Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 901 din 20 august 2008  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 437/1995 privind infiintarea Consiliului Interministerial pentru Siguranta Rutiera    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 901 din 20 august 2008 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 437/1995 privind infiintarea Consiliului Interministerial pentru Siguranta Rutiera

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 635 din 3 septembrie 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 437/1995 privind înfiinţarea Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutierã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 134 din 3 iulie 1995, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Se înfiinţeazã Consiliul Interministerial pentru Siguranţa Rutierã, denumit în continuare C.I.S.R., organ consultativ al Guvernului, fãrã personalitate juridicã, care asigurã concepţia de ansamblu şi coordonarea pe plan naţional, pe baza strategiei naţionale de siguranţã rutierã şi a programului naţional de acţiuni prioritare pentru implementarea strategiei, a activitãţilor privind îmbunãtãţirea siguranţei rutiere, desfãşurate de organele de specialitate ale administraţiei publice şi de alte instituţii şi organizaţii cu atribuţii în aceste domenii, şi evaluarea politicilor publice privind siguranţa rutierã."
2. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Membrii C.I.S.R. sunt conducãtorii sau, dupã caz, reprezentanţii conducãtorilor urmãtoarelor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale:
a) Ministerul Transporturilor;
b) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative;
c) Ministerul Economiei şi Finanţelor;
d) Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor;
e) Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile;
f) Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei;
g) Ministerul Sãnãtãţii Publice;
h) Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului.
(2) Din C.I.S.R. mai fac parte reprezentanţii autoritãţilor administraţiei publice locale ale municipiului Bucureşti şi ai structurilor asociative ale autoritãţilor administraţiei publice locale recunoscute de lege, şi anume: ai Federaţiei Autoritãţilor Locale din România, ai Asociaţiei Municipiilor din România, ai Asociaţiei Oraşelor din România, ai Asociaţiei Comunelor din România şi ai Uniunii Naţionale a Consiliilor Judeţene din România.
(3) Primul-ministru coordoneazã activitatea C.I.S.R. Activitatea curentã a C.I.S.R. este condusã de ministrul transporturilor, având calitatea de preşedinte.
(4) Pentru asigurarea nivelului decizional necesar, la reuniunile C.I.S.R. se asigurã participarea, la nivel de ministru, secretar de stat sau secretar general al ministerelor prevãzute la alin. (1), respectiv la nivel de primar general, viceprimar ori secretar general al municipiului Bucureşti. Structurile asociative ale autoritãţilor administraţiei publice locale sunt, de asemenea, reprezentate la nivel de preşedinte, vicepreşedinte sau secretar general.
(5) Activitatea C.I.S.R. se desfãşoarã în reuniuni plenare ordinare care au loc, de regulã, semestrial. Primul-ministru sau preşedintele C.I.S.R. poate hotãrî convocarea unor reuniuni extraordinare pentru soluţionarea unor probleme urgente.
(6) La lucrãrile C.I.S.R. pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai comisiilor de specialitate ale Parlamentului României şi, dupã caz, reprezentanţi ai mediului universitar, ai institutelor de cercetare, organizaţiilor neguvernamentale sau ai companiilor publice ori private din domeniul siguranţei rutiere. De asemenea, la lucrãrile C.I.S.R. pot fi invitaţi reprezentanţi ai autoritãţilor administraţiei publice locale din unitãţile administrativ-teritoriale interesate.
(7) În structura C.I.S.R. funcţioneazã Delegaţia Permanentã Interministerialã de Siguranţã Rutierã, denumitã în continuare D.P.I.S.R.
(8) D.P.I.S.R. este alcãtuitã din experţi ai autoritãţilor publice reprezentate în C.I.S.R., care sunt delegaţi în cadrul D.P.I.S.R., în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu pãstrarea drepturilor, inclusiv salariale, avute la instituţiile de la care provin."
3. Dupã articolul 2 se introduce un nou articol, articolul 2^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 2^1. - Sub egida C.I.S.R. se organizeazã anual Conferinţa Naţionalã pentru Siguranţã Rutierã, care reuneşte reprezentanţi ai C.I.S.R., ai Parlamentului României, ai autoritãţilor administraţiei publice locale şi reprezentanţi ai universitãţilor, institutelor de cercetare, organizaţiilor neguvernamentale şi ai companiilor publice sau private din domeniul siguranţei rutiere."
4. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - (1) Atribuţiile C.I.S.R. constau în elaborarea strategiei naţionale de siguranţã rutierã şi a programului naţional de acţiuni prioritare pentru implementarea acestei strategii, evaluarea impactului politicilor publice de siguranţã rutierã şi coordonarea cercetãrii şi comunicãrii privind siguranţa rutierã.
(2) Pentru realizarea programului naţional de acţiuni prioritare de siguranţã rutierã, C.I.S.R. emite hotãrâri care sunt duse la îndeplinire de entitãţile din cadrul C.I.S.R. Hotãrârile C.I.S.R. sunt fãcute publice prin grija Secretariatului C.I.S.R., pe site-ul Ministerului Transporturilor.
(3) Pentru problemele cu caracter normativ, C.I.S.R. elaboreazã propuneri de reglementare legalã care sunt înaintate autoritãţilor publice cu drept de iniţiativã legislativã.
(4) Pentru problemele care intereseazã autoritãţile administraţiei publice locale, acestea, consultând hotãrârile C.I.S.R., pot elabora reglementãri proprii, prin hotãrâri ale consiliului local sau judeţean ori, dupã caz, prin dispoziţii ale primarului."
5. Articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - Ministrul transporturilor, în calitatea sa de preşedinte al C.I.S.R., prezintã semestrial Guvernului informãri cu privire la activitatea consiliului."
6. Dupã articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 4^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 4^1. - Secretariatul C.I.S.R. este asigurat de Ministerul Transporturilor, prin Autoritatea Rutierã Românã - A.R.R."
7. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotãrâre.
ART. II
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. III
<>Hotãrârea Guvernului nr. 437/1995 privind înfiinţarea Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutierã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 134 din 3 iulie 1995, cu modificãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Ludovic Orban

p. Ministrul internelor şi reformei administrative,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat

p. Ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor,
Horvath Anna,
secretar de stat

Ministrul mediului şi dezvoltãrii durabile,
Attila Korodi

Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei,
Borbκly Karoly

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului,
Cristian Mihai Adomniţei

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 20 august 2008.
Nr. 901.


ANEXĂ
(Anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 437/1995 )

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a
Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutierã

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Consiliul Interministerial pentru Siguranţa Rutierã, denumit în continuare C.I.S.R., organ consultativ al Guvernului, se compune din conducãtorii sau, dupã caz, reprezentanţii conducãtorilor ministerelor transporturilor, internelor şi reformei administrative, economiei şi finanţelor, dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor, mediului şi dezvoltãrii durabile, comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei, sãnãtãţii publice, educaţiei, cercetãrii şi tineretului.
(2) De asemenea, din C.I.S.R. fac parte şi reprezentanţii autoritãţilor administraţiei publice locale ale municipiului Bucureşti şi ai structurilor asociative ale autoritãţilor administraţiei publice locale recunoscute de lege, şi anume: ai Federaţiei Autoritãţilor Locale din România, ai Asociaţiei Municipiilor din România, ai Asociaţiei Oraşelor din România, ai Asociaţiei Comunelor din România şi ai Uniunii Naţionale a Consiliilor Judeţene din România.
(3) La reuniunile C.I.S.R. se asigurã participarea la nivel de ministru, secretar de stat sau secretar general al ministerelor menţionate, respectiv la nivel de primar general, viceprimar sau secretar general al municipiului Bucureşti. Structurile asociative ale autoritãţilor administraţiei publice locale sunt, de asemenea, reprezentate la nivel de preşedinte, vicepreşedinte sau secretar general.
(4) La lucrãrile C.I.S.R. pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai comisiilor de specialitate ale Parlamentului României şi, dupã caz, reprezentanţi ai mediului universitar, ai institutelor de cercetare, organizaţiilor neguvernamentale sau ai companiilor publice ori private din domeniul siguranţei rutiere. De asemenea, la lucrãrile C.I.S.R. pot fi invitaţi reprezentanţi ai autoritãţilor administraţiei publice locale din unitãţile administrativ-teritoriale interesate.
ART. 2
(1) Obiectivul C.I.S.R. îl constituie asigurarea unei concepţii de ansamblu şi coordonarea pe plan naţional, pe baza strategiei naţionale de siguranţã rutierã şi a programului naţional de acţiuni prioritare pentru implementarea strategiei, a activitãţilor privind îmbunãtãţirea siguranţei rutiere, desfãşurate de organele de specialitate ale administraţiei publice şi de alte instituţii şi organizaţii cu atribuţii în acest domeniu, elaborarea de propuneri de acte normative, precum şi elaborarea de propuneri cãtre Guvern privind asigurarea şi utilizarea mijloacelor financiare necesare pentru realizarea programului, evaluarea politicilor publice de siguranţã rutierã şi coordonarea activitãţilor de cercetare şi comunicare privind siguranţa rutierã.
(2) Pentru atingerea obiectivului propus, C.I.S.R. adoptã hotãrâri care sunt duse la îndeplinire de entitãţile care fac parte din C.I.S.R.
ART. 3
Principalele domenii de activitate ale C.I.S.R. sunt:
a) colectarea şi analizarea datelor referitoare la accidentele rutiere, a indicatorilor de performanţã ai siguranţei rutiere şi a datelor de expunere la riscul de accident şi informarea publicã;
b) modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii rutiere, îndeosebi a marcajelor şi semnalizãrii rutiere;
c) educarea şi instruirea participanţilor la traficul rutier şi desfãşurarea de campanii de sensibilizare a publicului;
d) supravegherea siguranţei traficului rutier şi a transporturilor rutiere;
e) îmbunãtãţirea siguranţei circulaţiei rutiere pe drumurile publice, în special în zonele cu risc ridicat de producere a accidentelor rutiere: zone rezidenţiale, parcuri, locuri de joacã, spitale, pieţe şi altele asemenea din zonele urbane din România, şi îmbunãtãţirea siguranţei participanţilor la trafic vulnerabili: pietoni, biciclişti;
f) creşterea gradului de siguranţã activã şi pasivã a vehiculelor rutiere;
g) participarea României alãturi de statele membre ale Uniunii Europene şi ale Organizaţiei Naţiunilor Unite la efortul global de reducere a numãrului de victime datorate accidentelor rutiere;
h) constituirea unor centre-pilot pentru introducerea mãsurilor de creştere calitativã a transportului şi siguranţei circulaţiei rutiere în mediul urban şi rural.

CAP. II
Organizarea C.I.S.R.

ART. 4
(1) Primul-ministru coordoneazã activitatea C.I.S.R. Activitatea curentã a C.I.S.R. este condusã de ministrul transporturilor, având calitatea de preşedinte.
(2) Sediul C.I.S.R. este la Ministerul Transporturilor, situat în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1.
(3) Secretariatul C.I.S.R., denumit în continuare S.C.I.S.R., este asigurat de Ministerul Transporturilor, prin Autoritatea Rutierã Românã - A.R.R.
ART. 5
În structura C.I.S.R. funcţioneazã Delegaţia Permanentã Interministerialã de Siguranţã Rutierã, denumitã în continuare D.P.I.S.R.
ART. 6
(1) D.P.I.S.R. este alcãtuitã din experţi ai autoritãţilor publice reprezentate în C.I.S.R., desemnaţi de conducãtorii autoritãţilor publice reprezentate în C.I.S.R., prin ordin al ministrului sau dispoziţie a primarului general. C.I.S.R. valideazã componenţa D.P.I.S.R.
(2) Pentru asigurarea eficienţei activitãţii, pe durata desfãşurãrii proiectelor şi acţiunilor prioritare necesare pentru implementarea strategiei naţionale de siguranţã rutierã, experţii sunt delegaţi în cadrul D.P.I.S.R., în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu pãstrarea drepturilor, inclusiv salariale, avute la instituţiile de la care provin.
(3) Activitatea D.P.I.S.R. se desfãşoarã la sediul Ministerului Transporturilor sub coordonarea secretarului de stat pentru transport rutier, în cadrul urmãtoarelor grupuri de lucru:
a) Grupul de lucru pentru colectare şi analizã a datelor şi informare publicã;
b) Grupul de lucru pentru infrastructurã şi semnalizare rutierã;
c) Grupul de lucru pentru educaţie rutierã;
d) Grupul de lucru pentru supravegherea circulaţiei rutiere;
e) Grupul de lucru pentru dezvoltare urbanã, mediu şi sãnãtate;
f) Grupul de lucru pentru intervenţia în caz de accident;
g) Grupul de lucru pentru vehicule rutiere;
h) Grupul de lucru pentru transporturi rutiere, formare a conducãtorilor auto şi comunicare de siguranţã rutierã.
(4) Fiecare grup de lucru are un preşedinte ales prin vot deschis de cãtre membrii D.P.I.S.R. şi un secretar din cadrul S.C.I.S.R.
ART. 7
Activitatea D.P.I.S.R. are în vedere:
a) creşterea siguranţei infrastructurii şi a semnalizãrii rutiere, îndeosebi în zonele de risc sau punctele negre, eliminarea punctelor negre, reabilitarea localitãţilor liniare, construirea de pasaje denivelate sau de rute ocolitoare;
b) sistematizarea traficului în zonele urbane şi adiacente, având în vedere creşterea gradului de siguranţã rutierã şi armonizarea intereselor tuturor participanţilor la trafic (utilizatori vulnerabili, autovehicule, transport public), protecţia mediului şi a sãnãtãţii cetãţenilor;
c) limitarea vitezei pe toatã reţeaua de drumuri publice şi, îndeosebi, în localitãţile liniare, aflate de-a lungul drumurilor naţionale, europene, în oraşe şi în zonele rezidenţiale;
d) îmbunãtãţirea supravegherii circulaţiei şi dotarea cu mijloace tehnice automate în acest scop;
e) identificarea şi înlãturarea cauzelor accidentelor rutiere prin studii şi investigaţii ale echipelor multidisciplinare de analizã a modului de producere a acestora;
f) îmbunãtãţirea indicatorilor de performanţã ai siguranţei rutiere: rata de purtare a centurii de siguranţã, viteza medie de deplasare, rata de folosire a luminii de întâlnire pe timp de zi şi altele asemenea şi a indicatorilor de risc: numãr de victime raportat la populaţie, parc auto, milioane vehicul-kilometru;
g) îmbunãtãţirea calitãţii inspecţiilor tehnice periodice şi eliminarea din trafic a vehiculelor care nu mai corespund normelor de siguranţã a circulaţiei;
h) îmbunãtãţirea predãrii în şcoli a cunoştinţelor privind siguranţa circulaţiei şi introducerea formelor moderne de educaţie cu mijloace multimedia, îndeosebi pentru copii şi tineret, îmbunãtãţirea mijloacelor de pregãtire şi reabilitare a conducãtorilor auto, asigurarea permanenţei campaniilor de comunicare şi sensibilizare a publicului, cu ajutorul massmediei;
i) îmbunãtãţirea operativitãţii şi calitãţii primului ajutor medical acordat victimelor evenimentelor rutiere, prin îmbunãtãţirea managementului comun al intervenţiei factorilor implicaţi în aceastã acţiune şi introducerea de dotãri moderne, inclusiv logistice;
j) armonizarea reglementãrilor naţionale privind siguranţa activã şi pasivã a vehiculelor rutiere şi protecţia mediului de cãtre acestea, în acord cu directivele Uniunii Europene, cu reglementãrile Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite, şi sprijinirea implementãrii noilor tehnologii din domeniul siguranţei rutiere;
k) încurajarea cercetãrilor şi a colaborãrii internaţionale din domeniul siguranţei rutiere, în cadrul programelor de consultanţã şi auditare, pentru stabilirea de soluţii moderne în domeniul siguranţei rutiere, conforme cu bunele practici la nivel mondial;
l) încurajarea parteneriatelor public-private între instituţii ale statului, autoritãţile administraţiei publice locale, organizaţii neguvernamentale, companii private care au ca scop reducerea numãrului de accidente rutiere;
m) îmbunãtãţirea finanţãrii siguranţei rutiere;
n) diseminarea informaţiei privitoare la siguranţa rutierã prin intermediul paginilor web, editãrii de broşuri, cursurilor de formare şi conferinţelor de specialitate.

CAP. III
Atribuţiile C.I.S.R.

ART. 8
C.I.S.R. are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã şi supune aprobãrii Guvernului, prin Ministerul Transporturilor, strategia naţionalã de siguranţã rutierã şi programele naţionale de acţiuni prioritare pentru implementarea strategiei, precum şi propuneri pentru finanţarea acestora, pe baza propunerilor D.P.I.S.R., armonizând interesele tuturor instituţiilor cu activitate în domeniul siguranţei circulaţiei şi pe cele ale participanţilor la trafic;
b) elaboreazã propuneri de acte normative; propunerile de reglementare adoptate de C.I.S.R. sunt înaintate autoritãţilor publice competente, potrivit legii, în vederea aprobãrii;
c) evalueazã rezultatele politicilor publice de siguranţã rutierã şi ale programelor naţionale de acţiuni prioritare pentru implementarea strategiei de siguranţã rutierã;
d) elaboreazã programe comune de siguranţã rutierã împreunã cu autoritãţile administraţiei publice locale;
e) asigurã relaţia instituţionalizatã cu reprezentanţi ai Parlamentului, ai autoritãţilor administraţiei publice locale, ai sectorului economic şi social, mediului universitar şi ai asociaţiilor interesate de domeniul siguranţei rutiere, prin intermediul participãrii acestora la lucrãrile grupurilor de lucru din cadrul C.I.S.R. şi prin organizarea anualã a Conferinţei Naţionale pentru Siguranţã Rutierã;
f) coordoneazã activitãţile publice de colectare, interpretare şi diseminare a datelor privind accidentele rutiere într-un format accesibil tuturor celor interesaţi;
g) coordoneazã activitãţile publice de informare şi comunicare privind siguranţa rutierã, precum şi activitãţile de evaluare şi diseminare a rezultatelor;
h) stimuleazã formarea experţilor naţionali în domeniul siguranţei rutiere;
i) participã la lucrãrile organismelor internaţionale dedicate siguranţei rutiere;
j) coopereazã cu organisme internaţionale sau naţionale similare.
ART. 9
D.P.I.S.R. are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã strategia naţionalã de siguranţã rutierã şi programele naţionale de acţiuni prioritare pentru implementarea acesteia şi asigurã punerea în practicã a tuturor hotãrârilor C.I.S.R.;
b) elaboreazã rapoartele semestriale şi anuale referitoare la stadiul implementãrii strategiei naţionale de siguranţã rutierã şi rapoartele anuale privind situaţia generalã a siguranţei rutiere la nivel naţional. Informãrile se prezintã în cadrul reuniunilor C.I.S.R. şi apoi sunt prezentate Guvernului de cãtre ministrul transporturilor, în calitatea sa de preşedinte al C.I.S.R.;
c) elaboreazã raportãrile semestriale privind planul general de finanţare a programelor de acţiuni, elaboreazã propuneri de mãsuri legislative, prognoze, studii şi iniţiazã acţiuni corective sau suplimentare, cu aprobarea C.I.S.R., atunci când este necesar, în scopul îmbunãtãţirii gradului de siguranţã rutierã din România;
d) elaboreazã raportãrile semestriale privind activitãţile publice de informare şi comunicare de siguranţã rutierã;
e) organizeazã anual Conferinţa Naţionalã pentru Siguranţã Rutierã.
ART. 10
Pentru asigurarea implementãrii hotãrârilor C.I.S.R. şi a strategiei naţionale de siguranţã rutierã şi pentru asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii D.P.I.S.R, în calitate de ordonatori principali de credite, conducãtorii instituţiilor reprezentate în C.I.S.R. îşi prevãd în bugetele proprii resurse financiare necesare, în cadrul sumelor aprobate anual prin legea bugetului de stat.

CAP. IV
Funcţionarea C.I.S.R.

ART. 11
Activitatea C.I.S.R. se desfãşoarã în reuniuni plenare ordinare care au loc, de regulã, semestrial. Primulministru sau preşedintele C.I.S.R. poate hotãrî convocarea unor reuniuni extraordinare pentru soluţionarea unor probleme urgente.
ART. 12
Lucrãrile pregãtitoare, necesare pentru reuniunile C.I.S.R., se efectueazã de cãtre D.P.I.S.R. cu sprijinul S.C.I.S.R. şi se prezintã, prin grija S.C.I.S.R., tuturor participanţilor la reuniuni, odatã cu convocarea şi transmiterea ordinii de zi, cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înaintea datei reuniunii; orice participant la reuniune poate prezenta materiale scrise conţinând studii, propuneri, proiecte de recomandãri, care sunt difuzate odatã cu celelalte materiale.
ART. 13
Activitatea D.P.I.S.R. este permanentã şi se desfãşoarã la sediul Ministerului Transporturilor, sub coordonarea secretarului de stat pentru transporturi rutiere. La întâlnirile grupurilor de lucru ale D.P.I.S.R. pot fi invitaţi ca membri, fãrã drept de vot, specialişti şi experţi din universitãţi sau institute de cercetare, experţi din organizaţii neguvernamentale, din companii publice sau private interesate în problemele siguranţei rutiere.
ART. 14
(1) S.C.I.S.R. are activitate permanentã.
(2) El pregãteşte şi distribuie materialele prevãzute la art. 12 şi gestioneazã proiectele de acte normative elaborate şi hotãrârile formulate de C.I.S.R.
(3) Dezbaterile din plenul C.I.S.R. şi din şedinţele grupurilor de lucru ale D.P.I.S.R., propunerile de acte normative şi hotãrârile adoptate se consemneazã prin grija S.C.I.S.R., care gestioneazã aceste informaţii.
(4) S.C.I.S.R. asigurã secretariatul tehnic al D.P.I.S.R.
ART. 15
Preşedintele C.I.S.R. informeazã consiliul asupra stadiului de aplicare a recomandãrilor formulate anterior de cãtre acesta.
ART. 16
Hotãrârile C.I.S.R. sunt adoptate prin vot deschis, cu unanimitate, în prezenţa a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor consiliului, cu respectarea condiţiilor de reprezentativitate prevãzute la art. 2 alin. (4) din hotãrâre.

----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016