Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 7^1 din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 (1) Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã, denumitã în continuare Agenţia, instituţie publicã de interes naţional, cu personalitate juridicã, se reorganizeazã şi funcţioneazã în subordinea autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã, finanţatã integral de la bugetul de stat, prin preluarea Inspecţiei Piscicole şi atribuţiilor în domeniul pescuitului de la Autoritatea de Management Program Operaţional Sectorial pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit din aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale. (2) Sediul Agenţiei este în municipiul Bucureşti, bd. Carol I nr. 24, sectorul 3, şi este asigurat de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale. ART. 2 Agenţia este condusã de un preşedinte cu rang de director general numit prin ordin al ministrului autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. ART. 3 (1) Numãrul maxim de posturi al Agenţiei este de 150, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale. (2) Personalul Agenţiei este format din funcţionari publici şi personal angajat pe bazã de contract de muncã. (3) Salarizarea personalului Agenţiei se face potrivit reglementãrilor legale în vigoare. ART. 4 Patrimoniul Agenţiei se constituie prin preluarea cu titlu gratuit, în baza unui protocol de predare-preluare a patrimoniului, drepturilor şi obligaţiilor Inspecţiei Piscicole, care se aprobã prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, precum şi din patrimoniul Agenţiei înfiinţate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 2.156/2004 . ART. 5 (1) Pe lângã Agenţie funcţioneazã Consiliul consultativ, structurã fãrã personalitate juridicã, format din specialişti recunoscuţi în domeniul pescuitului, acvaculturii, procesãrii şi pieţei produselor pescãreşti, reprezentanţi ai autoritãţilor publice cu responsabilitãţi în domeniu, reprezentanţi ai organizaţiilor de producãtori, ai asociaţiilor de pescari, ai asociaţiilor de pescuit sportiv, precum şi reprezentanţi ai societãţii civile. (2) Componenţa şi funcţionarea Consiliului consultativ se stabilesc prin ordin al ministrului autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. ART. 6 Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sãu de activitate, Agenţia exercitã urmãtoarele funcţii: a) de elaborare a strategiei de dezvoltare a pescuitului, acvaculturii şi pieţei produselor pescãreşti în conformitate cu politica economicã a Guvernului; b) de autoritate de management al politicii structurale în domeniul pescuitului şi acvaculturii; c) de reglementare a cadrului juridic specific; d) de control şi inspecţie. CAP. II Structura organizatoricã a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã ART. 7 Structura organizatoricã a Agenţiei este prevãzutã în anexa nr. 1. ART. 8 Prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale, în cadrul structurii organizatorice se pot organiza filiale teritoriale, servicii, birouri şi colective temporare, în condiţiile legii. CAP. III Atribuţiile Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã ART. 9 (1) În exercitarea funcţiilor prevãzute la art. 6, Agenţia are urmãtoarele atribuţii principale: A. În domeniul pescuitului şi acvaculturii: a) stabileşte cotele anuale admisibile de pescuit, pe baza studiilor elaborate de instituţii de cercetare de profil acreditate; b) elaboreazã proiecte de reglementãri privind accesul la resursele acvatice vii cu scopul de a asigura protecţia, refacerea şi conservarea acestora, în conformitate cu obligaţiile asumate de România prin semnarea acordurilor de aderare la convenţiile şi organismele internaţionale; c) deleagã gestionarea durabilã a resurselor acvatice vii Administraţiei Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunãrii" şi Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva pentru apele de pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunãrii", respectiv apele de munte; d) organizeazã şi actualizeazã Fişierul navelor şi ambarcaţiunilor de pescuit şi emite licenţele de pescuit; e) stabileşte modelul autorizaţiilor de pescuit, al licenţei de pescuit, al permisului de pescuit, precum şi modelul licenţei de acvaculturã; f) elibereazã autorizaţia de pescuit în scop comercial în cazul exercitãrii activitãţii de pescuit în ape ce nu aparţin jurisdicţiei sau suveranitãţii României; g) autorizeazã lucrãrile de modernizare şi reconversie a navelor/ambarcaţiunilor de pescuit prevãzute în programele pentru adaptarea efortului de pescuit; h) emite autorizaţii speciale pentru capturarea reproducãtorilor din bazinele piscicole naturale, necesari în activitatea de reproducere din amenajãrile piscicole, cu acordul gestionarilor; i) elibereazã autorizaţia de pescuit în scop comercial gestionarilor resurselor acvatice vii; j) emite autorizaţia de pescuit în scop comercial persoanelor fizice sau juridice, la solicitarea şi cu acordul gestionarilor; k) retrage/suspendã/anuleazã, dupã caz, în baza constatãrilor şi propunerilor organelor de control/gestionarilor resurselor acvatice vii, licenţa de pescuit, licenţa de acvaculturã, autorizaţia de pescuit, permisul de pescuit; l) stabileşte condiţiile pentru exercitarea pescuitului speciilor protejate împreunã cu gestionarii resurselor acvatice vii, în baza reglementãrilor specifice; m) stabileşte metodologia şi reglementãrile specifice de vânzare a acţiunilor deţinute de Compania Naţionalã de Administrare a Fondului Piscicol; n) organizeazã, actualizeazã Registrul unitãţilor de producţie din acvaculturã şi emite licenţele de acvaculturã; o) propune spre aprobare, prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale şi al ministrului mediului şi gospodãririi apelor, lacurile de acumulare în care se poate practica acvacultura, în baza studiilor efectuate de instituţiile de cercetare de profil acreditate; p) identificã, împreunã cu administraţiile publice locale, suprafeţele de teren care se preteazã la realizarea de amenajãri piscicole; r) adoptã, împreunã cu autoritatea publicã centralã de mediu, mãsuri pentru introducerea în culturã a unor specii valoroase de peşti şi alte vieţuitoare acvatice, importul de material piscicol destinat repopulãrilor bazinelor piscicole naturale/amenajate; s) organizeazã şi asigurã funcţionarea sistemului statistic din domeniul pescuitului şi acvaculturii la nivel naţional şi transmiterea datelor în sistemul informatic comunitar; ş) elaboreazã Strategia naţionalã sectorialã şi Programul operaţional, indicând prioritãţile şi contribuţiile financiare ale Fondului European pentru Pescuit şi alte resurse financiare; t) verificã dacã proiectele selectate pentru finanţare prin Programul operaţional sunt în concordanţã cu criteriile de eligibilitate; ţ) asigurã conducerea comitetului de monitorizare pentru Programul operaţional sectorial; u) elaboreazã planul de acţiuni în vederea prevenirii efectelor stãrilor de calamitãţi naturale şi urmãreşte mate-rializarea acţiunilor şi mãsurilor prevãzute, în colaborare cu ceilalţi factori decizionali de la nivel local şi central. B. În domeniul procesãrii şi pieţei produselor pescãreşti: a) stabileşte mãsuri privind procesarea şi comercializarea produselor pescãreşti, prin elaborarea şi urmãrirea respectãrii normelor de comercializare, standardelor de calitate, în conformitate cu reglementãrile pentru conservarea şi protecţia resurselor acvatice vii; b) nominalizeazã centrele de primã vânzare cu punctele de descãrcare arondate, la propunerea gestionarilor resurselor acvatice vii; c) stabileşte criteriile de recunoaştere a organizaţiilor de producãtori din sectorul pescãresc pentru comercializarea produselor piscicole, elibereazã avizul de recunoaştere şi ţine evidenţa acestora; d) ţine evidenţa posesorilor de permise de pescuit eliberate de gestionarii resurselor acvatice vii; e) elibereazã licenţele de fabricaţie operatorilor economici care proceseazã peşte şi alte vieţuitoare acvatice; f) organizeazã şi actualizeazã Registrul unitãţilor de procesare. C. În domeniul protejãrii resurselor acvatice vii: a) elaboreazã anual proiectul ordinului ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale şi al ministrului mediului şi gospodãririi apelor privind perioadele şi zonele de prohibiţie, precum şi zonele de protecţie a resurselor acvatice vii; b) colaboreazã cu instituţiile de cercetare, stabilind strategia şi obiectivele cercetãrii ştiinţifice în domeniu; c) iniţiazã elaborarea unor studii şi cercetãri necesare în domeniu, pe baze contractuale, cu finanţare din bugetul propriu; d) sprijinã şi participã efectiv la acţiuni de populare a apelor din domeniul public al statului, precum şi la acţiuni pentru salvarea resurselor acvatice vii aflate în pericol; e) emite autorizaţii de pescuit în scop ştiinţific, cu acordul gestionarilor resurselor acvatice vii şi cu avizul Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor; f) colaboreazã cu Administraţia Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunãrii", cu Regia Naţionalã a Pãdurilor şi cu Compania Naţionalã de Administrare a Fondului Pisciol pentru emiterea de reglementãri specifice privind protejarea resurselor acvatice vii. D. În domeniul activitãţii de control şi inspecţie piscicolã: a) organizeazã şi desfãşoarã activitãţi permanente de control şi inspecţie piscicolã privind respectarea legislaţiei în domeniu; b) verificã modul de executare a atribuţiilor de pazã şi protecţie a resurselor acvatice vii de cãtre gestionari şi beneficiari; c) verificã respectarea condiţiilor impuse prin licenţe de pescuit, autorizaţii/permise persoanelor juridice şi fizice autorizate sã practice pescuitul în scop comercial sau recreativ/sportiv; d) elaboreazã programe de control anuale şi lunare; e) urmãreşte aplicarea sancţiunilor prevãzute în procesele-verbale de constatare; f) întocmeşte şi propune spre aprobare planurile comune anuale, de colaborare cu celelalte structuri cu drept de control abilitate din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor. E. În alte domenii: a) furnizeazã date tehnice în cazurile prevãzute de legislaţia naţionalã şi comunitarã, precum şi la cerere; b) organizeazã activitãţi de instruire a personalului; c) organizeazã un punct permanent de contact pe baza unui "telefon albastru", telefon de urgenţã de la care orice persoanã fizicã sau juridicã poate obţine informaţii obiective şi la care aceasta poate prezenta contestaţii în domeniul pescuitului, acvaculturii şi comercializãrii produselor pescãreşti; d) colaboreazã cu organele de specialitate din ministere, cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu organismele internaţionale implicate în activitatea de pescuit şi acvaculturã; e) editeazã buletine informative şi alte publicaţii de specialitate, în limita alocaţiilor bugetare; f) întocmeşte anual raportul de activitate şi îl supune spre aprobare autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. (2) Agenţia îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative în domeniul pescuitului, acvaculturii, procesãrii şi pieţei produselor pescãreşti. ART. 10 Pentru realizarea atribuţiilor de control şi inspecţie piscicolã, Agenţia colaboreazã cu Inspectoratul General al Poliţiei Române, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã, Garda Financiarã, Garda Naţionalã de Mediu, Autoritatea Naţionalã Sanitarã Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor, precum şi cu persoanele împuternicite prin ordin al autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. ART. 11 Activitatea de control şi inspecţie piscicolã se exercitã prin inspectorii piscicoli, precum şi prin persoanele împuternicite prin ordin al autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. ART. 12 În exercitarea atribuţiilor ce le revin, inspectorii piscicoli verificã documentele care stau la baza activitãţii persoanei controlate şi, dupã caz: a) propun mãsuri administrative; b) constatã faptele care constituie contravenţii şi aplicã sancţiuni contravenţionale. ART. 13 (1) Inspectorii piscicoli, în baza constatãrilor fãcute, pot propune retragerea/suspendarea/anularea, dupã caz, a licenţei de pescuit, licenţei de acvaculturã, autorizaţiei de pescuit, permisului de pescuit. (2) Inspectorii piscicoli, în baza dispoziţiei Agenţiei, retrag documentele anulate. ART. 14 (1) Inspectorii piscicoli se legitimeazã la fiecare control efectuat cu legitimaţia şi cu insigna personalã, al cãror model este prevãzut în anexa nr. 2. (2) Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei la normele de pescuit şi de protecţie a resurselor acvatice vii se întocmeşte conform modelului prevãzut în anexa nr. 3. ART. 15 Inspectorii piscicoli îşi desfãşoarã activitatea de inspecţie şi control în conformitate cu prevederile legale şi cu cele din Manualul de inspecţie piscicolã, aprobat prin ordin al ministrului autoritãţii publice centrale care rãspunde de pescuit şi acvaculturã. CAP. IV Echipamente şi mijloace de control ART. 16 (1) În executarea atribuţiilor de control şi inspecţie piscicolã, inspectorii piscicoli sunt obligaţi sã poarte uniforma şi echipamentul prevãzute în anexa nr. 4. (2) Uniformele şi echipamentele sunt asigurate în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare. (3) Duratele de serviciu ale uniformei şi echipamentului sunt cele prevãzute în anexa nr. 4. ART. 17 (1) Dotarea filialelor cu mijloace de transport pe apã şi pe uscat şi cu mijloace de comunicare se asigurã de cãtre Agenţie, conform anexei nr. 5. (2) Navele şi ambarcaţiunile destinate inspecţiei şi controlului se identificã prin arborarea fanionului specific pe catargul principal şi prin sigla existentã pe bordul acestora. (3) Modelul fanionului şi al siglei navelor şi ambarcaţiunilor destinate inspecţiei şi controlului se stabilesc prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale. ART. 18 Este interzisã folosirea mijloacelor de transport destinate controlului şi inspecţiei piscicole pentru alte scopuri decât pentru îndeplinirea sarcinilor prevãzute în legislaţia în vigoare. ART. 19 Pe navele destinate controlului şi inspecţiei piscicole se ţine un registru de inspecţie, în care se înscriu toate deplasãrile efectuate, scopul şi rezultatele acţiunilor de control. CAP. V Dispoziţii finale ART. 20 Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale Agenţiei se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale. ART. 21 Relaţiile cu producãtorii/pescarii, persoane fizice şi/sau juridice, organizaţiile de producãtori din sectorul pescãresc, cu societãţile comerciale din ţarã şi din strãinãtate, precum şi cu terţe persoane fizice şi juridice se desfãşoarã în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare. ART. 22 Agenţia încheie, în condiţiile legii, contracte de prestãri de servicii cu firme specializate, pentru asigurarea serviciului de administrare a reţelelor informatice şi de asigurare a softurilor necesare. ART. 23 Personalul Agenţiei este obligat sã aibã o ţinutã corectã şi demnã atât în timpul exercitãrii serviciului, cât şi în afara acestuia. ART. 24 <>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã: 1. La anexa nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale", capitolul I "Instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat", se abrogã poziţia nr. 6 "Inspecţia Piscicolã". 2. La anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" se abrogã poziţia nr. 6 "Inspecţia Piscicolã". 3. La anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale", poziţia nr. 15 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea unitãţii din care:
────────────────────────────────
"Nr. Autoturisme Autoturisme
crt. Total pentru speciale*2)
activitãţi
specifice*1)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Agenţia Naţionalã pentru Pescuit
şi Acvaculturã 39 30 9"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
ART. 25 Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã urmãtoarele acte normative: a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 849/2002 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Piscicole, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 639 din 29 august 2002, cu modificãrile ulterioare; b) <>Hotãrârea Guvernului nr. 2.156/2004 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.189 din 13 decembrie 2004. ART. 26 Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 27 Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 30 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I. PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemneazã:
────────────────
Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur
Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Sulfina Barbu
Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu
Bucureşti, 28 iulie 2005.
Nr. 865.
ANEXA 1
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A AGENŢIEI NAŢIONALE
PENTRU PESCUIT ŞI ACVACULTURĂ
Numãrul maxim de posturi: 150
┌────────────┐
│ PRESEDINTE │
└─────┬──────┘
┌─────────────────┐ │ ┌───────────────────┐
│Serviciul juridic│ │ │Serviciul personal,│
│relatii insti- ├─────────┼──────────┤ administrativ si │
│ tutionale si │ │ │ contabilitate │
│ internationale │ │ └───────────────────┘
└─────────────────┘ │ ┌───────┐
├──────────┤ Audit │ ┌─────────────────┐
│ └───────┘ ┌──┤Filiala Iasi │
│ │ └─────────────────┘
│ │ ┌─────────────────┐
│ ├──┤Filiala Galati │
│ │ └─────────────────┘
│ │ ┌─────────────────┐
┌─────────────────┴─────────────────┬───────────┼──┤Filiala Tulcea │
│ │ │ └─────────────────┘
│ │ │ ┌─────────────────┐
┌─────────┴──────────────┐ │ ├──┤Filiala Tulcea │
│ Directia strategii, │ │ │ └─────────────────┘
│reglementare si politici│ │ │ ┌─────────────────┐
│ structurae │ ┌─────────┴──────┐ ├──┤Filiala Constanta│
└────────────────────────┘ │Directia control│ │ └─────────────────┘
│ si inspectie ├────┤ ┌─────────────────┐
└────────────────┘ ├──┤Filiala Calarasi │
│ └─────────────────┘
│ ┌─────────────────┐
├──┤Filiala Mehedinti│
│ └─────────────────┘
│ ┌─────────────────┐
├──┤Filiala Timis │
│ └─────────────────┘
│ ┌─────────────────┐
├──┤Filiala Cluj │
│ └─────────────────┘
│ ┌─────────────────┐
└──┤Filiala Brasov │
└─────────────────┘
ANEXA 2 MODELUL legitimaţiei şi ştampilei inspectorului piscicol 1. Modelul legitimatiei de inspector piscicol
┌─────────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ ROMANIA │ VIZAT │Posesorul prezentei legitimatii│
│Ministerul Agriculturii, │ │in temeiul <>Legii nr. 113/2005 │
│Padurilor si Dezvoltarii │2005 2006 2007 │privind resursele acvatice vii,│
│Rurale │ │pescuitul si acvacultura si al │
│AGENTIA NATIONALA DE │ │Hotararii Guvernului nr. .../..│
│PESCUIT SI ACVACULTURA │ │este imputernicit sa constate │
│LEGITIMATIE DE CONTROL │2008 2009 2010 │contraventiile si sa aplice │
│ Seria ..... nr. ...... │ │sanctiunile la normele de │
│ │ │pescuit, acvacultura, procesare│
│ │ │comercializare a pestelui si │
│Nr. marca ...... FOTO- │ │produselor din peste si de │
│Functia ........ GRAFIE │ │protectie a resurselor acvatice│
│Numele ......... │ │vii din bazinele piscicole │
│Prenumele ...... │ │naturale. │
│ │ │ │
│ │ │ │
│Filiala ........ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│PRESEDINTE │ │ │
└─────────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────────┘
2. Modelul stampilei inspectoratului piscicol
(Stampila)
M.A.P.D.R
AGENTIA NATIONALA PENTRU
PESCUIT SI ACVACULTURA
INSPECTOR PISCICOL
Nr. marca ........
(Stampila)
M.A.P.D.R
AGENTIA NATIONALA PENTRU
PESCUIT SI ACVACULTURA
PERSOANA IMPUTERNICITA
Nr. marca ........
ANEXA 3
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PESCUIT Seria IP nr. ............
ŞI ACVACULTURĂ
Filiala ......................................
Localitatea ..................................
Str. ........... nr. ......, judeţul .........
Telefon ............. fax ....................
PROCES - VERBAL
de constatare şi sancţionare a contravenţiei la normele
de pescuit şi de protecţie a resurselor acvatice vii
nr. ......... din ...............
În temeiul prevederilor <>Legii nr. 192/2001 privind resursele acvatice
vii, pescuitul şi acvacultura, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 865/2005 privind organizarea şi
funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã,
subsemnatul ...................., inspector piscicol la Agenţia Naţionalã
pentru Pescuit şi Acvaculturã/organ abilitat de lege/persoanã împuternicitã
prin ordinul ministrului autoritãţii publice centrale care rãspunde de
pescuit şi acvaculturã, filiala ........, nr. de marcã ..............., în
urma controlului/inspecţiei efectuate în zona ..................., la data
de ......, ora ......, am constatat cã deţinãtorul (permis de pescuit/
autorizaţie/licenţã/BI/CI) ...............................................
1)*) .....................................................................
2)*) .....................................................................
3)*) .....................................................................
..........................................................................
..........................................................................
.........................................................................,
am constatat urmãtoarele fapte (descrierea faptei): ......................
..........................................................................
probatã prin: documente/martori ..........................................
..........................................................................
..........................................................................
_________
*) Se vor înscrie datele de identificare ale persoanelor controlate.
Faptele descrise mai sus constituie: contravenţie conform art. ..........
din <>Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi
acvacultura, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Mãsuri propuse/dispuse ..................................................
.........................................................................
.........................................................................
Obiecţii ale persoanei controlate: ......................................
.........................................................................
.........................................................................
Amenda stabilitã va fi achitatã în termen de 15 zile de la luarea la
cunoştinţã, la C.E.C. sau la Trezoreria Finanţelor Publice .............,
în contul ........, urmând ca în termen de 30 de zile sã prezinte copia
chitanţei care atestã plata amenzii filialei teritoriale a Agenţiei
Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã pe a cãrei razã s-a constatat
contravenţia.
Persoana controlatã nu este de faţã/refuzã sã semneze.
Împotriva procesului-verbal se poate face plângere în termen de 15 zile
de la data înmânãrii sau comunicãrii acestuia. Plângerea însoţitã de
procesul-verbal de constatare se depune la Agenţia Naţionalã pentru
Pescuit şi Acvaculturã, cu sediul în municipiul Bucureşti ........, care
înmâneazã depunãtorului o dovadã în acest sens.
Plângerea împreunã cu dosarul cauzei se trimit judecãtoriei în a cãrei
circumscripţie a fost sãvârşitã contravenţia.
Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care
un exemplar persoanei ............/transmis la adresa ..................
Constatator, Martori Am luat cunoştinţã
...................... ............... ...........................
(numele şi prenumele) ............... (numele şi prenumele)
Inspector piscicol/ ............... ...........................
Organ abilitat de lege/ ............... ...........................
Persoanã împuternicitã, (numele, prenumele (semnãtura)
....................... şi semnãtura)
(semnãtura)
L.S. .............
ANEXA 4 ECHIPAMENTUL DIN DOTARE ŞI DURATA DE SERVICIU Uniforma şi echipamentul din dotare 1. Uniforma de varã: a) costum din stofã sau doc, de culoare bleumarin deschis, compus din veston deschis la gât, cu nasturi de culoare galbenã, şi din pantaloni; b) 3 cãmãşi cu mânecã scurtã, de culoare bleu; c) douã cravate de culoare galbenã; d) caschetã cu cozoroc, din doc de culoare bleumarin închis, cu bandã de culoare albastru deschis; e) pantaloni negri; f) 5 perechi de şosete subţiri de culoare bleumarin; g) cizme din cauciuc, scurte; h) manta de ploaie din doc cauciucat, de culoare bleumarin, cu mâneci şi glugã. 2. Uniforma de iarnã: a) costum din stofã de culoare bleumarin închis, compus din veston deschis la gât, cu nasturi metalici de culoare galbenã, şi din pantaloni; b) 3 cãmãşi cu mânecã lungã, de culoare bleu; c) douã cravate de culoare galbenã; d) cãciulã cu urechi îmblãnitã, din stofã de culoare bleumarin închis; e) manta deschisã la gât, din stofã de culoare bleumarin închis, cu nasturi metalici de culoare galbenã; f) un fular de culoare bleumarin închis; g) o pereche de mãnuşi din bumbac; h) bocanci; i) 5 perechi de şosete groase de culoare bleumarin. 3. Semne distinctive: petliţe de culoare albastru deschis pe braţul stâng. Inspectorii piscicoli vor avea pe petliţã o linie verticalã galbenã. Durata de serviciu a uniformei şi echipamentului
Echipamentul de varã: Echipament de iarnã:
────────────────────── ──────────────────────
- hainã din doc 2 ani - veston din stofã 2 ani
- cãmaşã 1 an - cãmaşã 1 an
- şosete 1 an - şosete 1 an
- cravatã 2 ani - cravatã 2 ani
- pantaloni din doc 2 ani - fular 2 ani
- pantofi 1 an - mãnuşi 1 an
- cizme din cauciuc 2 ani - pantaloni din stofã 2 ani
- manta de ploaie 3 ani - manta din stofã 3 ani
- caschetã 2 ani - cãciulã cu urechi 3 ani
- bocanci 2 ani
ANEXA 5 LISTA cuprinzând mijloacele de transport pe apã şi pe uscat şi mijloacele de comunicaţie
- Şalupã maritimã de control 2 bucãţi
- Şalupã fluvialã de control 5 bucãţi
- Autoturism pentru activitãţi specifice 30 bucãţi
- Remorcã izotermã pentru autoturism de teren 2 bucãţi
- Autospeciale 8 bucãţi
- Microbuz transport persoane - maximum 16 locuri 1 bucatã
- Staţie de emisie-recepţie fixã 6 bucãţi
- Staţie de emisie-recepţie mobilã 15 bucãţi
- Telefon mobil 70 bucãţi
- Barcã pneumaticã cu motor 12 bucãţi
Consumul lunar de carburanţi pentru autoturismele şi ambarcaţiunile care aparţin Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã I. Consum de carburanţi aprobat pentru autoturisme: 400 litri/lunã/autoturism II. Consum de carburanţi aprobat pentru ambarcaţiuni: - 12 bãrci pneumatice cu motor: 10 litri/orã pentru 80 de ore pe lunã; - 5 şalupe fluviale de control: 30 litri/orã pentru 80 de ore pe lunã; - 2 şalupe maritime de control: 60 litri/orã pentru 80 de ore pe lunã. NOTĂ: 1. Alocarea de drepturi, repartizarea, detalierea şi transferul mijloacelor de transport, indiferent de categoria lor, se fac numai cu aprobarea preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvaculturã. 2. Nu se considerã depãşiri la consumul normat la mijloacele de transport consumul care la nivelul anului se încadreazã în limita carburantului normat în raport cu numãrul total de mijloace de transport aprobat pentru Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã. _______________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.