Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 129 alin. (6) din Regulamentul de aplicare a Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 157/2016, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea asigurării unei aplicări unitare a dispoziţiilor legale privind posibilitatea utilizării dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate în formularea cererilor şi pentru eficientizarea modului de soluţionare a cererilor formulate de persoanele private de libertate a căror competenţă de soluţionare aparţine administraţiei locului de deţinere, ţinând cont de prevederile art. 8 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.518/2024 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor emite prezenta instrucţiune. CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Se aprobă modul de formulare a cererilor de către persoanele private de libertate a căror competenţă de soluţionare aparţine administraţiei locului de deţinere. ART. 2 (1) Prezenta instrucţiune are ca obiect reglementarea modului de formulare a cererilor de către persoanele private de libertate şi de gestionare a acestora de către poliţiştii de penitenciare cu atribuţii în acest sens. (2) În înţelesul prezentei instrucţiuni, prin termenul cerere se înţelege orice solicitare formulată de persoanele private de libertate vizând exercitarea drepturilor sau luarea unor măsuri ce implică aprobarea administraţiei locului de deţinere. (3) Cererile prevăzute la alin. (2) sunt completate în format electronic, în aplicaţia informatică, în funcţie de obiectul acestora. (4) Pentru formularea cererilor adresate administraţiei locului de deţinere, persoanele private de libertate utilizează dispozitive ori sisteme electronice integrate, puse la dispoziţie la nivelul locului de deţinere. (5) Cererile transmise în condiţiile alin. (4) sunt formulate în nume propriu şi pot avea ca obiect o singură solicitare. (6) În situaţia persoanei private de libertate care nu ştie să scrie şi să citească, nevăzătoare ori care are un/o handicap/dizabilitate din cauza căruia/căreia nu poate formula cereri prin intermediul dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate prevăzute la alin. (4), cererile sunt întocmite de către însoţitorul acesteia ori de către o persoană desemnată de şeful secţiei de deţinere. (7) În cazul persoanei de naţionalitate străină care nu vorbeşte sau nu înţelege limba română, nu se poate exprima sau are dificultăţi de comunicare, administraţia penitenciarului ia măsurile necesare pentru a permite formularea cererilor prin intermediul unor persoane cu care aceasta poate comunica. (8) În situaţii excepţionale cauzate de defecţiunea dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate, directorul locului de deţinere emite o decizie scrisă pentru a stabili procedura de repartizare, soluţionare şi clasare a cererilor formulate de persoanele private de libertate, în format scris, pe suport hârtie. (9) În situaţia expusă la alin. (8) se utilizează tipizatele aprobate prin decizie, instrucţiune sau, după caz, ordin al directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, inclusiv formularul prevăzut în anexa nr. 1. ART. 3 (1) Pentru punerea în aplicare a prezentei instrucţiuni, personalul cu atribuţii în soluţionarea cererilor depune diligenţele necesare în vederea desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice. (2) Compartimentul logistic asigură mijloacele tehnice necesare în vederea soluţionării cererilor prin utilizarea dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate, iar compartimentul informatic asigură buna funcţionare a acestora. (3) În situaţia prevăzută la art. 2 alin. (8), compartimentul logistic asigură tipizatele necesare pentru formularea cererilor. (4) Şeful serviciului regim penitenciar sau şeful secţiei exterioare se asigură ca la nivelul fiecărei secţii de deţinere să existe cel puţin un dispozitiv sau un sistem electronic funcţional pentru formularea cererilor. (5) Directorul locului de deţinere stabileşte în cuprinsul programului zilnic timpul alocat formulării cererilor de către persoanele private de libertate. Persoanelor custodiate li se acordă posibilitatea de a formula cereri cel puţin în fiecare zi lucrătoare. (6) Directorul locului de deţinere stabileşte, prin decizie scrisă, spaţiile din interiorul sectorului de deţinere în care sunt puse la dispoziţia persoanelor private de libertate dispozitive ori sisteme electronice integrate pentru formularea cererilor, respectiv: camera de deţinere, holul secţiei sau alte locuri adecvate. În situaţia în care se optează pentru spaţii situate în afara camerei de deţinere, acestea trebuie să fie supravegheate video. (7) Cererile formulate prin intermediul dispozitivelor sau sistemelor electronice integrate a căror descriere este incompletă ori nu corespunde obiectului prestabilit prin aplicaţia informatică sau care au acelaşi obiect cu alte cereri aflate în curs de soluţionare se clasează de către prima persoană responsabilă cu avizarea în circuitul de cereri. (8) Şeful de serviciu regim penitenciar desemnează o persoană căreia îi revine responsabilitatea de a monitoriza lunar cererile aprobate şi care nu sunt puse în aplicare de cel puţin 30 de zile. Persoana desemnată informează poliţistul de penitenciare, care are obligaţia punerii în aplicare a cererii în vederea finalizării procedurii şi operării datelor specifice în aplicaţia informatică. (9) În situaţia în care, în termen de 3 zile lucrătoare de la informarea de către persoana desemnată, cererea soluţionată nu a fost implementată şi nu au fost realizate modificările corespunzătoare în aplicaţia informatică, şeful serviciului regim penitenciar informează în scris directorul locului de deţinere. (10) Cererile aprobate care nu au fost puse în aplicare în termen de 90 de zile de la data aprobării, din motive neimputabile administraţiei locului de deţinere, sunt considerate ca fiind rămase fără efect, dar înregistrate, cu observaţii, ca fiind puse în aplicare. În vederea evidenţierii acestor situaţii, în rubrica special destinată sunt formulate menţiuni corespunzătoare cu privire la motivul pentru care aprobarea iniţială nu a putut fi dusă la îndeplinire efectiv. CAP. II Procedura soluţionării cererilor formulate de persoanele private de libertate ART. 4 (1) Cererile formulate prin utilizarea dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate sunt înregistrate şi datate automat, iar numărul de înregistrare este generat de sistemul informatic, fiind exclusă posibilitatea intervenţiei administraţiei locului de deţinere în proces. (2) Termenul de soluţionare a cererilor formulate de persoanele private de libertate, care sunt de competenţa administraţiei locului de deţinere, nu poate depăşi 30 de zile. Prin excepţie, cererile al căror obiect este reprezentat de distribuirea materialelor necesare exercitării dreptului la petiţionare şi a dreptului la corespondenţă se soluţionează în termen de maximum 7 zile lucrătoare. (3) Persoanele private de libertate au posibilitatea vizualizării cererilor depuse şi a modului de soluţionare în format electronic, prin interogarea aplicaţiei informatice. În aplicaţie sunt afişate date cu privire la numărul de înregistrare atribuit fiecărei cereri, obiectul, data înregistrării, statusul solicitării şi data soluţionării. (4) Documentele justificative necesare în procesul de avizare şi aprobare a cererilor sunt scanate şi încărcate în aplicaţia informatică, în modulul „Documente infochioşc“, de către şeful de secţie. La finalizarea procedurii, acestea sunt predate persoanelor private de libertate, care au posibilitatea de a le transmite aparţinătorilor. (5) Personalul cu atribuţii în soluţionarea cererilor are obligaţia de a aviza solicitările persoanelor private de libertate, în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care cererea a devenit disponibilă în circuitul informatic. (6) Prin excepţie de la prevederile alin. (5), pentru cererile ce au ca obiect acordarea dreptului la vizită intimă sau comunicări online, personalul cu atribuţii în soluţionarea cererilor are obligaţia de a aviza solicitările persoanelor private de libertate în termen de 2 zile lucrătoare de la data la care cererea a devenit disponibilă în circuitul informatic. (7) Aducerea la cunoştinţa persoanei private de libertate a rezoluţiei cererii se realizează prin aplicaţia informatică, la autentificare. Persoanele custodiate sunt notificate automat, prin intermediul aplicaţiei informatice, la momentul finalizării procedurii de soluţionare a cererii. (8) Cererile se pun în aplicare o singură dată, la nivelul unităţii în care acestea sunt aprobate, fără ca procesul să fie realizat eşalonat în baza aceleiaşi aprobări. (9) Prin excepţie de la alin. (8), cererile de comunicări online respectă regimul stabilit prin instrucţiunea directorului general ce reglementează acordarea acestui drept, iar cererile pentru aprobarea persoanelor cu care se solicită efectuarea convorbirilor telefonice şi a persoanelor vizitatoare, odată aprobate într-o unitate, au valabilitate în toate locurile de deţinere. (10) Compartimentele responsabile sau persoanele cu atribuţii în aplicarea cererilor soluţionate operează în aplicaţia informatică data şi modul de punere în aplicare. (11) Cererea depusă şi nesoluţionată se clasează de către persoana la care aceasta se regăseşte în circuitul de avizare sau aprobare, dacă persoana privată de libertate care a formulat-o nu se mai află în custodia locului de deţinere unde a depus solicitarea, cu respectarea termenelor de avizare stabilite la alin. (5) şi (6). (12) Cererile aprobate care nu mai pot fi puse în aplicare, întrucât persoanele private de libertate nu mai îndeplinesc condiţiile specifice întrunite la data aprobării sau au fost transferate în vederea executării pedepsei ori cu afaceri judiciare, sunt considerate ca fiind rămase fără efect, dar înregistrate, cu observaţii, ca fiind puse în aplicare. În vederea evidenţierii acestor situaţii, în rubrica special destinată sunt formulate menţiuni corespunzătoare cu privire la motivul pentru care aprobarea iniţială nu a putut fi dusă la îndeplinire efectiv. (13) Clasarea şi avizele negative sau neaprobarea cererii se motivează în aplicaţia informatică. (14) Prin grija şefului serviciului regim penitenciar se completează lunar situaţia privind numărul cererilor în funcţie de obiectul acestora, în conformitate cu formularul online disponibil în aplicaţia de raportări a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. CAP. III Procedura de soluţionare a solicitărilor de audienţă a persoanelor private de libertate ART. 5 (1) Directorul locului de deţinere stabileşte, prin decizie scrisă, zilele în care personalul cu funcţii de conducere susţine audienţe cu persoanele private de libertate. Programul de audienţe este stabilit cu frecvenţă săptămânală şi se regăseşte la punctele de documentare şi informare electronică. (2) Şeful serviciului regim penitenciar stabileşte programul de audienţe al şefilor secţiilor de deţinere în funcţie de programul zilnic al persoanelor private de libertate. (3) Audienţele sunt susţinute individual de persoanele cărora li s-au stabilit atribuţii în acest sens, care au obligaţia de a consemna integral în rubricile registrului de audienţă, conform anexei nr. 2, şi de a lua măsuri pentru soluţionarea sau verificarea aspectelor semnalate. (4) În situaţiile în care soluţionarea sau verificarea aspectelor transmise de persoana privată de libertate necesită timp suplimentar pentru verificări specifice, poliţistul de penitenciare care realizează audienţa stabileşte un termen de maximum 30 de zile pentru finalizarea acestora. (5) Registrele de audienţă sunt întocmite pentru fiecare funcţie de conducere, nefiind atribuite unei anumite persoane, urmărindu-se astfel asigurarea continuităţii în monitorizarea şi implementarea măsurilor. (6) Prin grija şefului serviciului regim penitenciar se completează lunar situaţia privind numărul audienţelor acordate de către persoanele care au atribuţii în acest sens, în conformitate cu formularul online disponibil în aplicaţia de raportări a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. CAP. IV Delegarea de competenţă a soluţionării anumitor cereri formulate de persoanele private de libertate, în funcţie de obiectul acestora ART. 6 (1) Directorul locului de deţinere poate delega, în condiţiile legii, competenţa soluţionării unui anumit tip de cerere. (2) Delegarea de competenţă se face prin decizie scrisă a directorului locului de deţinere şi cu respectarea prevederilor legale în acest domeniu. Decizia directorului locului de deţinere este actualizată anual sau atunci când se impune. (3) Avizarea sau, după caz, formularea propunerilor poate fi delegată exclusiv persoanelor sau compartimentelor care au competenţe în domeniul specific al cererii. (4) Prin decizie a directorului locului de deţinere se stabilesc, în funcţie de obiectul cererii, compartimentele ori persoanele responsabile care fac propuneri, avizează, aprobă, pun în aplicare şi clasează fiecare tip de cerere. (5) Extrasul deciziei directorului locului de deţinere este introdus în mapa de cameră, la punctele de documentare şi informare electronică şi în regulamentul de ordine interioară, alături de prezenta instrucţiune. ART. 7 Monitorizarea şi controlul modului de soluţionare a cererilor pentru care este delegată competenţa revin în sarcina directorului locului de deţinere, care controlează lunar această activitate. CAP. V Dispoziţii tranzitorii ART. 8 Obligaţiile persoanelor private de libertate privind modul de utilizare a dispozitivelor ori sistemelor electronice integrate sunt aduse la cunoştinţa acestora în momentul depunerii cererii, printr-o notificare automată generată de aplicaţia informatică, asumându-şi responsabilitatea utilizării acestora în mod direct prin depunerea cererii. ART. 9 Cererile care nu au fost soluţionate până la data punerii în aplicare a prezentei instrucţiuni urmează regimul stabilit prin adresa de îndrumare transmisă de către structura de resort din Administraţia Naţională a Penitenciarelor. ART. 10 (1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei instrucţiuni, unităţile din sistemul administraţiei penitenciare, prin grija directorului locului de deţinere şi a directorului adjunct pentru siguranţa deţinerii şi regim penitenciar, transmit Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor - Direcţia siguranţa deţinerii şi regim penitenciar, la adresa de e-mail dsdrp@anp.ro, o analiză privind modul de implementare a prezentei instrucţiuni. (2) În termen de 10 zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a prezentei instrucţiuni se emite decizia scrisă a directorului locului de deţinere în vederea punerii în concordanţă a activităţilor de soluţionare a cererilor cu prevederile prezentei instrucţiuni şi pentru stabilirea competenţei de soluţionare a cererilor ţinând cont de obiectul acestora. ART. 11 Registrele de evidenţă a cererilor şi condicile de predare-primire a cererilor persoanelor private de libertate constituite până la data intrării în vigoare a prezentei instrucţiuni se păstrează în arhiva unităţii timp de 5 ani, în conformitate cu Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 12 (1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei instrucţiuni, dosarele de cereri formulate prin utilizarea dispozitivelor sau sistemelor electronice integrate sunt gestionate în format electronic. (2) Cererile soluţionate în format electronic nu se exportă din aplicaţia informatică decât în situaţiile în care acestea sunt necesare în format fizic în proceduri administrative, disciplinare, judiciare sau pentru a fi înaintate judecătorului de supraveghere a privării de libertate sau instanţei de judecată ori, după caz, altor autorităţi sau organe de jurisdicţie. (3) În cazul prevăzut de art. 149 alin. (4) din Regulamentul de aplicare a Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 157/2016, cu modificările şi completările ulterioare, compartimentul financiar este responsabil să genereze cererea din aplicaţia informatică. ART. 13 (1) Dispoziţiile prezentei instrucţiuni nu aduc atingere dreptului la petiţionare al persoanelor private de libertate, care este garantat, potrivit legii. (2) În aplicarea alin. (1), persoanele private de libertate au posibilitatea de a se adresa în scris judecătorului de supraveghere a privării de libertate, autorităţilor publice, instituţiilor publice, organelor judiciare, instanţelor naţionale şi internaţionale, oricărei persoane autorizate, organizaţii guvernamentale, nonguvernamentale, locale, centrale, naţionale sau internaţionale. (3) Administraţia locului de deţinere asigură punerea în aplicare a măsurilor necesare pentru exercitarea dreptului la petiţionare, în condiţiile art. 64 din Legea nr. 254/2013 privind executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 14 Petiţiilor transmise Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor de către persoanele private de libertate le pot fi atribuite coduri de identificare, a căror descriere se regăseşte în anexa nr. 3. CAP. VI Dispoziţii finale ART. 15 (1) Dispoziţiile prezentei instrucţiuni se prelucrează cu toţi poliţiştii de penitenciare din unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. (2) Persoanelor cu atribuţii de punere în aplicare a prezentei instrucţiuni li se actualizează fişele posturilor în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei instrucţiuni. (3) Dispoziţiile prezentei instrucţiuni sunt incluse în conţinutul regulamentului de ordine interioară al fiecărui loc de deţinere, introduse în mapa de cameră şi la punctele de documentare şi informare electronică. ART. 16 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta instrucţiune. ART. 17 Prezenta instrucţiune se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, Dan Halchin Bucureşti, 28 februarie 2025. Nr. 81. ANEXA 1
FAŢĂ
┌───────────────────────────┬─────────────┐
│Penitenciarul (CE/CD/ │ │
│SPITAL) │ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│Secţia ________ Camera __ │ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│Regimul de executare │Rezoluţia │
│________________ │finală │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│Nr. ____/______ din │APROB/ NU │
│____________ │APROB │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│Propun să APROBAŢI/NU │ │
│APROBAŢI │ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│Motivare în caz de │ │
│neaprobare │ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│ │Motivare în │
│___________________________│caz de │
│ │neaprobare │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│___________________________│ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│ │________/ │
│___________________________│_____________│
│ │/___________ │
├───────────────────────────┼─────────────┤
│ │(data, │
│ │funcţia, grad│
│ │profesional, │
│ │numele şi │
│ │prenumele │
│ │persoanei │
│ │care a │
│ │dispus) │
└───────────────────────────┴─────────────┘
CERERE
┌───────────────────────────────────────┐
│Numele, prenumele: │
│___________________________________ │
├───────────────────────────┬───────────┤
│(persoanei privative de │Semnătura │
│libertate) │__________ │
├───────────────────────────┴───────────┤
│Data naşterii: │
│_____________________________ │
├───────────────────────────────────────┤
│Prenumele părinţilor: ________________/│
│_________________ │
├───────────────────────────────────────┤
│Situaţia juridică: │
│_________________________/ │
│_______________/_____________________ │
├┬────────────────┬─────────┬───────────┤
││(arestat │(durata │(fapta │
││preventiv/ │pedepsei)│comisă) │
││condamnat) │ │ │
└┴────────────────┴─────────┴───────────┘
Obiectul cererii __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________
┌────────────────────┬─────────────────┐
│Data întocmirii: │Semnătura │
│ │solicitantului │
├────────────────────┼─────────────────┤
│____________________│ │
└────────────────────┴─────────────────┘
Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Legii nr. 363/2018 ------------------------------------------------------------------- VERSO ------------------------------------- PROPUNERI: .............................................................................. .............................................................................................. .............................................................................................. ....................................................... ___________/___________________/_____________ funcţia, gradul, numele şi semnătura persoanei care verifică, data ............................................................................................. ....................................................... ___________/___________________/_____________ funcţia, gradul, numele şi semnătura persoanei care verifică, data AVIZAT: ................................................................................. .............................................................................................. ....................................................... ___________/___________________/_____________ funcţia, gradul, numele şi semnătura persoanei care avizează, data ............................................................................................. ....................................................... ___________/___________________/_____________ funcţia, gradul, numele şi semnătura persoanei care avizează, data ............................................................................................. ....................................................... ___________/___________________/_____________ funcţia, gradul, numele şi semnătura persoanei care avizează, data MOD DE SOLUŢIONARE: ............................................................. ............................................................................................. Semnătura de luare la cunoştinţă a deţinutului: ___________________ (deţinut) ______________/________/________/__________________________ (data comunicării rezoluţiei finale, funcţia, gradul profesional, numele, prenumele persoanei care aduce la cunoştinţă) Notă: Punctele de vedere privind solicitarea sunt consemnate de către reprezentanţii compartimentelor de resort, în raport cu obiectul cererii. Cererea va avea un singur obiect, în caz contrar aceasta va fi clasată la momentul înregistrării. ANEXA 2
Ministerul Justiţiei Administraţia Naţională a Penitenciarelor Penitenciarul/Penitenciarul-Spital/Centrul de detenţie/Centrul educativ .............. Nr. ........../............... REGISTRU DE EVIDENŢĂ a audienţelor acordate de poliţiştii de penitenciare cu funcţii de conducere Data începerii .................. Data încheierii .................. File: .................................... Termen de păstrare ....... ani Nr. de înregistrare al inventarului dosarului .......... din ...................
┌────┬────┬─────────┬────────────┬──────────┬────────────┐
│ │ │ │ │ │Decizii │
│ │ │ │Gradul │ │implementate│
│ │ │Numele şi│profesional,│Descrierea│/ Modul de │
│ │ │prenumele│numele, │motivului │soluţionare │
│Nr. │Data│/ data │prenumele şi│audienţei/│a problemei │
│crt.│ │naşterii/│semnătura │Aspectele │Termenul de │
│ │ │camera de│celui care │semnalate │soluţionare │
│ │ │deţinere │realizează │ │stabilit │
│ │ │ │audienţa │ │(dacă este │
│ │ │ │ │ │cazul) │
├────┼────┼─────────┼────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────────┼────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────────┼────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────────┼────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────────┼────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────┴─────────┴────────────┴──────────┴────────────┘
ANEXA 3 ABREVIERI/CODURI MODULUL PETIŢII - IMSWEB
┌────────┬─────────────────────────────┐
│021 │Cerere de transfer al │
│ │deţinutului │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Cerere de transfer al │
│021TCP │deţinutului din motive de │
│ │protecţie │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Cerere de transfer al │
│022 │deţinutului, formulată de │
│ │aparţinător │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare a deţinutului de │
│07 │menţinere în unitatea în care│
│ │se află │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare a deţinutului de │
│07F │menţinere în unitatea în care│
│ │se află, formulată de │
│ │aparţinător │
├────────┼─────────────────────────────┤
│R.D. │Petiţie formulată de deţinut │
├────────┼─────────────────────────────┤
│R.P. │Petiţie formulată de │
│ │aparţinători │
├────────┼─────────────────────────────┤
│R.O.G. │Reclamaţii ale organizaţiilor│
│ │guvernamentale │
├────────┼─────────────────────────────┤
│R.O.N.G.│Reclamaţii ale organizaţiilor│
│ │neguvernamentale │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Note de colaborare cu │
│D.E.A. │Direcţia │
│ │economico-administrativă │
├────────┼─────────────────────────────┤
│D.R.S. │Note de colaborare cu │
│ │Direcţia reintegrare socială │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Note de colaborare cu │
│D.S.M. │Direcţia de supraveghere │
│ │medicală │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Note de colaborare cu │
│D.I.P. │Direcţia inspecţie │
│ │penitenciară │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare a deţinutului a │
│T.C. │cărei competenţă de │
│ │soluţionare revine unităţii │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare formulată de │
│T.C.F. │aparţinătorul deţinutului, a │
│ │cărei competenţă de │
│ │soluţionare revine unităţii │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare a deţinutului a │
│ │cărei competenţă de │
│T.C.I. │soluţionare revine unităţii, │
│ │urmată de informarea │
│ │Administraţiei Naţionale a │
│ │Penitenciarelor │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare formulată de │
│ │aparţinătorul deţinutului, a │
│ │cărei competenţă de │
│T.C.F.I.│soluţionare revine unităţii, │
│ │urmată de informarea │
│ │Administraţiei Naţionale a │
│ │Penitenciarelor │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare a deţinutului de │
│ │luare a măsurilor de │
│T.C.P. │protecţie, a cărei competenţă│
│ │de soluţionare revine │
│ │unităţii │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │Solicitare formulată de │
│ │aparţinătorul deţinutului, de│
│T.C.P.F.│luare a măsurilor de │
│+ 022 │protecţie şi transfer, a │
│ │cărei competenţă de │
│ │soluţionare revine unităţii │
├────────┼─────────────────────────────┤
│FĂRĂ │- │
├────────┼─────────────────────────────┤
│CLASARE │- │
└────────┴─────────────────────────────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.