Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 90 din 21 februarie 2012  privind organizarea in perioada 1 - 14 iulie 2012, la Bucuresti, a celei de-a 11-a reuniuni a Conferintei partilor contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 90 din 21 februarie 2012 privind organizarea in perioada 1 - 14 iulie 2012, la Bucuresti, a celei de-a 11-a reuniuni a Conferintei partilor contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 136 din 28 februarie 2012

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 247/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã organizarea de cãtre Ministerul Mediului şi Pãdurilor, în perioada 1 - 14 iulie 2012, la Bucureşti, a celei de-a 11-a reuniuni a Conferinţei pãrţilor contractante la Convenţia asupra zonelor umede de importanţã internaţionalã, în special ca habitat al pãsãrilor acvatice, încheiatã la Ramsar la 2 februarie 1971.
    ART. 2
    Finanţarea cheltuielilor necesare organizãrii şi desfãşurãrii evenimentului prevãzut la art. 1 se suportã din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Pãdurilor pentru anul 2012, capitolul 74.01 "Protecţia mediului", titlul 20 "Bunuri şi servicii", articolul 20.30 "Alte cheltuieli", alineatul 20.30.02 "Protocol şi reprezentare", în limita sumei de 5.830 mii lei, conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                             MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU

                                Contrasemneazã:
                                --------------
                      p. Ministrul mediului şi pãdurilor,
                                  Marin Anton,
                                secretar de stat

                         Ministrul afacerilor externe,
                              Cristian Diaconescu

                        p. Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Gherghina,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 21 februarie 2012.
    Nr. 90.


    ANEXĂ

                         DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI
        privind organizarea în perioada 1 - 14 iulie 2012, la Bucureşti,
       a celei de-a 11-a reuniuni a Conferinţei pãrţilor contractante la
          Convenţia asupra zonelor umede de importanţã internaţionalã,
                  în special ca habitat al pãsãrilor acvatice

    Numãr total de participanţi: 2.000
    din care: strãini - 1.700
              români - 300



 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
 │ Denumirea activitãţilor │ Suma alocatã │
 │ │ (lei) │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │1. Cheltuieli sãli de conferinţã (plenarã conferinţã, │ 3.045.000 │
 │birouri de secretariat, punct de înregistrare partici- │ │
 │panţi, centru pentru documentare, centru media, sãli de │ │
 │evenimente conexe, spaţiu expoziţional), mobilier şi echi-│ │
 │pamente aferente: │ │
 │ - servicii de proiectare în vederea compartimentãrii │ │
 │spaţiilor, servicii de închiriere, compartimentare cu │ │
 │panouri fonoabsorbante şi amenajare spaţii; │ │
 │ - închirieri de echipamente electrice, electronice şi IT│ │
 │şi servicii de asistenţã tehnicã pentru acestea; │ │
 │ - închiriere de mobilier; │ │
 │ - cheltuieli administrative pentru sãli; │ │
 │ - servicii de telefonie şi internet │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │2. Acţiuni de protocol: │ 762.500 │
 │ - masã oficialã oferitã de ministrul român al mediului │ │
 │şi pãdurilor tuturor participanţilor (60 lei x 2.000 │ │
 │persoane = 120.000 lei); │ │
 │ - cocteil oferit de ministrul român al mediului şi pãdu-│ │
 │rilor conducãtorilor delegaţiilor oficiale (12,5 lei x │ │
 │500 persoane = 6.250 lei); │ │
 │ - cheltuieli zilnice de masã pentru delegaţii oficiali │ │
 │invitaţi, pentru reuniunile plenarei, ale comitetului │ │
 │permanent şi ale reuniunilor regionale (90 lei x 500 │ │
 │persoane x 10 zile = 450.000 lei); │ │
 │ - trataţii în timpul şedinţelor plenarei, comitetului │ │
 │permanent şi reuniunilor regionale (cafea, apã mineralã, │ │
 │gustãri) (6,5 lei x 2.000 persoane x 10 zile = 130.000 │ │
 │lei); │ │
 │ - cadouri pentru delegaţiile oficiale (225 lei x 250 │ │
 │delegaţii = 56.250 lei) │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │3. Acţiuni de comunicare şi publicitate: │ 1.015.000 │
 │ - design, gãzduire şi administrare site web al COP11 │ │
 │Ramsar; │ │
 │ - eveniment cultural de promovare a României; │ │
 │ - gestionare relaţii cu mass-media la nivel naţional şi │ │
 │internaţional şi postare de bannere online şi conferinţe │ │
 │de presã; │ │
 │ - elaborare, editare, traducere şi tipãrire în cele 3 │ │
 │limbi ale convenţiei a Manualului participantului la │ │
 │COP11; │ │
 │ - realizarea unui film de prezentare a siturilor Ramsar │ │
 │şi a unui album foto de artã tematic; │ │
 │ - emisiune filatelicã tematicã; │ │
 │ - organizarea unui punct de informare generalã şi │ │
 │turisticã şi coordonarea activitãţii acestuia; │ │
 │ - servicii de traducere şi interpretare în limba românã │ │
 │din cele 3 limbi oficiale ale convenţiei │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │4. Rezervãri hotel, transport oficialitãţi şi visit tour: │ 200.000 │
 │ - rezervãri de camere pentru delegaţii la conferinţã; │ │
 │ - transfer aeroport - hotel şi retur; │ │
 │ - transfer hotel - centru de conferinţe şi retur pentru │ │
 │personalul secretariatului convenţiei Ramsar; │ │
 │ - servicii de transport pentru secretarul general al │ │
 │convenţiei; │ │
 │ - alcãtuirea şi gestionarea unui program turistic şi │ │
 │cultural pentru perioadele pre- şi post-conferinţã şi │ │
 │organizarea unui visit tour de o zi la siturile Ramsar │ │
 │pentru toţi participanţii la conferinţã │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │5. Consumabile de secretariat şi biroticã şi materiale │ 270.000 │
 │promoţionale: │ │
 │ - cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, │ │
 │ecusoane etc.); │ │
 │ - materiale promoţionale inscripţionate cu sigla │ │
 │conferinţei; │ │
 │ - bannere, roll-up, sisteme indicatoare │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │6. Alte cheltuieli neprevãzute │ 537.500 │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤
 │TOTAL GENERAL: 5.830.000 lei = 5.830 mii lei │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    NOTĂ: În situaţii motivate, sumele se pot compensa între acţiunile 1, 3, 4, 5 şi 6.

                                       -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016