Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 1180 din 1 noiembrie 1990  privind infiintarea Societatii Comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 1180 din 1 noiembrie 1990 privind infiintarea Societatii Comerciale "Mobest" - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 295 din 21 noiembrie 1992
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Pe data prezentei hotãrîri se aproba statutul Societãţii Comerciale "Mobest" - S.A., rezultat al reorganizãrii Întreprinderii de Mobilier şi Decoratiuni Heliade, cu sediul în Bucureşti, str. Heliade între Vii nr. 8, sectorul 2.
ART. 2
Obiectul de activitate al societãţii îl constituie producţia de mobila, decoratiuni interioare, restaurari de mobilier şi tapiterie, precum şi comercializarea acestora, la intern şi export-import.
Societatea comercialã îşi va realiza obiectul de activitate pe baza de contracte, conform legislaţiei în vigoare.
Contractarea mãrfurilor supuse sistemului de repartiţii prin balante materiale se va face conform modalitãţilor stabilite de cãtre Guvern.
ART. 3
Capitalul social, pe baza cifrelor de bilanţ de la 30 iunie 1990, este în valoare de lei 147.455.000, din care 43.272.000 lei reprezintã valoarea mijloacelor fixe şi 104.183.000 reprezintã valoarea mijloacelor circulante.
ART. 4
În perioada în care statul este acţionar unic, atribuţiile adunãrii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, organizat conform statutului propriu. Atribuţiile ministerului de resort vor fi îndeplinite de Secretariatul General al Guvernului.
ART. 5
Pe data infiintarii societãţii comerciale, Întreprinderea Heliade îşi înceteazã activitatea, activul şi pasivul fiind preluat de Societatea Comercialã "Mobest" - S.A.
Personalul care trece la aceasta societate se considera transferat în interesul serviciului şi beneficiazã, timp de trei luni, de salariul tarifar avut şi de sporul de vechime corespunzãtor, dacã este încadrat sau transferat în funcţii cu niveluri de salarizare mai mici.
ART. 6
Orice dispoziţii contrare prezentei hotãrîri nu se aplica.


PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN



STATUTUL
Societãţii Comerciale "Mobest" - S.A.


CAP. 1
Denumirea, forma juridicã, sediul, durata

ART. 1
Denumirea societãţii
Denumirea societãţii este Societatea Comercialã "Mobest" - S.A.
În toate actele, facturile, anunţurile, publicaţiile emanind de la societate, denumirea societãţii va fi urmatã de cuvintele "societate pe acţiuni" sau de initialele "S.A.", capitalul social, numãrul de înregistrare din Registrul comerţului şi sediul societãţii.
ART. 2
Forma juridicã a societãţii
Societatea Comercialã "Mobest" - S.A. este persoana juridicã romana, avînd forma juridicã de societate pe acţiuni. Aceasta îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu legile romane şi cu prezentul statut.
ART. 3
Sediul societãţii
Sediul societãţii este în România, Bucureşti, str. Heliade între vii nr. 8, sectorul 2. Sediul societãţii poate fi schimbat în alt loc din România, pe baza hotãrîrii adunãrii generale a actionarilor, potrivit legii.
Societatea poate avea sucursale, filiale situate şi în alte localitãţi.
ART. 4
Durata societãţii
Durata societãţii este nelimitatã, cu începere de la data înmatriculãrii în Registrul comerţului de la Camera de Comerţ şi Industrie.

CAP. 2
Scopul (obiectul de activitate) al societãţii

ART. 5
Scopul societãţii este producţia de mobila, decoratiuni interioare, restaurari mobilier şi tapiterie, precum şi comercializarea acestora la intern şi export-import.

CAP. 3
Capitalul social, acţiunile

ART. 6
Capitalul social
Capitalul social iniţial al societãţii comerciale este în valoare de 147.455.000 lei şi se compune din: mijloace fixe în valoare de 43.272.000 lei, mijloace circulante în valoare de 104.183.000 lei*).
Capitalul social iniţial este deţinut integral de stat, pînã la transmiterea acţiunilor din proprietatea statului cãtre terţe persoane fizice sau juridice, romane sau strãine, în condiţiile legii.

-----------
*) Se va completa dupã reevaluarea patrimoniului.

ART. 7
Acţiunile
Dupã transmiterea cotei de 30% din capitalul social cãtre Agenţia Nationala pentru Privatizare, societatea va emite acţiuni cuprinzînd urmãtoarele menţiuni:
a) denumirea şi durata societãţii;
b) data contractului de societate, numãrul din Registrul comerţului sub care se afla înscrisã societatea şi numãrul Monitorului Oficial al României, în care s-a fãcut publicarea;
c) capitalul social, numãrul acţiunilor şi numãrul de ordine, valoarea nominalã a acţiunilor şi vãrsãmintele efectuate;
d) avantajele acordate fondatorilor.
Acţiunile trebuie sa fie de o egala valoare; ele acorda posesorilor drepturi egale.
Acţiunile vor purta timbrul sec al societãţii şi semnatura a doi administratori, cînd sînt mai mulţi, sau a unicului administrator.
Societatea va tine evidenta acţiunilor într-un registru numerotat, sigilat şi parafat de preşedintele consiliului de administraţie; registrul se pãstreazã la sediul societãţii sub îngrijirea consiliului de administraţie.
ART. 8
Majorarea capitalului
Capitalul social poate fi majorat pe baza hotãrîrii adunãrii generale extraordinare a actionarilor, prin emiterea de noi acţiuni reprezentind aport în numerar sau în natura.
Majorarea capitalului se poate face parţial sau total în natura prin hotãrîrea adunãrii generale a actionarilor, pe baza evaluãrii efectuate de experţi desemnaţi de cãtre acţionari.
ART. 9
Reducerea capitalului
Reducerea capitalului se poate face pe baza hotãrîrii adunãrii generale extraordinare a actionarilor.
Propunerea de reducere a capitalului trebuie comunicatã comisiei de cenzori, de cãtre consiliul de administraţie, cu cel puţin 30 de zile înainte de data adunãrii generale a actionarilor care decide asupra acestei reduceri. Comisia de cenzori va trebui sa refere asupra cauzelor şi condiţiilor reducerii.
ART. 10
Majorarea sau reducerea capitalului societãţilor cu capital integral de stat se poate face numai cu aprobarea organului care a înfiinţat societatea.
ART. 11
Drepturi şi obligaţii decurgind din acţiuni
Fiecare acţiune conferã acţionarului dreptul la un vot în adunarea generalã a actionarilor şi de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
Obligaţiile sociale sînt garantate cu patrimoniul social, iar actionarii rãspund numai în limita acţiunilor ce le-au subscris.
Cota-parte din beneficiul ce se va plati fiecãrui asociat constituie dividend.
Dividendele se vor plati asociaţilor proporţional cu cota de participare la capitalul social.
Nu se vor putea distribui dividende decît din beneficiile reale.
ART. 12
Cesiunea acţiunilor
Acţiunile sînt indivizibile cu privire la societatea care nu recunoaşte decît un singur proprietar pentru fiecare acţiune.
Cesiunea acţiunii se înregistreazã în registrul de evidenta a acţiunilor şi se menţioneazã pe titlu.
ART. 13
Pierderea acţiunilor
În cazul pierderii uneia sau mai multor acţiuni, proprietarul va trebui sa anunţe consiliul de administraţie şi sa facã public faptul prin presa. Dupã 6 luni va putea obţine un duplicat al acţiunii.

CAP. 4
Adunarea generalã a actionarilor

ART. 14
Atribuţii
Adunarea generalã a actionarilor este organul de conducere al societãţii, care decide asupra activitãţii acesteia.
Adunarea generalã a actionarilor are urmãtoarele atribuţii principale:
a) aproba structura organizatoricã a societãţii şi numãrul de posturi, precum şi normativul de constituire a compartimentelor functionale şi de producţie;
b) numeşte şi revoca membrii consiliului de administraţie şi ai comisiei de cenzori, le stabileşte atribuţiile şi salariile;
c) numeşte şi revoca directorii, le stabileşte atribuţiile şi salariile;
d) aproba şi modifica programele de activitate şi bugetul societãţii;
e) analizeazã rapoartele consiliului de administraţie privind stadiul şi perspectivele societãţii, cu referire la profit şi dividende, poziţia pe piata interna şi internationala, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protecţia mediului, relaţiile cu clienţii. De asemenea, hotãrãşte asupra nivelului fondurilor pentru cercetãri ştiinţifice care au ca obiect fundamentarea strategiilor de dezvoltare, creşterea calitãţii produselor şi serviciilor, elaborarea de produse şi tehnologii noi, competitive;
f) hotãrãşte cu privire la contractarea de împrumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, la nivelul împrumuturilor bancare curente şi la condiţiile de acordare a garanţiilor; stabileşte condiţiile de acordare a creditelor comerciale şi aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
g) examineazã, aproba sau modifica bilanţul şi contul de beneficii şi pierderi dupã analizarea raportului consiliului de administraţie şi al comisiei de cenzori, aproba repartizarea beneficiilor între acţionari;
h) hotãrãşte cu privire la înfiinţarea şi desfiinţarea de sucursale şi filiale;
i) hotãrãşte cu privire la mãrirea sau reducerea capitalului social;
j) hotãrãşte cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum şi la transformarea formei juridice a societãţii;
k) hotãrãşte cu privire la fuziunea sau dizolvarea societãţii;
l) hotãrãşte cu privire la executarea de reparaţii capitale şi realizarea de investiţii noi;
m) hotãrãşte, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor consiliului de administraţie; hotãrãşte asupra salariilor şi primelor directorilor;
n) hotãrãşte cu privire la actionarea în justiţie a membrilor consiliului de administraţie, directorilor şi adjunctilor acestora şi ai cenzorilor, pentru paguba pricinuitã societãţii;
o) hotãrãşte asupra oricãror altor probleme din competenta sa potrivit legii sau prezentului statut.
ART. 15
Felurile adunãrii
Adunãrile generale ale actionarilor sînt de doua feluri: ordinare şi extraordinare.
Adunarea generalã ordinarã are atribuţiile prevãzute la art. 14 lit. a)-g), m) şi n), iar adunarea generalã extraordinarã, atribuţiile prevãzute la lit. h)-l), precum şi celelalte atribuţii ce le revin potrivit legii şi prezentului statut.
ART. 16
Convocarea adunãrii generale
Adunarea generalã se convoacã de preşedintele consiliului de administraţie sau de cãtre unul dintre administratori, desemnat de preşedinte.
Adunãrile generale ordinare au loc cel puţin o data pe an, la doua luni de la încheierea exerciţiului economico-financiar, pentru examinarea bilanţului şi a contului de beneficii şi pierderi pe anul precedent şi pentru stabilirea programului de activitate şi a bugetului pe anul urmãtor.
Adunãrile generale extraordinare se convoacã potrivit alin. 1 ori de cîte ori este nevoie, în condiţiile prevãzute de lege. Administratorii sînt obligaţi sa convoace adunarea la cererea actionarilor reprezentind 1/10 din capitalul social. În condiţiile legii, adunarea se convoacã şi la cererea comisiei de cenzori.
Convocarea adunãrii generale se face în conformitate cu dispoziţiile din statut.
Convocarea va fi publicatã în Monitorul Oficial al României şi într-unul din ziarele de larga circulaţie raspindite în localitatea în care se afla sediul societãţii sau din cea mai apropiatã localitate.
Convocarea va cuprinde locul şi data ţinerii adunãrii, precum şi ordinea de zi, cu arãtarea explicita a tuturor modificãrilor care vor face obiectul dezbaterilor adunãrii.
Cînd în ordinea de zi figureazã propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprindã textul integral al propunerilor. Adunarea generalã a actionarilor se întruneşte la sediul societãţii sau în alt loc din aceeaşi localitate.
Hotãrîrile adunãrilor se iau prin vot deschis.
Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administraţie şi a cenzorilor, pentru revocarea lor şi pentru luarea hotãrîrilor referitoare la rãspunderea administratorilor.
ART. 17
Prezidarea lucrãrilor adunãrii
Adunarea generalã a actionarilor este prezidata de preşedintele consiliului de administraţie, iar în lipsa acestuia de cãtre unul din administratori, desemnat de preşedinte.
Adunarea generalã alege dintre membrii sãi un secretar, care va întocmi procesul-verbal al şedinţei.
Procesul-verbal se va scrie într-un registru sigilat şi parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat şedinţa şi de secretar.
ART. 18
Condiţii de validitate
Adunarea generalã ordinarã este constituitã valabil şi poate lua hotãrîri dacã la prima convocare actionarii prezenţi sau reprezentaţi deţin cel puţin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare dacã deţin cel puţin 1/2 din capitalul social.
Adunarea generalã extraordinarã este constituitã valabil şi poate lua hotãrîri dacã la prima convocare actionarii prezenţi sau reprezentaţi deţin cel puţin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare dacã deţin cel puţin 1/2 din capitalul social.
Adunarea generalã a actionarilor statutar constituitã ia hotãrîri cu majoritatea absolutã de voturi a celor prezenţi sau reprezentaţi.
Hotãrîrile adunãrii generale sînt obligatorii chiar pentru actionarii absenţi sau nereprezentati.
ART. 19
Consiliul imputernicitilor statului
În perioada în care statul este acţionar unic, atribuţiile adunãrii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, alcãtuit şi numit potrivit legii.
Consiliul imputernicitilor statului îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu dispoziţiile specifice prevãzute pentru adunarea generalã.

CAP. 5
Consiliul de administraţie

ART. 20
Numire, organizare
Societatea este administratã de cãtre un consiliu de administraţie, numit de adunarea generalã a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi numiţi pe noi perioade de 4 ani, care pot avea calitatea de acţionari. Numãrul de administratori se stabileşte de cãtre adunarea generalã în raport cu volumul şi specificul activitãţii societãţii comerciale.
Cînd se creeazã un loc vacant în consiliul de administraţie, adunarea generalã a actionarilor numeşte un nou administrator pentru completarea locului vacant.
În perioada în care statul este acţionar unic, consiliul de administraţie al societãţii comerciale va fi numit de cãtre consiliul imputernicitilor statului, cu avizul ministerului de resort.
Consiliul de administraţie este condus de preşedintele adunãrii generale a actionarilor, respectiv de preşedintele consiliului imputernicitilor statului.
Consiliul de administraţie se întruneşte la sediul societãţii ori de cîte ori este necesar, la convocarea preşedintelui sau a 1/3 din numãrul membrilor sãi şi ia decizii cu majoritate simpla de voturi din numãrul total al membrilor consiliului. El este prezidat de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de unul din administratori, desemnat de preşedinte. Preşedintele numeşte un secretar, fie dintre membrii consiliului, fie din afarã acestuia.
Dezbaterile consiliului de administraţie au loc conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de preşedinte cu cel puţin 15 zile înainte. Acestea se consemneazã în procesul-verbal al şedinţei, care se scrie într-un registru sigilat şi parafat de preşedintele consiliului de administraţie. Procesul-verbal se semneazã de persoana care a prezidat şedinţa şi de secretar.
Consiliul de administraţie poate delega o parte din atribuţiile sale unui comitet de direcţie compus din membri aleşi dintre administratori.
La societãţile ce au regimul celor cu capital integral de stat atributia prevãzutã la alineatul precedent se exercita cu acordul imputernicitilor statului.
Preşedintele îndeplineşte şi funcţia de director, în care calitate conduce şi comitetul de direcţie, asigurind conducerea curenta a societãţii, aducerea la îndeplinire a hotãrîrilor adunãrii generale şi ale consiliului de administraţie.
În relaţiile cu terţii, societatea este reprezentatã de cãtre preşedintele consiliului de administraţie pe baza şi în limitele împuternicirilor date de adunarea generalã a actionarilor sau în lipsa lui, de cãtre unul din administratori, desemnat de consiliu.
Membrii consiliului de administraţie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societãţii în interesul acesteia, în limita drepturilor care li se conferã.
Preşedintele consiliului de administraţie este obligat sa punã la dispoziţia actionarilor şi comisiei de cenzori la cererea acestora, toate actele societãţii.
Preşedintele şi ceilalţi membri ai consiliului de administraţie şi directorii rãspund fata de societate pentru prejudiciile rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut şi pentru greşeli în administrarea societãţii.
În perioada cît statul este acţionar unic, directorul este numit de consiliul de administraţie, cu avizul consiliului imputernicitilor statului.
ART. 21
Atribuţiile consiliului de administraţie
Consiliul de administraţie are urmãtoarele atribuţii:
a) angajeazã şi concediazã personalul;
b) stabileşte îndatoririle şi împuternicirile personalului societãţii pe compartimente;
c) aproba încheierea de contracte de închiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotãrîrii adunãrii generale ordinare a actionarilor;
d) stabileşte modul de realizare a activitãţii de cercetare şi dezvoltare, de asigurare a calitãţii, de protecţie a mediului;
e) supune anual adunãrii generale a actionarilor, în termen de 60 de zile de la încheierea exerciţiului economico-financiar, raportul cu privire la activitatea societãţii, bilanţul şi contul de beneficii şi pierderi pe anul precedent, precum şi proiectul de program de activitate şi proiectul de buget al societãţii, pe anul urmãtor;
f) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generalã a actionarilor sau care privesc conducerea curenta a activitãţii.

CAP. 6
Controlul societãţii

ART. 22
Controlul gestiunii
Gestiunea societãţii este controlatã de acţionari şi de comisia de cenzori, numita în condiţiile legii de adunarea generalã a actionarilor, formatã din 3-5 membri, care nu pot avea nici o alta funcţie în societate şi tot atitia supleanţi.
La societãţile care au regimul celor cu capital integral de stat, cenzorii sînt reprezentanţi ai Ministerului de Finanţe, iar atribuţiile prevãzute de lege pentru acţionari revin membrilor consiliului imputernicitilor.
ART. 23
Prezentarea de date
Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea, situaţia patrimoniului, a beneficiilor şi a pierderilor statului.
ART. 24
Atribuţiile comisiei de cenzori
Comisia de cenzori are urmãtoarele atribuţii principale:
- în cursul exerciţiului financiar verifica gospodãrirea fondurilor fixe şi a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa şi registrele de evidenta contabila şi prezintã consiliului de administraţie rapoarte de activitate;
- la încheierea exerciţiului financiar controleazã exactitatea inventarului, a documentelor şi informaţiilor prezentate de consiliul de administraţie asupra fondurilor societãţii, a bilanţului şi a contului de beneficii şi pierderi, prezentind adunãrii generale a actionarilor un raport scris, prin care se propune aprobarea sau rectificarea bilanţului, a contului de beneficii şi pierderi;
- la lichidarea societãţii, controleazã operaţiunile de lichidare;
- prezintã adunãrii generale a actionarilor punctul sau de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
Atribuţiile comisiei de cenzori se completeazã şi cu alte obligaţii prevãzute de lege.
ART. 25
Mod de lucru
Comisia de cenzori se întruneşte la sediul societãţii şi ia decizii în unanimitate. Dacã nu se realizeazã unanimitatea, raportul cu divergenţe se înainteazã adunãrii generale.
Comisia de cenzori poate convoca adunarea generalã a actionarilor în cazul în care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% .

CAP. 7
Activitatea societãţii

ART. 26
Exerciţiul economico-financiar
Exerciţiul economico-financiar începe la 1 ianuarie şi se încheie la 31 decembrie ale fiecãrui an. Primul exerciţiu începe la data constituirii societãţii.
ART. 27
Contabilitatea
Societatea va tine evidenta contabila în lei şi va întocmi anual bilanţul şi contul de beneficii şi pierderi, avînd în vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor.
ART. 28
Beneficiul
Beneficiul societãţii se stabileşte prin bilanţul aprobat de adunarea generalã a actionarilor.
Plata beneficiului cuvenit actionarilor, respectiv statului, se face de societate, în condiţiile legii.
În cazul înregistrãrii de pierderi, pãrţile se obliga sa analizeze cauzele şi sa ia mãsuri de recuperare.
ART. 29
Amortizarea fondurilor fixe
Consiliul de administraţie stabileşte, în condiţiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.

CAP. 8
Modificarea formei juridice, dizolvarea, litigiile

ART. 30
Transformarea societãţii
Societatea va putea fi transformata în alta forma de societate prin hotãrîrea adunãrii generale extraordinare a actionarilor.
Societatea cu capital integral de stat va putea fi transformata numai cu aprobarea organului care a înfiinţat-o.
Noua societate va îndeplini formalitãţile de înregistrare şi publicitate cerute de lege la înfiinţarea societãţilor.
ART. 31
Dizolvarea societãţii
Urmãtoarele situaţii duc la dizolvarea societãţii:
- imposibilitatea realizãrii obiectului social sau nerealizarea acestuia;
- pierderea a cel puţin 1/2 din capitalul social, dacã adunarea generalã a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma rãmasã;
- numãrul de acţionari va fi redus sub 5;
- în orice alte situaţii pe baza hotãrîrii adunãrii generale a actionarilor.
ART. 32
Lichidarea societãţii
Lichidarea se va face de unul sau mai mulţi lichidatori, numiţi de adunarea generalã a actionarilor dintre acţionari sau alte persoane.
Din momentul intrãrii în funcţiune a lichidatorilor, mandatul administratorilor şi directorilor înceteazã, aceştia nemaiputind întreprinde noi operaţiuni în numele societãţii.
Lichidatorii au aceeaşi rãspundere ca şi administratorii.
Lichidatorii îşi îndeplinesc mandatul sub controlul comisiei de cenzori.
Lichidatorii pot aparea în fata instanţelor judecãtoreşti şi pot încheia tranzacţii şi compromisuri cu creditorii societãţii.
Lichidatorii vor înştiinţa creditorii printr-un anunţ public, cerindu-le sa-şi prezinte pretenţiile într-o anumitã perioada fixatã. Creditorilor cunoscuţi societãţii li se vor trimite un anunţ separat, cerindu-le sa-şi prezinte pretenţiile.
Lichidatorii care efectueazã noi operaţiuni, ce nu sînt necesare scopului lichidãrii, sînt rãspunzãtori personal şi solidari de executarea acestora.
Din sumele rezultate din lichidare, vor fi lichidati mai întîi creditorii privilegiaţi şi apoi ceilalţi creditori.
Dupã aceasta, lichidatorii vor întocmi bilanţul de lichidare şi vor face propuneri de repartizare între acţionari a rezultatelor financiare ale lichidãrii, proporţional cu cotele de participare la capitalul social.
Bilanţul de lichidare ca şi propunerile de distribuire a mijloacelor rezultate din lichidare vor fi supuse spre aprobare adunãrii generale a actionarilor. Dupã aprobarea acestui bilanţ, se considera ca societatea a descãrcat pe lichidatori de activitatea lor.
Pe baza bilanţul de lichidare, lichidatorii vor întocmi în forma autenticã, un înscris constatator, care va fi înregistrat la Registrul comerţului.
ART. 33
Prevederile prezentului statut se vor modifica sau completa corespunzãtor reglementãrilor Legii societãţilor comerciale, dupã intrarea acesteia în vigoare.

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Buican Gabriel
02 Noiembrie 2018
Am depuse in anul 1995 sau 1996 certificate de actionar la MOBEST SA .Cum aflu date despre ele ?Multumesc
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016