Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 9 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea recensamantului general agricol din România, Guvernul României adopta prezenta hotãrâre. ART. 1 (1) În perioada 2 decembrie 2002 - 31 ianuarie 2003 se va efectua pe întreg teritoriul tarii recensãmântul general agricol, denumit în continuare recensãmânt. (2) Momentul de referinta pentru informaţiile care se înregistreazã la recensãmânt va fi stabilit prin hotãrâre a Comisiei centrale pentru recensãmântul general agricol, înfiinţatã prin <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea recensamantului general agricol din România, denumita în continuare Comisia centrala. ART. 2 Pentru pregãtirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrãrilor recensamantului, la nivel teritorial se constituie comisii de recensãmânt judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, comisii de recensãmânt municipale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, comisii de recensãmânt orãşeneşti şi comisii de recensãmânt comunale, în componenta prevãzutã în anexele nr. 1 şi 2, care rãspund de efectuarea recensamantului pe teritoriul în care îşi desfãşoarã activitatea. ART. 3 Comisiile de recensãmânt judeţene şi a municipiului Bucureşti, constituite prin ordine ale prefecţilor, vor organiza secretariate tehnice. Componenta, atribuţiile şi perioada de funcţionare ale acestora vor fi stabilite de cãtre Comisia centrala. ART. 4 (1) Prefectii şi consiliile judeţene, pentru judeţe şi pentru municipiul Bucureşti, precum şi primãrii şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, sectoarelor municipiului Bucureşti şi comunelor vor asigura condiţiile tehnico-materiale necesare bunei desfasurari a activitãţilor de pregãtire, organizare şi efectuare a recensamantului, potrivit acţiunilor care vor fi stabilite de cãtre Comisia centrala. (2) În acest scop prefectii şi celelalte autoritãţi ale administraţiei publice locale: a) constituie şi aproba, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, dupã caz, componenta nominalã a comisiilor teritoriale de recensãmânt şi a secretariatului tehnic judeţean în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi cu instrucţiunile Comisiei centrale; b) asigura spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfãşurãrii activitãţii comisiilor de recensãmânt şi secretariatelor tehnice, depozitarii şi pãstrãrii în condiţii corespunzãtoare a materialelor de recensãmânt, precum şi alte mijloace necesare desfãşurãrii în bune condiţii a lucrãrilor de recensãmânt; c) verifica şi iau mãsuri pentru ţinerea la zi a Registrului agricol, în conformitate cu reglementãrile în vigoare, astfel încât pana la data de 1 august 2002 registrele agricole sa fie actualizate; d) întocmesc materialele cartografice necesare delimitãrii unitãţilor administrativ-teritoriale şi împãrţirii acestora în sectoare de recensãmânt, la termenele şi în conformitate cu instrucţiunile Comisiei centrale; e) efectueazã, pe baza listelor unitãţilor de recenzare şi a normelor stabilite de cãtre Comisia centrala, împãrţirea localitãţilor în sectoare de recensãmânt; f) asigura mijloacele de transport necesare pregãtirii şi efectuãrii recensamantului la termenele şi pe duratele prevãzute în graficele elaborate de comisiile de recensãmânt. (3) Pe perioada organizãrii şi desfãşurãrii activitãţilor de recensãmânt şi a anchetei de control se stabileşte o cota de 400 litri de carburant pe luna pentru câte un autoturism de la instituţiile publice stabilite de Comisia centrala cu încadrarea în sumele prevãzute în bugetul recensamantului. ART. 5 (1) Personalul de recensãmânt, reprezentat de recenzori, recenzori-şefi şi recenzori coordonatori, va fi selectat din rândul specialiştilor agricoli, al specialiştilor în economie, informatica şi alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor şi al altor persoane cu pregãtire corespunzãtoare, având cel puţin studii medii. (2) Pentru înregistrarea cu exactitate a tuturor unitãţilor de recenzare, în perioada iulie-august 2002 primãriile vor întocmi listele unitãţilor de recenzare la nivelul unitãţilor administrativ-teritoriale, care vor fi înaintate comisiilor judeţene de recensãmânt, respectiv a municipiului Bucureşti, conform graficelor stabilite de acestea din urma. Întocmirea listelor se va face sub îndrumarea comisiilor judeţene de recensãmânt, respectiv a municipiului Bucureşti, pe baza metodologiei elaborate de Secretariatul tehnic central şi aprobate de Comisia centrala. ART. 6 Persoanele menţionate la art. 5 alin. (1) şi specialiştii din secretariatele tehnice, care aparţin administraţiei publice centrale şi locale, precum şi specialiştii serviciilor publice descentralizate vor fi scutiţi de toate atribuţiile ce le revin la instituţiile unde au funcţia de baza, pe perioada de activitate efectivã, stabilitã potrivit art. 7. ART. 7 (1) Recenzorii, recenzorii-şefi şi recenzorii coordonatori vor primi pentru activitatea depusa, pe lângã drepturile salariale la unitãţile la care sunt încadraţi, o indemnizaţie bruta pe zi de activitate, dupã cum urmeazã: a) recenzorii coordonatori şi recenzorii-şefi, 300.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 31 de zile efectiv; b) recenzorii, 250.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 26 de zile efectiv. (2) Indemnizaţia prevãzutã la alin. (1) se acorda o singura data la încheierea acţiunii. Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (1) se impoziteazã conform <>art. 43 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit. (3) Asupra indemnizaţiilor încasate potrivit alin. (1) nu se datoreazã contribuţia pentru asigurãrile sociale de sãnãtate. ART. 8 (1) Persoanele care efectueazã înregistrarea în formularele de recensãmânt, precum şi cele cu sarcini de îndrumare, control şi prelucrare au obligaţia de a respecta întocmai prevederile prezentei hotãrâri, precum şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centrala şi de a asigura pãstrarea caracterului confidenţial al datelor înscrise în formularele de recensãmânt. (2) Formularele de recensãmânt vor fi completate cu majuscule, folosindu-se pix cu pasta de culoare albastra sau neagra, iar corecturile se vor efectua cu pix cu pasta de culoare roşie. (3) În îndeplinirea sarcinilor ce le revin, pe durata efectuãrii recensamantului persoanele prevãzute la alin. (1) se bucura de protecţia legii, fiind asimilate cu cele care îndeplinesc funcţii ce implica exerciţiul autoritãţii publice. (4) Pe toatã perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin personalul de recensãmânt şi membrii comisiilor de recensãmânt se vor identifica prin prezentarea legitimatiei care le atesta aceasta calitate. ART. 9 Înregistrarea datelor în formularele de recensãmânt se face în localitatea de resedinta a unitãţilor de recenzare, astfel: a) pentru gospodãriile individuale ale populaţiei, de cãtre recenzori, pe baza intervievarii capului gospodãriei sau a unui membru adult al acesteia, care dispune de capacitate deplina de exerciţiu; b) pentru unitãţile de recenzare cu statut de persoana juridicã, prin autoinregistrare, sub îndrumarea directa a recenzorilor-şefi şi/sau coordonatori, care vor asigura difuzarea, verificarea completãrii şi colectarea formularelor; c) pentru unitãţile de recenzare aparţinând Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informaţii, Ministerului Justiţiei şi altor instituţii publice, prin autoinregistrare, de cãtre aparatul propriu al acestora, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi cu normele specifice aprobate de Comisia centrala; d) pentru alte situaţii neprevãzute la lit. a)-c) Secretariatul tehnic central va elabora instrucţiuni de înregistrare suplimentare şi le va supune spre aprobare Comisiei centrale. ART. 10 (1) În trimestrul III 2002 se efectueazã ancheta-pilot, respectiv recensãmântul de proba, pentru testarea la scara redusã a activitãţilor organizatorice şi metodologice ale recensamantului, având ca obiectiv îmbunãtãţirea acestora. (2) În perioada 5-20 februarie 2003 se organizeazã ancheta de control pentru verificarea volumului şi calitãţii informaţiilor înscrise în formularele de recensãmânt; aceasta se va desfasura cu recenzori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor Secretariatului tehnic central, aprobate de Comisia centrala. (3) Personalul care efectueazã ancheta-pilot şi ancheta de control beneficiazã de aceleaşi drepturi/zi efectiv lucrata, prevãzute la art. 7 alin. (1) lit. b). Indemnizaţia se acorda pentru fiecare tip de ancheta, o singura data, pentru cel mult 15 zile efectiv lucrate. ART. 11 Direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, cu sprijinul prefecţilor şi al celorlalte autoritãţi ale administraţiei publice locale şi al direcţiilor teritoriale de statistica, vor asigura: a) recrutarea şi selectarea recenzorilor, a recenzorilor-şefi şi a recenzorilor coordonatori; b) spaţiile necesare desfãşurãrii instructajelor. ART. 12 Comisiile de recensãmânt judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale vor valida veridicitatea înregistrãrilor. ART. 13 Prelucrarea datelor, precum şi publicarea rezultatelor definitive ale recensamantului se vor face de cãtre Institutul Naţional de Statistica pe baza programului şi la termenele aprobate de Comisia centrala. ART. 14 (1) Informaţiile primare din formularele cu datele furnizate de unitãţile recenzate, transformate în date anonime, vor fi transpuse pe suport magnetic şi vor fi pãstrate în arhiva direcţiilor judeţene de statistica potrivit normelor legale în vigoare ale Arhivelor Naţionale. (2) Dupã validarea şi publicarea rezultatelor finale ale recensamantului formularele de recenzare completate vor fi distruse potrivit normelor legale în vigoare ale Arhivelor Naţionale. ART. 15 (1) Fondurile totale necesare pentru pregãtirea, organizarea, conducerea şi efectuarea recensamantului, precum şi pentru publicarea rezultatelor, prevãzute a se utiliza în perioada 2002-2004, în suma de 616.967.866 mii lei, sunt prezentate în anexa nr. 3. (2) Fondurile necesare în anul 2002, prevãzute în anexa nr. 4, sunt de 167.150.990 mii lei şi se asigura din bugetele Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor, Institutului Naţional de Statistica şi Ministerului Administraţiei Publice. (3) Fondurile necesare în anul 2003, prezentate în anexa nr. 5, în suma de 436.987.876 mii lei, vor fi prevãzute în bugetele Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor, Institutului Naţional de Statistica şi Ministerului Administraţiei Publice. (4) Fondurile pentru publicarea monografiilor pe judeţe şi a analizelor rezultatelor definitive ale recensamantului, în suma de 12.829.000 mii lei, prezentate în anexa nr. 6, vor fi prevãzute în bugetul pe anul 2004 al Institutului Naţional de Statistica. ART. 16 (1) Constituie contravenţii urmãtoarele fapte: a) împiedicarea în orice mod a persoanelor implicate în acţiunea de recensãmânt de a efectua înregistrarea şi controlul datelor ce fac obiectul recensamantului, cu respectarea prevederilor prezentei hotãrâri, sau a desfãşurãrii lucrãrilor recensamantului; b) refuzul de a furniza personalului şi organelor de recensãmânt informaţiile prevãzute în formularele de înregistrare, precum şi furnizarea de date eronate; c) refuzul completãrii formularelor de înregistrare şi/sau predãrii lor organelor de recensãmânt de cãtre unitãţile de recenzare pentru care este prevãzut procedeul autoinregistrarii; d) nerespectarea de cãtre personalul însãrcinat cu efectuarea recensamantului, precum şi de cãtre personalul care asigura prelucrarea datelor a dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind pãstrarea caracterului confidenţial al datelor declarate şi înscrise în formularele de recensãmânt. (2) Contravenţiile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţioneazã cu amenda de la 250.000 lei la 10.000.000 lei, iar cele prevãzute la alin. (1) lit. c) şi d), cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei. (3) Constatarea contravenţiei şi aplicarea sancţiunii se fac de cãtre primar sau persoanele împuternicite de acesta, precum şi de persoane anume împuternicite în acest scop de Comisia centrala sau de comisiile de recensãmânt judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. (4) Contravenţiilor prevãzute în prezentul articol le sunt aplicabile dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 . ART. 17 Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. PRIM-MINISTRU ADRIAN NASTASE Contrasemneazã: ---------------- p. Ministrul agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor, Petre Daea, secretar de stat Ministrul dezvoltãrii şi prognozei, Gheorghe Romeo Leonard Cazan Ministrul administraţiei publice, Octav Cozmanca Ministrul finanţelor publice, Mihai Nicolae Tanasescu ANEXA 1 Comisia judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru recensãmântul general agricol Preşedinte - subprefectul judeţului, respectiv unul dintre subprefectii municipiului Bucureşti Vicepreşedinţi: - vicepreşedintele consiliului judeţean, respectiv unul dintre viceprimarii municipiului Bucureşti - directorul general/directorul unitãţii teritoriale a Institutului Naţional de Statistica - directorul general al direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti Secretari: - director în cadrul direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti - director adjunct al unitãţii teritoriale de statistica, respectiv director al Direcţiei generale de statistica regionala a municipiului Bucureşti Membri: - secretarul general al prefecturii - secretarul general al judeţului, respectiv secretarul general al municipiului Bucureşti - directorul oficiului judeţean de cadastru, geodezie şi cartografie - directorul general al Oficiului de Cadastru, Geodezie şi Cartografie al Municipiului Bucureşti - inspectorul adjunct al inspectoratului şcolar judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti - inspectorul adjunct al inspectoratului judeţean de poliţie, respectiv directorul adjunct al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti - director în cadrul direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ANEXA 2 Comisia municipala, respectiv a sectoarelor municipiului Bucureşti, oraseneasca şi comunalã pentru recensãmântul general agricol Preşedinte - primarul municipiului, respectiv al fiecãrui sector al municipiului Bucureşti, al oraşului, al comunei Vicepreşedinte - secretarul municipiului, al fiecãrui sector al muncipiului Bucureşti, al oraşului, al comunei Membri: - şeful serviciului comunitar pentru cadastru şi agricultura (acolo unde este înfiinţat) - agentul agricol/funcţionarul responsabil cu Registrul agricol - medicul circumscripţiei veterinare - şeful serviciului statistica al sectorului municipiului Bucureşti - 2-3 specialişti agricoli
ANEXA 3
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL AGRICOL TOTAL pentru perioada 2002 - 2004 │
├──────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬───────────┤
│ │ │ │ -│mii lei - │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ Total │ INS │ MAAP │ MAP │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│I Cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ inclusiv contribuţii aferente│ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│1. SALARII PERSONAL │ │ │ │ │
│ PARTICIPANT LA RECENSĂMÂNT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2002 │ 2.415.000│ 2.415.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2003 │ 3.312.000│ 3.312.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2004 │ 1.904.000│ 1.904.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi │ │ │ │ │
│INS anul 2002 │ 15.255.000│ 15.255.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi │ │ │ │ │
│INS anul 2003 │ 24.422.000│ 24.422.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi │ │ │ │ │
│INS anul 2004 │ 7.970.000│ 7.970.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la MAAP anul 2002 │ 1.624.000│ │ 1.624.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la MAAP anul 2003 │ 3.266.000│ │ 3.266.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi MAAP │ │ │ │ │
│anul 2002 │ 19.865.000│ │ 19.865.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi MAAP │ │ │ │ │
│anul 2003 │ 40.860.000│ │ 40.860.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori │ │ │ │ │
│ancheta pilot │ 883.000│ │ 883.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori ancheta│ │ │ │ │
│de control │ 2.229.000│ │ 2.229.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii personal introducere │ │ │ │ │
│date │ 41.867.719│ 41.867.719│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori, │ │ │ │ │
│recenzori şefi, recenzori │ │ │ │ │
│coordonatori │270.200.000│ │270.200.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│ Total 1 │436.072.719│ 97.145.719│338.927.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│ 2 CHELTUIELI DE DEPLASARE, │ │ │ │ │
│ DIURNA, CAZARE, TRANSPORT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│Cheltuieli de deplasare │ │ │ │ │
│(diurna, cazare, transport) │ 84.472.227│ 3.310.000│ 79.162.227│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 2 │ 84.472.227│ 3.310.000│ 79.162.227│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL I CHELTUIELI │ │ │ │ │
│ DE PERSONAL (1+2) │520.544.946│100.455.719│418.089.227│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│ II Cheltuieli materiale │ │ │ │ │
│ şi servicii │ Total │ INS │ MAAP │ MAP │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Hârtie, tipãrire şi │ │ │ │ │
│distribuţie formulare │ │ │ │ │
│recensãmânt, instrumentar │ │ │ │ │
│auxiliar │ 28.000.000│ 2.000.000│ 26.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Închirieri localuri instruiri │ 705.000│ │ 705.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Carburanţi, lubrifianţi │ 10.123.275│ 3.000.000│ 3.623.275│ 3.500.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Întreţinere, reparaţii curente│ │ │ │ │
│parc auto │ 4.500.000│ 1.500.000│ 2.000.000│ 1.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli posta, transmisii │ │ │ │ │
│date, fax, posta electronica │ │ │ │ │
│(inclusiv pentru transmiterea │ │ │ │ │
│formularelor prin posta) │ 8.616.145│ 2.992.135│ 3.124.010│ 2.500.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli popularizare │ 5.000.000│ │ 5.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli personalizare │ │ │ │ │
│recenzori (mape, ecusoane, │ │ │ │ │
│insigne) │ 12.000.000│ │ 12.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli administrativ │ │ │ │ │
│gospodãreşti │ 8.256.550│ 4.662.250│ 2.094.300│ 1.500.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli cu materiale │ │ │ │ │
│consumabile pentru prelucrare │ 5.182.950│ 5.182.950│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli I.T. │ 12.509.000│ 12.509.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL II CHELTUIELI │ │ │ │ │
│ MATERIALE ŞI SERVICII │ 94.892.920│ 31.846.335│ 54.546.585│ 8.500.000│
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│III Cheltuieli de capital │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Investiţii │ 1.530.000│ 1.530.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL III │ │ │ │ │
│ CHELTUIELI DE CAPITAL │ 1.530.000│ 1.530.000│ │ │
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL buget pentru perioada│ │ │ │ │
│ 2002 - 2004 (I+II+III) │616.967.866│133.832.054│472.635.812│ 10.500.000│
└──────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴───────────┘
ANEXA 4
┌──────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ BUGETUL RECENSAMANTULUI │ │ │ │ │
│ GENERAL AGRICOL ANUL 2002 │ │ │ │ - mii lei-│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Centralizat│ INS │ MAAP │ MAP │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│I. Cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ inclusiv contribuţii aferente│ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│1. SALARII PERSONAL │ │ │ │ │
│ PARTICIPANT LA RECENSĂMÂNT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2002 │ 2.415.000│ 2.415.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar (a unitãţi INS │ │ │ │ │
│anul 2002 │ 15.255.000│ 15.255.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la MAAP anul 2002 │ 1.624.000│ │ 1.624.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi MAAP │ │ │ │ │
│anul 2002 │ 19.865.000│ │ 19.865.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori ancheta│ │ │ │ │
│pilot │ 883.000│ │ 883.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 1 │ 40.042.000│ 17.670.000│ 22.372.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│2 CHELTUIELI DE DEPLASARE, │ │ │ │ │
│ DIURNA, CAZARE, TRANSPORT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli de deplasare │ │ │ │ │
│ (diurna, cazare, transport) │ 55.130.000│ 2.500.000│ 50.630.000│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 2 │ 55.130.000│ 2.500.000│ 50.630.000│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL│ │ │ │ │
│ (1+2) │ 95.172.000│ 20.170.000│ 73.002.000│ 2.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ II Cheltuieli materiale │ │ │ │ │
│ şi servicii │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Hârtie, tipãrire şi │ │ │ │ │
│distribuţie formulare │ │ │ │ │
│recensamint, instrumentar │ │ │ │ │
│auxiliar │ 26.000.000│ │ 26.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Închirieri localuri instruiri │ 705.000│ │ 705.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Carburanţi, lubrifianţi │ 8.000.000│ 2.000.000│ 3.000.000│ 3.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Întreţinere, reparaţii │ │ │ │ │
│curente parc auto │ 3.800.000│ 1.000.000│ 2.000.000│ 800.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli posta, transmisii │ │ │ │ │
│date, fax, posta electronica │ 6.085.290│ 861.280│ 3.124.010│ 2.100.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli popularizare │ 5.000.000│ │ 5.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli personalizare │ │ │ │ │
│recenzori (mape, ecusoane, │ │ │ │ │
│insigne) │ 12.000.000│ │ 12.000.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli administrativ │ │ │ │ │
│ gospodãreşti │ 4.414.300│ 1.320.000│ 2.094.300│ 1.000.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli cu materiale │ │ │ │ │
│consumabile pentru prelucrare │ 1.235.400│ 1.235.400│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Cheltuieli IT │ 3.209.000│ 3.209.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 1 │ 70.448.990│ 9.625.680│ 53.923.310│ 6.900.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL II CHELTUIELI │ │ │ │ │
│ MATERIALE ŞI SERVICII │ 70.448.990│ 9.625.680│ 53.923.310│ 6.900.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ III Cheltuieli de capital │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Investiţii │ 1.530.000│ 1.530.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL III │ │ │ │ │
│ CHELTUIELI DE CAPITAL │ 1.530.000│ 1.530.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL buget pentru anul 2002 │ │ │ │ │
│ (I+II+III) │167.150.990│ 31.325.680│126.925.310│ 8.900.000│
└──────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴───────────┘
ANEXA 5
┌──────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
│BUGETUL RECENSAMANTULUI │ │ │ │ mii lei │
│GENERAL AGRICOL ANUL 2003 │Centralizat│ INS │ MAAP │ MAP │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│I. Cheltuieli de personal │ │ │ │ │
│ inclusiv contribuţii aferente│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│1. SALARII PERSONAL │ │ │ │ │
│ PARTICIPANT LA RECENSĂMÂNT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2003 │ 3.312.000│ 3.312.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi INS │ │ │ │ │
│anul 2003 │ 24.422.000│ 24.422.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la MAAP anul 2003 │ 3.266.000│ │ 3.266.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi │ │ │ │ │
│MAAP anul 2003 │ 40.860.000│ │ 40.860.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori, │ │ │ │ │
│recenzori şefi, recenzori │ │ │ │ │
│coordonatori │270.200.000│ │270.200.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Indemnizaţii recenzori │ │ │ │ │
│ancheta de control │ 2.229.000│ │ 2.229.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Salarii personal introducere │ │ │ │ │
│date │ 41.867.719│ 41.867.719│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 1 │386.156.719│ 69.601.719│316.555.000│ │
│ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│2 CHELTUIELI DE DEPLASARE, │ │ │ │ │
│ DIURNA, CAZARE, TRANSPORT │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli de deplasare │ │ │ │ │
│(diurna, cazare, transport) │ 29.182.227│ 650.000│ 28.532.227│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total 2 │ 29.182.227│ 650.000│ 28.532.227│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│ TOTAL I │ │ │ │ │
│ CHELTUIELI DE PERSONAL (1+2) │415.338.946│ 70.251.719│345.087.227│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
│II Cheltuieli materiale şi │ │ │ │ │
│ servicii │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Centralizat│ INS │ MAAP │ MAP │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Hârtie, tipãrire (difuzare │ │ │ │ │
│ date definitive) │ 500.000│ 500.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Carburanţi, lubrifianţi │ 2.123.275│ 1.000.000│ 623.275│ 500.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Întreţinere, reparaţii │ │ │ │ │
│curente parc auto │ 700.000│ 500.000│ │ 200.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli posta, transmisii │ │ │ │ │
│date, fax, posta electronica │ 2.030.855│ 1.630.855│ │ 400.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli administrativ │ │ │ │ │
│gospodãreşti │ 3.547.250│ 3.047.250│ │ 500.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli consumabile pentru │ │ │ │ │
│ prelucrare │ 3.447.550│ 3.447.550│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Cheltuieli IT │ 9.300.000│ 9.300.000│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ Total │ 21.648.930│ 19.425.655│ 623.275│ 1.600.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL II CHELTUIELI │ │ │ │ │
│ MATERIALE ŞI SERVICII │ 21.648.930│ 19.425.655│ 623.275│ 1.600.000│
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ TOTAL buget pentru anul 2003│ │ │ │ │
│ (I+II) │436.987.876│ 89.677.374│345.710.502│ 1.600.000│
└──────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴───────────┘
ANEXA 6
┌──────────────────────────────┬───────────┬───────────┬──────────┐
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ BUGETUL RECENSAMANTULUI │ │ │ │
│GENERAL AGRICOL ANUL 2004 │ │ │ mii Iei │
│ │Centralizat│ INS │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│I Cheltuieli de personal, │ │ │ │
│ inclusiv contribuţii aferente│ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│1. SALARII PERSONAL │ │ │ │
│ PARTICIPANT LA RECENSĂMÂNT │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │
│suplimentar la INS anul 2004 │ 1.904.000│ 1.904.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Salarii de baza şi alte │ │ │ │
│drepturi salariale, │ │ │ │
│contribuţii personal │ │ │ │
│suplimentar la unitãţi INS │ │ │ │
│anul 2004 │ 7.970.000│ 7.970.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ Total 1 │ 9.874.000│ 9.874.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│2 CHELTUIELI DE DEPLASARE, │ │ │ │
│ DIURNA, CAZARE, TRANSPORT │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Cheltuieli de deplasare, │ │ │ │
│diurna, cazare, transport │ 160.000│ 160.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ Total 2 │ 160.000│ 160.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ TOTAL I │ │ │ │
│ CHELTUIELI DE PERSONAL (1+2) │ 10.034.000│ 10.034.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ II Cheltuieli materiale │ │ │ │
│ şi servicii │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Hârtie, tipãrire (difuzare │ │ │ │
│date definitive) │ 1.500.000│ 1.500.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Cheltuieli posta, transmisii │ │ │ │
│date, fax, posta electronica │ 500.000│ 500.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Cheltuieli administrativ │ │ │ │
│gospodãreşti │ 295.000│ 295.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│Cheltuieli consumabile pentru │ │ │ │
│prelucrare │ 500.000│ 500.000│ │
│ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ TOTAL II CHELTUIELI │ │ │ │
│ MATERIALE ŞI SERVICII │ 2.795.000│ 2.795.000│ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ TOTAL buget pentru anul │ │ │ │
│ 2004 (I+II) │ 12.829.000│ 12.829.000│ │
└──────────────────────────────┴───────────┴───────────┴──────────┘
-------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.