Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 642 din 16 septembrie 1994  privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 642 din 16 septembrie 1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 288 din 11 octombrie 1994
    În temeiul prevederilor art. 115 din Constituţia României şi al celorlalte reglementări legale,

    Guvernul României hotărăşte:

    ART. 1
    Ministerul Culturii este organul administraţiei publice centrale de specialitate care aplică strategia dezvoltării şi politica Guvernului în domeniul culturii.
    ART. 2
    În realizarea obiectului său de activitate, Ministerul Culturii are următoarele atribuţii:
    (1) coordonează şi urmăreşte aplicarea legilor şi hotărârilor Guvernului în domeniul culturii, cu respectarea limitelor de autoritate şi a principiului autonomiei agenţilor economici, instituţiilor şi autorităţilor administraţiei publice locale;
    (2) analizează evoluţia fenomenelor specifice domeniului culturii, în corelare cu tendinţele pe plan mondial, în scopul armonizării factorilor dezvoltării în condiţiile statului de drept şi ale economiei de piaţă, studierii şi pregătirii lucrărilor de legiferare;
    (3) iniţiază sau elaborează, ori, după caz, avizează proiecte de acte normative - legi şi hotărâri ale Guvernului, asigurând fundamentarea acestora;
    (4) iniţiază şi negociază, din împuternicirea Guvernului, încheierea de convenţii, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale sau propune acestuia întocmirea formelor de aderare la cele existente;
    (5) urmăreşte şi controlează aplicarea prevederilor legale, inclusiv a convenţiilor şi acordurilor internaţionale, în domeniul culturii;
    (6) orienteaza activitatea de cooperare internaţională şi sprijină dezvoltarea formelor de cooperare guvernamentale şi neguvernamentale;
    (7) reprezintă interesele statului în diferite organe şi organisme internaţionale, în conformitate cu acordurile şi alte înţelegeri stabilite în acest scop, şi dezvoltă relaţii de colaborare cu organe şi organizaţii similare din alte state şi cu organizaţii internaţionale ce interesează activitatea Ministerului Culturii;
    (8) conlucrează cu organizaţiile şi instituţiile de specialitate pentru perfecţionarea pregătirii profesionale a personalului;
    (9) editează publicaţii de specialitate şi de informare în domeniul culturii, evaluează şi decide în legătura cu oportunitatea continuităţii activităţii acestora;
    (10) elaborează măsuri normative necesare asigurării protecţiei bunurilor culturale mobile şi imobile impotriva efectelor negative ale mediului;
    (11) elaborează, potrivit reglementărilor legale, norme şi normative pentru domeniul său de activitate, aplicabile tuturor instituţiilor şi aşezămintelor culturale, indiferent de subordonare, în contextul desfăşurării acţiunii conjugate a tuturor factorilor implicaţi în procesul punerii în opera a principiilor reformei;
    (12) ocroteşte dezvoltarea personalităţii creatoare în folosul individului şi al societăţii;
    (13) acţionează, prin forme şi modalităţi specifice, pentru protecţia şi promovarea culturii;
    (14) apără, potrivit legii, drepturile şi interesele oamenilor de cultură şi artă din România, în ţară şi în străinătate;
    (15) organizează, încurajează şi finanţează, potrivit legii, activităţi de creaţie prin achiziţii, concursuri şi alte modalităţi specifice;
    (16) organizează şi finanţează, în condiţiile legii, acţiuni de interes naţional în toate domeniile culturii şi artei, achiziţii muzeale şi de altă natură, expoziţii interne şi externe, editări de cărţi şi publicaţii culturale, acţiuni de conservare, restaurare şi valorificare a patrimoniului cultural naţional mobil şi imobil;
    (17) organizează şi finanţează, în condiţiile legii, concursuri internaţionale de creaţie şi interpretare şi facilitează participarea artiştilor români la manifestări similare din străinătate;
    (18) contribuie la crearea cadrului şi la asigurarea unor şanse egale pentru dezvoltarea artei şi culturii minorităţilor naţionale din România;
    (19) promovează şi finanţează acţiuni culturale, inclusiv cu participarea diasporei româneşti, pentru întărirea prestigiului culturii noastre în ţară şi în străinătate, în limita fondurilor aprobate cu această destinaţie;
    (20) eleborează strategia naţională în domeniul patrimoniului cultural naţional, norme şi metodologii necesare desfăşurării activităţilor specifice;
    (21) asigură condiţii pentru îndeplinirea obiectivelor strategiei naţionale prin Direcţia monumentelor istorice şi Direcţia muzeelor şi colectiilor, ale căror atribuţii sunt coordonarea şi urmărirea realizării activităţilor de evidenta, cercetare, protecţie, conservare, restaurare şi valorificare a patrimoniului cultural naţional mobil şi imobil. Competenţele şi responsabilităţile specifice Direcţiei monumentelor istorice şi Direcţiei muzeelor şi colecţiilor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului;
    (22) stabileşte atribuţiile oficiilor judeţene şi al municipiului Bucureşti pentru patrimoniul cultural naţional;
    (23) colaborează cu autorităţile competente la elaborarea programelor de organizare şi dezvoltare urbanistica a teritoriului, pentru zonele în care se găsesc monumentele istorice, şi acţionează în vederea recuperării bunurilor din patrimoniul cultural naţional în caz de export ilicit sau furt;
    (24) acţionează, prin măsuri specifice de protejare, pentru revitalizarea şi consolidarea tradiţiilor şi obiceiurilor locale, potrivit calendarului religios şi ocupatiilor specifice rurale;
    (25) organizează atestarea artiştilor liber-profesionisti, a traducătorilor, a specialiştilor şi experţilor în domeniile specifice patrimoniului cultural naţional;
    (26) stabileşte norme unitare de structura pentru instituţiile publice de cultura, precum şi criteriile de clasificare specifice;
    (27) stabileşte condiţiile şi avizează înfiinţarea instituţiilor culturale private, organizează atestarea specialiştilor din domeniul respectiv şi elaborează norme privind obligaţiile acestora faţă de stat;
    (28) suspendă sau retrage avizele şi atestatele acordate instituţiilor de cultură particulare şi specialiştilor acestora, în cazul nerespectării prevederilor legale şi a normelor care le reglementează;
    (29) avizează înfiinţarea de ligi, fundaţii, asociaţii culturale etc. şi le controlează potrivit legii;
    (30) cooperează cu uniunile şi asociaţiile de creaţie şi coopteaza membri ai acestora în cadrul comisiilor de experţi ale Ministerului Culturii;
    (31) asigura cadrul institutional necesar protecţiei drepturilor de autor şi celorlalte drepturi conexe, în ţară şi în străinătate;
    (32) numeşte, în condiţiile legii, şi revoca, după caz, directorii instituţiilor publice direct subordonate şi avizează numirea sau revocarea directorilor instituţiilor publice de cultura de importanţă judeţeană;
    (33) elaborează, potrivit legii, normative privind stabilirea preţurilor şi tarifelor pentru domeniul sau de activitate;
    (34) exercita atribuţiile ce-i revin, potrivit legii, ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale sub a cărui autoritate funcţionează regia autonomă din domeniul sau de activitate;
    (35) în exercitarea atribuţiilor sale, Ministerul Culturii colaborează cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autorităţile publice locale şi cu alte organisme interesate;
    (36) îndeplineşte orice atribuţii prevăzute de lege în domeniul sau de activitate.
    ART. 3
    (1) În structura organizatorică a Ministerului Culturii pot funcţiona direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri.
    (2) Structura organizatorică a Ministerului Culturii este prevăzută în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului culturii se pot organiza numai servicii sau birouri, precum şi colective temporare prevăzute la art. 9 din Legea nr. 40/1991, republicată.
    (3) Numărul maxim de posturi este de 260, exclusiv demnitarii.
    (4) Ministrul culturii conduce întreaga activitate a ministerului şi îl reprezintă în raporturile cu celelalte ministere, alte autorităţi publice şi organizaţii din ţară, cu organisme similare din alte ţări, precum şi cu persoane juridice şi fizice. Pe lângă ministru funcţionează un colegiu al ministerului, ca organ consultativ. Componenţa colegiului se stabileşte prin ordin al ministrului culturii.
    (5) Ministrul culturii numeşte preşedintele şi specialiştii Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, Comisiei Naţionale a Muzeelor şi Colecţiilor, precum şi ai altor comisii de specialitate din domeniul culturii.
    Fondurile necesare funcţionarii comisiilor se suporta din bugetul Ministerului Culturii.
    Membrii comisiei beneficiază de o indemnizaţie, pe şedinţa, de până la 10% din salariul aprobat pentru funcţia de secretar de stat. Indemnizaţiile se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    Totalul sumelor cuvenite membrilor comisiilor, ca urmare a participării lor la şedinţele ordinare şi extraordinare, nu poate depăşi salariul minim pe economie, lunar, potrivit anexei nr. 11 la Legea nr. 40/1991, republicată.
    (6) Atribuţiile şi sarcinile compartimentelor din aparatul propriu al ministerului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, care se aproba prin ordin al ministrului culturii.
    (7) Atribuţiile şi sarcinile secretarului de stat se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    ART. 4
    (1) Unităţile din subordinea Ministerului Culturii sunt prevăzute în anexa nr. 2.
    (2) Structura organizatorică, normativele de personal, criteriile de constituire a compartimentelor, statele de funcţii pentru instituţiile publice subordonate (pct. I-III din anexa nr. 2), precum şi atribuţiile acestora se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    ART. 5
    (1) Atribuţiile Ministerului Culturii în planul activităţii cultural-artistice din teritoriu sunt exercitate de inspectoratele pentru cultura - servicii publice descentralizate - cu personalitate juridică, organizate în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti, conduse de către un consilier teritorial şef, numit de ministrul culturii, cu avizul prefectului.
    (2) Numirea consilierilor teritoriali din cadrul inspectoratelor pentru cultura se face de către consilierul teritorial şef, cu avizul Ministerului Culturii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea şi funcţionarea inspectoratelor pentru cultură judeţene şi al municipiului Bucureşti, atribuţiile şi sarcinile specifice acestora se stabilesc prin regulamente elaborate de Ministerul Culturii.
    ART. 6
    În exercitarea atribuţiilor sale, ministrul culturii emite ordine şi instrucţiuni.
    ART. 7
    Ministerul Culturii are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un număr de autoturisme stabilit potrivit normelor legale în vigoare, precum şi un microbuz şi două autoturisme "Dacia"-break, pentru transportul de materiale şi activităţi specifice, cu un consum normat la nivelul celui stabilit conform reglementărilor legale în vigoare pentru autoturismele din dotarea ministerului.
    ART. 8
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte din prezenta hotărâre.
    ART. 9
    Ministerul Finanţelor va opera modificările corespunzătoare ce rezultă din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în bugetul Ministerului Culturii, aprobat pe anul 1994.
    ART. 10
    (1) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 461/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii.
    (2) Încadrarea în numărul de posturi aprobate se va încheia în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.

                                 PRIM-MINISTRU
                                NICOLAE VĂCĂROIU

                                Contrasemnează:
                                ----------------
                              Ministrul culturii,
                                 Marin Sorescu

                              p. Ministru de stat,
                             ministrul finanţelor,
                                   Dan Mogoş,
                                secretar de stat

                               Ministru de stat,
                                ministrul muncii
                             şi protecţiei sociale,
                               Dan Mircea Popescu

    Bucureşti, 16 septembrie 1994.
    Nr. 642.

    ANEXA 1

    Numărul maxim de posturi: 260
     (exclusiv demnitarii)

    MINISTERUL CULTURII

                               ┌────────────────┐
                               │ MINISTRU │
                               └────────┬───────┘
    ┌──────────────┐ │ ┌─────────────────┐
    │ CONSILIERI ├┐ │ ┌┤ LEGISLAŢIE, │
    │ ││ │ ││ CONTENCIOS │
    └──────────────┘├───────────────────┼─────────────────┤└─────────────────┘
    ┌──────────────┐│ │ │┌─────────────────┐
    │ CONTROL ├┘ │ └┤CONTROL FINANCIAR│
    │AL MINISTRULUI│ │ │ PROPRIU │
    └──────────────┘ │ └─────────────────┘
                               ┌────────┴───────┐
                               │SECRETAR DE STAT│
                               └────────┬───────┘
              ┌─────────────────────────┼──────────────────────────┐
┌─────────────┴────────────┐ │ ┌──────────┴───────────┐
│ Direcţia generală │ │ │ Direcţia generală │
│ arte şi programe │ │ │strategie, management,│
│ culturale │ │ │ resurse, dezvoltare │
└┬─────────────────────────┘ ┌────────┘ └┬─────────────────────┘
 │┌─────────────────────────┐ │┌─────────────────────┐ │┌────────────────────┐
 ├┤ Directia asezăminte │ ├┤ Direcţia │ ││ Direcţia │
 ││ culturale ─ teritoriu │ ││monumentelor istorice│ ├┤strategie culturală,│
 │└─────────────────────────┘ │└─────────────────────┘ ││prognoză, management│
 │┌─────────────────────────┐ │┌─────────────────────┐ │└────────────────────┘
 ││ Direcţia instituţii │ ├┤ Direcţia muzeelor │ │┌────────────────────┐
 ├┤ profesioniste de │ ││ şi colectiilor │ ├┤ Direcţia │
 ││spectacole ─ arte vizuale│ │└─────────────────────┘ ││ resurse financiare │
 │└─────────────────────────┘ │┌─────────────────────┐ │└────────────────────┘
 │┌─────────────────────────┐ ││ Direcţia relaţii │ │┌────────────────────┐
 └┤ Direcţia cultură │ ├┤ culturale │ ├┤Direcţia dezvoltare │
  │ scrisă │ ││ internaţionale │ │└────────────────────┘
  └─────────────────────────┘ │└─────────────────────┘ │┌────────────────────┐
                               │┌─────────────────────┐ └┤ Direcţia resurse │
                               └┤ Direcţia pentru │ │ umane, salarizare │
                                │minorităţi naţionale │ └────────────────────┘
                                └─────────────────────┘




    ANEXA 2

                          UNITĂŢILE
        care funcţionează în subordinea Ministerului Culturii

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unităţii Sursa de finanţare
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 0 1 2
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
               I. Instituţii publice finanţate de la bugetul de stat

 1. Inspectoratele pentru cultură judeţene,
    al municipiului Bucureşti şi sectorului
    agricol Ilfov - servicii publice descen-
    tralizate ale Ministerului Culturii Bugetul de stat

    NOTA:
    Se poate utiliza un număr maxim de 450 posturi. Repartizarea pe judeţe si
pe municipiul Bucureşti a numărului de posturi se face prin ordin al
ministrului culturii.

 2. Biblioteca Naţională Bugetul de stat
 3. Centrul Naţional de Conservare şi
    Valorificare a Traditiei şi Creaţiei
    Populare Bugetul de stat
 4. Centrul pentru Administrarea şi Pro-
    tectia Patrimoniului Culturii*) Bugetul de stat
-----------
    *) Prin schimbarea denumirii Direcţiei pentru Administrarea
Centrelor de Cultură.

 5. Agenţia Româna pentru Protejarea
    Drepturilor de Autor Bugetul de stat

    NOTA:
    Unităţile de la nr. crt. 2-5 pot utiliza un număr maxim de 580 posturi.

 6. Institutul de Studii Orientale
    "Sergiu Al. George" Bugetul se stat

    NOTA:
    Institutul de Studii Orientale "Sergiu Al. George" poate utiliza un număr
maxim de 20 posturi.

  II. Instituţii publice finanţate din venituri extrabugetare şi subvenţii de
      la bugetul de stat

 7. Muzeul Naţional de Artă al României Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
 8. Muzeul Naţional de Istorie a României Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
 9. Muzeul Naţional "Bruckenthal" Sibiu Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
10. Muzeul Naţional "Peleş" Sinaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
11. Muzeul Civilizatiei Populare Venituri extrabugetare şi sub-
    Tradiţionale "Astra" Sibiu ventii de la bugetul de stat
12. Muzeul Satului Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
13. Muzeul Ţăranului Român Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
14. Muzeul Literaturii Române Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
15. Muzeul Bran Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
16. Muzeul Naţional Cotroceni Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
17. Muzeul "George Enescu" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
18. Memorialul Ipoteşti - Centrul Venituri extrabugetare şi sub-
    Naţional de Studii "Mihai Eminescu" ventii de la bugetul de stat
19. Muzeul Naţional al Unirii Venituri extrabugetare şi sub-
    Alba Iulia ventii de la bugetul de stat
20. Complexul Naţional Muzeal Venituri extrabugetare şi sub-
    "Curtea Domnească " Tîrgovişte ventii de la bugetul de stat
21. Muzeul Naţional al Bucovinei, Venituri extrabugetare şi sub-
    Suceava (inclusiv Cetatea Domnească) ventii de la bugetul de stat
22. Muzeul Naţional de Istorie a Venituri extrabugetare şi sub-
    Transilvaniei Cluj-Napoca ventii de la bugetul de stat
23. Complexul Naţional Muzeal Venituri extrabugetare şi sub-
    "Moldova" Iaşi ventii de la bugetul de stat
24. Complexul Cultural Naţional "Constantin Venituri extrabugetare şi sub-
    Brincusi" Tîrgu Jiu (Inclusiv Ansamblul ventii de la bugetul de stat
    monumental "Calea Eroilor")
25. Teatrul Naţional "I. L. Caragiale" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti ventii de la bugetul de stat
26. Teatrul Naţional Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
27. Teatrul Naţional "Vasile Venituri extrabugetare şi sub-
    Alecsandri" Iaşi ventii de la bugetul de stat
28. Teatrul Naţional "Matei Millo" Venituri extrabugetare şi sub-
    Timişoara ventii de la bugetul de stat
29. Teatrul Naţional Craiova Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
30. Teatrul Naţional Tîrgu Mureş Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
31. Teatrul Maghiar de Stat Venituri extrabugetare şi sub-
    Cluj-Napoca ventii de la bugetul de stat
32. Teatrul de Proiecte Culturale Venituri extrabugetare şi sub-
    "Teatrum Mundi" ventii de la bugetul de stat
33. Teatrul "Masca" Bucureşti Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
34. Teatrul "Excelsior" Bucureşti Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
35. Opera Naţionala Romana Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
36. Opera Romana Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
37. Opera Maghiara Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
38. Opera Româna Iaşi Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
39. Opera Româna Timişoara Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
40. Teatrul de Opereta "Ion Dacian" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti ventii de la bugetul de stat
41. Filarmonica "George Enescu" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti ventii de la bugetul de stat
42. Centrul de Cultura "Tinerimea Romana" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
43. Oficiul Naţional pentru Documentare Venituri extrabugetare şi sub-
    şi Expoziţii de Arta ventii de la bugetul de stat
44. Studioul de Creaţie Cinematografică Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
45. Editura "Video" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
46. Centrul European de Cultura Sinaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
47. Centrul Naţional de Cultura Mogoşoaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
48. Centrul de Cultura "George Apostu" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bacău ventii de la bugetul de stat
49. Centrul de Cultura "Kalinderu" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
50. Centrul de Cultura Bran, Braşov Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
51. Centrul de Cultura Arcus, Covasna Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
52. Centrul de Cultura "Brătianu", Venituri extrabugetare şi sub-
    Ştefăneşti-Argeş ventii de la bugetul de stat
53. Centrul de Cultura Tescani, Bacău Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 ventii de la bugetul de stat
54. Centrul Cultural Muzeal "Al. I. Cuza" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti ventii de la bugetul de stat

    NOTA:
    Unităţile de la nr. crt. 7-54 pot utiliza un număr maxim de 7.100 posturi.

  III. Instituţii publice finanţate din venituri extrabugetare

55. Casa de Presa şi Editura "Cultura Naţionala" Venituri extrabugetare
56. Centrul de Perfecţionare a Personalului
    din Cultura şi Arta, Pregătire Post-
    liceala şi Postuniversitară Venituri extrabugetare
57. Centrul de Informatica şi Memorie Culturală Venituri extrabugetare
58. ARTEXIM Venituri extrabugetare
59. Centrul de Proiectare pentru Patrimoniul
    Cultural Naţional Venituri extrabugetare
                    IV. Regii autonome
60. Regia Autonomă a Imprimeriilor "Coresi".
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                     -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016