Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 22 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Cãi Ferate "CFR" - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brãila, prevãzuţi în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotãrâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: --------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 2 februarie 2011. Nr. 86. ANEXA 1 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brãila Indicatori tehnico-economici
Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
din care: mii lei 667.035*)
construcţii-montaj (C+M) mii lei 560.678
INV
Eşalonarea investiţiei: ───
C+M
anul I mii lei 14.250
─────── ──────
mii lei 0
anul II mii lei 248.409
─────── ───────
mii lei 212.541
anul III mii lei 281.788
─────── ───────
mii lei 240.773
anul IV mii lei 102.593
─────── ───────
mii lei 93.210
anul V mii lei 19.995
─────── ───────
mii lei 14.154
Capacitãţi:
lungime totalã poduri m 5.992,00
suprafaţã totalã poduri mý 147.964,90
podurile de cale feratã linie dublã
Lungime Lãţime Suprafaţã
(m) (m) (mý)
1. Podul peste Dunãre de la Giurgeni DN 2A,
km 114+134 1.463,00 17,34 25.368,42
2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil
Cernavodã DN 22C, km 1 + 978 566,00 12,00 6.792,00
3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea 266,00 20,90 5.559,40
4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albã 170,00 22,40 3.808,00
5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu 261,00 22,40 5.846,40
6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi 226,00 14,20 3.209,20
7. Podul combinat de la Cernavodã, rutier A2
km 157 + 780 suprastructurã, CF linia
Bucureşti-Constanţa km 165 + 817 1.596,00 34,40 54.902,40
8. Podul combinat de la Borcea, rutier A2
km 149 + 680 suprastructurã, CF linia
Bucureşti-Constanţa km 152 + 149 968,00 34,40 33.299,20
9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia 434,00 19,30 8.376,20
10. Pasajul peste calea feratã de pe DN 2B
km 47 + 975 la Gãiseanca 42,00 10,50 441,00
Durata de realizare a investiţiei luni 60
------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 2 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunãre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.- Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 58.656 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 51.792 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 1.057 mii lei
──────
0
anul II 28.800 mii lei
──────
25.896
anul III 25.919 mii lei
──────
23.306
anul IV 2.880 mii lei
──────
2.590
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 1.463
lãţime pod (m), din care: 17,34
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,25
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
- efectul de bordurã 2 x 0,40
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet 2 x 0,27
suprafaţa (mý) 25.368
--------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 3 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului şi viaductelor peste canalul navigabil Cernavodã DN 22C km 1+978 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 50.091 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 44.236 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 896 mii lei
──────
0
anul II 24.597 mii lei
──────
22.118
anul III 22.138 mii lei
──────
19.906
anul IV 2.460 mii lei
──────
2.212
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 566
lãţime pod (m), din care: 12
- lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,90
- efectul de bordurã (m) 2 x 0,40
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m) 2 x 0,20
suprafaţa (mý) 6.792
------------ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 4 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea, judeţul Constanţa Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 24.045 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 21.243 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 422 mii lei
──────
0
anul II 11.812 mii lei
──────
10.621
anul III 10.630 mii lei
──────
9.560
anul IV 1.181 mii lei
──────
1.062
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 266,00
lãţime pod (m), din care: 20,90
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
- spaţiul de siguranţã pentru hobane 2 x 1,3
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m) 2 x 0,25
suprafaţa (mý) 5.560,00
---------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 5 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul Constanţa Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 27.239 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 24.064 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 479 mii lei
──────
0
anul II 19.357 mii lei
──────
17.406
anul III 7.403 mii lei
──────
6.658
Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 170,00
lãţime pod (m), din care 22,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 3,90
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m) 2 x 0,30
suprafaţa (mý) 3.808,00
----------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 6 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, judeţul Constanţa Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 12.303 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C + M) 10.871 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
anul I 214 mii lei
──────
0
anul II 6.045 mii lei
──────
5.436
anul III 5.440 mii lei
──────
4.892
anul IV 604 mii lei
──────
543
Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 261,00
lãţime pod (m), din care: 22,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 3,90
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m) 2 x 0,30
suprafaţa (mý) 5.820,30
-------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 7 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, judeţul Constanţa Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 14.460 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C + M) 12.777 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
anul I 252 mii lei
──────
0
anul II 7.104 mii lei
──────
6.388
anul III 6.394 mii lei
──────
5.750
anul IV 710 mii lei
──────
639
Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 226,00
lãţime pod (m), din care: 14,20
- lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 2,90
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m) 2 x 0,30
suprafaţa (mý) 3.209,20
--------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 8 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunãre, A2 km 157 + 600, C.F. km 165 + 817 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiari: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţionalã de Cãi Ferate "CFR" - S.A. Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 246.014 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C + M) 201.188 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
anul I 5.696 mii lei
──────
0
anul II 73.052 mii lei
──────
58.914
anul III 84.383 mii lei
──────
68.074
anul IV 62.888 mii lei
──────
60.046
anul V 19.995 mii lei
──────
14.154
Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 1.596,00
lãţime pod (m), din care: 34,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
- lãţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5
- benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
suprafaţa (mý) 54.902,40
Podul de cale feratã linie dublã
------------ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 8a) INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Cernavodã A2 km 157+600 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 76.244 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 67.304 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 1.392 mii lei
──────
0
anul II 37.426 mii lei
──────
33.652
anul III 33.683 mii lei
──────
30.287
anul IV 3.743 mii lei
──────
3.365
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 1.596,00
lãţime pod (m), din care: 34,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
- lãţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5
- benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
suprafaţa (mý) 54.902,40
----------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 8b) INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului combinat peste Dunãre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Cãi Ferate "CFR" - S.A. Amplasament: judeţele Ialomiţa şi Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 169.770 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 133.884 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 4.304 mii lei
──────
0
anul II 35.626 mii lei
──────
25.262
anul III 50.700 mii lei
──────
37.787
anul IV 59.145 mii lei
──────
56.681
anul V 19.995 mii lei
──────
14.154
Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 1.584,00
linie dublã
------------ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 9 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiari: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. Amplasament: judeţul Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 216.768 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 179.080 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 4.931 mii lei
──────
0
anul II 68.625 mii lei
──────
57.654
anul III 112.147 mii lei
───────
96.032
anul IV 31.065 mii lei
──────
25.394
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 968,00
lãţime pod (m), din care: 34,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
- benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
suprafaţa (mý) 33.299,20
Podul de cale feratã linie dublã
-------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 9a) INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 90.980 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 80.293 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 1.680 mii lei
──────
0
anul II 44.650 mii lei
──────
40.146
anul III 40.185 mii lei
──────
36.132
anul IV 4.465 mii lei
──────
4.015
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 968,00
lãţime pod (m), din care: 34,40
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
- benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
suprafaţa (mý) 33.299,20
--------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 9b) INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului combinat peste Dunãre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti - Constanţa, km 152+149 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. Amplasament: judeţul Ialomiţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei), 125.788 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 98.787 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 3.251 mii lei
──────
0
anul II 23.975 mii lei
──────
17.508
anul III 71.962 mii lei
──────
59.900
anul IV 26.600 mii lei
──────
21.379
Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 970,00
linie dublã
----------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 10 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la Mangalia Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 16.385 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 14.477 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 285 mii lei
──────
0
anul II 8.050 mii lei
──────
7.238
anul III 7.245 mii lei
──────
6.515
anul IV 805 mii lei
──────
724
Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 434,00
lãţime pod (m), din care: 19,30
- lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 2,25
- efect de bordurã (m) 2 x 0,40
suprafaţa (mý) 8.376,20
-------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 11 INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pasaj peste cale feratã de pe DN 2B km 47+975 la Gãiseanca Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa Amplasament: judeţul Brãila Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 1.074 mii lei*)
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
(C+M) 950 mii lei
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
anul I 18 mii lei
──────
0
anul II 967 mii lei
──────
870
anul III 89 mii lei
──────
80
Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni
Capacitãţi:
lungime pod (m) 42,00
lãţime pod (m), din care: 10,50
- lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
- lãţime trotuare (m) 2 x 1,00
- efect de bordurã (m) 2 x 0,40
suprafaţa (mý) 441,00
---------------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.