──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Obiectul/Specificarea cheltuielii Suma
- lei (RON) -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Chirie pentru sali de conferinţe 2.160,00
Chirie pentru aparatura de sonorizare/proiectare şi 2.910,00
înregistrare şi alte cheltuieli pentru servicii
tehnico-administrative (pupitru pentru orator, videoproiector,
ecran, microfoane portabile, distribuitoare de presa, drapele
şi lampi de interior, mese pentru expunerea materialelor
promotionale, puncte pentru înregistrarea participanţilor)
Banner 1.500,00
Cheltuieli de editare şi multiplicare a materialelor de prezentare 1.500,00
Aranjamente florale 200,00
Tratatii pentru membrii prezidiului şi pentru participanţi, în 1.430,00
pauza conferintei (220 de persoane x 6,5 lei (RON)/persoana)
Alte cheltuieli 1.300,00
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 16.000,00
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────