Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 7 din 14 ianuarie 2012  privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului  de mediere, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 7 din 14 ianuarie 2012 privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007

EMITENT: CONSILIUL DE MEDIERE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 70 din 27 ianuarie 2012

    În temeiul art. 17 alin. (2) şi al art. 71 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Consiliul de mediere adoptã prezenta hotãrâre.

     ARTICOL UNIC
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotãrârea Consiliului de mediere nr. 5/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 27 iulie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. La articolul 8 alineatul (4), litera e) se abrogã.
    2. La articolul 8, alineatele (6) şi (8) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "(6) Comisia consultativã a corpului profesional este constituitã din reprezentanţii asociaţiilor profesionale, având rolul de a formula propuneri privind organizarea profesiei şi de a aviza proiecte de hotãrâri ce vizeazã exercitarea profesiei de mediator
    ....................................................................................
    (8) Comisia consultativã pentru calitatea serviciului de mediere este constituitã din reprezentanţi ai organizaţiilor în domeniul medierii şi are rolul de a formula propuneri şi recomandãri cu privire la modul de organizare, monitorizare şi control al acestor servicii."
    3. La articolul 8, alineatul (10) se abrogã.
    4. La articolul 13, alineatul (9) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(9) Perioada de predare a documentelor gestionate de preşedinte şi de vicepreşedinte este de 15 zile calendaristice, de la data alegerii în funcţie."
    5. La articolul 15 alineatul (7), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "b) La solicitarea membrului Consiliului, voturile împotrivã şi cele de abţinere se motiveazã şi se consemneazã separat în procesul-verbal de şedinţã."
    6. La articolul 16, dupã litera x) se introduce o nouã literã, litera y), cu urmãtorul cuprins:
    "y) înfiinţeazã asociaţii, fundaţii sau societãţi comerciale şi participã la administrarea acestora."
    7. La articolul 17, litera g) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "g) adoptã procedurile de autorizare, avizare, acreditare din domeniul formãrii mediatorilor."
    8. La articolul 18, dupã litera t) se introduce o nouã literã, litera u), cu urmãtorul cuprins:
    "u) întocmeşte şi actualizeazã cel puţin semestrial Registrul de evidenţã a organizaţiilor din domeniul medierii, precum şi Registrul de evidenţã a asociaţiilor profesionale specializate ale mediatorilor, în condiţiile prevãzute de prezentul regulament şi le publicã pe portalul sãu web."
    9. La articolul 28, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(4) În cazul schimbãrii sau încetãrii formei în care îşi exercitã profesia de mediator sau al suspendãrii din activitate, mediatorul este obligat sã notifice în scris Consiliul în termen de 30 de zile calendaristice de la data la care devin aplicabile aceste modificãri."
    10. La articolul 40, alineatele 8 şi (10) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "(8) În termen de 30 de zile de la data depunerii unei cereri, Consiliul adoptã o hotãrâre privind aprobarea sau respingerea acesteia. Termenul de comunicare este de 10 zile calendaristice de la data adoptãrii hotãrârii.
    ...................................................................................
    (10) În termen de 30 de zile de la data înregistrãrii cererii pentru eliberarea autorizaţiei şi înscrierea în Tabloul mediatorilor, Consiliul de mediere emite autorizaţia de mediator şi procedeazã la înscrierea în Tabloul mediatorilor, prin decizia preşedintelui, în termen de 10 zile de la luarea deciziei, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data înregistrãrii cererii."
    11. Articolul 42 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 42 - Consiliul comunicã în scris rãspunsul motivat la orice solicitare, în termen de maximum 30 de zile de la depunerea acesteia."
    12. La articolul 52, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 52 - (1) În termen de 45 de zile de la data la care a fost înregistratã, cererea de autorizare a programului de formare, însoţitã de toate documentele solicitate conform art. 51, este analizatã de Comisia permanentã, care formuleazã o propunere pe baza cãreia Consiliul adoptã o hotãrâre de aprobare sau de respingere."
    13. La articolul 83^8, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(5) Hotãrârea Consiliului se comunicã solicitantului în termen de 10 zile de la adoptare, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data înregistrãrii cererii şi se publicã pe portalul web al Consiliului."

                      Preşedintele Consiliului de mediere,
                            Dorin Valeriu Bãdulescu

    Bucureşti, 14 ianuarie 2012.
    Nr. 7.
                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016