Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 864 din 21 octombrie 1999  privind organizarea si functionarea Ministerului Industriei si Comertului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 864 din 21 octombrie 1999 privind organizarea si functionarea Ministerului Industriei si Comertului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 532 din 1 noiembrie 1999
În temeiul prevederilor art. 115 din Constituţia României,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
(1) Ministerul Industriei şi Comerţului este organul de specialitate al administraţiei publice centrale care stabileşte politica industriala şi de comerţ la nivel naţional, elaboreazã strategia şi reglementãrile specifice de dezvoltare şi armonizare a activitãţilor industriale şi de comerţ în cadrul politicii generale a Guvernului, asigura şi coordoneazã aplicarea strategiei Guvernului în domeniul industriei şi comerţului, indeplinind rolul de autoritate de stat, de sinteza, coordonare şi control în aceste domenii.
(2) Domeniile specifice principale ale activitãţii Ministerului Industriei şi Comerţului sunt: energie electrica, termica, nucleara, petrol, gaze, mine, geologie, fabricarea produselor industriale şi a bunurilor de consum din metalurgie, construcţii de maşini, electrotehnica, electronica, chimie, petrochimie, textile, pielarie, lemn, sticla, ceramica, materiale de construcţii şi alte activitãţi ale industriei şi comerţului, serviciile aferente acestor activitãţi, precum şi relaţiile economice internaţionale, comerţul exterior, piata interna, protecţia consumatorilor, programe cu organisme internaţionale şi integrarea României în Uniunea Europeanã.
ART. 2
Ministerul Industriei şi Comerţului, în calitatea sa de organ de specialitate al administraţiei publice centrale, îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
1. fundamenteazã şi asigura aplicarea politicii stabilite în conformitate cu programul de guvernare, în domeniile specifice ale activitãţii din industrie şi comerţ prevãzute la art. 1 alin. (2), participa la fundamentarea şi elaborarea strategiei şi a programului de reforme economico-sociale ale Guvernului;
2. elaboreazã şi supune spre aprobare cadrul legislativ adecvat activitãţilor din domeniile specifice şi avizeazã proiectele de acte normative ale altor organe ale administraţiei publice centrale de specialitate care influenţeazã aceste activitãţi;
3. asigura armonizarea reglementãrilor legislative din domeniile specifice cu cele ale Uniunii Europene;
4. elaboreazã strategii şi programe referitoare la restructurarea, ajustarea structuralã şi dezvoltarea industriei pe domenii de activitate, pieţe de desfacere la export şi intern, orientarea forţei de munca şi urmãreşte implementarea lor;
5. studiazã tendintele pieţelor interne şi externe, în vederea informãrii şi orientarii activitãţilor de producţie şi de servicii, în condiţii de competitivitate şi profitabilitate, ale agenţilor economici din domeniile industriei şi comerţului;
6. asigura implementarea programelor rezultate din acordurile şi convenţiile internaţionale, bilaterale şi multilaterale, la care România este parte;
7. implementeaza politicile energetice, tehnologice şi de creştere a eficientei în domeniul producţiei şi al cercetãrii aplicative;
8. înfãptuieşte politicile referitoare la restructurarea regiilor autonome şi la privatizarea companiilor şi societãţilor naţionale care funcţioneazã sub autoritatea sa, precum şi la celelalte societãţi comerciale din domeniile sale de competenta;
9. asigura, potrivit legii, monitorizarea administrãrii proprietãţii publice a statului din domeniul resurselor minerale, precum şi a valorificãrii produselor rezultate din prelucrarea acestora, prin structurile economice autonome de sub autoritatea sa;
10. sprijinã înfiinţarea şi activitatea asociaţiilor profesionale şi patronale din domeniile specifice activitãţii sale şi asigura dialogul permanent cu acestea, cu sindicatele, cu mass-media şi cu societatea civilã, în scopul informãrii reciproce şi al perfecţionãrii cadrului legislativ aferent;
11. promoveazã activitãţi în domeniile industriei şi comerţului, în plan zonal, prin înfiinţarea de structuri fãrã personalitate juridicã în domeniile specifice, în condiţiile legii;
12. colaboreazã cu instituţiile specializate la dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii în profil regional, naţional şi internaţional, în domeniile industriei şi comerţului;
13. stimuleaza, în colaborare cu camerele de comerţ şi industrie, relaţiile cu asociaţiile profesionale în domeniile specifice de activitate, în scopul:
a) consolidãrii capitalului autohton;
b) atragerii investitorilor strãini, cu concursul reprezentantelor economice romane din strãinãtate;
c) cooperãrii cu firmele din strãinãtate în domeniile industriei şi comerţului;
14. urmãreşte şi participa la implementarea politicilor de cercetare şi inovare în domeniile industriei şi comerţului; coordoneazã, direct sau împreunã cu Agenţia Nationala pentru Ştiinţa, Tehnologie şi Inovare, institutele naţionale de cercetare din domeniile specifice de activitate, potrivit legii;
15. implementeaza în sectorul industriei mãsurile privind apãrarea nationala din programele Guvernului şi ale Consiliului Suprem de Apãrare a Tarii;
16. coordoneazã activitãţile specifice ale agenţilor economici din industria de apãrare, precum şi alte atribuţii rezultate din legislaţia în acest domeniu;
17. participa, împreunã cu instituţiile cu atribuţii în domeniu, la dezvoltarea parteneriatului şi a colaborãrii pe linia cercetãrii şi producţiei militare cu state membre ale Uniunii Europene şi ale Aliantei Nord-Atlantice;
18. stabileşte şi asigura, în condiţiile legii, aplicarea mãsurilor de protecţie civilã în cazul situaţiilor deosebite;
19. elaboreazã norme şi aplica mãsuri privind regimul materialelor explozive pentru agenţii economici, în condiţiile legii;
20. iniţiazã şi avizeazã programe pentru reducerea impactului asupra mediului şi de refacere ecologica a zonelor afectate de activitãţi industriale, urmãrind realizarea mãsurilor stabilite, în condiţiile legii;
21. elaboreazã şi urmãreşte realizarea politicilor în domeniul calitãţii produselor şi serviciilor; coordoneazã dezvoltarea sistemului naţional al infrastructurii calitãţii;
22. organizeazã activitatea de prelucrare şi gestionare de informaţii şi date în domeniile industriei şi comerţului, participând la sistemul informaţional naţional şi internaţional; editeazã publicaţii de specialitate în domeniile sale specifice de activitate;
23. negociaza direct sau participa la negocierea şi la încheierea de tratate, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale cu caracter economic sau pentru stabilirea cadrului juridic necesar desfãşurãrii relaţiilor comerciale externe ale României, potrivit legii;
24. promoveazã interesele economice şi comerciale ale României în relaţiile cu alte state, precum şi cu organizaţiile economice cu vocaţie universala, cu caracter regional şi cu grupãri economice;
25. numeşte, în condiţiile legii, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, personalul de specialitate al reprezentantelor comerciale din cadrul misiunilor diplomatice şi al oficiilor consulare şi indruma activitatea acestora;
26. fundamenteazã şi elaboreazã propuneri privind proiectul de buget pentru activitãţile din domeniile specifice, potrivit legii;
27. gestioneazã mijloacele financiare care sunt alocate ministerului pentru restructurarea, dezvoltarea industriei şi promovarea comerţului interior şi exterior, controleazã, în condiţiile legii, modul de utilizare a mijloacelor respective de cãtre unitãţile din subordine;
28. administreazã bunurile proprietate publica a statului: terenuri, clãdiri şi altele pe care le deţine cu acest titlu şi exercita dreptul de proprietate privatã asupra bunurilor dobândite din venituri proprii extrabugetare ale unitãţilor din subordine;
29. exercita drepturile şi obligaţiile statului ca acţionar la companiile şi societãţile naţionale aflate sub autoritatea sa, precum şi la societãţile comerciale al cãror obiect principal de activitate se încadreazã în domeniile specifice prevãzute la art. 1 alin. (2);
30. iniţiazã mãsuri pentru stimularea cooperãrii economice internaţionale şi a exportului de produse şi servicii;
31. participa la elaborarea politicii vamale a României;
32. iniţiazã negocieri şi participa la încheierea şi derularea de acorduri cu ţãrile debitoare şi/sau cu firme intermediare specializate pentru recuperarea creanţelor externe ale statului rezultate din operaţiuni comerciale;
33. elibereazã, în condiţiile legii, licentele de import şi export în conformitate cu interesele României şi cu angajamentele internaţionale asumate de aceasta;
34. verifica la agenţii economici capacitatea tehnica şi profesionalã; acorda permise de operare;
35. elibereazã certificate de abilitare a agenţilor economici care realizeazã operaţiuni de import al produselor care pot afecta sãnãtatea populaţiei sau mediul înconjurãtor;
36. elaboreazã programul anual şi coordoneazã activitatea de participare a României la târguri şi expoziţii internaţionale;
37. urmãreşte şi sprijinã, în condiţiile legii, pãstrarea climatului de concurenta loiala, protejarea intereselor consumatorilor de produse şi servicii şi ale agenţilor economici pe piata interna şi internationala;
38. colaboreazã cu Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor la elaborarea strategiei privind protecţia consumatorului şi face recomandãri pentru implementarea acesteia;
39. dezvolta programe de informare şi educare a consumatorilor privind drepturile şi reglementãrile care îi protejeaza şi modalitãţile de acţiune în caz de litigiu;
40. asigura implementarea programelor şi proiectelor de promovare a sistemelor moderne de distribuţie şi a calitãţii bunurilor de consum;
41. ca minister de sinteza, elaboreazã norme, implementeaza şi controleazã politicile în materie de: recuperarea şi conservarea energiei, metrologie, securitatea instalaţiilor din industrie şi comerţ, precum şi reciclarea materialelor;
42. organizeazã şi efectueazã controlul aplicãrii actelor normative în vigoare de cãtre agenţii economici cu activitãţi în domeniile specifice industriei şi comerţului;
43. îndeplineşte orice alte atribuţii, stabilite prin lege, care sunt de competenta sa.
ART. 3
(1) Conducerea Ministerului Industriei şi Comerţului este asigurata de cãtre ministrul industriei şi comerţului.
(2) Ministrul industriei şi comerţului conduce intreaga activitate a ministerului şi îl reprezintã în raporturile cu autoritãţile administraţiei publice, cu alte persoane juridice şi fizice, precum şi cu organisme din ţara şi din strãinãtate.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul industriei şi comerţului emite ordine şi instrucţiuni.
(4) În activitatea de conducere a ministerului ministrul industriei şi comerţului este ajutat de 3 secretari de stat şi de un subsecretar de stat.
(5) Atribuţiile şi competentele secretarilor şi subsecretarului de stat se stabilesc prin ordin al ministrului industriei şi comerţului.
(6) În cazul în care, din diferite motive, ministrul industriei şi comerţului nu îşi poate exercita atribuţiile curente, el poate delega competente secretarilor de stat pentru exercitarea acestora.
ART. 4
(1) Structura organizatoricã a Ministerului Industriei şi Comerţului este prevãzutã în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului industriei şi comerţului, se pot organiza servicii, birouri sau colective temporare, stabilindu-se numãrul posturilor de conducere.
(2) Înfiinţarea de oficii, agenţii sau alte structuri teritoriale, fãrã personalitate juridicã, pentru a reprezenta activitatea industriala şi comercialã în plan zonal, se face, potrivit prevederilor legale, în limita resurselor financiare alocate în acest sens prin bugetul anual.
(3) Ministrul industriei şi comerţului poate constitui organisme consultative, care sa contribuie la realizarea reformei în industrie şi comerţ şi la colaborarea cu societatea civilã.
(4) Numãrul maxim de posturi, exclusiv demnitarii, este de 790, din care 167 de posturi - reprezentanţi proprii în strãinãtate pentru activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala. Numãrul de posturi necesar pentru fiecare direcţie generalã, direcţie şi compartiment din structura organizatoricã se stabileşte prin ordin al ministrului industriei şi comerţului.
(5) Ministerul Industriei şi Comerţului propune Guvernului înfiinţarea în strãinãtate de oficii sau birouri comerciale proprii în centre comerciale de interes pentru România, ori de câte ori este necesar.
(6) Încadrarea în structura organizatoricã şi în numãrul de posturi aprobat se va încheia în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 5
(1) Secretarul general al ministerului este funcţionar public de cariera, numit prin concurs sau prin examen, potrivit legii, pe criterii de profesionalism. Acesta asigura stabilitatea functionarii ministerului, continuitatea conducerii şi realizarea legãturilor functionale între structuri.
(2) Secretarul general este subordonat ministrului industriei şi comerţului şi coordoneazã buna funcţionare a compartimentelor şi a activitãţilor cu caracter funcţional din cadrul ministerului, asigurând legatura operativã dintre ministru şi conducãtorii compartimentelor din minister şi unitãţile subordonate.
(3) Secretarul general este ajutat în activitatea sa de 3 secretari generali adjuncţi. Aceştia sunt funcţionari publici de cariera, numiţi prin concurs sau prin examen.
(4) Funcţia de secretar general adjunct se salarizeaza la nivelul salariului de baza prevãzut pentru funcţia de secretar general în anexa nr. V la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare, diminuat cu 10% .
(5) Funcţiile de secretar general şi de secretar general adjunct se înscriu în numãrul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotãrâre.
ART. 6
Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile secretarului general, ale secretarilor generali adjuncţi şi ale compartimentelor din aparatul propriu al ministerului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului industriei şi comerţului.
ART. 7
Pe lângã ministru funcţioneazã colegiul ministerului, ca organ consultativ. Componenta colegiului se stabileşte prin ordin al ministrului industriei şi comerţului.
ART. 8
(1) Unitãţile care funcţioneazã, dupã caz, în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Industriei şi Comerţului sunt prevãzute în anexa nr. 2. Unitãţile din subordine sunt finanţate integral din alocaţii de la bugetul de stat, din alocaţii de la bugetul de stat şi venituri extrabugetare sau din venituri extrabugetare, dupã caz.
(2) Structura organizatoricã a unitãţilor din subordinea Ministerului Industriei şi Comerţului se aproba prin ordin al ministrului.
(3) Ministrul industriei şi comerţului este ordonator principal de credite atât pentru unitãţile din subordinea Ministerului Industriei şi Comerţului, prevãzute în anexa nr. 2, cat şi pentru societãţile comerciale cu capital de stat din domeniile industriei şi comerţului, pentru care sunt prevãzute în bugetul de stat cheltuieli economice.
ART. 9
(1) Ministerul Industriei şi Comerţului, conform structurii organizatorice prevãzute în anexa nr. 1, poate avea în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numãr de autoturisme, stabilit potrivit normelor legale în vigoare, 4 autoturisme pentru extinderea activitãţii de control şi deservirea secretarului general şi a celor 3 secretari generali adjuncţi, un autovehicul pentru transport de marfa şi persoane, cu un consum maxim de carburant de 450 litri/luna, un autovehicul pentru transport de marfa, cu un consum maxim de carburant de 400 litri/luna, şi un numãr de 5 autovehicule de intervenţie pentru domeniile mine, petrol, gaze, energie etc.
(2) Autovehiculele destinate transporturilor specifice, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 351/1995 şi prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 955/1995 , se utilizeazã în continuare.
(3) Reprezentanţii în strãinãtate ai Ministerului Industriei şi Comerţului pentru activitatea de comerţ exterior vor beneficia de un numãr normat de autoturisme, în conformitate cu prevederile <>art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 502/1995 , pe baza de protocol încheiat cu Ministerul Afacerilor Externe.
(4) Repartizarea în cadrul ministerului a autoturismelor şi a autovehiculelor destinate transporturilor specifice la unitãţile subordonate se face prin ordin al ministrului industriei şi comerţului.
ART. 10
Ministerul Industriei şi Comerţului are în administrare urmãtoarele bunuri imobile din domeniul public al statului:
- sediul (clãdiri, anexe şi terenul aferent) din municipiul Bucureşti, Calea Victoriei nr. 152, sectorul 1;
- corpurile C şi D, cu anexe şi terenul aferent din municipiul Bucureşti, str. General Berthelot nr. 24;
- clãdirea şi terenul aferent Institutului pentru Management şi Informatica din municipiul Bucureşti, bd Timişoara nr. 6, sectorul 2;
- clãdirea şi terenul aferent Centrului de Perfecţionare pentru Personalul din Industrie Busteni, Str. Paltinului nr. 16, judeţul Prahova;
- baza sportiva din municipiul Bucureşti, str. Gabriel Perri nr. 11, sectorul 1.
ART. 11
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 12
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 382/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Industriei şi Comerţului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 166 din 23 iulie 1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul industriei
şi comerţului,
Radu Berceanu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu




ANEXA 1


Numãrul maxim de posturi = 790,
din care 167 la extern (exclusiv demnitarii
şi posturile aferente cabinetelor acestora)


MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI COMERŢULUI
╔══════════════════════════╗
║ ┌────────────────┐ ║ ┌─────────────────┐
┌─────────────────┐ ║ │ MINISTRU │ ║ ┌─┤Direcţia specialã│
│ Colegiul ├──╫──┼────────────────┼──────╫────┤ └─────────────────┘
│ ministerului │ ║ │Cabinet demnitar│ ║ │ ┌─────────────────┐
└─────────────────┘ ║ └───────┬────────┘ ║ └─┤Direcţia control │
║ │ ║ └─────────────────┘
╔══════════════════╝ │ ╚═══════════════════════════╗
║ ┌───────────────────┼─────────────┬──────────────────┐ ║
║ ┌───────┴────────┐ │ ┌───────┴────────┐ ┌───────┴────────┐ ║
║ │Secretar de stat│ │ │Secretar de stat│ │Secretar de stat│ ║
║ ├────────────────┤ │ ├────────────────┤ ├────────────────┤ ║
║ │Cabinet demnitar│ │ │Cabinet demnitar│ │Cabinet demnitar│ ║
║ └───────┬────────┘ │ └───────┬────────┘ └───────┬────────┘ ║
╚═════════╪═══════════════════╪═════════════╪══════════════════╪══════════╝
└───────────────────┼─────────────┴──────────────────┘

┌─────────────────────┴────────────────────────────────┐
│ Secretar general │
├──────────────────────────────────────────────────────┤
│Secretar general Secretar general Secretar general│
│ adjunct adjunct adjunct │
├──────────────────────────────────────────────────────┤
│ Secretariat general │
└─────────────────────┬────────────────────────────────┘

┌───────────────────┬──┴────────────────┬───────────────────┐




| ┌───┴────┐ | | ┌───┴────┐ | | ┌───┴────┐ | | ┌───┴────┐ |
| │ A │ | | │ B │ | | │ C │ | | │ D │ |
| └───┬────┘ | | └───┬────┘ | | └───┬────┘ | | └───┬────┘ |
| ┌───┼────┐ | | ┌───┬─┴─┬───┬─┐| | ┌────┼───┐ | | ┌────┼───┬───┐|
| ┌─┴┐ ┌┴─┐ ┌┴─┐ | |┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐│| | ┌─┴┐ ┌─┴┐ ┌┴─┐ | | ┌─┴┐ ┌─┴┐ ┌┴─┐ │|
|┌─┤A1│ │A2│ │A3├┐| |│B1││B2││B3││B4││| |┌┤C1│ │C2│ │C3│ | |┌┤D1│ │D2│ │D3│ │|
|│ └──┘ └┬─┘ └──┘│| |└──┘└──┘└──┘└──┘│| |│└──┘ └──┘ └┬─┘ | |│└──┘ └──┘ └┬─┘ │|
|│┌───┐┌─┴─┐┌───┐│| | ┌───┬───┬───┬─┘| |│┌───┐ ┌───┐│ | |│┌───┐ ┌───┐│ │|
|├┤A11││A21││A31├┤| |┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐ | |├┤C11│ │C31├┤ | |├┤D11│ │D31├┤ │|
|│└───┘└───┘└───┘│| |│B5││B6││B7││B8│ | |│└───┘ └───┘│ | |│└───┘ └───┘│ │|
|│┌───┐ ┌───┐│| |└──┘└──┘└──┘└─┬┘ | |│┌───┐ ┌───┐│ | |│┌───┐ ┌───┐│ │|
|└┤A12│ │A32├┘| | ┌─┴─┐| |├┤C12│ │C32├┘ | |├┤D12│ │D32├┘ │|
| └───┘ └───┘ | | │B81│| |│└───┘ └───┘ | |│└───┘ └───┘ │|
| | | └───┘| |│┌───┐ | |│┌───┐┌───┐ ┌──┐│|
| | | | |├┤C13│ | |├┤D13││D41├┬┤D4├┤|
| | | | |│└───┘ | |│└───┘└───┘│└──┘│|
| | | | |│┌───┐ | |│┌───┐┌───┐│┌──┐│|
| | | | |└┤C14│ | |└┤D14││D42├┘│D5├┤|
| | | | | └───┘ | | └───┘└───┘ └──┘│|
| | | | | | | ┌───┬───┬───┬─┘|
| | | | | | |┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐┌─┴┐ |
| | | | | | |│D6││D7││D8││D9│ |
| | | | | | |└──┘└──┘└──┘└──┘ |



LEGENDA

A = Departamentul energie şi resurse minerale
-----------------------------------------
A1 = Direcţia generalã energie
A11 = Direcţia energie electrica şi termica
A12 = Direcţia energie nucleara
A2 = Direcţia generalã mine şi geologie
A21 = Direcţia inchideri de mine
A3 = Direcţia generalã petrol şi gaze
A31 = Direcţia petrol
A32 = Direcţia gaze naturale


B = Departamentul servicii generale
-------------------------------
B1 = Direcţia generalã strategie şi programe de dezvoltare
B2 = Direcţia generalã legislaţie şi contencios
B3 = Direcţia restructurare şi privatizare
B4 = Direcţia generalã cooperare economicã internationala
B5 = Direcţia organizare, resurse umane şi pregãtire profesionalã
B6 = Direcţia relaţii publice şi protocol
B7 = Direcţia administrativã
B8 = Direcţia generalã bugete şi finanţe
B81 = Direcţia valutarã

C = Departamentul industrie
-----------------------
C1 = Direcţia generalã produse industriale
C11 = Direcţia metalurgie
C12 = Direcţia chimie, petrochimie
C13 = Direcţia construcţii de maşini
C14 = Direcţia electronica, electrotehnica
C2 = Direcţia protecţia mediului şi calitatea produselor industriale
C3 = Direcţia generalã bunuri de consum
C31 = Direcţia textile, pielarie
C32 = Direcţia materiale de construcţii, lemn, sticla şi ceramica

D = Departamentul comerţ
--------------------
D1 = Direcţia generalã relaţii europene
D11 = Direcţia integrare europeanã şi regionala
D12 = Direcţia programe cu Uniunea Europeanã
D13 = Direcţia relaţii bilaterale cu ţãrile Uniunii Europene
D14 = Direcţia relaţii bilaterale cu celelalte tari europene
D2 = Subsecretar de stat
D3 = Direcţia generalã comerţ interior
D31 = Direcţia practici comerciale
D32 = Direcţia protecţia consumatorului
D4 = Direcţia generalã promovare şi administrare comerţ exterior
D41 = Direcţia promovare export
D42 = Direcţia administrare comerţ exterior
D5 = Direcţia relaţii bilaterale cu Asia şi Oceania
D6 = Direcţia instrumente de apãrare comercialã
D7 = Direcţia relaţii bilaterale cu America
D8 = Direcţia organizaţii internaţionale şi relaţii multilaterale
D9 = Direcţia relaţii bilaterale cu Africa şi Orientul Mijlociu




ANEXA 2

UNITĂŢILE
care funcţioneazã în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Industriei şi Comerţului

A. Unitãţi aflate în subordinea ministerului

I. Cu finanţare de la bugetul de stat:

1. Agenţia Romana pentru Conservarea Energiei
2. Comisia Nationala pentru Reciclarea Materialelor
3. Institutul de Management şi Informatica

II. Cu finanţare extrabugetara:

1. Centrul de Formare şi Management pentru Comerţ Bucureşti
2. Inspecţia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat, cu unitãţi în teritoriu, Bucureşti

III. Cu finanţare mixtã:

1. Centrul de Pregãtire pentru Personalul din Industrie Busteni
2. Centrul Roman de Comerţ Exterior Bucureşti
3. Biroul Roman de Metrologie Legalã Bucureşti

IV. Cu finanţare externa şi de la bugetul de stat:

1. Unitatea de management a proiectului - UMP
2. Unitatea de implementare a proiectului - UIP

NOTA:
Numãrul de personal pentru unitãţile finanţate de la bugetul de stat se stabileşte anual prin ordin al ministrului, în funcţie de fondurile aprobate; aceste unitãţi se organizeazã ca direcţii generale, fiind organe de specialitate în subordinea ministerului.

B. Unitãţi aflate sub autoritatea ministerului

1. Regia Autonomã "Zirom" Giurgiu
2. Compania Nationala de Electricitate - S.A. Bucureşti
3. Compania Nationala a Lignitului "Oltenia" - S.A. Targu Jiu
4. Compania Nationala a Huilei - S.A. Petrosani
5. Compania Nationala a Cuprului, Aurului şi Fierului "Minvest" - S.A. Deva
6. Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucureşti
7. Compania Nationala a Metalelor Preţioase şi Neferoase "Remin" - S.A. Baia Mare
8. Societatea Nationala a Petrolului "Petrom" - S.A. Bucureşti
9. Societatea Nationala de Gaze Naturale "Romgaz" - S.A. Medias
10. Societatea Nationala a Carbunelui - S.A. Ploiesti
11. Societatea Nationala a Sarii - S.A. Bucureşti
12. Societatea Nationala "Nuclearelectrica" - S.A.
13. Societatea Nationala "Romarm" - S.A.
14. Societatea Comercialã "Uzina Mecanicã Marsa" - S.A.
15. Societatea Comercialã "Uzina Mecanicã Ramnicu Valcea" - S.A.
16. Societatea Nationala a Apelor Minerale - S.A. Bucureşti
17. Societatea Nationala "Plafar" - S.A. Bucureşti
18. Regia Autonomã pentru Activitãţi Nucleare Drobeta-Turnu Severin

C. Unitãţi aflate în coordonarea ministerului

1. Autoritatea Nationala de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) Bucureşti
2. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanicã Fina - CEFIN Bucureşti
3. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Încercãri pentru Electrotehnica - ICMET Craiova
4. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industriala - ECOIND Bucureşti
5. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudura şi Încercãri de Materiale - ISIM Timişoara
6. Institutul de Proiectari pentru Industria Uşoarã - IPIU Bucureşti
7. Institutul de Cercetãri Chimice - ICECHIM Bucureşti.
-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016