Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 955 din 20 august 2008  privind aprobarea finantarii activitatii asociatiilor romanilor din Republica Italiana    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 955 din 20 august 2008 privind aprobarea finantarii activitatii asociatiilor romanilor din Republica Italiana

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 26 august 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã finanţarea, cu suma de 450 mii lei, a unui numãr de 25 de proiecte de comunicare ale asociaţiilor românilor din Republica Italianã, din bugetul aprobat pe anul 2008 Cancelariei Primului-Ministru, pentru Agenţia pentru Strategii Guvernamentale, la capitolul 67.01 "Culturã, recreere şi religie", titlul 59 "Alte cheltuieli", conform procedurii prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) O asociaţie din cele prevãzute la alin. (1) poate obţine finanţarea, în condiţiile prezentei hotãrâri, a unui singur proiect de comunicare, fiecare proiect însumând 18 mii lei.
ART. 2
Cancelaria Primului-Ministru şi Agenţia pentru Strategii Guvernamentale rãspund de modul de utilizare a sumei alocate potrivit prezentei hotãrâri, în conformitate cu prevederile legale.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
p. Şeful Cancelariei
Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu

Preşedintele Agenţiei
pentru Strategii Guvernamentale,
Alfred Bulai

p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat

Ministrul economiei
şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 20 august 2008.
Nr. 955.

ANEXĂ

PROCEDURA
acordãrii finanţãrii de cãtre Guvernul României a activitãţii
asociaţiilor românilor din Republica Italianã

A. Condiţii privind eligibilitatea asociaţiilor
1. Asociaţia trebuie sã fie de tip nonprofit.
2. Asociaţia trebuie sã fie înregistratã ca atare în Republica Italianã.
3. Asociaţia trebuie sã aibã ca obiect de activitate acţiuni şi/sau activitãţi având ca grup-ţintã comunitãţile de români din Republica Italianã, la nivel local, regional sau naţional.
În cazul în care nu sunt îndeplinite cumulativ aceste 3 criterii de cãtre asociaţie, aceasta este declaratã neeligibilã pentru finanţare în condiţiile prezentei hotãrâri.
B. Conţinutul dosarului de finanţare:
1. statutul asociaţiei, în traducere legalizatã în limba românã;
2. raportul de activitate al asociaţiei pe ultimele 12 luni (în limba românã), care sã facã proba unei minime experienţe a organizaţiei în derularea de proiecte;
3. declaraţie pe propria rãspundere, din partea reprezentantului asociaţiei, cã nu a suferit condamnãri penale pe teritoriul Uniunii Europene;
4. declaraţie pe propria rãspundere, din partea reprezentantului asociaţiei, prin care se certificã faptul cã asociaţia nu are datorii cãtre statul italian;
5. declaraţie pe propria rãspundere, din partea reprezentantului asociaţiei, prin care se certificã faptul cã membrii asociaţiei nu sunt implicaţi în activitãţi politice pe teritoriul Uniunii Europene;
6. propunerea de proiect cu detaliile activitãţii sau acţiunii, publicul-ţintã al acesteia şi bugetul proiectului. Bugetul trebuie sã indice în mod clar produsele şi/sau serviciile presupuse a fi achiziţionate de asociaţie în cadrul proiectului;
7. perioada derulãrii acţiunii sau activitãţii pentru care se solicitã finanţarea.
C. Etapele procedurii
1. Depunerea cererilor de finanţare la sediul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale din Bucureşti, Piaţa Victoriei nr. 1, sectorul 1.
Depunerea se realizeazã în douã etape, respectiv:
a) etapa I, între 27 august-10 septembrie 2008;
b) etapa II, între 11-25 septembrie 2008.
2. Selectarea proiectelor eligibile, realizatã de o comisie formatã din reprezentanţi ai Departamentului pentru Relaţiile cu Românii de Pretutindeni din structura Ministerului Afacerilor Externe şi ai Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale, constituitã prin ordin comun al ministrului afacerilor externe şi al preşedintelui Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.
D. Domenii eligibile
Suma alocatã în cadrul proiectului poate acoperi cheltuielile în urmãtoarele domenii:
1. organizarea de manifestãri culturale, seminarii, conferinţe, colocvii, mese rotunde, reuniuni, campanii de informare şi sociale;
2. achiziţii de echipamente IT şi de comunicaţii, respectiv computer, laptop, fotocopiator, telefon, fax, videoproiector, imprimantã, scanner, camerã foto digitalã, videocamerã etc.;
3. achiziţii de mobilier de birou;
4. achiziţii de servicii de consultanţã şi training privind managementul de proiect, comunicare publicã, fundraising;
5. achiziţii de servicii de editare şi tipãrire de lucrãri de informare şi promovare a României, în limba italianã sau bilingve, românã-italianã;
6. achiziţii de materiale de informare şi promovare a României în limba românã, italianã şi/sau bilingve, respectiv broşuri, pliante, albume, obiecte de artizanat, publicaţii periodice, bannere, pixuri, afişe, agende, albume foto, calendare, drapele ale României în diverse formate, emblema de stat a României, casete video, casete audio, CD-uri, DVD-uri, hãrţi, cãrţi, enciclopedii, diapozitive, insigne, medalii comemorative, obiecte decorative, steguleţe şi alte materiale;
7. achiziţii de manuale şi alte materiale cu caracter educativ, inclusiv volume de literaturã românã clasicã şi modernã;
8. chiria spaţiilor în care asociaţia în cauzã îşi desfãşoarã activitatea.
E. Justificarea fondurilor utilizate
Reprezentantul legal al asociaţiei trebuie sã prezinte instituţiei finanţatoare, pânã cel târziu în data de 1 decembrie 2008, urmãtoarele documente justificative necesare întocmirii deconturilor:
1. raport de activitate la finalul acţiunii sau activitãţii care a beneficiat de sprijin financiar în condiţiile prezentei hotãrâri;
2. factura în original emisã de asociaţia în cauzã;
3. copii ale facturilor bunurilor şi/sau serviciilor achiziţionate de asociaţia în cauzã.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016