Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 878 din 26 octombrie 1999  privind masurile organizatorice pentru efectuarea recensamantului populatiei si al locuintelor din Romania in anul 2001    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 878 din 26 octombrie 1999 privind masurile organizatorice pentru efectuarea recensamantului populatiei si al locuintelor din Romania in anul 2001

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 539 din 4 noiembrie 1999

În temeiul prevederilor <>art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii publice, republicatã, cu modificãrile ulterioare, şi având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) lit. a) şi ale <>art. 6 din Hotãrârea Guvernului nr. 43/1999 privind efectuarea recensamantului populaţiei şi al locuinţelor din România,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
(1) Recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor se va efectua pe întregul teritoriu al tarii în perioada 19-28 martie 2001.
(2) Informaţiile care se înregistreazã la recensãmânt vor avea drept moment de referinta ora "0" din ziua de 19 martie 2001.
ART. 2
La recenzarea populaţiei se vor inregistra, pentru fiecare persoana, urmãtoarele caracteristici:
a) de identificare - numele, prenumele şi iniţialã prenumelui tatãlui;
b) geografice - situaţia la recensãmânt (prezenta sau absenta), domiciliul sau resedinta, locul naşterii;
c) sociodemografice - sexul, data naşterii, starea civilã, numãrul copiilor nãscuţi vii, anul încheierii cãsãtoriei (pentru femeile aflate la prima cãsãtorie), cetãţenia, naţionalitatea, limba maternã, religia, instituţiile de învãţãmânt absolvite şi/sau instituţiile de învãţãmânt pe care le urmeazã;
d) gradul de rudenie fata de capul gospodãriei;
e) economice - situaţia economicã a persoanei, ocupaţia, statutul ocupational, locul de munca principal, sectorul în care activeazã, timpul lucrat, modalitatea de transport la locul de munca, durata somajului.
ART. 3
La recenzarea clãdirilor şi a locuinţelor se vor inregistra urmãtoarele caracteristici:
a) pentru clãdiri - destinaţia actuala a clãdirii, anul construcţiei, materialul de construcţie al pereţilor exteriori, numãrul locuinţelor din clãdire;
b) pentru locuinţe - titlul sub care este detinuta locuinta, numãrul gospodariilor din locuinta, destinaţia locuinţei, tipul locuinţei, forma de proprietate, nivelul la care este situata locuinta, numãrul şi suprafata camerelor de locuit, numãrul şi suprafata camerelor utilizate în alte scopuri decât cel de locuit, dependintele: bucatarie, baie, grup sanitar, dotarea cu instalaţii de apa rece, apa calda, de canalizare, de energie electrica, combustibilul folosit pentru gãtit, modul de încãlzire a locuinţei, chiria lunarã pentru locuinta închiriatã.
ART. 4
(1) Înregistrarea în formularele de recensãmânt a informaţiilor prevãzute la art. 2 şi 3 se face,de regula, la domiciliul/resedinta persoanelor, de cãtre recenzori, pe baza declaraţiei persoanelor cu capacitate deplina de exerciţiu. Pentru înregistrarea corecta a informaţiilor de identificare a persoanelor se vor prezenta actele de identitate, certificatele de naştere sau pasaportul pentru cetãţenii strãini. Alte documente legale, care atesta validitatea informaţiilor referitoare la persoane şi la locuinţe vor fi consultate numai cu acordul persoanelor recenzate.
(2) Pe toatã perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin personalul de recensãmânt şi membrii comisiilor de recensãmânt se vor identifica prin prezentarea legitimatiei care sa le ateste calitatea.
(3) Recenzorii vor completa informaţiile în formularele de recensãmânt cu majuscule, folosind pix cu pasta de culoare albastra sau neagra.
(4) Persoanele prezente la domiciliu/resedinta vor fi înregistrate de cãtre recenzorul sectorului de recensãmânt în care se afla amplasata locuinta, pe baza declaraţiilor acestora. Pentru incapabili înregistrarea se va face pe baza declaraţiilor celorlalţi membri ai gospodãriei, a persoanelor în a cãror îngrijire se afla sau a reprezentanţilor legali ai acestora.
(5) Persoanele absente temporar din gospodãrie vor fi înregistrate la domiciliul lor, pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din gospodãrie sau a informaţiilor care rezulta din evidentele oficiale existente pe plan local. Aceste persoane vor fi înregistrate şi în localitatea în care se afla prezente temporar în momentul de referinta al recensamantului, pe baza declaraţiei şi a documentelor oficiale proprii.
(6) Persoanele care, datoritã unor situaţii excepţionale, nu au fost recenzate se vor prezenta, pana în ultima zi a perioadei de înregistrare, la comisia de recensãmânt din localitatea în care se afla pentru a fi înregistrate.
ART. 5
Recenzarea persoanelor din unitãţile Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informaţii şi ale Ministerului Justiţiei se face de cãtre aceste instituţii publice în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale normelor specifice elaborate de ele şi aprobate de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 6
Recenzarea cetãţenilor romani plecaţi în strãinãtate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor comerciale din strãinãtate, precum şi a cetãţenilor romani cu resedinta declarata în strãinãtate se va face de cãtre Ministerul Afacerilor Externe prin formulare speciale, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe şi aprobate de Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 7
(1) Cetãţenii au obligaţia de a furniza recenzorilor informaţii corecte şi complete.
(2) Datele şi informaţiile individuale înscrise în formularele de recensãmânt sunt strict confidenţiale şi sunt utilizate numai în scopuri statistice. Declaraţiile populaţiei, înregistrate la recensãmânt, nu vor fi utilizate pentru luarea unor decizii sau mãsuri privind persoanele în cauza.
ART. 8
(1) Persoanele care efectueazã înregistrarea în formularele de recensãmânt (recenzorii), precum şi cele cu sarcini de îndrumare, coordonare şi control au obligaţia de a respecta întocmai prevederile prezentei hotãrâri şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor, precum şi de a asigura pãstrarea caracterului confidenţial al datelor declarate de cetãţeni şi înscrise în formularele de recensãmânt.
(2) În îndeplinirea sarcinilor care le revin pe timpul efectuãrii recensamantului persoanele prevãzute la alin. (1) se bucura de protecţia legii, fiind considerate ca îndeplinesc funcţii ce implica exerciţiul autoritãţii de stat.
ART. 9
(1) Organizaţiile legal constituite care au ca scop apãrarea drepturilor omului şi organizaţiile cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale membre ale Consiliului Minoritãţilor Naţionale pot delega observatori pe lângã recenzori pe toatã durata recensamantului. Delegarea observatorilor se va face conform Programului privind desfãşurarea acţiunilor şi lucrãrilor de pregãtire şi efectuare a recensamantului populaţiei şi al locuinţelor aprobat de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor în perioada stabilitã pentru recrutarea personalului de recensãmânt.
(2) Listele cuprinzând observatorii se vor depune de cãtre conducerea organizaţiilor menţionate la alin. (1) la comisiile de recensãmânt, pentru luarea în evidenta.
(3) Observatorii acreditaţi pot sa participe la recenzarea persoanelor numai cu acordul capului gospodãriei şi nu vor putea inregistra prin nici un mijloc rãspunsurile declarate de acestea.
(4) Observatorii acreditaţi trebuie sa respecte toate prevederile legale şi instrucţiunile privind pãstrarea caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetãţeni şi înscrise în formularele de recensãmânt.
ART. 10
Pentru pregãtirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrãrilor de recensãmânt la nivel teritorial se constituie comisii de recensãmânt judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale, în componenta prevãzutã în anexa nr. 1, care poarta rãspunderea pentru efectuarea recensamantului pe teritoriul în care îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 11
Comisiile de recensãmânt judeţene, ale municipiilor cu peste 100.000 de locuitori şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor constitui secretariate tehnice. Componenta, atribuţiile şi perioada de funcţionare a acestora vor fi stabilite de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 12
(1) Personalul de recensãmânt: recenzori, recenzori-şefi responsabili de circumscripţii urbane, precum şi personalul angajat la primãrii, care vor participa la întocmirea, verificarea şi actualizarea denumirii strazilor şi la numerotarea clãdirilor, împãrţirea localitãţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensãmânt, vor fi selectaţi din rândul personalului didactic, al specialiştilor în economie, informatica şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane cu pregãtire corespunzãtoare.
(2) Pentru efectuarea în bune condiţii a recensamantului şi pentru a nu se perturba procesul de învãţãmânt, Ministerul Educaţiei Naţionale şi Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor vor stabili, de comun acord, vacanta şcolarã în perioada de efectuare a recensamantului.
ART. 13
(1) Personalul menţionat la art. 12 alin. (1), cat şi specialiştii din secretariatele tehnice vor fi scutiţi de toate sarcinile care le revin la unitãţile unde sunt încadraţi şi vor beneficia de toate drepturile salariale, potrivit legii, pe intreaga perioada de participare la lucrãrile de recensãmânt.
(2) Persoanele menţionate la art. 12 alin. (1) vor primi pentru activitatea depusa, pe lângã drepturile salariale prevãzute la alin. (1), o indemnizaţie de pana la un salariu mediu brut pe economie.
(3) Indemnizaţia prevãzutã la alin. (2) se acorda o singura data.
ART. 14
(1) Prefectii, primãrii, consiliile judeţene şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi sectoarelor municipiului Bucureşti vor asigura condiţiile tehnico-materiale necesare bunei desfasurari a pregãtirii, organizãrii şi efectuãrii recensamantului populaţiei şi al locuinţelor, potrivit acţiunilor care vor fi stabilite de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) În acest scop, prefectul şi celelalte autoritãţi ale administraţiei publice locale:
a) constituie şi aproba, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, dupã caz, componenta nominalã a comisiilor teritoriale de recensãmânt şi a secretariatelor tehnice, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale instrucţiunilor Comisiei centrale pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor;
b) asigura spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfãşurãrii activitãţii comisiilor de recensãmânt şi secretariatelor tehnice, depozitarii şi pãstrãrii în condiţii corespunzãtoare a materialelor de recensãmânt, precum şi alte mijloace necesare desfãşurãrii în bune condiţii a lucrãrilor de recensãmânt;
c) asigura verificarea şi actualizarea denumirii strazilor şi numerotarea clãdirilor pana la data de 30 iunie 2000. În perioada iulie 2000-aprilie 2001 autoritãţile administraţiei publice locale nu vor mai efectua schimbãri de denumiri de strãzi şi renumerotari ale clãdirilor;
d) întocmesc listele cuprinzând strazile, clãdirile, locuintele şi numãrul persoanelor existente în locuinţe, precum şi materialele cartografice necesare delimitãrii unitãţilor administrativ-teritoriale şi împãrţirii acestora în sectoare şi circumscripţii de recensãmânt la termenele şi în conformitate cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor; asigura, instruiesc şi coordoneazã activitatea personalului tehnic necesar acestor lucrãri;
e) efectueazã, potrivit normelor stabilite de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor, împãrţirea localitãţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensãmânt;
f) asigura selectarea recenzorilor, recenzorilor-şefi şi a responsabililor de circumscripţie, precum şi spaţiile necesare desfãşurãrii instructajelor;
g) asigura mijloacele de transport necesare pregãtirii şi efectuãrii recensamantului la termenele şi pe duratele prevãzute în graficele elaborate de comisiile de recensãmânt. Cota de carburanţi necesarã mijloacelor de transport utilizate în scopul recensamantului, potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile şi instituţiile publice, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 13/1995 , cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 33/1997 privind competenta stabilirii de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale a normativelor proprii pentru dotarea cu autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi, aprobatã prin <>Legea nr. 161/1997 , se suplimenteaza de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor cu cantitatea prevãzutã în bugetul recensamantului, prezentat în anexa nr. 2.
ART. 15
Pentru înregistrarea cu exactitate a numãrului populaţiei pe localitãţi, în funcţie de domiciliul/resedinta fiecãrei persoane la data recensamantului, Ministerul de Interne va asigura, conform prevederilor <>Legii nr. 105/1996 privind evidenta populaţiei şi cartea de identitate, actualizarea cãrţilor de imobil, înscrierea operativã în actele de identitate a menţiunii de schimbare a domiciliului/reşedinţei, inclusiv a modificãrilor survenite în denumirile localitãţilor şi strazilor, precum şi în numerotarea clãdirilor, astfel încât fiecare persoana sa poatã fi recenzata corespunzãtor situaţiei reale la data recensamantului.
ART. 16
(1) În perioada 1-10 aprilie 2001 se organizeazã o ancheta de control pentru verificarea volumului şi calitãţii informaţiilor înscrise în formularele de recensãmânt, care se va desfasura cu anchetatori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor aprobate de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) Personalul prevãzut la alin. (1) beneficiazã de drepturile stipulate la art. 13.
ART. 17
Pentru prelucrarea datelor recensamantului Comisia Nationala pentru Statistica şi direcţiile generale judeţene de statistica vor fi dotate cu echipamente ce urmeazã sa fie achiziţionate conform bugetului recensamantului prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 18
Prelucrarea şi publicarea rezultatelor definitive ale recensamantului se vor face de cãtre Comisia Nationala pentru Statistica pe baza planului şi calendarului, aprobate de cãtre Comisia centrala pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 19
Pentru efectuarea lucrãrilor de pregãtire, organizare, înregistrare, prelucrare şi publicare a rezultatelor recensamantului populaţiei şi al locuinţelor se suplimenteaza numãrul de posturi al Comisiei Naţionale pentru Statistica şi al unitãţilor sale subordonate, peste numãrul prevãzut la art. 7 alin. (2) şi la <>art. 8 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 677/1998 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale pentru Statistica, astfel:
a) în anul 2000: - la Comisia Nationala pentru Statistica: 3 salariaţi pe o perioada de 12 luni fiecare, 18 salariaţi pe o perioada de 6 luni fiecare;
- la direcţiile generale judeţene de statistica: 2 salariaţi pe o perioada de 12 luni fiecare;
b) în anul 2001: - la Comisia Nationala pentru Statistica: 21 de salariaţi pe o perioada de 12 luni fiecare;
- la direcţiile generale judeţene de statistica: 6 salariaţi pe o perioada de 12 luni fiecare, 20 de salariaţi pe o perioada de 10 luni fiecare.
ART. 20
(1) Fondurile necesare pregãtirii, organizãrii şi efectuãrii recensamantului, prelucrãrii datelor şi publicãrii rezultatelor, prezentate în anexa nr. 2, se includ anual în bugetul Comisiei Naţionale pentru Statistica.
(2) Ministerul Finanţelor va introduce modificãrile corespunzãtoare în bugetele anuale ale Comisiei Naţionale pentru Statistica, potrivit alin. (1).
ART. 21
Pentru asigurarea în bune condiţii a activitãţilor de pregãtire, organizare şi efectuare a recensamantului populaţiei şi al locuinţelor se suplimenteaza parcul auto al Comisiei Naţionale pentru Statistica cu un autoturism de oraş şi cu un microbuz.
ART. 22
Încãlcarea prevederilor prezentei hotãrâri atrage, dupã caz, rãspunderea disciplinarã, materialã, civilã, contravenţionalã sau penalã a celor vinovaţi.
ART. 23
(1) Constituie contravenţii urmãtoarele fapte, dacã nu sunt sãvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, sa fie considerate infracţiuni:
a) împiedicarea persoanelor implicate în acţiunea de recensãmânt de a efectua înregistrarea şi controlul datelor ce fac obiectul recensamantului, cu respectarea prevederilor prezentei hotãrâri, sau a desfãşurãrii, în orice mod, a lucrãrilor recensamantului;
b) refuzul de a furniza organelor de recensãmânt informaţiile prevãzute în formularele de înregistrare sau furnizarea de date eronate, precum şi neprezentarea, la comisia de recensãmânt, a persoanelor prevãzute la art. 4 alin. (6);
c) nerespectarea de cãtre personalul însãrcinat cu efectuarea recensamantului a dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare a populaţiei şi de pãstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetãţeni şi înscrise în formularele de recensãmânt;
d) nerespectarea de cãtre personalul care asigura prelucrarea datelor recensamantului a caracterului confidenţial al datelor şi informaţiilor individuale declarate de populaţie la recensãmânt;
e) nerespectarea de cãtre personalul menţionat la art. 9 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor şi informaţiilor individuale declarate de populaţie la recensãmânt.
(2) Pentru faptele prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) cuantumul amenzii este cuprins între 200.000 lei şi 2.000.000 lei, iar pentru faptele prevãzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) cuantumul amenzii este cuprins între 500.000 lei şi 3.000.000 lei.
(3) Constatarea contravenţiei şi aplicarea amenzii se fac de cãtre primar sau de persoane anume împuternicite de cãtre Comisia centrala sau de comisiile judeţene şi a municipiului Bucureşti pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(4) Contravenţiilor prevãzute în prezentul articol le sunt aplicabile dispoziţiile <>Legii nr. 32/1968 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor, cu modificãrile ulterioare.
ART. 24
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

p. Preşedintele
Comisiei Naţionale pentru Statistica,
Constantin Chirca

Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Nicolae Noica

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

p. Ministrul educaţiei naţionale,
Mircea Fronescu,
secretar de stat

Ministrul sãnãtãţii,
Hajdu Gabor

Ministru de stat,
ministrul apãrãrii naţionale,
Victor Babiuc

p. Ministru de interne,
Liviu Popescu,
secretar de stat

Ministrul afacerilor externe,
Andrei Plesu

Secretar de stat,
şeful Departamentului
pentru Administraţie Publica Localã,
Vlad Rosca

Ministru delegat
pe lângã primul-ministru
pentru minoritãţi naţionale,
Eckstein Kovacs Peter

Secretariatul de Stat pentru Culte
Nicolae I. Branzea,
secretar de stat

Ministrul culturii,
Ion Caramitru


ANEXA 1

COMPONENTA
comisiilor judeţene, a municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor



A. Comisia judeteana şi a municipiului Bucureşti:

Preşedinte: - subprefectul judeţului, subprefectul
municipiului Bucureşti
Vicepreşedinţi: - secretarul general al prefecturii
- directorul general al direcţiei generale judeţene
de statistica, respectiv a municipiului Bucureşti
- directorul Direcţiei urbanism şi amenajarea
teritoriului
Secretar: - directorul direcţiei generale judeţene
de statistica, directorul general
adjunct al Direcţiei generale de statistica a
municipiului Bucureşti
Membri: - adjunctul şefului inspectoratului judeţean de
poliţie, adjunctul directorului general al
Direcţiei generale de poliţie a municipiului
Bucureşti
- inspectorul general adjunct al Inspectoratului şcolar
- directorul Direcţiei sanitare
- directorul Direcţiei de munca şi protecţie socialã
- câte un specialist din administraţia
publica localã, cultura, învãţãmânt, sãnãtate,
urbanizare

B. Comisia municipala, oraseneasca şi a sectorului municipiului
Bucureşti:

Preşedinte: - viceprimar al municipiului, oraşului, sectorului
Vicepreşedinte: - secretarul municipiului, oraşului, sectorului
Secretar: - şeful oficiului/compartimentului de stare civilã
Membri: - adjunctul şefului poliţiei
- inspectorul şcolar general adjunct
- şeful compartimentului pentru administrarea fondului
locativ din cadrul primãriei
- şeful sectiei sanitare a municipiului, oraşului,
sectorului
- câte un specialist din administraţia publica localã,
învãţãmânt, sãnãtate, urbanizare

C. Comisia comunalã:

Preşedinte: - primarul comunei
Secretar: - secretarul comunei
Membri: - directorul unei şcoli din satul resedinta de comuna
- referentul cu starea civilã din primãrie
- şeful postului de poliţie
- şeful circumscripţiei medicale.

ANEXA 2

BUGETUL
recensamantului populaţiei şi al locuinţelor în anul 2001

I. Cheltuieli de personal

1. Indemnizaţii/cheltuieli pentru personalul participant la recensãmânt

- mii lei -
──────────────────
Indemnizaţiile recenzorilor pentru ancheta-pilot 150.400
Indemnizaţiile recenzorilor pentru ancheta de control 800.000
Indemnizaţiile personalului pentru sectorizare 11.520.000
Cheltuieli pentru personalul angajat suplimentar la
Comisia Nationala pentru Statistica în anul 2000 763.899
Cheltuieli pentru personalul angajat suplimentar la
Comisia Nationala pentru Statistica în anul 2001 1.328.723
Cheltuieli pentru personalul angajat suplimentar la
direcţiile generale judeţene de statistica în anul 2000 7.751.473
Cheltuieli pentru personalul angajat suplimentar la
direcţiile generale judeţene de statistica în anul 2001 55.955.045
Indemnizaţii pentru specialiştii cooptati 902.400
Indemnizaţii pentru recenzori şi recenzorii-şefi 195.200.000
Indemnizaţii pentru personalul de paza şi securitate
a materialelor de recensãmânt 235.000

TOTAL 1: 274.606.940

2. Cheltuieli de deplasare, diurna şi transport
Cercetare, documentare 648.000
Ancheta-pilot 105.665
Ancheta de control 123.503
Recensãmântul propriu-zis 84.578.364

TOTAL 2: 85.455.532

TOTAL CHELTUIELI DE PERSONAL (1+2): 360.062.472

II. Cheltuieli materiale şi servicii

1. Ancheta-pilot (recensãmânt de proba)

Cheltuieli pentru prelucrare 127.350
Cheltuieli pentru telefon 20.868
Hârtie şi tipãrirea formularelor de recensãmânt 8.800
Cheltuieli pentru energie 30.240

TOTAL 1: 14.187.258

2. Ancheta de control
Cheltuieli pentru prelucrare 69.600
Cheltuieli pentru telefon 20.868
Hârtie şi tipãrirea formularelor de recensãmânt 11.350
Cheltuieli pentru energie 181.124

TOTAL 2: 14.282.942
3. Sectorizare
Materiale cartografice 13.000.000
Cheltuieli pentru posta, telefon, fax 1.230.000

TOTAL 3: 14.230.000

4. Efectuarea recensamantului propriu-zis
Hârtie şi tipãrirea formularelor pentru recensãmânt 70.000.000
Hârtie şi tipãrirea publicaţiilor 400.000
Închirieri de localuri pentru instruiri 705.000
Carburanţi, lubrifianţi 1.484.185
Întreţinere, reparaţii curente la parcul auto 26.000.000
Cheltuieli pentru posta, telefon, fax în anul 2000 2.384.035
Cheltuieli pentru posta, telefon, fax în anul 2001 600.000
Cheltuieli pentru popularizare 1.355.000
Cheltuieli administrativ-gospodãreşti 853.900
Cheltuieli pentru prelucrare 1.221.500
Cheltuieli pentru energie 2.072.700
Cheltuieli cu materiale consumabile 223.720
Cheltuieli neprevãzute 1.000.000

TOTAL 4: 108.300.040


TOTAL CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII (1+2+3+4): 123.000.240
III. Cheltuieli de capital
Investiţii ale Comisiei Naţionale pentru Statistica
şi ale direcţiilor generale judeţene de statistica 15.719.000

TOTAL CHELTUIELI DE CAPITAL: 15.719.000

TOTAL( I+II+III): 498.781.712



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016