Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi având în vedere prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.535/2007 al Comisiei din 20 decembrie 2007 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din Tratatul CE ajutoarelor de minimis în sectorul producţiei de produse agricole, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Prezenta hotărâre stabileşte cadrul juridic de instituire a unei scheme de ajutor de minimis în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 1.535/2007 al Comisiei din 20 decembrie 2007 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din Tratatul CE ajutoarelor de minimis în sectorul producţiei de produse agricole, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 337/2007, definit în continuare Regulament. ART. 2 (1) Ajutoarele de minimis se acordă producătorilor agricoli pentru compensarea efectelor fenomenului de secetă manifestat în anul agricol 2011-2012 asupra culturilor agricole, certificat prin informările detaliate privind aria de răspândire, categoria şi intensitatea fenomenului de secetă, comunicate de Administraţia Naţională de Meteorologie. (2) În sensul prezentei hotărâri, expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a) ajutoare de minimis - ajutoare acordate exploataţiilor agricole în conformitate cu art. 3 din Regulament; b) autoritatea competentă - direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, autorităţi responsabile cu administrarea schemei de ajutor de stat; c) culturi agricole - culturi în teren arabil. (3) Schema de ajutor de minimis reglementată de prezenta hotărâre nu se aplică următoarelor categorii de ajutoare: a) ajutoarelor a căror sumă se stabileşte pe baza preţului sau a cantităţii produselor introduse pe piaţă; b) ajutoarelor pentru activităţile legate de export, adică ajutoarelor legate direct de cantităţile exportate, de înfiinţarea şi funcţionarea unei reţele de distribuţie sau de alte cheltuieli curente legate de activitatea de export; c) ajutoarelor condiţionate de utilizarea de produse naţionale în defavoarea celor importate. CAP. II Beneficiarii, criterii de eligibilitate, cuantumul sprijinului financiar şi modalitatea de acordare a schemei de ajutor de minimis ART. 3 Prevederile prezentei scheme se aplică următoarelor categorii de beneficiari care exploatează culturi agricole, în teren arabil: a) producători agricoli persoane fizice; b) producători agricoli persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi întreprinderi familiale, constituite potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, cu modificările şi completările ulterioare, persoane juridice, precum şi orice forme asociative cu/sau fără personalitate juridică, constituite conform legii. ART. 4 Valoarea sprijinului financiar acordat prin schema de ajutor de minimis se exprimă sub forma unei subvenţii, potrivit art. 3 alin. (4) din Regulament. ART. 5 Cuantumul sprijinului financiar reprezentând ajutor de minimis este de 100 lei/ha şi se acordă pentru suprafeţe de culturi agricole în teren arabil de minimum un hectar şi maximum 10 hectare, inclusiv, fără însă a depăşi plafonul maxim prevăzut la art. 3 alin. (2) din Regulament, respectiv echivalentul în lei a 7.500 euro/beneficiar/3 ani. ART. 6 (1) Sprijinul financiar se acordă pentru fiecare beneficiar într-o singură tranşă, începând cu data de 1 noiembrie 2012. (2) Beneficiarii sprijinului financiar reprezentând ajutorul de minimis nu pot renunţa la calitatea de producători agricoli care exploatează suprafeţele de teren pentru care primesc sprijinul în cauză, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul în care sprijinul financiar a fost acordat. ART. 7 Resursele financiare necesare aplicării schemei de ajutor de minimis prevăzută de prezenta hotărâre se asigură de la bugetul de stat, în limita prevederilor bugetare aprobate cu această destinaţie Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale pe anii 2012 şi 2013, la capitolul 83.01 "Agricultură, silvicultură, piscicultură şi vânătoare", titlul 40.15 "Sprijinirea producătorilor agricoli". CAP. III Reguli procedurale ART. 8 (1) Pentru obţinerea sprijinului financiar, solicitanţii întocmesc cereri, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, şi le depun la direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială se află terenurile, însoţite de următoarele documente: a) o copie a BI/CI al/a solicitantului sau, după caz, împuternicire/procură notarială şi o copie a BI/CI al/a reprezentantului legal; b) dovadă cont activ bancă/trezorerie; c) copie a cererii unice de plată pe suprafaţă pentru anul 2012, certificată prin înscrierea pe copie a sintagmei "conform cu originalul" de centrele locale sau judeţene, după caz, respectiv al municipiului Bucureşti, ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, după caz; d) adeverinţa în original, care să ateste, conform înscrisurilor din Registrul agricol, suprafaţa de teren utilizată de solicitant în baza oricărui act juridic care conferă dreptul de folosinţă asupra terenului în cauză, pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 3, din care să reiasă că deţin suprafeţe de culturi agricole în teren arabil. (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. a) sunt prezentate în original şi copie, în vederea certificării de reprezentantul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, prin înscrierea pe copie a sintagmei "conform cu originalul". (3) În situaţia în care un producător agricol deţine în exploataţie suprafeţe de teren arabil care sunt situate în unităţi administrativ-teritoriale din judeţe diferite, acesta poate formula cereri de sprijin financiar, care se depun la direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială se află suprafeţele în cauză, cu obligaţia încadrării în plafonul ajutorului de minimis prevăzut la art. 5. (4) În cazul prevăzut la alin. (3), direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti implicate se asigură că sumele totale care se acordă producătorului agricol se încadrează în plafonul maxim, respectiv echivalentul în lei a 7.500 euro/beneficiar/3 ani. (5) Cererile de sprijin financiar prevăzut de schema de ajutor de minimis se pot depune până la data de 15 octombrie 2012 inclusiv. ART. 9 (1) Direcţiile pentru agricultură judeţene/a municipiului Bucureşti înregistrează cererile în Registrul special de evidenţă a beneficiarilor de sprijin financiar prevăzut de schema de ajutor de minimis, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, le verifică împreună cu documentele anexate, calculează, determină şi aprobă sumele aferente reprezentând sprijin financiar. (2) În cazul prevăzut la art. 8 alin. (3) direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti implicate determină sumele cuvenite beneficiarului astfel: a) dacă totalul sumelor care se cuvin beneficiarului se încadrează în plafonul maxim, respectiv echivalentul în lei a 7.500 euro/beneficiar/3 ani, fiecare direcţie pentru agricultură judeţeană şi a municipiului Bucureşti aprobă suma calculată; b) dacă totalul sumelor care se cuvin beneficiarului depăşeşte plafonul maxim, direcţia pentru agricultură judeţeană şi a municipiului Bucureşti la care suma calculată este cea mai mare aplică o reducere corespunzătoare a acestei sume, până la concurenţa totalului drepturilor de plată cu plafonul maxim, respectiv cu echivalentul în lei a 7.500 euro/beneficiar/3 ani. ART. 10 Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti întocmesc situaţia centralizatoare cu sumele necesare pentru acordarea sprijinului financiar, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, pe care o transmit Direcţiei generale buget-finanţe şi fonduri europene din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. ART. 11 Direcţia generală buget-finanţe şi fonduri europene din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale transmite Ministerului Finanţelor Publice situaţia centralizatoare, în vederea deschiderii creditelor bugetare, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 4. ART. 12 (1) După aprobarea de către Ministerul Finanţelor Publice a deschiderii creditelor bugetare, din bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale se alimentează conturile direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti. (2) Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti virează sumele cuvenite în conturile beneficiarilor, potrivit legislaţiei învigoare. ART. 13 (1) Evidenţa sprijinului financiar acordat potrivit prezentei hotărâri se păstrează la direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, pe o perioadă de 10 ani fiscali de la data la care a fost acordat ajutorul. (2) Lista cuprinzând beneficiarii şi sumele acordate acestora în cadrul schemei de ajutor de minimis se publică pe site-ul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. CAP. IV Dispoziţii finale ART. 14 Ajutoarele de minimis acordate în temeiul prezentei hotărâri nu pot fi cumulate cu ajutoarele de stat acordate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 562/2012 privind aprobarea schemei "Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor meteorologice nefavorabile manifestate în perioada ianuarie-februarie 2012 asupra culturilor de legume şi/sau flori în spaţii protejate" care se acordă în agricultură, în sectorul vegetal, în cazul în care acest cumul de ajutoare depăşeşte suma maximă de 7.500 euro/beneficiar/ 3 ani, potrivit prevederilor art. 3 alin. (2) din Regulament. ART. 15 (1) Se consideră ajutor necuvenit sumele încasate în temeiul prezentei hotărâri, prin înscrierea sau atestarea de către beneficiari a unor date ori situaţii nereale pe documentele aferente ajutorului prevăzut în prezenta hotărâre sau încălcarea în orice mod a prevederilor prezentei hotărâri. (2) Sumele reprezentând ajutor necuvenit, prevăzut la alin. (1), se recuperează de la beneficiarii ajutorului de stat, potrivit prevederilor legale în vigoare. (3) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, verifică permanent modul de respectare a prevederilor prezentei hotărâri de către beneficiarii sumelor reprezentând sprijin financiar prevăzut de schema de ajutor de minimis. ART. 16 Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: --------------- Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Daniel Constantin Ministrul afacerilor europene, Leonard Orban Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu Bucureşti, 1 septembrie 2012. Nr. 897. ANEXA 1 - Model -
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ......./a Municipiului Bucureşti │
├────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│Număr ..... data ........ │Se aprobă suma de ....... *) lei │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Verificat │Director executiv ..................... │
│--------- │ (numele şi prenumele) │
│Reprezentant DAJ: │ │
│Numele/prenumele/Semnătura ....... │Semnătura ....... Ştampila ........... │
└────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘
--------
*) Suma se aprobă după aplicarea prevederilor art. 9 din Hotărârea
Guvernului nr. ....., după caz.
CERERE
pentru ajutor de minimis în agricultură
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele persoanei fizice │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele împuternicitului (pentru cazurile în care cererea este │
│semnată prin împuternicit) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│Nr. şi data împuternicirii/procurii │ │
│notariale │ │
└───────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│CNP titular/împuternicit │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Adresa │
├────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┤
│Judeţul/Sectorul │ Localitatea │
├────────────────────────────┼─────────────┬──────────────────┬─────────┬─────┤
│Satul/Strada │ Nr. │Cod poştal │Bl. │Ap. │
├────────────────────────────┼─────────────┴──────────────────┼─────────┴─────┤
│Telefon │ Fax │E-mail │
└────────────────────────────┴────────────────────────────────┴───────────────┘
┌───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Trezoreria/Banca │Sucursala/Agenţia/Filiala │
├───────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├───────────────────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┼──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬─┬─┬─┬─┤
│IBAN │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴─┴─┴─┴─┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea persoanei juridice/PFA/ÎÎ/ÎF │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┐
│Cod unic de înregistrare (CUI) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Cod de identificare fiscală (CIF) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘
┌────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Numele titularului/administratorului/ │Prenumele titularului/ │
│reprezentantului legal │administratorului/reprezentantului │
│ │legal │
├────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│CNP titular/administrator/reprezentant legal │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Sediul social persoana juridică/PFA/ÎÎ/ÎF/ │
├────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┤
│Judeţul/Sectorul │ Localitatea │
├────────────────────────────┼─────────────┬──────────────────┬─────────┬─────┤
│Satul/Strada │ Nr. │Cod poştal │Bl. │Ap. │
├────────────────────────────┼─────────────┴──────────────────┼─────────┴─────┤
│Telefon │ Fax │E-mail │
└────────────────────────────┴────────────────────────────────┴───────────────┘
┌───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Trezoreria/Banca │Sucursala/Agenţia/Filiala │
├───────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├───────────────────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┼──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬─┬─┬─┬─┤
│IBAN │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴─┴─┴─┴─┘
Declar că exploatez o suprafaţă agricolă totală de ..... ha, situată pe raza teritorială a localităţii ......, cu următoarea structură de culturi în anul agricol 2011-2012:
┌────┬──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Cultura │ Suprafaţa │
│crt.│ │ (ha) │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ (1)│ (2) │ (3) │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
└────┴──────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
Solicit sprijin financiar prin schema "Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenului de secetă manifestat în anul agricol 2011-2012 asupra culturilor agricole" care se acordă în agricultură în sectorul vegetal, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 897/2012. Anexez la prezenta cerere următoarele documente: ......................... .......................................................................... ........................................................................ . NOTĂ: Se înscriu toate documentele depuse, indicându-se distinct tipul documentului, numărul şi data acestuia. Documentele depuse în copie se certifică de către reprezentantul împuternicit cu verificarea şi avizarea cererii. Am depus/Nu am depus o altă cerere pentru acordare de "Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenului de secetă manifestat în anul agricol 2011-2012 asupra culturilor agricole" la Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ....../a Municipiului Bucureşti.*1)--------- *1) În cazul în care beneficiarul confirmă că a mai completat o cerere la altă direcţie pentru agricultură judeţeană, obligaţia de verificare a încadrării în prevederile art. 5 din hotărâre revine fiecărei direcţii pentru agricultură judeţene. Am beneficiat/Nu am beneficiat de sprijin financiar, în valoare de ...... lei, prin schema "Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor meteorologice nefavorabile manifestate în perioada ianuarie-februarie 2012 asupra culturilor de legume şi/sau flori în spaţii protejate" care se acordă în agricultură, în sectorul vegetal, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 562/2012. Subsemnatul/Subsemnata, ............, mă angajez să furnizez orice document justificativ care îmi va fi solicitat, să mă supun oricărui control şi să înapoiez la cererea motivată a direcţiilor pentru agricultură judeţene sau altor instituţii abilitate suma care a fost virată de aceasta sub titlul de ajutor de minimis, fără a prejudicia eventualele urmări ce ar putea fi angajate împotriva mea. Cunoscând că falsul în declaraţii se pedepseşte conform art. 292 din Codul penal, datele înscrise în formularul de cerere şi în documentele anexate sunt reale, corecte, complete şi perfect valabile. Sunt de acord ca datele din cerere să fie introduse în baza de date, procesate şi verificate în vederea calculării plăţii şi transmise autorităţilor responsabile în vederea elaborării de studii statistice şi de evaluări economice. Beneficiar, ................. (semnătura) ANEXA 2
- Model -
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ......./a Municipiului Bucureşti
REGISTRUL SPECIAL DE EVIDENŢĂ
a beneficiarilor de sprijin financiar prevăzut de schema
"Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor
fenomenului de secetă manifestat în anul agricol 2011-2012
asupra culturilor agricole"
┌─────┬─────────────────────┬─────────────┬────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Producător agricol │Cerere pentru│Suprafaţa pentru care se│Suma totală│
│crt./│(Numele şi prenumele,│ ajutor de │ solicită sprijinul │ aprobată │
│data │ CNP, adresa, CUI, │ minimis │ │ (lei) │
│ │ localitate) │ (nr./data ├─────┬──────────────────┤ │
│ │ │ │Total│ Din care: │ │
│ │ │ │ (ha)├────────┬─────────┤ │
│ │ │ │ │ Cultura│Suprafaţa│ │
│ │ │ │ │ │ (ha) │ │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│ (0) │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│ 4 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────────────────┼─────────────┼─────┼────────┼─────────┼───────────┤
│.... │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────────────────────┴─────────────┴─────┴────────┴─────────┴───────────┘
Întocmit
.............................
(numele, prenumele, funcţia,
semnătura şi ştampila)
ANEXA 3
- Model -
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ...../a Municipiului Bucureşti
SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
a sumelor necesare reprezentând sprijin financiar
prevăzut de schema "Ajutoare de minimis pentru
compensarea efectelor fenomenului de secetă
manifestat în anul agricol 2011-2012 asupra
culturilor agricole"
┌────┬──────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │Numărul de beneficiari│Suprafaţa pentru care│ Suma aprobată │
│crt.│ │ se acordă sprijin │ (mii lei) │
│ │ │ (ha) │ │
├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│ (0)│ (1) │ (2) │ (3) │
├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │
└────┴──────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┘
Director executiv, Întocmit
...................... ................
(numele, prenumele,
funcţia şi semnătura)
ANEXA 4
- Model -
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Se aprobă
---------
Ordonator principal de credite,
...............................
SITUAŢIE CENTRALIZATOARE
┌──────┬────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Judeţul │ Suma totală aprobată │
│crt. │ │ (mii lei) │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ (0) │ (1) │ (2) │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 1 │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 2 │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 3 │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ ... │ │ │
├──────┼────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│TOTAL:│ │ │
└──────┴────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
Direcţia generală buget-finanţe
şi fonduri europene
Director general,
...............................
(semnătura şi ştampila)
--------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.