Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 864 din 2 decembrie 1998  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 864 din 2 decembrie 1998 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 474 din 9 decembrie 1998

    În temeiul prevederilor art. 115 din Constituţia României,

    Guvernul României hotărăşte:

    ART. I
    Hotărârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 197 din 18 august 1997, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. Articolul 5 se completează cu punctele 6-10, care vor avea următorul cuprins:
    "6. să aplice, prin organele abilitate, modalităţile de executare silită şi măsurile asiguratorii, în condiţiile legii, pentru recuperarea creanţelor bugetare;
    7. să încheie protocoale de schimb de informaţii şi de colaborare cu ministere, instituţii publice şi cu alte organizaţii, potrivit competenţelor atribuite;
    8. să refuze cererile de finanţare de la bugetul de stat, de suplimentare şi de virare a creditelor bugetare în cazurile în care acestea nu îndeplinesc condiţiile legale sau se abat de la reglementările în vigoare;
    9. să retragă creditele bugetare deschise ordonatorilor de credite în cazurile în care se constată că acestea se utilizează în alte scopuri decât cele stabilite;
    10. să respingă bilanţurile contabile ale ordonatorilor de credite care nu îndeplinesc condiţiile stabilite de normele în vigoare şi să stabilească noi termene pentru refacerea şi prezentarea acestora, cu aplicarea amenzilor prevăzute în dispoziţiile legale în vigoare."

    2. După articolul 6 se introduc articolele 6^1, 6^2 şi 6^3, care vor avea următorul cuprins:
    "Art. 6^1. - (1) Conducerea Ministerului Finanţelor se exercită exclusiv de către ministrul finanţelor.
    Ministrul finanţelor este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 3 secretari de stat.
    Ministrul finanţelor şi secretarii de stat sunt numiţi pe criterii politice.
    (2) Secretarul general al ministerului este funcţionar public de carieră, numit prin concurs sau prin examen pe criterii de profesionalism. Aceasta asigură stabilitatea funcţionării ministerului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între structurile ministerului.
    (3) Secretarul general al ministerului poate îndeplini şi alte însărcinări prevăzute de regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului ori încredinţate de ministru.
    (4) În directa subordonare a ministrului finanţelor funcţionează Garda Financiară şi Direcţia Generală a Vămilor.
    Art. 6^2. - (1) Ministrul finanţelor conduce întreaga activitate a Ministerului Finanţelor şi îl reprezintă în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice din ţară şi din străinătate.
    (2) Secretarii de stat exercită atribuţiile delegate de ministrul finanţelor.
    (3) Secretarii de stat răspund, în principal, de domenii, probleme şi activităţi de aceeaşi natură. Răspunderile şi atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului finanţelor.
    (4) În cazul în care ministrul finanţelor, din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente, îl deleagă pe unul dintre secretarii de stat să exercite aceste atribuţii, înştiinţându-l pe primul-ministru despre aceasta.
    Art. 6^3. - (1) Secretarul general este subordonat ministrului finanţelor.
    (2) Secretarul general coordonează 4 departamente conduse de câte un secretar general adjunct, precum şi 3 direcţii generale conduse de câte un director general.
    (3) Secretarii generali adjuncţi sunt funcţionari publici de carieră, numiţi prin concurs sau prin examen.
    (4) Funcţia de secretar general adjunct se salarizează la nivelul salariului de bază prevăzut pentru funcţia de secretar general în anexa nr. V la Legea nr. 154/1998, cu modificările ulterioare, diminuat cu 10%.
    (5) Funcţiile de secretar general şi secretar general adjunct se înscriu în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se ocupă prin examen sau prin concurs în condiţiile legii, iar persoanele care promovează se numesc în funcţiile respective prin ordin al ministrului finanţelor.
    (6) Personalul din structura Ministerului Finanţelor are calitatea de funcţionar public."

    3. Articolul 7 va avea următorul cuprins:
    "Art. 7. - (1) Ministerul Finanţelor are structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului finanţelor, se pot organiza servicii, birouri şi colective temporare şi se poate stabili numărul posturilor de conducere.
    (2) Ministerul Finanţelor organizează, în condiţiile legii, un cabinet medical de incintă pentru asistenţa medicală la locul de muncă a salariaţilor săi. Angajarea şi salarizarea personalului medico-sanitar se fac de către Ministerul Finanţelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
    (3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Finanţelor este de 1.316, iar începând cu data de 1 ianuarie 1999 va fi de 1.500 posturi, conform anexelor nr. 1 şi 4.
    (4) În numărul maxim de posturi prevăzut la alin. (3) nu sunt incluse posturile de demnitari, posturile aferente activităţii de control financiar şi a Gărzii Financiare, care, potrivit art. 4 din Legea nr. 30/1991, se stabilesc separat, prin ordin al ministrului finanţelor, precum şi cele utilizate pentru cabinetele demnitarilor."

    4. Articolul 8 se abrogă.

    5. Articolul 9 va avea următorul cuprins:
    "Art. 9. - (1) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile aparatului propriu al Ministerului Finanţelor se stabilesc, în conformitate cu structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului finanţelor.
    (2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului finanţelor.
    (3) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Ministerului Finanţelor şi din unităţile sale teritoriale se stabilesc prin fişa postului, întocmită în urma evaluării posturilor, pe baza regulamentelor de organizare şi funcţionare menţionate la alin. (1) şi (2), şi se semnează de către salariat şi de şeful ierarhic."

    6. Articolul 10 se abrogă.

    7. Articolul 11 alineatul (1) se abrogă, iar articolul 11 alineatul (2) va avea următorul cuprins:
    "(2) Pe lângă ministrul finanţelor funcţionează, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.
    Componenţa şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului ministerului se aprobă prin ordin al ministrului finanţelor.
    Colegiul ministerului se întruneşte, la cererea şi sub preşedinţia ministrului finanţelor, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea sa."

    8. Articolul 12 va avea următorul cuprins:
    "Art. 12. - (1) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul finanţelor emite ordine şi instrucţiuni.
    (2) Ministrul finanţelor aprobă prin ordin, pentru aparatul propriu şi pentru unităţile sale subordonate, criterii în aplicarea prevederilor art. 109 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996, aprobată prin Legea nr. 108/1996, cu modificările ulterioare."

    9. După articolul 12 se introduce articolul 12^1, care va avea următorul cuprins:
    "Art. 12^1. - Ministerul Finanţelor poate organiza în imobilul în care îşi desfăşoară activitatea un bufet de incintă, în condiţiile legii."

    10. Articolul 13 va avea următorul cuprins:
    "Art. 13. - (1) Unităţile aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor, după caz, sunt prevăzute în anexa nr. 2.
    (2) Repartizarea la nivel de judeţ, respectiv la nivelul municipiului Bucureşti, a numărului maxim de posturi de specialitate prevăzut la cap. I din anexa nr. 2, pentru unităţile subordonate, se aprobă prin ordin al ministrului finanţelor."

    11. Articolul 15 va avea următorul cuprins:
    "Art. 15. - Statele de funcţii ale Ministerului Finanţelor şi ale unităţilor subordonate se aprobă în condiţiile legii."

    12. Anexele nr. 1, 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 447/1997 se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2, 3 şi 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre şi se aplică în condiţiile menţionate în această hotărâre.

    ART. II
    (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare în termen de 15 zile de la data publicării ei în Monitorul Oficial al României, cu excepţia anexei nr. 1, care se va aplica după 90 de zile, dar nu mai târziu de 150 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
    (2) Numai în cazul posturilor la care s-au stabilit atribuţii noi, personalul va fi reîncadrat pe baza examinării profesionale efectuate conform alin. (1), în condiţiile aprobate prin ordin al ministrului finanţelor, în structura organizatorică cuprinsă în anexa nr. 1, iar personalul care nu a primit atribuţii noi va fi reîncadrat cu menţinerea salariului de bază corespunzător gradului profesional sau treptei profesionale avute şi, după caz, a indemnizaţiei de conducere.
    ART. III
    (1) În mod tranzitoriu, de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, timp de minimum 90 de zile, dar nu mai mult de 150 de zile, direcţiile generale, direcţiile şi compartimentul "Consilieri", existente în actuala structură, se reorganizează în 4 departamente conduse de câte un secretar general adjunct, subordonat secretarului general, conform anexei nr. 4, cu următoarele excepţii:
    - Direcţia generală programe şi acorduri investiţii publice şi achiziţii publice, care se reorganizează în Direcţia programarea investiţiilor publice şi Direcţia reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice;
    - Direcţia generală a participaţiilor statului, administrarea monopolului de stat şi a bunurilor proprietatea statului, care se reorganizează în Direcţia administrării activelor statului şi Direcţia administrării monopolului de stat;
    - Direcţia generală a bugetului de stat, în cadrul căreia se înfiinţează Direcţia fondului naţional de preaderare.
    (2) Până la evaluarea sau ca urmare a evaluării, conform legii, a performanţelor profesionale individuale ale fiecărui angajat în raport cu cerinţele postului respectiv, personalul existent în cadrul Ministerului Finanţelor, cu excepţia celui din cadrul cabinetului demnitarului, organizat conform legii, va putea fi reîncadrat, cu menţinerea salariului de bază corespunzător gradului profesional sau treptei profesionale avute şi, după caz, a indemnizaţiei de conducere, în posturi din structura organizatorică aprobată prin anexa nr. 4.
    ART. IV
    Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 865/1997 pentru înfiinţarea Oficiului de Plăţi şi Contractare PHARE, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 373 din 22decembrie 1997, Hotărârea Guvernului nr. 32/1998 privind modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 865/1997 pentru înfiinţarea Oficiului de Plăţi şi Contractare PHARE, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 47 din 3 februarie 1998, Hotărârea Guvernului nr. 131/1998 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 121 din 23 martie 1998, precum şi orice alte prevederi contrare.
    ART. V
    Hotărârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare şi cu cele aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                  RADU VASILE

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                             Ministrul finanţelor,
                              Decebal Traian Remeş

                    Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                              Alexandru Athanasiu

    Bucureşti, 2 decembrie 1998.
    Nr. 864.


    ANEXA 1



    MINISTERUL FINANŢELOR

    Numărul maxim de posturi = 1.500
    (exclusiv demnitarii şi posturile
    aferente cabinetelor acestora)


                                                         ┌────────────────┐
                                                         │ MINISTRU │
                                                         ├────────────────┤
                                                         |CABINET DEMNITAR|
                                                         └-------┬--------┘
┌─────────────────────┐ │
│COLEGIUL MINISTERULUI├──────────────────────────────────────────┤
└─────────────────────┘ ├─────────────────────────────────────┬───────────┐
                                   ┌─────────────────┬───────────┼────────────────────────┐ │ │
                                   │ │ │ │ │ │
                          ┌────────┴───────┐ ┌───────┴────────┐ │ ┌───────┴────────┐ │ │
                          │SECRETAR DE STAT│ │SECRETAR DE STAT│ │ │SECRETAR DE STAT│ │ │
                          ├────────────────┤ ├────────────────┤ │ ├────────────────┤ │ │
                          |CABINET DEMNITAR| |CABINET DEMNITAR| │ |CABINET DEMNITAR| │ │
                          └----------------┘ └----------------┘ │ └----------------┘ │ │
                                                         ┌───────┴────────┐ │ │
                                                         │SECRETAR GENERAL│ │ │
                                                         └───────┬────────┘ │ │
                                                                 │ │ │
         ┌────────────────────┬──────────────────┬───────────────┴───────────────────────────────┐ │ │
         │ │ │ │ │ │
┌────────┼─────────┐┌─────────┼────────┐┌────────┼─────────┐ │┌────┴─────┐┌────┴────┐
│┌───────┴────────┐││┌────────┴───────┐││┌───────┴────────┐│ ││ COMISAR ││DIRECTOR │
││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ ││ GENERAL ││ GENERAL │
│└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │└────┬─────┘└────┬────┘
├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ │┌────┴─────┐┌────┴────┐
│ DG ││ DG ││ DG │ ││ GARDA ││DIRECŢIA │
├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ ││FINANCIARĂ││GENERALĂ │
│ OFICIUL PENTRU ││ CONTROL ││ INSPECŢIA │ │└──────────┘│ A │
│ SUPRAVEGHEREA ││ FINANCIAR ││ GENERALĂ │ │ │VĂMILOR*)│
│ ACTIVITĂŢII DE ││ AL ││ PENTRU │ │ └─────────┘
│ ASIGURARE ŞI ││ INSTITUŢIILOR ││ ACTIVITATEA │ └────────────────────────────────────────┐
│ REASIGURARE ││ BUGETARE ││ INTERNĂ │ │
└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ │
                                                                                                                                          │
                                                 ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
┌────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┐ │
│ ┌───────────┴────────────┐ │ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ │
│ └───────────┬────────────┘ │ │
│ ┌─────────────────┬────────────┬────┴───────────┬────────────────────┐ │ │
│┌───────────┼──────────┐┌─────┼────┐┌──────┼──────┐┌────────┼──────┐┌────────────┼───────────────┐│ │
││ ┌────┴───┐ ││┌────┴───┐││ ┌────┴───┐ ││ ┌────┴───┐ ││ ┌───────┴────────┐ ││ │
││ │DIRECTOR│ │││DIRECTOR│││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││ │ DIRECTOR │ ││ │
││ │GENERAL │ │││GENERAL │││ │GENERAL │ ││ │GENERAL │ ││ │ GENERAL │ ││ │
││ └┬──────┬┘ ││└────────┘││ └────────┘ ││ └────────┘ ││ └──┬───────────┬─┘ ││ │
││┌──────┴┐┌────┴──────┐││ ││ ││ ││┌──────┴───┐┌──────┴───────┐││ │
│││ D ││ D │││ ││ ││ │││ D ││ D │││ │
││├───────┤├───────────┤││ ││ ││ ││├──────────┤├──────────────┤││ │
│││RELAŢII││ INFORMARE │││ ││ ││ │││ SERVICII ││ SERVICII │││ │
│││PUBLICE││ ŞI │││ ││ ││ │││ PENTRU ││ADMINISTRATIVE│││ │
│││ ││TEHNOLOGIA │││ ││ ││ │││ASISTAREA ││PATRIMONIU ŞI │││ │
│││ ││INFORMAŢIEI│││ ││ ││ │││CONDUCERII││ ARHIVARE │││ │
││└───────┘└───────────┘││ ││ ││ ││└──────────┘└──────────────┘││ │
│├──────────────────────┤├──────────┤├─────────────┤├───────────────┤├────────────────────────────┤│ │
││ DG ││ DG ││ DG ││ DG ││ DG ││ │
│├──────────────────────┤├──────────┤├─────────────┤├───────────────┤├────────────────────────────┤│ │
││ COMUNICARE ŞI ││JURIDIC ŞI││ BUGET ŞI ││ DEZVOLTARE ││ SERVICII PENTRU ││ │
││ TEHNOLOGIA ││CONTENCIOS││CONTABILITATE││INSTITUŢIONALĂ,││ ASISTAREA CONDUCERII ŞI ││ │
││ INFORMAŢIEI ││ ││ INTERNĂ ││ RESURSE UMANE,││ SERVICII ADMINISTRATIVE ││ │
││ ││ ││ ││ ASISTENŢĂ ││ ││ │
││ ││ ││ ││TEHNICĂ EXTERNĂ││ ││ │
││ ││ ││ ││ ŞI ││ ││ │
││ ││ ││ ││ MONITORIZAREA ││ ││ │
││ ││ ││ ││ PREADERĂRII ││ ││ │
│└──────────────────────┘└──────────┘└─────────────┘└───────────────┘└────────────────────────────┘│ │
│ DEPARTAMENT │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ SERVICII INTERNE │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │
                                                                                                                                          │
                                                                 ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
┌────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ┌───────────┴────────────┐ ││
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ ││
│ └───────────┬────────────┘ ││
│ ┌─────────────────────────────────────────┬────────────────┴─────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐ ││
│┌────┼──────┐┌─────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┐┌───────────────────┼────────────────────┐ │ ││
││┌───┴────┐ ││ ┌───────┴────────┐ ││ ┌───────┴────────┐ │ │ ││
│││DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR GENERAL│ ││ │DIRECTOR GENERAL│ │ │ ││
│││GENERAL │ ││ └──────┬─────────┘ ││ └────────┬───────┘ │ │ ││
││└────────┘ ││ ┌────────────┬───────────┼───────────┬──────────────┐ ││ ┌────────────┼─────────────┐ │ │ ││
││ ││┌──────┴────┐┌──────┴───┐┌──────┴───┐┌──────┴──────┐┌──────┴──────┐││┌──────┴────┐┌──────┴─────┐┌──────┴────┐│┌────┴─────┐││
││ │││ D ││ D ││ D ││ D ││ D ││││ D ││ D ││ D │││ D │││
││ ││├───────────┤├──────────┤├──────────┤├─────────────┤├─────────────┤││├───────────┤├────────────┤├───────────┤│├──────────┤││
││ │││ SINTEZA ││ POLITICI ││ FONDUL ││ PROGRAMAREA ││REGLEMENTAREA││││PROGRAMAREA││PROGRAMAREA ││PROGRAMAREA│││ SERVICII │││
││ │││POLITICILOR││ BUGETARE ││ NAŢIONAL ││INVESTIŢIILOR││ ŞI ││││ BUGETARĂ ││ BUGETARĂ ││ BUGETARĂ │││ PENTRU │││
││ │││ BUGETARE ││ DE ││ DE ││ PUBLICE ││MONITORIZAREA││││SECTORIALĂ ││ PENTRU ││ PENTRU │││ASISTAREA │││
││ │││ ││DEZVOLTARE││PREADERARE││ ││ACHIZIŢIILOR ││││ ││ SIGURANŢA ││SECURITATE │││CONDUCERII│││
││ │││ ││REGIONALĂ ││ ││ ││ PUBLICE ││││ ││CETĂŢEANULUI││ SOCIALĂ │││ │││
││ │││ ││LOCALĂ ŞI ││ ││ ││ ││││ ││ ŞI ││ │││ │││
││ │││ ││ DE ││ ││ ││ ││││ ││ SECURITATE ││ │││ │││
││ │││ ││ COEZIUNE ││ ││ ││ ││││ ││ NAŢIONALĂ ││ │││ │││
││ ││└───────────┘└──────────┘└──────────┘└─────────────┘└─────────────┘││└───────────┘└────────────┘└───────────┘│└──────────┘││
│├───────────┤├───────────────────────────────────────────────────────────────────┤├────────────────────────────────────────┼────────────┤│
││ DG ││ DG ││ DG │ ││
│├───────────┤├───────────────────────────────────────────────────────────────────┤├────────────────────────────────────────┼────────────┤│
││ ANALIZA, ││ PLANIFICAREA, SINTEZA ŞI EVALUAREA ││ PROGRAMARE BUGETARĂ │ ││
││PREVIZIUNE ││ POLITICILOR BUGETARE ││ SECTORIALĂ ŞI PENTRU SECURITATE │ ││
││ŞI POLITICI││ ││ SOCIALĂ │ ││
││ MACRO- ││ ││ │ ││
││ ECONOMICE ││ ││ │ ││
│└───────────┘└───────────────────────────────────────────────────────────────────┘└────────────────────────────────────────┘ ││
│ DEPARTAMENT ││
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
│ BUGET ││
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
                                                                                                                                          │
                                                         ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
┌────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┐ │
│ ┌───────────┴────────────┐ │ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ │
│ └───────────┬────────────┘ │ │
│ ┌─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┬───────────────┐ │ │
│┌─────────────────┼───────────────────┐┌────────────────┼──────────────────┐┌────────┼─────────┐ │ │ │
││ ┌───────┴────────┐ ││ ┌───────┴────────┐ ││┌───────┴────────┐│ │ │ │
││ │DIRECTOR GENERAL│ ││ │DIRECTOR GENERAL│ │││DIRECTOR GENERAL││ │ │ │
││ └───────┬────────┘ ││ └───────┬────────┘ ││└────────────────┘│ │ │ │
││ ┌─────────┼─────────────┐ ││ ┌───────────┼──────────┐ ││ │ │ │ │
││┌──────┴────┐┌───┴─────┐┌──────┴────┐││┌───┴───┐┌──────┴──┐┌──────┴──────┐││ │┌────┴─────┐│ │
│││ D ││ D ││ D ││││ D ││ D ││ D │││ ││ D ││ │
││├───────────┤├─────────┤├───────────┤││├───────┤├─────────┤├─────────────┤││ │├──────────┤│ │
│││PLANIFICARE││EXECUŢIE ││METODOLOGIE││││DATORIE││FINANTARE││ADMINISTRAREA│││ ││ SERVICII ││ │
│││ŞI ANALIZĂ ││BUGET ŞI ││ ŞI ││││PUBLICĂ││ ŞI ││ ACTIVELOR │││ ││ PENTRU ││ │
│││FINANCIARĂ ││DECONTĂRI││OPERAŢIUNI ││││INTERNĂ││ DATORIE ││ STATULUI │││ ││ASISTAREA ││ │
│││ ││ ││ CONTABILE ││││ ││ PUBLICĂ ││ │││ ││CONDUCERII││ │
│││ ││ ││ ││││ ││ EXTERNĂ ││ │││ ││ ││ │
││└───────────┘└─────────┘└───────────┘││└───────┘└─────────┘└─────────────┘││ │└──────────┘│ │
│├─────────────────────────────────────┤├───────────────────────────────────┤├──────────────────┤ │ │
││ DG ││ DG ││ DG │ │ │
│├─────────────────────────────────────┤├───────────────────────────────────┤├──────────────────┤ │ │
││ TREZORERIE ││ DATORIE PUBLICĂ ŞI ADMINISTRAREA ││ OFICIUL DE PLĂŢI │ │ │
││ ││ ACTIVELOR STATULUI ││ ŞI CONTRACTARE │ │ │
││ ││ ││ PHARE │ │ │
│└─────────────────────────────────────┘└───────────────────────────────────┘└──────────────────┘ │ │
│ DEPARTAMENT │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │
                                                                                                                                          │
                                                                          ┌───────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ┌───────────┴────────────┐ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │
│ └───────────┬────────────┘ │
│ ┌─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┬───────────┐ │
│┌──────────────┼─────────────────────┐┌──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┐┌────┼─────┐ │ │
││ ┌───────┴────────┐ ││ ┌──────┴─────────┐ ││┌───┴────┐│ │ │
││ │DIRECTOR GENERAL│ ││ │DIRECTOR GENERAL│ │││DIRECTOR││ │ │
││ └────────┬───────┘ ││ └───────┬────────┘ │││GENERAL ││ │ │
││ ┌───────┼────────────┐ ││ ┌────────────┬─────────────────┼────────────┬─────────────────┐ ││└────────┘│ │ │
││┌──────┴─┐┌────┴────┐┌──────┴──────┐││┌───┴────┐┌──────┴─────────┐┌──────┴────┐┌──────┴─────────┐┌──────┴────┐││ │┌────┴─────┐│
│││ D ││ D ││ D ││││ D ││ D ││ D ││ D ││ D │││ ││ D ││
││├────────┤├─────────┤├─────────────┤││├────────┤├────────────────┤├───────────┤├────────────────┤├───────────┤││ │├──────────┤│
│││IMPOZITE││IMPOZITE ││ADMINISTRAREA││││ESTIMARE││ PROCEDURI ││COLECTAREA ││ MONITORIZAREA ││RECUPERAREA│││ ││ SERVICII ││
│││DIRECTE ││INDIRECTE││ MONOPOLULUI ││││VENITURI││ INFORMARE ││VENITURILOR││CONTRIBUABILILOR││CREANŢELOR │││ ││ PENTRU ││
│││ ││ ││ DE STAT ││││ ││ ŞI ││ ││ MARI ││ ŞI │││ ││ASISTAREA ││
│││ ││ ││ ││││ ││ ASISTAREA ││ ││ ││ EXECUTARE │││ ││CONDUCERII││
│││ ││ ││ ││││ ││CONTRIBUABILILOR││ ││ ││ SILITĂ │││ ││ ││
││└────────┘└─────────┘└─────────────┘││└────────┘└────────────────┘└───────────┘└────────────────┘└───────────┘││ │└──────────┘│
│├────────────────────────────────────┤├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤├──────────┤ │
││ DG ││ DG ││ DG │ │
│├────────────────────────────────────┤├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤├──────────┤ │
││ POLITICA IMPOZITELOR ││ ADMINISTRAREA VENITURILOR ││ CONTROL │ │
││ ││ ││ FISCAL │ │
│└────────────────────────────────────┘└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘└──────────┘ │
│ DEPARTAMENT │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ POLITICA IMPOZITELOR ŞI ADMINISTRAREA VENITURILOR │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


--------
    *) Funcţionează conform Hotărârii Guvernului nr. 147/1996, cu modificările ulterioare.

    LEGENDĂ:
    DG = direcţie generală; D = direcţie; DG pentru care nu sunt specificate direcţiile se organizează, în mod direct, în servicii şi birouri.


    ANEXA 2


                                    UNITĂŢI
           în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor

   I. Instituţii publice finanţate de la bugetul de stat Numărul maxim
   1. Direcţiile generale ale finanţelor publice şi de posturi
controlului financiar de stat judeţene în subordinea de specialitate
carora funcţionează administraţiile financiare municipale, ──────────────-
circumscripţiile fiscale orăşeneşti şi percepţiile rurale
si Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului
financiar de stat a municipiului Bucureşti în subordinea
căreia funcţionează administraţiile financiare ale
sectoarelor municipiului Bucureşti 29.624
   2. Direcţia Generală a Vămilor şi unităţile subordonate
acesteia 6.580
   II. Regii autonome
   1. Regia Autonomă "Imprimeria Naţională"
   2. Regia Autonomă "Loteria Naţională".


    NOTĂ:
    a) În numărul de posturi cuprins la cap. I pct. 1 nu sunt incluse:
    - posturile aferente activităţii de control financiar şi a Gărzii Financiare, care, potrivit art. 4 din Legea nr. 30/1991, se aprobă de către ministrul finanţelor;
    - posturile de agent fiscal şi de operator de rol de la municipii, oraşe şi comune, care se stabilesc prin normativ aprobat de ministrul finanţelor, în funcţie de numărul localităţilor (sate, comune, oraşe), de dispersia geografică a acestora, de numărul poziţiilor de rol şi altele asemenea.
    b) În numărul de posturi de specialitate prevăzute în prezenta anexă nu sunt cuprinse posturile de dactilograf şi stenodactilograf, secretar-dactilograf, funcţionar, magaziner, arhivar, portar, paznic, îngrijitor, bufetier, manipulant bunuri, curier, muncitor şi altele asemenea, care pot fi de maximum 15% din numărul de posturi de specialitate şi care se repartizează pe unităţi, cu aprobarea ministrului finanţelor.
    c) Procentul de maximum 15% se aplică şi asupra numărului de posturi care se aprobă de ministrul finanţelor în condiţiile prevăzute la lit. a).
    d) În cazuri deosebite, procentul de maximum 15% poate fi modificat, cu aprobarea ministrului finanţelor, până la cel mult 18% pentru unităţile prevăzute la cap. I.2.


    ANEXA 3


    MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢI


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                                        Consumul
                                                                         Numărul maxim
Nr. Unitatea Tipul mijlocului maxim de carburant
crt. de transport aprobat pentru un
                                                                        (bucăţi) autovehicul
                                                                                      (litri/lună)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 0 1 2 3 4
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Aparatul propriu
     - parc auto propriu - autoturism 4 300
     - parc auto comun - autoturism 13*1) 300
                                  - autovehicul pentru transport 1 400
                                    de marfă şi de persoane
                                  - autovehicul pentru transport 1 400
                                    de marfă
                                  - autovehicul pentru transport 1 450
                                    de persoane (delegaţii)
I a) Aparat propriu pentru - autoturisme 2 450
     programe PHARE*2) - autoturisme de teren 1 450

 2. Direcţiile generale - autoturisme câte 3 300
     ale finanţelor publice pentru
     si controlului financiar fiecare
     de stat judeţene şi a D.G.F.P.C.F.S.*)
     municipiului Bucureşti
                                  - autoturisme câte 1 450
                                                                         pentru
                                                                         fiecare
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.
                                                                        judeţeană
                                                                       şi 2 pentru
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.
                                                                     a municipiului
                                                                        Bucureşti
                                  - autovehicule pentru câte 1 450
                                    transport valori la trezorerie pentru fiecare
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.
                                                                        judeţeană
                                                                       şi 2 pentru
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.
                                                                     a municipiului
                                                                        Bucureşti
                                  - autovehicule pentru transport câte 2 400
                                    de marfă pentru
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.
                                                                      Arad, Bihor,
                                                                    Constanţa, Timiş
                                                                     şi a municipiul
                                                                        Bucureşti
                                                                        şi câte 1
                                                                    pentru celelalte
                                                                     D.G.F.P.C.F.S.

 3. Administraţiile financiare - autoturisme câte 1 300
     şi circumscripţiile fiscale pentru
     din municipiile şi oraşele fiecare
     cu peste 50.000 de unitate
     locuitori şi din sectoarele - autoturisme câte 1 450
     municipiului Bucureşti pentru fiecare
                                                                      administraţie
                                                                       financiară
                                                                        de sector
                                  - autovehicule pentru câte 1 450
                                    transport valori la trezorerie pentru fiecare
                                                                      unitate care
                                                                    are în structură
                                                                       activitate
                                                                      de trezorerie
                                  - autovehicule pentru transport câte 1 400
                                    de marfă pentru fiecare
                                                                         unitate

 4. Administraţiile financiare - autoturisme câte 1 450
     şi circumscripţiile fiscale pentru fiecare
     din municipii şi orase, unitate care
     altele decât cele prevăzute are în structură
     la pct. 3 activitate
                                                                      de trezorerie
                                  - autovehicule pentru transport câte 1 450
                                    valori la trezorerie pentru fiecare
                                                                      unitate care
                                                                    are în structură
                                                                       activitate
                                                                      de trezorerie

 5. Garda Financiară - autoturisme 300 400
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


----------
    *1) Cuprinde şi un număr de 5 autoturisme necesare extinderii activităţii de control şi deservirii secretarului general şi a celor 4 secretari generali adjuncţi, funcţii nou-introduse în structura ministerelor, care implică numeroase deplasări impuse de natura muncii.
    *2) Autoturismele şi consumul de carburanţi se finanţează din fondurile PHARE. Numărul de autoturisme se poate modifica prin ordin al ministrului finanţelor, în funcţie de dotările rezultate din protocoalele şi memorandumurile încheiate cu organismele internaţionale.
    *) Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat.


    NOTĂ:
    1) Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a judeţului Tulcea are în dotare o şalupă pentru control şi activitate curentă.
    2) Mijloacele de transport şi consumul maxim de carburanţi pentru Direcţia Generală a Vămilor sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 147/1996, cu modificările ulterioare.
    3) Nu se consideră depăşiri la consumul de carburanţi normat pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadrează în limita combustibilului normat în raport cu numărul de autovehicule aprobat fiecărei unităţi.


    ANEXA 4




    MINISTERUL FINANŢELOR

    Numărul maxim de posturi = 1.500
    (exclusiv demnitarii şi posturile
    aferente cabinetelor acestora)


                       STRUCTURA ORGANIZATORICĂ TRANZITORIE A MINISTERULUI FINANŢELOR

                                                  ┌────────────────┐
                                                  │ MINISTRU │
                                                  ├────────────────┤
                                                  │CABINET DEMNITAR│
┌─────────────────────┐ └-------┬--------┘
│COLEGIUL MINISTERULUI├───────────────────────────────────┤
└─────────────────────┘ ├────────────────────────────────────────┬────────────┐
                        ┌─────────────────┬───────────────┼────────────────────┐ │ │
               ┌────────┴───────┐ ┌───────┴────────┐ │ ┌───────┴────────┐ │ │
               │SECRETAR DE STAT│ │SECRETAR DE STAT│ │ │SECRETAR DE STAT│ │ │
               ├────────────────┤ ├────────────────┤ │ ├────────────────┤ │ │
               │CABINET DEMNITAR│ │CABINET DEMNITAR│ │ │CABINET DEMNITAR│ │ │
               └----------------┘ └----------------┘ │ └----------------┘ │ │
                                                  ┌───────┴────────┐ │ │
                                                  │SECRETAR GENERAL│ │ │
                                                  └───────┬────────┘ │ │
         ┌────────────────────┬──────────────────┬────────┴─────────────────────────────────┐ │ │
┌────────┼─────────┐┌─────────┼────────┐┌────────┼─────────┐ │ ┌────┴─────┐┌─────┴─────┐
│┌───────┴────────┐││┌────────┴───────┐││┌───────┴────────┐│ │ │ COMISAR ││ DIRECTOR │
││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ │ │ GENERAL ││ GENERAL │
│└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │ └────┬─────┘└─────┬─────┘
│ OFICIUL PENTRU ││ A ││ INSPECŢIA │ │ ┌────┴─────┐┌─────┴──────┐
│ SUPRAVEGHEREA ││ CONTROLULUI ││ GENERALĂ │ │ │ GARDA ││ DIRECŢIA │
│ ACTIVITĂŢII DE ││ ││ PENTRU │ │ │FINANCIARĂ││ GENERALĂ │
│ ASIGURARE ŞI ││ ││ ACTIVITATEA │ │ └──────────┘│A VĂMILOR*1)│
│ REASIGURARE ││ ││ INTERNĂ │ │ └────────────┘
├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ └─────────────────────────┐
│ DG ││ DG ││ DG │ │
└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ │
                                                                                                                      │
                                                           ┌──────────────────────────────────────────────────────────┤
┌──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ┌────────────┴───────────┐ ││
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ ││
│ └──────────┬─────────────┘ ││
│ ┌────────────┬───────────┬───────────┬────────────┬┴────────────┬─────────────┬─────────────┬───────────┐ ││
│┌────┼─────┐┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌──────┼──────┐┌─────┼─────┐┌──────┼──────┐┌─────┼────┐┌─────┼─────┐││
││┌───┴────┐││┌────┴───┐││┌────┴───┐││┌────┴───┐││ ┌────┴────┐ ││┌────┴────┐││ ┌────┴────┐ ││┌────┴───┐││┌────┴────┐│││
│││DIRECTOR││││DIRECTOR││││DIRECTOR││││DIRECTOR│││ │DIRECTOR │ │││DIRECTOR │││ │DIRECTOR │ │││DIRECTOR││││DIRECTOR ││││
│││ ││││ GENERAL││││ GENERAL││││ GENERAL│││ │ │ │││ GENERAL │││ │ │ │││ GENERAL││││ GENERAL ││││
││└────────┘││└────────┘││└────────┘││└────────┘││ └─────────┘ ││└─────────┘││ └─────────┘ ││└────────┘││└─────────┘│││
││CONSILIERI││ORGANIZARE││ JURIDICĂ ││ DE ││ ECONOMICĂ ││ DE ││DE PREGĂTIRE ││ DE ││ DE │││
││ ││ RESURSE ││ ││COMUNICARE││ SOCIAL- ││TEHNOLOGIA ││ ŞI ││ INTEGRARE││SOLUŢIONARE│││
││ ││ UMANE ŞI ││ ││ ││ADMINISTRATIV││INFORMAŢIEI││PERFECŢIONARE││ EUROPEANĂ││ A │││
││ ││ FINANCIAR││ ││ ││ ││FINANCIARE ││ A ││ ││PLÂNGERILOR│││
││ ││ ││ ││ ││ ││ ││PERSONALULUI ││ ││ │││
││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ FINANŢELOR ││ ││ │││
││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ PUBLICE ŞI ││ ││ │││
││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ VAMAL ││ ││ │││
│├──────────┤├──────────┤├──────────┤├──────────┤├─────────────┤├───────────┤├─────────────┤├──────────┤├───────────┤││
││ D ││ DG ││ DG ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ DG ││ DG │││
│└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└─────────────┘└───────────┘└─────────────┘└──────────┘└───────────┘││
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
│ DEPARTAMENT ││
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
│ SERVICII INTERNE ││
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
                                                                                                                      │
                                                   ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┤
┌──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┐ │
│ ┌───────────┴────────────┐ │ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ │
│ └───────────┬────────────┘ │ │
│ ┌───────────────────┬───────────────────┬┴──────────────────┬───────────────────┐ │ │
│┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐ │ │
││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐│ │ │
│││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ │ │
││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │ │
││ DE ANALIZĂ ││ A BUGETULUI ││ A FINANŢELOR ││ A FINANŢELOR ││ EVALUAREA │ │ │
││ MACROECONOMICĂ ││ DE STAT*2) ││ INSTITUŢIILOR ││ APĂRĂRII ││ FINANŢĂRII │ │ │
││ FINANCIARĂ ŞI ││ ││ PUBLICE ŞI ││ NAŢIONALE, ││ ACTIVITĂŢILOR │ │ │
││ PREVIZIUNE ││ ││ DREPTURI ││ ORDINII ││ ECONOMICE │ │ │
││ ││ ││ SALARIALE ││ PUBLICE ŞI ││ │ │ │
││ ││ ││ ││ SIGURANŢEI ││ │ │ │
││ ││ ││ ││ NAŢIONALE ││ │ │ │
│├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ │ │
││ DG ││ DG ││ DG ││ DG ││ DG │ │ │
│└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ DEPARTAMENT │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ BUGET │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │
                                                                                                                      │
                                                  ┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┤
┌─────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┐ │
│ ┌───────────┴────────────┐ │ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ │
│ └───────────┬────────────┘ │ │
│ ┌───────────────────┬───────────────────┼───────────────────┬────────────────────┐ │ │
│┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐ ┌────────┼─────────┐│ │
││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐│ │┌───────┴────────┐││ │
│││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ ││DIRECTOR GENERAL│││ │
││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │└────────────────┘││ │
││ A TREZORERIEI ││ A DATORIEI ││ A RELAŢIILOR ││ LEGISLAŢIE │ │ OFICIUL DE PLĂŢI ││ │
││ ││ PUBLICE*3) ││ FINANCIARE CU ││ CONTABILĂ │ │ ŞI CONTRACTARE ││ │
││ ││ ││ ORGANISME ││ │ │ PHARE ││ │
││ ││ ││ INTERNAŢIONALE ││ │ │ ││ │
│├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ ├──────────────────┤│ │
││ DG ││ DG ││ DG ││ DG │ │ DG ││ │
│└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ └──────────────────┘│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ DEPARTAMENT │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │
│ TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │
                                                                                                                      │
                                                         ┌────────────────────────────────────────────────────────────┘
                                                         │
┌────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ┌────────────┴───────────┐ │
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │
│ └────────────┬───────────┘ │
│ ┌───────────┬─────────────┬──────────────┬────────┴────┬──────────────┬────────────┬───────────────┐ │
│┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌───────┼──────┐┌──────┼──────┐┌─────┼─────┐┌───────┼─────┐┌─────┼───────┐┌──────┼──────┐│
││┌────┴───┐││┌────┴───┐││ ┌────┴───┐ ││ ┌────┴───┐ ││┌────┴───┐ ││ ┌────┴───┐ ││ ┌───┴────┐ ││ ┌────┴───┐ ││
│││DIRECTOR││││DIRECTOR│││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ │││DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││
│││GENERAL ││││GENERAL │││ │ │ ││ │GENERAL │ │││ │ ││ │GENERAL │ ││ │ │ ││ │ │ ││
││└────────┘││└────────┘││ └────────┘ ││ └────────┘ ││└────────┘ ││ └────────┘ ││ └────────┘ ││ └────────┘ ││
││LEGISLAŢIE││LEGISLAŢIE││ ACORDURI ││ PROCEDURI ││DE EVALUARE││DE COLECTARE ││ ASISTENŢĂ ││ADMINISTRAREA││
││ IMPOZITE ││IMPOZITE ││ FISCALE ││ FISCALE ŞI ││ A ││A VENITURILOR││ PENTRU ││ MONOPOLULUI ││
││ DIRECTE ││INDIRECTE ││INTERNAŢIONALE││ SISTEM ││VENITURILOR││ STATULUI ŞI ││CONTRIBUABILI││ DE STAT ││
││ ││ ││ ││INFORMAŢIONAL││ PUBLICE ││DE APLICARE A││ ││ ││
││ ││ ││ ││ PENTRU ││ ││ EXECUTĂRII ││ ││ ││
││ ││ ││ ││ VENITURILE ││ ││ SILITE ││ ││ ││
││ ││ ││ ││ STATULUI ││ ││ ││ ││ ││
│├──────────┤├──────────┤├──────────────┤├─────────────┤├───────────┤├─────────────┤├─────────────┤├─────────────┤│
││ DG ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ D ││
│└──────────┘└──────────┘└──────────────┘└─────────────┘└───────────┘└─────────────┘└─────────────┘└─────────────┘│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ DEPARTAMENT │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ POLITICA IMPOZITELOR ŞI ADMINISTRAREA VENITURILOR │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


----------
    *1) Funcţionează conform Hotărârii Guvernului nr. 147/1996, cu modificările ulterioare.
    *2) Include şi Direcţia fondului naţional de preaderare, Direcţia programarea investiţiilor publice, precum şi Direcţia reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice.
    *3) Include şi Direcţia administrarea activelor statului.

    LEGENDĂ:
    DG = direcţie generală; D = direcţie.

                                     -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016