Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 893 din 20 august 2008  pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, aprobate prin   Hotararea Guvernului nr. 521/1997     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 893 din 20 august 2008 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 521/1997

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 640 din 5 septembrie 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Normele metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 521/1997 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 22 septembrie 1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. În cuprinsul normelor metodologice, denumirea "Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului" se înlocuieşte cu denumirea "Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor".
2. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, denumit în continuare SISDIEBDU, este sistemul de evidenţã, mãsurare, inventariere, gestiune şi actualizare sistematicã a tuturor imobilelor şi reţelelor edilitare din intravilanul localitãţilor, sub aspect tehnic şi economic, cu respectarea datelor de bazã din cadastrul general, privind suprafaţa, categoria de folosinţã şi proprietarul.
SISDIEBDU are la bazã atât datele din domeniul imobiliaredilitar, cât şi din alte domenii de activitate, care servesc la formularea strategiilor globale ale localitãţilor, în corelare cu programele de dezvoltare durabilã ale administraţiilor locale, la toate nivelurile.
SISDIEBDU conţine datele necesare fundamentãrii deciziilor pentru dezvoltarea durabilã a localitãţilor urbane şi rurale, crearea unui sistem corect de taxe şi impozite, conservarea fondului natural şi construit protejat, reprezentând un instrument pentru un management eficient al administraţiei publice locale în procesul de informare, debirocratizare şi transparenţã decizionalã."
3. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - Potrivit <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã, cu modificãrile ulterioare, Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, ca autoritate publicã centralã competentã în domeniu, are obligaţia de a coordona, de a organiza şi de a implementa SISDIEBDU la nivel naţional, cu posibilitatea de a furniza datele specifice pentru integrarea acestora în cadastrul general şi în alte sisteme informaţionale specifice aflate în coordonarea altor instituţii şi autoritãţi ale administraţiei publice centrale şi locale, dupã caz.
Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor este autoritatea administraţiei publice centrale responsabilã cu realizarea SISDIEBDU la nivel naţional, prin programe anuale.
Programul de realizare a SISDIEBDU este prevãzut şi organizat sã cuprindã întregul intravilan la nivel naţional, respectiv toate localitãţile urbane şi rurale."
4. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor colaboreazã cu consiliile judeţene şi cu Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi asigurã:
a) elaborarea de programe pentru realizarea lucrãrilor SISDIEBDU, stabilirea prioritãţilor, în funcţie de interesul unor localitãţi, şi evaluarea mijloacelor financiare necesare;
b) urmãrirea execuţiei lucrãrilor SISDIEBDU, controlul şi avizarea acestora, pe faze şi categorii de lucrãri;
c) aducerea la cunoştinţã a lucrãrilor SISDIEBDU şi asigurarea accesului specialiştilor pentru executarea lucrãrilor."
5. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, în exercitarea atribuţiilor sale în domeniul SISDIEBDU, colaboreazã cu Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, precum şi cu oficiile de cadastru şi publicitate imobiliarã organizate la nivel judeţean şi în municipiul Bucureşti, aflate în subordinea acesteia.
Recepţia şi avizarea lucrãrilor SISDIEBDU se asigurã de cãtre consiliile locale împreunã cu consiliile judeţene şi, respectiv, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, cu avizul tehnic al oficiilor de cadastru şi publicitate imobiliarã organizate la nivel judeţean, respectiv Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã al Municipiului Bucureşti, pe baza metodologiilor prevãzute la art. 3 şi în conformitate cu anexele nr. 6 şi 7 la prezentele norme metodologice.
Controlul privind îndeplinirea formalitãţilor de contractare, al realizãrii şi decontãrii, precum şi avizarea lucrãrilor SISDIEBDU se asigurã de cãtre Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor."
6. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - În limita alocaţiilor aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor repartizeazã şi comunicã consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate anual şi trimestrial pentru realizarea SISDIEBDU.
Pe baza şi în limitele plafoanelor comunicate potrivit alin. 1, consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti transmit Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor lista lucrãrilor, întocmitã conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice.
Decontarea lucrãrilor de realizare a SISDIEBDU se face lunar, în limita plafoanelor bugetare trimestriale comunicate."
7. Articolul 10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10. - În limita plafoanelor aprobate şi a listei de lucrãri prevãzute la art. 9, consiliile locale vor încheia contracte de execuţie a lucrãrilor SISDIEBDU cu societãţi comerciale de specialitate, potrivit prevederilor art. 15 şi ale anexelor nr. 4, 5 şi 5a) la prezentele norme metodologice şi pe baza metodologiilor prevãzute la art. 3."
8. Articolul 10^1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10^1 . - Pentru decontarea lucrãrilor de realizare a SISDIEBDU, consiliile locale vor înainta lunar, cu adresã, consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti documentaţia prevãzutã în anexele nr. 4, 5, 5a), 6 şi 6a) la prezentele norme metodologice, prin care se solicitã întocmirea decontului justificativ."
9. La articolul 11, alineatele 1, 2 şi 4 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti verificã documentaţia primitã, acordã viza de control financiar preventiv propriu şi întocmesc lunar decontul justificativ, care se transmite pânã la data de 5 a fiecãrei luni, pentru luna precedentã, Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, în douã exemplare, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice. Pentru lucrãrile executate şi recepţionate pânã pe data de 10 a lunii decembrie, deconturile justificative se transmit pânã la data de 15 decembrie a anului bugetar.
Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pe baza deconturilor justificative, solicitã Ministerului Economiei şi Finanţelor deschiderea de credite în limita alocaţiilor bugetare aprobate, însoţitã de decontul justificativ prezentat în anexa nr. 3a) la prezentele norme metodologice, vireazã sumele consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu ordin de platã, în contul 21.42.02.29 "Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar", deschis pe numele acestora la Trezoreria Statului.
.................................................
Sumele prevãzute la alin. 3 se vireazã de consiliile judeţene şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, pe baza anexelor nr. 1 şi 3 la prezentele norme metodologice, în contul 21.42.02.29 "Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar", deschis la Trezoreria Statului pe numele unitãţilor administrativ-teritoriale beneficiare."
10. Articolul 13 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13. - Trimestrial, consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti vor analiza şi vor transmite Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor situaţia consiliilor locale care nu au încheiat contracte de execuţie a lucrãrilor SISDIEBDU, precum şi situaţia respectãrii prevederilor din contractele de execuţie.
Potrivit prevederilor alin. 1, Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor poate propune completarea programului anual cu alte prioritãţi, dupã caz."
11. Articolul 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - Datele şi informaţiile cuprinse în SISDIEBDU sunt publice, reprezintã bun proprietate publicã şi sunt în administrarea autoritãţilor administraţiei publice locale.
Acestea pot fi puse gratuit la dispoziţia autoritãţii administraţiei publice centrale responsabile cu realizarea SISDIEBDU, pentru organizarea unor baze de date referitoare la evidenţa imobiliar-edilitarã la nivelul intravilanului localitãţilor şi pentru realizarea unor proiecte în colaborare cu alte instituţii sau autoritãţi ale administraţiei publice centrale ori locale, precum şi instituţiilor financiare de sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, pentru determinarea valorii impozabile a fiecãrui bun imobil.
Administratorul asigurã respectarea dreptului la protecţie a datelor personale ale cetãţenilor, în conformitate cu prevederile legale în domeniu, prin crearea unor modalitãţi de accesare a SISDIEBDU, pe bazã de parolã stabilitã cu autoritatea administraţiei publice locale şi autoritatea centralã responsabilã cu implementarea acestuia, dupã caz."
12. Anexele nr. 1, 2, 3, 3a), 4, 5, 5a) şi 6 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-8 la prezenta hotãrâre.
13. Dupã anexa nr. 6 se introduc doua noi anexe, anexele nr. 6a) si 7, având cuprinsul prevãzut în anexele nr. 9 şi 10 la prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
p. Ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor
publice şi locuinţelor,
Anna Horvath,
secretar de stat

p. Ministrul internelor şi
reformei administrative,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 20 august 2008.
Nr. 893.

ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la normele metodologice)

CONSILIUL*) ........................
----------
* Se completeazã dupã caz: judeţean sau General al Municipiului Bucureşti.

LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice
domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane,
pe anul .........., cu finanţare de la bugetul de stat,
ce se realizeazã în conformitate cu prevederile art. 67
din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare
nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile ulterioare


- lei -

┌───────────────────────┬─────┬──────────┬───────┬────────┬────────┬────────┬──────────────────┬──────┐
│ Consiliul local │ │ │Preţul │Valoarea│Valoarea│Valoarea│ Din care în │Termen│
│ Denumirea lucrãrii │U.M. │Cantitatea│ U.M. │ totalã │ rãmasã │ 200...│ trimestrul │ de │
│ │ │ │ │ │ de │ ├────┬────┬───┬────┤fina- │
│ │ │ │ │ │executat│ │ │ │ │ │lizare│
│ │ │ │ │ │ │ │ I │ II │III│ IV │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│Total, din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│A. Lucrãri în continua-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│re │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│1. Consiliul Local ....│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│a) Lucrãri tehnice de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│identificare, mãsurare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi inventariere a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│imobilelor şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│- lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri topografice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de cartare │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│imobiliarã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de inventari-│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ere a reţelelor edili- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│b) Banca de date urbane│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│- încãrcarea, organiza-│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rea şi prelucrarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│datelor grafice şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│textuale privind imobi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lele şi reţelele edili-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- întreţinerea şi │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│actualizarea bãncii de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│date urbane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- instruire-formare │pers.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│utilizatori │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│2. Consiliul Local ... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│a) ................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│b) ................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│TOTAL A: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│B. Lucrãri noi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│1. Consiliul Local ... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│a) Lucrãri tehnice de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│identificare, mãsurare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi inventariere a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│imobilelor şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│- lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri topografice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de cartare │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│imobiliarã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de inventari-│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ere a reţelelor edili- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│b) Banca de date urbane│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│- încãrcarea, organiza-│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rea şi prelucrarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│datelor grafice şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│textuale privind imobi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lele şi reţelele edili-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- întreţinerea şi │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│actualizarea bãncii de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│date urbane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- instruire-formare │pers.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│utilizatori │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│2. Consiliul Local ... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│a) ................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│b) ................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────┼────┼───┼────┼──────┤
│TOTAL B: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────┴─────┴──────────┴───────┴────────┴────────┴────────┴────┴────┴───┴────┴──────┘
Preşedinte, Întocmit
Direcţia
Serviciul/(birou cadastru)



ANEXA 2
(Anexa nr. 2 la normele metodologice)

MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR

Aprobat
Ordonatorul principal de credite


LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, pe anul ......,
cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în
conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului
şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996, republicatã,
cu modificãrile ulterioare




- lei -
┌─────┬──────────────────────────────────┬───────────┬────────┬───────────────────────┬──────────┐
│ Nr. │ │Cantitatea │Valoarea│Din care în trimestrul:│ Termenul │
│crt. │ │ (ha) │ 200.. ├─────┬─────┬─────┬─────┤ de │
│ │ │ │ │ I │ II │ III │ IV │finalizare│
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ A │Lucrãri în continuare │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 1. │Judeţul ................. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul informaţional specific │ │ │ │ │ │ │ │
│ │domeniului imobiliar-edilitar şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │bãncilor de date urbane în comuna,│ │ │ │ │ │ │ │
│ │oraşul, municipiul ...............│ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul .................... │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 2. │Judeţul ............. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul .................... │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ .. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 42. │42. Municipiul Bucureşti │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul informaţional specific │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ domeniului imobiliar-edilitar şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │bãncilor de date urbane în │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectorul .... │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ B │Lucrãri noi │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 1. │Judeţul ................. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul informaţional specific │ │ │ │ │ │ │ │
│ │domeniului imobiliar-edilitar şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │bãncilor de date urbane în comuna,│ │ │ │ │ │ │ │
│ │oraşul, municipiul ...............│ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul .................... │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ .. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 42. │42. Municipiul Bucureşti │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- sistemul informaţional specific │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ domeniului imobiliar-edilitar şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │bãncilor de date urbane în │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectorul .... │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────────────────────────────────┴───────────┴────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┘

Direcţia generalã economicã/Direcţia economicã Direcţia Generalã/Direcţia ..........
Director general/Director Director general/Director


Se aprobã Vizat
Ordonator principal de credite Direcţia generalã/Direcţia
Director general/Director




ANEXA 3
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)

CONSILIUL*) .......................
------------
* Se completeazã dupã caz: judeţean sau General al Municipiului Bucureşti


DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii bugetare
pe luna ....... anul ......, în aplicarea
prevederilor art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii
imobiliare nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile ulterioare




- lei -
┌────┬───────────────────────────────┬────────────┬────────────┬──────────────┬──────────┬────────────┐
│ │ Beneficiarul │Nr. şi data │Nr. şi data │ Numãrul │ Valoarea │Disponibilul│
│ Nr.│ Executantul │ depunerii │contractului│ contului │lucrãrilor│ la finele │
│crt.│ Denumirea lucrãrii │documentelor│ │ şi banca │executate │ lunii │
│ │ │la Consiliul│ │beneficiarului│ │ precedente │
│ │ │ *) │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ 1. │Consiliul Local ...............│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │Executant .....................│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │Sistem informaţional specific │ │ │ │ │ │
│ │domeniului imobiliar edilitar │ │ │ │ │ │
│ │şi bãncilor de date urbane: │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │a) Lucrãri tehnice de │ │ │ │ │ │
│ │identificare, mãsurare şi │ │ │ │ │ │
│ │inventariere a imobilelor şi │ │ │ │ │ │
│ │reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │b) Banca de date urbane │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ │TOTAL Consiliul Local .........│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ 2.│Consiliul Local ...............│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │Executant .....................│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │Sistem informaţional specific │ │ │ │ │ │
│ │domeniului imobiliar edilitar │ │ │ │ │ │
│ │şi bãncilor de date urbane: │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │a) Lucrãri tehnice de │ │ │ │ │ │
│ │identificare, mãsurare şi │ │ │ │ │ │
│ │inventariere a imobilelor şi │ │ │ │ │ │
│ │reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │b) Banca de date urbane │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ │TOTAL Consiliul Local .........│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────┤
│ │TOTAL Consiliul*) │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────────────┴────────────┴────────────┴──────────────┴──────────┴────────────┘


* Se completeazã dupã caz: judeţean sau General al Municipiului Bucureşti

Rãspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor
înscrise.

Preşedinte, Control financiar preventiv propriu
Director,


ANEXA 4
(Anexa nr. 3a) la normele metodologice)

MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR

Aprobat
Ordonatorul principal de credite

DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii bugetare pe
luna........anul ......, în aplicarea prevederilor art. 67
din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare
nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile ulterioare


- lei -
┌────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ Denumirea lucrãrii │Valoarea lucrãrilor│
│crt.│ │ executate │
├────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 5 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ 1.│ Sistem informaţional specific domeniului │ │
│ │imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane: │ │
│ │ │ │
│ │a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi │ │
│ │inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare │ │
│ │ │ │
│ │b) Banca de date urbane │ │
├────┴───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│TOTAL MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI │ │
│LOCUINŢELOR: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────┘
Direcţia generalã/Direcţia Direcţia generalã economicã
/Direcţia economicã
Director general/Director, Director general/Director,



ANEXA 5
(Anexa nr. 4 la normele metodologice)

EXECUTANT ......................


SITUAŢIE DE LUCRĂRI
cuprinzând sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pe luna ......anul .....
în localitatea (comuna, oraşul, municipiul), cu
finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în conformitate
cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii
imobiliare nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile ulterioare




┌────┬──────────────────────────────────────┬─────┬──────────┬────────┬────────┬────────┐
│Nr. │ Categoria de lucrãri │ U.M.│Cantitatea│ Preţul │Valoarea│Valoarea│
│crt.│ │ │ │ U.M. │ (lei) │ cu TVA │
│ │ │ │ │ │ │ (lei) │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ I. │Lucrãri tehnice de identificare, │ │ │ │ │ │
│ │mãsurare şi inventariere a imobilelor │ │ │ │ │ │
│ │şi reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 1. │Lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 2. │Lucrãri topografic │ ha │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 3. │Lucrãri de cartare imobiliarã │ ha │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 4. │Lucrãri de inventariere a reţelelor │ ha │ │ │ │ │
│ │edilitare │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ │TOTAL I: │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ II.│Banca de date urbane │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 5. │Încãrcarea, organizarea şi prelucra- │ ha │ │ │ │ │
│ │rea datelor grafice şi textuale │ │ │ │ │ │
│ │privind imobilele şi reţelele │ │ │ │ │ │
│ │edilitare │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 6. │Întreţinerea şi actualizarea bãncii de│ ha │ │ │ │ │
│ │date urbane │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ 7. │Instruire-formare utilizatori │pers.│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ │TOTAL II: │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────┤
│ │TOTAL SITUAŢIE DE LUCRĂRI: │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────────────────────────┴─────┴──────────┴────────┴────────┴────────┘
Beneficiar Executant
Consiliul Local .............. Societatea Comercialã .....................
Primar, Director,




ANEXA 6
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)

EXECUTANT .....................
Contract nr. ..... din ........

DEVIZ DE CHELTUIELI
privind sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pe luna ...... anul .....
în localitatea (comuna, oraşul, municipiul), cu
finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în conformitate
cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii
imobiliare nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile ulterioare


- lei -
┌─────┬───────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────────┐
│ Nr. │ Articolele de calculaţie şi elementele de │ Valoarea │ % │
│ crt.│ cheltuieli │ │faţã de totalul│
│ │ │ │ preţului de │
│ │ │ │ cost │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 1. │Materiale*1) │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 2. │Manoperã*2) │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 3. │TOTAL 1-2 │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 4. │Cheltuieli generale ale societãţii │ │ │
│ │comerciale*3) │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 5. │Cheltuieli de deplasare*4) │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 6. │TOTAL PREŢ: │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 7. │Profit │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 8. │TOTAL PREŢ DE COST: │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 9. │TVA (19% x rd.8) │ │ │
├─────┼───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────────┤
│ 10. │TOTAL VALOARE DE DEVIZ: │ │ │
└─────┴───────────────────────────────────────────┴───────────┴───────────────┘


*1) Cuprinde costul materialelor utilizate în activitatea de culegere a
datelor din teren (semnale geodezice, borne, repere, picheţi etc.), precum
şi în activitatea de birou (calc, suport de plastic transparent nedeformabil,
hârtie xerox şi de scris, tonner, truse de capete Rotring pentru desen etc.)
*2) Se calculeazã dupã modelul cuprins în anexa nr. 5a) şi se vor acorda
majorãrile prevãzute de actele normative referitoare la indexarea
salariilor.
*3) Cuprinde: amortismente utilaje şi echipamente, taxe şi impozite,
energie electricã, termicã, gaze, apã, canalizare, telefon, fax, salarii
ale conducerii societãţii comerciale.
*4) Se vor deconta pe baza documentelor justificative, conform
prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.860/2006 , republicatã.


Beneficiar Executant
Consiliul Local ................... Societatea Comercialã .............
Primar, Director,


ANEXA 7
[Anexa nr. 5a) la normele metodologice]

EXECUTANT .........................


CALCULUL MANOPEREI
pe luna .............. anul .....


- lei -
┌────┬────────────────────┬────────┬────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ │Salariul│ Alte venituri │ Total │
│crt.│Numele şi prenumele │tarifar ├──────────┬────────────┬────────┤venituri│
│ │ │ │ Spor │Indemnizaţii│ Alte │ brute │
│ │ │ │de vechime│de conducere│sporuri │ │
├────┼────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┤
│ │TOTAL MANOPERĂ │ │ │ │ │ │
│ │DIRECTĂ: │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────┴──────────┴────────────┴────────┴────────┘
Impozite şi taxe aferente salariilor plãtite de operatorul economic conform
legii
┌────┬────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ 1. │C.A.S. │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ 2. │Ajutor de şomaj │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ ...│ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ │ TOTAL MANOPERĂ DIRECTĂ: │ │
└────┴────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

Beneficiar Executant
Consiliul Local .............. Societatea Comercialã ..............
Primar, Director,



ANEXA 8
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)

EXECUTANT ...........................


PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE - AVIZARE
din ..................anul ......


I. Denumirea lucrãrii ......................................................
1. Beneficiar: Consiliul Local .............................................
2. Etapa: luna .............................................................
3. Valoarea devizului de cheltuieli ........................................
4. Responsabilul lucrãrii ..................................................
5. Calificativul ...........................................................

II. Conţinutul etapei de recepţie şi avizare
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Etapa şi conţinutul │ Valoarea devizului │ Data │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

III. Comisia de recepţie-avizare*)


*) Din comisia de recepţie-avizare trebuie sã facã parte, în mod
obligatoriu, reprezentantul consiliului judeţean sau, dupã caz, al
Consiliului General al Municipiului Bucureşti.

Preşedinte: ...........................
Membri:
1. ..............................................
2 ...............................................
3. ..............................................
4. ..............................................
5. ..............................................
Invitaţi:
1. ..............................................
2. ..............................................
3. ..............................................

IV. Constatãri: ...........................................................

V. Observaţii şi recomandãri: .............................................

Beneficiar Executant
Consiliul Local .............. Societatea Comercialã .............
Primar, Director,



ANEXA 9
[Anexa nr. 6a) la normele metodologice]

EXECUTANT .....................


SITUAŢIA
privind recepţia, avizarea şi decontarea lucrãrilor
sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
şi bãncilor de date urbane pânã la data etapei curente de recepţie şi avizare

I. Denumirea lucrãrii: "Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
II. Beneficiar: Consiliul Local al .......................................
(comunei, oraşului, municipiului)
III. Etapele anterioare ale activitãţii de recepţie, avizare şi decontare


┌────┬───────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────────┐
│ │ Etapa şi conţinutul │Valoarea │Proces-verbal│
│ │ │devizului│ /data │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┤
│ │a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi│ │ │
│ │inventariere a imobilelor şi a reţelelor │ │ │
│ │edilitare │ │ │
│ 1 │- lucrãri geodezice │ │ │
│ │- lucrãri topografice │ │ │
│ │- lucrãri de cartare imobiliarã │ │ │
│ │- lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare│ │ │
│ │b) Banca de date urbane │ │ │
│ │- încãrcarea, organizarea şi prelucrarea │ │ │
│ │datelor grafice şi textuale privind imobilele │ │ │
│ │şi reţelele edilitare │ │ │
│ │- întreţinerea şi actualizarea bãncii de date │ │ │
│ │urbane │ │ │
│ │- instruire-formare utilizatori │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┤
│ 2 │a) .................. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────┤
│ . │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ . │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ . │ │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────────┘
Beneficiar Executant
Consiliul Local .............. Societatea Comercialã .............
Primar, Director,



ANEXA 10
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)



AGENŢIA NAŢIONALĂ DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ (ANCPI)
OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ (OCPI) .........
Nr. .... data ......


PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE
Întocmit astãzi, ........

Privind lucrarea .........................................., pentru care a
fost emis Avizul nr. ....... la data de ........................... de cãtre
ANCPI/OCPI
1. Beneficiar ..........................................................
2. Executant ..............................................................
3. Membrii Comisiei de recepţie (numele şi prenumele persoanelor şi
funcţiile):
.........................................................................
4. Lista categoriilor de lucrãri recepţionate (denumire, amplasament,
cantitãţile conform devizului de lucrare prezentat de executant):
............................................................................
............................................................................
5. Documente şi documentaţii care se predau la ANCPI/OCPI, conform
Avizului de execuţie nr. ..../data .........:
............................................................................
6. Concluziile comisiei de recepţie: Lucrarea este declaratã
admisã/respinsã ............................................................
7. Condiţii impuse pentru refacerea sau completarea lucrãrilor în cazul
respingerii (referire la nota de constatare)
..............................................................................

Executant, Membrii Comisiei de recepţie,

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016