Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 860 din 31 decembrie 1992  privind structura Guvernului Romaniei si a aparatului de lucru al acestuia    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 860 din 31 decembrie 1992 privind structura Guvernului Romaniei si a aparatului de lucru al acestuia

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 21 din 8 februarie 1993

    Guvernul României hotărăşte:

    ART. 1
    Guvernul României - organ central al puterii executive care asigură realizarea coerentă a politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice - are structura prevăzută în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Primul-ministru al Guvernului are un aparat de lucru format din: Grupul de consilieri de stat; Departamentul pentru integrare europeană; Corpul de control al primului-ministru; Departamentul informaţiilor publice; Oficiul pentru relaţii cu sindicatele şi patronatul; Cabinetul primului-ministru.
    Structura aparatului de lucru al primului-ministru este prevăzută în anexa nr. 2.
    ART. 3
    Primul-ministru al Guvernului coordonează activitatea următoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Administraţia Naţionala a Rezervelor Materiale; Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale.
    ART. 4
    Consiliul pentru Coordonare, Strategie şi Reforma Economică, condus de un preşedinte, cuprinde Departamentul pentru reforma economică şi Direcţia pentru reforma socială, avînd structura prevăzută în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Ministrul de stat, preşedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie şi Reforma Economică, coordonează activitatea următoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Comisia Naţionala de Prognoza; Agenţia Naţionala pentru Privatizare; Agenţia Romana de Dezvoltare; Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci.
    ART. 6
    Principalele atribuţii ale ministrului de stat, preşedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie şi Reforma Economică, sunt prevăzute în anexa nr. 4.
    ART. 7
    Ministrul de stat, ministrul muncii şi protecţiei sociale, coordonează activitatea următoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Secretariatul de Stat pentru Culte; Secretariatul de Stat pentru Handicapati; Subsecretariatul de Stat pentru Problemele Victimelor Revoluţiei; Comitetul pentru Sprijinirea Instituţiilor de Ocrotire a Copilului.
    ART. 8
    Principalele atribuţii ale ministrului de stat, ministrul muncii şi protecţiei sociale, sunt prevăzute în anexa nr. 5.
    ART. 9
    Ministrul de stat, ministrul finanţelor, coordonează activitatea următoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Institutul Roman de Standardizare; Biroul Roman de Metrologie Legală ; Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor.
    ART. 10
    Principalele atribuţii ale ministrului de stat, ministrul finanţelor, sunt prevăzute în anexa nr. 6.
    ART. 11
    Ministrul de stat, ministrul afacerilor externe, coordonează activitatea Consiliului pentru Problemele Minorităţilor.
    ART. 12
    Principalele atribuţii ale ministrului de stat, ministrul afacerilor externe, sunt prevăzute în anexa nr. 7.
    ART. 13
    Miniştrii de stat pot avea un aparat de lucru cuprinzînd un număr de maximum 10 posturi.
    ART. 14
    Principalele atribuţii ale ministrului pentru relaţia cu Parlamentul sunt prevăzute în anexa nr. 8
    Ministrul pentru relaţia cu Parlamentul are un aparat de lucru cuprinzînd un număr de maximum 15 posturi.
    ART. 15
    Secretariatul General al Guvernului este condus de secretarul general al Guvernului, cu rang de ministru.
    In exercitarea atribuţiilor care ii revin, secretarul general al Guvernului emite ordine.
    Structura Secretariatului General al Guvernului este prevăzută în anexa nr. 9.
    ART. 16
    Secretarul general al Guvernului coordonează activitatea următoarelor organisme de specialitate din subordinea Guvernului: Comisia Naţională pentru Statistică; Comisia Naţională de Informatică.
    Departamentul pentru Administraţie Publica Locală este organizat şi funcţionează în cadrul structurii generale a Guvernului, conform anexei nr. 1.
    ART. 17.
    Principalele atribuţii ale Secretariatului General al Guvernului sunt prevăzute în anexa nr. 10.
    ART. 18
    Organele de specialitate din subordinea Guvernului, a căror activitate este coordonata de primul-ministru, de miniştrii de stat şi de secretarul general al Guvernului, sunt organizate şi funcţionează prin hotărîre a Guvernului.
    ART. 19
    Compartimentele functionale şi atribuţiile specifice ale structurilor Guvernului prevăzute în anexele nr. 2 şi 9, precum şi cele ale ministrilor de stat şi ale ministrului pentru relaţia cu Parlamentul, se aproba prin decizie a primului-ministru.
    ART. 20
    Personalul din aparatul Guvernului, exclusiv demnitarii, se încadrează pe posturi începînd cu data de 1 februarie 1993.
    ART. 21
    Secretariatul General al Guvernului, împreună cu ministerele şi organele de specialitate interesate, va examina situaţia organismelor cu caracter consultativ create pe lîngă Guvern, urmînd ca în termen de 30 de zile să prezinte propuneri de reorganizare a acestora.
    ART. 22
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărîri, actele normative prevăzute în anexa nr. 11 se abrogă.
    ART. 23
    Anexele nr. 1 - 11 fac parte integrantă din prezenta hotărîre.



                  PRIM - MINISTRU
                  NICOLAE VACAROIU

    Bucureşti, 31 decembrie 1992
    Nr. 860


    ANEXA 1


              STRUCTURA GENERALĂ A GUVERNULUI

                                             ┌──────────────────┐
                   ┌─────────────────┐ │BIROUL EXECUTIV AL│
                   │GUVERNUL ROMANIEI├───────┤ GUVERNULUI │
                   ├─────────────────┤ └──────────────────┘
                   │ PRIM-MINISTRU │
                   └───────┬─────────┘
                           │
        ┌──────────────┬───┴─────────────────┬────────────────┐
 ┌──────┴──────────┐ │ │ ┌──────┴────┐
 │MINIŞTRII DE STAT│ │ │ │ MINIŞTRII │
 └─────────────────┘ │ │ └───────────┘
                       │ │
                       │ │
              ┌────────┴───────┐ │
              │ SECRETARIATUL │ │
              │ GENERAL AL │ │
              │ GUVERNULUI │ │
              └────────┬───────┘ │
                       | │
                       | │
                       | │
               ┌────────────────┐ ┌────────┴─────────────┐
               │ DEPARTAMENTUL │ │ORGANE DE SPECIALITATE│
               │ PENTRU │ │ DIN SUBORDINEA │
               │ ADMINISTRŢIE │ │ GUVERNULUI │
               │ PUBLICĂ LOCALĂ │ └──────────────────────┘
               └────────────────┘



    ANEXA 2

                  STRUCTURA APARATULUI DE LUCRU AL PRIMULUI-MINISTRU


                                              ┌─────────────────────────┐
                 ┌────────────────────────────┤ PRIMUL ─ MINISTRU ├───────────────────────────────┐
                 │ └─────────────┬───────────┘ │
     ┌───────────┴─────────────┐ │ ┌─────────────┴───────────┐
     │ Cabinetul │ │ │ Grupul de │
     │ primului─ministru │ │ │ consilieri de stat │
     └─────────────────────────┘ │ └─────────────────────────┘
                  ┌──────────────────────────┬──────────────┴───────────┬──────────────────────────────┐
     ┌────────────┴────────────┐┌────────────┴────────────┐┌────────────┴────────────┐ ┌────────────┴────────────┐
     │ Departamentul pentru ││ Corpul de control al ││ Departamentul │ │Oficiul pentru relaţii cu│
     │ integrare europeană ││ primului─ministru ││ informaţiilor publice │ │sindicatele şi patronatul│
     └────────────┬────────────┘└─────────────────────────┘└────────────┬────────────┘ └────────────┬────────────┘
                  │ ┌─────────────────────┘ │
       ┌──────────┼───────────┐ ┌───┴───┐ ┌───────────┬───────────┐ ┌─────┴──────┐
┌──────┴─────┐┌───┴─────┐┌────┴─────┐ │ │┌────┴─────┐┌────┴─────┐┌────┴─────┐┌─────┴─────┐┌─────┴──────┐
│ ││Direcţia ││ Direcţia │ │Oficiul││ ││ ││ ││ ││ │
│ Direcţia ││ relaţii ││cooperare │ │ de ││ ││ ││ Direcţia ││ ││ Sectorul │
│ relaţii cu ││ cu AELS ││financiara│ │ presă ││ Direcţia ││ Direcţia ││ imaginea ││ Sectorul ││ relatii cu │
│comunitatile││ şi alte ││ şi │ │ ││informaţii││informaţii││activităţi││relaţii cu ││asociăţiile │
│ europene ││organisme││asistenta │ │ ││ interne ││ externe ││ guver─ ││sindicatele││patronale şi│
│ ││regionale││economică │ │ ││ ││ ││namentale ││ ││profesionale│
│ ││europene ││ externă │ └───────┘│ ││ ││ ││ ││ │
└────────────┘└─────────┘└──────────┘ └──────────┘└──────────┘└──────────┘└───────────┘└────────────┘




    ANEXA 3


                                  STRUCTURA
            CONSILIULUI PENTRU COORDONARE, STRATEGIE ŞI REFORMĂ ECONOMICĂ

                           ┌────────────┐
            ┌──────────────┤ PREŞEDINTE ├─────────────────┐
            │ └────┬───────┘ │
       ┌────┴───────┐ │ ┌─────┴───────┐
       │ Cabinetul │ │ │ Consilieri │
       │ ministrului│ │ └─────────────┘
       │ de stat │ │
       └────────────┘ ├─────────────────────────────────────┐
                                │ │
                     ┌──────────┴───────────┐ │
                     │ Departamentul pentru │ │
                     │ reforma economică │ │
                     ├──────────────────────┤ │
                     │ Secretar de stat │ │
                     └──────────┬───────────┘ │
                                │ │
         ┌──────────────────────┼──────────────────┐ │
         │ │ │ │
 ┌───────┴──────┐ ┌─────┴────────┐ ┌────┴───────┐ ┌──────┴───────┐
 │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │
 │ stabilizare │ │ transformări │ │ ajustare │ │pentru reforma│
 │macroeconomică│ │instituţionale│ │ structurală│ │ socială │
 └──────────────┘ └──────────────┘ └────────────┘ └──────────────┘



    ANEXA 4

                           PRINCIPALELE ATRIBUŢII
        ale ministrului de stat, preşedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie şi Reforma Economică

    I. Coordonează, îndruma şi controlează aplicarea strategiei şi programului Guvernului României în domeniile privind :
    1. elaborarea programului global de reforma şi restructurare economică ;
    2. realizarea acţiunilor aprobate prin programul de reforma ;
    3. politicile de ajustare structurală şi dezvoltare economică, în special restructurarea industriala, dezvoltarea agriculturii şi promovarea exporturilor ;
    4. elaborarea strategiei de privatizare, dezvoltarea sectorului particular şi atragerea investiţiilor străine în economie ; formularea de propuneri pentru îmbunătăţirea cadrului institutional şi legislativ ;
    5. elaborarea prognozelor privind evoluţia economiei româneşti ;
    6. reforma sistemului institutional, a resurselor umane şi a celorlalte sectoare economico-sociale ;
    7. întocmirea programului de investiţii publice, a programelor de asistenta economică din străinătate şi a celorlalte resurse destinate sprijinirii reformei şi restructurării economice, în colaborare cu ministrul de stat, ministrul finanţelor ;
    8. realizarea unei politici coerente în domeniul inventiilor şi marcilor.
    II. Avizează programele, propunerile şi proiectele de acte normative care privesc procesul de restructurare, transformare şi reforma economică.

    ANEXA 5

                       PRINCIPALELE ATRIBUŢII
        ale ministrului de stat, ministrul muncii şi protecţiei sociale

    I. Coordonează, îndruma şi controlează aplicarea strategiei şi programului Guvernului României în domeniile privind :
    1. realizarea sistemului coerent de protecţie socială ;
    2. relaţiile statului cu toate cultele din România, desfăşurate pe baza principiului conform căruia cultele religioase legal recunoscute sunt libere, autonome şi egale fata de autorităţile publice ;
    3. protecţia specială a persoanelor care, fiind handicapate datorită unor deficiente senzoriale, fizice sau mintale, nu se pot integra, total sau parţial, temporar sau permanent, prin propriile lor posibilităţi, în viaţa socială şi profesională ;
    4. cinstirea eroilor-martiri şi acordarea unor drepturi urmaşilor acestora, răniţilor, celor care au fost reţinuţi în perioada 16 - 22 decembrie 1989 ca urmare a participării la acţiunile revoluţiei, precum şi a celor care au participat direct, în perioada 16 - 25 decembrie 1989, la luptele pentru victoria Revoluţiei din decembrie 1989 ;
    5. condiţiile de îngrijire şi educare a copiilor fata de care s-au luat, potrivit legii, măsuri de ocrotire.
    II. Avizează acţiunile de protecţie socială ale instituţiilor guvernamentale şi ale organizaţiilor neguvernamentale.

    ANEXA 6

                        PRINCIPALELE ATRIBUŢII
                 ale ministrului de stat, ministrul finanţelor

    I. Coordonează, îndruma şi controlează aplicarea strategiei şi programului Guvernului României în domeniile privind :
    1. administrarea generală a finanţelor publice prin utilizarea pirghiilor specifice, urmărind asigurarea echilibrului financiar-valutar la nivel macroeconomic ;
    2. activitatea de control şi supraveghere financiară a instituţiilor publice, regiilor autonome şi societăţilor comerciale, altor agenţi economici şi sociali ;
    3. activitatea de analiza a procesului de evoluţie a preţurilor şi tarifelor în economie, în scopul asigurării unei concurente reale şi a combaterii tendinţelor inflationiste ;
    4. activitatea de negociere şi încheiere a acordurilor internaţionale în domeniul relaţiilor financiare şi valutare, precum şi al activităţii de finanţare a operaţiunilor de export, de garantare a creditelor de export şi import prin intermediul instituţiilor specializate ;
    5. supravegherea activităţii de asigurări, în scopul prevenirii stării de insolvabilitate a agenţilor din acest domeniu, precum şi a circulaţiei instituţionalizate a titlurilor de valoare ;
    6. realizarea politicii Guvernului în domeniile standardizarii, metrologiei legale şi protecţiei consumatorilor.
    II. Avizează programele, propunerile şi proiectele de acte normative care privesc activitatea finanţelor.

    ANEXA 7

                        PRINCIPALELE ATRIBUŢII
           ale ministrului de stat, ministrul afacerilor externe

    I. Coordonează, îndruma şi controlează aplicarea strategiei şi programului Guvernului în domeniile privind :
    1. realizarea politicii externe a României;
    2. activităţile de relaţii externe ale României, desfăşurate de ministere şi alte organe ale administraţiei publice, prin care se creează obligaţii pentru statul roman sau au implicaţii pentru politica externa a României ;
    3. activitatea Consiliului pentru Problemele Minorităţilor.
    II. Avizează acţiunile de relaţii externe:
    1. din domeniul de activitate al ministerelor şi altor organe ale administraţiei publice;
    2. ale organelor administraţiei publice locale, în măsura în care depăşesc competenta pe care o au în cadrul autonomiei locale prevăzute prin lege şi care intra în sfera de manifestare a politicii externe a statului sau produc consecinţe pentru aceasta.

    ANEXA 8

                            PRINCIPALELE ATRIBUŢII
                 ale ministrului pentru relaţia cu Parlamentul

    1. urmărirea introducerii proiectelor pe ordinea de zi, în conformitate cu priorităţile Guvernului;
    2. evaluarea anticipata a amendamentelor de specialitate la initiatori;
    3. asigurarea transmiterii operative a iniţiativelor legislative către factorii responsabili interesaţi;
    4. asigurarea relatiei dintre factorii interesaţi şi cele doua Camere ale Parlamentului;
    5. transmiterea rapida a stenogramelor, intrebarilor şi interpelarilor formulate în Parlament către ministere şi alte instituţii solicitate sa răspundă oral sau în scris;
    6. receptarea, înregistrarea şi transmiterea raspunsurilor către Camere;
    7. analize tematice periodice (realizarea iniţiativelor legislative în domenii prioritare pentru Guvern etc.);
    8. studii privind posibilităţile de optimizare a relatiei Guvern-Parlament (informatizare, studii psihosociale etc.);
    9. informări de sinteza lunare privind evoluţia lucrărilor parlamentare;
    10. informarea permanenta asupra desfăşurării programului de lucru al Camerelor.



    ANEXA 9

                                 STRUCTURA
                        SECRETARIATULUI GENERAL AL GUVERNULUI

┌──────────────────────────────┐
                                         │SECRETAR GENERAL AL GUVERNULUI├────────-┐
                                         └───────────────┬──────────────┘ │
                                                         │ ┌──────┴───────┐
                                                         │ │ Consilieri │
                                                         │ └──────────────┘
                ┌ - - - - - - - - - - - - - - - ┌────────┴─────────────────┬────────────-┬─────────┐
┌───────────────┴────────────┐ ┌──────────┴─────────┐ ┌─────────┴──────────┐ │ │
│ Departamentul pentru │ │ Secretar general │ │ Secretar general │ │ │
│Administraţie Publică Locală│ │ adjunct │ │ adjunct │ │ │
│ │ └──────────┬─────────┘ └─────────┬──────────┘ │ │
│ Secretar de stat, sef │ │ │ │ │
│ al departamentului │ │ │ │ │
└───────────────┬────────────┘ │ │ │ │
                │ │ │ │ │
       ┌───────┬┴─────┬──────┐ ┌──────┬───┴──┬──────-┐ ┌────┬──┴──┬─────┐ │ │
┌──────┴──────┐│┌─────┴─────┐│ ┌────┴─────┐│┌─────┴──────┐│ ┌────┴───┐│┌────┴────┐│┌───┴────┐┌───┴────┐
│ │││ Direcţia ││ │ │││ ││ │Direcţia│││Direcţia │││ ││ │
│ Direcţia │││ control, ││ │ Direcţia │││ Sectorul ││ │analiză │││urmărirea│││Sectorul││Sectorul│
│administraţie│││informare, ││ │ resurse │││ relaţii cu ││ │ şi │││aplicării│││resurse ││protocol│
│ de stat │││ sinteză ││ │financiare│││ publicul ││ │avizare │││ actelor │││ umane ││ │
│ │││ ││ │ │││ ││ │juridică│││normative│││ ││ │
└─────────────┘│└───────────┘│ └──────────┘│└────────────┘│ └────────┘│└─────────┘│└────────┘└────────┘
        ┌──────┴──────┐┌─────┴─────┐ ┌──────┴───────┐┌─────┴─────┐┌─────┴─────┐┌────┴────┐
        │ ││ Direcţia │ │ ││ Sectorul ││ Direcţia ││Sectorul │
        │ Direcţia ││legislaţie,│ │ Direcţia ││ sisteme ││ evidenţă ││documente│
        │colectivităţi││ studii, │ │administrativă││informatice││ acte ││ secrete │
        │ locale ││ relaţii │ │ ││ ││normative, ││ │
        │ ││ externe │ │ ││ ││secretariat││ │
        └─────────────┘└───────────┘ └──────────────┘└───────────┘└───────────┘└─────────┘



    ANEXA 10

                           PRINCIPALELE ATRIBUŢII
                    ale Secretariatului General al Guvernului

    1. asigura analiza, din punct de vedere juridic, a proiectelor de legi, ordonanţe şi hotărîri ale Guvernului, elaborate de ministere şi celelalte organe ale administraţiei publice sau, după caz, de alte autorităţi publice, în vederea promovării lor în şedinţele de Guvern;
    2. elaborează proiectele de legi, ordonanţe sau hotărîri ale Guvernului, la solicitarea primului-ministru sau a ministrilor de stat ; redactează deciziile primului-ministru;
    3. asigura, împreună cu iniţiatorii, definitivarea proiectelor de legi, ordonanţe şi hotărîri ale Guvernului în conformitate cu cele stabilite în şedinţele de Guvern;
    4. asigura măsurile necesare pentru ca Guvernul sa-si poată exercita atribuţiile legale care ii revin în raporturile cu Curtea Constituţională;
    5. efectuează analiza juridică a memoriilor şi petitiilor adresate Guvernului sau primului-ministru de către persoane fizice sau persoane juridice;
    6. asigura activitatea de documentare şi informare juridică;
    7. acorda asistenta juridică necesară pentru soluţionarea problemelor contencioase în care Guvernul este parte;
    8. asigura organizarea şedinţelor de Guvern, pregăteşte şi difuzează proiectele de acte normative, potrivit unui program săptămînal, în corelare cu propunerile ministerelor;
    9. tine evidenta proiectelor de legi transmise spre adoptare Parlamentului, a ordonanţelor şi a hotărîrilor Guvernului şi a deciziilor primului-ministru;
    10. asigura transmiterea, spre publicare în Monitorul Oficial al României, a actelor normative adoptate de Guvern şi arhivarea acestora;
    11. asigura evidenta şi circulaţia documentelor secrete;
    12. realizează următoarele activităţi, pentru întreg aparatul Guvernului: financiar-contabilitate şi investiţii; aprovizionare, gestionare şi administrare a bunurilor ; transport de bunuri şi persoane ; personal şi salarizare ; organizarea accesului publicului în sediul Guvernului, precum şi paza acestuia ; registratura generală; asigurarea derulării relaţiilor cu publicul ; protocol şi relaţii externe;
    13. îndeplineşte, în condiţiile legii, atribuţiile prevăzute de Legea nr. 15/1990 pentru ministerul de resort, fata de unii agenţi economici ;
    14. asigura urmărirea îndeplinirii de către ministere şi alte autorităţi publice a obligaţiilor care decurg din realizarea hotărîrilor Guvernului, a deciziilor primului-ministru, precum şi a actelor de autoritate, emise în realizarea atribuţiilor legale de către conducătorii, cu rang de demnitar, ai structurilor din aparatul Guvernului;
    15. coordonează activitatea de realizare a Sistemului Informaţional Naţional; elaborează şi asigura sistemul informatic al Guvernului;
    16. coordonează activitatea Comisiei Naţionale pentru Statistica şi a Comisiei Naţionale de Informatica.

    ANEXA 11

                               LISTA
       actelor normative care, la data intrării în vigoare a prezentei hotărîri, se abrogă

    1. Hotărîrea Guvernului nr. 785/1990 privind organizarea Consiliului pentru Reforma, Relaţii şi Informaţii Publice
    2. Hotărîrea Guvernului nr. 143/1991 privind reorganizarea Consiliului pentru Reforma, Relaţii şi Informaţii Publice
    3. Hotărîrea Guvernului nr. 767/1991 privind coordonarea activităţii unor structuri din cadrul Guvernului şi a unor organe de specialitate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 237 din 25 noiembrie 1991
    4. Hotărîrea Guvernului nr. 484/1992 pentru modificarea Hotărîrii Guvernului nr. 767/1991 privind coordonarea activităţii unor structuri din cadrul Guvernului şi a unor organe de specialitate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992.
    5. Hotărîrea Guvernului nr. 387/1991 privind organizarea Departamentului Informaţiilor
    6. Hotărîrea Guvernului nr. 377/1992 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului de Presa al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 167 din 17 iulie 1992
    7. Hotărîrea Guvernului nr. 51/1991 pentru organizarea şi funcţionarea Secretariatului General al Guvernului
    8. Hotărîrea Guvernului nr. 795/1991 privind modificarea Hotărîrii Guvernului nr. 51/1991 pentru organizarea şi funcţionarea Secretariatului General al Guvernului
    9. Hotărîrea Guvernului nr. 38/1992 privind modificarea art. 4 alin. 1 şi 2 din Hotărîrea Guvernului nr. 51/1991, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 52 din 30 martie 1992
    10. Hotărîrea Guvernului nr. 668/1991 privind unele măsuri legate de desfiinţarea Consiliului de Ajutor Economic Reciproc şi de crearea unei noi structuri de colaborare economică multilaterala, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 210 din 15 octombrie 1991
    11. Hotărîrea Guvernului nr. 550/1991 pentru modificarea unui articol al Hotărîrii Guvernului nr. 399/1991 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Subsecretariatului de Stat pentru Problemele Victimelor Revoluţiei din decembrie 1989, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 152 din 2 iulie 1992.
    12. Hotărîrea Guvernului nr. 142/1991 pentru constituirea Consiliului Interministerial de Coordonare Economică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 48 din 11 martie 1991
    13. Hotărîrea Guvernului nr. 260/1991 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Departamentului de Control al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 82 din 17 aprilie 1991.
    14. Hotărîrea Guvernului nr. 310/1991 privind modificarea Hotărîrii Guvernului nr. 260 din 5 aprilie 1991, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 93 din 30 aprilie 1991
    15. Hotărîrea Guvernului nr. 588/1992 pentru modificarea Hotărîrii Guvernului nr. 260/1991 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Departamentului de Control al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 265 din 27 octombrie 1992.
                 _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016