Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de culturã, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã modelul Contractului de management pentru instituţiile publice de culturã, încheiat cu persoane fizice, prevãzut în anexa nr. 1. ART. 2 Se aprobã modelul Contractului de management pentru instituţiile publice de culturã, încheiat cu persoane juridice, prevãzut în anexa nr. 2. ART. 3 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemneazã: --------------- p. Ministrul culturii şi cultelor, Ioan Onisei, secretar de stat Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, Gheorghe Barbu Bucureşti, 19 ianuarie 2006. Nr. 87. ANEXA 1 CONTRACT DE MANAGEMENT ART. 1 Pãrţile contractului - Doamna/Domnul ........, în calitate de reprezentant legal al instituţiei publice de culturã ........, cu sediul în localitatea ......., str. ...... nr. ....., judeţul/sectorul ......., denumit în continuare angajator, şi - Doamna/Domnul ............, în calitate de director general/director al ........, domiciliatã/ domiciliat în localitatea ......., str. ........ nr. ....., judeţul/sectorul ........, posesoare/posesor a/al buletinului/cãrţii de identitate seria ...... nr. ......., eliberat/eliberatã de ........ la data de ........, CNP ........, permis de muncã seria ........ nr. ...... din data ....., denumit în continuare manager, au încheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmãtoarelor clauze: ART. 2 Obiectul contractului Angajatorul încredinţeazã managerului organizarea, conducerea şi gestionarea activitãţii instituţiei publice, pe baza obiectivelor şi a indicatorilor culturali cuprinşi în proiectul de management, prevãzut în anexa la contractul de management, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare. ART. 3 Durata contractului Prezentul contract de management este asimilat contractului individual de muncã pe perioadã nedeterminatã, managerul urmând sã înceapã activitatea la data de ........ . Perioada de probã este de 90 de zile calendaristice de la data încheierii prezentului contract de management. ART. 4 Locul de muncã Activitatea se desfãşoarã la ............. . ART. 5 Felul muncii Funcţia .............................. . ART. 6 Durata muncii 1. O normã întreagã, durata timpului de lucru fiind de ......... ore/zi, ........ ore/sãptãmânã. 2. O fracţiune de normã de ............ ore/zi, ........ ore/sãptãmânã. ART. 7 Concediul Durata concediului anual de odihnã este de ......... zile lucrãtoare, în raport cu durata muncii. De asemenea, beneficiazã de un concediu suplimentar de ....... . ART. 8 Salarizare 1. Salariul de bazã lunar brut: ............... lei. 2. Alte elemente constitutive: a) sporuri ..........................................; b) indemnizaţii .....................................; c) alte adaosuri .................................. . 3. Orele suplimentare prestate în afara programului normal de lucru sau în zilele în care nu se lucreazã ori în zilele de sãrbãtori legale se compenseazã cu ore libere plãtite sau se plãtesc cu un spor la salariu, conform prevederilor legale în vigoare. ART. 9 Drepturi şi obligaţii ale managerului 1. Managerul are, în principal, urmãtoarele drepturi: a) dreptul la salarizare pentru munca depusã; b) dreptul la repaus zilnic şi sãptãmânal; c) dreptul la concediu de odihnã anual; d) dreptul la securitate şi sãnãtate în muncã; e) dreptul de a beneficia de premii, conform normelor legale; f) dreptul de a solicita angajatorului, atunci când considerã cã este temeinic şi oportun, modificarea obiectivelor şi a indicatorilor instituţiei. 2. Managerul are, în principal, urmãtoarele obligaţii: a) sã asigure gestionarea şi administrarea, în condiţiile legii, a integritãţii patrimoniului instituţiei; b) sã îndeplineascã obligaţiile asumate, aferente proiectului de management prevãzut în anexa la contractul de management; c) sã îndeplineascã programele şi proiectele culturale minimale proprii, precum şi indicatorii economici şi indicatorii culturali. Acestea se negociazã anual, în maximum 15 zile de la aprobarea bugetului instituţiei, şi sunt cuprinse într-un act adiţional la prezentul contract de management, întocmit conform modelului prevãzut în anexele A-C*) la prezentul contract de management;------------ *) Anexele A-C sunt comune anexelor nr. 1 şi 2. d) sã elaboreze şi sã aplice strategii specifice, în mãsurã sã asigure desfãşurarea în condiţii performante a activitãţii curente şi de perspectivã a instituţiei; e) sã selecteze, sã angajeze, sã promoveze, sã premieze, sã sancţioneze şi sã concedieze personalul salariat, cu respectarea dispoziţiilor legale; f) sã stabileascã atribuţiile de serviciu pe compartimente ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare şi funcţionare a instituţiei, precum şi obligaţiile profesionale individuale de muncã ale personalului de specialitate, aprobate prin fişele de post; g) sã adopte mãsuri în vederea îndeplinirii prevederilor bugetului anual de venituri şi cheltuieli al instituţiei, pentru dezvoltarea şi diversificarea surselor de venituri extrabugetare, în condiţiile reglementãrilor legale în vigoare; h) sã asigure respectarea destinaţiei alocaţiilor bugetare aprobate de ordonatorul principal de credite; i) sã administreze, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiei publice; j) sã reprezinte instituţia în raporturile cu terţii; k) sã încheie acte juridice în numele şi pe seama instituţiei, conform competenţelor sale; l) sã prezinte angajatorului, la termenele prevãzute în <>art. 6 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de culturã sau ori de câte ori este necesar, situaţia economico-financiarã a instituţiei, modul de realizare a obiectivelor şi indicatorilor din proiectul de management, inclusiv mãsurile pentru optimizarea activitãţii acesteia, când este cazul; m) sã ia mãsuri pentru asigurarea pazei instituţiei şi pentru asigurarea pazei contra incendiilor în instituţie; n) sã stabileascã mãsuri privind protecţia muncii, pentru cunoaşterea de cãtre salariaţi a normelor de securitate a muncii. ART. 10 Drepturi şi obligaţii ale angajatorului 1. Angajatorul are, în principal, urmãtoarele drepturi: a) sã solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul realizãrii proiectului de management, situaţia economico-financiarã a instituţiei, precum şi a altor documente referitoare la activitatea acesteia; b) sã aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevãzuţi în bugetele anuale, precum şi în programele minimale, în cazuri temeinic justificate, potrivit legii; c) sã evalueze periodic performanţele manageriale, în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) şi cu criteriile de evaluare a performanţelor manageriale ale conducãtorilor instituţiilor publice de culturã prevãzute în anexa la <>Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 . 2. Angajatorul are, în principal, urmãtoarele obligaţii: a) sã acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de management, precum şi din contractul colectiv de muncã aplicabil şi din lege; b) sã asigure instituţiei, în limitele aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management; c) sã asigure managerului deplina libertate în conducerea şi organizarea activitãţii instituţiei, singurele limitãri fiind cele prevãzute de lege şi de prezentul contract de management. ART. 11 Proiectul managerial Proiectul managerial, cuprinzând obiectivele şi indicatorii culturali la a cãror realizare se obligã managerul, este prevãzut în anexa la contractul de management. Pe parcursul executãrii contractului pãrţile pot sã modifice, de comun acord, obiectivele şi indicatorii culturali, în cazuri temeinic justificate, în scopul de a le adapta la evoluţia conjuncturalã a instituţiei, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. ART. 12 Loialitate, confidenţialitate Managerul este obligat sã îşi foloseascã întreaga capacitate de muncã în interesul instituţiei. Managerului îi sunt interzise orice activitãţi şi manifestãri de naturã sã prejudicieze interesul şi prestigiul instituţiei. Pe durata contractului de management, managerul este obligat sã pãstreze cu rigurozitate confidenţialitatea asupra datelor şi informaţiilor referitoare la activitatea instituţiei, care au un astfel de caracter sau care sunt stabilite ca având acest caracter de cãtre angajator. ART. 13 Rãspunderea pãrţilor Pentru neîndeplinirea sau pentru îndeplinirea necorespunzãtoare a obligaţiilor stabilite în prezentul contract de management pãrţile rãspund potrivit reglementãrilor legale. Managerul rãspunde pentru daunele produse instituţiei prin orice act al sãu contrar intereselor instituţiei, prin acte de gestiune imprudentã, prin utilizarea abuzivã sau neglijentã a fondurilor instituţiei. În cazul în care existã indicii privind sãvârşirea unei infracţiuni în legãturã cu funcţia pe care o deţine, angajatorul are obligaţia de a sesiza de îndatã organele competente; pe perioada soluţionãrii sesizãrii contractul de management se suspendã. ART. 14 Modificarea contractului de management 1. Prevederile prezentului contract de management se modificã de drept în condiţiile prevãzute la art. 7 alin. (3), respectiv la <>art. 7 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 . 2. Prevederile prezentului contract de management pot fi modificate prin act adiţional, cu acordul ambelor pãrţi. Pãrţile vor adapta contractul de management corespunzãtor reglementãrilor legale intervenite ulterior încheierii actului adiţional şi care îi sunt aplicabile. ART. 15 Încetarea contractului de management Prezentul contract de management înceteazã: a) de drept, în situaţiile prevãzute la <>art. 6 alin. (2) şi (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 ; b) prin acordul pãrţilor; c) prin denunţarea unilateralã a contractului de management de cãtre manager - realizatã prin anunţarea, în scris, a faptului cã nu doreşte continuarea proiectului de management (înaintat cu ........ sãptãmâni/luni înainte de data expirãrii proiectului de management); d) în alte cazuri prevãzute de legislaţia în vigoare (Codul muncii). ART. 16 Litigii Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenţa instanţelor judecãtoreşti. ART. 17 Alte clauze Managerul are dreptul sã solicite ordonatorului principal de credite mediere, consultanţã şi mãsuri de protecţie în soluţionarea situaţiilor conflictuale cu sindicatele şi cu alte organizaţii. ART. 18 Dispoziţii finale 1. Proiectul de management, precum şi obiectivele, lista programelor minimale proprii, indicatorii de performanţã cuantificabili, indicatorii economici şi indicatorii culturali care urmeazã sã se realizeze de instituţie în fiecare an şi criteriile de apreciere sunt prevãzute în anexele la prezentul contract de management. 2. Prezentul contract de management a fost întocmit în 3 (trei) exemplare, cu urmãtoarele destinaţii: - un exemplar la angajator; - un exemplar la oficiul juridic al angajatorului; - un exemplar la manager. ANEXA 2 CONTRACT DE MANAGEMENT ART. 1 Pãrţile contractului - Doamna/Domnul ......., în calitate de reprezentant legal al ordonatorului principal de credite al instituţiei publice de culturã ......., cu sediul în localitatea ......., str. ........ nr. ..., judeţul/ sectorul ......, denumitã în continuare beneficiar, şi - Persoana juridicã/Societatea civilã ......, cu sediul în localitatea ....., str. ...... nr. ......, judeţul/sectorul ......., (alte date de identificare potrivit dispoziţiilor legale în vigoare), reprezentatã prin ........, în baza ......., denumitã în continuare manager, au încheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmãtoarelor clauze: ART. 2 Obiectul contractului Organizarea, conducerea şi gestionarea activitãţii instituţiei publice de cãtre manager, pe baza obiectivelor şi a indicatorilor cuprinşi în proiectul de management, prevãzut în anexa la contractul de management, în schimbul unui onorariu, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare. ART. 3 Durata contractului Prezentul contract de management se încheie pe durata proiectului de management, cu posibilitatea reînnoirii prin acordul pãrţilor. ART. 4 Onorariul cuvenit Onorariul pe care instituţia publicã îl datoreazã managerului pentru serviciile sale este de ............ lei/lunã. ART. 5 Modalitãţi de platã Plata se va efectua prin ordin de platã, în termen de maximum ............ zile de la emiterea facturii. ART. 6 Drepturi şi obligaţii ale managerului 1. Managerul are, în principal, urmãtoarele drepturi: a) dreptul la onorariu; b) dreptul de a solicita beneficiarului, atunci când considerã cã este temeinic şi oportun, modificarea obiectivelor şi a indicatorilor instituţiei. 2. Managerul are, în principal, urmãtoarele obligaţii: a) sã asigure gestionarea şi administrarea, în condiţiile legii, a integritãţii patrimoniului instituţiei; b) sã îndeplineascã obligaţiile asumate, aferente proiectului de management prevãzut în anexa la contractul de management; c) sã îndeplineascã programele şi proiectele culturale minimale proprii, precum şi indicatorii economici şi indicatorii culturali. Acestea se negociazã anual, în maximum 15 zile de la aprobarea bugetului instituţiei, şi sunt cuprinse într-un act adiţional la prezentul contract de management, întocmit conform modelului prevãzut în anexele A-C*) la prezentul contract de management;------------ *) Anexele A-C sunt comune anexelor nr. 1 şi 2. d) sã elaboreze şi sã aplice strategii specifice, în mãsurã sã asigure desfãşurarea în condiţii performante a activitãţii curente şi de perspectivã a instituţiei; e) sã selecteze, sã angajeze, sã promoveze, sã sancţioneze şi sã concedieze personalul salariat, cu respectarea dispoziţiilor legale; f) sã stabileascã atribuţiile de serviciu pe compartimente ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare şi funcţionare a instituţiei, precum şi obligaţiile profesionale individuale de muncã ale personalului de specialitate, aprobate în fişele de post; g) sã adopte mãsuri pentru îndeplinirea prevederilor bugetului anual de venituri şi cheltuieli al instituţiei, pentru dezvoltarea şi diversificarea surselor de venituri extrabugetare, în condiţiile reglementãrilor legale în vigoare; h) sã asigure respectarea destinaţiei alocaţiilor bugetare aprobate de ordonatorul principal de credite; i) sã administreze, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiei; j) sã reprezinte instituţia în raporturile cu terţii; k) sã încheie acte juridice în numele şi pe seama instituţiei, conform competenţelor sale; l) sã prezinte, la termenele prevãzute la <>art. 6 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de culturã sau ori de câte ori este necesar, situaţia economico-financiarã a instituţiei, modul de realizare a obiectivelor şi indicatorilor din proiectul de management, inclusiv mãsurile pentru optimizarea activitãţii acesteia, când este cazul; m) sã ia mãsuri pentru asigurarea pazei instituţiei şi pentru asigurarea pazei contra incendiilor în instituţie; n) sã stabileascã mãsuri privind protecţia muncii, pentru cunoaşterea de cãtre salariaţi a normelor de securitate a muncii. ART. 7 Drepturi şi obligaţii ale beneficiarului 1. Beneficiarul are, în principal, urmãtoarele drepturi: a) sã solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul realizãrii proiectului de management, situaţia economico-financiarã a instituţiei, precum şi a altor documente referitoare la activitatea acesteia; b) sã aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevãzuţi în bugetele anuale, precum şi în programele minimale, în cazuri temeinic justificate, potrivit legii; c) sã evalueze periodic performanţele manageriale, în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) şi cu criteriile de evaluare a performanţelor manageriale ale conducãtorilor instituţiilor publice de culturã, prevãzute în anexa la <>Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 . 2. Beneficiarul are, în principal, urmãtoarele obligaţii: a) sã acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de management şi din lege; b) sã asigure instituţiei, în limitele aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management; c) sã asigure managerului deplina libertate în conducerea şi organizarea activitãţii instituţiei, singurele limitãri fiind cele prevãzute de lege şi de prezentul contract. ART. 8 Proiectul managerial Proiectul managerial, cuprinzând obiectivele şi indicatorii culturali la a cãror realizare se obligã managerul, este prevãzut în anexa la contractul de management. Pe parcursul executãrii contractului pãrţile pot sã modifice, de comun acord, obiectivele şi indicatorii culturali, în cazuri temeinic justificate, în scopul de a le adapta la evoluţia conjuncturalã a instituţiei. ART. 9 Loialitate, confidenţialitate Managerul este obligat sã îşi foloseascã întreaga capacitate tehnicã, administrativã şi operaţionalã în interesul instituţiei. Managerului îi sunt interzise orice activitãţi şi manifestãri de naturã sã prejudicieze interesul şi prestigiul instituţiei. Pe durata contractului de management, managerul este obligat sã pãstreze cu rigurozitate confidenţialitatea asupra datelor şi informaţiilor referitoare la activitatea instituţiei, care au un astfel de caracter sau care sunt stabilite ca având acest caracter de cãtre reprezentantul instituţiei publice. ART. 10 Rãspunderea pãrţilor Pentru neîndeplinirea sau pentru îndeplinirea necorespunzãtoare a obligaţiilor stabilite în prezentul contract de management pãrţile rãspund potrivit reglementãrilor legale. Managerul rãspunde pentru daunele produse instituţiei prin orice act al sãu contrar intereselor instituţiei, prin acte de gestiune imprudentã, prin utilizarea abuzivã sau neglijentã a fondurilor instituţiei. Rãspunderea managerului este solidarã pentru toate persoanele care au acţionat în numele sãu pentru executarea prezentului contract de management. În cazul în care existã indicii privind sãvârşirea unei infracţiuni în legãturã cu activitatea desfãşuratã, beneficiarul are obligaţia de a sesiza de îndatã organele competente; pe perioada soluţionãrii sesizãrii contractul de management se suspendã. ART. 11 Modificarea contractului de management 1. Prevederile prezentului contract de management se modificã de drept în condiţiile prevãzute la art. 7 alin. (3), respectiv la <>art. 7 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 . 2. Prevederile prezentului contract pot fi modificate prin act adiţional, cu acordul ambelor pãrţi. Pãrţile vor adapta contractul de management corespunzãtor reglementãrilor legale intervenite ulterior încheierii actului adiţional şi care îi sunt aplicabile. ART. 12 Încetarea contractului de management Prezentul contract de management înceteazã: a) de drept: (i) în situaţiile prevãzute la <>art. 6 alin. (2) şi (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 ; (ii) la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat, în cazul în care managerul nu a solicitat prelungirea proiectului de management, în conformitate cu prevederile <>art. 6 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 ; b) prin acordul pãrţilor. ART. 13 Litigii Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenţa instanţelor judecãtoreşti. ART. 14 Alte clauze Managerul are dreptul sã solicite ordonatorului principal de credite mediere, consultanţã şi mãsuri de protecţie în soluţionarea situaţiilor conflictuale cu sindicatele şi cu alte organizaţii. ART. 15 Dispoziţii finale 1. Proiectul de management, precum şi obiectivele, lista programelor minimale proprii, indicatorii de performanţã cuantificabili, indicatorii economici şi indicatorii culturali care urmeazã sã se realizeze de instituţie în fiecare an şi criteriile de apreciere sunt prevãzute în anexele la prezentul contract de management. 2. Prezentul contract de management a fost întocmit în 3 (trei) exemplare, cu urmãtoarele destinaţii: - un exemplar la beneficiar; - un exemplar la oficiul juridic al beneficiarului; - un exemplar la manager. ANEXA A -------pentru Instituţii de spectacol------------------------------ 1. Denumirea Instituţiei ........................ 2. LISTA programelor şi proiectelor culturale minimale proprii prevãzute pentru anul .......
┌───┬────────────┬───────────┬───────────────┬───────────┬─────────┬───────────┐
│Nr.│ Denumirea │ Nivelul de│ Descrierea │Rezultatele│ Suma │ Perioada │
│crt│programului/│ interes/ │ sumarã a │ aşteptate │estimatã │ de │
│ │ proiectului│ grupuri │ programului/ │ │ │desfãşurare│
│ │ cultural │ ţintã │ proiectului │ │ │ │
│ │ │ │ si a co- │ │ │ │
│ │ │ │organizatorilor│ │ │ │
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
└───┴────────────┴───────────┴───────────────┴───────────┴─────────┴───────────┘
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeazã sã se realizeze pentru anul ......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Personal │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
a) Numãr de personal conform statului de funcţii │ │ │
aprobat, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal artistic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
b) Numãr de personal prevãzut sã se realizeze, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal artistic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Venituri totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- subvenţii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Cheltuieli totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de întreţinere │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli pentru reparaţii capitale │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de capital │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Cheltuieli pe spectator, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din subvenţie │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Gradul de acoperire din venituri proprii a │ │ │
cheltuielilor instituţiei (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul │ │ │
cheltuielilor (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Gradul de acoperire a salariilor din subvenţie (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
8. Gradul de creştere a veniturilor proprii în totalul │ │ │
veniturilor (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeazã sã se realizeze pentru anul .......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Numãr de premiere │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Numãr de refaceri │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Numãr de coproducţii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Numãr de spectacole în regim de protocol: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Numãr de spectacole, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- la sediu │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- in turnee │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Numãr de spectatori, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- la sediu │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- în turnee │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Numãr de participãri la festivaluri, gale, concursuri │ │ │
etc. │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
8. Numãr de proiecte promovate, ca iniţiator sau partener │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
9. Indice de ocupare a sãlii la sediu (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
10. Numãr de apariţii in presã │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
11. Realizarea unor studii vizând cunoaşterea categoriilor│ │ │
de public, a aşteptãrilor acestuia │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
12. Perfecţionarea personalului - numãrul de angajaţi care│ │ │
au urmat diverse forme de perfecţionare, durata şi │ │ │
tipul cursului │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent
ANEXA B --------pentru Muzee şi colecţii------------------------ 1. Denumirea instituţiei ......................... 2. LISTA programelor şi proiectelor culturale minimale proprii prevãzute pentru anul ...........
┌───┬────────────┬───────────┬───────────────┬───────────┬─────────┬───────────┐
│Nr.│ Denumirea │ Nivelul de│ Descrierea │Rezultatele│ Suma │ Perioada │
│crt│programului/│ interes/ │ sumarã a │ aşteptate │estimatã │ de │
│ │ proiectului│ grupuri │ programului/ │ │ │desfãşurare│
│ │ cultural │ ţintã │ proiectului │ │ │ │
│ │ │ │ si a co- │ │ │ │
│ │ │ │organizatorilor│ │ │ │
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
└───┴────────────┴───────────┴───────────────┴───────────┴─────────┴───────────┘
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeazã sã se realizeze pentru anul ......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Personal │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
a) Numãr de personal conform statului de funcţii │ │ │
aprobat, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal de specialitate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
b) Numãr de personal prevãzut sã se realizeze, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal de specialitate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- pereonal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Venituri totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- subvenţii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Cheltuieli totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de întreţinere │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli pentru reparaţii capitale │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de capital │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Cheltuieli pe vizitator, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din subvenţie │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Gradul de acoperire din venituri proprii a │ │ │
cheltuielilor instituţiei (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul │ │ │
cheltuielilor (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Gradul de acoperire a salariilor din subvenţie (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeazã sã se realizeze pentru anul .......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Numãr de expozitii temporare │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Completari, imbunatatiri aduse expozitiilor permanente │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Alte servicii culturale: programe educative, │ │ │
conferinţe, manifestãri interdisciplinare │ │ │
etc. │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Evidenţa patrimoniului: clasare, informatizare, │ │ │
baze de date │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Numãr de apariţii în presã │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Materiale de promovare │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Numãrul parteneriatelor realizate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
8. Numãr de proiecte promovate, ca iniţiator sau partener │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
9. Indice de ocupare a sãlii la sediu (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
10. Realizarea unor studii vizând cunoaşterea categoriilor│ │ │
de public, a aşteptãrilor acestuia │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
11. Perfecţionarea personalului - numãrul de angajaţi care│ │ │
au urmat diverse forme de perfecţionare, durata şi │ │ │
tipul cursului │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent
ANEXA C --------pentru Asezaminte culturale---------------------------- 1. Denumirea instituţiei ......................... 2. LISTA programelor şi proiectelor culturale minimale proprii prevãzute pentru anul ...........
┌───┬────────────┬───────────┬───────────────┬───────────┬─────────┬───────────┐
│Nr.│ Denumirea │ Nivelul de│ Descrierea │Rezultatele│ Suma │ Perioada │
│crt│programului/│ interes/ │ sumarã a │ aşteptate │estimatã │ de │
│ │ proiectului│ grupuri │ programului/ │ │ │desfãşurare│
│ │ cultural │ ţintã │ proiectului │ │ │ │
│ │ │ │ si a co- │ │ │ │
│ │ │ │organizatorilor│ │ │ │
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
├───┼────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
└───┴────────────┴───────────┴───────────────┴───────────┴─────────┴───────────┘
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeazã sã se realizeze pentru anul ......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Personal │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
a) Numãr de personal conform statului de funcţii │ │ │
aprobat, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal de specialitate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
b) Numãr de personal prevãzut sã se realizeze, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal de specialitate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal tehnic │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- personal administrativ │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Venituri totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- subvenţii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Cheltuieli totale, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de întreţinere │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli pentru reparaţii capitale │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- cheltuieli de capital │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Cheltuieli pe vizitator, din care: │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din subvenţie │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
- din venituri proprii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Gradul de acoperire din venituri proprii a │ │ │
cheltuielilor instituţiei (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul │ │ │
cheltuielilor (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Gradul de acoperire a salariilor din subvenţie (%) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeazã sã se realizeze pentru anul .......
──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────┐
│Anul de bazã*)│ Anul│
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
1. Numãr de activitãţi/programe de educaţie permanentã, │ │ │
inclusiv de formare profesionalã continuã │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
2. Numãr programe/proiecte/acţiuni de conservare, │ │ │
promovare şi transmitere a valorilor morale, culturale,│ │ │
artistice comunitare, naţionale şi/sau universale, │ │ │
al obiceiurilor, tradiţiilor şi meşteşugurilor, │ │ │
organizate sau susţinute │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
3. Studii/cercetãri/activitaţi de documentare/monografii │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
4. Numãr de activitãţi/manifestãri cultural-artistise, │ │ │
pe genuri │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
5. Alte manifestari culturale: expozitii temporare sau │ │ │
permanente, seminarii, conferinte, cercuri etc. │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
6. Evidenţa patrimoniului: clasare, informatizare, │ │ │
baze de date (dupa caz) │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
7. Numãr de apariţii în presã │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
8. Materiale de promovare │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
9. Numãrul parteneriatelor realizate │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
10. Realizarea unor studii vizând cunoaşterea categoriilor│ │ │
de public, a aşteptãrilor acestuia │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────┤
11. Perfecţionarea personalului - numãrul de angajaţi care│ │ │
au urmat diverse forme de perfecţionare, durata şi │ │ │
tipul cursului │ │ │
──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────┘
*) Datele referitoare la anul precedent
------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.