Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 669 din 12 iulie 2005  privind aprobarea Planului de actiuni pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005-2006    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 669 din 12 iulie 2005 privind aprobarea Planului de actiuni pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005-2006

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 649 din 22 iulie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 11 lit. f) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Planul de acţiuni pentru dezvoltarea şi consolidarea mediului de afaceri în România pe perioada 2005-2006, denumit în continuare Planul de acţiuni, prevãzut în anexa*) care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
(1) Instituţiile cu responsabilitãţi în Planul de acţiuni au obligaţia de a acţiona pentru îndeplinirea sarcinilor ce le revin la termenele stabilite.
(2) În vederea implementãrii Planului de acţiuni, instituţiile implicate vor consulta şi vor colabora cu patronatele, asociaţiile profesionale şi cu organizaţiile neguvernamentale.
ART. 3
(1) Aparatul de lucru al ministrului de stat pentru coordonarea activitãţilor din domeniile mediului de afaceri şi întreprinderilor mici şi mijlocii, prin Direcţia mediu de afaceri, monitorizeazã implementarea Planului de acţiuni, în colaborare cu instituţiile implicate.
(2) Coordonatorul Grupului de lucru pentru elaborarea şi monitorizarea Planului de acţiuni prezintã periodic Guvernului României stadiul realizãrii acţiunilor.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul de stat pentru coordonarea
activitãţilor din domeniile mediului
de afaceri şi întreprinderilor mici
şi mijlocii,
Gheorghe Copos

Ministrul economiei şi comerţului,
Codruţ Ioan Şereş

Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Bucureşti, 12 iulie 2005.
Nr. 669.


ANEXĂ
PLAN DE ACŢIUNI
pentru dezvoltarea şi consolidarea mediului
de afaceri în România pe perioada 2005-2006

Prioritãţi:
I. Transparenţa şi dialogul eficient Guvern - mediu de afaceri/societate civilã.

II. Evaluarea impactului reglementãrilor asupra climatului afacerilor:
● Crearea cadrului specific introducerii conceptului de "analizã a impactului reglementãrilor" (RIA - Regulatory Impact Assessment) ca practicã internaţionalã pentru creşterea calitãţii reglementãrilor;
● Evaluarea stadiului reformei reglementãrilor prin elaborarea de rapoarte, pe teme specifice;
● Evaluarea impactului costurilor administrative şi procedurale asupra climatului afacerilor;
● Evaluarea impactului unor reglementãri fiscale asupra microîntreprinderilor.

III. Simplificarea procedurilor administrative şi a reglementãrilor Ia iniţierea, derularea şi lichidarea afacerilor;
● Monitorizarea şi eficientizarea implementãrii procedurii "aprobãrii tacite".

IV. Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a volumului investiţiilor strãine directe.

V. Implementarea principiilor guvernãrii corporative.

VI. Întãrirea structurilor instituţiilor angrenate în reformele cu impact asupra mediului de afaceri.


PLAN DE ACŢIUNI
pentru dezvoltarea şi consolidarea mediului
de afaceri în România pe perioada 2005-2006


┌───────────────────────────────────────────┬───────────┬────────────────────┐
│ CAPITOLE/ACTIVITĂŢI │ TERMEN │ RESPONSABIL │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┤
│ I. Transparenţa şi dialogul eficient Guvern - mediu de afaceri/societate │
│ civilã │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┬────────────────────┤
│1. Organizarea întâlnirilor periodice ale │Trimestrial│ DMA* │
│ Grupului de lucru pentru mediul de │(în ultima │ │
│ afaceri; │lunã a │ │
│ │trim.) │ │
│ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│2. Monitorizarea implementãrii Planului de │Trimestrial│ DMA, GL │
│ acţiuni şi raportarea periodicã în │(în prima │ │
│ şedinţa de Guvern; prezentarea pe pagina│lunã a │ │
│ de internet a Guvernului a informaţiilor│trim. urmã-│ │
│ privind evoluţia în domeniul mediului de│tor) │ │
│ afaceri; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│3. Crearea unei pagini internet pe site-ul │ Iulie │ DMA │
│ Guvernului, dedicatã informãrii şi con- │ 2005 │ │
│ sultãrii mediului de afaceri şi actuali-│ │ │
│ zarea ei permanentã; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│4. Monitorizarea şi raportarea anualã a │ Aprilie │ ASG │
│ modului de implementare a Legii privind │ 2006 │ │
│ transparenţa în administraţia publicã │ │ │
│ (<>Legea nr. 52/2003 ). │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┤
│ II. Evaluarea impactului reglementãrilor asupra climatului afacerilor │
│ │
├───────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────┤
│ A. Crearea cadrului specific introducerii conceptului │ │
│ de "analizã a impactului reglementãrilor" (RIA - │ │
│ Regulatory Impact Assessment) ca practicã interna- │ │
│ ţionalã pentru creşterea calitãţii reglementãrilor │ │
│ (sprijin financiar prin program │ │
│ PHARE RO 2003/005-551.02.03 - circa 60.000 EURO): │ │
│ │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│5. Elaborarea unui studiu privind oportuni-│ Trim. I │ DMA, GL │
│ tatea introducerii extinse a RIA │ 2006 │ │
│ (concept, aria de cuprindere, expertizã │ │ │
│ internaţionalã); │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│6. Organizarea şi derularea unei campanii │ Trim. II │ DMA, GL │
│ de mediatizare a beneficiilor introdu- │ 2006 │ │
│ cerii conceptului RIA, inclusiv a unui │ │ │
│ seminar. │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┼────────────────────┤
│ B. Evaluarea stadiului reformei reglemenentãrilor prin│ │
│ elaborarea de rapoarte, pe teme specifice (sprijin │ │
│ financiar prin program PHARE RO 2003/005-551.02.03 │ │
│ - circa 20.000 EURO): │ │
│ │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│7. Raport sectorial privind impactul refor-│ Trim. I │ DMA, GL, MIE │
│ mei reglementãrilor în domeniul pieţei │ 2006 │ │
│ de energie electricã; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│8. Raport tematic privind impactul reformei│ Trim. II │ DMA, GL, MIE │
│ reglementãrilor în domeniile competiti- │ 2006 │ │
│ vitãţii, inovãrii, deschiderii pieţelor │ │ │
│ şi concurenţei. │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┼────────────────────┤
│ C. Evaluarea impactului costurilor administrative şi │ │
│ procedurale asupra climatului afacerilor (în cadrul│ │
│ unui studiu specific, sprijin financiar prin pro- │ │
│ gram PHARE RO 2003/005-551.02.03 - │ │
│ circa 30.000 EURO): │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│9. Realizarea sondajelor pe un eşantion de │ Trim. IV │ DMA │
│ minim 500 de firme private şi a chestio-│ 2005 │ firma de sondaj │
│ narelor la 10 instituţii publice cu rol │ │ │
│ de reglementare asupra mediului de afa- │ │ │
│ ceri; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│10. Întocmirea rapoartelor cu rezultatele │ Dec. 2005-│ DMA │
│ sondajelor; │ Ian. 2006 │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│11. Elaborarea raportului, final prezenta- │ Sem. I │ DMA │
│ rea sintezei şi recomandãrilor de re- │ 2006 │ │
│ formã în şedinţã de Guvern; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│12. Elaborarea anualã a studiului "Situaţia│Trim. IV │ ANIMMC │
│ IMM ediţia 2005, 2006" pe un eşantion │ 2005 │ │
│ reprezentativ de 1037 de firme, formu- │Trim. IV │ │
│ larea de propuneri concrete de îmbunã- │ 2006 │ │
│ tãţire a mediului de afaceri; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│13. Întocmirea urmãtorului Plan de acţiuni │ Trim. IV │ DMA, GL │
│ pentru mediul de afaceri (2007-2008), │ 2006 │ │
│ cu o largã consultare publicã şi apro- │ │ │
│ barea acestuia de cãtre Guvern │ │ │
│ printr-un act normativ. │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┼────────────────────┤
│ D. Evaluarea impactului unor reglementãri fiscale asu-│ │
│ pra microîntreprinderilor: │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│14. Evaluarea impactului aderãrii la UE │ Trim. IV │ANIMMC, MFP, MIE, CC│
│ asupra regimului fiscal existent pentru│ 2005 │ │
│ microîntreprinderi (impozit pe venit); │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│15. Identificarea alternativelor de încura-│ Trim. II │ANIMMC, MFP, MIE, CC│
│ jare fiscalã a microîntreprinderilor şi│ 2006 │ │
│ a IMM-urilor prin analiza facilitãţilor│ │ │
│ financiar-fiscale acordate acestora în │ │ │
│ statele comunitare şi formularea unor │ │ │
│ propuneri de preluare în legislaţia │ │ │
│ româneascã. │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┼────────────────────┤
│ III. Simplificarea procedurilor administrative şi a │ │
│ reglementãrilor la iniţierea, derularea şi lichi-│ │
│ darea afacerilor. │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│16. Continuarea modernizãrii şi simplifi- │ Permanent │ ANIMMC, MJ-ONRC, │
│ cãrii procedurilor de autorizare a │ │ MAI, MMSSF, MS, │
│ comercianţilor, prin renunţarea gra- │ │ MAPDR, MMGA, MIE │
│ dualã la autorizarea ex-ante şi întãri-│ │ │
│ rea capacitãţii de monitorizare şi con-│ │ │
│ trol post-înregistrare; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│17. Raportarea statisticã, defalcat pe mari│Trimestrial│ MFP-ANAF │
│ contribuabili şi alţi plãtitori, a │ │ │
│ întârzierilor în rambursarea TVA │ │ │
│ (numãr cazuri şi zile întârziere). │ │ │
│ Raportul va fi prezentat periodic coor-│ │ │
│ donatorului Grupului de lucru; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│18. Raportarea periodicã, de cãtre organele│Semestrial │ Coordonator: │
│ de control, a progreselor înregistrate │ │ MFP-ANAF, │
│ în corelarea activitãţilor de inspecţie│ │ DIPAS, MMSSF, │
│ şi control, creşterea rolului educativ │ │ MS, MAPDR, MAI, │
│ al controlului în detrimentul celui │ │ MMGA, CC │
│ punitiv; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│19. Monitorizarea implementãrii L 359/2004 │Semestrial │ MJ-ONRC, │
│ şi OUG 75/2004 prin elaborarea şi pu- │ │ ANIMMC │
│ blicarea de rapoarte referitoare la │ │ │
│ timpul, costurile necesare şi transpa- │ │ │
│ renţa proceduralã a înregistrãrii şi │ │ │
│ autorizãrii comercianţilor; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│20. Evaluarea eficienţei activitãţii │ Trim. IV │ MJ │
│ instanţelor comerciale (specializate) │ 2005 │ │
│ existente deja; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│21. Simplificarea procedurilor şi asigura- │ │ │
│ rea transparenţei în procesul de obţi- │ │ │
│ nere a accesului la utilitãţi şi la │ │ │
│ unele servicii publice prin înfiinţarea│ │ │
│ unui grup tehnic de lucru cu atribuţii │ │ │
│ în: │ │ │
│ a. organizarea unei dezbateri publice │ Trim. IV │DMA, MEC, MAI, MMGA,│
│ privind oportunitatea concentrãrii │ 2005 │ ANIMMC, MIE │
│ procedurilor referitoare la accesul │ │ │
│ la utilitãţi/servicii publice în │ │ │
│ cadrul unei structuri de tip "ghişeu│ │ │
│ unic"; │ │ │
│ b. elaborarea unui studiu privind lan- │ Trim. II │DMA, MEC, MAI, MMGA,│
│ sarea unui program pilot de imple- │ 2006 │ ANIMMC, MIE │
│ mentare a practicii "ghişeului unic"│ │ │
│ în domeniul serviciilor publice/uti-│ │ │
│ litãţi; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│22. Simplificarea procedurii şi reducerea │ │ │
│ timpului şi a costurilor de obţinere a │ │ │
│ autorizaţiilor de construcţie: │ │ │
│ a. înfiinţarea şi operaţionalizarea │ Trim. III │DMA, MTCT, MAI, MFP,│
│ unui grup tehnic de lucru care sã │ 2005 │ ANIMMC, alte insti-│
│ analizeze: │ │ tuţii publice │
│ - simplificarea procedurilor de │ │ implicate │
│ autorizare/avizare specificate în │ │ │
│ certificatul de urbanism, necesare│ │ │
│ obţinerii autorizaţiei de │ │ │
│ construcţie; │ │ │
│ - simplificarea sistemului de taxe │ │ │
│ aferent obţinerii autorizaţiei de │ │ │
│ construcţie, pe baza localizãrii │ │ │
│ şi dimensiunii obiectivului; │ │ │
│ - prezentarea rapoartelor aferente; │ Trim. IV │ Grupul tehnic de │
│ │ 2005 │ lucru │
│ b. actualizarea/aprobarea planurilor de│ Trim. IV │ MTCT, MAI │
│ urbanism; │ 2006 │ │
│ c. continuarea derulãrii Programului de│Permanent │MTCT, MAI, MJ, DMA │
│ introducere a cadastrului imobiliar │ │ │
│ şi a Programului de constituire a │ │ │
│ bazelor de date pentru intravilanul │ │ │
│ localitãţilor, în vederea înscrierii│ │ │
│ lor în Cartea Funciarã; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│23. Internalizarea comunicãrii între MFP şi│ Trim. II │ MFP, MJ-ONRC │
│ MJ-ONRC privind verificarea cazierului │ 2006 │ ANIMMC, MCTI │
│ fiscal, în cadrul procedurii de înre- │ │ │
│ gistrare în registrul comerţului a │ │ │
│ persoanelor fizice, a asociaţiilor fa- │ │ │
│ miliale şi a persoanelor juridice, în │ │ │
│ sensul transmiterii electronice de in- │ │ │
│ formaţii referitoare la faptele │ │ │
│ înscrise în cazierul fiscal; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│24. Elaborarea unui studiu privind posibi- │ Trim. II │ Coordonator: │
│ litatea separãrii dintre cuantumul │ 2006 │ MFP-ANAF, │
│ amenzilor aplicate şi nivelul primelor/│ │ DIPAS, MMSSF, │
│ stimulentelor individuale acordate │ │ MS, MAPDR, MAI, │
│ inspectorilor; │ │ MMGA, CC │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│25. Evaluarea şi asigurarea condiţiilor │ Trim. IV │ MJ-ONRC │
│ instituţionale şi tehnice pentru │ 2006 │ ANIMMC, MCTI, MIE │
│ transmiterea prin poştã electronicã, │ │ │
│ (e-registralion) a documentelor nece- │ │ │
│ sare înregistrãrii firmelor, începând │ │ │
│ cu 01.01.2007; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│26. Crearea, cadrului legislativ care sã │Decembrie │ MJ │
│ permitã înfiinţarea de complete sau │ 2006 │ │
│ secţii specializate în cadrul instan- │ │ │
│ ţelor existente (concurenţã, drept │ │ │
│ comercial, financiar - bancar, proprie-│ │ │
│ tate intelectualã etc); │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│27. Monitorizarea derulãrii procesului de │2005-2006 │ │
│ îmbunãtãţire a legislaţiei privind │ │ │
│ reorganizarea judiciarã şi falimentul │ │ │
│ şi a implementãrii acesteia, precum şi │ │ │
│ evaluarea impactului modificãrilor │ │ │
│ legislative operate: │ │ │
│ a. raportarea periodicã în cadrul │Trimestrial│ MJ, GL │
│ Grupului de lucru ; │ │ │
│ │ │ │
│ b. elaborarea studiului de evaluare a │ Trim. IV │ MJ │
│ impactului │ 2006 │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┼────────────────────┤
│ Monitorizarea şi eficientizarea implementãrii │ │
│ procedurii "aprobãrii tacite": │ │
│ (sprijin financiar USAID, prin CHF România- circa │ │
│ 10,000 USD) │ │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┼────────────────────┤
│28. Realizarea unui studiu de drept │Trim.II-III│ DAM, MAI, MJ, alte │
│ comparat privind principiul "aprobãrii │ 2005 │instituţii publice │
│ tacite" şi a domeniului sãu de aplicare│ │ implicate │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│29. Studiu pentru evaluarea rezultatelor │Trim.II-III│DMA, toate institu- │
│ aplicãrii principiului "aprobãrii taci-│ 2005 │ţiile publice cu │
│ te",cu focalizare pe cinci autorizaţii/│ │responsabilitãţi în │
│ licenţe importante (autorizaţia de │ │emiterea/reînnoirea │
│ transport, mediu, construcţie, utili- │ │de licenţe, permise,│
│ tãţi, turism) şi evidenţierea unor │ │autorizaţii, apro- │
│ recomandãri pentru revizuirea legisla- │ │bãri │
│ ţiei specifice; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│30. Îmbunãtãţirea/consolidarea cadrului │ Trim. IV │ MJ │
│ legislativ prin revizuirea legislaţiei │ │ │
│ privind "aprobarea tacitã", pe baza │ │ │
│ concluziilor programului pilot şi ale │ │ │
│ recomandãrilor studiului de drept │ │ │
│ comparat. │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┤
│ IV. Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a volumului inves- │
│ tiţiilor strãine directe. │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┬────────────────────┤
│31. Elaborarea periodicã a unei sinteze │Trimestrial│ ARIS, MJ-ONRC, │
│ comune privind volumul investiţiilor │ │ BNR, INS │
│ strãine directe; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┤
│V. Implementarea principiilor guvernãrii corporative. │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┬────────────────────┤
│32. Amendarea legislaţiei societãţilor │ Noiembrie │ MJ, MFP, MEC, MIE, │
│ comerciale în vederea integrãrii prin- │ 2005 │ AVAS, CNVM, DMA │
│ cipiilor guvernãrii corporative, în │ │ │
│ conformitate cu practicile şi princi- │ │ │
│ piile OCDE. │ │ │
│ a. revizuirea legislaţiei privitoare la│Iunie- │ Coordonator: MJ, │
│ societãţile comerciale, conform │Octombrie │ MFP, MEC, MIE, │
│ principiilor guvernãrii corporative.│ 2005 │ CNVM, AVAS, DMA │
│ Asistenţã tehnicã în elaborarea │ │ │
│ proiectului de lege; │ │ │
│ │ │ │
│ b. dezbaterea publicã a proiectului de │ Octombrie │ Coordonator: MJ, │
│ modificare a Legii privind societã- │ 2005 │ MFP, MEC, MIE, │
│ ţile comerciale şi obţinerea acor- │ │ CNVM, AVAS, DMA │
│ dului Bãncii Mondiale; │ │ │
│ │ │ │
│ c. aprobarea de cãtre Guvern a modifi- │ Noiembrie │ Coordonator: MJ, │
│ cãrilor legislaţiei privind socie- │ 2005 │ MFP, MEC, MIE, │
│ tãţile comerciale; │ │ CNVM, AVAS, DMA │
│ │ │ │
│ d. supunerea spre adoptarea Parlamen- │ Noiembrie │ MJ, DMA │
│ tului a proiectului de modificare a │ 2005 │ │
│ Legii privind societãţile comerciale│ │ │
├───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┤
│ VI. Întãrirea structurilor instituţiilor angrenate în reformele cu impact │
│ asupra mediului de afaceri. │
├───────────────────────────────────────────┬───────────┬────────────────────┤
│33. Susţinerea unei campanii de stimulare a│ Permanent │ DMA, ANIMMC, │
│ culturii antreprenoriale; │ │ MEdC+APART, MMSSF │
│ │ │ │
│ Elaborarea unui proiect de lansare a │ Trim. III │ │
│ campaniei antreprenori ale pentru anul │ 2005 │ │
│ 2006; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│34. Întãrirea dialogului cu comunitatea │ │ │
│ de afaceri/societatea civilã, prin: │ │ │
│ │ │ │
│ a. organizarea de cãtre DMA, ANIMMC şi │Semestrial │ DMA, GL, ANIMMC, │
│ ARIS de seminarii, mese rotunde, │ │ ARIS,instituţii │
│ colocvii, dezbateri etc, cu partici-│ │ publice implicate │
│ parea principalelor instituţii pu- │ │ │
│ blice cu responsabilitãţi în dome- │ │ │
│ niul reglementãrii mediului de │ │ │
│ afaceri; │ │ │
│ │ │ │
│ b. încheierea de parteneriate pentru │ Permanent │ DMA │
│ susţinerea dezvoltãrii şi consoli- │ │ │
│ dãrii mediului de afaceri; │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│35. Participarea la schimbul de experienţã │ Conform │ DMA, CNP, CEROPE │
│ cu specialiştii din ţãrile cu "bune │prevederi- │ │
│ practici" pentru mediul de afaceri │lor │ │
│ (sprijin financiar prin program │programului│ │
│ PHARE RO 2003/005-551.02.03 - │ PHARE │ │
│ circa 20.000 EURO). │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴───────────┴────────────────────┘

Legenda:
ASG Agenţia pentru Strategii Guvernamentale
ANIMMC Agenţia Naţionalã pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii
şi Cooperaţie
ARIS Agenţia Românã pentru Investiţii Strãine
AVAS Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
BNR Banca Naţionalã a României
CC Consiliul Concurenţei
CEROPE Centrul Român de Politici Economice
CHF Community, Habitat, Finance
CNVM Comisia Naţionalã a Valorilor Mobiliare
CNP Comisia Naţionalã de Prognozã
DMA* Direcţia Mediu de Afaceri
DIPAS Departamentul Implementare Programe şi Ajustare Structuralã
GL Grupul de lucru pentru mediu de afaceri
INS Institutul Naţional de Statisticã
MAI Ministerul Administraţiei şi Internelor
MFP Ministerul Finanţelor Publice
MFP-ANAF Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de
Administraţie Fiscalã
MIE Ministerul Integrãrii Europene
MJ Ministerul Justiţiei
MJ - ONRC Ministerul Justiţiei - Oficiul Naţional al Registrului
Comerţului
MCTI Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei
MMSSF Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei
MS Ministerul Sãnãtãţii
MAPDR Ministerul Agriculturii Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale
MMGA Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor
MEC Ministerul Economiei şi Comerţului
MEdC Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii
MTCT Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
OCDE Organizaţia pentru Comerţ şi Dezvoltare Economicã
USAID Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţionalã
_________
DMA* Direcţia Mediu de Afaceri. Conform OUG nr. 17/2005 activitatea privind
mediul de afaceri a fost preluatã de la MEC în aparatul de lucru al
ministrului de stat pentru coordonarea activitãţilor din domeniile mediului de
afaceri şi întreprinderilor mici şi mijlocii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016