Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 68 din 1 februarie 2012  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenta, atributiile si modul de organizare si functionare ale Comisiei Nationale de Acreditare a Spitalelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 68 din 1 februarie 2012 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenta, atributiile si modul de organizare si functionare ale Comisiei Nationale de Acreditare a Spitalelor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 97 din 7 februarie 2012
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Hotãrârea Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenţa, atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 689 din 9 octombrie 2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. La articolul 1 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmãtorul cuprins:
    "(2) Acreditarea spitalelor certificã calitatea serviciilor de sãnãtate în conformitate cu clasificarea spitalelor, pe categorii de acreditare."

    2. La articolul 2, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Acreditarea spitalelor se acordã de Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor, instituţie publicã cu personalitate juridicã, cu sediul în municipiul Bucureşti, Şoseaua Kiseleff nr. 55, sectorul 1, care funcţioneazã în coordonarea primului-ministru printr-un consilier de stat desemnat în acest sens, finanţatã din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat."

    3. La articolul 2, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
    "(4) Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor asigurã pregãtirea, calificarea şi formarea continuã a evaluatorilor de spitale."

    4. La articolul 3, alineatele (2) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor este ordonator terţiar de credite.
    (3) Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor transmite trimestrial primului-ministru un raport complet privind stadiul activitãţii instituţiei şi al procesului de acreditare a spitalelor, gradul de armonizare cu politicile şi strategiile naţionale şi internaţionale din domeniul sãu de activitate, progresele fãcute în asigurarea calitãţii serviciilor medicale spitaliceşti, precum şi dificultãţile întâmpinate în procesul de acreditare a spitalelor."

    5. Articolul 4 se abrogã.

    6. Denumirea capitolului II se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "CAPITOLUL II
    Conducerea Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor"

    7. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 5. - (1) Conducerea Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor din România este asiguratã de:
    a) preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    b) Comitetul director;
    c) directorul general.
    (2) Comitetul director este format din 7 membri, reprezentanţi ai urmãtoarelor instituţii şi organizaţii profesionale:
    a) un reprezentant al Administraţiei Prezidenţiale;
    b) 2 reprezentanţi ai Secretariatului General al Guvernului;
    c) un reprezentant al Academiei Române;
    d) un reprezentant al Colegiului Medicilor din România;
    e) un reprezentant al Ordinului Asistenţilor Medicali şi Moaşelor din România;
    f) preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor.
    (3) Membrii Comitetului director prevãzuţi la alin. (2) lit. a)-e) sunt desemnaţi de instituţiile publice şi de organizaţiile profesionale pe care le reprezintã pentru un mandat de 5 ani.
    (4) Comitetul director îşi alege din rândul membrilor sãi, în termen de 5 zile de la prima întrunire, prin vot secret, cu majoritate simplã, un preşedinte şi un vicepreşedinte pentru o perioadã de un an, fãrã posibilitatea desemnãrii consecutive.
    (5) Mandatul membrilor înceteazã prin revocare, de cãtre conducerea instituţiei sau organizaţiei profesionale care i-a desemnat, în urmãtoarele situaţii:
    a) la solicitarea justificatã a persoanei în cauzã, aprobatã de conducerea instituţiei sau organizaţiei profesionale care a desemnat-o;
    b) ca urmare a constatãrii neîndeplinirii atribuţiilor aferente calitãţii de membru, la sesizarea preşedintelui sau a membrilor Comitetului director;
    c) în toate cazurile ce determinã pierderea calitãţii pentru care au fost desemnaţi, dispuse ori constatate de conducerea instituţiei sau organizaţiei profesionale care i-a desemnat;
    d) în orice situaţie ce constituie o cauzã de încetare de drept a raporturilor de muncã/raporturilor de serviciu avute cu autoritatea sau instituţia publicã care i-a desemnat.
    (6) În situaţiile prevãzute la alin. (5) se desemneazã un nou membru potrivit alin. (3), al cãrui mandat dureazã pânã la expirarea mandatului celui în locul cãruia a fost numit."

    8. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 6. - (1) Comitetul director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor se întruneşte în şedinţe ordinare lunare şi în şedinţe extraordinare ori de câte ori este nevoie, fiind convocat şi condus de preşedintele Comitetului director, iar în lipsa acestuia de vicepreşedinte.
    (2) Comitetul director este legal întrunit în prezenţa a 5 din cei 7 membri.
    (3) Hotãrârile Comitetului director se adoptã cu votul a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor sãi.
    (4) Preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor poate desemna, în lipsa sa, pe directorul general sã participe cu drept de vot deplin în numele sãu la şedinţele Comitetului director.
    (5) La şedinţele Comitetului director pot participa, fãrã drept de vot, şi alte persoane în calitate de invitaţi la solicitarea membrilor Comitetului director."

    9. Dupã articolul 6 se introduce un nou capitol, capitolul II^1, "Componenţa şi modul de organizare a Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor", cuprinzând articolele 7 şi 8, care se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "CAPITOLUL II^1
    Componenţa şi modul de organizare a Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor"
    Art. 7. - (1) Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor este condusã de un preşedinte, cu rang de secretar de stat, numit şi eliberat, pentru un mandat de 5 ani, prin decizie a primului-ministru.
    (2) Mandatul preşedintelui înceteazã înainte de termen în urmãtoarele situaţii:
    a) prin demisie;
    b) ca urmare a unei condamnãri penale stabilite printr-o hotãrâre judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã;
    c) imposibilitatea exercitãrii atribuţiilor legale pe o perioadã de minimum 90 de zile;
    d) încãlcarea prevederilor legale în vigoare, în domeniu;
    e) deces.
    (3) În situaţiile prevãzute la alin. (2) se numeşte un nou preşedinte, conform alin. (1), al cãrui mandat dureazã pânã la expirarea mandatului celui în locul cãruia a fost numit.
    (4) Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor are un director general angajat în condiţiile prevãzute de art. 30 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicatã.
    (5) Directorul general coordoneazã activitatea administrativã, financiar-contabilã, resurse umane şi juridicã şi exercitã orice alte atribuţii stabilite prin ordin al preşedintelui.
    Art. 8. - (1) Structura organizatoricã a Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    (2) Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor va funcţiona cu un numãr maxim de 55 de posturi, exclusiv demnitarul.
    (3) Atribuţiile direcţiilor, serviciilor, birourilor şi compartimentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobã prin ordin al preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor."

    10. Denumirea capitolului III se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "CAPITOLUL III
    Atribuţiile Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor"

    11. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 9. - Comitetul director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) aprobã prin hotãrâre, în condiţiile legii, acreditarea spitalelor pe baza propunerilor elaborate de Unitatea de evaluare, analizã şi acreditare;
    b) aprobã prin hotãrâre conţinutul şi modelul certificatului de acreditare, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    c) aprobã prin hotãrâre normele privind modul de desfãşurare a activitãţii Comisiei de evaluare în vederea acreditãrii;
    d) avizeazã procedurile, standardele şi metodologia de acreditare a spitalelor propuse de preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor şi le supune, în termen de maximum 15 zile calendaristice de la avizare, aprobãrii ministrului sãnãtãţii;
    e) aprobã prin hotãrâre constituirea Comisiei de evaluare în vederea acreditãrii pentru fiecare spital, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    f) propune ansamblul de mãsuri ce urmeazã a fi luate în sensul îmbunãtãţirii calitãţii serviciilor medicale spitaliceşti;
    g) aprobã prin hotãrâre planul privind instruirea şi organizarea corpului de evaluatori, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    h) aprobã prin hotãrâre planul anual de acreditare al spitalelor, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    i) avizeazã raportul de activitate al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor."

    12. Articolul 10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    Art. 10. - În exercitarea atribuţiilor sale, Comitetul director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor emite hotãrâri."

    13. Dupã articolul 10 se introduce un nou capitol, capitolul III^1 "Atribuţiile preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor", cuprinzând articolele 11-15, care se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "CAPITOLUL III^1
    Atribuţiile preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor"
    Art. 11. - Preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) dispune ducerea la îndeplinire a hotãrârilor Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    b) semneazã certificatul de acreditare, în temeiul hotãrârii Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor;
    c) aprobã prin ordin statul de funcţii şi de personal;
    d) supune aprobãrii Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor numãrul, componenţa şi coordonatorul comisiilor de evaluare, în vederea acreditãrii spitalelor ce urmeazã a fi evaluate;
    e) urmãreşte modul de aplicare a procedurilor de evaluare a unitãţilor cu paturi în vederea acreditãrii acestora, în conformitate cu standardele şi metodologia în vigoare;
    f) supune aprobãrii Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor planul anual de acreditare al spitalelor;
    g) aprobã organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, numeşte şi elibereazã din funcţie personalul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, în condiţiile legii;
    h) aprobã planul de formare şi perfecţionare a personalului, în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu încadrarea în prevederile bugetare anuale;
    i) reprezintã Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor în raporturile cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi publice, cu persoane fizice sau juridice, atât pe plan intern, cât şi pe plan internaţional;
    j) asigurã elaborarea proiectului de buget de venituri şi cheltuieli al instituţiei şi îl transmite ordonatorului principal de credite în vederea includerii, ca anexã, în proiectul de buget şi rãspunde de executarea bugetului aprobat pe parcursul exerciţiului bugetar, potrivit dispoziţiilor legale;
    k) aprobã întocmirea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale asupra execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli potrivit reglementãrilor emise de cãtre Ministerul Finanţelor Publice şi le prezintã ordonatorului principal de credite;
    l) asigurã respectarea disciplinei financiar-bugetare;
    m) aprobã, prin ordin, raportul de acreditare elaborat de Unitatea de evaluare, analizã şi acreditare.
    Art. 12. - În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor emite ordine.
    Art. 13. - Unitatea de standarde şi proceduri de acreditare are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) elaboreazã şi actualizeazã permanent standardele, indicatorii, procedurile şi metodologia de acreditare a spitalelor, pe baza metodelor ştiinţifice dovedite şi a consultãrii cu experţi în domeniu;
    b) elaboreazã manualul de acreditare a spitalelor;
    c) participã la activitatea de instruire şi pregãtire a evaluatorilor spitalelor şi a altor instituţii implicate;
    d) asigurã procesul de cercetare-dezvoltare de profil, cercetare ştiinţificã şi cercetare socialã, în vederea îmbunãtãţirii standardelor, indicatorilor, procedurilor şi metodologiei de acreditare a spitalelor şi a armonizãrii acestora cu racordarea la reţele europene şi internaţionale de profil.
    Art. 14. - Unitatea de evaluare, analizã şi acreditare are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) elaboreazã criteriile de selectare a evaluatorilor şi asigurã implementarea procedurilor de evaluare a evaluatorilor;
    b) asigurã evaluarea persoanelor în vederea obţinerii certificatului de evaluator, precum şi reevaluarea evaluatorilor la fiecare 3 ani;
    c) acordã certificatul de evaluator persoanelor care îndeplinesc criteriile;
    d) supune spre avizare preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, în vederea aprobãrii de cãtre Comitetul director, raportul de acreditare care stã la baza eliberãrii hotãrârii de acreditare;
    e) supune spre avizare preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, în vederea aprobãrii de cãtre Comitetul director, categoriile de acreditare pentru fiecare spital evaluat, pe baza raportului prezentat de Comisia de evaluare în vederea acreditãrii;
    f) desemneazã persoana responsabilã cu menţinerea legãturii cu spitalul, precum şi cu gestionarea documentelor depuse pentru evaluare în vederea acreditãrii.
    Art. 15. - (1) Comisiile de evaluare în vederea acreditãrii sunt structuri constituite specific pentru fiecare spital, în funcţie de dimensiunea, specificul şi complexitatea acestuia.
    (2) Comisiile de evaluare în vederea acreditãrii se constituie din 3-7 membri, în funcţie de complexitatea spitalului evaluat, numiţi prin hotãrârea Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, şi au urmãtoarea componenţã:
    a) un preşedinte al Comisiei de evaluare numit din cadrul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, care coordoneazã activitatea comisiei, relaţionarea cu spitalul evaluat şi cu Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor;
    b) 2-6 membri formaţi şi acreditaţi, în funcţie de complexitatea spitalului evaluat.
    (3) Comisia de evaluare în vederea acreditãrii are urmãtoarele atribuţii principale:
    a) analizeazã modul în care spitalul respectã standardele de calitate stabilite;
    b) întocmeşte raportul de evaluare;
    c) organizeazã baza de date privind procesul de acreditare, constituitã din documentele rezultate pe parcursul procesului de evaluare;
    d) asigurã consiliere conducerii spitalului evaluat privind mãsurile specifice de îmbunãtãţire a calitãţii serviciilor;
    e) transmite conducerii spitalului rezultatele evaluãrii în vederea clarificãrii unor eventuale neconcordanţe;
    f) transmite raportul de evaluare Unitãţii de evaluare, analizã şi acreditare.
    (4) Componenţa Comisiei de evaluare în vederea acreditãrii este publicatã pe pagina de internet a instituţiei şi se transmite spitalului ce urmeazã a fi evaluat cu cel puţin 14 zile lucrãtoare înaintea procedurii de evaluare.
    (5) În procesul de acreditare Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor poate utiliza, în condiţiile legii, evaluatori de spitale români şi strãini, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, specialişti certificaţi pe plan internaţional sau de cãtre Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor."

    14. Dupã articolul 11 se introduce un nou articol, articolul 11^1, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 11^1. - Nivelul taxei de acreditare a spitalelor se aprobã de Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor, prin ordin al preşedintelui acesteia, la propunerea Ministerului Sãnãtãţii."

    15. Articolul 17 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 17. - (1) Spitalele sunt supuse reacreditãrii o datã la 5 ani.
    (2) Planul de acreditare a spitalelor aferent unei perioade de acreditare de 5 ani cuprinde planurile anuale de acreditare constituite în baza solicitãrilor de programare pentru realizarea procedurii de evaluare în vederea acreditãrii.
    (3) Taxa de acreditare/reacreditare se suportã de cãtre solicitant şi se depune în contul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor."

    16. La articolul 19, alineatul (2) se abrogã.

    17. Articolul 20 se abrogã.

    18. Articolul 21 se abrogã.

    19. Articolul 22 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    Art. 22. - (1) Instruirea, organizarea şi coordonarea corpului de evaluatori de spitale se realizeazã de cãtre Comisia Naţionalã de Acreditare a Spitalelor, prin Direcţia resurse umane, cu sprijinul Unitãţii de evaluare, analizã şi acreditare, conform legislaţiei în domeniu.
    (2) Registrul evaluatorilor de spitale al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor include toate persoanele certificate de cãtre instituţie, care alcãtuiesc corpul evaluatorilor de spitale al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor."

    20. Dupã articolul 22 se introduce un nou articol, articolul 23, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 23. - (1) Personalul care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul instituţiei, cu excepţia preşedintelui, este salarizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind personalul contractual din autoritãţile şi instituţiile publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat.
    (2) Preşedintele este salarizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind salarizarea funcţiilor de demnitate publicã."

    21. Dupã articolul 23 se introduce anexa "Structura organizatoricã a Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor", al cãrei conţinut este prevãzut în anexa la prezenta hotãrâre.

    ART. II
    Încadrarea în noua structurã organizatoricã şi în limita numãrului maxim de posturi, prevãzute de Hotãrârea Guvernului nr. 1.148/2008, astfel cum a fost modificatã şi completatã prin prezenta hotãrâre, se realizeazã cu respectarea termenelor şi a prevederilor legale aplicabile personalului contractual în situaţia reorganizãrii instituţiilor publice.
    ART. III
    Hotãrârea Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenţa, atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 689 din 9 octombrie 2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica, dându-se textelor o nouã numerotare.

                        PRIM-MINISTRU
                          EMIL BOC

                       Contrasemneazã:
                       ---------------
              Secretarul general al Guvernului,
                        Dezsi Attila

                     Ministrul sãnãtãţii,
                       Ritli Ladislau

                  Ministrul muncii, familiei
                    şi protecţiei sociale,
                        Sulfina Barbu

                Ministrul finanţelor publice,
                    Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 1 februarie 2012.
    Nr. 68.

    ANEXĂ
    (Anexa la Hotãrârea Guvernului nr. 1.148/2008)

                     STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
            a Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor



                              Numãrul maxim de posturi = 55
                              exclusiv demnitarul


 ┌────────────────┐ ┌─────────────┐
 │COMITET DIRECTOR├─────────┤ PREŞEDINTE │
 └────────────────┘ └──────┬──────┘
                                   │ ┌───────────┐
                                   ├──────────>│SECRETARIAT│
                                   │ └───────────┘
      ┌────────────┐ │
      │STRUCTURA DE│ │
      │ SECURITATE │<──────────────┤
      └────────────┘ │ ┌────────────────────────┐
                                   ├──────────>│UNITATEA DE STANDARDE ŞI│
                                   │ │PROCEDURI DE ACREDITARE │
      ┌──────────────┐ │ └────────────────────────┘
      │COMPARTIMENTUL│ │
      │AUDIT INTERN │<────────────┤
      └──────────────┘ │ ┌─────────────────────┐
                                   │ │UNITATEA DE EVALUARE,│
                                   ├──────────>│ ANALIZĂ │
                                   │ │ ŞI ACREDITARE │
                                   │ └─────────────────────┘
                                   │
                                   │
                                   v
                          ┌──────────────────┐
                          │ DIRECTOR GENERAL │
                          └────────┬─────────┘
                                   │
        ┌──────────────────────────┼──────────────────────┐
        │ │ │
        v v v
  ┌─────────────────┐ ┌──────────────────┐ ┌─────────────────────┐
  │DIRECŢIA JURIDICĂ│ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA ECONOMICĂ, │
  │ ŞI RELAŢII │ │ RESURSE UMANE │ │ACHIZIŢII PUBLICE ŞI │
  │ INTERNAŢIONALE │ └──────────────────┘ │ ADMINISTRATIV │
  └─────────────────┘ └─────────────────────┘



                         ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016