┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Rezultat vizat, conform Documentului-cadru naţional al rezultatelor: Pânã în │
│2009, capacitatea administrativã este îmbunãtãţitã la nivel central şi local, │
│pentru a dezvolta, implementa şi monitoriza programe şi politici sustenabile │
│- cu accent pe transparenţã, responsabilitate şi participare - în domeniile │
│furnizãrii serviciilor publice, guvernãrii mediului şi protecţiei drepturilor │
│grupurilor vulnerabile. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Indicator de rezultat, conform Documentului-cadru al rezultatelor şi │
│resurselor programelor naţionale, inclusiv nivelul-referinţã şi nivelul-ţintã:│
│Îmbunãtãţirea coordonãrii intersectoriale şi a responsabilitãţii orizontale │
│în formularea şi implementarea politicii de sprijin al furnizãrii serviciilor │
│publice eficiente şi transparente la nivel central şi local. │
│Indicator: Indicele de eficienţã a guvernãrii (referinţã: -0,54, 2000-2001, │
│Banca Mondialã; ţintã: -0,25) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Serviciul MYFF aplicabil: 4.2. Reducerea dezastrelor naturale │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Strategia de parteneriat: În pregãtirea şi realizarea Proiectului vor fi │
│implicaţi parteneri guvernamentali cheie, anume Ministerul Administraţiei şi │
│Internelor, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã. Acest proces │
│participativ va asigura angajamentul acestora şi sprijinul oferit Proiectului,│
│respectiv va contribui şi la şansele de succes şi sustenabilitate Proiectului.│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumire şi ID Proiect: Întãrirea capacitãţii Guvernului României de a │
│gestiona situaţiile dificile generate de dezastre naturale - Dezvoltarea │
│capacitãţii pentru situaţii de urgenţã (CDCS) │
├───────────────────┬───────────────────────┬──────────────────────────────────┼───────────┐
│Rezultate vizate │ Nivel-ţintã │ Activitãţi indicative │Intrãri │
│ │ rezultate (an) │ │ │
├───────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│Organisme │1.1. Personalul de bazã│1. Unitatea de implementare a │100.000 USD│
│guvernamentale │pentru Proiect este │Proiectului este constituitã │(2007-2008)│
│specializate, │selectat; biroul │1.1.1. Desemnarea directorului │ │
│complet pregãtite │Proiectului este pe │naţional al Proiectului │ │
│(instruire, │deplin operaţional;este│1.1.2. Selecţia, recrutarea şi │ │
│echipamente tehnice│iniţiatã implementarea │contractarea personalului de bazã │ │
│pentru a rãspunde │Proiectului (2007, │pentru Proiect │ │
│rapid şi eficient │2008) │1.1.3. Înfiinţarea biroului │ │
│la dezastre │ │Proiectului │ │
│naturale (dezastre │ │1.1.4. Selecţia, recrutarea şi │ │
│acvatice, în │ │contractarea experţilor │ │
│particular) │ │ │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│ │2.1. Raportul de │2. Evaluarea corespunzãtoare a │ 20.000 USD│
│ │evaluare a nevoilor │nevoilor de dotare şi pregãtire │ (2007) │
│ │este elaborat şi │la nivel central şi local │ │
│ │adoptat (2007) │2.1.1. Identificarea nevoilor de │ │
│ │2.2. Planul detaliat │dotare şi pregãtire pentru │ │
│ │şi planul de lucru ale │operaţiuni de intervenţie la │ │
│ │Proiectului sunt │urgenţã prin angajarea echipelor │ │
│ │elaborate şi adoptate │speciale de intervenţie la │ │
│ │(2007) │dezastre │ │
│ │ │ │ │
│ │ │2.1.2. Elaborarea raportului de │ │
│ │ │evaluare a necesitãţilor │ │
│ │ │2.2.1. Revizuirea şi adoptarea │ │
│ │ │planului detaliat al Proiectului, │ │
│ │ │pe baza necesitãţilor identificat │ │
│ │ │prioritãţile naţionale, │ │
│ │ │specificitãţii locale şi │ │
│ │ │resurselor disponibile │ │
│ │ │2.2.2. Planificarea detaliatã a │ │
│ │ │livrãrilor din cadrul Proiectului │ │
│ │ │(echipamente, activitãţi şi │ │
│ │ │materiale de pregãtire etc.) │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│ │3.1. Minimum 16 echipe │3. Constituirea a minimum 16 noi │350.000 USD│
│ │speciale de intervenţie│echipe speciale de intervenţie la │(2007) │
│ │la dezastre sunt │dezastre │ │
│ │constituite, instruite,│3.1.1. Selectarea personalului │ │
│ │dotate cu echipamentul │(48 de angajaţi) din rândul celui │ │
│ │de intervenţie necesar │existent şi nou-recrutat la │ │
│ │şi pe deplin │nivelul IGSU │ │
│ │operaţionale (2007) │ │ │
│ │ │3.1.2. Realizarea pregãtirii │ │
│ │ │teoretice şi practice │ │
│ │ │3.1.3. Livrarea echipamentelor de │ │
│ │ │intervenţie de bazã (48 de seturi)│ │
│ │ │3.1.4. Operaţionalizarea noilor │ │
│ │ │echipe speciale de intervenţie la │ │
│ │ │dezastre (proceduri de lucru, │ │
│ │ │activitãţi legislative şi │ │
│ │ │administrative pentru funcţionarea│ │
│ │ │echipelor, statutul personalului, │ │
│ │ │criterii de evaluare a │ │
│ │ │performanţelor etc.) │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│ │4.1. Minimum 8 echipe │4. Instruire de înalt nivel pentru│250.000 USD│
│ │speciale de intervenţie│minimum 8 echipe speciale de │(2007-2008)│
│ │la dezastre existente │intervenţie la dezastre existente │ │
│ │sunt pregãtite la nivel│4.1.1. Evaluarea echipelor │ │
│ │înalt şi dotate cu │speciale de intervenţie la │ │
│ │echipamente superioare │dezastre existente şi selectarea │ │
│ │pentru intervenţie │corespunzãtoare a personalului │ │
│ │(2007, 2008) │disponibil (24 de angajaţi) pentru│ │
│ │ │instruire de înalt nivel │ │
│ │ │4.1.2. Realizarea pregãtirii │ │
│ │ │teoretice şi practice de înalt │ │
│ │ │nivel │ │
│ │ │4.1.3. Îmbunãtãţirea echipa- │ │
│ │ │mentelor de intervenţie │ │
│ │ │(24 de seturi) │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│ │5.1. Este realizatã │5. Întãrirea capacitãţii de │120.000 USD│
│ │instruirea la locul de │rãspuns în caz de urgenţã la nivel│(2008) │
│ │muncã, suplimentatã de │local, naţional şi internaţional │ │
│ │întâlniri şi seminarii │5.1.1. Instruire la locul de muncã│ │
│ │regionale pentru schimb│prin misiuni de intervenţie │ │
│ │de informaţii (2008) │supervizate (minimum 3), antrena- │ │
│ │5.2. Se organizeazã şi │mente şi exerciţii (minimum 3) │ │
│ │se desfãşoarã un │atent inspectate, înregistrate şi │ │
│ │seminar şi/sau │evaluate │ │
│ │exerciţiu internaţional│5.1.2. Întâlniri regionale (3) şi │ │
│ │de management al │seminarii naţionale (2) pentru │ │
│ │situaţiilor de urgenţã │schimb de experienţã,identificarea│ │
│ │prin angajarea de │particularitãţilor locale şi a │ │
│ │echipe înalt speciali- │altor aspecte legate de │ │
│ │zate de intervenţie la │intervenţia în caz de urgenţã, │ │
│ │dezastre │îmbunãtãţirea procedurilor de │ │
│ │ │lucru etc. │ │
│ │ │5.1.3. Schimb de vizite (2) cu │ │
│ │ │ţãrile vecine cu experienţã │ │
│ │ │(Ungaria şi Croaţia) │ │
│ │ │5.1.4. Seminar şi/sau exerciţiu │ │
│ │ │internaţional de management al │ │
│ │ │situaţiilor de urgenţã prin │ │
│ │ │angajarea de echipe înalt │ │
│ │ │specializate de intervenţie la │ │
│ │ │dezastre │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────┤
│ │6.1. Manualul de │6. Pregãtire teoreticã adaptatã │530.000 USD│
│ │buzunar cu informaţii │particularitãţilor locale şi │ (2008) │
│ │de bazã pentru │instruire practicã specificã │ │
│ │operaţiuni specializate│6.1.1. Colectarea informaţiilor │ │
│ │de intervenţie la │relevante care sã formeze baza │ │
│ │dezastre este elaborat,│pentru un manual de buzunar pentru│ │
│ │adoptat, multiplicat │operaţiuni specializate de │ │
│ │(300 copii) şi │intervenţie la urgenţã │ │
│ │distribuit │ │ │
│ │6.2. Pregãtirea │6.1.2. Elaborarea, editarea, │ │
│ │teoreticã adaptatã │tipãrirea şi distribuţia │ │
│ │particularitãţilor │manualului de buzunar │ │
│ │locale şi instruirea │6.2.1. Realizarea pregãtirii │ │
│ │practicã specificã sunt│teoretice şi practice specifice │ │
│ │realizate pentru │(minimum 84 de angajaţi în total) │ │
│ │minimum 84 de angajaţi │pentru regiunile particulare ale │ │
│ │6.3. Sunt livrate │României: zona costierã a Mãrii │ │
│ │cantitãţi limitate de │Negre, zona riveranã Dunãrii şi │ │
│ │echipamente speciali- │Delta Dunãrii, zona municipiului │ │
│ │zate, necesare în │Bucureşti şi judeţul Ilfov, zona │ │
│ │conformitate cu │centralã şi de nord-vest, zona │ │
│ │particularitãţile │de est │ │
│ │specifice fiecãrei │ │ │
│ │regiuni │6.3.1. Livrarea unor cantitãţi │ │
│ │ │limitate de echipamente speciali- │ │
│ │ │zate, necesare în conformitate cu │ │
│ │ │particularitãţile specifice │ │
│ │ │fiecãrei regiuni │ │
└───────────────────┴───────────────────────┴──────────────────────────────────┴───────────┘
┌──────────────────┬─────────────────────┬───────────┬────┬────────────────────────────────┐
│Rezultate scontate│ Activitãţi │ Calendar │Par-│ Buget planificat │
│CP şi indicatori, │ planificate ├──┬──┬──┬──┤tea ├─────┬─────────────────┬────────┤
│inclusiv obiective│ │Q1│Q2│Q3│Q4│res │Sursa│ Descrierea │ │
│ anuale │ │ │ │ │ │pon │fondu│ bugetului │Valoarea│
│ │ │ │ │ │ │sabi│rilor│ │ (USD) │
│ │ │ │ │ │ │lã │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│Unitatea de │Selectarea PA │ │ │ │ │ │ │Contract servicii│ 0│
│implementare a │(asistent proiect) │ │x │ │ │PNUD│ │persoane │ │
│Proiectului ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Personalul │ │ │ │ │ │ │Contract servicii│ 33.000│
│ │Proiectului │ x│x │x │ x│PNUD│04000│persoane │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Echipamente pentru │ x│x │x │ x│PNUD│04000│Procurare │ 15.500│
│ │Proiect │ │ │ │ │ │ │echipament, auto,│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │mobilier │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Biroul Proiectului │x │ x│ x│ x│PNUD│04000│Comunicaţii şi │ 5.000│
│ │ │ │ │ │ │ │ │biroticã │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│Evaluarea │Chestionare pentru │x │ x│ │ │PNUD│04000│Tipãrire │ 1.000│
│corespunzãtoare a │evaluarea │ │ │ │ │IGSU│ │ │ │
│nevoilor de dotare│necesitãţilor, │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi pregãtire la │diseminare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│nivel central şi ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│local şi planifi- │Misiuni de evaluare │x │x │ │ │PNUD│04000│Costuri misiuni │ 2.000│
│carea detaliatã a │pe regiuni │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activitãţilor ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Raportul de evaluare │ │ x│ │ │PNUD│04000│Costuri diverse │ 1.000│
│ │a necesitãţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │elaborat, revizuit │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi adoptat │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Şedinţe expert şi de │ │ x│ │ │PNUD│04000│Costuri │ 3.000│
│ │planificare │ │ │ │ │ │ │evenimente │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │diverse │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│Minimum 6 echipe │Selectarea │ │ x│ │ │PNUD│04000│Tipãrire │ 2.000│
│speciale de │personalului adecvat │ │ │ │ │IGSU│ │ │ │
│intervenţie la │şi disponibil; │ │ │ │ │ │ │ │ │
│dezastre (ESID) │pliante/postere, │ │ │ │ │ │ │ │ │
│sunt instruite şi │diseminare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│dotate cu ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│echipamentele de │Achiziţionarea │ │ │ x│ │PNUD│30000│Contract │ 216.000│
│intervenţie │echipamentelor de │ │ │ │ │ │ │achiziţie │ │
│necesare │intervenţie (48 de │ │ │ │ │ │ │bunuri │ │
│ │seturi) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Instruire teoreticã │ │ x│ x│ │PNUD│30000│Contract servicii│ 24.000│
│ │şi examinãri (48 de │ │ │ │ │ │ │pentru instruire │ │
│ │cursanţi) │ │ │ │ │ │ │teoreticã │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Instruire practicã şi│ │ │x │ │PNUD│30000│Contract servicii│ 96.000│
│ │examinare finalã │ │ │ │ │ │ │pentru instruire │ │
│ │(48 de cursanţi) │ │ │ │ │ │ │practicã │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Înmânarea │ │ │x │ │PNUD│04000│Costuri │ 1.000│
│ │certificatelor de │ │ │ │ │IGSU│ │evenimente │ │
│ │absolvire │ │ │ │ │ │ │diverse │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│Echipele speciale │Elaborarea │ │ │ x│ x│PNUD│04000│Contract │ 4.500│
│de intervenţie la │procedurilor de │ │ │ │ │IGSU│ │consultant │ │
│dezastre ESID │funcţionare şi de │ │ │ │ │ │ │naţional │ │
│sunt constituite │intervenţie pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi operaţio- │ESID │ │ │ │ │ │ │ │ │
│nalizate ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Supraveghere │ │ │ │x │PNUD│04000│Costuri misiuni │ 1.500│
│ │profesionalã/testarea│ │ │ │ │IGSU│ │ │ │
│ │procedurilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Seminarii/şedinţe │ │ │ │x │PNUD│04000│Costuri │ 2.000│
│ │expert │ │ │ │ │ │ │evenimente │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │diverse │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Raport de activitate,│ │ │ │x │PNUD│04000│Costuri │ 7.000│
│ │şedinţã bilanţ şi │ │ │ │ │ │ │evenimente │ │
│ │conferinţã de presã │ │ │ │ │ │ │diverse │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│Minimum 8 ESID │Estimarea │ │ │ x│ x│PNUD│04000│Costuri diverse │ 1.000│
│existente sunt │capabilitãţilor, │ │ │ │ │IGSU│ │ │ │
│dotate cu │evaluarea persona- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│echipamente │lului şi inventar │ │ │ │ │ │ │ │ │
│performante │echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru intervenţie├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│şi pregãtite la │Examinare, service şi│ │ │ │x │PNUD│30000│Contract pentru │ 20.000│
│nivel înalt │recondiţionare/ │ │ │ │ │ │ │service │ │
│(parţial) │reparare echipament │ │ │ │ │ │ │echipamente │ │
│ │existent │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Achiziţia de │ │ │ │x │PNUD│30000│Contract │ 96.000│
│ │echipament performant│ │ │ │ │ │ │achiziţie │ │
│ │de intervenţie (pânã │ │ │ │ │ │ │bunuri │ │
│ │la 24 de seturi) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │Instruire teoreticã │ │ │ │x │PNUD│30000│Contract servicii│ 24.190│
│ │de nivel înalt şi │ │ │ │ │ │ │pentru instruire │ │
│ │examinãri (24 de │ │ │ │ │ │ │teoreticã │ │
│ │cursanţi) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Diverse │Comisioane bancare │x │x │x │x │PNUD│04000│Costuri diverse │ 500│
├──────────────────┼─────────────────────┼──┼──┼──┼──┼────┼─────┼─────────────────┼────────┤
│TOTAL (USD): │ │ │ │ │ │ │ │ │ 556.190│
└──────────────────┴─────────────────────┴──┴──┴──┴──┴────┴─────┴─────────────────┴────────┘
Contribuţie netã Guvern 476.190
Costuri de management (GMS) 3% 14.286
Costuri administrative (ISS) 2% 9.524
Total contribuţie Guvern 500.000
Contribuţie PNUD (TRAC total net+ISS 2%) 80.000
Total Proiect 580.000