Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 920 din 30 august 2010  pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a ajutorului de stat pentru producatorii agricoli din sectorul cresterii animalelor, in vederea colectarii cadavrelor de animale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 920 din 30 august 2010 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a ajutorului de stat pentru producatorii agricoli din sectorul cresterii animalelor, in vederea colectarii cadavrelor de animale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 672 din 4 octombrie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 920 din 30 august 2010
pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a ajutorului de stat pentru producãtorii agricoli din sectorul creşterii animalelor, în vederea colectãrii cadavrelor de animale
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 672 din 4 octombrie 2010


În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 10 lit. g) şi al <>art. 11 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010 privind mãsuri financiare pentru reglementarea ajutoarelor de stat acordate producãtorilor agricoli, începând cu anul 2010, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 74/2010 , precum şi al art. 16 alin. (1) lit. d) din Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale şi definiţii

ART. 1
(1) Scopul prezentei hotãrâri îl constituie instituirea unei scheme de ajutor de stat, pentru perioada 2010-2013 inclusiv, în vederea acordãrii unui sprijin sub formã de servicii subvenţionate acordate întreprinderilor care îşi desfãşoarã activitatea în sectorul creşterii animalelor, în vederea acoperirii costurilor legate de colectarea cadavrelor de animale.
(2) Schema de ajutor de stat prevãzutã la alin. (1) este exceptatã de la obligaţia notificãrii cãtre Comisia Europeanã, conform criteriilor prevãzute de Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 .
ART. 2
În sensul prezentei hotãrâri, termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
a) colectarea cadavrelor de animale - activitatea de preluare a cadavrelor de animale de la întreprinderile care îşi desfãşoarã activitatea în sectorul creşterii animalelor, respectiv exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte, realizatã de cãtre prestatorul de servicii autorizat de autoritatea competentã sã desfãşoare activitatea de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animalã care nu sunt destinate consumului uman şi transportul acestora pânã la unitatea de procesare/incinerare/coincinerare;
b) cadavre de animale - cadavre întregi sau porţiuni de cadavre provenite din exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte, din speciile bovine, inclusiv bubaline, suine, ovine, caprine, cabaline, pãsãri şi animale de blanã;
c) microîntreprinderi, întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) - întreprinderile care au sub 250 de angajaţi şi realizeazã o cifrã de afaceri anualã netã de pânã la 50 milioane euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depãşesc echivalentul în lei a 43 milioane euro, conform ultimei situaţii financiare aprobate;
d) exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte - întreprinderile care îşi desfãşoarã activitatea în sectorul creşterii animalelor, respectiv unitãţile de producţie în care sunt ţinute, deţinute sau îngrijite animale de cãtre producãtorul agricol, înregistrate/autorizate de direcţia judeţeanã sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz, şi în registrul agricol, în scopul obţinerii producţiei.

CAP. II
Domeniu de aplicare şi criterii de eligibilitate

ART. 3
(1) Prevederile prezentei hotãrâri se aplicã producãtorilor agricoli care îndeplinesc cerinţele prevãzute la art. 2 lit. c) şi d) şi care au încheiat contract de prestãri de servicii cu o unitate autorizatã de autoritatea competentã sã desfãşoare activitatea de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animalã care nu sunt destinate consumului uman.
(2) Prevederile prezentei hotãrâri nu se aplicã întreprinderilor care se aflã în una dintre urmãtoarele situaţii:
a) sunt considerate întreprinderi aflate în dificultate financiarã, definiţie în sensul Liniilor directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate, publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria C, nr. 244 din 1 octombrie 2004, respectiv întreprinderi ce constituie subiectul procedurilor de faliment, reorganizare judiciarã sau lichidare;
b) sunt întreprinderi împotriva cãrora a fost emisã o decizie de recuperare a unui ajutor de stat, dacã aceastã decizie de recuperare nu a fost deja executatã, conform prevederilor legale în vigoare, precum şi potrivit prevederilor <>art. 13-17 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010 privind mãsuri financiare pentru reglementarea ajutoarelor de stat acordate producãtorilor agricoli, începând cu anul 2010, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 74/2010 .
ART. 4
(1) Solicitanţii ajutorului de stat sunt prestatorii de servicii care efectueazã servicii subvenţionate producãtorilor agricoli prevãzuţi la art. 3 alin. (1), care solicitã ajutor de stat înainte de începerea desfãşurãrii acestor servicii de colectare a cadavrelor de animale, în baza cererii iniţiale anuale, şi care îndeplinesc urmãtoarele condiţii:
a) sunt persoane juridice conform legislaţiei în vigoare;
b) sunt autorizaţi de cãtre autoritatea competentã pentru efectuarea activitãţii de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animalã care nu sunt destinate consumului uman;
c) efectueazã serviciile prevãzute la lit. b), în conformitate cu prevederile legale.
(2) Îndeplinirea cerinţelor prevãzute în anexa 1 la Regulamentul (CE) nr. 800/2008 al Comisiei din 6 august 2008 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa comunã în aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat (Regulament general de exceptare pe categorii de ajutoare) nu este obligatorie pentru prestatorii de servicii.

CAP. III
Modalitãţi de acordare a ajutorului de stat

ART. 5
Valoarea ajutorului de stat acordat potrivit prevederilor prezentei hotãrâri este de pânã la 100% din costul activitãţii de colectare a cadavrelor de animale, respectiv de maximum 213 lei/tonã de cadavre de animale colectate, în limita bugetului aprobat.
ART. 6
(1) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevãzut la art. 1 alin. (1), solicitantul, respectiv prestatorul de servicii, trebuie sã completeze cererea iniţialã anualã prevãzutã la art. 4 alin. (1) şi sã o depunã individual sau prin reprezentant legal/împuternicit/delegat, înainte de prestarea serviciilor de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicitã ajutor de stat, la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti pe raza cãruia îşi desfãşoarã activitatea producãtorul agricol, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a hotãrârii Guvernului care aprobã plafonul anual total pentru schema de ajutor de stat.
(2) Prin excepţie, pentru anul 2010, cererea iniţialã anualã se depune în termen de 30 de zile de la data publicãrii numãrului de înregistrare al cererii de exceptare pe site-ul Direcţiei Generale pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã din cadrul Comisiei Europene.
(3) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevãzut la art. 1 alin. (1) sunt eligibili solicitanţii care au primit aviz favorabil pentru cererea iniţialã anualã depusã în termenul legal prin centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru serviciile desfãşurate dupã avizarea acesteia.
(4) Cererea iniţialã anualã, prevãzutã la art. 4 alin. (1), este însoţitã de urmãtoarele documente:
a) copie a certificatului de înregistrare la registrul comerţului;
b) copie a documentului care atestã autorizarea de cãtre autoritatea competentã pentru efectuarea activitãţii de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animalã care nu sunt destinate consumului uman;
c) declaraţie pe propria rãspundere cã serviciile trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care vor solicita decontarea ajutorului de stat vor fi prestate fãrã încasarea contravalorii prevãzute la art. 5 din costul activitãţii de colectare a cadavrelor de animale de la producãtorii agricoli prevãzuţi la art. 3 alin. (1);
d) lista producãtorilor agricoli cãrora le presteazã servicii de colectare a cadavrelor de animale, în anul pentru care se solicitã decontarea ajutorului de stat;
e) copie a precontractelor/contractelor încheiate cu producãtorii agricoli cãrora le presteazã servicii de colectare a cadavrelor de animale, în anul pentru care se solicitã decontarea ajutorului de stat, din care sã reiasã cantitatea de cadavre de animale pe care urmeazã sã o colecteze dupã avizarea cererii iniţiale;
f) situaţie centralizatoare cu cantitatea totalã estimatã de cadavre de animale colectate prin serviciile prestate în baza precontractelor/contractelor încheiate de prestator cu producãtorii agricoli.
(5) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevãzut la art. 1 alin. (1), solicitanţii care au cererea iniţialã anualã avizatã favorabil trebuie sã completeze cererea de solicitare a ajutorului de stat şi sã o depunã trimestrial, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare trimestrului pentru care s-au prestat serviciile, la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti pe raza cãruia îşi desfãşoarã activitatea producãtorul agricol.
(6) Cererea pentru solicitarea ajutorului de stat este însoţitã de:
a) copii ale facturilor fiscale emise de prestatorul de servicii beneficiarilor ajutorului de stat, aferente activitãţii trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicitã decontarea ajutorului de stat, precum şi situaţia centralizatoare a facturilor fiscale emise de prestatorul de servicii beneficiarilor ajutorului de stat aferente activitãţii de colectare a cadavrelor de animale;
b) lista producãtorilor agricoli prevãzuţi în facturile fiscale emise de prestatorul de servicii, aferente activitãţii trimestriale pentru care se solicitã decontarea ajutorului de stat;
c) declaraţie pe propria rãspundere cã serviciile trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicitã decontarea ajutorului de stat au fost prestate fãrã încasarea contravalorii prevãzute la art. 5 din costul activitãţii de colectare a cadavrelor de animale de la producãtorii agricoli prevãzuţi la art. 3 alin. (1);
d) procesul-verbal de predare-primire a cadavrelor, încheiat cu producãtorul agricol care a beneficiat de prestarea de servicii, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1;
e) dovadã cont trezorerie.
(7) Toate documentele depuse în copie vor purta sintagma "conform cu originalul", vor fi datate, semnate şi ştampilate de cãtre prestatorul de servicii.
ART. 7
Documentele care se depun la centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru acordarea/încasarea ajutorului de stat, se vor pãstra 5 ani atât de cãtre acestea, cât şi de solicitanţi.
ART. 8
(1) Centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã primirea şi înregistrarea tuturor cererilor iniţiale anuale, verificã încadrarea sumelor solicitate în plafonul anual total pentru schema de ajutor de stat şi acordã un aviz favorabil sau nefavorabil, dupã caz, conform procedurii elaborate de Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã.
(2) Dupã verificare şi avizare/neavizare, dupã caz, centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti notificã solicitantul, în termen de 7 zile lucrãtoare de la data avizãrii, dar nu mai mult de 30 de zile lucrãtoare de la data-limitã de depunere a cererii iniţiale anuale.
(3) Dupã termenul limitã de depunere prevãzut la art. 6 alin. (1) şi (2), centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti nu mai primesc cereri iniţiale.
ART. 9
(1) Pentru serviciile de colectare a cadavrelor de animale efectuate dupã avizarea favorabilã a cererilor iniţiale, solicitanţii depun cererea de solicitare a ajutorului de stat prevãzutã la art. 6 alin. (5) la centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti.
(2) Centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã verificarea şi aprobarea la platã a cererilor de solicitare a ajutorului de stat, întocmesc şi transmit la Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã situaţia centralizatoare pentru solicitãrile înregistrate, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2.
(3) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã întocmeşte şi transmite la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale situaţia centralizatoare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 10
(1) În baza situaţiilor centralizatoare ale cererilor pentru încasarea ajutorului de stat, transmise de Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale transmite Ministerului Finanţelor Publice cererea de deschidere a creditelor bugetare. Cererea de deschidere a creditelor bugetare va fi însoţitã de situaţia centralizatoare a ajutorului de stat, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
(2) Deschiderea de credite se efectueazã în tranşe lunare egale în trimestrul urmãtor depunerii cererii de solicitare a sprijinului financiar.
ART. 11
Avizul cererilor iniţiale anuale va fi acordat în ordine cronologicã, dupã data şi ora depunerii/înregistrãrii cererii iniţiale la registratura centrelor judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, în limita plafonului anual total pentru schema de ajutor de stat.
ART. 12
Dupã aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, din bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale se alimenteazã contul Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, care alimenteazã conturile centrelor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, care, pe baza cererilor aprobate, vireazã sumele cuvenite în conturile solicitanţilor ajutorului de stat, potrivit legislaţiei în vigoare.
ART. 13
(1) Prestatorul de servicii are obligaţia de a ţine evidenţa timp de 10 ani a informaţiilor necesare pentru încadrarea producãtorilor agricoli în schema de ajutor de stat prevãzutã la art. 1 alin. (1) şi de a pune la dispoziţia Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale şi Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã aceste informaţii.
(2) Informaţiile prevãzute la alin. (1) cuprind cel puţin urmãtoarele:
a) contractele încheiate cu producãtorii agricoli;
b) dovada cã producãtorii agricoli cad sub incidenţa definiţiei prevãzute la art. 2 lit. c).
ART. 14
(1) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, în baza prevederilor prezentei hotãrâri, elaboreazã proceduri detaliate de verificare a condiţiilor de eligibilitate şi control, precum şi formularul cererii iniţiale anuale şi cererii de solicitare a ajutorului de stat, care vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor prin afişare la centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, şi pe site-ul oficial al instituţiei.
(2) În temeiul prevederilor prezentei hotãrâri, centrele judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiul Bucureşti verificã la faţa locului corectitudinea înscrisurilor din cerere, pe baza unui eşantion extras aleatoriu în procent de minimum 5% din numãrul total al cererilor depuse trimestrial.
(3) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã pune la dispoziţia solicitanţilor, prin afişare pe site-ul oficial al instituţiei, formularele de cerere.
(4) În cazul în care se constatã cã documentaţia de solicitare a ajutorului de stat este incompletã sau necesitã clarificãri, persoana responsabilã cu verificarea documentaţiei din cadrul centrelor judeţene ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti notificã solicitantul în vederea transmiterii documentelor şi/sau informaţiilor suplimentare şi/ori a celor lipsã.
(5) În termen de 5 zile calendaristice de la data primirii notificãrii, dar nu mai târziu de sfârşitul lunii pentru cererile depuse conform prevederilor art. 6 alin. (5), solicitantul are obligaţia completãrii documentaţiei, în caz contrar cererea de solicitare a ajutorului de stat fiind respinsã total sau parţial, dupã caz.

CAP. IV
Bugetul şi durata de aplicare a schemei de ajutor de stat

ART. 15
(1) Ajutorul de stat prevãzut la art. 1 alin. (1) se acordã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
(2) Alocarea financiarã necesarã acordãrii ajutorului de stat prevãzut la art. 1 alin. (1) se aprobã anual prin hotãrâre a Guvernului, conform prevederilor <>art. 11 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 74/2010 .
ART. 16
Schema de ajutor de stat se aplicã în perioada 2010-2013 inclusiv.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 17
Nerespectarea de cãtre solicitanţi şi producãtorii agricoli a condiţiilor prevãzute în prezenta hotãrâre, precum şi a oricãror obligaţii asumate în vederea obţinerii finanţãrii determinã aplicarea de cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale a mãsurilor necesare în vederea recuperãrii ajutorului de stat.
ART. 18
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 19
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la data publicãrii numãrului de înregistrare a cererii de exceptare pe site-ul Direcţiei generale pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã din cadrul Comisiei Europene, conform prevederilor art. 20 alin. (1) din Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 .

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Mihail Dumitru

Ministrul mediului şi pãdurilor,
Laszlo Borbely

p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare
şi pentru Siguranţa Alimentelor,
Corneliu Ceicã

Şeful Departamentului pentru Afaceri Europene,
Bogdan Mãnoiu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 30 august 2010.
Nr. 920.


ANEXA 1
PROCES - VERBAL

Încheiat astãzi, ......................, între
............ (denumirea producãtorului agricol), organizat în microîntreprindere, întreprindere micã şi mijlocie care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul producţiei de produse agricole, ............................... cu urmãtoarele date de identificare ........................, cu sediul în localitatea ......................., judeţul ....................., am predat cantitatea de ............. bucãţi/capete şi .............. kg cadavre de animale, provenite din ferma ........................, beneficiind de o reducere a costului de colectare a cadavrelor în valoare de 0,213 lei/kg, şi ............ (denumirea prestatorului), date de identificare ..............................., în calitate de prestator al serviciului de colectare a cadavrelor, am preluat cantitatea de ............ bucãţi/capete şi ............. kg cadavre de animale, provenite din ferma ...................., în vederea distrugerii acestora în unitatea ..........................., autorizatã sanitar-veterinar şi de mediu.
Prezentul a fost încheiat în 3 exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatarã, şi un exemplar original pentru documentaţia aferentã ajutorului de stat din luna ............

Am predat
---------

Producãtor agricol,
.........................................................
(numele şi prenumele/denumirea, semnãtura şi ştampila)

Am preluat
----------

Prestator,
.........................................................
(numele şi prenumele/denumirea, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 2

AGENŢIA DE PLÃŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURÃ
Operator de date cu caracter personal: 9596
Centrul judeţean .........................
Nr. ......./...............

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
cu solicitanţii şi sumele cuvenite pentru cererile
aferente trimestrului depuse în luna ...............


┌────┬───────────────┬──────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ │ Solicitantul/ │Cantitatea de │Nivelul ajutorului│ Suma solicitatã │
│ │ prestatorul │ cadavre │ de stat │de la bugetul de stat│
│ │ de servicii │ de animale │ - 213 lei/t - │ - lei - │
│ │ │ colectatã │ │ │
│ │ │ - t - │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 4 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────┴──────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘


Directorul centrului judeţean ..............
..............................................
(numele şi prenumele, semnãtura şi ştampila)

Avizat
-------
Şef serviciu,
.................................
(numele şi prenumele, semnãtura)

Întocmit
---------
.................................
(numele şi prenumele, semnãtura)


ANEXA 3

AGENŢIA DE PLÃŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURÃ
Operator de date cu caracter personal: 9596
Nr. ......../..............

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
cu sumele cuvenite pe trimestrul ..............,
conform cererilor depuse în luna .................


┌────┬───────────────┬──────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Centrul │Cantitatea de │Nivelul ajutorului│ Suma solicitatã │
│crt.│ judeţean │ cadavre │ de stat │de la bugetul de stat│
│ │ │ de animale │ - 213 lei/t - │ - lei - │
│ │ │ colectatã │ │ │
│ │ │ - t - │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ 4 │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴───────────────┼──────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────┴──────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘


Director general,
.............................................
(numele şi prenumele, semnãtura şi ştampila)

Director economic,
......................
(numele şi prenumele)


ANEXA 4

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTÃRII RURALE

Se aprobã
----------
Ordonator principal de credite
Nr. ......./...................

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
cu sumele cuvenite pe judeţe, pe trimestrul
.........., conform cererilor depuse în luna ............


┌────┬───────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Judeţul │ Suma solicitatã de la bugetul de stat │
│crt.│ │ - mii lei - │
├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ 1 │ │ │
├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ 2 │ │ │
├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ 3 │ │ │
├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ 4 │ │ │
├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│... │ │ │
├────┴───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ TOTAL: │ │
└────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┘


Direcţia generalã buget finanţe şi fonduri europene

Director general,
...................
(numele şi prenumele, semnãtura şi ştampila)

----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016