la alin. (1) lit. c), cu amendã de la 150.000.000 lei la 300.000.000 lei.
(3) Sancţiunile prevãzute la alin. (2) se aplicã şefului ocolului silvic.
ART. 22
În situaţia în care în cursul unui an calendaristic se aplicã şefului ocolului silvic 3 sancţiuni contravenţionale ca urmare a încãlcãrii prevederilor normelor care reglementeazã regimul silvic sau ca urmare a încãlcãrii prevederilor prezentei hotãrâri, odatã cu aplicarea celei de-a treia sancţiuni se va aplica şi suspendarea autorizaţiei de practicã pe termen de un an.
ART. 23
Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevãzute în prezenta hotãrâre se fac de cãtre personalul împuternicit al autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, al structurilor teritoriale cu specific silvic din subordinea acesteia, al autoritãţii publice centrale care rãspunde de control şi al structurilor teritoriale cu specific silvic din subordinea acesteia.
ART. 24
Contravenientul poate achita, pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori dupã caz, de la data comunicãrii acestuia, jumãtate din minimul amenzii prevãzute la art. 21, agentul constatator fãcând menţiune despre aceastã posibilitate în procesul-verbal.
ART. 25
Dispoziţiile privind contravenţiile prevãzute la <>art. 21-24 se completeazã cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 26
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele instrucţiuni.


ANEXA 1


────────
la instrucţiuni şi criterii
────────────────────────────

CONDIŢII MINIME
de avizare în vederea autorizãrii pentru funcţionare a unui ocol silvic

1. Cantonul silvic
a) condiţii de personal: un post de pãdurar cu grad profesional minim de pãdurar debutant;
b) condiţii de logisticã: spaţiu pentru sediul cantonului silvic, armã de pazã, uniformã de serviciu, clupã forestierã, pichet de incendiu.
2. Brigada/districtul silvic
a) condiţii de personal: un post de brigadier/şef de district silvic cu grad profesional minim de brigadier silvic debutant, respectiv tehnician silvic debutant;
b) condiţii de logisticã: spaţiu pentru sediul brigãzii/districtului silvic, uniformã de serviciu, clupã forestierã, dendrometru cu pendul, pichet de incendiu;
c) condiţiile prevãzute la pct. 1 pentru fiecare canton silvic din structura brigãzii/districtului silvic.
3. Ocolul silvic
a) condiţii de personal cu pregãtire tehnicã:
- un post de şef de ocol silvic;
- minimum un post de inginer silvic cu grad profesional minim de inginer silvic debutant;
- minimum un post de subinginer silvic cu grad profesional minim de subinginer silvic debutant sau echivalent;
- un post de tehnician silvic cu grad profesional minim de tehnician silvic debutant.
Posturile de execuţie pot fi ocupate şi de personal silvic dintr-o categorie superioarã categoriei postului;
b) condiţii de personal cu pregãtire economicã şi de altã specialitate:
- în conformitate cu prevederile <>Legii contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã;
c) condiţii de logisticã: spaţiu pentru sediul ocolului silvic, mijloc de transport exclusiv, tehnicã de calcul, mijloace de comunicare, biroticã, pichet de incendiu;
d) condiţiile prevãzute la pct. 2 pentru fiecare brigadã/district silvic din structura ocolului silvic.

ANEXA 2
────────
la instrucţiuni şi criterii
────────────────────────────

...........................................................
(Autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã)

AUTORIZAŢIE DE FUNCŢIONARE
Nr. ........ din .........

În temeiul prevederilor Hotãrârii Guvernului nr. 564/2005 pentru aprobarea Instrucţiunilor şi criteriilor privind înfiinţarea, autorizarea şi funcţionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de pãduri private în scopul gospodãririi durabile a acestora, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 ,
în baza Avizului nr. ......... din .........., emis de ................., se

AUTORIZEAZĂ
funcţionarea Ocolului silvic ......, cu denumirea ...., având sediul ......, cu numãr de înregistrare în registrul unic ............................. .
Prezenta autorizaţie dã dreptul ocolului silvic autorizat sã funcţioneze în scopul gestionãrii fondului forestier pe care îl are în administrare în conformitate cu reglementãrile în vigoare privind aplicarea regimului silvic.

S.S./L.S.,
..........

ANEXA 3
────────
la instrucţiuni şi criterii
───────────────────────────

............................................................
(Autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã)
............................................................
(Structura teritorialã cu specific silvic din subordinea
autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã)

AUTORIZAŢIE
de practicã în vederea angajãrii
Nr......... din ............

În temeiul prevederilor Hotãrârii Guvernului nr. 564/2005 pentru aprobarea Instrucţiunilor şi criteriilor privind înfiinţarea, autorizarea şi funcţionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de pãduri private în scopul gospodãririi durabile a acestora, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 ,
în baza Cererii nr. ....... din ......................................,
vãzând constatãrile menţionate în Procesul-verbal nr. ...... din ........., întocmit de comisia de autorizare, se

AUTORIZEAZĂ
pentru practicã
domnul/doamna ..........*1), domiciliat/domiciliatã în ......., absolvent/absolventã al/a .....*2), pentru a fi angajat/angajatã în cadrul unui ocol silvic constituit în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de pãduri private în scopul gospodãririi durabile a acestora, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 , sau în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Titularul prezentei autorizaţii poate solicita ocuparea unui post corespunzãtor funcţiei de ................................ şi are drepturile şi obligaţiile ce decurg din reglementãrile legale în vigoare.
În termen de un an de la eliberarea prezentei, titularul autorizaţiei poate fi angajat, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, în cadrul oricãrui ocol silvic înfiinţat în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 77/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 515/2004 , sau în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 96/1998 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Director executiv,
.................
_____________
*1) Numele şi prenumele.
*2) Denumirea instituţiei de învãţãmânt absolvite şi anul absolvirii.

________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016