Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 909 din 22 august 2002  pentru aprobarea amendamentelor, convenite la Luxembourg la 22 februarie si, respectiv, la Bucuresti la 2 aprilie si 11 iunie intre Guvernul Romaniei, prin Ministerul Finantelor Publice, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 909 din 22 august 2002 pentru aprobarea amendamentelor, convenite la Luxembourg la 22 februarie si, respectiv, la Bucuresti la 2 aprilie si 11 iunie intre Guvernul Romaniei, prin Ministerul Finantelor Publice, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A., la Acordurile de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A. (fosta Regie Autonoma de Exploatare a Metroului Bucuresti - "Metrorex"), semnate la Luxembourg si Bucuresti la 18 si 20 decembrie 1996, 25 si 27 martie 1997 si, respectiv, 8 si 9 iunie 1999, privind finantarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 5 septembrie 2002
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 31/1997 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Europeanã de Investiţii şi Regia Autonomã de Exploatare a Metroului Bucureşti - "Metrorex", semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi, respectiv, la 20 decembrie 1996, şi a Acordului de împrumut dintre România şi Banca Europeanã de Investiţii şi Regia Autonomã de Exploatare a Metroului Bucureşti - "Metrorex", semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 25 martie şi, respectiv, la 27 martie 1997, aprobatã prin <>Legea nr. 201/1997 , şi ale <>art. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 60/1999 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România, Banca Europeanã de Investiţii şi Societatea Comercialã de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A. (fosta Regie Autonomã de Exploatare a Metroului Bucureşti - "Metrorex") privind finanţarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucureşti, semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 8 şi, respectiv, 9 iunie 1999, aprobatã prin <>Legea nr. 15/2000 ,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aproba amendamentele, convenite la Luxembourg la 22 februarie şi, respectiv, la Bucureşti la 2 aprilie şi 11 iunie între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, Banca Europeanã de Investiţii şi Societatea Comercialã de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., la Acordurile de împrumut dintre România, Banca Europeanã de Investiţii şi Societatea Comercialã de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" -S.A. (fosta Regie Autonomã de Exploatare a Metroului Bucureşti - "Metrorex"), semnate la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi 20 decembrie 1996, 25 şi 27 martie 1997 şi, respectiv, 8 şi 9 iunie 1999, privind finanţarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucureşti, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

p. Ministrul afacerilor externe,
Cristian Diaconescu,
secretar de stat

p. Ministrul lucrãrilor publice,
transporturilor şi locuinţei,
Ileana Tureanu,
secretar de stat

Bucureşti, 22 august 2002.
Nr. 909.

ANEXA 1

LISTA AMENDAMENTELOR
la Acordurile de împrumut dintre România, Banca Europeanã de Investiţii şi Societatea Comercialã de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A. (fosta Regie Autonomã de Exploatare a Metroului Bucureşti - "Metrorex"), semnate la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi 20 decembrie 1996, 25 şi 27 martie 1997 şi, respectiv, 8 şi 9 iunie 1999

1. La articolul 6 "Angajamente speciale" paragraful 6.09 "Consultanţa", se adauga urmãtorul alineat:
"Înainte de începerea lucrãrilor la partea a doua a Proiectului, Metrorex s-a angajat sa foloseascã un expert internaţional recunoscut în materie de tunele şi probleme geotehnice, care va elabora un raport tehnic privind starea actuala a tunelelor în zona respectiva a Proiectului. Un astfel de raport tehnic va include şi actualizarea costurilor estimate, precum şi elaborarea unui plan de lucru detaliat."

2. Anexa A - Descrierea tehnica la Acordurile de împrumut - se modifica şi va avea urmãtorul conţinut:

"ANEXA A

ROMÂNIA - PROIECT DE MODERNIZARE
A METROULUI BUCUREŞTI

Descriere tehnica

Proiectul se referã la realizarea studiilor tehnice, construirea diferitelor lucrãri, achiziţia de material rulant, recepţia, efectuarea de probe şi punerea în funcţiune a urmãtoarelor componente pentru metroul din Bucureşti:

1. Extinderea liniei Gara de Nord-1 Mai
Terminarea secţiunii Gara de Nord-1 Mai în lungime de 3,3 km (din care 3,19 km în exploatare comercialã), care include 4 staţii:
● Gara de Nord
● Basarab
● Grivita
● 1 Mai.
Lucrãrile de construcţie care trebuie realizate includ urmãtoarele activitãţi:
● Finalizarea lucrãrilor pentru structurile statiilor (lucrãri de construcţii civile):
- Statia Gara de Nord şi retur:
2% excavaţii, aproximativ 800 mc
8% structuri de beton armat, aproximativ 1.400 mc
- Statia Basarab:
9% excavaţii, aproximativ 2.200 mc
20% structuri de beton armat, aproximativ 1.550 mc
- Statia Grivita:
5% structuri de beton armat, aproximativ 700 mc
- Statia 1 Mai şi retur:
16% structuri de beton armat, aproximativ 2.800 mc
● Completarea lucrãrilor de construcţii civile pentru tunelele dintre staţiile Gara de Nord şi Basarab:
3% plãci de beton turnate, aproximativ 400 mc
21% excavaţii, aproximativ 8.600 mc
26% structuri de beton armat, aproximativ 3.200 mc
● Lucrãri pentru asigurarea etanseitatii tunelelor:
- controlul stãrii tunelelor (mãsurãtori topografice, localizarea infiltrarilor şi evaluarea importantei acestora)
- realizarea lucrãrilor de consolidare şi injecţie necesare pentru asigurarea etanseitatii şi durabilitatii lucrãrilor
● Reconstruirea drumurilor şi a ecartamentelor la statia de cale feratã Gara de Nord şi la toate spaţiile afectate de lucrãri
● Lucrãri de finisare şi amenajare a statiilor
● Instalarea ecartamentelor şi a tuturor echipamentelor (alimentare cu electricitate, echipamente electromecanice şi sisteme)
Finalizarea acestei secţiuni este prevãzutã pentru 30 iunie 2000.

2. Finalizarea lucrãrilor de construcţie pentru conservarea infrastructurii existente la linia 4 între 1 Mai-Zarea (2,6 km lungime)

3. Material rulant
Achiziţia a 18 garnituri de tren a câte 6 vagoane pentru înlocuirea materialului rulant de pe linia nr. 2.
Principalele caracteristici ale noului material rulant vor fi urmãtoarele:


● Structura trenului: trenul este constituit din 6 vagoane
● Lungimea unui tren: maximum 114 m (peste planurile de cuplare)
● Lãţimea maxima: corespunzãtor gabaritului existent pentru
material rulant
● Capacitatea ≥ 1.200 pasageri/tren, incluzând
nominalã (4/mp): minimum 204 locuri pe scaune standard
● Boghiuri: bimotor
● Motor: asincron trifazat cu rotorul în scurtcircuit,
suspendat
● Echipament tracţiune: invertor trifazat variabil în tensiune şi
frecventa, tehnologie IGBT, comanda digitala
● Franare: electrodinamica recuperativa combinata cu
frana reostatica frana electropneumatica pe
disc frana de parcare
● Aer condiţionat: în cabina de comanda
● Conducere ATO (optional)
ATP
supraveghere automatã
înregistrarea parametrilor de exploatare.


4. Alte componente
Proiectul include, de asemenea, cumpãrarea şi punerea în funcţiune a altor componente care pot fi necesare pentru finalizarea şi asigurarea unei funcţionari optime a întregii reţele de metrou din Bucureşti (de exemplu: sisteme de semnalizare, comunicaţii, siguranta şi control).
Punerea în funcţiune a noului material rulant este programata pentru 30 iunie 2003."

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016