┌───┬──────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│Nr.│ Acţiuni organizatorice │ Suma │
│crt│ │alocatã│
│ │ │- lei -│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ 1.│Cheltuieli pentru sãli, servicii traducere şi alte servicii │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.1. Sãlile de conferinţã şi echipamentele aferente │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala I.C. Brãtianu: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ │
│ │ 3.850 lei x 3 zile = 11.550 lei │ │
│ │- 2 posturi conexiune internet: 385 lei x 3 zile = 1.155 lei │ │
│ │- videoproiector şi ecran: 735 lei x 3 zile = 2.205 lei │ │
│ │- instalaţie pentru traducere simultanã în 4 limbi, inclusiv │ 34.020│
│ │ 200 de cãşti şi receptori: 1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei │ │
│ │- 4 microfoane mobile: 350 lei x 3 zile = 1.050 lei │ │
│ │- pupitru pentru orator: 70 lei x 3 zile = 210 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 420 lei/orã x 30 ore = 12.600 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala Drepturilor Omului: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ 14.310│
│ │ 2.450 lei x 3 zile = 7.350 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 290 lei/orã x 24 ore = 6.960 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala N. Bãlcescu, compartimentatã în 3 încãperi: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ │
│ │ 1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei │ │
│ │- 5 posturi conexiune internet: 963 lei x 3 zile = 2.889 lei │ 17.664│
│ │- 2 posturi telefonice fixe şi 2 posturi fax: 245 lei x 3 zile = │ │
│ │ 735 lei │ │
│ │- panouri fonoabsorbante despãrţitoare: 230 lei x 3 zile = 690 lei│ │
│ │- cheltuieli administrative: 270 lei/orã x 30 ore = 8.100 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala Tache Ionescu (prânz/masã oficialã/cocteil) │ │
│ │- chirie: 2.625 x 3 zile = 7.875 lei │ │
│ │- sistem sonorizare de putere pentru conferinţã/muzicã: │ 23.250│
│ │ 525 lei x 3 zile = 1.575 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 460 lei/orã x 30 ore = 13.800 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Garderobã, punct de înregistrare a participanţilor şi punct de │ │
│ │disponibilizare a documentelor: 315 lei x 3 zile = 945 lei │ 945 │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.2. Servicii de traducere: │ │
│ │- traducere de documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei │ 13.600│
│ │- traducere simultanã: rusã/românã/englezã/francezã: │ │
│ │ 4 persoane x 8 ore x 3 zile x 100 lei = 9.600 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.3. Alte servicii: │ │
│ │- închiriere aparaturã (fax, telefon, copiator, calculatoare, │ │
│ │ imprimante, laptopuri, proiector şi ecran digital etc.): │ │
│ │ 1.050 lei x 3 zile = 3.150 lei │ │
│ │- asigurare asistenţã tehnicã pentru echipamente electrice, │ │
│ │ electronice şi IT: 5 persoane x 150 lei/zi x 3 zile = 2.250 lei │ │
│ │- transport/transfer/visit-tour/ghizi: 4 autocare x 1.050 lei/ │ │
│ │ autocar/zi x 3 zile = 12.600 lei │ │
│ │- cheltuieli pentru materiale promoţionale - toate inscripţionate │ │
│ │ cu sigla conferinţei = 30.310 lei │ │
│ │ ● mape textile: 200 persoane x 30 lei = 6.000 lei │ 63.310│
│ │ ● blocnotesuri: 200 persoane x 10 lei = 2.000 lei │ │
│ │ ● memory stickuri: 200 persoane x 100 lei = 20.000 lei │ │
│ │ ● 1 banner (3 x 6 mp) x 63 lei/mp şi 3 rollup (2 x 0,8 mp) x │ │
│ │ 392 lei/buc. = 1.134 lei + 1.176 lei = 2.310 lei │ │
│ │- cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri, │ │
│ │ ecusoane etc.): 200 persoane x 75 lei/persoanã = 15.000 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│2. │Organizarea unei mese oficiale pentru seara zilei de 20 mai 2008, │ │
│ │oferitã de ministrul român (pentru 200 de persoane): │ │
│ │200 persoane x 60 lei = 12.000 lei │ 12.000│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│3. │Organizarea unui cocteil oferit de ministrul român (200 de │ │
│ │persoane): 200 persoane x 12,5 lei = 2.500 lei │ 2.500│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│4. │Cheltuieli zilnice de masã (pentru 175 de invitaţi strãini): │ │
│ │175 persoane x 90 lei x 3 zile = 47.250 lei │ 47.250│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│5. │Alte cheltuieli: cafea, apã mineralã, sucuri sau alte trataţii │ │
│ │oferite în timpul şedinţelor (200 de persoane): │ │
│ │200 persoane x 6,5 lei x 3 zile = 3.900 lei │ 3.900│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6. │Cadouri (pentru 46 de delegaţii ale ţãrilor şi organizaţiilor │ │
│ │internaţionale participante): 46 delegaţii x 225 lei = 10.350 lei │ 10.350│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│7. │Alte cheltuieli neprevãzute │ 26.901│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL: │270.000│
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┘