┌───────┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ Nr. │ Criterii │Punctaj│
│ crt. │ │ │
├───────┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Domeniul de activitate al microîntreprinderii "S.R.L. - D." │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │1 │Producţie │ 20 │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ A │2 │Servicii │ 15 │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │3 │Comerţ şi alte activitãţi │ 10 │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Planul de afaceri conduce la crearea de noi locuri de muncã permanente │
│ în cadrul microîntreprinderii "S.R.L. - D." │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │4 │Numãrul de locuri de muncã permanente (cu normã întreagã) │ 20 │
│ │ │nou-create este mai mare sau egal cu 4. │ │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ B │5 │Numãrul de locuri de muncã permanente (cu normã întreagã) │ 15 │
│ │ │nou-create este mai mare sau egal cu 3. │ │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │6 │Numãrul de locuri de muncã permanente (cu normã întreagã) │ 10 │
│ │ │nou-create este mai mare sau egal cu 2. │ │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Ponderea investiţiilor în cheltuielile aferente planului de afaceri │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │7 │Ponderea investiţiilor peste 80% │ 20 │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ C │8 │Ponderea investiţiilor peste 60% │ 15 │
│ ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │9 │Ponderea investiţiilor peste 40% │ 10 │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Localizarea activitãţii microîntreprinderii "S.R.L. - D." │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │10 │Mediul rural │ 10 │
│ D ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │11 │Mediul urban │ 5 │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Utilizarea noilor tehnologii şi promovarea societãţii informaţionale │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │ │Implementarea planului de afaceri conduce la creşterea │ │
│ │ │gradului de utilizare a tehnologiilor noi, moderne şi/sau a │ │
│ │12 │soluţiilor informatice în procesul de producţie/prestare │ 10 │
│ │ │servicii. │ │
│ │ │Planul de afaceri are potenţial inovativ şi/sau creativ. │ │
│ E ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │ │Implementarea planului de afaceri nu conduce la creşterea │ │
│ │ │gradului de utilizare a tehnologiilor noi, moderne şi/sau a │ │
│ │13 │soluţiilor informatice în procesul de producţie/prestare │ 5 │
│ │ │servicii (potenţialul inovativ şi/sau creativ al proiectului│ │
│ │ │este nesemnificativ). │ │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Schema de finanţare │
├───┬───┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┤
│ │14 │Schemã de finanţare cu credit bancar │ 20 │
│ F ├───┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │15 │Schemã de finanţare fãrã credit bancar │ 10 │
├───┴───┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│ Total puncte obţinute │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘