Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor <>art. 107 din Constituţia României, precum şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 81/2001 privind înfiinţarea şi organizarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 106/2002 , Guvernul României adopta prezenta hotãrâre. CAP. 1 Institutul Naţional de Administraţie SECŢIUNEA 1 Scopul şi obiectul de activitate ale Institutului ART. 1 (1) Institutul Naţional de Administraţie funcţioneazã sub patronajul primului-ministru al României. (2) Institutul Naţional de Administraţie, denumit în continuare Institut, se organizeazã ca instituţie publica de interes naţional, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Administraţiei Publice. (3) Institutul are sediul principal în municipiul Bucureşti, str. Eforie nr. 5, sectorul 5. ART. 2 (1) Institutul, forma de pregãtire superioarã, postacademica, asigura formarea continua şi perfecţionarea pregãtirii profesionale specializate pentru: - functionarii publici şi personalul angajat cu contract individual de munca din cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice; - persoanele numite sau alese în funcţii de demnitate publica sau asimilate acestora din administraţia publica centrala şi localã; - alte categorii de personal interesate. (2) Institutul elaboreazã şi asigura aplicarea Strategiei Guvernului privind formarea continua şi perfecţionarea pregãtirii profesionale pentru personalul din administraţia publica centrala şi localã. (3) Institutul nu este supus regulilor privitoare la acreditarea instituţiilor de învãţãmânt superior şi nu face parte din sistemul naţional de învãţãmânt. ART. 3 (1) Institutul are ca obiect de activitate: a) organizarea de cursuri de formare profesionalã specializatã în administraţia publica centrala şi localã, cu durata de 2 ani, pentru absolvenţii învãţãmântului superior de lungã durata, cu diploma de licenta, în varsta, de regula, de pana la 30 de ani; dupã terminarea cursurilor absolvenţii vor fi numiţi, în condiţiile legii, pe funcţii în cadrul corpului funcţionarilor publici; b) organizarea de cursuri de formare continua în administraţia publica centrala şi localã, cu durata de un an, pentru persoanele numite sau alese în funcţii de demnitate publica ori asimilate acestora, pentru functionarii publici, precum şi pentru alte persoane interesate, în varsta, de regula, de pana la 45 de ani; c) organizarea de cursuri de formare continua de scurta durata, de pana la 3 luni, pentru prefecţi, subprefecţi, presedinti şi vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene, secretari generali şi secretari generali adjuncţi ai ministerelor, secretari generali ai judeţelor, secretari generali ai prefecturilor, pentru primãrii şi secretarii municipiilor, pentru şefi de departamente, directori generali, directori din aparatul propriu al ministerelor, consiliilor judeţene şi consiliilor locale, pentru conducãtorii serviciilor publice descentralizate, precum şi pentru alţi funcţionari publici; d) organizarea de cursuri de formare profesionalã de scurta durata, de 3 luni, pentru secretarii unitãţilor administrativ-teritoriale, nou-numiţi în funcţie; e) organizarea de cursuri de formare profesionalã şi de perfecţionare în domeniul integrãrii europene şi euroatlantice; f) formarea de specialişti în domeniul informatizarii administraţiei publice; g) certificarea conformitatii cu standardele internaţionale de calitate din domeniul administraţiei publice locale, direct sau prin colaborare cu centrele regionale de formare continua pentru administraţia publica localã; h) acordarea atestatelor de conformitate cu standardele internaţionale de calitate pentru autoritãţile administraţiei publice locale; i) atestarea formãrii, pregãtirii şi perfecţionãrii profesionale specializate în administraţie, prin eliberarea certificatelor de absolvire a cursurilor; j) realizarea de studii şi proiecte, precum şi editarea de publicaţii în domeniul administraţiei publice centrale şi locale. (2) În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin Institutul se poate asocia cu instituţii de învãţãmânt superior din ţara, acreditate în acest scop, precum şi cu instituţii similare din strãinãtate, pentru organizarea de cursuri postuniversitare de specializare şi perfecţionare. (3) Institutul îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin legi, ordonanţe, hotãrâri ale Guvernului sau ordine ale ministrului administraţiei publice. SECŢIUNEA a 2-a Structura organizatoricã a Institutului ART. 4 Institutul are urmãtoarea structura organizatoricã: a) Departamentul pentru formare profesionalã specializatã în administraţia publica; b) Departamentul pentru formare continua de lungã durata; c) Departamentul pentru formare continua de scurta durata; d) Departamentul de cooperare institutionala; e) Secretariatul general. ART. 5 (1) Departamentul pentru formare profesionalã specializatã în administraţia publica are ca obiect principal de activitate: a) elaborarea programelor de formare profesionalã specializatã în administraţia publica centrala şi localã, pentru absolvenţii învãţãmântului superior de lungã durata; b) gestionarea corpului de experţi şi de profesori din cadrul departamentului şi de colaboratori externi; c) organizarea concursului naţional anual de admitere la cursurile de formare profesionalã specializatã de lungã durata; d) organizarea cursurilor teoretice şi a seminariilor, potrivit programelor aprobate; e) organizarea şi asigurarea condiţiilor de efectuare de cãtre cursanţi a stagiilor practice de formare; f) realizarea de studii privind cerinţele de pregãtire în administraţia publica centrala şi localã. (2) Departamentul prevãzut la alin. (1) organizeazã, prin asociere cu instituţii de învãţãmânt superior din ţara şi din strãinãtate, cursuri de masterat cu o durata de 2 ani, în condiţiile legii, pentru absolvenţii învãţãmântului superior cu diploma de licenta sau echivalenta, a cãror varsta nu poate fi mai mare, de regula, de 30 de ani. (3) Selectarea cursanţilor se face pe baza de concurs naţional, organizat în condiţiile stabilite anual prin hotãrâre a consiliului de administraţie al Institutului. ART. 6 (1) Departamentul pentru formare continua de lungã durata are ca obiect principal de activitate: a) elaborarea programelor de formare continua a personalului din administraţia publica centrala şi localã; b) organizarea şi derularea cursurilor de formare continua din cadrul Institutului; c) evaluarea cerinţelor de formare continua prin cursuri de lungã durata; d) stabilirea modalitãţilor de selecţie a cursanţilor; e) gestionarea corpului de experţi din cadrul departamentului şi de colaboratori externi. (2) Departamentul prevãzut la alin. (1) organizeazã cursuri de formare continua cu o durata de un an pentru absolvenţii învãţãmântului superior cu diploma de licenta, respectiv cu diploma de absolvire, a cãror varsta nu poate fi mai mare, de regula, de 45 de ani; pentru absolvenţii învãţãmântului superior de scurta durata cursul de formare continua cu durata de un an nu se considera completare de studii la nivelul învãţãmântului de lungã durata. (3) Selectarea cursanţilor se face pe baza propunerilor autoritãţilor şi instituţiilor publice beneficiare. Dacã propunerile depãşesc planul de formare continua, se pot desfasura testãri în condiţiile stabilite anual prin hotãrâre a consiliului de administraţie al Institutului. ART. 7 (1) Departamentul pentru formare continua de scurta durata are ca obiect principal de activitate: a) elaborarea programelor de formare continua de scurta durata a personalului din administraţia publica centrala şi localã; b) elaborarea programelor de formare profesionalã specializatã a secretarilor de comune, oraşe şi municipii, nou-numiţi în funcţie; c) organizarea şi derularea cursurilor potrivit programelor prevãzute la lit. a) şi b); d) coordonarea programelor de formare continua derulate în cadrul centrelor regionale pentru administraţia publica localã; e) evaluarea cerinţelor de formare continua prin cursuri de scurta durata; f) stabilirea modalitãţilor de selecţie a cursanţilor; g) gestionarea corpului de experţi din cadrul departamentului şi de colaboratori externi. (2) Departamentul prevãzut la alin. (1) organizeazã cursuri de formare continua cu durata variabila, de la o saptamana la 3 luni, pentru persoanele care ocupa funcţii de demnitate publica, pentru categoriile de personal prevãzute la art. 3 lit. c), precum şi pentru personalul cu contract individual de munca din cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice; organizeazã cursuri cu o durata de 3 luni pentru formarea secretarilor de comune, oraşe şi municipii, nou-numiţi în funcţie. (3) Selectarea cursanţilor se face pe baza propunerilor autoritãţilor şi instituţiilor publice beneficiare. Dacã propunerile depãşesc planul de formare continua aprobat, se pot desfasura testãri în condiţiile stabilite prin hotãrâre a consiliului de administraţie al Institutului. ART. 8 Departamentul de cooperare institutionala are ca obiect principal de activitate: a) stabilirea de relaţii de colaborare cu alte instituţii similare sau şcoli de administraţie publica din ţara şi din strãinãtate; b) promovarea activitãţii şi imaginii Institutului prin publicaţii şi alte acţiuni; c) implementarea programelor cu finanţare internationala; d) promovarea de studii şi analize referitoare la procesul de reforma în administraţia publica; e) realizarea de studii comparative în domeniul administraţiei publice; f) asigurarea monitorizarii şi evaluãrii programelor de formare şi perfecţionare. ART. 9 Secretariatul general are urmãtoarele atribuţii principale: a) elaborarea, urmãrirea şi asigurarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului; b) administrarea patrimoniului Institutului; c) gestiunea resurselor umane; d) gestiunea sistemelor informatice şi de comunicaţii. SECŢIUNEA a 3-a Conducerea Institutului ART. 10 (1) Institutul este condus de un consiliu de administraţie format din câte un reprezentant al urmãtoarelor instituţii şi organizaţii: Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Integrãrii Europene, Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale, Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, Secretariatul General al Guvernului, Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici, Institutul Naţional de Administraţie, Federaţia Autoritãţilor Locale din România, Asociaţia secretarilor unitãţilor administrativ-teritoriale din România. (2) Instituţiile publice prevãzute la alin. (1) sunt reprezentate de persoane care au funcţia de secretar de stat, director general sau o funcţie echivalenta. Reprezentantul Institutului este directorul general al acestuia. (3) Componenta nominalã a consiliului de administraţie se stabileşte prin ordin al ministrului administraţiei publice, pe baza propunerilor scrise ale conducãtorilor instituţiilor prevãzute la alin. (1). Membrii consiliului de administraţie nu pot participa la şedinţele acestuia prin reprezentare. Durata mandatului membrilor consiliului de administraţie este de 4 ani, acesta putând fi reînnoit o singura data. (4) Preşedintele consiliului de administraţie este reprezentantul Ministerului Administraţiei Publice. ART. 11 (1) Consiliul de administraţie îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale: a) asigura elaborarea strategiei de formare profesionalã specializatã în administraţia publica centrala şi localã, precum şi a strategiei de formare continua, pe care le supune spre aprobare Guvernului, prin Ministerul Administraţiei Publice; b) aproba propunerile pentru constituirea corpului de profesori şi experţi, precum şi de colaboratori care susţin cursuri în cadrul Institutului; c) aproba planul anual de activitãţi al Institutului; d) aproba cifrele de şcolarizare şi regulamentul concursului de admitere; e) aproba programele de formare şi perfecţionare a pregãtirii profesionale; f) aproba bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului şi contul de încheiere a exerciţiului bugetar; g) aproba convenţiile de colaborare şi cooperare cu alte instituţii de învãţãmânt din ţara şi din strãinãtate, precum şi programele cu finanţare externa; h) aproba politica editoriala, precum şi promovarea imaginii Institutului. (2) Consiliul de administraţie îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute de lege sau însãrcinãri stabilite de Guvern ori de primul-ministru. (3) Consiliul de administraţie se întruneşte lunar, în şedinţa ordinarã, şi ori de câte ori este nevoie, în şedinţa extraordinarã, la convocarea preşedintelui. Convocarea se face la initiativa preşedintelui sau a cel puţin unei treimi din numãrul membrilor consiliului. (4) În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin consiliul de administraţie adopta hotãrâri cu votul majoritãţii membrilor sãi; consiliul poate lua hotãrâri numai dacã la şedinţa sunt prezenţi cel puţin doua treimi din numãrul membrilor. (5) Hotãrârile se adopta prin vot deschis. Consiliul de administraţie poate hotãrî, cu votul majoritãţii membrilor sãi, ca unele hotãrâri sa fie adoptate prin vot secret; în caz de egalitate de voturi votul preşedintelui consiliului de administraţie este decisiv. (6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administraţie primesc o indemnizaţie de şedinţa stabilitã în conformitate cu normele legale în vigoare, dar nu mai mare de 20% din indemnizaţia bruta lunarã a directorului general al Institutului. (7) Modul de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie se stabileşte prin regulament aprobat de ministrul administraţiei publice. ART. 12 (1) Conducerea executivã a Institutului este asigurata de un director general, cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administraţiei publice. (2) Directorul general este ajutat de un director general, adjunct, cu rang de subsecretar de stat. (3) Directorul general adjunct este numit prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea directorului general al Institutului. (4) Directorul general şi directorul general adjunct sunt numiţi pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit. ART. 13 Institutul are un secretar general cãruia i se aplica, în mod corespunzãtor, prevederile Legii nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor. ART. 14 Directorul general este ordonator de credite, conform prevederilor legii finanţelor publice. ART. 15 (1) Directorul general conduce activitatea curenta a Institutului, având, în principal, urmãtoarele atribuţii: a) reprezintã Institutul în relaţiile cu celelalte autoritãţi şi instituţii publice sau private, cu organizaţii şi agenţi economici, cu persoane fizice din ţara şi din strãinãtate, precum şi în justiţie; b) elaboreazã şi prezintã consiliului de administraţie, spre însuşire, Strategia anuala de formare şi perfecţionare în administraţia publica; c) negociaza şi semneazã contracte în numele Institutului; d) semneazã certificatele şi atestatele eliberate cursanţilor; e) stabileşte şi deleagã atribuţii pe trepte ierarhice şi pe funcţii, având în vedere prevederile prezentei hotãrâri şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare a Institutului; f) organizeazã controlul îndeplinirii sarcinilor de cãtre personalul din subordine şi urmãreşte realizarea mãsurilor dispuse; g) angajeazã prin concurs organizat în condiţiile legii personalul Institutului; h) numeşte sau elibereazã din funcţie, în condiţiile legii, personalul Institutului; i) aproba propunerile de premiere sau de acordare a altor drepturi personalului din aparatul propriu al Institutului; j) aplica, în condiţiile legii, sancţiuni disciplinare personalului Institutului şi ia mãsuri pentru recuperarea prejudiciilor cauzate; k) dispune mãsuri în vederea asigurãrii condiţiilor corespunzãtoare de lucru pentru angajaţi; l) rãspunde de buna administrare şi gospodãrire a patrimoniului Institutului; m) ia mãsuri pentru atragerea de noi surse de finanţare a activitãţii Institutului şi asigura dezvoltarea bazei materiale a acestuia. (2) Directorul general exercita orice alte atribuţii stabilite de primul-ministru, de ministrul administraţiei publice sau de consiliul de administraţie. ART. 16 (1) Directorul general adjunct asigura realizarea activitãţii curente a Institutului, în limitele atribuţiilor stabilite de directorul general. (2) Directorul general adjunct îndeplineşte, în mod direct, urmãtoarele atribuţii: a) coordoneazã sub aspect metodologic activitatea centrelor regionale de formare continua pentru administraţia publica localã; b) participa la activitatea de selectare, încadrare şi promovare a personalului; c) controleazã şi evalueaza periodic nivelul de realizare a atribuţiilor de serviciu de cãtre personalul Institutului; d) stabileşte legãturi de colaborare cu specialişti din alte instituţii, asigurând participarea acestora la activitatea de formare; e) întocmeşte şi prezintã, la cererea directorului general, analize asupra activitãţii desfãşurate în cadrul compartimentelor din structura Institutului şi propune mãsuri pentru îmbunãtãţirea acesteia. (3) În lipsa directorului general, directorul general adjunct îndeplineşte atribuţiile acestuia. ART. 17 (1) Structura organizatoricã a Institutului este prevãzutã în anexa nr. 1. (2) Atribuţiile departamentelor şi ale personalului, precum şi rãspunderile acestora se stabilesc potrivit structurii organizatorice prevãzute în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat prin ordin al ministrului administraţiei publice. ART. 18 (1) Numãrul de personal din aparatul propriu al Institutului este de 70, exclusiv demnitarii. (2) Institutul are în dotare un numãr de 3 autoturisme, cu un consum maxim de carburanţi de câte 300 litri/luna/ autoturism. (3) Salariile personalului Institutului se stabilesc potrivit reglementãrilor aplicabile personalului instituţiilor publice din subordinea ministerelor. CAP. 2 Centrele regionale de formare continua pentru administraţia publica localã SECŢIUNEA 1 Obiectul de activitate şi organizarea centrelor regionale ART. 19 (1) Centrele regionale de formare continua pentru administraţia publica localã, organizate potrivit <>art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 81/2001 , denumite în continuare centre regionale, au sediile în municipiile Bucureşti, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iaşi, Sibiu şi Timişoara. (2) Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la centrele regionale este prevãzutã în anexa nr. 2. ART. 20 (1) Centrele regionale organizeazã cursuri de perfecţionare de scurta durata, de pana la 3 luni, pentru: a) primari, viceprimari, secretari de oraşe şi comune, precum şi consilieri locali şi judeţeni; b) functionarii publici şi persoanele încadrate cu contract individual de munca din aparatul propriu al consiliilor locale şi judeţene, precum şi al prefecturilor, cu excepţia persoanelor prevãzute la art. 3 lit. c); c) personalul din serviciile publice comunitare şi din alte servicii publice locale subordonate consiliilor locale sau consiliilor judeţene ori aflate sub autoritatea acestora; d) alte persoane interesate. (2) Centrele regionale elibereazã cursanţilor certificate de absolvire. (3) Centrele regionale pot desfasura şi urmãtoarele activitãţi: a) elaborarea de studii, proiecte şi publicaţii în domeniul administraţiei publice locale; b) dezvoltarea de relaţii de colaborare cu alte instituţii din domeniul administraţiei publice locale din ţara şi din strãinãtate. (4) Centrele regionale colaboreazã cu Institutul pentru certificarea conformitatii cu standardele internaţionale de calitate din domeniul administraţiei publice locale. SECŢIUNEA a 2-a Conducerea centrelor regionale ART. 21 (1) Centrele regionale sunt conduse de un consiliu de administraţie, din care fac parte preşedinţii consiliilor judeţene arondate centrului regional respectiv, primarul municipiului pe raza cãruia îşi are sediul social acesta şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Administraţiei Publice; în cazul centrului regional cu sediul în municipiul Bucureşti, din consiliul de administraţie mai fac parte şi primari ai sectoarelor Capitalei. (2) Conducerea executivã a centrelor regionale este asigurata de un director general, numit de directorul general al Institutului pe baza de concurs organizat de consiliul de administraţie al centrului regional respectiv. Directorul general al centrului regional este membru de drept în consiliul de administraţie şi preşedintele acestuia. (3) Structura organizatoricã, precum şi numãrul maxim de posturi sunt prevãzute în anexa nr. 3. (4) Salarizarea personalului din centrele regionale se face conform prevederilor art. 18 alin. (3). (5) Mandatul membrilor consiliului de administraţie este de 4 ani şi poate fi reînnoit o singura data. În cazul preşedinţilor consiliilor judeţene şi al primarilor mandatul este egal cu mandatul de ales local. (6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administraţie primesc o indemnizaţie de şedinţa în conformitate cu normele legale în vigoare, dar nu mai mare de 20% din salariul lunar brut al directorului general al centrului regional respectiv. ART. 22 Consiliile de administraţie ale centrelor regionale au urmãtoarele atribuţii principale: a) aproba programele anuale de formare continua de scurta durata; b) stabilesc cifrele de şcolarizare şi structura seriilor cursurilor de formare continua de scurta durata, cu consultarea autoritãţilor publice locale din judeţele arondate centrului regional respectiv şi pe baza recomandãrilor conducerii Institutului; c) aproba organigrama, statul de funcţii şi numãrul de personal; d) aproba regulamentele de organizare şi funcţionare, pe baza regulamentului-cadru elaborat de Institut şi aprobat de Ministerul Administraţiei Publice; e) aproba bugetul de venituri şi cheltuieli şi contul de încheiere a exerciţiului bugetar. SECŢIUNEA a 3-a Dispoziţii tranzitorii şi finale ART. 23 Rezultatele obţinute la absolvirea unui program de pregãtire sau perfecţionare profesionalã vor fi consemnate în certificate de absolvire, semnate de directorul general al Institutului sau, dupã caz, al centrului regional respectiv. Certificatele de absolvire sunt recunoscute de Ministerul Administraţiei Publice, în condiţiile legii. ART. 24 Ministerele, celelalte autoritãţi şi instituţii publice, consiliile locale şi consiliile judeţene vor prevedea în bugetele anuale sumele necesare pentru participarea la programele de formare şi perfecţionare profesionalã a personalului propriu, în conformitate cu graficele cursurilor şi cu programele anuale de formare şi perfecţionare profesionalã aprobate, potrivit legii. ART. 25 (1) Finanţarea Institutului se asigura din venituri extrabugetare provenite din taxe de participare la cursuri, sponsorizãri, donaţii ale unor persoane fizice şi juridice din ţara sau din strãinãtate, din programe cu finanţare interna şi internationala, precum şi din sume alocate de la bugetul de stat, în condiţiile legii. (2) Finanţarea centrelor regionale se asigura din venituri extrabugetare provenite din taxe de participare la cursuri, sponsorizãri, donaţii ale unor persoane fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate, din programe cu finanţare interna şi internationala. ART. 26 Personalul Centrului Naţional de Formare Continua pentru Administraţia Publica Localã, respectiv al centrelor teritoriale de formare continua în administraţia publica localã, se preia prin transfer în interesul serviciului la Institut, respectiv la centrele regionale. ART. 27 (1) Patrimoniul şi programele Centrului Naţional de Formare Continua pentru Administraţia Publica Localã, respectiv ale centrelor teritoriale de formare continua în administraţia publica localã, sunt preluate de Institut, respectiv de Centrele regionale. (2) Transferul patrimoniului şi al programelor se efectueazã pe baza de protocoale de predare-primire, încheiate în termen de cel mult 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri. ART. 28 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 29 La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga orice dispoziţie contrarã. PRIM-MINISTRU ADRIAN NASTASE Contrasemneazã:
────────────────
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Ecaterina Andronescu
Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
───────
Numãrul maxim de posturi = 70
(exclusiv demnitarii)
ORGANIGRAMA
Institutului Naţional de Administraţie
┌────────────────┐
│ CONSILIUL │
│DE ADMINISTRAŢIE│
└───────┬────────┘
│
┌─────────┴──────────┐ ┌─────────────────────────┐
│ DIRECTOR GENERAL ├───┤AUDIT FINANCIAR INTERN ŞI│
│ SECRETAT DE STAT │ │CONTROL FINANCIAR PROPRIU│
└─────────┬──────────┘ └─────────────────────────┘
│
┌──────────┴───────────┐
│ DIRECTOR GENERAL │
│ ADJUNCT │
│ SUBSECRETAR DE STAT │
└────────────┬─────────┘
│
┌────────────────┬────────────┼───────────────┬─────────────────┐
│ │ │ │ │
┌───────┴───────┐ ┌──────┴───────┐┌───┴──────┐ ┌──────┴────────┐ ┌──────┴──────┐
│DEPARTAMENTUL │ │DEPARTAMENTUL ││ SECRETAR │ │DEPARTAMENTUL │ │DEPARTAMENTUL│
│PENTRU FORMARE │ │PENTRU FORMARE││ GENERAL │ │PENTRU FORMARE │ │DE COOPERARE │
│PROFESIONALĂ │ │CONTINUA DE │└────┬─────┘ │CONTINUA DE │ │INSTITUTIO- │
│SPECIALIZATĂ ÎN│ │LUNGĂ DURATA*)│ │ ┌─┐ │SCURTA DURATA*)│ │NALA*) │
│ADMINISTRAŢIA │ │ │ ├─┤F│ │ │ │ │
│ PUBLICA*) │ │ │ │ └─┘ │ │ │ │
└─────┬─────────┘ └──────┬───────┘ │ ┌─┐ └──────┬────────┘ └────┬────────┘
│ ┌─┐ │ ┌─┐ ├─┤G│ │ ┌─┐ │ ┌─┐
├─┤A│ ├─┤D│ │ └─┘ ├─┤J│ ├─┤L│
│ └─┘ │ └─┘ │ ┌─┐ │ └─┘ │ └─┘
│ ┌─┐ │ ┌─┐ └─┤H│ │ ┌─┐ │ ┌─┐
├─┤B│ └─┤E│ └─┘ └─│K│ └─┤M│
│ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘
│ ┌─┐
└─┤C│
└─┘
A = DIRECŢIA ELABORARE ŞI COORDONARE PROGRAME
B = DIRECŢIA PROGNOZA, CONCURSURI ŞI EXAMENE
C = DIRECŢIA STAGII PRACTICE DE FORMARE
D = DIRECŢIA PROGRAME DE FORMARE CONTINUA
E = DIRECŢIA PROGNOZA ŞI EVALUARE
F = SERVICIUL ADMINISTRATIV
G = SERVICIUL FINANCIAR-CONTABIL ŞI RESURSE UMANE
H = SERVICIUL INFORMATICA
J = DIRECŢIA PROGRAME
K = SERVICIUL PROGNOZA ŞI EVALUARE
L = DIRECŢIA COOPERARE INSTITUTIONALA INTERNA ŞI INTERNATIONALA
M = SERVICIUL ANALIZA, DOCUMENTARE ŞI PUBLICAŢII
────────────
*) Se organizeazã la nivel de direcţie generalã.
ANEXA 2 ARONDAREA judeţelor şi a municipiului Bucureşti la centrele regionale de formare continua pentru administraţia publica localã I. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Bucureşti: 1. Municipiul Bucureşti 2. Judeţul Ilfov 3. Judeţul Prahova 4. Judeţul Arges 5. Judeţul Dambovita II. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Calarasi: 1. Judeţul Calarasi 2. Judeţul Teleorman 3. Judeţul Giurgiu 4. Judeţul Ialomita 5. Judeţul Buzau III. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Cluj-Napoca: 1. Judeţul Cluj 2. Judeţul Maramures 3. Judeţul Satu Mare 4. Judeţul Salaj 5. Judeţul Bistrita-Nasaud 6. Judeţul Bihor IV. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Constanta: 1. Judeţul Constanta 2. Judeţul Tulcea 3. Judeţul Brãila 4. Judeţul Vrancea 5. Judeţul Galaţi V. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Craiova: 1. Judeţul Dolj 2. Judeţul Olt 3. Judeţul Gorj 4. Judeţul Valcea 5. Judeţul Mehedinti VI. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Iaşi: 1. Judeţul Iaşi 2. Judeţul Suceava 3. Judeţul Botosani 4. Judeţul Neamt 5. Judeţul Bacau 6. Judeţul Vaslui VII. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Sibiu: 1. Judeţul Sibiu 2. Judeţul Braşov 3. Judeţul Mures 4. Judeţul Covasna 5. Judeţul Harghita 6. Judeţul Alba VIII. Centrul regional de formare continua pentru administraţia publica localã Timişoara: 1. Judeţul Timis 2. Judeţul Arad 3. Judeţul Caras-Severin 4. Judeţul Hunedoara
ANEXA 3
Numãrul maxim de posturi = 30
ORGANIGRAMA
centrelor regionale de formare continua pentru administraţia publica localã
┌──────────────────────────┐
│CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE│
└───────────┬──────────────┘
│
│
┌────────┴─────────┐
│ DIRECTOR GENERAL │
└────────┬─────────┘
│
│
┌─────────────────────────────┼───────────────────────────┐
┌────────┴────────────┐ ┌─────────┴───────────┐ ┌─────────┴────────┐
│ DIRECŢIA PROGRAME │ │ DIRECŢIA │ │SERVICIUL PROGNOZA│
│ DE FORMARE CONTINUA │ │BUGET-CONTABILITATE- │ │ ŞI EVALUARE │
│ DE SCURTA DURATA │ │ RESURSE UMANE- │ └──────────────────┘
└─────────────────────┘ │ INFORMATICA │
└─────────────────────┘
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.