Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 663 din 7 iulie 2005  pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 663 din 7 iulie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 621 din 18 iulie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 7 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor mãsuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 60/2005 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor mãsuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.188 din 13 decembrie 2004, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 60/2005 , prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
----------------
Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Ministrul delegat pentru lucrãri publice
şi amenajarea teritoriului,
Laszlo Borbely

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Bucureşti, 7 iulie 2005.
Nr. 663.


ANEXĂ

NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţã a
Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor mãsuri speciale
de reabilitare a unor blocuri de locuinţe
situate în localitãţi din zone defavorizate

ART. 1
În sensul prezentelor norme metodologice:
a) blocurile de locuinţe sunt cele definite la <>art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor mãsuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 60/2005 , denumitã în continuare ordonanţã;
b) zonele defavorizate şi perioadele pentru care sunt declarate aceste zone sunt conforme cu prevederile hotãrârilor Guvernului emise în aplicarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
(1) Criteriile de selecţie a blocurilor de locuinţe avute în vedere de consiliile locale din localitãţile amplasate în zonele defavorizate, denumite în continuare consilii locale, sunt:
1. criterii tehnice:
a) anul construirii/perioada de proiectare (în ordinea descrescãtoare privind vechimea construcţiei);
b) regimul de înãlţime (în ordinea descrescãtoare a numãrului de niveluri);
c) existenţa unor degradãri/avarii vizibile (fisuri, crãpãturi, armãturi dezvelite ale elementelor structurale);
d) acţiunea unor factori cu consecinţe agravante asupra rezistenţei, stabilitãţii, igienei, sãnãtãţii oamenilor, protecţiei mediului, izolaţiei termice, hidrofuge şi economiei de energie (tasãri neuniforme, explozii, incendii, coroziuni, infiltraţii, igrasie etc.);
e) intervenţii întreprinse asupra sistemului structural al construcţiei (începând cu cele la care nu s-au realizat pânã în prezent lucrãri de intervenţie);
f) existenţa spaţiilor cu altã destinaţie decât aceea de locuinţã, la parter (începând cu cele cu mari aglomerãri de persoane);
2. criterii sociale:
a) numãrul de persoane (în ordinea descrescãtoare a numãrului de locatari aflaţi în evidenţã în cartea de imobil);
b) numãrul locatarilor şomeri şi asistaţi sociali (în ordinea descrescãtoare);
c) nivelul sumelor datorate pentru plata cheltuielilor de întreţinere (în ordinea crescãtoare a sumelor);
d) acordul proprietarilor/locatarilor privind reabilitarea blocului, în condiţiile art. 6 din ordonanţã, exprimat prin hotãrârea adunãrii generale a acestora.
(2) Criteriile şi punctajele acordate pentru departajarea blocurilor de locuinţe care intrã în programul de reabilitare sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(3) Stabilirea cotelor din cheltuielile de expertizare, proiectare şi execuţie a lucrãrilor de reabilitare a locuinţelor, pe care le vor suporta unii proprietari, în conformitate cu art. 6 alin. (2) din ordonanţã, se realizeazã pe criteriul proporţionalitãţii suprafeţelor construit-desfãşurate deţinute în proprietate raportate la volumul cheltuielilor cu expertiza, proiectarea şi execuţia lucrãrilor.
ART. 3
(1) Consiliile locale, în aplicarea prevederilor art. 2 alin. (4) din ordonanţã, transmit Companiei Naţionale de Investiţii "CNI" - S.A., denumitã în continuare "CNI" - S.A., propunerile pentru includerea blocurilor de locuinţe în programele anuale, pânã la data de 15 mai a fiecãrui an pentru anul urmãtor.
(2) Propunerile prevãzute la alin. (1) se analizeazã şi, dupã caz, se aprobã de consiliul local, cu avizul prealabil al inspectoratului judeţean în construcţii.
(3) Consiliile locale, în vederea creãrii condiţiilor necesare execuţiei lucrãrilor, asigurã, dacã este cazul, în limita fondului de locuinţe existent, cazarea temporarã a locatarilor, cu respectarea legislaţiei în vigoare.
ART. 4
(1) "CNI" - S.A. analizeazã propunerile transmise de consiliile locale şi prezintã Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului fundamentãrile programelor anuale.
(2) Programele se elaboreazã de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi se aprobã prin hotãrâre a Guvernului, în limita prevederilor bugetare anuale aprobate cu aceastã destinaţie.
(3) Programele se deruleazã de cãtre "CNI" - S.A.; în scopul derulãrii programelor, "CNI" - S.A. îndeplineşte, în condiţiile legii, urmãtoarele atribuţii:
a) încheierea convenţiei, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 2, între "CNI" - S.A., în calitate de coordonator al programelor, potrivit ordonanţei, şi asociaţiile de proprietari/locatari, în calitate de beneficiar al lucrãrilor de reabilitare, conform art. 6 din ordonanţã;
b) expertizarea tehnicã şi energeticã a blocurilor de locuinţe;
c) întocmirea documentaţiilor şi susţinerea acestora în Consiliul tehnico-economic al Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în vederea aprobãrii indicatorilor tehnico-economici pentru lucrãrile de intervenţie;
d) proiectarea lucrãrilor de intervenţie la blocurile de locuinţe pentru care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici şi obţinerea autorizaţiei de construire;
e) execuţia lucrãrilor de intervenţie, inclusiv urmãrirea şi supravegherea tehnicã a lucrãrilor prin personal de specialitate autorizat;
f) recepţia la terminarea lucrãrilor de intervenţie şi recepţia finalã;
g) fundamentarea necesarului de fonduri pentru realizarea lucrãrilor;
h) justificarea utilizãrii sumelor ce se alocã de la bugetul de stat pentru realizarea programului.
ART. 5
În aplicarea prevederilor ordonanţei Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului are urmãtoarele atribuţii:
a) pe baza datelor centralizate de cãtre "CNI" - S.A., elaboreazã programele anuale, pe care le prezintã Guvernului spre aprobare;
b) în baza programelor anuale aprobate prin hotãrâre a Guvernului, transferã, în limita fondurilor aprobate anual cu aceastã destinaţie, cãtre "CNI" - S.A. sumele necesare pentru realizarea mãsurilor speciale de reabilitare a blocurilor de locuinţe, aprobate conform art. 3 din ordonanţã, pe baza deconturilor justificative.
ART. 6
(1) Pentru efectuarea plãţii cheltuielilor aferente expertizãrii tehnice şi energetice, proiectãrii şi execuţiei lucrãrilor de intervenţie, "CNI" - S.A. îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
a) verificã documentele de platã, întocmeşte lunar centralizatorul deconturilor justificative şi acordã viza de control financiar preventiv;
b) înregistreazã centralizatorul deconturilor justificative la Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului pânã la data de 10 a fiecãrei luni pentru luna precedentã;
c) în termen de 3 zile lucrãtoare de la primirea sumelor în cont, "CNI" - S.A. va efectua plãţile în conturile executanţilor persoane juridice selectate în condiţiile legii şi nominalizate în deconturile justificative.
(2) Conţinutul-cadru al centralizatorului deconturilor justificative prevãzute la alin. (1) lit. a) este prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 7
(1) Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului analizeazã, verificã şi centralizeazã deconturile justificative, întocmeşte nota de fundamentare conform modelului prevãzut în anexa nr. 4 şi, în limita sumelor disponibile, vireazã sumele alocate cu ordine de platã pentru Trezoreria Statului în contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, conform ordonanţei", deschis pe numele "CNI" - S.A. la activitatea de trezorerie şi contabilitate publicã a municipiului Bucureşti.
(2) Contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, conform ordonanţei", se crediteazã cu sumele virate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi de cãtre persoanele juridice proprietare, beneficiare ale programului de reabilitare, şi se debiteazã cu plãţile dispuse de "CNI" - S.A. pentru reabilitarea unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, conform prevederilor legale în vigoare.
(3) Plãţile dispuse din contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, conform ordonanţei", se efectueazã pe baza listelor de investiţii şi a bugetului de venituri şi cheltuieli, aprobate în condiţiile legii.
ART. 8
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


ANEXA 1
la normele metodologice

CRITERII ŞI PUNCTAJE
acordate pentru departajarea blocurilor de locuinţe

1. Criterii tehnice:
a) anul construirii/perioada de proiectare (în ordinea descrescãtoare privind vechimea construcţiei):
● înainte de 1960 - 20 puncte
● între 1960-1980 - 10 puncte
● dupã 1980 - 0 puncte
b) regimul de înãlţime (în ordinea descrescãtoare a numãrului de niveluri):
● peste 10 etaje - 10 puncte
● între 10-4 etaje - 7 puncte
● sub 4 etaje - 3 puncte
c) existenţa unor degradãri/avarii vizibile (fisuri, crãpãturi, armãturi dezvelite ale elementelor structurale):
● grave - 20 puncte
● uşoare - 10 puncte
d) acţiunea unor factori cu consecinţe agravante asupra rezistenţei, stabilitãţii, igienei, sãnãtãţii oamenilor, protecţiei mediului, izolaţiei termice, hidrofuge şi economiei de energie (tasãri neuniforme, explozii, incendii, coroziuni, infiltraţii, igrasie etc.):
● grave - 15 puncte
● medii - 10 puncte
● uşoare - 50 puncte
e) intervenţii întreprinse asupra sistemului structural al construcţiei (începând cu cele la care nu s-au realizat pânã în prezent lucrãri de intervenţie):
● fãrã intervenţii - 20 puncte
● parţiale - 10 puncte
f) existenţa spaţiilor cu altã destinaţie decât aceea de locuinţã, la parter (începând cu cele cu mari aglomerãri de persoane):
● aglomerate - 10 puncte
● medii - 5 puncte
g) existenţa expertizei tehnice:
● dacã existã - 10 puncte
2. Criterii sociale:
a) numãrul de persoane (în ordinea descrescãtoare a numãrului de locatari aflaţi în evidenţã în cartea de imobil):
● peste 120 de persoane - 10 puncte
● între 60 şi 120 de persoane - 7 puncte
● sub 60 de persoane - 3 puncte
b) numãrul locatarilor şomeri şi asistaţi sociali (în ordine descrescãtoare):
● peste 50% - 25 puncte
● între 10 şi 50% - 15 puncte
● sub 10% - 10 puncte
c) nivelul sumelor datorate pentru plata cheltuielilor de întreţinere (în ordinea crescãtoare a sumelor):
● fãrã datorii - 10 puncte
● 3 luni restanţã - 5 puncte
● datornici - 0 puncte
d) acordul proprietarilor/locatarilor privind reabilitarea blocului, în condiţiile art. 6 din ordonanţã, exprimat prin hotãrârea adunãrii generale a acestora:
● unanimitate - 10 puncte
● peste 50% - 5 puncte


ANEXA 2
la normele metodologice

COMPANIA NAŢIONALĂ DE INVESTIŢII "CNI" - S.A. ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI/
Nr. ............/................. LOCATARI ..................
Nr. ........./.............

CONVENŢIE
Nr. ..../....

În temeiul prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor mãsuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinţe situate în localitãţi din zone defavorizate, denumitã în continuare ordonanţã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 60/2005 , s-a încheiat prezenta convenţie:
între:
Compania Naţionalã de Investiţii "CNI" - S.A., denumitã în continuare CNI - S.A., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, reprezentatã prin director general ..................., în calitate de coordonator al programelor, potrivit ordonanţei,
şi
Asociaţia de proprietari/locatari ............., cu sediul în ................, str. ............... nr...., judeţul ............, reprezentatã prin preşedinte ..................., în calitate de beneficiar.
I. Obiectul convenţiei
Obiectul prezentei convenţii îl constituie predarea imobilului situat în localitatea .............., str. ............. nr...., bl...., sc..., judeţul............., în vederea aplicãrii mãsurilor speciale de reabilitare, prevãzute în ordonanţã.
II. Obligaţiile pãrţilor
ART. 1
Asociaţia de proprietari/locatari se obligã, în condiţiile legii:
a) sã punã la dispoziţia CNI - S.A.:
● hotãrârea adunãrii generale a proprietarilor/locatarilor;
● declaraţie, autentificatã la un notar public, a fiecãrui proprietar din imobilul menţionat la pct. I, prin care declarã pe propria rãspundere cã este proprietarul de drept al bunului imobil specificat, precum şi faptul cã acceptã şi permite accesul pe proprietate pentru proiectarea şi executarea mãsurilor speciale de reabilitare;
● copii legalizate de pe actele de identitate ale proprietarilor;
● împuternicire pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie de cãtre CNI - S.A.;
b) sã punã la dispoziţie CNI - S.A. cartea de imobil, precum şi orice alte documente necesare referitoare la imobil;
ART. 2
CNI - S.A. se obligã, în condiţiile legii:
a) sã finanţeze expertizarea tehnicã şi energeticã, dupã caz, a imobilului;
b) sã finanţeze şi sã coordoneze promovarea şi executarea lucrãrilor de reabilitare a imobilului;
c) sã obţinã autorizaţia de construire;
d) sã urmãreascã şi sã supravegheze execuţia tehnicã a lucrãrilor prin personal autorizat;
e) la finalizarea lucrãrilor, sã predea imobilul asociaţiei de proprietari/locatari prin proces-verbal de predare-primire.
III. Despãgubiri şi daune-interese
ART. 3
Nerespectarea obligaţiilor de cãtre una dintre pãrţi atrage despãgubirea celeilalte pãrţi cu o sumã reprezentând contravaloarea cheltuielilor suportate de aceasta.
ART. 4
Partea lezatã în dreptul sãu poate solicita daune-interese în funcţie de prejudiciul creat.
IV. Forţa majorã
ART. 5
(1) Prin forţã majorã se înţelege o împrejurare externã cu caracter excepţional, fãrã relaţie cu lucrul care a provocat dauna sau cu însuşirile sale naturale, absolut invincibilã şi absolut imprevizibilã.
(2) Forţa majorã exonereazã pãrţile de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezenta convenţie, pe toatã perioada în care acţioneazã aceasta.
(3) Îndeplinirea prezentei convenţii va fi suspendatã în perioada de acţiune a forţei majore, dar fãrã a prejudicia drepturile ce li se cuveneau pãrţilor pânã la apariţia acesteia.
(4) Partea care invocã forţa majorã are obligaţia de a notifica celeilalte pãrţi, în termen de 24 de ore şi în mod complet, producerea acesteia şi de a lua orice mãsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitãrii consecinţelor.
(5) Dacã forţa majorã acţioneazã sau se estimeazã cã va acţiona o perioadã mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sã notifice celeilalte pãrţi încetarea de plin drept a prezentei convenţii, fãrã ca vreuna dintre pãrţi sã poatã pretinde celeilalte daune-interese.
V. Litigii
ART. 6
(1) Orice neînţelegere decurgând din prezenta convenţie va fi soluţionatã pe cale amiabilã.
(2) În cazul în care nu se va putea ajunge la un acord pe cale amiabilã, pãrţile convin ca neînţelegerile sã fie soluţionate de instanţele judecãtoreşti competente, conform legislaţiei în vigoare.
VI. Dispoziţii finale
ART. 7
Orice modificare a prezentei convenţii se face numai cu acordul scris al pãrţilor.
Prezenta convenţie se încheie în douã exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte.

COMPANIA NAŢIONALĂ DE ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI/
INVESTIŢII "CNI" - S.A. LOCATARI ....................

Director general, Preşedinte,
.................. ..............


ANEXA 3
la normele metodologice

COMPANIA NAŢIONALĂ DE INVESTIŢII "CNI" - S.A.
Nr. ............/.................

Aprobat,
Director General,

CENTRALIZATORUL DECONTURILOR JUSTIFICATIVE
pe luna ......... anul ..............
pentru plata cheltuielilor din transferuri de la bugetul de stat
privind expertizarea tehnicã şi energeticã,
proiectarea şi execuţia lucrãrilor pentru
reabilitarea blocurilor de locuinţe nominalizate în programul
anual aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. ......./..................





┌───┬──────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────────────────────┬──────┐
│Nr │ Date privind contractarea │Documentaţia│ Situaţia cumulatã de la │Sume │
│crt│ lucrãrilor de reabilitare │elaboratã │ semnarea contractului │soli- │
│ ├──────┬───────────┬─────┬─────┬─────┬─────┤(expertizã/ │ pânã la finele lunii │citate│
│ │Denu- │Tip │Nr.şi│Preţ │Denu-│Nr. │proiect) │ pentru care s-a întoc- │de │
│ │mire │prestaţie │data │con- │mire │cont │situaţia de │ mit prezentul decont │"CNI" │
│ │obiec-│ │con- │tract│exe- │exe- │lucrãri exe-│ justificativ │-S.A. │
│ │tiv │ │trac-│Mii │cu- │cu- │cutate în ├──────┬──────┬─────┬──────┤pt. │
│ │(judeţ│ │tului│lei │tant │tant │luna pt.care│Valoa-│Trans-│Plãţi│Sold │plata │
│ │loca- │ │şi, │(incl. per-│des- │s-a întocmit│rea │feruri│efec-│în │decon-│
│ │litate│ │dupã │TVA) │soanã│chis │ decontul │docu- │de │tuate│contul│turi- │
│ │stradã│ │caz,a│ │juri-│la │justificativ│men- │sume │ de │spe- │lor │
│ │nr.) │ │acte-│ │dicã │Tre- ├──────┬─────┤taţi- │de la │"CNI"│cial │justi-│
│ │ │ │lor │ │ │zo- │Nr.şi │Mii │ilor/ │buge- │-S.A.│des- │fica- │
│ │ │ │adi- │ │ │rerie│data │lei │lucrã-│tul de│- mii│chis │tive │
│ │ │ │ţio- │ │ │ │înre- │(incl│rilor │stat │lei -│de │din │
│ │ │ │nale │ │ │ │gis- │TVA) │execu-│ │ │"CNI" │trans-│
│ │ │ │înre-│ │ │ │trãrii│ │tate │ │ │-S.A. │feruri│
│ │ │ │gis- │ │ │ │docu- │ │Mii │ │ │la │de la │
│ │ │ │trate│ │ │ │menta-│ │lei │ │ │Trezo-│buge- │
│ │ │ │la │ │ │ │ţiei/ │ │(incl.│ │ │reria │tul de│
│ │ │ │"CNI"│ │ │ │situ- │ │TVA) │ │ │Mun. │stat │
│ │ │ │S.A. │ │ │ │aţiei │ │ │ │ │Buc. │- mii │
│ │ │ │ │ │ │ │la │ │ │ │ │- mii │ lei -│
│ │ │ │ │ │ │ │"CNI" │ │ │ │ │lei - │ │
│ │ │ │ │ │ │ │- S.A.│ │ │ │ │ │ │
├───┼──────┼───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │
├───┼──────┼───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ 1 │ │Expertizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │Proiectare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │Execuţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │TOTAL I │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────┼───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ n │ │Expertizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │Proiectare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │Execuţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │ │TOTAL n │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────┼───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │Expertizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │Proiectare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ TOTAL ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ centra- │Execuţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ lizator ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ deconturi│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ justifi- │general I │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ cative ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │Cota C.N.I.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │Cota I.S.C.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │Alte cote │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi taxe │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │legale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │general II │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴───────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴──────┴─────┴──────┴──────┘



Rãspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.

Compartiment tehnic Vizat, Compartiment economic,
Director Tehnic Control financiar Director Economic
preventiv


ANEXA 4
la normele metodologice

MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCfiIILOR ŞI TURISMULUI
Nr. .............../..................

Aprobat
Ordonator principal de credite

Propun aprobarea
Ministrul delegat pentru lucrãri publice şi amenajarea teritoriului


NOTĂ DE FUNDAMENTARE
pe luna ......... anul ............
privind aprobarea transferurilor de sume de
la bugetul de stat cãtre Compania Naţionalã
de Investiţii "CNI" - S.A. pentru plata
cheltuielilor privind expertizarea tehnicã şi energeticã,
proiectarea şi execuţia lucrãrilor pentru
reabilitarea blocurilor de locuinţe nominalizate
în programul anual aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. ........./............


- mii lei -

1. Program pentru anul .....................................................
2. Valoarea lucrãrilor executate de la 1 ianuarie pânã la .................,
din care:
- pentru expertizare ..................................
- pentru proiectare ....................................
- pentru execuţie ......................................
3. Valoarea lucrãrilor decontate, cumulat de la începutul anului ..........,
din care:
- pentru expertizare ..................................
- pentru proiectare ....................................
- pentru execuţie ......................................
4. Valoarea lucrãrilor realizate şi nedecontate pânã la finele lunii .......,
din care:
- pentru expertizare ..................................
- pentru proiectare ....................................
- pentru execuţie ......................................
5. Suma aprobatã la platã de la bugetul de stat pentru decontarea lucrãrilor executate şi nedecontate pânã la finele lunii ................
6. Alocaţii solicitate de la bugetul de stat pentru decontarea lucrãrilor preliminate pentru luna în curs ......................................,
din care:
- pentru expertizare ..................................
- pentru proiectare ....................................
- pentru execuţie ......................................
- cota Companiei Naţionale de Investiţii "CNI" - S.A.*1) ..................
- cota Inspectoratului de Stat în Construcţii*2) ..........................
- alte cote şi taxe legale .....................

Direcţia generalã de dezvoltare Direcţia generalã
în construcţii economicã şi buget

Direcţia de reglementare
în construcţii

Întocmit:

---------
*1) 5% conform <>art. 8 din Ordonanţa Guvernului nr. 25/2001 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii "CNI" - S.A., aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 117/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
*2) 0,1% conform <>art. 30 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executãrii lucrãrilor de construcţii, republicatã, cu modificãrile ulterioare.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016