Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 728 din 22 august 2000  privind dosarul achizitiei publice si monitorizarea atribuirii contractelor de achizitie publica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 728 din 22 august 2000 privind dosarul achizitiei publice si monitorizarea atribuirii contractelor de achizitie publica

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 30 august 2000

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 81, 101 şi 110 din Ordonanta Guvernului nr. 118/1999 privind achiziţiile publice, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Dosarul achiziţiei publice întocmit de autoritatea contractantã trebuie sa cuprindã cel puţin urmãtoarele documente:
a) nota privind determinarea valorii estimate, fãrã T.V.A., a contractului de achiziţie publica;
b) anunţul de intenţie, dacã este cazul;
c) anunţul şi/sau invitaţia de participare, dupã caz;
d) documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei, inclusiv clarificãrile solicitate de furnizori/executanti/prestatori şi rãspunsurile aferente transmise de autoritatea contractantã;
e) dacã este cazul, nota justificativã privind aplicarea procedurii prin negociere competitivã sau cu o singura sursa;
f) decizia de numire a comisiei de evaluare;
g) dacã este cazul, listele cu denumirea/numele şi prenumele şi sediul/adresa candidaţilor care participa la selecţie şi raportul preliminar întocmit de comisia de evaluare cu privire la selecţia acestora;
h) procesul-verbal întocmit cu ocazia deschiderii ofertelor;
i) lista cu denumirea/numele şi prenumele şi sediul/adresa ofertanţilor;
j) raportul întocmit de comisia de evaluare cu privire la rezultatul aplicãrii procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publica;
k) contestaţiile primite, rezoluţiile şi, dupã caz, mãsurile corective adoptate de autoritatea contractantã şi comunicate ofertanţilor/candidaţilor, precum şi hotãrârile comisiilor de conciliere şi, respectiv, hotãrârile judecãtoreşti irevocabile;
l) contractul de achiziţie publica semnat;
m) anunţul de atribuire a contractului de achiziţie publica.
ART. 2
(1) Pe baza documentelor şi informaţiilor din dosarul achiziţiei publice autoritatea contractantã are obligaţia de a întocmi trimestrial un raport care sa cuprindã toate datele referitoare la contractele de achiziţie publica atribuite, indiferent de valoarea acestora. Raportul se întocmeşte în conformitate cu modelul prezentat în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Autoritatea contractantã are obligaţia de a transmite:
a) în primele 15 zile ale lunii urmãtoare încheierii fiecãrui trimestru, raportul prevãzut la alin. (1), însoţit de copii de pe fişele de date pentru achiziţiile publice, cãtre direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;
b) în primele 15 zile ale lunii urmãtoare celei în care a fost încheiat contractul, un exemplar, în copie, al propunerii financiare declarate câştigãtoare, cãtre Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, în cazul achiziţiilor publice de lucrãri şi de servicii de proiectare, urbanism, inginerie şi alte servicii tehnice.
(3) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) şi (2) autoritãţile din domeniul apãrãrii naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale, care atribuie contracte de achiziţie în baza prevederilor art. 9 alin. (1) şi ale <>art. 14 lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 118/1999 privind achiziţiile publice.
ART. 3
(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, au obligaţia de a centraliza rapoartele şi de a transmite centralizatorul la Direcţia generalã reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice din cadrul Ministerului Finanţelor în cel mult 30 de zile de la expirarea perioadei prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. a).
(2) Pe baza centralizatoarelor prevãzute la alin. (1) Direcţia generalã reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice din cadrul Ministerului Finanţelor are obligaţia:
a) de a elabora raportul anual privind funcţionarea sistemului achiziţiilor publice;
b) de a definitiva structura bazei de date, necesarã pentru înfiinţarea Registrului achiziţiilor publice;
c) de a furniza Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, la cerere, informaţii privind achiziţiile publice de lucrãri, de servicii de proiectare, urbanism, inginerie şi alte servicii tehnice.
ART. 4
Pana la data de 31 martie a fiecãrui an Ministerul Finanţelor va transmite spre publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, raportul anual pentru anul precedent.
ART. 5
(1) Pe baza informaţiilor din propunerile financiare transmise conform art. 2 alin. (2) lit. b) Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului are obligaţia de a constitui în termen de cel mult 18 luni de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri o baza de date care va cuprinde preţurile unitare şi evoluţia acestora în domeniul materialelor de construcţii.
(2) Constituirea bazei de date va reprezenta suportul pentru estimarea valorii contractelor de lucrãri şi pentru actualizarea plãţilor aferente derulãrii acestora.

PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Ministru de stat,
preşedintele Consiliului de
Coordonare Economico-Financiarã,
Mircea Ciumara

p. Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Laszlo Borbely,
secretar de stat


ANEXA 1

Denumire autoritate contractantã,
adresa sediu, telefon, fax, cod fiscal

RAPORT privind contractele de achiziţii publice
atribuite în trimestrul ....


┌───┬─────┬────┬─────┬─────┬─────────────────┬──────┬─────────────┬───────────┐
│N │Denu-│Pro-│ Nr. │Denu-│Valoarea contrac-│Durata│ Eşalonare │Contestaţii│
│r. │mire │ce- │ de │mire │tului de achizi- │con- │ │ depuse │
│ │ │du- │ofer-│con- │tie publica │trac- │ │ │
│c │con- │ra │ te │trac-├─────┬───────────┤tului ├────┬─────┬──┼───┬───────┤
│r │tract│ │depu-│tor/ │ mii │ echivalent│de a- │an I│an II│..│to-│ din │
│t. │ │a- │ se │ nr. │ lei │ euro │chizi-│ │ │ │tal│ care: │
│ │ │pli-│ │inma-│ │ │tie │ │ │ │ │rezol- │
│ │ │câtã│ │tric.│ │ │publi-│ │ │ │ │vate în│
│ │ │ │ │ cod │ │ │ ca │ │ │ │ │favoa- │
│ │ │ │ │fis- │ │ │ │ │ │ │ │rea │
│ │ │ │ │cal │ │ │ │ │ │ │ │contes-│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tarului│
├───┼─────┴────┴─────┴─────┴─────┴───────────┴──────┴────┴─────┴──┴───┴───────┤
│ I │ Contracte de furnizare: (se precizeazã inclusiv codul CPSA al │
│ │ produselor achiziţionate) │
├───┼─────┬────┬─────┬─────┬─────┬───────────┬──────┬────┬─────┬──┬───┬───────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┴────┴─────┴─────┴─────┴───────────┴──────┴────┴─────┴──┴───┴───────┤
│II │ Contracte de servicii: (se precizeazã inclusiv codul CPSA al │
│ │ serviciilor achiziţionate) │
├───┼─────┬────┬─────┬─────┬─────┬───────────┬──────┬────┬─────┬──┬───┬───────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┴────┴─────┴─────┴─────┴───────────┴──────┴────┴─────┴──┴───┴───────┤
│III│ Contracte de lucrãri: (se precizeazã, dacã este posibil, codul CPSA al │
│ │ lucrãrilor achiziţionate) │
├───┼─────┬────┬─────┬─────┬─────┬───────────┬──────┬────┬─────┬──┬───┬───────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼───────────┼──────┼────┼─────┼──┼───┼───────┤
│...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────┴────┴─────┴─────┴─────┴───────────┴──────┴────┴─────┴──┴───┴───────┘


Semnatura autorizata
--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016