Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 925 din 14 august 2003  privind reorganizarea Consiliului Guvernamental pentru Monitorizarea Reformei Administratiei Publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 925 din 14 august 2003 privind reorganizarea Consiliului Guvernamental pentru Monitorizarea Reformei Administratiei Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 599 din 22 august 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie, precum şi al art. 12 alin. (2) şi (3) şi al <>art. 26 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se reorganizeazã Consiliul Guvernamental pentru Monitorizarea Reformei Administraţiei Publice, denumit în continuare Consiliul guvernamental, organism consultativ fãrã personalitate juridicã, în componenta prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Preşedintele Consiliului guvernamental este primul-ministru, iar coordonarea operativã a acestuia se asigura de cãtre ministrul administraţiei şi internelor, care exercita funcţia de preşedinte executiv.
(3) Ministrul administraţiei şi internelor este ajutat de un secretariat, condus de secretarul de stat pentru reforma administraţiei publice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor. Secretariatul este format din Unitatea Centrala pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi din reprezentanţi ai Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Integrãrii Europene şi ai Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.
(4) Organizarea reuniunilor Consiliului guvernamental şi secretariatul tehnic al lucrãrilor vor fi asigurate de Ministerul Administraţiei şi Internelor prin Unitatea Centrala pentru Reforma Administraţiei Publice.
ART. 2
Consiliul guvernamental are urmãtoarele atribuţii principale:
a) analizeazã strategiile sectoriale de reforma a administraţiei publice şi planurile de acţiune, întocmite în conformitate cu metodologia privind elaborarea programelor multianuale de modernizare;
b) analizeazã raportul anual şi propunerile elaborate, pe baza programelor multianuale de modernizare, de cãtre Unitatea Centrala pentru Reforma Administraţiei Publice, cu participarea directa a grupurilor de monitorizare a reformei administraţiei publice de la nivelul ministerelor şi judeţelor;
c) asigura caracterul interministerial în elaborarea, integrarea, corelarea şi monitorizarea strategiilor şi politicilor privind reforma administraţiei publice;
d) înainteazã Guvernului propuneri privind actualizarea strategiei de accelerare a reformei în administraţia publica;
e) înainteazã Guvernului propuneri de acte normative care vizeazã introducerea unor noi instrumente, proceduri şi mecanisme privind reforma administraţiei publice;
f) analizeazã rapoartele privind rezultatele şi stadiul implementarii proiectelor cu finanţare externa din domeniul reformei administraţiei publice.
ART. 3
(1) Consiliul guvernamental se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui sau a unuia dintre membri.
(2) La şedinţele Consiliului guvernamental pot participa, de asemenea, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai altor ministere sau instituţii publice centrale, reprezentanţi ai societãţii civile, alţi reprezentanţi, în funcţie de problemele incluse pe ordinea de zi.
ART. 4
Consiliul guvernamental înainteazã Guvernului rapoarte anuale privind stadiul realizãrii reformei în administraţia publica.
ART. 5
Consiliul guvernamental, prin secretariat, asigura o legatura permanenta cu autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale, pentru a le informa asupra actelor şi acţiunilor pe care le iniţiazã în domeniul reformei administraţiei publice.
ART. 6
(1) La nivelul fiecãrui minister se reorganizeazã, prin ordin al ministrului, grupul de monitorizare a reformei administraţiei publice format din 5-9 membri.
(2) Coordonarea grupului la nivelul ministerului este asigurata de secretarul general al ministerului, care este membru al grupului.
(3) La nivelul fiecãrui judeţ se reorganizeazã, prin ordin al prefectului, grupul judeţean de monitorizare a reformei administraţiei publice, format din 5-9 membri din cadrul prefecturii, consiliului judeţean şi serviciilor descentralizate ale ministerelor în teritoriu.
(4) Coordonarea grupului la nivelul judeţului este asigurata de secretarul general al prefecturii şi secretarul general al consiliului judeţean, care sunt membri ai grupului.
(5) Acţiunile grupurilor de monitorizare a reformei administraţiei publice, astfel reorganizate, sunt coordonate de Uniunea Centrala pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(6) Grupurile ministeriale şi judeţene formeazã reţeaua nationala pentru monitorizarea reformei administraţiei publice, denumita în continuare reţea nationala de modernizatori.
(7) Funcţionarea reţelei naţionale de modernizatori va fi reglementatã printr-un ghid de proceduri de lucru specifice, care va fi elaborat de Unitatea Centrala pentru Reforma Administraţiei Publice şi care va fi aprobat prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
ART. 7
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 951/2001 privind înfiinţarea Consiliului guvernamental pentru monitorizarea reformei administraţiei publice, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 640 din 12 octombrie 2001.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Toma Zaharia,
secretar de stat

Ministru delegat pentru administraţia publica,
Gabriel Oprea

Ministrul integrãrii europene,
Hildegard Carola Puwak

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 14 august 2003.
Nr. 925.


ANEXA

COMPONENTA
Consiliului Guvernamental pentru Monitorizarea
Reformei Administraţiei Publice

1. Primul-ministru - preşedinte;
2. Ministrul administraţiei şi internelor - preşedinte executiv;
3. Ministrul delegat pentru administraţia publica;
4. Ministrul pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului;
5. Ministrul integrãrii europene;
6. Ministrul finanţelor publice;
7. Preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016