Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 721 din 10 noiembrie 1992 *** Republicata  privind infiintarea Centrului National de Formare si Management pentru Asigurarea Calitatii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 721 din 10 noiembrie 1992 *** Republicata privind infiintarea Centrului National de Formare si Management pentru Asigurarea Calitatii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 34 din 4 martie 1997
    *) Republicată în temeiul art. II din Hotărîrea Guvernului nr. 1.148 din 11 noiembrie 1996, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 299 din 21 noiembrie 1996.
    Hotărîrea Guvernului nr. 721 din 10 noiembrie 1992 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 297 din 23 noiembrie 1992.

    ART. 1
    Se înfiinţează Centrul Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii, persoana juridică română, fără scop lucrativ, cu sediul în municipiul Bucureşti.
    Centrul Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii este condus de un consiliu de coordonare, avînd componenta prevăzută în anexa la prezenta hotărîre, şi îşi desfăşoară activitatea după principiile organismelor neguvernamentale, conform legii şi regulamentului propriu aprobat de acest consiliu.
    ART. 2
    Centrul Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii are ca scop elaborarea strategiei naţionale în domeniul asigurării şi creşterii calităţii produselor şi serviciilor, pe care o recomanda Institutului Român de Standardizare, în scopul promovării acesteia.
    ART. 3
    În îndeplinirea scopului sau, Centrul Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii realizează următoarele:
    a) colaborarea cu organe ale administraţiei publice sau cu organisme neguvernamentale, precum şi cu specialişti din ţara sau din străinătate, în domeniul sau de activitate;
    b) documentarea, la nivel micro- şi macroeconomic, privind problematica asigurării calităţii pe plan naţional şi internaţional;
    c) formarea profesională de specialitate în domeniul asigurării calităţii, prin cursuri şi stagii de pregătire, pe diferite niveluri, a personalului de conducere şi de execuţie din regii autonome, societăţi comerciale, instituţii de interes public sau privat, reprezentante ale unor persoane juridice străine, precum şi a persoanelor fizice interesate, din ţară sau din străinătate;
    d) desfăşurarea de activităţi de formare şi management în domeniul asigurării calităţii;
    e) organizarea de manifestări ştiinţifice, simpozioane şi dezbateri pe probleme din domeniul sau de activitate;
    f) elaborarea, editarea, tipărirea şi comercializarea de broşuri, cursuri, publicaţii şi studii de specialitate, din domeniul sau de activitate.
    ART. 4
    Centrul Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii este abilitat sa elibereze documente de atestare, recunoscute în România, a promovării cursurilor sale din domeniul asigurării calităţii.
    ART. 5
    Activităţile de formare şi atestare a cursanţilor se organizează prin colaborare cu parteneri de specialitate din ţara şi din străinătate.
    ART. 6
    Institutul Român de Standardizare va asigura, printr-o direcţie de specialitate cu 10 posturi, care se organizează în cadrul acestuia, Secretariatul Centrului Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii. Personalul aferent acestei direcţii se asigura în limita numărului maxim de posturi aprobat pentru institut.
    Membrii Consiliului de coordonare al Centrului Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii nu sînt salarizaţi în aceasta calitate.
    ART. 7
    Finanţarea cheltuielilor de funcţionare şi investiţii ale Centrului Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii se realizează integral din venituri proprii.
    Încasările în lei, precum şi contravaloarea în lei a valutei obţinute din cursuri de formare, din comercializarea publicaţiilor, din activităţi specifice de management şi asistenta de specialitate, precum şi din donaţii constituie venituri proprii la dispoziţia Centrului Naţional de Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii, urmînd a fi folosite pentru realizarea activităţilor specifice şi dezvoltarea bazei materiale proprii. Veniturile se vor administra şi evidenţia distinct, cu respectarea reglementărilor privind finanţele publice.
    ART. 8
    Institutul Român de Standardizare va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărîri.

    ANEXĂ

                    COMPONENTA
     Consiliului de coordonare al Centrului Naţional de Formare
           şi Management pentru Asigurarea Calităţii

    Preşedinte: directorul general al Institutului Român de
                         Standardizare
    Vicepreşedinte: un cadru didactic cu funcţie de conducere la Academia
                         de Studii Economice din Bucureşti
    Secretar: directorul Secretariatului Centrului Naţional de
                         Formare şi Management pentru Asigurarea Calităţii
    Membri de drept: cîte un reprezentant al următoarelor ministere şi ai
                         altor organe de specialitate ale administraţiei publice
                         centrale:
                       - Ministerul Industriei şi Comerţului;
                       - Ministerul Turismului;
                       - Ministerul Agriculturii şi Alimentaţiei;
                       - Ministerul Lucrărilor Publice şi Amenajării
                         Teritoriului;
                       - Ministerul Învăţămîntului;
                       - Ministerul Transporturilor;
                       - Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;
                       - Biroul Român de Metrologie Legală;
                       - Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor.
    Membri desemnaţi: - un reprezentant la Fundaţiei "Centrul Român pentru
                         Întreprinderi Mici şi Mijlocii";
                       - un reprezentant al Fondului Proprietăţii Private;
                       - un reprezentant al Fondului Proprietăţii de Stat;
                       - 3 reprezentanţi ai asociaţiilor patronale de nivel
                         naţional, interesate;
                       - 3 reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale de nivel
                         naţional, interesate;
                       - 3 reprezentanţi ai asociaţiilor de protecţie a
                         consumatorilor, la nivel central, recunoscute, potrivit
                         legii, ca parteneri sociali cu drept de reprezentare
                         în organismele consultative cu rol în domeniul
                         protecţiei consumatorilor şi în care organele
                         administraţiei publice sînt reprezentate.


    NOTA:
    Preşedintele consiliului de coordonare va numi nominal pe membrii acestui consiliu, pe baza propunerilor înaintate de către ministerele, organele de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi de către asociaţiile şi organizaţiile menţionate în prezenta anexa.
    Cu acordul membrilor numiţi, preşedintele consiliului de coordonare poate aproba completarea componentei acestui consiliu, în limita unui număr total de maximum 35 de membri.

                      -------------



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016