Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 627 din 24 septembrie 1998  privind organizarea si functionarea Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 627 din 24 septembrie 1998 privind organizarea si functionarea Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 373 din 1 octombrie 1998


În temeiul prevederilor <>art. 12 din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, ale <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/1997 privind navigaţia civilã şi ale <>art. 9 din Ordonanta Guvernului nr. 95/1998 privind înfiinţarea unor instituţii publice în subordinea Ministerului Transporturilor,

Guvernul României hotãrãşte :

ART. 1
(1) Inspectoratul Navigaţiei Civile - I.N.C., denumit în continuare I.N.C., este organismul tehnic specializat al Ministerului Transporturilor, desemnat sa asigure, în principal, inspecţia şi supravegherea desfãşurãrii în siguranta a navigaţiei în apele naţionale navigabile, inspecţia navelor sub pavilion roman în apele internaţionale, coordonarea activitãţilor de cãutare şi salvare pe mare, controlul respectãrii reglementãrilor interne în domeniul transporturilor navale, a acordurilor şi convenţiilor internaţionale la care România este parte, înmatricularea navelor sub pavilion roman, atestarea şi brevetarea personalului navigant, precum şi cercetarea evenimentelor şi accidentelor de navigaţie.
(2) Atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale I.N.C. sunt cuprinse în regulamentul de organizare şi funcţionare prevãzut în anexa nr. 1.
(3) I.N.C. este instituţie publica finanţatã integral din venituri extrabugetare realizate din prestaţiile de servicii specifice, precum şi din desfãşurarea altor activitãţi privind valorificarea unor produse din activitãţi proprii şi conexe, chirii, prestaţii editoriale, alte prestãri de servicii, exploatarea unor bunuri pe care le au în administrare etc., pe baza de tarife stabilite în condiţiile legii.
ART. 2
(1) Patrimoniul I.N.C. se constituie prin preluarea în administrare a activului şi a pasivului capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin, prevãzute în anexa nr. 2, precum şi prin preluarea în administrare, din dotarea Ministerului Transporturilor, a unor bunuri aflate în folosinta Inspectoratului Navigaţiei Civile, prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Valoarea patrimoniului aflat în administrarea Ministerului Transporturilor se diminueazã cu valoarea bunurilor prevãzute în anexa nr. 3.
(3) Predarea-preluarea bunurilor prevãzute la alin. (1) se face pe baza de protocol, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(4) Bunurile preluate potrivit alin. (1) sunt bunuri proprietate privatã a statului, date în administrare I.N.C. pe toatã durata de existenta a acestuia, care pot fi înstrãinate în condiţiile legii.
(5) Pentru exercitarea atribuţiilor specifice de inspecţie, control şi supraveghere, parcul normat al I.N.C. este de 35 de autoturisme, cu o norma de consum de combustibil de 300 litri pe luna şi pe autoturism. Nu se considera depasiri ale consumului normat pe autoturism consumul care, la nivelul anului, se încadreazã în cantitatea de combustibil normata în raport cu numãrul de autoturisme aprobat I.N.C.
ART. 3
I.N.C. preia toate drepturile şi obligaţiile capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin, care decurg din activitatea curenta şi din contractele încheiate cu persoane fizice sau juridice, romane sau strãine, şi se substituie acestora în litigiile în curs de judecata.
ART. 4
(1) Conducerea I.N.C. este asigurata de cãtre un consiliu de conducere format din 9 persoane.
(2) Preşedintele consiliului de conducere este directorul general - inspector de stat şef.
ART. 5
Preşedintele şi ceilalţi membri ai consiliului de conducere sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului transporturilor.
ART. 6
I.N.C. are în structura sa organizatoricã capitanii de port cu oficiile de capitanie aferente, care îşi desfãşoarã activitatea în teritoriu.
ART. 7
(1) Personalul preluat de la capitaniile zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin şi de la Inspectoratul Navigaţiei Civile din cadrul Ministerul Transporturilor se considera transferat la I.N.C.
(2) Personalul transferat beneficiazã de salariile şi drepturile avute anterior pana la încheierea contractului colectiv de munca al personalului de la I.N.C., precum şi de alte drepturi prevãzute în legislaţia în vigoare. Drepturile de salarizare şi celelalte drepturi de personal se stabilesc prin contractul colectiv de munca.
(3) Contractul colectiv de munca va fi negociat şi înregistrat la direcţia generalã de munca şi protecţie socialã în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(4) Salarizarea personalului se face potrivit reglementãrilor stabilite pentru instituţiile publice finanţate integral din venituri extrabugetare.
(5) Personalul I.N.C. va purta uniforma de serviciu cu grade şi însemne specifice.
(6) Forma, însemnele specifice şi modul de acordare a uniformelor se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, la propunerea Consiliului de conducere al I.N.C.
ART. 8
(1) I.N.C. întocmeşte, anual, bugetul de venituri şi cheltuieli, în conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli este avizat de Consiliul de conducere al I.N.C. şi este aprobat de Ministerul Transporturilor, în condiţiile legii.
(3) Soldurile anuale rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al I.N.C. rãmân la dispoziţia acestuia şi se folosesc în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie.
(4) I.N.C. poate realiza şi poate dispune de venituri şi de cheltuieli în valuta, în condiţiile prevãzute de actele normative în vigoare.
(5) I.N.C. propune modalitãţile de finanţare a dotãrii cu echipamente, inclusiv prin credite şi/sau împrumuturi contractate de stat sau cu garanţia statului, în lei şi în valuta, rambursabile din veniturile extrabugetare prevãzute în bugetul de venituri şi cheltuieli.
ART. 9
În exercitarea atribuţiilor de inspecţie, control şi supraveghere a navigaţiei în apele naţionale navigabile, personalul I.N.C. are drept de control pe toate mijloacele de transport naval, pe baza legitimatiei speciale emise şi în condiţiile stabilite de Ministerul Transporturilor.
ART. 10
(1) Pontoanele şi navele din dotarea Inspectoratului Navigaţiei Civile şi a capitaniilor zonale, aferente executãrii atribuţiilor specifice, sunt scutite de la plata tarifelor portuare.
(2) Acelaşi regim se aplica şi bunurilor din dotarea I.N.C., aflate în incintele portuare.
ART. 11
Spaţiile ocupate în clãdirile în care îşi desfasurau activitatea Inspectoratul Navigaţiei Civile şi capitaniile zonale la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se preiau în folosinta de cãtre I.N.C., cu plata chiriilor aferente, stabilite prin contract.
ART. 12
(1) Veniturile încasate de cãtre capitaniile zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin pana la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri se vireazã la bugetul de stat, iar cheltuielile de funcţionare a acestor instituţii publice se suporta, pana la aceeaşi data, din alocaţiile bugetare prevãzute în bugetul Ministerului Transporturilor, capitolul 68.01 "Transporturi şi comunicaţii".
(2) Capitaniile zonale prevãzute la alin. (1) vor prezenta Ministerului Transporturilor deconturile justificative pentru alocaţiile bugetare primite de la bugetul de stat pentru perioada cat au funcţionat în regim de instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat. Deconturile justificative se vor întocmi şi prezenta conform normelor în vigoare, iar eventualele diferenţe se vor regulariza pe baza dãrii de seama contabile întocmite la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Sumele nejustificate vor fi virate la bugetul de stat, prin intermediul Ministerului Transporturilor, pana la data de 5 octombrie 1998.
ART. 13
Creditele bugetare aprobate prin bugetul Ministerului Transporturilor pe anul 1998 pentru finanţarea Inspectoratului Navigaţiei Civile din cadrul Ministerului Transporturilor şi pentru funcţionarea capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin, rãmase neutilizate la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, se vireazã la Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului.
ART. 14
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa efectueze modificãrile corespunzãtoare în volumul şi în structura bugetului de stat pe anul 1998, rezultate din aplicarea prevederilor art. 13.
ART. 15
<>Hotãrârea Guvernului nr. 44/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 38 din 7 martie 1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
a) din cuprinsul art. 3 alin. (1) se elimina sintagma "Inspectoratul Navigaţiei Civile";
b) din organigrama Ministerului Transporturilor prevãzutã în anexa nr. 1 se elimina "Inspectoratul Navigaţiei Civile";
c) poziţiile nr. 2-6 din anexa nr. 2 se abroga;
d) anexa nr. 2 se completeazã la "Unitãţi subordonate Ministerului Transporturilor" cu o noua poziţie cu urmãtorul cuprins:
"35^2 . Inspectoratul Navigaţiei Extrabugetara Constanta"; Civile
e) poziţia A4 "Inspectoratul Navigaţiei Civile" din anexa nr. 3 se abroga, cu modificarea corespunzãtoare a totalului, de la 10 la 7.
ART. 16
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 17
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga poziţiile nr. 2-6 de la pct. 1 şi 2 din anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 119/1996 pentru aprobarea numãrului maxim de dotare cu autoturisme şi a normativului de consum lunar de carburanţi la instituţiile publice din subordinea Ministerului Transporturilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 48 din 6 martie 1996, precum şi <>Hotãrârea Guvernului nr. 62/1994 privind reorganizarea capitaniilor de port din România, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 95 din 13 aprilie 1994.


PRIM-MINISTRU
RADU VASILE


Contrasemneazã:
----------------

Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

p. Ministrul finanţelor,
Dan Radu Rusanu,
secretar de stat

Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu



ANEXA 1

REGULAMENTUL
de organizare şi funcţionare a Inspectoratului Navigaţiei Civile-I.N.C.

CAP. 1
Prevederi generale

ART. 1
Inspectoratul Navigaţiei Civile - I.N.C., denumit în continuare I.N.C., este organizat şi funcţioneazã potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 95/1998 privind înfiinţarea unor instituţii publice în subordinea Ministerului Transporturilor.
ART. 2
I.N.C. este instituţie publica cu personalitate juridicã în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţatã integral din venituri extrabugetare şi îşi desfãşoarã activitatea potrivit reglementãrilor în vigoare şi ale prezentului regulament.
ART. 3
I.N.C. are sediul în municipiul Constanta, Incinta Port Constanta nr. 1, judeţul Constanta.

CAP. 2
Atribuţii

ART. 4
I.N.C. are urmãtoarele atribuţii:
- supravegheazã, dirijeaza traficul şi controleazã navigaţia navelor aflate în apele naţionale navigabile ale României, indiferent de pavilionul acestora;
- elaboreazã şi supune spre aprobare Ministerului Transporturilor normele privind navigaţia în apele naţionale navigabile şi urmãreşte punerea lor în aplicare;
- cerceteazã evenimentele şi accidentele în care sunt implicate navele în apele naţionale ale României, indiferent de pavilionul acestora, precum şi cele în care sunt implicate navele sub pavilion roman în marea libera;
- ia mãsurile ce se impun în situaţii de pericol, elaboreazã norme pentru prevenirea lor şi formuleazã propuneri pentru completarea reglementãrilor existente;
- înscrie şi înmatriculeazã navele sub pavilion roman, transcrie constituirea, transmiterea şi stingerea drepturilor reale asupra acestora şi elibereazã actul de naţionalitate;
- elaboreazã normele obligatorii de atestare, certificare şi brevetare a personalului navigant şi le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
- aproba programele minime de pregãtire şi perfecţionare pentru personalul navigant, asigurând organizarea şi desfãşurarea acestora, şi aproba programul de pregãtire în instituţiile de specialitate;
- organizeazã examene pentru atestarea, certificarea şi brevetarea personalului navigant, acorda brevetele şi certificatele de capacitate;
- înmatriculeazã personalul navigant, elibereazã carnetul de marinar şi efectueazã operaţiunile de imbarcare/debarcare;
- reconfirma, suspenda şi anuleazã brevetele şi certificatele de capacitate;
- propune zonele din apele navigabile naţionale în care pilotajul navelor este obligatoriu;
- coordoneazã activitatea de asistenta, cãutare şi salvare şi ia mãsurile ce se impun în situaţii de pericol;
- elaboreazã normele de aplicare a acordurilor şi convenţiilor internaţionale din domeniul navigaţiei civile la care România este parte şi le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
- reprezintã Ministerul Transporturilor în organisme internaţionale din domeniul siguranţei navigaţiei, pe baza de mandat;
- aproba planurile anuale de semnalizare şi lucrãrile ce se executa în apele naţionale navigabile;
- autorizeaza, din punct de vedere al siguranţei navigaţiei, activitãţile care se desfãşoarã în apele naţionale navigabile;
- constata şi sancţioneazã faptele care, potrivit legii, constituie contravenţii la normele de siguranta a navigaţiei civile, precum şi cele privitoare la poluarea apelor naţionale navigabile de cãtre nave;
- elaboreazã planurile de acţiune în caz de calamitati naturale, împreunã cu alte organe, şi participa la coordonarea activitãţilor de intervenţie;
- controleazã şi supravegheazã activitatea de agrement nautic, pescuit industrial şi sportiv;
- aproba intrarea/ieşirea şi miscarea navelor în porturi;
- controleazã navele, indiferent de pavilion, aflate în apele naţionale navigabile, precum şi navele româneşti aflate în marea libera sau în porturile strãine, cu privire la respectarea condiţiilor tehnice de navigabilitate stabilite prin reglementãri interne sau prin acorduri ori convenţii internaţionale la care România este parte;
- urmãreşte respectarea de cãtre nave a regimului juridic al apelor maritime interioare, al marii teritoriale, al zonei contigue şi al zonei economice exclusive;
- încuviinţeazã expertizele navale, cu excepţia celor dispuse de instanţele judecãtoreşti sau de organele de urmãrire penalã, şi efectueazã, la cerere sau din oficiu, constatãri privind nava, incarcatura şi instalaţiile portuare;
- întocmeşte formalitãţile de sosire şi de plecare pentru navele civile;
- supravegheazã şi controleazã activitãţile de pilotaj, remorcaj şi de legare a navelor în porturi;
- supravegheazã şi controleazã, din punct de vedere al siguranţei navigaţiei, operaţiunile de încãrcare/descãrcare, stivuire şi amarare a mãrfurilor, imbarcare/debarcare a pasagerilor şi de buncheraj;
- controleazã funcţionarea sistemelor de semnalizare şi stabileşte necesitatea instalãrii sau suprimãrii semnalelor de navigaţie;
- controleazã modul de predare a reziduurilor la facilitãţile destinate acestui scop;
- emite avizele cãtre navigatori;
- elaboreazã propuneri privind instituirea paselor obligatorii de intrare/ieşire a navelor din porturi, a dispozitivelor de separare a traficului, a modului de semnalizare a zonelor de acces în porturi şi a plajelor;
- delimiteaza zonele de ancoraj şi rada;
- dispune închiderea porturilor, atunci când condiţiile de siguranta a navigaţiei o impun;
- urmãreşte respectarea reglementãrilor interne, a acordurilor şi convenţiilor internaţionale privind transportul de mãrfuri periculoase la care România este parte;
- elaboreazã reguli specifice privind siguranta navigaţiei pentru anumite porturi sau cai navigabile şi le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
- îndeplineşte orice atribuţii specifice stabilite prin ordin al ministrului transporturilor.
ART. 5
I.N.C. poate desfasura şi alte activitãţi privind valorificarea unor produse din activitãţi proprii şi conexe, chirii, prestaţii editoriale, exploatãri ale unor bunuri pe care le are în administrare şi alte prestãri de servicii, pe baza de tarife stabilite în condiţiile legii.

CAP. 3
Patrimoniul

ART. 6
(1) Patrimoniul I.N.C. se constituie prin preluarea în administrare a activului şi a pasivului capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galaţi, Giurgiu şi Drobeta-Turnu Severin, precum şi prin preluarea în administrare, din dotarea Ministerului Transporturilor, a unor bunuri aflate în folosinta Inspectoratului Navigaţiei Civile.
(2) Bunurile preluate potrivit alin. (1) sunt bunuri proprietate privatã a statului, date în administrare I.N.C. pe toatã durata de existenta a acestuia şi pot fi înstrãinate în condiţiile legii.

CAP. 4
Structura organizatoricã

ART. 7
Structura organizatoricã a I.N.C. se aproba prin ordin al ministrului transporturilor.

CAP. 5
Organele de conducere

ART. 8
(1) Conducerea I.N.C. este asigurata de cãtre un consiliu de conducere compus din 9 persoane.
(2) Directorul general - inspector de stat şef al I.N.C. este şi preşedintele consiliului de conducere.
ART. 9
Preşedintele şi ceilalţi membri ai consiliului de conducere sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului transporturilor.
ART. 10
Salarizarea directorului general - inspector de stat şef al I.N.C., precum şi indemnizaţiile membrilor consiliului de conducere se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
ART. 11
Consiliul de conducere îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu propriul regulament de organizare şi funcţionare.
ART. 12
Consiliul de conducere are, în principal, urmãtoarele atribuţii şi competente:
a) aproba regulamentul propriu de organizare şi funcţionare;
b) aproba regulamentul de ordine interioarã;
c) aproba strategia de dezvoltare sau de modernizare a I.N.C.;
d) propune spre aprobare Ministerului Transporturilor structura organizatoricã a I.N.C.;
e) prezintã, anual, conducerii Ministerului Transporturilor un raport asupra activitãţii desfãşurate în perioada expiratã şi programul de activitate pentru anul în curs;
f) avizeazã programele de investiţii ce urmeazã a fi realizate şi stabileşte sursele proprii de finanţare, în limitele legii, şi le prezintã spre aprobare Ministerului Transporturilor;
g) numeşte şi revoca personalul de conducere al I.N.C.;
h) asigura negocierea contractului colectiv de munca cu reprezentanţii salariaţilor, în condiţiile legii;
i) avizeazã bugetul de venituri şi cheltuieli pe care îl prezintã spre aprobare Ministerului Transporturilor, în condiţiile legii, şi asigura execuţia acestuia;
j) aproba sau propune spre aprobare, dupã caz, investiţiile ce urmeazã a se realiza de cãtre I.N.C., în condiţiile legii;
k) propune modalitãţi de finanţare a dotãrii cu echipamente, inclusiv prin credite şi/sau împrumuturi contractate de stat sau cu garanţia statului, pe care le poate derula în condiţiile legii;
l) stabileşte şi supune spre aprobare Ministerului Transporturilor tarifele pentru prestãrile de servicii;
m) aproba raportul trimestrial al I.N.C. privind activitatea desfasurata şi stabileşte mãsuri pentru continuarea activitãţii în condiţii de echilibrare a bugetului;
n) aproba rapoartele periodice ale compartimentelor de control din cadrul I.N.C.;
o) analizeazã şi propune Ministerului Transporturilor proiecte de acte normative sau modificãri ale celor existente, pentru a fi supuse aprobãrii, potrivit legii;
p) aproba închirierea de clãdiri, spaţii şi terenuri aflate în administrarea I.N.C.;
q) aproba scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.N.C.;
r) exercita orice atribuţii care îi revin din prevederile legale, din regulamentul sau de organizare şi funcţionare şi din dispoziţiile Ministerului Transporturilor.
ART. 13
Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul de conducere poate atrage în activitatea de analiza consilieri şi consultanţi din diferite sectoare, urmând ca activitatea acestora sa fie recompensata material, conform înţelegerii, pe baza de convenţie civilã.
ART. 14
Preşedintele consiliului de conducere are, în principal, urmãtoarele atribuţii şi competente:
a) asigura conducerea operativã a I.N.C.;
b) reprezintã I.N.C. în relaţiile cu terţii şi semneazã actele ce o angajeazã fata de aceştia, pe baza şi în limitele împuternicirilor date de consiliul de conducere şi ale celor conferite de legislaţia în vigoare;
c) propune numirea şi, dupã caz, revocarea directorilor I.N.C.;
d) numeşte şi, dupã caz, revoca personalul din conducerea compartimentelor I.N.C.;
e) angajeazã şi, dupã caz, concediazã personalul de execuţie din cadrul I.N.C.;
f) exercita orice atribuţii care îi revin din regulamentul de organizare şi funcţionare şi din hotãrârile consiliului de conducere, precum şi din prevederile legale.
ART. 15
(1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau ori de câte ori este necesar, la cererea preşedintelui sau a unei treimi din numãrul membrilor sãi.
(2) şedinţa este prezidata de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre un membru al consiliului de conducere, delegat de cãtre preşedinte.
(3) şedinţele consiliului de conducere se desfãşoarã în prezenta a cel puţin jumãtate plus unul din membrii consiliului.
(4) Hotãrârile consiliului de conducere se iau cu majoritatea voturilor membrilor acestuia.
ART. 16
Consiliul de conducere prezintã, anual, conducerii Ministerului Transporturilor un raport asupra activitãţii în perioada expiratã şi asupra programului de activitate pentru perioada în curs.

CAP. 6
Bugetul de venituri şi cheltuieli

ART. 17
(1) I.N.C. întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli, în conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli al I.N.C. se avizeazã de consiliul de conducere şi se aproba de Ministerul Transporturilor, în condiţiile legii.
Art. 18
Soldurile anuale rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al I.N.C. rãmân la dispoziţia acestuia şi se folosesc în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie.
ART. 19
I.N.C. poate realiza şi poate dispune de venituri şi de cheltuieli în valuta, în condiţiile prevãzute de actele normative în vigoare.

CAP. 7
Personalul

ART. 20
(1) Personalul I.N.C. este supus prevederilor regulamentului de ordine interioarã al I.N.C.
(2) Personalul I.N.C. cu atribuţii de inspecţie, supraveghere şi control poarta uniforma de serviciu.
(3) Forma, însemnele specifice şi modul de acordare a uniformelor se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, la propunerea Consiliului de conducere al I.N.C.
(4) Salarizarea personalului se face potrivit reglementãrilor stabilite pentru instituţiile publice finanţate integral din venituri extrabugetare.

CAP. 8
Relaţiile I.N.C.

ART. 21
I.N.C. poate sa încheie contracte sau convenţii cu alte organisme similare şi cu agenţi economici, din ţara şi din strãinãtate, în vederea colaborãrii şi cooperãrii pe plan naţional sau internaţional în domeniul sau de activitate, în condiţiile legii.


ANEXA 2

SITUAŢIA
activului şi pasivului capitaniilor zonale care trec în subordinea Inspectoratului Navigaţiei Civile - I.N.C.



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea cãpitãniei Sediul Activul şi pasivul
crt. zonale cãpitãniei cãpitãniei la 30 iunie
1998 (mii lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cãpitãnia zonala Constanta Incinta Port Constanta 6.132.193
2. Cãpitãnia zonala Tulcea Str. Portului nr. 26, Tulcea 1.679.623
3. Cãpitãnia zonala Galaţi Str. Portului nr. 34, Galaţi 2.335.637
4. Cãpitãnia zonala Giurgiu Incinta Port Giurgiu 1.102.029
5. Cãpitãnia zonala Drobeta- Str. Portului nr. 3, 1.434.826
Turnu Severin Drobeta-Turnu Severin

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 3

SITUAŢIA
bunurilor aflate în folosinta Inspectoratului Navigaţiei Civile - I.N.C.




──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Bunuri Valoarea de inventar
crt. (lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

1. Mijloace fixe 9.685.266

2. Obiectul de inventar 108.207
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 9.793.473
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016