Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 976 din 23 decembrie 1998  privind organizarea si functionarea Departamentului pentru Reforma Administratiei Publice Centrale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 976 din 23 decembrie 1998 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru Reforma Administratiei Publice Centrale

EMITENT: Guvern
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 529 din 31 decembrie 1998
În temeiul prevederilor <>art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/1998 privind unele mãsuri pentru restructurarea Guvernului,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se organizeazã şi funcţioneazã ca structura în aparatul de lucru al Guvernului României, subordonat primului-ministru.
ART. 2
(1) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale rãspunde de evaluarea, coordonarea, organizarea şi elaborarea strategiilor în domeniul reformei administraţiei publice.
(2) Sediul Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale este în municipiul Bucureşti, Piata Victoriei nr. 1, sectorul 1.
ART. 3
(1) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale este condus de un secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru.
(2) Secretarul de stat participa la şedinţele Guvernului în care sunt dezbãtute probleme din domeniul de activitate al Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale.
ART. 4
(1) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale are urmãtoarele atribuţii principale:
a) aplica programul de reforma a administraţiei publice, stabilit prin Programul de guvernare;
b) analizeazã, coreleazã şi avizeazã strategiile şi programele de reforma institutionala, elaborate de ministere şi de alte organe ale administraţiei publice, care urmeazã sa fie supuse aprobãrii Guvernului, şi raporteazã periodic acestuia despre stadiul realizãrii mãsurilor privind reforma administraţiei publice;
c) analizeazã şi avizeazã reglementãrile din domeniul serviciilor publice administrate de stat şi face propuneri de simplificare a procedurilor administrative;
d) iniţiazã şi elaboreazã, împreunã cu ministerele de resort, proiecte de acte normative în domeniul reformei instituţionale şi da avize conforme pentru proiectele înaintate de ministere sau de alte organe ale administraţiei publice în acest domeniu;
e) elaboreazã programe de imbunatatire a relaţiilor şi comunicãrii dintre organele administraţiei publice şi dintre acestea şi utilizatori;
f) efectueazã, direct sau prin intermediul factorilor specializaţi, analize şi studii în domeniul reformei instituţionale;
g) asigura reprezentarea în relaţiile cu organismele internaţionale, în scopul promovãrii de politici în domeniul sau de activitate, la nivelul standardelor internaţionale;
h) încheie contracte de asistenta tehnica de specialitate pentru realizarea programelor în domeniul sau de activitate;
i) fundamenteazã şi promoveazã organizarea şi funcţionarea sistemului pentru managementul resurselor umane din administraţia publica;
j) elaboreazã reglementãri privind gradarea şi clasificarea posturilor din administraţia publica;
k) creeazã şi dezvolta un sistem de formare profesionalã a funcţionarilor din administraţia publica;
l) urmãreşte administrarea domeniului public al statului şi propune mãsuri de consolidare şi dezvoltare a acestuia;
m) analizeazã şi avizeazã programele destinate consolidãrii domeniului public al statului, urmãreşte şi raporteazã Guvernului despre realizarea acestora;
n) colaboreazã la elaborarea programelor de dezvoltare propuse a fi finanţate din fonduri constituite la dispoziţia Guvernului;
o) da avize conforme asupra cererilor de trecere a unui bun din domeniul public al statului în domeniul public al unei unitãţi administrativ-teritoriale;
p) preia responsabilitãţile prevãzute prin acte normative în sarcina Consiliului pentru Reforma, în conformitate cu atribuţiile sale;
(2) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale îndeplineşte orice alte atribuţii conferite expres prin acte normative.
ART. 5
În exercitarea atribuţiilor care îi revin secretarul de stat emite ordine şi instrucţiuni.
ART. 6
(1) În vederea desfãşurãrii activitãţii specifice, Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale are un numãr maxim de 45 de posturi, exclusiv demnitarul şi cabinetul acestuia.
(2) Structura organizatoricã a Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) În structura organizatoricã a Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale pot fi organizate direcţii, servicii, birouri, compartimente, care se aproba prin ordin al secretarului de stat.
(4) Atribuţiile şi sarcinile direcţiilor, serviciilor, birourilor şi compartimentelor din cadrul Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat prin ordin al secretarului de stat.
(5) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare a acestui departament şi se semneazã de cãtre salariat şi de cãtre şeful ierarhic.
ART. 7
Resursele financiare necesare functionarii Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale sunt cuprinse în bugetul Secretariatului General al Guvernului.
ART. 8
Ministerele şi celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale sau locale sunt obligate sa punã la dispoziţie Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale informaţiile pe care acesta le solicita, în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin conform prezentei hotãrâri.
ART. 9
(1) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale preia, pe baza de protocol de predare-preluare, dotãrile existente în cadrul Consiliului pentru Reforma, precum şi contractele şi programele de asistenta externa în domeniu, în curs de derulare.
(2) Personalul preluat din cadrul Consiliului pentru Reforma se considera transferat.
ART. 10
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se modifica în mod corespunzãtor <>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1994 privind organizarea şi funcţionarea aparatului de lucru al Guvernului României, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 236 din 26 august 1994, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
-----------------
Secretarul general al Guvernului,
Radu Stroe

Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1
Numãrul maxim de posturi: 45
(exclusiv demnitarul şi cabinetul acestuia)

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale




|SECRETAR DE STAT|
----------------
|
| ------------------------------
|--------------|Cabinetul secretarului de stat|
| ------------------------------
|
|
----------------------------------------------------------
| | | |
-------------- --------------- -------------- ---------------
| Direcţia | | Direcţia | | Direcţia | | Direcţia |
| pentru | | pentru | | pentru | | pentru |
| urmãrirea | | reforma | | armonizare | | managementul |
| administrãrii| | institutionala| | legislativã | | resurselor |
| domeniului | --------------- | şi integrare | | umane |
| public | | europeanã | | din |
-------------- -------------- | administraţia |
| publica |
---------------

----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016