Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 1230 din 28 noiembrie 1990  privind infiintarea Societatii comerciale pe actiuni Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 1230 din 28 noiembrie 1990 privind infiintarea Societatii comerciale pe actiuni "Palatul Sportului"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 17 din 25 ianuarie 1991
În temeiul <>Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitãţilor economice de stat ca regii autonome şi societãţi comerciale,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Pe data prezentei hotãrîri se înfiinţeazã Societatea comercialã pe acţiuni "Palatul Sportului" ca persoana juridicã, cu sediul în Bucureşti, strada Vasile Conta nr. 16.
ART. 2
Societatea comercialã pe acţiuni "Palatul Sportului" are ca obiect de activitate construirea şi exploatarea unui palat al sporturilor în zona Vacaresti. Societatea comercialã se organizeazã şi funcţioneazã conform statutului prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 3
Societatea comercialã pe acţiuni "Palatul Sportului" realizeazã obiectul de activitate pe baza de contracte încheiate în conformitate cu prevederile Codului civil şi Codului comercial roman.
ART. 4
Societatea comercialã pe acţiuni "Palatul Sportului" poate încheia, cu persoane fizice şi juridice, romane sau strãine, contracte de asociere, concesionare, locaţia gestiunii, închiriere, potrivit legii.
ART. 5
Se transfera fãrã plata, pe baza de protocol, valoarea de 586.798.302,80 lei constind în lucrãri de construcţii-montaj realizate pe amplasamentul din zona Vacaresti din administraţia Ministerului Tineretului şi Sportului în patrimoniul Societãţii comerciale pe acţiuni "Palatul Sportului", constituindu-se capitalul social iniţial al societãţii. Pentru întregirea capitalului social la 586.800.000 lei se vireazã din contul Ministerului Tineretului şi Sportului destinat conservãrii şi dezvoltãrii obiectivului respectiv, în contul Societãţii comerciale "Palatul Sportului" - S.A., suma de 1.697,20 lei.
ART. 6
Se trece în folosinta Societãţii comerciale "Palatul Sportului" - S.A. terenul în suprafata de 210.000 mp aferent construcţiilor de la art. 5.
ART. 7
Anexa conţinînd statutul societãţii face parte integrantã din prezenta hotãrîre.
ART. 8
Orice dispoziţii contrare prezentei hotãrîri se abroga.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN

ANEXA 1

STATUTUL
Societãţii comerciale "Palatul Sportului" - S.A.

CAP. 1
Denumirea, forma juridicã, sediul, durata

ART. 1
Denumirea societãţii
Denumirea societãţii este Societatea comercialã "Palatul Sportului" - S.A.
În toate actele, facturile, anunţurile, publicaţiile emanind de la societate, denumirea societãţii va fi precedatã sau urmatã de cuvintele "societate pe acţiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social, numãrul de înregistrare din registrul comerţului şi sediul societãţii.
ART. 2
Forma juridicã a societãţii
Societatea comercialã "Palatul Sportului" - S.A. este persoana juridicã romana, avînd forma juridicã de societate pe acţiuni. Aceasta îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu legile romane şi cu prezentul statut.
ART. 3
Sediul societãţii
Sediul societãţii este în România, localitatea Bucureşti, str. Vasile Conta nr. 16. Sediul societãţii poate fi schimbat în alt loc din România, pe baza hotãrîrii adunãrii generale a asociaţilor, potrivit legii.
Societatea poate avea sucursale, filiale, situate şi în alte localitãţi.
ART. 4
Durata societãţii
Durata societãţii este nelimitatã, cu începere de la data înmatriculãrii în registrul comerţului.

CAP. 2
Scopul (obiectul de activitate) al societãţii

ART. 5
Scopul societãţii este:
a) realizarea şi exploatarea obiectivului "Palatul Sportului", care va fi construit în zona Vacaresti;
b) cooperarea cu firme şi asociaţii strãine în organizarea unor manifestatii sportive de anvergura;
c) crearea de venituri statului roman în lei şi valuta obţinute din taxe, impozite şi dividende.

CAP. 3
Capitalul social, pãrţile sociale

ART. 6
Capitalul social
Capitalul social iniţial al societãţii comerciale este în valoare de 586.800.000 lei şi se compune din: lucrãri de construcţii montaj pe amplasamentul din zona Vacaresti - Bucureşti, în valoare de 586.798.302,80 lei şi lichiditati în suma de 1.697,20 lei.
Capitalul social este deţinut integral de statul roman.
Societatea va putea apela la credite de la organismele autorizate în funcţie de necesitaţi.
ART. 7
Acţiunile
Capitalul social este format din 58.680 acţiuni nominative în valoare nominalã de cîte 10.000 lei fiecare.
Pe fiecare acţiune va fi înscris:
- numele, prenumele şi domiciliul acţionarului sau, dupã caz, denumirea şi sediul acestuia;
- denumirea şi durata societãţii;
- data contractului de societate, numãrul din registrul comerţului şi numãrul Monitorului Oficial în care s-a fãcut publicarea;
- capitalul social, numãrul acţiunilor, numãrul de ordine al acţiunii respective, valoarea nominalã a acţiunilor şi vãrsãmintele efectuate.
Societatea va tine evidenta actionarilor într-un registru numerotat, sigilat şi parafat de preşedintele consiliului de administraţie; registrul se pãstreazã la sediul societãţii sub îngrijirea consiliului de administraţie.
ART. 8
Majorarea sau reducerea capitalului societãţii
Majorarea sau reducerea capitalului societãţii se poate face potrivit legii.
ART. 9
Drepturi şi obligaţii decurgind din acţiuni
Fiecare acţiune conferã acţionarului dreptul la un vot în adunarea generalã a actionarilor şi de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
Obligaţiile sociale sînt garantate cu patrimoniul social, iar actionarii rãspund numai în limita acţiunilor subscrise.
ART. 10
Cesiunea acţiunilor
Acţiunile sînt indivizibile cu privire la societate care nu recunoaşte decît un singur proprietar pentru fiecare acţiune. Transmiterea cãtre persoane din afarã societãţii este permisã numai dacã a fost aprobatã de acţionari reprezentind cel puţin trei pãtrimi din capitalul social.
Cesiunea acţiunilor se înregistreazã în registrul de evidenta a acestora.

CAP. 4
Adunarea generalã a actionarilor

ART. 11
Atribuţii
Adunarea generalã a actionarilor este organul de conducere al societãţii, care decide asupra activitãţii acesteia şi asigura politica ei economicã şi comercialã.
Adunarea generalã a actionarilor are urmãtoarele atribuţii principale:
a) aproba structura organizatoricã a societãţii şi numãrul de posturi, precum şi normativul de constituire a compartimentelor functionale şi de producţie;
b) alege membrii consiliului de administraţie şi ai comisiei de cenzori, le stabileşte atribuţiile şi îi revoca;
c) numeşte directorii, le stabileşte atribuţiile şi îi revoca;
d) aproba şi modifica programele de activitate şi bugetul societãţii;
e) analizeazã rapoartelor consiliului de administraţie privind stadiul şi perspectivele societãţii, cu referire la profit şi dividende, poziţia pe piata interna şi internationala, nivelul tehnic, calitate, forta de munca, protecţia mediului, relaţiile cu clienţii. De asemenea, hotãrãşte asupra nivelului fondurilor pentru cercetãri ştiinţifice care au ca obiect fundamentarea strategiilor de dezvoltare, creşterea calitãţii produselor şi serviciilor, elaborarea de produse şi tehnologii noi, competitive;
f) hotãrãşte cu privire la contractare de împrumuturi bancare pe termen lung, inclusiv împrumuturi externe, la nivelul împrumuturilor bancare curente şi la condiţiile de acordare a garanţiilor; stabileşte condiţiile de acordare a creditelor comerciale şi aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
g) examineazã, aproba sau modifica bilanţul şi contul de beneficii şi pierderi dupã analizarea rapoartelor consiliului de administraţie, al comisiei de cenzori, aproba repartizarea beneficiilor între acţionari;
h) hotãrãşte cu privire la înfiinţarea şi desfiinţarea de sucursale şi filiale;
i) hotãrãşte cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum şi la transformarea formei juridice a societãţii;
j) hotãrãşte cu privire la executarea de reparaţii capitale şi realizarea de investiţii noi;
k) hotãrãşte, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor consiliului de administraţie; hotãrãşte asupra salariilor şi primelor directorilor;
l) hotãrãşte cu privire la actionarea în justiţie a membrilor consiliului de administraţie, directorilor şi adjunctilor acestora şi ai cenzorilor, pentru paguba pricinuitã societãţii;
m) hotãrãşte asupra oricãror alte probleme din competenta sa potrivit legii sau prezentului statut.
ART. 12
Felurile adunãrii
Adunãrile generale ale actionarilor sînt de doua feluri: ordinare şi extraordinare.
Adunarea generalã ordinarã are atribuţiile prevãzute la art. 14 lit. a)-g) şi m), iar adunarea generalã extraordinarã, atribuţiile prevãzute la lit. h)-l), precum şi celelalte atribuţii ce le revin potrivit legii şi prezentului statut.
ART. 13
Convocarea adunãrii generale
Adunarea generalã se convoacã de preşedintele consiliului de administraţie sau de unul dintre administratori, desemnat de preşedinte.
Adunãrile generale ordinare au loc cel puţin o data pe an, la doua luni de la încheierea exerciţiului economic financiar, pentru examinarea bilanţului şi a contului de beneficii şi pierderi pe anul precedent şi pentru stabilirea programului de activitate şi bugetului pe anul urmãtor.
Adunãrile generale extraordinare se convoacã potrivit alin. 1 ori de cîte ori este nevoie, în condiţiile prevãzute de lege. Administratorii sînt obligaţi sa convoace adunarea la cererea actionarilor, reprezentind 1/10 din capitalul social, în condiţiile legii; adunarea se convoacã şi la cererea comisiei de cenzori.
Convocarea adunãrii generale se face în conformitate cu dispoziţiile din statut.
Convocarea va fi publicatã în Monitorul Oficial şi într-unul din ziarele de larga circulaţie din localitatea în care se afla sediul societãţii sau din cea mai apropiatã localitate.
Convocarea va cuprinde locul şi data ţinerii adunãrii precum şi ordinea de zi, cu arãtarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunãrii.
Cînd în ordinea de zi figureazã propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprindã textul integral al propunerilor. Adunarea generalã a actionarilor se întruneşte în sediul societãţii sau în alt loc, din aceeaşi localitate.
Hotãrîrile adunãrilor se iau prin vot deschis.
Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administraţie şi a cenzorilor, pentru revocarea lor şi pentru luarea hotãrîrilor referitoare la rãspunderea administratorilor.
ART. 14
Prezidarea lucrãrilor adunãrii
Adunarea generalã a actionarilor este prezidata de preşedintele consiliului de administraţie, iar în lipsa acestuia de cãtre unul din administratori, desemnat de preşedinte.
Preşedintele va desemna, dintre acţionari, doi sau mai mulţi secretari care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, aratind capitalul pe care-l prezintã fiecare, procesul-verbal întocmit de cenzori pentru constatarea numãrului acţiunilor depuse şi îndeplinirea tuturor formalitãţilor cerute de lege şi statut pentru ţinerea adunãrii, dupã care se va trece la ordinea de zi.
Procesul-verbal se va scrie într-un registru sigilat şi parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat şedinţa şi de secretar.
ART. 15
Condiţii de validitate
Adunarea generalã ordinarã este constituitã valabil şi poate lua hotãrîri dacã la prima convocare actionarii prezenţi sau reprezentaţi deţin cel puţin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, dacã deţin cel puţin 1/2 din capitalul social.
Adunarea generalã ordinarã a actionarilor statutar constituitã ia hotãrîri cu majoritatea absolutã de voturi a celor prezenţi sau reprezentaţi.
Adunarea extraordinarã se întruneşte ori de cîte ori este nevoie a se lua o hotãrîre pentru:
a) prelungirea duratei societãţii;
b) mãrirea capitalului;
c) schimbarea obiectului societãţii;
d) schimbarea formei societãţii;
e) mutarea sediului;
f) fuziunea cu alte societãţi;
g) reducerea capitalului social sau reîntregirea sa prin emisiune de noi acţiuni;
h) dizolvarea anticipata a societãţii;
i) emisiunea de obligaţiuni;
j) oricare alta modificare a contractului de societate ori a statutului sau oricare alta hotãrîre pentru care este cerutã aprobarea adunãrii extraordinare.
Pentru ţinerea valabilã a adunãrii extraordinare, cînd contractul de societate sau statutul nu dispun altfel, va trebui:
- la prima convocare, prezenta actionarilor reprezentind trei pãtrimi din capitalul social, iar hotãrîrile sa fie luate cu votul unui numãr de acţionari care sa reprezinte cel puţin jumãtate din capitalul social;
- la convocãrile urmãtoare, prezenta actionarilor reprezentind jumãtate din capitalul social, iar hotãrîrile sa fie luate cu votul unei treimi din capitalul social.
Hotãrîrile adunãrii generale sînt obligatorii chiar pentru actionarii absenţi sau nereprezentati.
ART. 16
Consiliul imputernicitilor statului
În perioada în care capitalul de stat nu a fost transmis prin cesiunea acţiunilor sau nu a fost majorat prin subscrierea de noi acţiuni de alte persoane fizice sau juridice romane sau strãine, atribuţiile adunãrii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului alcãtuit şi numit potrivit legii, pînã la crearea condiţiilor de constituire a adunãrii generale a actionarilor.
Consiliul imputernicitilor statului se întruneşte în prezenta a 3/4 din numãrul total şi hotãrãşte valabil cu votul a jumãtate plus unu din numãrul total, dacã hotãrãşte în probleme de competenta adunãrii generale ordinare a actionarilor şi în prezenta a patru cincimi şi votul a trei pãtrimi din membri, dacã hotãrãşte în probleme de competenta adunãrii generale extraordinare.
Remunerarea se face în tantieme, reprezentind cote procentuale din beneficiu, în condiţiile stabilite de Guvern.
Consiliul imputernicitilor statului îşi va inceta activitatea pe data constituirii adunãrii generale a actionarilor.

CAP. 5
Consiliul de administraţie

ART. 17
Organizare
Societatea este administratã de cãtre un consiliu de administraţie, format din 7 persoane alese de adunarea generalã a actionarilor pe o perioada de 4 ani în condiţiile legii.
Cînd se creeazã un loc vacant în consiliul de administraţie, adunarea generalã a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant.
Consiliul de administraţie este condus de un preşedinte.
Consiliul de administraţie se întruneşte la sediul societãţii ori de cîte ori este necesar, la convocarea preşedintelui sau a 1/3 din numãrul membrilor sãi şi ia decizii cu majoritate simpla de voturi din numãrul total al membrilor consiliului. El este prezidat de preşedinte, iar în lipsa acestuia de unul din administratori, desemnat de preşedinte. Preşedintele numeşte un secretar, fie din membrii consiliului, fie din afarã acestuia.
Dezbaterile consiliului de administraţie au loc conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de preşedinte cu cel puţin 15 zile înainte. Acestea se consemneazã în procesul-verbal al şedinţei, care se înscrie într-un registru sigilat şi parafat de preşedintele consiliului de administraţie. Procesul-verbal se semneazã de persoana care a prezidat şedinţa şi de secretar.
Consiliul de administraţie poate delega o parte din atribuţiile sale unui comitet de direcţie compus din membri aleşi dintre administratori.
Preşedintele îndeplineşte şi funcţia de director general în care calitate conduce şi comitetul de direcţie asigurind conducerea curenta a societãţii, aducerea la îndeplinire a hotãrîrilor adunãrii generale şi ale consiliului de administraţie.
În relaţiile cu terţii, societatea este reprezentatã de cãtre preşedintele consiliului de administraţie pe baza şi în limitele împuternicirilor date de adunarea generalã a actionarilor sau în lipsa lui, de cãtre unul din administratori, desemnat de consiliu.
Membrii consiliului de administraţie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societãţii în interesul acesteia, în limita drepturilor care li se conferã.
Preşedintele consiliului de administraţie este obligat sa punã la dispoziţia actionarilor şi comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societãţii.
Preşedintele şi ceilalţi membri ai consiliului de administraţie şi directorii rãspund fata de societate pentru prejudiciile rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut şi pentru greşeli în administrarea societãţii.
ART. 18
Atribuţiile consiliului de administraţie
Consiliul de administraţie are urmãtoarele atribuţii:
a) angajeazã şi concediazã personalul;
b) stabileşte îndatoririle şi împuternicirile personalului societãţii pe compartimente;
c) aproba încheierea de contracte de închiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotãrîrii adunãrii generale ordinare a actionarilor;
d) stabileşte tactica şi strategia de marketing, de cercetare şi dezvoltare, de asigurare a calitãţii, de protecţie a mediului;
e) supune anual adunãrii generale a actionarilor, în termen de 60 zile de la încheierea exerciţiului economic financiar, raportul cu privire la activitatea societãţii, bilanţul şi contul de beneficii şi pierderi, pe anul precedent, precum şi proiectul de program de activitate şi proiectul de buget al societãţii, pe anul urmãtor;
f) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generalã a actionarilor sau care privesc conducerea curenta a activitãţii.

CAP. 6
Controlul societãţii

ART. 19
Controlul gestiunii
Gestiunea societãţii este controlatã de acţionari şi de comisia de cenzori, alese în condiţiile legii de adunarea generalã a actionarilor, formatã din 3 membri şi 3 supleanţi, care nu pot avea nici o alta funcţie în societate.
În perioada în care capitalul este integral de stat, cenzorii sînt reprezentanţi ai Ministerului Finanţelor.
ART. 20
Prezentarea de date
Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor şi comisiei de cenzori li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea, situaţia patrimoniului, a beneficiilor şi a pierderilor.
ART. 21
Atribuţiile comisiei de cenzori
Comisia de cenzori are urmãtoarele atribuţii principale:
- în cursul exerciţiului financiar verifica gospodãrirea fondurilor fixe şi a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa şi registrele de evidenta contabila şi informeazã consiliul de administraţie asupra neregulilor constatate;
- la încheierea exerciţiului financiar controleazã exactitatea inventarului, a documentelor şi a informaţiilor prezentate de consiliul de administraţie asupra fondurilor societãţii, a bilanţului şi a contului de beneficii şi pierderi, prezentind adunãrii generale a actionarilor un raport scris prin care se propune aprobarea sau modificarea bilanţului şi a contului de beneficii şi pierderi;
- la lichidarea societãţii controleazã operaţiunile de lichidare;
- prezintã adunãrii generale a actionarilor punctul de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
Atribuţiile comisiei de cenzori se completeazã şi cu alte obligaţii prevãzute de lege.
ART. 22
Mod de lucru
Comisia de cenzori se întruneşte la sediul societãţii şi ia decizii în unanimitate. Dacã nu se realizeazã unanimitatea, raportul cu divergenţe se înainteazã adunãrii generale.
Comisia de cenzori poate convoca adunarea generalã a actionarilor în cazul în care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% .

CAP. 7
Activitatea societãţii

ART. 23
Exerciţiul economico-financiar
Exerciţiul economico-financiar începe de la 1 ianuarie şi se încheie la 31 decembrie al fiecãrui an. Primul exerciţiu începe la data constituirii societãţii.
ART. 24
Contabilitatea
Societatea va tine evidenta contabila în lei şi va întocmi anual bilanţul şi contul de profit şi pierderi, avînd în vedere "Normele metodologice" elaborate de Ministerul Finanţelor.
Bilanţul contabil anual şi contul de profit şi pierderi se aproba de Ministerul Finanţelor şi se publica în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
ART. 25
Beneficiul
Beneficiul societãţii se stabileşte prin bilanţul aprobat de adunarea generalã a actionarilor.
Plata beneficiului cuvenit actionarilor, respectiv statului, se face de societate în condiţiile legii.
În cazul înregistrãrii de pierderi consiliul imputernicitilor se obliga sa analizeze cauzele şi sa ia mãsuri de recuperare.
ART. 26
Salarizarea
Nivelul salariilor pentru personalul societãţii pe categorii de calificare şi funcţii se stabileşte şi poate fi modificat de cãtre adunarea generalã a actionarilor în funcţie de studii şi munca efectiv prestatã cu respectarea limitei minime de salarizare prevãzutã de lege.
Drepturile şi obligaţiile personalului societãţii se stabilesc de consiliul de administraţie.
ART. 27
Amortizarea fondurilor fixe
Consiliul de administraţie stabileşte în condiţiile legii modul de amortizare a fondurilor fixe.

CAP. 8
Modificarea formei juridice, dizolvarea, litigii

ART. 28
Modificarea formei juridice
Societatea va putea fi transformata în alta forma de societate numai cu aprobarea organului care a înfiinţat-o.
Noua societate va îndeplini formalitãţile de înregistrare şi publicitate cerute de lege la înfiinţarea societãţilor.
ART. 29
Dizolvarea societãţii
Urmãtoarele situaţii duc la dizolvarea societãţii:
- imposibilitatea realizãrii obiectului social sau realizarea acestuia, dupã expirarea termenului de exploatare a obiectivului prevãzut în statut;
- pierderea a jumãtate din capitalul social, dacã adunarea generalã a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma rãmasã;
- în orice alte situaţii pe baza hotãrîrii adunãrii generale a actionarilor, cu aprobarea organului care a înfiinţat-o.
ART. 30
Lichidarea societãţii
În caz de dizolvare, societatea se lichideazã.
Lichidarea societãţii se face dupã procedura prevãzutã de lege.
ART. 31
Litigii
Litigiile societãţii cu persoane fizice sau juridice romane sînt de competenta instanţelor judecãtoreşti din România.
Litigiile nãscute din raporturile contractuale dintre societate şi persoanele juridice romane pot fi soluţionate şi prin arbitraj, potrivit legii.
ART. 32
Dispoziţii finale
Prevederile prezentului statut se completeazã cu dispoziţiile legale referitoare la societãţile comerciale.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016