Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 884 din 9 decembrie 1998  privind transmiterea unui avion al Companiei Romane de Aviatie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 884 din 9 decembrie 1998 privind transmiterea unui avion al Companiei Romane de Aviatie "Romavia" - R.A. in administrarea Ministerului Educatiei Nationale si in folosinta Universitatii din Craiova

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 478 din 14 decembrie 1998
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba transmiterea, fãrã plata, a unui avion AN-24 V cu resursa de zbor expiratã şi amortizat integral, având caracteristicile prevãzute în anexa, din administrarea Companiei Romane de Aviatie "Romavia" - R.A. în administrarea Ministerului Educaţiei Naţionale şi în folosinta Universitatii din Craiova, ca material didactic în lucrãrile de laborator ale sectiei "Echipamente şi instalaţii de bord" a Facultãţii de Electrotehnica.
ART. 2
Compania Romana de Aviatie "Romavia" - R.A. şi Universitatea din Craiova vor efectua operaţiunile corespunzãtoare în evidentele contabile.
ART. 3
Predarea-preluarea avionului se face pe baza de protocol încheiat între pãrţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, la valoarea de înregistrare în contabilitate de la data transferului.
ART. 4
Prevederile Hotãrârii Guvernului nr. 807 din 2 decembrie 1997 se abroga.


PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministru de stat,
ministrul apãrãrii naţionale,
Constantin Degeratu,
secretar de stat

p. Ministrul educaţiei naţionale,
Floare Comsea,
secretar de stat

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes




ANEXA 1




Tipul avionului: AN - 24 V
Înmatriculat: YR - AMX
Data fabricaţiei: 22 noiembrie 1965
Seria: 02107
CELULA
DPS 9.640 de ore
DURK 2.005 ore
CPS 10.114 cicli
CURK 1.750 cicli
Resursa totalã: expiratã la 22 noiembrie 1995
Resursa pana la RK: expiratã la 26 iunie 1997

TIP MOTOR: AI - 24 Seria 2
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Poziţie │ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ Seria │ H 47412041 │ H 4412039 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ Data fabricaţiei │ 15 februarie 1974 │ 13 februarie 1974 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ DPS │ 3907 │ 3797 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ Ultima RK │ 18 mai 1990 │ 13 aprilie 1990 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ Resursa între RK │ 7 ani │ 7 ani │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ │ 4.000 de ore │ 4.000 de ore │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ DURK │ 1448 │ 1338 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Resursa rãmasã pana la RK(ore)│ 2.552 │ 2.662 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Resursa rãmasã pana la RK(ani)│Expiratã la 18 mai │Expiratã la 13 aprilie │
│ │1997 │1997 │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
APU: TG - 16
Seria: OM 31202055
Data fabricaţiei: 31 august 1982
DPS: 101 ore
CPS: 1.044 cicli
Resursa rãmasã pana la RK: 219 ore

ELICE:
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Poziţie │ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Seria │SV7L335 │SV7L334 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Data fabricaţiei │27 mai 1977 │17 mai 1977 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Ultima RK │12 septembrie 1991 │27 septembrie 1995 │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Resursa între RK │6 ani │6 ani │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│ │2.000 de ore │2.000 de ore │
│──────────────────────────────│─────────────────────│────────────────────────│
│Resursa rãmasã pana la RK(ore)│Expiratã la │Expira la │
│ │ 12 septembrie 1997 │ 27 septembrie 2001 │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘






AMENAJARE:
Varianta pasageri: - bucatarie, fata
- 48 de scaune pentru pasageri
- toaleta, spate

STAREA DE COMPLETARE:
Complet conform inventarului.





───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016