Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 765 din 11 iulie 2007  pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operational regional 2007-2013 si a Regulamentului-cadru de organizare si functionare al acestuia    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 765 din 11 iulie 2007 pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operational regional 2007-2013 si a Regulamentului-cadru de organizare si functionare al acestuia

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 10 august 2007
HOTĂ?RÂRE nr. 765 din 11 iulie 2007
pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013 şi a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare al acestuia
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 10 august 2007


În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 63 şi 73 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului, de stabilire a unor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regionalã, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã constituirea Comitetului de monitorizare al Programului operaţional regional 2007-2013, pe durata de implementare a acestuia, ca structurã naţionalã de tip partenerial, fãrã personalitate juridicã, cu rol decizional şi strategic în procesul de implementare a Programului operaţional regional 2007-2013, în componenţa prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare al Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013, prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 3
Comitetul de monitorizare al Programului operaţional regional 2007-2013 îşi adoptã propriul regulament de organizare şi funcţionare, respectând prevederile regulamentului-cadru prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 4
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CÃLIN POPESCU-TÃRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul dezvoltãrii,
lucrãrilor publice
şi locuinţelor,
Laszlo Borbely

Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David

Ministrul economiei
şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Departamentul pentru
Afaceri Europene,
Adrian Ciocãnea,
secretar de stat

Bucureşti, 11 iulie 2007.
Nr. 765.

ANEXA 1

COMPONENŢA
Comitetului de monitorizare a programului operaţional regional 2007-2013

Preşedinte - ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor

A. Membri, reprezentanţi ai:
1. Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional regional;
2. Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale;
3. Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial creşterea competitivitãţii economice;
4. Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial dezvoltarea resurselor umane;
5. Ministerului Mediului şi Dezvoltãrii Durabile - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial mediu;
6. Ministerului Internelor şi Reformei Administrative - Autoritatea de management pentru Programul operaţional dezvoltarea capacitãţii administrative;
7. Ministerului Transporturilor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial transport;
8. Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale - Autoritatea de management pentru Programul naţional pentru dezvoltare ruralã;
9. Consiliului pentru Dezvoltare Regionalã Nord-Est - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a consiliului pentru dezvoltare regionalã;
10. Regiunea de Dezvoltare Nord-Est - reprezentant desemnat prin hotãrâre a consiliului pentru dezvoltare regionalã, denumit în continuare CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
11. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Sud-Est - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a consiliului pentru dezvoltare regionalã;
12. Regiunea de Dezvoltare Sud-Est - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
13. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Sud-Muntenia - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a CDR;
14. Regiunea de Dezvoltare Sud-Muntenia - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
15. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Sud-Vest Oltenia - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a CDR;
16. Regiunea de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
17. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Vest - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a CDR;
18. Regiunea de Dezvoltare Vest - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
19. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Nord-Vest - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a CDR;
20. Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
21. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Centru - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotãrâre a CDR;
22. Regiunea de Dezvoltare Centru - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã;
23. Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Bucureşti-Ilfov - preşedinte al consiliului judeţean/primar general al municipiului Bucureşti, desemnat prin hotãrâre a CDR;
24. Regiunea de Dezvoltare Bucureşti-Ilfov - reprezentant desemnat prin hotãrâre a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã.

B. Observatori, reprezentanţi ai:
1. Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului;
2. Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional asistenţã tehnicã;
3. Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea de certificare şi platã;
4. Ministerului Economiei şi Finanţelor - Unitatea centralã de evaluare;
5. Consiliului Concurenţei;
6. Ministerului Sãnãtãţii Publice;
7. Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale - Direcţia generalã pentru gestionarea fondurilor comunitare;
8. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Nord-Est;
9. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Sud-Est;
10. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Sud Muntenia;
11. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Sud-Vest Oltenia;
12. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Vest;
13. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Nord-Vest;
14. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Centru;
15. Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã Bucureşti-Ilfov;
16. Agenţiei Naţionale pentru Rromi;
17. Uniunii Naţionale a Consiliilor Judeţene din România;
18. Asociaţiei Municipiilor din România;
19. Asociaţiei Oraşelor din România;
20. Asociaţiei Comunelor din România;
21. Comisiei Europene;
22. Centrului Român de Politici Economice;
23. Departamentului pentru Afaceri Europene;
24. Comisiei Naţionale de Prognozã;
25. Institutului Naţional de Statisticã;
26. Bãncii Naţionale a României;
27. Camerei de Comerţ şi Industrie a României.

ANEXA 2

REGULAMENT-CADRU
de organizare şi funcţionare al Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013

CAP. I
Definiţii aplicabile Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013

ART. 1
(1) În înţelesul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) Programul operaţional regional, denumit în continuare POR, desemneazã Programul operaţional regional 2007-2013, document elaborat de România pe baza unei strategii naţionale de dezvoltare regionalã, implementatã printr-un set de axe prioritare şi domenii majore de intervenţie, finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionalã şi aprobat de Comisia Europeanã;
b) Comitetul de monitorizare a Programului operaţional regional (CMPOR) este structurã naţionalã de tip partenerial, fãrã personalitate juridicã, cu rol decizional şi strategic în procesul de implementare a Programului operaţional regional 2007-2013. CMPOR are rolul de a asigura eficacitatea şi calitatea implementãrii programului. CMPOR se organizeazã conform Regulamentului Consiliului Uniunii Europene nr. 1.083/2006 privind regulile generale de aplicare a Fondului European de Dezvoltare Regionalã, Fondului Social European şi Fondului de Coeziune;
c) Secretariatul CMPOR este structura din cadrul Autoritãţii de management pentru Programul operaţional regional din cadrul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, care asigurã organizarea şi buna desfãşurare a şedinţelor CMPOR;
d) membrul titular este reprezentant al autoritãţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevãzuţi în anexa nr. 1 la hotãrâre şi este membru cu drept de vot în cadrul CMPOR;
e) membrul supleant este reprezentant al autoritãţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevãzuţi în anexa nr. 1; este membrul care înlocuieşte la şedinţele CMPOR membrul titular, în caz de absenţã a acestuia, având aceleaşi drepturi şi obligaţii ca şi membrul titular;
f) membrul observator este reprezentant al autoritãţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevãzuţi în anexa nr. 1 şi este membru cu rol consultativ, fãrã drept de vot în cadrul CMPOR; poate face propuneri pe care CMPOR le poate dezbate şi supune la vot;
g) partenerii socioeconomici sunt reprezentanţi desemnaţi prin hotãrâre a consiliului pentru dezvoltare regionalã (CDR), la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilã.
(2) În sensul atribuţiilor CMPOR, urmãtoarele activitãţi se definesc astfel:
a) a informa - a aduce la cunoştinţã participanţilor la şedinţele CMPOR informaţii şi fapte asupra cãrora nu trebuie sã se ia nicio decizie;
b) a analiza - a studia informaţiile şi documentele prezentate în cadrul şedinţelor CMPOR, în vederea emiterii de recomandãri;
c) a examina - a studia informaţiile şi documentele prezentate în cadrul şedinţelor CMPOR, în vederea aprobãrii;
d) a recomanda - a formula propuneri, soluţii pentru problemele aflate pe agenda CMPOR; recomandãrile nu au caracter obligatoriu, însã instituţiile/organismele vizate au obligaţia de a rãspunde motivat în cazul neacceptãrii acestora.

CAP. II
Organizarea CMPOR

ART. 2
(1) Membrii CMPOR sunt reprezentanţi ai autoritãţilor/instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici.
(2) Desemnarea şi/sau înlocuirea unui membru CMPOR se iniţiazã de cãtre instituţia reprezentatã în acest organism, avizatã, dupã caz, de cãtre consiliul pentru dezvoltare regionalã, şi se comunicã în scris secretariatului CMPOR, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data luãrii acestei decizii de cãtre conducãtorul instituţiei respective.
(3) Numirea şi/sau revocarea membrilor CMPOR, titulari, supleanţi şi observatori, se fac de cãtre preşedintele CMPOR, la propunerea instituţiilor care i-au desemnat, prin ordin al ministrului dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor.
(5) Reprezentantul Comisiei Europene poate sã participe ca observator la şedinţele CMPOR, din proprie iniţiativã, conform art. 64 alin. (2) din Regulamentul Consiliului nr. 1.083/2006.
ART. 3
(1) Preşedintele CMPOR este ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor. Preşedintele poate delega aceastã funcţie în baza unui mandat scris secretarului de stat care coordoneazã activitatea Autoritãţii de management pentru POR (AMPOR).
(2) Autoritãţile/instituţiile administraţiei publice centrale sunt reprezentate în cadrul CMPOR la nivel de secretar de stat.
(3) Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã este reprezentat, în calitate de membru titular sau supleant, în cadrul CMPOR de cãtre un preşedinte al consiliului judeţean din regiune.

CAP. III
Atribuţiile CMPOR

ART. 4
CMPOR îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
a) examineazã şi aprobã criteriile de selecţie elaborate de Autoritatea de management pentru POR, ale proiectelor finanţate prin POR, în cel mult 6 luni de la aprobarea programului operaţional de cãtre Comisia Europeanã, şi aprobã în timp util orice revizuire necesarã a acestora, în concordanţã cu cerinţele programului;
b) analizeazã periodic progresele înregistrate în realizarea obiectivelor specifice ale programului, pe baza documentelor pe care Autoritatea de management pentru POR i le pune la dispoziţie, şi face recomandãri;
c) examineazã rezultatele implementãrii prin prisma atingerii obiectivelor fiecãrei axe prioritare, precum şi rezultatele evaluãrilor POR efectuate conform art. 48 alin. (3) din Regulamentul Consiliului Uniunii Europene nr. 1.083/2006 şi face recomandãri;
d) examineazã şi aprobã rapoartele anuale de implementare şi Raportul final de implementare, elaborate de AMPOR;
e) examineazã şi aprobã strategia de asistenţã tehnicã a POR;
f) examineazã şi aprobã Planul multianual de evaluare şi planurile anuale de evaluare;
g) este informat cu privire la raportul anual de control al autoritãţii de audit cu privire la POR sau secţiunea de raport care se referã la POR, în cazul în care raportul anual de control se realizeazã pentru mai multe programe operaţionale, precum şi cu privire la comentariile formulate de Comisia Europeanã, dupã examinarea acelui raport sau a acelei secţiuni de raport;
h) poate propune Autoritãţii de management pentru POR revizuirea/actualizarea programului operaţional, pentru realizarea obiectivelor acestuia sau pentru îmbunãtãţirea managementului sãu, inclusiv a managementului financiar;
i) examineazã şi aprobã propunerile de modificare a alocãrilor financiare ale POR, între domeniile majore de intervenţie din cadrul unei axe prioritare, între axele prioritare de dezvoltare, precum şi între regiuni;
j) este informat cu privire la planul de comunicare şi la stadiul de implementare a acestuia, la acţiunile de informare şi publicitate întreprinse şi mijloacele de comunicare utilizate;
k) este informat cu privire la acţiunile întreprinse în legãturã cu temele orizontale;
l) aprobã şi modificã propriul regulament de organizare şi funcţionare, respectând prevederile prezentului regulament-cadru.
ART. 5
Preşedintele CMPOR îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) convoacã şi conduce şedinţele CMPOR;
b) aprobã lista documentelor ce urmeazã sã fie transmise tuturor participanţilor la şedinţã, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţei, inclusiv publicarea pe pagina de internet a POR;
c) aprobã, dupã caz, publicarea pe pagina de web a POR a documentelor adoptate în cadrul CMPOR;
d) semneazã corespondenţa, hotãrârile CMPOR şi procesele-verbale ale şedinţelor;
e) reprezintã CMPOR în relaţiile cu alte organisme din ţarã şi din strãinãtate.
ART. 6
Secretariatul CMPOR are urmãtoarele activitãţi principale:
a) asigurã pregãtirea logisticã a şedinţelor CMPOR;
b) transmite invitaţiile la şedinţele CMPOR;
c) pregãteşte documentele ce urmeazã sã fie transmise tuturor participanţilor la şedinţã, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţei;
d) publicã pe pagina de web a AMPOR ordinea de zi a şedinţelor şi procesele-verbale ale acestora;
e) poate furniza membrilor CMPOR, pânã în preziua şedinţei, alte informaţii relevante cu privire la ordinea de zi, astfel încât aceştia sã aibã la dispoziţie cele mai recente informaţii cu privire la subiectele aflate pe agendã;
f) actualizeazã permanent pagina de web a POR, dedicatã CMPOR;
g) întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor CMPOR şi transmite forma finalã a acestuia, semnatã de preşedinte, tuturor membrilor, precum şi celor interesaţi, în termen de 10 zile lucrãtoare de la data la care a avut loc şedinţa;
h) monitorizeazã implementarea hotãrârilor CMPOR şi asigurã schimbul de informaţii referitor la acestea între pãrţile implicate;
i) constituie un registru special de evidenţã a hotãrârilor CMPOR;
j) asigurã activitãţile de registraturã şi arhivare a documentelor destinate CMPOR;
k) centralizeazã si transmite cãtre CMPOR propunerile de modificare a alocãrilor financiare între regiuni, axe prioritare şi domenii majore de intervenţie.

CAP. IV
Funcţionarea CMPOR

ART. 7
(1) CMPOR îşi desfãşoarã activitatea în cadrul şedinţelor ordinare şi al şedinţelor extraordinare.
(2) Şedinţele ordinare au loc semestrial şi sunt convocate de cãtre preşedintele CMPOR.
(3) Şedinţele extraordinare ale CMPOR se pot organiza la solicitarea preşedintelui sau a unei treimi din numãrul total al membrilor titulari.
ART. 8
(1) Convocarea şi transmiterea invitaţiilor membrilor la şedinţele ordinare ale CMPOR se fac în scris de cãtre secretariatul acestuia, cu cel puţin 10 zile lucrãtoare înainte de data desfãşurãrii şedinţei.
(2) Convocarea şi transmiterea invitaţiilor membrilor la şedinţele extraordinare ale CMPOR se fac cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data şedinţei de cãtre secretariatul acestui organism.
(3) Invitaţiile la şedinţele CMPOR cuprind în mod obligatoriu ziua, ora, locul desfãşurãrii şi proiectul ordinii de zi, precum şi adresa site-ului care conţine informaţii şi documente privind şedinţa respectivã.
(4) La şedinţele CMPOR pot participa numai membrii titulari sau supleanţi, observatori, precum şi persoanele invitate de preşedintele CMPOR.
(5) În cazul în care nici membrul titular şi nici supleantul sãu nu participã la douã reuniuni succesive, preşedintele CMPOR poate revoca şi cere înlocuirea acestora potrivit art. 2 alin. (2).
(6) Ordinea de zi a şedinţei CMPOR şi materialele care urmeazã sã fie supuse dezbaterii se transmit prin e-mail participanţilor cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data stabilitã pentru şedinţã, în cazul şedinţelor ordinare, şi cu cel puţin 3 zile lucrãtoare, în cazul şedinţelor extraordinare.
(7) La începutul fiecãrei şedinţe se adoptã ordinea de zi a şedinţei respective.
ART. 9
(1) La cererea membrilor CMPOR, ordinea de zi poate fi completatã şi cu alte teme decât cele comunicate iniţial, cu condiţia transmiterii documentelor respective, în scris, secretariatului comitetului cu 3 zile lucrãtoare înaintea datei şedinţei, în cazul şedinţelor ordinare, şi cu o zi înaintea datei şedinţei, în cazul şedinţelor extraordinare. Decizia asupra completãrii ordinii de zi revine preşedintelui CMPOR.
(2) La sfârşitul fiecãrei şedinţe se stabileşte data viitoarei şedinţe ordinare a CMPOR.
ART. 10
Membrii CMPOR semneazã declaraţii de imparţialitate şi confidenţialitate cu ocazia numirii lor, pentru întreaga perioadã în care vor avea calitatea de membru CMPOR, şi respectã prevederile codului de conduitã cuprins în anexa care face parte integrantã din prezentul regulament-cadru.
ART. 11
(1) Şedinţele CMPOR se pot desfãşura numai în prezenţa majoritãţii simple a membrilor cu drept de vot ai acestuia.
(2) În cazul nerespectãrii prevederilor alin. (1), şedinţa se amânã, urmând sã fie convocatã o nouã şedinţã în termen de 5 zile. Şedinţa convocatã în urma unei amânãri se desfãşoarã fãrã a fi necesarã respectarea prevederilor alin. (1).
ART. 12
(1) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, CMPOR adoptã hotãrâri prin votul majoritãţii simple a membrilor cu drept de vot prezenţi. În caz de paritate, votul preşedintelui este decisiv.
(2) Hotãrârile adoptate se comunicã, de drept, membrilor CMPOR, instituţiilor şi organizaţiilor menţionate în textul hotãrârilor, de cãtre Secretariatul CMPOR, dupã semnarea lor de cãtre preşedinte.
(4) Procesele-verbale şi hotãrârile CMPOR se publicã pe site-ul POR.
ART. 13
(1) În funcţie de problematica supusã dezbaterii CMPOR, la şedinţe pot participa, la invitaţia preşedintelui CMPOR, alţi reprezentanţi ai Guvernului, ai consiliilor pentru dezvoltare regionalã, ai unor instituţii şi organizaţii implicate în procesul de dezvoltare socioeconomicã, precum şi parteneri socioeconomici relevanţi pentru procesul de elaborare şi implementare a politicii de dezvoltare regionalã, dacã reuniunea respectivã vizeazã probleme specifice domeniului de activitate al acestora.

ANEXÃ
-----
la regulamentul-cadru
---------------------

CODUL DE CONDUITÃ
al Comitetului de monitorizare pentru Programul operaţional regional 2007-2013

Membrii Comitetului de monitorizare pentru Programul operaţional regional 2007-2013 au obligaţia de a respecta urmãtoarele reguli de conduitã:
1. sã acţioneze în interesul implementãrii Programului operaţional regional 2007-2013 în concordanţã cu scopul şi obiectivele stabilite;
2. sã ia decizii în interes public şi sã nu acţioneze în scopul obţinerii de avantaje financiare sau alte beneficii pentru sine sau pentru alţii;
3. sã declare preşedintelui, la începutul oricãrei şedinţe sau pe parcursul acesteia, orice situaţie de conflict de interese în care s-ar putea afla în legãturã cu un anumit subiect dezbãtut. În acest caz, membrul va pãrãsi sala în care se ţine şedinţa şi va reveni dupã discutarea acelui punct pe agendã;
4. sã informeze, dupã încheierea şedinţelor, autoritatea publicã sau organismul pe care îl reprezintã în legãturã cu principalele chestiuni discutate şi deciziile luate;
5. sã pãstreze confidenţialitatea informaţiilor prin a cãror divulgare s-ar putea leza interesul legitim al oricãrei instituţii, organizaţii sau persoane ori prin a cãror utilizare privilegiatã s-ar putea crea avantaje nelegitime;
6. sã se supunã hotãrârilor adoptate de CMPOR, în condiţiile regulamentului de organizare şi funcţionare al acestuia.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016