┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ Denumirea activitãţilor │ Suma alocatã │
│ │ (lei) │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│1. Cheltuieli sãli de conferinţã (plenarã conferinţã, │ 3.045.000 │
│birouri de secretariat, punct de înregistrare partici- │ │
│panţi, centru pentru documentare, centru media, sãli de │ │
│evenimente conexe, spaţiu expoziţional), mobilier şi echi-│ │
│pamente aferente: │ │
│ - servicii de proiectare în vederea compartimentãrii │ │
│spaţiilor, servicii de închiriere, compartimentare cu │ │
│panouri fonoabsorbante şi amenajare spaţii; │ │
│ - închirieri de echipamente electrice, electronice şi IT│ │
│şi servicii de asistenţã tehnicã pentru acestea; │ │
│ - închiriere de mobilier; │ │
│ - cheltuieli administrative pentru sãli; │ │
│ - servicii de telefonie şi internet │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│2. Acţiuni de protocol: │ 762.500 │
│ - masã oficialã oferitã de ministrul român al mediului │ │
│şi pãdurilor tuturor participanţilor (60 lei x 2.000 │ │
│persoane = 120.000 lei); │ │
│ - cocteil oferit de ministrul român al mediului şi pãdu-│ │
│rilor conducãtorilor delegaţiilor oficiale (12,5 lei x │ │
│500 persoane = 6.250 lei); │ │
│ - cheltuieli zilnice de masã pentru delegaţii oficiali │ │
│invitaţi, pentru reuniunile plenarei, ale comitetului │ │
│permanent şi ale reuniunilor regionale (90 lei x 500 │ │
│persoane x 10 zile = 450.000 lei); │ │
│ - trataţii în timpul şedinţelor plenarei, comitetului │ │
│permanent şi reuniunilor regionale (cafea, apã mineralã, │ │
│gustãri) (6,5 lei x 2.000 persoane x 10 zile = 130.000 │ │
│lei); │ │
│ - cadouri pentru delegaţiile oficiale (225 lei x 250 │ │
│delegaţii = 56.250 lei) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│3. Acţiuni de comunicare şi publicitate: │ 1.015.000 │
│ - design, gãzduire şi administrare site web al COP11 │ │
│Ramsar; │ │
│ - eveniment cultural de promovare a României; │ │
│ - gestionare relaţii cu mass-media la nivel naţional şi │ │
│internaţional şi postare de bannere online şi conferinţe │ │
│de presã; │ │
│ - elaborare, editare, traducere şi tipãrire în cele 3 │ │
│limbi ale convenţiei a Manualului participantului la │ │
│COP11; │ │
│ - realizarea unui film de prezentare a siturilor Ramsar │ │
│şi a unui album foto de artã tematic; │ │
│ - emisiune filatelicã tematicã; │ │
│ - organizarea unui punct de informare generalã şi │ │
│turisticã şi coordonarea activitãţii acestuia; │ │
│ - servicii de traducere şi interpretare în limba românã │ │
│din cele 3 limbi oficiale ale convenţiei │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│4. Rezervãri hotel, transport oficialitãţi şi visit tour: │ 200.000 │
│ - rezervãri de camere pentru delegaţii la conferinţã; │ │
│ - transfer aeroport - hotel şi retur; │ │
│ - transfer hotel - centru de conferinţe şi retur pentru │ │
│personalul secretariatului convenţiei Ramsar; │ │
│ - servicii de transport pentru secretarul general al │ │
│convenţiei; │ │
│ - alcãtuirea şi gestionarea unui program turistic şi │ │
│cultural pentru perioadele pre- şi post-conferinţã şi │ │
│organizarea unui visit tour de o zi la siturile Ramsar │ │
│pentru toţi participanţii la conferinţã │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│5. Consumabile de secretariat şi biroticã şi materiale │ 270.000 │
│promoţionale: │ │
│ - cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, │ │
│ecusoane etc.); │ │
│ - materiale promoţionale inscripţionate cu sigla │ │
│conferinţei; │ │
│ - bannere, roll-up, sisteme indicatoare │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│6. Alte cheltuieli neprevãzute │ 537.500 │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤
│TOTAL GENERAL: 5.830.000 lei = 5.830 mii lei │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘